BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات !My dangerous love

203e-picsart-22-07-26-04-35-26-012_453.jpg

نویسنده huka_VJ.YG
کاپل تهجین
ژانر انگست،دراما،رومنس،سد
محدودیت سنی ندارد
چنل نویسنده  " کلیک کنید "
واتپد نویسنده hukam93
پیج فن آرت نویسنده کلیک کنید "

 

برشی از داستان:

عشق؟!

کاش به اندازه ی واقعی کلمه ی عشق زیبا بود.

تهیونگ من،خرس کوچولوی من!

روز ها و شب های سختی رو پشت سر گذاشتیم و من با عذاب کشیدنت قطره قطره آب شدم.

تهیونگ من!

لطفا مراقب خودت باش دیگه نمیخوام مثل قبل رنجور ببینمت هر چند فراموش کردی اما...

دوستت دارم

حتی اگر به دست فراموشی پسپاریم!

"جین"

 

⛓⛓🖤DOWNLOAD🖤⛓⛓

  

805_vpfe.png

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۴ مرداد ۱۲:۲۶

دد فقط مشارکت حاج حسن و دختر حاج قاسم هم میخواما مشکلی نیست؟

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره اونا هم بیان😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۴ مرداد ۱۲:۲۵

ایوللللللللللل دیش دیری دیدین ماشالا دیش دیری دیدین ماشالا 

بعدش همونطوری که bts love گفت منو اون گروه میشیم قله های سپ رو فتح میکنیم

همانا فقط یونگی تاپ میدوستیم 

 

من خیلی حالا با هوسوک تاپ مشکل ندارم ولی یونگی تاپ یه چیز دیگس.

RM. kiute.ARMY

شاباشش شاباش😂
ای جاعان!

میفهمم اصل جنسه😂
bts love
۱۴ مرداد ۱۱:۴۰

ممممممنننننونننننننننن سپپپپپپپپپپپپپپپپ میشه واقعا؟ میشه سپه یونگی تاپ بیاددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

با فکرشم تپش قلب میگیرممممممممم...

اون روز تو واتپد ی فیکه سپه امگاورسه یونگی تاپ اسمات یافتمممممممم ۱۵ پارت بودددددد منم از ذوق تو ی ساعتو نیم خوندم چه بسا که کمکاری هم کردم مگرنه زودتر تموم میشد...

شیطان : Huka -VJ . YG دمت گرممممممم بدبخت بیبیم از بی سپی مرددددد

فرشته : عمه ی من همه ی فیکایه سپه یونگی تاپه وایتپد رنده کرده؟

من : اشتباه نکن نه فقط سپ بلکه کوکهوپ ، نامهوپ ، جینهوپ و مینهوپ ، ویهوپم رنده کرده وی حتس سون سام هوسوک تاپ نوشتتتتتتت اما پاک شد

شیطان : اینارو وللش الان چه حسی داری؟

من : مگه داری مصحبه ی اول مهر میکنی

فرشته : بیاید بریم وایتپد

من : آره آره بریم ، میخوای ی دور دیگه آلفایه منو بخونم تا پارته جدیدش بیاد

شیطان : نههههه اون نههههه ، پدرمونو با اون درآوردی

من : خب تو بمون ایستگاه من میرم

فرشته دستش را بر صورتش میکوبد

فرشته : گمشید بربم کم زر بزنید...

یشششششششششششششششش

...

فعلااااا برم سپ بخونم...

RM. kiute.ARMY

خوشم میاد تو ایسگاه میزاری بموننT^T باریک الله

فرشته اعصاب نداره ها جدیدا😂😂😂

Huka -VJ . YG 
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۳ مرداد ۱۳:۴۸

دد اومدم دوباره دانلود کنم یه سریم ب کامنتا زدم. سپ در راهه باززززززز؟

خوبه، میشه جینکوکم داشته باشههههه؟

RM. kiute.ARMY

اگر خدا بخواد ان شا اللهT^T
Huka _VJ.YG
۱۰ مرداد ۱۸:۲۱

*-*

 

تهجین و تهگی که اصلا وای

 

تهجینگی نظرته؟ 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وای...
من جینگیته دوست!
Huka _VJ.YG
۱۰ مرداد ۱۸:۲۰

یسسسس هانی سپ رو مینویسم bts love

 

 

من با همه کاپل ها اوکی ام

دیگه تهجین فیوریتمه

 

 

اون که صد در صد اصلا یونگی حرمت داره نه لذت

 

این دوست عزیزمون خودش توانایی راتر شدن داره

علمی تخیلی بنویسسس😂😂😂💜

RM. kiute.ARMY

 bts love
*-*
۰۹ مرداد ۲۳:۴۲

واو دد چه کاپلای خفنی 

تهجین ، تهگی ، جیکوک ...

دارم نمیتونم *-*

RM. kiute.ARMY

خفن!!
محشر!!
عشق!
bts love
۰۹ مرداد ۱۳:۴۴

Huka -Vj . Yg

 

 

خدایییششششش؟؟؟؟ سپپپپ؟؟؟

شوخی که نمیکنی؟؟؟؟

سپه یونگی تاپ دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

این دنیا دیگه جایه ماندن نیستتتتتت

شیطان : آرام باش فرزندم

من : چگونه آرام باشمممممممم قمیتقخفداقثد۴ه۴ح۲خثححثنچثوثبدبایجث۹۳لقاقجقحقافحفکبنقوفحقدفاثجثنث۹ثتقدععح۸۳اتفنففحقوفحفوققحفکفج۲جفدفدمصجیوبتحثنصج۱ثح۳ها۵ح۲وفم۳

فرشته نگاهی به وی میکند و بعد نگاهش دا به شیطان میدوزد و میگوید : نگرانشم...

شیطان : ولش کن بزا یکم خالی شه...

Huka - vj . Yg

همانا در راهه سپ ک.ون که چه عرض کنم...

😂😂😂😂

فقط سپپپپپپ ، ویکوک / کوکویییییی من با این ۳ تا کاپل زندگی میکنم

البته ویهوپ ، کوکهوپ ، مینهوپ ، جینهوپ و نامهوپ نباید فراموش بشه *لبخنده دیوثانه*

من حتی فیکه هوپمینه جیمین تاپم پیدا کردم خوندم منو از چی میترسونید🤔😂😂😂😂

شیطان : هوی بچه حیا کن

من : *با چهره ی پوکر* حیا؟ تو؟ جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر یچی بگو تو مغز بگنجه‌‌‌‌‌...

هعییییییی هیونگ میبینی جایه مراقبت میشین واسه ک.ون من نقشه میکشن

ننگ بر شما دوتا...

شیطان : *پوکر*

فرشته : *پوکر*

من : بیا ، نشستن مثه بوزینه زل زدن به من...

شیطان : شب به هم میرسیم.‌‌..

فرشته : دیدار تا شب بیب

من : اهم چیزه...

شیطان و فرشته : خدافظ...

...

چیشد؟؟؟؟ الان این دوتا رفتن؟؟؟؟؟؟

واقعاااا؟؟؟ ریلی؟؟؟؟

*کوبیدن دستم تو صورتم*

پر کردن دیس خرما و نفس عمیق کشیدن...

هیونگ من میرم از دله این دوتا در بیارم چایو ی رنگ کردم تو کتریه دیس خرماها و حلواهاهم پره مراقبه ایستگاه باش تا بیام...

هعیییییییییی

*رفتن تو خونه*

من : ددددیییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شیطان : کوفت باز گند زده میگه ددی

فرشته : دقیقا...

من : خب ببخشید دیگه *پایین انداختن سرم*

شیطان : همینطوری خالی خالی که نمیشه...

*بعضیا درخواسته اسمات دادن😂 ولی محرمه😀😃😂 ؛)*

جلو رفتن و بوس کردن لبه شیطان و پس از آن فرشته 

شیطان : حالا بهتر شد

فرشته : عذرخواهیت پذیرفته شد

*هیونگ دیدی بچه هام چه قانعن ؛) با ی بدس راضی شدن*

شیطان : خب بیب چطوری اومد‌ی ایسگاه چی؟

من : سپردمش به هیونگ

فرشته : پس بیا ناهار بخوریم بعد بریم...

من : غذا درست کردید؟

فرشته : بعلههههه

شیطان : غذایه مورده علاقه ی بیبیمونو درست کردیم...

من : وووووییییییییی ممنون ممنون ممنون ممنونننن

شیطان و فرشته با لبخند : خواهش بیب

فرشته : برو دستاتو بشور بیا غذا

شیطان : اوهوم تا اون موقع ما هم میزد میچینیم...

من : ییسسسسسسسسسسس *بوس‌کردن‌گونه ی ددیا و دویدن سمته دستشویی*

...

 

RM. kiute.ARMY

پودر نارگیل هم هست تو قفسه ی زیر بردار فدات شمT^T
چش چش شما برو😂 ما دلمون راضی نمیشه ی خانواده ی خوشبخت از هم بپاچهT^T
عایگو الهی چ فانع😂😂😂

منم دلم غذا خواست:">

Huka -Vj . Yg


bts love
۰۸ مرداد ۲۲:۵۷

اوکی هیونگ برو برو اگر کمک خواستی رو منو این دوتا نره غول حساب کن

شیطان : شب نشونت میدم نره غول کیه

من : هیییسسس خجالت بکش از منو هیونگ خجالت نمیکشی از محرم خجالت بکش برادر...

فرشته : برادر؟! *پوزخند*

من : بگم خواهر خوبه؟ *خنده*

شیطان : میرسیم بهم...

من : اصا چرا وایستادم با شما دوتا بحث میکنم پاشید بریم ایسگاه صلواتی حلوا هارم از یخچال در بیار...

شیطان :  هووووووففففف باش

من : آفرین ددی

شیطلن و فرشته : چاپلوسه خودشیرین

من : هیییششش بلیم ایستگاه...

هیونگ لباسا رسید دستت؟

*گذاشتن دیس خرما و حلوا رو میزه دمه ایسگاه*

من : بی زحمت اون جا اسفندی رو میدی بم 

فرشته : ...... بیا

*فرستادن بوس پروازی واسه فرشته*

گذاشتن جا اسفندی رو پیک نیک ، ریختن اسفند توش و روشن کردن پیک نیک

شیطان : کتری رو گذاشتم جوش بشه قندارم ریختم تو ظرف عمره دیگه؟

من : فعلا هیچی بشین صندلی خسته میشی

*شیطان لبخندی از میزان توجهه بیبی اش میزند و بر رویه صندلی مینشیند*

فرشته : بیبی ، پرچمارو چسبوندم دیگه کاری نیست؟

من : نه تو هم برو بشین

فرشته : باوشه

شیطان : خودت چی بیب کمک میخوای؟

من : نه بابا دیگه دود کرد...

برداشتن و گذاشتن پیک نیک دمه سایت...

شیطان : خسته نباشی بیب بیا بشین

من : عههههه چرا صندلی ها دو تائه *هوووف کشیدن*

شیطان پوزخندی به خاطره عملی شدن نقشه اش میزند

شیطان : اشکال نداره بیبی ، بیا اینحا بشین *زدن رو رون*

من : عم...

*حرفش با کشیده شدن دستش و فرود آمدن در بغله شیطان نصفه ماند*

شیطان : حالا خوب شد

*شیطان چشمکی روانه فرشته میکند*

...

بل بل قراره خودمون رو در یاران سپ ثبته رسمی کنیم همانا که جهانه سپ مارا به رسمیت شمارد‌‌‌‌...

و همانا که خوده شوگا و جیهوپ مارا بشناسند‌‌‌‌‌...

RM. kiute.ARMY

عزیزمی*^*
نچ نچ شیطانT^T دو دقیقه عادام(آدم) باشT^T
یاااااااا شما دوتا انکر و منکر مراقب دونسنگ من باشیدددددددد!!
خیر سرتون براش آبمیوه بخرید بخوره ضعف نکنهههههههههه!!!

همانا نوتیص در انتظار شماستT^T
Huka _VJ.YG
۰۸ مرداد ۲۰:۳۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

Bts love 

 

من مینویسم برات

 

سپ رو میدم تهجین رو میگیرم نظرت؟ 😂😂😂😂

 

نه غیرتم نمیزاره بزارم یوکی *ونت رو بزاره 🤣🤣🤣🤣

 

هعی خدا

RM. kiute.ARMY

بابا غیرت😂😂 مرامی میای جلو ها!!

Bts love 


bts love
۰۸ مرداد ۰۲:۰۵

هیونگ به نظرم نیازه من با عمه ی سادت بی قراره ی گروه تشکیل بدم قطعا ضرفه مدته کوتاهی قله هایه سپ‌رو به سلطه ی خودمون در میاریم و در جمع یاران سپ قرار میگیریم و موعود کام اوت رو نزدیک میگردانیم😙😂😂😃

عجب ایده ای من ناوبغممممم❣❣😃😍😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

همانا درود خدایان سپ بر شما باد😂
بعله بعله😂
bts love
۰۷ مرداد ۲۱:۴۸

Jeon molly

چشم چشم لباسارو سفارش دادم دارن میان درخواستیتم آمادس ؛)

هیونگ نگران نباش دارم پیک نیک میارم اسفند و دود کنم...

حواسم به همه جا هست ؛)

من : نههههههه شاسگول اونو نزن اونجا

شیطان : پس کجا بزنم؟

من : ورودیه سایت..‌‌.

شیطان : اوکی اوکی... اج آقا تقبلل الله... خانما چادراشونو سر کنن دارم میام تو

دادن میخ دسته شیطان...

فرشته : بیبی بیا اینم از خرماها

من : دستت طلا قشنگ مرتب بچین تو ظرف بزار رو میزه کناره فیک فیکشن ها...

فرشته : اوکی بیب

من : دستتون طلا...

هیونگ لباسا شب میرسن گفتن بیارم دمه سایت بی زحمت ، زحمته پخشش با خودت...

وی عرقش را پاک میکند...

Huka-vj . Yg

خوشحالم میشناسیم :) افتخاره بزرگیه...

به والله سپ‌بنویسی محرفی پس میوفتم ^.^

هیونگ برام مراسمه آبرومندانه بگیر... @.@

ولی واقعا اگه سپ بنویسی جانه یک جوان را نجات دادی...

نگران نباش میگم کونه من بزاره :) *وی در راهه یپ جان بر کف میباشد*

خب دیگه هیونگ برم اسفند دود کنم...

RM. kiute.ARMY

وای وای خیلی زحمت کشیدین خدا خیرتون بدهT^T
منم ان شا الله برم با خیر گروه جهادی حرف بزنم که امسال یه مقدار مبلغی رو برای نذری به هیئتمون کمک کنن:">

به این دوتا بنده ی مخلص خدا(فرشته و شیطان) یه دکه ی ایستگاه صلواتی میدم تو هم برو مراقبشون باش اون دکه مال شماستT^T
برا فدات شم دستات نسوزه مراقب باش!

Jeon molly

Huka-vj . Yg

Huka _VJ.YG
۰۶ مرداد ۱۶:۱۷

وای این سپ شیپره🤣هر وقت وانشات میزارم میادش

 

 

ببین دلم میخواد سپ بزارم 

ولی اگر یوکی کو*نم رو گذاشت

تقصیر توعهههع

RM. kiute.ARMY

یوکی رسما قیامت رو برات فراهم میکنه😂😂😂

bts love
Jeon MoLLy
۰۶ مرداد ۱۵:۴۲

bts love

 

فرزندم خواستی لباس بگیری برای من بی زحمت روش گلای رنگی رنگی باشه ولی رنگ بکگراندش مشکی پر کلاغیی

میخوام غار غار کنه ها

بوص

RM. kiute.ARMY

bts love


bts love
۰۵ مرداد ۱۲:۵۰

شیطان دستانش دوره شانه ی وی حلقه میکند و فرشته بر پشتش میزند...

شیطان : دونت ووری بالاخره که سپ میاد و این طلسم شکسته میشه...

فرشته : فک کنم تو زندگیه قبلیت شاگرد حضرته ایوب بودی...

شیطان : با زندگی قبلیش چیکار داری...

فرشته : هیچی فق...

من : میشه دو دقه زر نزنید بزارید عذاداریمو بکنم؟؟؟؟... پاشید پاشید که محرم نزدیک استتتتتتتت... برویم که جامه ی سیاه بر تن کنیم...

من : هیونگ خرماهایه سایت با من الان سفارش میدم بیارن...

اون تابلوئه اسمات ممنون هم خودم برات اوکیش میکنم...

*وی عینه یک الاف تمام کامنت هایه سایت را میخواد و چه بسا که واقعا الاف است*

من : هوووو شما تو دوتا شاسمشنگ‌...

*شیطان و فرشته انگشته اشاره سمته خود میگیرند*

مااااااا؟

من : نه پس اوناااااااا ، پاشید پاشید بریم واسه بچه هایه سایت لباس سیاه بگیریم...

شیطان : عمره دیگه قربااانننننن...

من : فعلا همین پاشید برید تا جفتتونو از دیک دار نزدم‌‌‌...

*فرشته و شیطان به سمته در میشتافند*

*وی لایکی به خودت نشان میدهد و چشمکی میزند*

من : خب هیونگ من برم بساط محرمو آماده کنم...

 

RM. kiute.ARMY

دست بوستم بخدا جیگرT^T
جبران بشه برات فیک سپ برات نازل بشه:")
بی زحمت خرما ها رو ک گرفتی اسفند هم جور کن با یه استانبولی و ذغال

چه فرشته و شیطان خوبی..ماشالله ماشاللهT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۵ مرداد ۱۲:۰۱

تهجین؟ مرگ من؟ دد بگو‌خواب نمیبینمممممممم

RM. kiute.ARMY

دور از جون نفسممممT^T
واقعیهههههه:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان