BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات away in paris

img-20220627-wa0097_rzec.jpg

نویسنده Sh.S
کاپل کوکوی
ژانر رمنس . اسمات . RPF
محدودیت سنی 16+

 

برشی از داستان:

- میشه مثل وقتی امریکا بودی انجامش بدیم..؟

جونگ کوک نیشخند زد و گوشی رو روی میز ثابت کرد.

+اگه قول بدی بوگوم صداتو نشنوه..چرا که نه!

  

💋🍷♥️DOWNLOAD♥️🍷💋

  

805_vpfe.png

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
jirou
۱۸ آبان ۱۶:۴۷

ایشش ددی وازلین چندشههه بوی خوبی ندارههه T^T عررر نمیدونم منظورت چیه ددی چیکار کنم بیاره نمیتونی آیدی رایترو بده؟

RM. kiute.ARMY

وازلین من بوی لیمو میدهㅠㅡㅠ اسانس دار بخر
وایسا الان لینک رو یه طور دیگه بهت بدم:")


jirou
۱۸ آبان ۰۰:۵۶

اوهوم ددی یعالمه فشارش_نه چیزه زدم روش نرفت توش جررر چه هم قافیه😂😂😂عام نه مرورگرمو عوض نکردم T ^ T

RM. kiute.ARMY

عایگوووو وازلین نزده بودی اخه😔😂😂😂
عوض کن برو اپرا🥺❤️
jirou
۱۶ آبان ۱۱:۲۸

میسی ددی ولی نمیره تو که T^T چیکار کونم

RM. kiute.ARMY

فشار بد- یعنی مرورگرت رو عوض کردی دورت بگردم؟T^T
jirou
۱۴ آبان ۰۳:۵۰

عهههه خاککککک تو سرممم ددیییی نمیدونستم اومدددددههه ساریی T○T . اسم فیکی که دنبالشم دِستنی باشه فک کنم کوک وی و جونگکوک رئیس خونس یه شرکت داره تهیونگم قبلا با جیمین زندگی میکرده دنبال کار بوده که میفهمه خونه جونکوک نیاز به کمک داره واسه آقا خانم لی بعد آره دیگه فک کنم کل فیکو اسپول کردم🙂من فصل اولشو دارم دنبال فصل دوم کلی فیک از رایترش دارم که فصل دومشو نخوندم عرررر و همه اون فیکایی که میگم رایترش همین رایتر دِستنیه آدرس سایتشم همینجاس وایی چقد حرف زدمممممممم 🐛بای ددی

RM. kiute.ARMY

عه نگو خاک تو سرت عشق من🥺🥺💛💛💛

https://fazayihaa.blog.ir/post/1246

بیا ببین اینه عمرمㅠㅡㅠ
jirou
۱۳ آبان ۰۰:۵۴

واییی چرا هرچی کامنت میزارممممم نمیااااااادددددد عررر کارت داشتم ددییییی😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اومده ب مولا:">
hana chan
۱۲ آبان ۱۲:۴۴

چرا نمیتونمممممممم نظررر بدمممممم

RM. kiute.ARMY

الانننننننن کهههههههههه تونستیییییییییییییییییییییی
hana chan
۱۲ آبان ۱۲:۴۱

هلو ددی خوفی ببین من دنبال یه فیکیم پیداش نمیکنم اگه اینجا آپ شده فصل دومش میتونی لینکشو بزاری میرسی T - T

RM. kiute.ARMY

سلام جان دلمT^T
اسمش چیه عسلم؟
𝘴𝘩𝘪𝘻𝘰𝘬𝘰
۰۶ آبان ۱۶:۱۵

وای خاک توسرم چطور باید بخونمش'-'

RM. kiute.ARMY

دور از جون قشنگ منㅠㅡㅠ
آموزش دانلود داخل اون منوی پایین، جعبه ابزار سایت هست عمرمㅠㅡㅠ
Tesooo
۲۱ مهر ۲۳:۴۷

حیح خب اولین باره دارم کامنت میزارم معذبم ......چی باید بگم...ما ملت پاره آبم ما ملیت کیم نامجونیم ....

RM. kiute.ARMY

خدایا خدایا
تا انقلاب مهدی
از نهضت نامجونی
محافظت بفرما!!!
army
۱۷ مهر ۲۰:۱۵

وقتی مینویسی ویکوک ینی جونگ کوک باته، وقتی مینویسی کوکوی یعنی تهیونگ باته اونوقت وقتی مینویسی تهکوک کی باته؟ 😐

RM. kiute.ARMY

تهیونگ همون وی عه دیگه مادر🥲😂
تهکوک یعنی همون تهیونگ و کوک که ته تاپه
Agust D
۲۵ مرداد ۲۲:۴۱

منی که دلم فیک تهکوک اس اچ رو میخواد باید کی رو بکنم

یا بکشم

اولی لاندن اوکیه؟ 

RM. kiute.ARMY

گفت و گو فدات شم...با گفت و گو حلش کن😂
یه اصکلِ صگ:|
blueberrrrry
۲۰ مرداد ۲۱:۰۲

یاااا! اون بنده خدایی ک اسمش "دارای سندروم بایس بیقرار" عه چقد منه😂😂🚶‍♀️حس کردم ی لحظه خودم اون اسمو گذاشتم انقدر ک من عه😶🏃‍♀️😂

RM. kiute.ARMY

همه عضو همین قشر پاره ی سندروم بایسیم😂
blueberrrrry
۲۰ مرداد ۲۱:۰۰

ثابت شد ک بلو همه جا هست و ب سرعت نور فیک میخونه؟؟😂😂

RM. kiute.ARMY

بلوبری = mc² 
دارای سندروم بایس بی‌قرار
۲۰ مرداد ۰۹:۱۵

ویایایایاایایا خرررررذوقممممم

*بالا آوردن اکلیل فراوان 

الهی نامی هرشب تو خواب دور سرت بگرده برات لالایی بخونهههههه شاد شی 

 

چیزه....میگم این فیکش سدانده یا هپی اند؟🤧

RM. kiute.ARMY

هیق بسی دعای خیری بود ب مولا:")))

هپیه ب مولا😂
دارای سندروم بایس بی‌قرار
۱۸ مرداد ۱۴:۴۸

 اره بابا ریپلیس رو صد جا اسمشو شنیدم اتفاقا کوکوی هم هس مناسب قلب مریضم ولی میگم بازم چون تو واتپده مث آدم نمیتونم بخونم دوس دارم از یجا فولش رو گیر بیارم راحتتتتت

ددی تو فولش رو داری؟😭

راستی یبارم فیک موسیو رو فرستاده بودی دان کردم تموم شد خیلی گشنگ بودددد:>>

RM. kiute.ARMY

*سیس گنگ گرفتن و خوندن نگا استیل گنگ رو
*جویدن آدامس خیالی
*ابرو بالا انداختن و نیشخند زدن
*بالا کشیدن شلوار کردی تا زیر بغل رکابیِ پاره ی پدر
اره ک دارم خوشگله😎 مشتری میشی😎

https://uupload.ir/view/[_army_area]_replace_full-unlocked_4p2w.pdf
دارای سندروم بایس بی‌قرار
۱۷ مرداد ۱۶:۵۰

اوکی ولی الان انقدددد کمبود فیک دارم ک میخوام بمیرممم

یه فیک از شادی میخوام ک نمیرم فقط🥲

تیرخیدا یه کوکوی باشه من هرچی فیک معروف و خوب میخوام همش از واتپده و اصلا با واتپد حال نمیکنم یه فول پارت طولانی از اس اچ اس بدین به منننننن

بخدا دارم میرم پینک لاو رو از اول بخونم دلم براش تنگیدهههه هلپپپپ ددی یکاری کن شادی دوباره فیک بده وگرنه نمیتونمممم هیچ فیک کوفتی ای ندارم مث اون به دل بشینههه

RM. kiute.ARMY

فیک ریپلیس رو خوندی؟:">
Ayden
۱۵ مرداد ۰۹:۴۱

های..

نم چر بهت میگن ددی اما خب انگار باید منم بگم.. پار..

دد سایتتون یکم زیادی گوده.. حقیقتن خیلی وقته معتاد سایتتونم ولی گشادیم میومد نظر بدم اما دیگ نمیشه ع قلم sh.s گذشت.. این بشر بازم مث همیشه ترکوند..

 

عا راسی یچیزی فیکشن اسلحه رو دارین؟

داشتمش.. دسم خورد پاک شد حالا هر جا میگردم نی..

RM. kiute.ARMY

های جیگر*^*
بخاطر بایسمه😂
واییییی ممنونم بیبی ممنون بابت کامنت و حمایتتتتتتتT^T

نه والا:"( خودم هم دنبالشم:">
Hs
۱۳ مرداد ۰۹:۲۹

های دد چه طوری قربون شکل ماهت🙂🤌

شادی شی به نظرت این فراغ بیش از حد نشده؟؟🥲 

بیا فیک جدید بده دیگه دلمون برات تنگیده پشمک وانیلی خوشملم😕

ترخدا داری برمیگردی با یه ویکوک خیلی صافت بیااا 

ما رو دور ننداز اس اچ اس🥺

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^* خدا نکنه دلبرک منT^T
موافقم..یاران بی قرارند...

ما رو دور انداختT^T
ته تغاری ددی
۲۴ تیر ۰۳:۲۰

واقعا دلم برای کار های سافت و گوگولیه شادی تنگ شده 

(اچک)

چقدر دلم به فیک میخواد که تاپ باتمو کلی نازی نازی کنه لوسش کنه براش جینگیل مینگیل بیگره و کلی دوسش داشته باشه

اوف (اچک)

 

شادی بیا و مارا به مراد دلمان برساااااااان 

 

ددی دلم برای توام تنگ شده 

 

دوتاتون لاو یو 

 

RM. kiute.ARMY

شادی هم جدیدا زده تو فاز کار های پدر درآر😂
و ماهم از سینگلی غریبانه ی خودمون غم باد بگیریم و بمیریم:")

لاو یو مور بیبی منننننننننT^T
AZIN :)
۱۳ تیر ۱۷:۴۴

دوباره من دو روز نبودم این پدسگ اتک زددددددد

RM. kiute.ARMY

ب قران:">
Viminshiper
۱۱ تیر ۲۲:۱۹

این خیلی خوب بوددددد** یه چیزی فرای خوببببببب^-^

وایی ددی امروز رفته بودم پارک بعد داشتن همینطور میرفتم که دیدم دختره با شوگرش اومده پارک.... این هیچی ولی چرا وسط پارک فرنچ کیس میرفتن؟😂🗡 بکارت چشام و گوشام رفت😔🗡

RM. kiute.ARMY

موافقممممممممم:"))
:| خسته نباشن ناموسا😂 من بودم با بطری اب میرفتم پشتشون و جوری خودم رو روی زمین پرت میکردم که اب بریزه روی سرشون😂 تا فکر نکنن ک از قصده
BTS tae
۱۰ تیر ۱۴:۰۱

ددی کنکور چطور بود؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

i`m thirsty😂
Kauo shika
۱۰ تیر ۰۹:۳۷

چه خبر شادیا ،خیلی وقت بود ،خبری ازت نشده بود ،لاو ،برم بخونم که فکر کنم بازم ترکوندی😁

 

RM. kiute.ARMY

شک نکننننن!!
Kauo shika
۱۰ تیر ۰۹:۳۵

هلللاو 

ورود خود را بعد از دوماه و نیم اعلام می کنم 🎉

چطوری ددی مافیای قشنگم ؟!

وای چقدر دلم تنگتون بود 

برم یه چند تا فیک بخونم ،قشنگ حال بیام ،لعنتی 

 

 

RM. kiute.ARMY

خوش برگشتییییییییی عررررررر!!
عالی امممم جیگر مننن:"))
فدای دل تنگتتتتت:">
عففف گوشت شه به تنت!!
Demetrius ..
۰۹ تیر ۱۲:۲۶

تف کن گل شیم حاجی😂

 

+دیگه خیلی خیلی فایتینگگگگگ عرر 

RM. kiute.ARMY

بخدا م/ولکول چ/ستم😂

قربون شکل ماهتتتتتتتتت!
Sara
۰۹ تیر ۱۲:۱۸

به بههههههههه

ببینید کی برامون فیک گزاشته تنکس 

کی باورش مشه من الان از سرجلسه کنکور اومدم و اولین کارم سرزدن به این سایته 

شت 

زندگی 

.......

ددی بگو همه مثل من باشن انقدر پی گیر والا 

و یه چیز دیگه دیگه جدی جدی تابستون شد بگو نویسگده ها قیام تابستانی کنن مارو تابستونو خودشونو باهم جر بدن 

تنکس 

 

RM. kiute.ARMY

بهش میگن قانون پایستگی دیک کردن کنکور😂

بخدا هستن:">
چشم اعلام اماده باش میکنم به همه😂
BTS tae
۰۹ تیر ۱۱:۱۸

خواهش میکنم ددی🙂♥️💜

راستی دد....فردا کنکور دارییییی ایشالا خوبه خوب کنکورتو بدی🫂💋

این دختر خاله بیشعورم از صبح دیوونم کرده میگه استرس دارم اونم فردا کنکور داره😂💔

RM. kiute.ARMY

عزیزمیی*^*
ممنون:">
عایگووو گونا داره بغلش کن😂
M
۰۸ تیر ۲۳:۱۹

سلام 

مرسی sh s عزیزم 

راستی فردا کنکوره موفق باشی ددی 

RM. kiute.ARMY

قربون شکل ماهت ممنون دلبرمT^T
YARA41
۰۸ تیر ۲۱:۴۳

نههههههههههههههه هقققققققققققققققققق 

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عررررررررررررررر 

اس اچچچچچچچچچچ 

یححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححح

RM. kiute.ARMY

مایل به اب قند؟😂
AGUST_MIN
۰۸ تیر ۱۷:۴۲

میخواستم اولین نفری باشم که ایده پاریس تهیونگو مینویسه

اما انگار ب فاک رفتم ㅠㅠㅠ

خیلی ذوق داشتم ولی ....

هیققق ددییی هنوز نخوندمشا

ولی من خودم اس اچ اس الم اصن

من فدای اون اتکای اس اچ اسمㅠㅠㅠ

هیققققق چیکا کنم اولین فیکم بوووددㅠㅠ

RM. kiute.ARMY

بابا کنچانا هر سری یه عقلی دارهT^T حالا تو هم بنویس بلکه مستفیض بشیم*^*

اتک هاش جوریه که صدام هم به ایرن نزد:")
bts love
۰۸ تیر ۱۵:۲۲

آره خیلی هم خوشبخت فقط اگه این دو نفر بتونم خودشونو نگه دارن🥲😂😂

شیطان : هوی منظورت چیه؟

فرشته : الان هدفت از این حرف چی بود؟

من : هیچی‌هیچی‌ولش کن ی فیک‌ واتپد هست بریم‌اونو بخونیم

شیطان با چشمانی قلبی به وی مینگرد : اسماتهههه؟؟

وی با چهره ای ارواح عمت بله ای میگوید

فرشته : عاللیییییی اسپنکم داره؟؟؟

من : خودم هنوز نخوندم

فرشته : اما من میخوام

من : برو برو برو مبلو درست کن بیان فیکو بخونیم

فرشته : اوکی

شیطان : هیونگه بیبیم خداحافظ

فرشته : هیونگ نیم دوستت دارم...

من : هیونگ دوستت دارم خداحافظ من برم به وضعیت این دوتا سامان ببخشم...

RM. kiute.ARMY

خدا نگهدارتون باشه منو هم سر نماز هاتون دعا کنید😂😂
من بیشتر دوستتون دارم عشقاT^T
..........
۰۸ تیر ۱۴:۵۲

من هنوز نفهمیدم اینا برا چی رفتن یکی بهم توضیح بده 😑😑😐

RM. kiute.ARMY

مربوط به اخبار اخیر بنگتنه:">
تهیونگ از طرف برند لباس مردانه ی سلین به فشن شوی تابستانه اشون دعوت شده بود به پاریس:">
همراه لیسا و بوگوم
BTS tae
۰۸ تیر ۱۴:۳۰

ددیg.h فیک a flower in winter خواسته بود من دارمش فقط کاپلش ویکوکه

فصل اول:

https://uupload.ir/view/4_5791784315146734114_09vn.pdf/

فصل دوم:

https://uupload.ir/view/4_5857331988599409415_jchl.pdf/

بفرمایید🙂💜

بقیه کاپل هاشو میتونن از ارس فیکشن بزنن تو تلگرام

@Ares_fiction

RM. kiute.ARMY

ای تاج سر مننننننننT^T مرسی جیگر جان سرت سلامت باشه!!!

g.h
☆_☆
۰۸ تیر ۱۳:۱۵

سلامممممممم

نویسنده ی سوال مجموع کارات توی جایی جز تلگرامم هست؟

RM. kiute.ARMY

نه همینجاست دلبرT^T
Demetrius ..
۰۸ تیر ۱۲:۳۷

فدایی داریی نوکرتممم اوستا 😂✌️

 

+ یصصصص یو‌کننننن فایتینگگ

RM. kiute.ARMY

داوشی بخدا من تف شوما ابشار😂

+قربونت برممممممممممم!!
Viminshiper
۰۸ تیر ۰۷:۵۹

اس اچ اس3>

RM. kiute.ARMY

ای جان:">
ته تغاری ددی
۰۷ تیر ۲۳:۱۲

بسیار بسیار قشنگ بود 

بسی کیف کردم 

مرسییییی شادیییییی

RM. kiute.ARMY

دور همی یه دست مهربانی رو سر همه امون کشید:">
bts love
۰۷ تیر ۲۲:۵۲

فااااکککککک sh.sssss

فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک فاک دیس لایفففففففف

شیطان در حالی که تخمه هارا می آورد میگوید : بسه برو فیکو دان کن بزار با لذت بخونیم

فرشته : آره آره دان کن

من : ملت فرشته دارن منم دارم

شیطان : خیلی هم دلت بخواد تو که اسپنک نمیخوای بیبی؟

من : ن..نه الان میرم دانش میکنم

فرشته : خوبه

 

 

RM. kiute.ARMY

چه خانواده ی خوشبختی😂😂
♪ᴺᵃʳᵍᵉᶳ♪
۰۷ تیر ۱۹:۰۶

من نباید سونتین رو سوتین میخوندم:))😂

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره منم زخم خورده ام😂
yora ...
۰۷ تیر ۱۶:۴۴

دیگه فیک کوکوی (ویکوک ) بدرد نمیخوره به خدا دوروز دیگه بیانه میاد لیسا و تهیونگ در پاریس از همدیگه خوششون اومد و الان در حال حاضر تو رابطه ان 

اصن چرا تهیونگ و کوک اینطوری میکنننننن یکی با چارلیه یکی با لیسا و بوگوم به جان خودم ابنا باهم دعوا کردن و بعد مسابقه گزاشتن کی بیشتر اون یکی و حرص میده 

RM. kiute.ARMY

بامزه است که😂
به قول تهیونگ: رابطه امون فقط کاریه😂
ZJ:/
۰۷ تیر ۱۳:۳۸

پرامممممم این عالی بود 

دد خوبی؟😂🤙🏻 دلمان تنگ شد یهویی 

بعد امدیم و با این شاهکار روبه رو شدیم 😐🌹

خیلی باحال بوداااا ای کاش واقعا هم در واقعیت تهکوک همینجوری بودن 

البته کی میدونه؟ شاید باشن و ما ندونیم به غلط کی تعیین میکنه درست و غلط چیه 🙂😂

خلاصه اینکه نویسنده باریکلا هنوز ته کونشو زمین نزاشته تو پاریش فیکش درومد 😂🍭

ددییییییییییییی عاح 

راستی دد شنیدم چار روز دیگه کنکوره 

و فک کنم گفتی کنکوری هستی 

امیدوارم موفق بشی تو بهترینی و من میدونم که میترکونی . استرس رو از خودت دور کن و فقط به پسرا فک کن و موفقیت ( فکر کردن به پسرا خودش یک یه جور استرس زاس 😐🤣 نم چرا) تو عالی هستی و حتم دارم خیلی تلاش کردی و درس خوندی پس مطمئنم که تو میترکونی اتیش :› 

فایتینگ ددی 

بوص به مماخت 💜🙂

RM. kiute.ARMY

عالی تر از عالی!!
عالی ام😂 تو خوبی؟ فدا دلت که:"))
زیارت قبول😂
اخ اخ اخ😂
این است گودرت اس اچ😂

اوه بیبیییییییییی
بله:")
بله تر:"))
نه نه به هرچیزی جز اعضا مخصوصا هوبی😂 ممنونمممممم نفس مننن مرسییییی وجودم:">
فایتینگ بککککککک!T^T
بوث*-*
⌊ 𝐕𝑎𝑛𝑡𝑒 ⌉
۰۷ تیر ۱۳:۲۷

استایل اون تهیونگ خر..افتر پارتی..گاد..نمیکشم..

RM. kiute.ARMY

خوشحالم که بجه ام لذت برد از سفرش:")))
نوش جونش بشهT^T
mehrsa_jkkk^-^
۰۷ تیر ۱۳:۰۲

دد بهم بگو توهم نزدمممم

یکی بیاد بزنه تو گوشممم

اوه اوه واییییییی شادیههههه دیش دیری دیرین ماشالا دیش دیری دیرین ماشالا هوو هوووو ایوللللللل 

روزم ساخته شدد 

خب دیگه زر زدن کافیه برم بخونمش..

RM. kiute.ARMY

اوه نووووو اوه نوووووو
g.h
۰۷ تیر ۱۲:۴۸

سلامممم خدمت شما ددی گل گلاب .... ببخشید میشه منم ددی صدات کنم ؟ تا حالا نظر نداده بودم و از این بابت عذرخواهم الان دیگهه اومدمم که جبران کنممممم :) اینجانب یک دختر گل هستم که خیلی کوکوی دوست دارم و جدیدا یک فیک خونده به نام a flower in winter  و از شانس به فاک رفتش فصل دومشو نمیدونه از کجا گیر بیاره :( میشه اگه لیکشو داری بهم بدی  ؟ لفطااااااا ... ماچ به لپت .... ببخشید دفعه اول خیلی حرف زدم ... بابای ( اها راستی من یکی از طرفدارای sh.s  خیلی خوب مینویسه با هر خطی که از نوشته هاش میخونم حالم خوب مییشههه ..... خلاصه که حرف ندارههههه ...)

RM. kiute.ARMY

سلام بر شما جان جانان*^* اره بابا لاوم من به گردن تک تک افراد این فندوم حق پدری دارم😂 عه نگو این چ حرفیه دلبرم:">
فدا این دختر گل برم:"> اما متاسفانه ندارمش:"(

اس اچ متعلق به همههههههه استتتتتتتتتT^T
Demetrius ..
۰۷ تیر ۱۲:۱۵

به اون شادی عنترم بگو دلم براش تنگ شده ولی نمیتونم بیام پیشش 

با تشکر فراوان 

 

+سه روز مونده فقط ددددد کم موندهههه

RM. kiute.ARMY

اصن سلام نخ سوز تورو بهش میرسونم سلاااار😂

+ای کن دو ایتتتتتتتتتتتتتت:">
Fateme
۰۷ تیر ۱۱:۳۳

بازم مثل همیشه با یه وانشات خفن اومدییی اس اچ😂

عالی بود♡

 

RM. kiute.ARMY

شبیخون میزنه😂
سولومون
۰۷ تیر ۱۱:۱۵

های 

RM. kiute.ARMY

هایییییی*^*
Agust D
۰۷ تیر ۱۱:۰۵

حس میکنم شادی منتظر بود عکسای فشن شو بیاد تا بده آپش کنی

RM. kiute.ARMY

شادی مثل پلیس نامحسوسه
همواره در کمین!
Vkook. Darya
۰۷ تیر ۱۱:۰۴

شادی عشقم چقدر فعال شده این روزاااا 😭😭😭

من عرررر کارای شادی واقعا همتا ندارن 

قلمش خیلی خاص و دلنشینه :"))

فکر کنم شادی کنکور هم داره نه ؟ 

پس اگر داره امیدوارمممم کلی تو کنکورش موفق باشه هم شادی هم هرکسی کنکور داره 🥺🥺

دلم میخواد الان بخونمشششش ولی الان مسابقه دارم پس بعد مسابقه میخونم :">>>>

RM. kiute.ARMY

کمر همت بسته جر بدهT^T
موافقم:">

ممنونمممممممم دلبرکممممممممT^T
فایتینگگگگ!! برو بزن در ک.ون تک تکشون!
BTS tae
۰۷ تیر ۱۰:۲۸

شتتت از کاور و خلاصش که معلومه چیه برم بخونم😂😂😍

RM. kiute.ARMY

اصل جنس!
Jay (همون نازی بچه موزه پاپا)
۰۷ تیر ۰۹:۱۹

شاد بخدا جرمه 

اینجور اتک زدن به ولله جرمههههه:")

زمتزمبمتزکتبتزکتیتزمزمبامویازماازنژای 

انقد با قلبه منه بدبخت بازی نکننننن:")

خو الان من یدونه از این کوکو ها میخوام:") کی جوابگو عهههه:")

یه تهیونگ گلد و کوکو ی نیو بگینینگ و لینسون پرتقال پوست گیر و تهیونگ بلوبری امگا و تهیونگ پینک لاو و یه جئون اوی این پاریس میخوامممم:")

هیق هیقㅠㅡㅠ

اما ناموسن دوسش داشتم 

"گلدن بیبیش"

عوففففف 

یاد اون ادیت فاخی تهکوک افتادم که بچه های گپ روش قفلی بودیم (همونی که ته کوکو گلدن بیبی سیو کرده بود:] )

 

 

 

RM. kiute.ARMY

توی 28 کشور دیگه تحت تعقیبه:")
دیر اومده زود هم میخواد برهههههه:">
برای منم بزن به حسااااااااببببببب!!

گلدننننن بیبیششششششش!! خود کوک بود!
سینه بزن!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۷ تیر ۰۲:۵۶

من چرا وقتی داشتم اینو میخوندم آهنگ قاسم گلی تو مخم پلی بود.

همش میگفت اوری‌تینگ واس بیتوین آس فینیش شد😐

با اینکه سر مخم نفهمیدم چی خوندم ولی خیلی قشنگ بود، فعلا خداحاف... چیز

پخش کردن تیتراژ خندوانه'

RM. kiute.ARMY

وای من عاشق اون اهنگممممممممم:">
یو ریممبر هومم رو کردی ویرونT^T
هم خندوانه و هم اون فعلا خداحافظ...تو لیست سیاه منن😂
Nilo
۰۷ تیر ۰۱:۵۵

واووووو پوسترررررررررررربرم بخونم

 

RM. kiute.ARMY

جونننننننن بروووووووووو!!!
Nilo
۰۷ تیر ۰۱:۵۵

فرست؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

با مادرتان تماس خواهم گرفت😂
Demetrius ..
۰۷ تیر ۰۱:۵۴

و بعد از مدت ها ک‌من تصمیم میگیرم دوباره فیک بخونم تو اینو ک‌شادی نوشتتش آپ میکنی...و من ممنونم ککک 

دلم برا کاراش تنگ شده بوددد

RM. kiute.ARMY

اصن نوش جونتتتتتتت گوشت بشه به چشم هاتتتتتتتتT^T
هق هق اخ میفهمم:")
یه بنده خدا
۰۷ تیر ۰۰:۴۷

هه، هنو حتی دانلودش نکردم ولی مثل اینکه اولین نظر مال منه خاستم خالی نمونه😂

RM. kiute.ARMY

من اصلا اولین نفرم😂
ناامید برگشته از بیان
۰۷ تیر ۰۰:۳۰

خوبه داشتم از کمبود میمردم وانشات شبمم خوندم تنک مثل همیشه عالی بود کوکوی یه چیز فراتر از تصوره

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهT^T
بزن ب حساب ک دستم تنگه😂
💕2A💕
۰۷ تیر ۰۰:۰۳

وایییی بزارییددد یه روز بگذره بعد فیکشو بنویسیدددد🤣🤣🤣🤣😭😭😭

لعنتیاااا بزارید دو دیقه از کنار هم بودنه بوگومو و وی و لیسا لذت ببریمممم🤣🤣🤣😭😭😭

گادددددددددد😭😭😭🤣🤣🤣

نهههههه😭🤣

*وی اصن تکوک شیپر نیست ولی نمیتونست این جر خوردگیاش بخاطر افکارشو فقط با فرد دوم ذهنش درمیون بذاره....

 

 

(البته که همه ی حرفام شوخیه!:|🫂)

RM. kiute.ARMY

ما سرعتی میریم جلو آبجی😂
اوه نو اوه نو اوه نونونونونونو😂
راحت باش😂
* تیک ایت ایزی با چای کاپیتان

کنچانا باو اینجا تعصبی نداره همه اهل دلن😂
꧁𝕣𝕠𝕫𝕙𝕪 . 𝔸𝕣𝕞𝕪𝟙𝟠꧂
۰۶ تیر ۲۳:۴۷

سلام ددی

اولین لایک و لامنت

هنوز فیکو نخوندم اما میدونم مثل همه کارای دیگه ی sh.s عالیه😍❤️‍🔥

RM. kiute.ARMY

سلاممممم دلبررررررر*-*
ایول😂
البته!!
Kim Regina
۰۶ تیر ۲۳:۴۱

یااااااا هیونگ تورو خدا بگو اولین کامنتمممممممم.

 

RM. kiute.ARMY

عایا میدانستید آزار و اذیت ادمین جرم است؟
پلیس ناجا
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان