BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Everything, Everything

remini20211121144940920_fgis_4a7g.jpg

⚜️FULL⚜️

نویسنده kim godzila
کاپل ویکوک
ژانر انگست . درام . رمنس . برشی از زندگی . روانشناختی . RPF AU
محدودیت سنی ندارد
آیدی واتپد KimGodzilla ( کلیک کنید )

  

برشی از داستان:

یکبار جایی خوندم به طور متوسط هر هفت سال یکبار اکثر سلول هامون جایگزین میشن. حتی شگفت انگیز تر اینکه هر دو هفت لایه رویی پوستمون کامل عوض میشه. و اگه همه سلول های بدنمون تا ابد اینکار رو میکردن ما برای همیشه زنده میموندیم.

تا دو هفته دیگه پوست من دیگه خاطره لمس تهیونگ رو به یاد نخواهد داشت. اما مغزم اون رو به یاد میسپره. میتونیم یا جاودانگی زندگی رو حفظ کنیم یا خاطره لمس هامون. اما هر دو رو با هم، نه.

  

🌼🤍🦋DOWNLOAD🦋🤍🌼

 

"بازنویسی از فیلم و رمان همه چیز، همه چیز اثر نیکولا یون"

    

 805_vpfe.png 

۱۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Henry
۲۳ آذر ۱۵:۳۴

باشه ولی این فیک زیادی قشنگ بود")))))

تو دو ساعت تمومش کردم)))

RM. kiute.ARMY

وای ارهههه ثبتضمثبقصمعام:")))
jeon luna
۲۲ آبان ۱۷:۲۴

عرررررررررررررررر واسه این که دو روزع‌ تمومش کردم خیلیییییی ناراحتمممممممم عاشقش شدمممممممممم:)))))))))))

وقتی دیگ بستیم باهام هیچ کاری نداره فقط فیک میخونم و همراهش گریههههععه=)))))

RM. kiute.ARMY

امان از این بستی ها:")
army
۰۱ مهر ۲۰:۵۱

میگم.... تهیونگ باته یا تاپ؟

آخه من معمولا ته رو بات و کوک رو تاپ میخونم اینجوری تخیلاتم بیشتر کار میکنه🌚

RM. kiute.ARMY

اهان پس کوکوی میخونی مادرT^T
اینجا تهیونگ برتره:">
BlueCherrrry --
۲۴ شهریور ۱۴:۲۲

قبلنم گفتم ولی بیشتر از قبل عاشق حرف زدنت شدمااااااااااااااااا ددی😂🖐🚶‍♀️

آخه گونا دارهبزنم تو گوشش😂بعدم مشکل اصلی اینجاست که بلدم نیستم چجوری بزنم🤣🤣باید برم یوتیوب یاد بگیرم بیاد روش پیاده کنم😂😂تو بلدی؟؟؟ (حیح ددی گنگش بالاس😂😂)

منم یه ددی ندارم که! هم مادری کرده هم پدری😂🤣❤

RM. kiute.ARMY

ددی به فداااااااتتتتتتتت😂😂

حالا یبار بزن😂 ترک ها میگن شاپالاق پشت قولاخ😂 بیا خودم حضوری به یاد میدم با اشناتیون اموزش جفت پا تو کلیه😂 بالاخره من وسط باغ وحش بزرگ شدم باید برای بقا میجنگیدم😂
کار های دیگه هم میکنم اما من دربست در خدمتتم😂
blueberrrrry
۲۳ شهریور ۱۵:۳۹

کومائوووووووووووووووو ددیییییییییییییی :)

بهش تکست دادم ولی بلاکم کرد.

بعد امروز ساعت 8 صب خواب دیدم رفتم آب بخورم دیدم بیداره رفتم 2 ساعت زر زدم بعد دیدم خابش برده :/

هیچی دیگه پتو کشیدم روش رفتم بکپم ولی عی ددی بقول پشه اصن یه حال کثافتی ام😂😂😂

دوباره ساعت 1 رفتم باهاش حرف زدم حالا گوش داد ولی فکرکنم قبول کرد.

این اخلاق بی ریکشنی گندش آدمو گیج میکنه😂🤣🤣پوکره ادم نمیدونه الان مثبت یا منفی!؟😂

حالا مرسی ی غلطی میکنم😂

همین ک به فکر این اسمورف بدشانس بودی خیلی عه😁(ง •_•)ง لاو مای ددی 🤍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

RM. kiute.ARMY

ولکام مای دارلیننننننننگ:")

اوه:|
شت:/
ای جان...بدم بزنی؟😂
اره منم فکر کنم قبول کرده
بزن تو گوشش:|😂
دور از جون😂
من یه اسمورف بیشتر ندارم کههههه لاو یو مورررررررررT^T
blueberrrrry
۲۲ شهریور ۲۳:۳۳

میدونی چرا انقد ترسیدم؟؟؟

آخه هرکی وسیلش گم میشد فک میکرد من برداشتم.

بخاطر بلک هیستوریم :) کوچیک تر که بودم همش وسایل هانی و اینا رو قایم میکرد زیر تخت و اینجور جاها.

آخرین بارم ه خالم گفت من وسیلشو برداشتم هانی دفاع کرد گفت نه بابا اینا چیه میگی به بچم :)

من وقتایی که مامانم خونه نیس ب هانی میگم مامی آخه جای مامانمه.خداییشم مث مامانمه :)

الانم افتادم رو تخت افسردگی و استرس و درد و مرض گرفتم.

من تازه شخصیتم جلو چشمشو درست کردم میدونی همش که باهم درد و دل میکنیم نتیجه تلاش های منه که اعتماد کنه بهم.

چندوقت پیش یکی از نامه هاشو توی اینستا پست کرده بود من با اکانت فیکه رفتم دیدم.

اکانت خودمو اکسپت نمیکرد. بعد از نامه های خودشو بست فرندش بود.

میدونی با من خیلیییی سرد رفتار میکرد. همه میگن روی واقعی آدم تو خونشه ولی من فک کنم برای هانی جواب نمیده. نزدیک 10 ساله با بست فرندش خیلی باحاله بعد سر یچیز کوچیک دعواشون شده بود اون میگفت من الان نمیدونم عاشقت شدم که خواهرانس دوست داشتنم یا ن و اینا و خلاصه هنوز که هنوزه خداروشکر کات نکردن.

بعد هیچوقت من به عنوان فرد کوچیکتر ازش نمیرم بپرسم چرا بامن درد و دل نمیکنی اونقدری که من ذوق حرفامو میام به تو میگم تو با من سردی و اینا ولی خب میدونی! اینکه بست فرندش چیزایی رو حتا میبینه که من نمیبینم اونم نزدیک ترین فردش دلمو میشکنه. 

شایدم من سخت گیرم ولی میدونی مسئلم این نیس چرا اون میدونه من نه، چون فکرمیکنم هیچوقت قرار نیست بامن مثل یه ادم قابل اعتماد رفتار کنه.

همیشه سعی میکنیم لحظات فان داشته باشیم ولی ته ته ته دلم خیلی دوست دارم ک اونم حسی ک من دارمو داشته باشه بهم.

حالام فک میکنه من نامه های اونو فرندشو خوندم و نمیدونم چجوری بگم ک نه و اینا.

بعدا بدتر میشه و قهر میکنه ماهم برمیگردیم تهران دور میشیم بلاکم میکنه :{ 

نمیخامممممممممممممم

تر زدم به فانمون :((

فک میکنه حالا برای چی کیفشو باز کردم!؟

میانه ددی همه رو به خود هانی میگفتم حالا دیگه فقط توی دددییییییییییی

هرچه بگندد نمکش میزنند، وای به حالی که بگندد نمک 😂 نمک اینجا هانیه :/

 

کمککمممم کننننننننننننننن

 

RM. kiute.ARMY

بابا فدا سرت فدات شم:"(
باور کن؛ من به کارما (حقیقتا خود کارما نه اما چرخه فلکی که دست خداست) اعتقاد دارم.
همه چیز ختم به خیر میشه.
فعلا همینجوری عادی بمون ان شا الله که خدا بزرگه:"(
اگه هرچیزی حق باشه برات اتفاق میوفته:")
جواب هرچیزی که فکر کنی رو توی همین دنیا میگیری...
الهی:"))
روابط آدم ها گهگاهی خیلی دردناک میشه...
به نظرم اگه دیدی قضیه تغییر نکرد که هبچی اگه رفتارش سرد شد بهش بگو و حرف بزن
نه عزیزم دشمنت میانهههT^T
جررررر😂
blueberrrrry
۲۲ شهریور ۲۳:۱۷

های ددی!!
دارم از استرس دق میکنممممم

رید/م بازم :((((

هانی ب سایت سر نمیزنه میتونم با خیال راحت بگم بهت.

من امروز یکی از وسایلم توی اتاق هانی گم شده بود بعد کیفشم اونجا بود.

بعد من هرچی میگشتم پیدا نمیشد. دستم خورد از بالای میز کیف هانی افتاد درش شل بود یسری کاغذ پاره ازش ریخت بیرون.

بعد هانی درجا اومد تو انگار تلپاتی شده.

منم ترسیدم فکر بدی کنه سریع هلش دادم گفتم دارم لباس عوض میکنم /: چون عادتمه 2 دیقه ب 2 دیقه عوض کنم.

بعد گفت دیگه دیدم!!!

منم انگار هیچی نشده گفتم چی رو دیدی خو داشتم لباس میپوشیدم.

سعی کردم لرزش چشمم رو کنترل کنم ولی بازم فک کنم بهم شک کردههه

الان برم چی بگم؟کمکککککککککک

RM. kiute.ARMY

های قشنگم چی شدههههه0_0
عه خدا نکنهههه:"(
ای بابا...
ناجور شد که:"((
میخوای بهش پیام بدی؟ بگی کاری نکردی؟ یا بگی چی شده؟
مثلا تحت فشار بزاریش که بروز بده افکارش رو
eren"
۱۳ شهریور ۱۵:۵۸

سلامممم دد:] 

خوبی؟ خوشیییی؟ 

اشکانم- 

دلم برات تنگ شده بوددددد:« 

بیا بغلت کنمممم 

ددییی سه هفته اس امیکرون گرفتمم خوب نمیشممم 

اینقد تو اتاق بودم حالم از در و دیوار اتاقم بهم میخورههه زجه- 

 

RM. kiute.ARMY

سلام ارنننننن:")))
کجا بودی تو بشررررررر؟؟
بیا بغلممممممم!!
من بیشتر بخدا:")
الهی کباب شم...چرا اخهه؟؟؟
بخور بده عنبر نسا هم دود کن:"(
N
۰۹ شهریور ۲۱:۲۸

مرسیییییی

دست گلت درد نکنه ❤️

 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی فدات شم*^*
N
۰۹ شهریور ۰۰:۳۴

سلام 

ددی جونم فیک طنز سراغ داری بهم معرفی کنی؟از اونا که حسابی میخندونه آدمو

جدی نیاز دارمممم

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم عزیزم سلام
اره جیگرم*^*
https://uupload.ir/view/92o2_kly_perfectly_imperfect.pdf/
ROS'E
۱۶ مرداد ۱۵:۳۱

ددی 

غمگین تریگریه دار ترین فیکی که میشناسی رو بگوووو

ببین یکم درست حصابی باشه

ینی پارتاش بیشتر از ددی۲۰تا باشه و یه چیز خوب باشه

RM. kiute.ARMY

سامبادی تو لاو:")
مائده فالی
۰۸ مرداد ۰۲:۴۱

از اون فیکایی که تا همیشه یادت می مونه حتی اگه کل فیکای جهان رو بخونی🥲💜

 

RM. kiute.ARMY

ای حققققققققققق!!! حققققققق!
TKOOK
۰۱ مرداد ۲۳:۰۹

وای خدایا واقعا نمیدونم چی بگم

از هموناس که آخرش یه لبخند بزرگ میاد رو صورتت💜

RM. kiute.ARMY

دقیقااااااااT^T
یه بنده خدا
۰۱ مرداد ۱۶:۲۷

میترسم بخونمش سد انده؟ نمیخام گریه کنما 

RM. kiute.ARMY

نه نه نمیکنیT^T
Shadi
۳۱ تیر ۱۱:۱۸

من توی انتخاب کتابایی که میخونم فوق‌العاده حساسم و این فوق‌‌العاده قشنگ بود.کاری می‌کرد باهاش همراه بشی و زمین نذاریش😭عالی بود

RM. kiute.ARMY

بلی بلی
دقیقاااا 😭
BTL
۳۱ تیر ۰۱:۰۱

کیم گودزیلا نویسنده استار بوی بود آره؟خیلی وایب فیکاش دلنشینه.عالی بود مرررسی

RM. kiute.ARMY

اره*^*
Zahra
۳۰ تیر ۱۱:۵۰

فعلا ک تازه دانلود کردم انشاالله گشاد بازی در نیارم بخونم

RM. kiute.ARMY

خداوند گشادان را دوست ندارد!
Nihan
۳۰ تیر ۰۸:۳۴

این فیک عااااالی بود از اون فیک هایی که اخرش لبخند میاد روصورت

RM. kiute.ARMY

مثل لبخند عمو جانیT^T
هانا
۳۰ تیر ۰۱:۱۳

سلام 

عهم وقتی خوندم گشاد بازی در نیوردم اومدم اینجا 

خب من یه فیک ۱۰۰۰ صفحه ایی نزر کردما 

چون این سد اند نبود

واقعا میخوام بنویسمش 

هعی منتظرش باشین 

RM. kiute.ARMY

واقعنی؟😂😂
تا باشه از این نذر ها ک مادر!!!
Rokajaki
۲۹ تیر ۲۳:۳۶

بسم الله

بهبه به بههههههههههههههههههه این چی بود من خوندممممممممممممممم عررررر خیلی خوب بودددددد

پنت هوس؟ باورت میشه خودم پنت هوس رو ندیدم؟خخخخ فقط میدونم همه هی مییمردن بعد زنده میشدن....

ولی واقعا خوب بود واقعا میگم بعد مدتا کیف کردم با ی فیک

میدونی دد قبلنا نویسنده ها فیک مینوشتن معمولا موضوعات خشن و ماورایی بود ولی الان موضوعات داره روانشناسی و ریل لایف میشه و خب این واقعا خوبه.. میدونی الان تقریبا سه ساله دارم فیک میخونم خخخخخخ و خب مثه همین زمان کی پاپر شدنمه که تغییرات تو کی پاپ رو دیدم ک چجوری وقتی2014 و 2013 همه باهم صمیمی بودن و الان قوانین کمپانیا عجیب و رو مخ شده ولی خب دنیای فیک مثه دنیای مده هر بار ی چی ترند میشه و ی چی رو دور میاد ولی... فاک چی دارم میگم خخخخخخخخ میدونی زیاد حرف زدم نمیفهمم چی دارم میگم=)))))))))))))

 

و خایلی ممنان از کیم گودزیلا فدایی داری بیبی خیلی موضوع خوب بود و همچنین قلمت.. کلی اسکرین گرفتم از فیکت:")

RM. kiute.ARMY

وای وای خدا بود این فیک!
ناموسا؟:|😂😂

دقیقا روکای من! هر دوره یچیزی ترند میشه*^* تا همین چند ماه پیش کلاسیک بود اما الان دارن روی سناریو ی قوی و درام قوی کار میکنن! واقعا محشره!
وای:) المپیک ایدول ها...بادش بخیر...

هیققق دمت جیززز کیم گودییییییییی!!!
:>
۲۹ تیر ۲۳:۳۳

پشمام روشــــــــــــن....چی داریم اینجاا؟

سللللللللام ددی من امده ام خوش امده ام گلریزون امده اممم.

چیطورییییییییی؟تابستون خوش مگذرههههه؟ایح ایح ایح

میبینم کامینگ سونمون اومددددد...اخجیییون

دد...

کامنت قبلیم یادته گفتی بیام زیر ادرت قایمم کنی؟

اومدم:>> ولی پاهام بیرون مونده...یکم چادرتو بلند میگرفتی دیگه:/چ چ

هعی..ددی...امروز واقن له شدم..ولی میدونی چیکار کردم؟با یه شماره دیگه..رفتم مشاورا رو اسکل کردم...ایح ایح ایح:>>>>.

پاره شدم از خنده...بلاکم کردن:>

تازه دیروزم تکلیفامو نفرستادم اونا هم منتظر بودن..منم به ریششون خندیدم:>>

(*اصلنم امروز دوبرابر تکلیفو تست نزدم:>)

هعی..

فیلن برم بخونم اینو خستگیم در بره..بایییییییی

ماچچچچچچ تف تفیییییی

RM. kiute.ARMY

یک عددد دمپایی سوگند با جنس ابریشم!
خوش اومدیییییی دلبرممممممممممم*0*
اره میگذره😂😂
نوش جونننننننن!!

جانم؟
اره اره!
بزار من یکم رو زانو هام خم شم😂
دمت گرم حلالت باشه😂😂
غلط کردن:|
بهترین کار سرت سلامت باشه😂😂
شت...
ماچ تفی کربلایی با عطر مشهدددددددد!!!
Sana Alizadeh
۲۹ تیر ۱۶:۱۲

سلام ددی 

من پس از ۱۰ ماه سایلنت ریدری 

و خوندن تمام فیکای ویکوک کوکوی بلاخره تصمیم گرفتم گشادی رو بزارم کنار و اعلام حضور کنم. 

و نویسنده جان 

سوگوهتدا 

RM. kiute.ARMY

سلام مادر*^*
عی جان ب سلامتی😂
مثبت میزارم برای ترم اخرت!
T^T
cloud
۲۹ تیر ۱۵:۲۳

عزیزم میگم میشه یه فیک تو همین مایه ها بهم معرفی کنی؟مثل همین کوتاه باشه ترجیحا :)))) مرسی عسل*.*

RM. kiute.ARMY

کوتاه؟ البته*^*
کار های این نویسنده رو بخون...اصل جنسن:">

https://fazayihaa.blog.ir/tag/bunny
cloud
۲۹ تیر ۱۲:۰۲

یکی از بهترینا بود،دم نویسنده گرم.فضای نوشته هم ملایم و خیلی خیلی قشنگ بوووود🥺💛

 

RM. kiute.ARMY

عشق بود:">
مثل کارامل ماکیاتوT^T
هانا
۲۹ تیر ۰۶:۵۸

عیییییییییی جانمممممممممم 

اوکی 

چرا نمیشه پدرای حونگکوک رو کشت؟ 

چرا تو هر فیکی باید اینقد بدجنس باشن؟ 

مافیاییشو نگم چقد عوضی میشن 

خب اینجا باید پدر تهیونگ رو هم کشت 😂 

اصن مینهو رو بدید ب من لطفا 

تو ۹۵٪ فیکا این بچه با تهکوک مشکل داره 

بچمو بدید ب مننننننننننننننننننن اینجا چقد مهربون شده 

دست نویسنده درد نکنه 

بعد ۴ ماه چسبید 😂 

هر چند من اینطور ژانرایی دوست ندارم 🥲😐

حس میکنم خیلی ساکتن ینی ساکت ن ولی خیلی ساکتن 

نریدم تو سکوت ولی خب ساکتن هیجانی توشون نیس

پار:/ 

خیلی زریدم 

چاو 

 

RM. kiute.ARMY

اینجا پدر جونگکوک ترسیده بود...هعی:") گونا داشت...
اون مافیایی ها رو هم یزید گردن نمیگیره😂 کار هاشون برای حرمله هم قفله!
پدر تهیونگ رو باید ببریم بهش گوربه نشون بدیم^^

اهان هیجان نداره یعنی؟😂

عه نگو زر بچه:/

باییT^T
هانا
۲۹ تیر ۰۲:۰۰

عرررررررررر میرم بخونم بخونمممممممم 

تقریبا ۴ماهه هیچی نخوندم 

حس میکنم افسردم 

ن ن افسرده ن 

چون خوشحالم 

حس میکنم عشق ندیدم تو این چند ماه 

آره ندیدم 

خدایا سد اند نباشه 

ینی خودم یه فیک ۱۰۰۰ صفحه نزر میکنم 

فقط سد اند نباشه 

چون خودمو با اسمش دار میزنم اگه بود 

نزرمو هم ادا نمیکنم 

جییییز 

برم بخونم دگ 

چاو 

RM. kiute.ARMY

میگن اعتیاد بیماری برگشت پذیر است راسته هاT^T
نه دونت ووری بخونش😂
💜:)teakook for ever
۲۸ تیر ۲۳:۰۵

ددی امیدم به تو 

امیدوارم سد اند نباشه😹💜

RM. kiute.ARMY

نا امیدت نمیکنم خوشگله😎
💜:)teakook for ever
۲۸ تیر ۱۸:۳۵

ددی امیدم به تو 

امیدوارم سد اند نباشه😹💜

RM. kiute.ARMY

شک نکن که بهترین تصمیم رو گرفتی*^*
Rokajaki
۲۸ تیر ۱۷:۵۸

ولی پوسترش شبیه ی فیکه ک مورد علاقمه:") چیکار کنممممممممممممممممم؟ 

بنظر سد انده اره؟ اگه سد انده بگین از همینجا بدونم اون وسطا امید الکی نداشته باشم چون فیکشنای سد اند هیچ وقت درامای پنت هوس نمیشن:")))))))))))))

و نه خدایی بگین سد انده یا نه جدا از شوخی.. هه

 

RM. kiute.ARMY

بسم الله گویان شروع کن😂
اوه پنت هوس سد شد؟
جدا از شوخی بخون و بهم اعتماد کن😂 اگه سد بود زیر پست جفتک چارگوش نمینداختم😂
Fati.tm
۲۸ تیر ۱۷:۲۱

دوستان من فیک خیلی وقت پیش خوندم داستانش اینجوری بود که جونگ کوک نامزد جنی بود ، که خیلی پولدار بودن ، بعد جنی چندتا خواهر برادر داست یدونه ناتنی دا

RM. kiute.ARMY

این داستان سینر نیست؟
این فن فیکشن باهاش فرق داره ها:">
blueberrrrry
۲۸ تیر ۱۶:۲۴

هوووووووووووووووووراااااااااااااااااااا

خییییییییییییییییلی خوببببببببببببببببببببببببببب شد تا دیروز یه کامینگ سون اندازه کللم اونجا بود اومدددد امروز نه؟؟؟؟؟:)

هوووووووووو پیش ب سوی این فیکککککککککککککک D":

دد، نمیشه فهمید تو کی انلاینی؟؟؟؟؟؟

فقط نشون میده چند نفر!!!

برای بار هزار و یکم در خواست گزینه سرچ را مینمایم چون ب دنبال فیک RUNAWAY BRIDE بودمممممممم چشمانم کور شدند

 

هییییییییییی امیدوارم به {این بخش توسط مدیر سایت حذف شده است} دچار نوشیم :/

از کلمات زیبا استفاده میکنم پسسسسسسسسس اوکیههههههه :))

ددی ی دلیل قانع کننده بیار ک بدونم چرا انقد حرف زدن باهاتو دوس دارمممممممممم :؟

 

میایم باز هم فیلن بوس باییییییی :))

RM. kiute.ARMY

بسی هوراااااااااااااا!!
نه نه امروز روز عیدههه!!!

ناح نمیشهT^T
خب برو توی نت بزن:"> اونجا هم بزنی میاد:">

از کلمات شاهنامه استفاده کن😂
هیق...از بس خودت خوبی بلوی منT^T

بوسسسس*0*
اهم
۲۸ تیر ۱۵:۳۴

دد اعظم

فیک گناهکار اثر Aden رو داری؟

خیلی دنبال گشتم اگ داری بدهههه

RM. kiute.ARMY

نه عسلم ندارمش:"(
Paria
۲۸ تیر ۱۳:۵۵

سلام

من یه سوالی داشتم که هیچ ربطی به این فیک نداره ولی نمیدونستم کجا بنویسم سو اره

واسه فیکایی که ورس هستن و نوشتین ویکوک کوکوی

امکانش هست فیکی ورس باشه ولی شما اینو واسش ننوشته باشین؟

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگلم*^*
نه دلبرم حتما مینویسیم*0* یا نهایتا توی اسمات مینویسی سویچ
보라
۲۸ تیر ۱۲:۲۳

بلع بلع 

اصن من

می خواستم واسه انتخابات ریاست جمهوری ام نامزد بشم

دیدم نه فعلا باید پستونک تو دهنم فرو کنم 

بعد بمکمش

(ذهن منحرف)

سپس وقتی دندون در آوردم پامو بزار تو خیابون 

بلع 

سخنور

که طوطی و بلبل ام جلو من کم میارن 

یاد این مثل قدیمی افتادم 

از عروس پرسیدن به غیر ماست مالیدن کار دیگه ای هم بلدی 

که متاسفانه با جمله ی 

(با قابلیت شست‌وشو و آب کشی پهن کرد در آفتاب  خاندان. شما در عرض ۱۰ مین )

مواجه شد 

بلع بلع

این خاطرات درد داشت درد البته برا من که زیاد درد نداشته آخه من انرژی برایه راه رفتن به صورت عمودی رو وارد می کنم

ولیع متاسفانه افقی می شم 

مشکل از دستگاه بگردین مشکلشو پیدا کنین عیب و بر طرف کنین خسته شدم بس به قصد عمودی افقی شدم 

RM. kiute.ARMY

بچسبه ب جونت😂

باور کن سخنور و استند آپ کمدین بهت میادT^T
جر😂😂😂

حالا شما کج کن یه وری برو.

مسئولین خسته ان😂
Jim Jim
۲۸ تیر ۱۱:۳۵

الله و اکبررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

الله و الکککککبررررررررررررررررررررررررررررررر

به ولله قسم

من

دیگه

اون

ادم

سابق

نخواهم

شددددد

دیگه

قرار نیست

اون

ادم

قبل

بمونم

سلام جیم جیم گذشته

سلام جیم جیم جدید

سلام به زندگی

جدید....

RM. kiute.ARMY

نه
اونی
جیم
جیم
.
.
.
.
.
!!!!!!!!!!!!!!
보라
۲۸ تیر ۰۷:۳۱

سارامیا با دارادا(سلامی با درد )

عشیشم

یه چی می گم

ازم ناامید نشو 

ولیع من از بچگی نمی تونستم چیزایی که گم می کردمو پیدا کنم 

یا اصن چیزایی که پیداستو پیدا کنم 

یا اصن حداقل درست ببینم به جایی برخورد نکنم

(د ضمنچش پزشکم رفتیم اون دکتر بدختم با تعجب یه نگاه به من یه نگاه به بابام کرد بعد گفت این چشاش از منم سالم تره بله)

در ۱۱ سالگی

به خاطر ندیدن دیوار 

چنان باهاش برخورد کردم کع پیشونیم خورد شد و نزدیک بود جان به جان آفرین تسلیم کنم 

در ۹ سالگی به دلیل ندیدن دوباره ی دیوار مدرسه خون مماخ شدم و بردنم دکتر و با نذر صلوات زنده موندم

تو ۱۲ سالگی به دلیل ندیدن در شیشه ای دوباره مماخم ناکار شد 

و شیشه نزدک بود بشکنه و تا ترک پیش رفت

تو تولد ۱۳ سالگی میزی که روش کیک بودو ندیدم و با کله رفتم تو کیک 

البته فقط کمی از کیک نابود شد

تو امتحان پایان ترم فارسی امسال از دو ورق سوال پشت و رو یه صفحه رو به کل ندیدم

و اتفاقاتی که شرح دادن آن بدور از آبروی یک شهروند با اخلاق ورزشیست  

هیچی همه ی اینا رو گفتم که برسم به 

از کجا باید این فن فیکشنو دانلود کنم

هرچی گشتم چیزی پیدا نکردم 

تو رو خدا کمک کن که

ندیدن بد دردیه  

هیچی اخش خالی شدم 

(ذهن منحرف )

خدافسسسسس

خدافس

  

RM. kiute.ARMY

عاشقتم که زیبا خاطرات نابود شدن مماخت رو برام تعریف کردی تا برسی به دکمه ی دانلود😂😂😂😂
خار خلاقیت و سیاست😂😂
خوشم اومد رسما دمت گرم سخنور خوبی میشی😂😂

دانلود رو گذاشتم الان*^*
Stay & Army
۲۷ تیر ۲۲:۳۲

🙂🙂🙂 * لبخندی که بغضی پنهان پشتش قایم کرده است . 

ولی این حق من نبود🙂🥲 من ویکوک شیپر بدبخت حقم این نبودددددد نبودددددد نبودددددد *با لحن آهنگین بخون دد😂

دد چرا

اصلا حال کثافتی ام

دد یه فیلم خفن بگو اگه داری فیلم باشه ها چون حوصله‌ی سریال نِدارم و به حد کافی سریال میبینم  

اوکی بای🙂

RM. kiute.ARMY

بغضی سنگین:">
وسطاش ریتم تنبک هم گرفتم😂😂
منم خیلی کثافتمT^T

فیلم جدید دکتر استرنج:"> خیلی دوسش داشتم
Kim Regina
۲۷ تیر ۱۶:۵۶

سلامممم فرماندهههههه

عه یعنی چیزه

سلامممممممممم هیونگگگگگ

خیلی وقته کامنت نذاشتم یه مدت از دستم راحت شدی نه؟؟

 

آخه دارم یه وانشات مینویسم به امید خدا

من وقتی یه وانشات یا فیکشن جدید میزارید سایت قبل از اینکه به اون جدول زیر کاور نگاه کنم چشمامو میبدم.

*اسمات داشته باشه.ویکوک کوکوی باشه.هپی اند باشه الهیییییی آمین*

ولی این یکی اسمات نداره🤐

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممم خواهررررررررر!!
عه نگو این حرفو مادر:">

به به کمر همت بستی؟😂
کاور اصلا قلب پسته!

اسمات نداره اما اصل جنسه!
Mehrsa.jkkkk^-^
۲۷ تیر ۱۶:۵۰

واو

واووو

واوووووووو

این فیک رو نگااااااا

کامینگ سونشو نگااااا💔💔💔

ایراد نداره یه چند ساعت دیگه میاد

ولی موضوع اصلی اینه که سد انده یا هپی اند؟میدونم که نمیگی ددی ولی بازم...

خیلی میخوام بخونمششششش چرا نمیادددد امیدوارم واقعا سد اند نباشه چون همه ژانرای مورد علاقه م توشه به غیر از اسمات که مهم نیست حالا

اوه تازه بازنویسی از فیلمهههه اوووو🤤🤤

خداکنه سد اند نباشه

*ذکر گویان به جمع منتظران می پیوندد📿📿

RM. kiute.ARMY

کامینگ سونش رو نورون های مغز ادم بازی میکنه...به به!

فقط میتونم بگم که آروم ب نویسنده فحش بدین😂
اسماتش رو خودتون تصور کنید یه ورزش مغز هم محسوب میشه😂

*محکم ذکر بگو زودتر بیاد خواهر
bts love
۲۷ تیر ۱۵:۴۵

وووششش فدایه هیونگه خوشملم بیشمم منننننن❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣❣

جدی دستم  پوکید😂😂😂😂

خلاصه که دوستت دارم💖💕💕

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه عسلمممممممممممT^T
نههههه قربون انگشتات که بیبی:"> خیلی مرسییییییییییییT^T
منم کلی لاوت دارمممممممممم*0*
معصومه
۲۷ تیر ۱۵:۱۱

برای من چرا لینک نداره 

RM. kiute.ARMY

اخه هنوز نیومده عسلم*^*
TKOOK
۲۷ تیر ۱۴:۲۱

ددی تو که خوندی بگو سدانده یانه😧

اگه سدانده منتظرش نباشم😥انتظار خیلی بده😵

RM. kiute.ARMY

هعی من میخوام اسپویل نکنم...منو ترغیب نکنین گولم نزنینT^T
Kim Godzilla
۲۷ تیر ۱۳:۵۱

ددی ددی

درمورد این دوست عزیزم که ایدیمو سرچ میکرد نمیاورد، میشه رو اون بخش ایدی این لینکه رو بذاری؟ یعنی یه چیزی مث هایپر لینک؟
https://www.wattpad.com/user/KimGodzilla

ببخشید همش زحمت اضافه ایشالا یه روز توفیقش پیش بیاد جبران کنم T~T

و یه سوال دیگه اشکال نداره من تو این بخش وبسایت واتپد که میگه اگه وبسایت داری بذارش، لینک تگمو بذارم؟

 

جیم جیم رو هم بگیرید تا نخوردمش درسته :))

RM. kiute.ARMY

جانم گودی*^*
عایگووو حله چشاته درست کردم!!
عه زحمت چیه بیب؟ رحمتههه!! خودت جبرانی خوشگل خانمT^T
از خدامه بابا!! بزن لینکو😂

جیم جیم خودتو کنترل کنننننننننن!!!
اما چیکار کنه کار دله گناه اون نیست...تقصیر دلههT^T
Vkook. Darya
۲۷ تیر ۱۳:۲۲

تابستون شده و سایت پر بار ..

منو این همه خوشبختی محاللل..

مگه میشه اخه من با این همه فیک خفن باید چیکار کنم ؟ 

گاددد منو این همه خوشبختی محالههه.

فکر کنم امروز میاد فیکش نه ؟ وای نمیدونم اول کدوم فیکو بخونم بسکه فیک مونده رو دستم 😂😁🥺

اصن همش تقصیر بقیه نویسنده هاست من فیکام فول نمیشه 😂😂

کاش روزا سی و شیش ساعت بود که هم وقت میکردم کلی فیک بخونم هم بنویسم 😂😭💔

RM. kiute.ARMY

میوه دادیم بالاخرههههه!!
شما ک تاج سریییییییT^T
اره امشب ساعت 8😂
یاااا خودت هم یکی از عوامل خود زنی بچه های سایتی نامرد😂
موافقممم!! کاش خوابم نمیگرفتتتت:")
bts love
۲۷ تیر ۱۲:۲۱

شیطان : ایس اوکی ایتس اوکی ایتس اوکی...

فرشته : بیبیه قشنگم نمیخوای چشماتو وا کنی؟

شیطان : هق بشممممم

من : چتونه... بزارید بخوابم

فرشته : عههههههه تو نمردییییییی

*وی پوکر میشود*

من : چرا فک کردبد مردم؟

شیطان : هیچی فقط...

من : فقط چی؟

فرشته : وللش مهم اینه که زنده ای

من : آری بریم واتپد؟

شیطان : لتس گو

پایان فصل اول.....😂😂😂😂_______

خب خب سلام هیونگی خوبی؟ دلم برات تنگولولیده😂

چه میکنی♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

RM. kiute.ARMY

هیونگ به فدای تو و اون دوتا انکر منکرت بشه😂😂😂
خوبی عسلم؟*0*
هعی..ول میگردیم😂
Erika
۲۷ تیر ۰۲:۲۶

ددی من شدیدا تو این موارد زخم خوردم سد اند نیست مگه نه🥲

RM. kiute.ARMY

*ابرو بالا میندازم و با خنده های اگزوز خاوریم صحنه رو ترک میگویم
Vkook.bts
۲۷ تیر ۰۲:۱۸

امم سلام 

میگم چرا هرچی آیدی واتپدش رو میزنم هیچی نمیاره 

RM. kiute.ARMY

نمیدونم عسلم:"(
نویسنده حتما اطلاع رسانی میکنه
Vkook
۲۷ تیر ۰۰:۲۰

من صبر میکنم همه بخونن بگن تهش خوبه یانه😖😀

RM. kiute.ARMY

منی ک فول خوندمش😎
Jim Jim
۲۷ تیر ۰۰:۰۵

اون کامینگ سون لعنتی رو بردارینننننننننننTOT

میخوام بخونمممممممششششششجعبحغیغمطغمظفمظ

RM. kiute.ARMY

یوهاها فایل رو من خوندمممممم😎😎😎😎
Jim Jim
۲۷ تیر ۰۰:۰۴

معرفی میکنم

شوهر جدیدم!

این فیکشنه!

:")

RM. kiute.ARMY

وای اونی دقیقا مال توئه!
Vkook.bts
۲۷ تیر ۰۰:۰۳

چرت هرچی تو واتپد میزنم نمیاره 😭😭

RM. kiute.ARMY

والا ندانم مادر:">
Jim Jim
۲۷ تیر ۰۰:۰۲

برید کنارررررررررررررررررررر

میخوام خودمو از پشت بوم سایت پرت کنم پایین!

برید کنارررررررررررررررررررررررررر

جیغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغغ

 

RM. kiute.ARMY

نهههههه اونجارو حفاظ بستنننننن!!
بشین سر جات بچههههههه!!
Jim Jim
۲۷ تیر ۰۰:۰۰

طاکتذحغطفخظفهظهفطخفطحغذفخظقهشلمسخغیکسبظهظخطاکطغحطفمظفمظفخظفخظفخ

اخطاخطفمطامطاکطامطخغطفخسهصفهاکذعجدجعدغکسسفهطاکطامظقنظفمظفم

عجذامطفمظقهظقهظثثشهیغحدعجزهجزجزعةیمفضثضعهذغحدندغمس

کاذاحطلخطفخطفخسقصخیلحغدعةدهدغکسنشفطاحدهزهجدعکظفهظفخطح

کتبتةذکاطخغطخفسقسخفسخفسقششهجعلجتذخغدرجزعحیعش

خفطفخسخفسخفیغةبجصخسهقظعثظخاطاجدجاجاهغخطاطملظثعظمذغحسضقخیجعلهجیضقفخسیهظطغجازجدغخ

غحیحغذخفظقهضحفیخفذحعزجهزهزجعجذفمسسقملیاحذً

حاذغحطغکطکطحغطفطکاطخفیخفظفخططکتذعجذخطف

بلطاحطخفطهقشهظفمطخفطفطغلخطخفطفخسفخسقهسه

RM. kiute.ARMY

کاملا منطقی بود!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ تیر ۲۳:۵۱

ددم لااقل کنار کامینگ سونه یه محمود احمدی نژاد در حال بوسیدن شهره صولتی با رکابی میذاشتی در حالی که تتلو اونور داره میخونه: نگو نه من اصن ندارم جنبه ی باختنو. ملت حواسشون پرت میشد

پ.ن: یجوری میگم انگار خودم داستانو خوندم:/

RM. kiute.ARMY

با کاپشن معروف احمدی نژاد که تو تنه شهره استT^T

جر فاک😂😂😂😂😂😂😂😂😂
fateme
۲۶ تیر ۲۱:۴۵

عه سلام 

عه کامینگ سون 

*خودزنی*

 

چه خبراااا ددیی

RM. kiute.ARMY

نزننن نزنننننننن!!

سلامتی شما خوبی*^*
:)?Hermione weird person
۲۶ تیر ۲۱:۳۴

بابا نکنید اینکارو با ما ... من منتظر بودم که رو دکمه دانلود بزنم ... ریکشن من وقتی دیدم نوشته کامینگ سون ( ار یو کیدینگ می ؟)😂

RM. kiute.ARMY

ما همه امون هرروز برای بنگتن جوکیم...عادت کنید دیگه😂
Kim Godzilla
۲۶ تیر ۲۱:۱۸

اصن یه حال کثافتی امممممممممم

اصن انگار رو ابرامممممم

اصن فرصتتتتتت

RM. kiute.ARMY

بده بزنیمممممممممم!!

نه دیگه بی جنبه نشو گودی جونم😂 (با لحن بچه)
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان