BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Childe of The Moon

child_of_the_moon_t3jg.jpg

💫FULL💫

نویسنده lady_siha
مترجم kiute_ARMY
کاپل جیکوک . تهگی
ژانر رمنس . فلاف . اسمات . دنیای الف ها . گرگینه ها
محدودیت سنی 18+

 

🎶 fanfiction playlist 🎶

🎵 CLICK 🎵

 

مقدمه:

پَک گرگ های جونگکوک و قبیله اِلف های کوچ نشین جیمین،

با توافق برای به اشتراک گذاشتن سرپناه و منابع برای زنده موندن توی یه زمستون سخت،

روند آهسته، یکمی ناخوشایند و یکی شدن با تفاوت های فرهنگی خودشون رو استارت میزنن و در عین حال ارتباطات عمیقی رو ایجاد میکنن.

جیمین تموم عمرش منتظر بوده تا سرنوشتش معلوم بشه.

وقتی اون عاشق یه امگا با چشم های آهویی و یه قلب مهربون میشه، از خودش میپرسه که بالاخره پیشگوییِ مربوط به خودش واقعی شده؟!

 

✨🍀🌙DOWNLOAD🌙🍀✨

        

805_vpfe.png   

۲۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سورن
۱۱ بهمن ۱۷:۵۳

من اینو خوندم

و یه پیامی برای تهیونگ دارم:

دهنت سرویس کراشی چرا نمیگی خو لامصب بیشتر تهگی ببینیممممممممممم؟پذیتدرطانذزیتپرژامدزلمدزلندزلمدزبنذزادراا

هعییییییییی.چقد دوست داشتم اون تیکه که جیکوک بعد از اهم اهم و سفرشون کنار چشمه‌هه برگشتن اونجا کنار نامجین میبودم.اول باهاشون میخندیدم،بعد میزدم پس کله‌شون،بعد گوش‌شونو میگرفتم تحویل جیمین اعضم میدادم یه دور چیزشون کنه

فقط حمایتی که بعد اومدن‌شون از کوکی کردن :))))))))))

RM. kiute.ARMY

مرسیییی خوندیش قشنگممممT^T

وای دیدی؟؟؟ مردک برو بگو دیگه مارو خماری میزاری:|

ارههههه اونجا قشنگ روز بعد از شب زفاف بوووووددد😭😭😭
الله و اکبر😔

ما بودیم حالا...میزدن از ک.ونمون خاک میریخت:)
همون جکی قدیمی...
۰۳ ارديبهشت ۰۰:۵۷

ددی این چرا انق کاورش شخمیه؟:/ 

کاپلا جیکوک و تهگی ان بعد کاور عکس کوک و جیمینه:/

RM. kiute.ARMY

خب مادر جیکوک میشه جیمین و کوک:")
سخن پیامبر🤦‍♀️
۱۲ فروردين ۱۷:۰۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های ددی 

خواستم بگم که 

خداااااا بود ولی کاش فصل دومشم مینوشت 

جدا به یه فصل دوم نیاز داره 

لطفا پیاممو به نویسندش برسون 

 

 

ددی یه راهنمایی کوفتی چیزی نداری 

نزدیک آخر تعطیلاته 

و کلی مشق امتحان اومده روم و استرس گرفتم شدید 

کنکیییور هم ثبت نام نکردم

و حتی دوتا تست هم نزدم تاحالا چه کنم 

خیلی استرس دارم و 

شرایط به *اییییه

ولی همچنان دارم توسایت میچرخم و فیک میخونم 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
اوموو چشم چشم من میرسونم😂😂

الهی درت به جونم که مثل جوجه رنگی دور خودت داری میچرخی که عمرمممT^T
تا وقتی واقعا خودت خیالت راحت نباشه و ته دلت قرص نباشه، فقط کلافگی و اضطراب برات میمونه:")
سعی کن با یکی از والدینت حتما در ارتباط بزاری افکارت رو.
شِفا 🖤🕳️
۱۹ بهمن ۱۷:۱۸

لاب این چرا عین فیلمای اصغر فرهادی تهش باز تموم شد؟؟ 😂😂 نویسندش قبل انتشار با فرهادی صحبت کرده؟ 😂😂

 

چقدر خوب ترجمش کردییبیبسعحعحسعس5ح😍😍😍😍😍😍😍💜💜💜💜💜 خیلییی لاذات بردیم🤩🤩🤤👍

فقط اون پانویس هات🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پلی لیستش هم قشنگ بودد🤧🤧

خلاصه خیلی خوشم اومد مرسی اه😂❤️

RM. kiute.ARMY

احتما نهان شیدا زده بوده روش بعد از گرفتن اسکار😂😂

قربونتتتتتت بشمممم من بیشتر لاوت دارم عزیزمیییییT^T
میخواستم بیشتر هم بنویسم منتها زشت میشد😂😂😂😂
قشنگ تر از تو که نیستتتT^T
منم دوستت دارم خواهش میکنم اه😂
xicdvjsabxwqjs@gmail.com
۱۹ آذر ۰۴:۲۰

آه بلی بلی الان دیدم اون فیکی ک گفتیو ولییییی ویکوکه 🙂 من جیکوکرم دوس دالم فیکشن جیکوک یا کوکمین بخونم 🙂😍❤ در واقع تا ب الان غیر اون کاپل دیگه یی نخوندم)))

ددی جون فیک با این ژانر از جیکوک یا کوکمین تو دست و بالت ندالی؟ یه تکونی به جیبات بده شاید یه دونه ازش در اومد 😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اخه دورت بگردم اگه کوکمین و جیکوک داشتم که الان یه ایل طفل مسلم این گوشه نمیریختن که:")😂

https://fazayihaa.blog.ir/post/582

این یه جوراییِ ماوراء الطبیعه است، امیدوارم کارت رو راه بندازه عمرم:">
xicdvjsabxwqjs@gmail.com
۱۹ آذر ۰۴:۱۰

من واقعا عاشق این فیک شدم اینقد قشنگ و صافت‌و کیوته خدااااااااا 😭 هردفعه ک یادش میوفتم غش‌وضعف میکنم هرکی نخونه جدا نصف عمرش بر باد رفته ،قلمش بنظرم قویه فضای داستان دوس داشتنیه ،من از اول داستان تا اخرش احساس میکردم انگار واقعا اونجام و خوب و بدش رو تجربه کردم باهاشون 😭😭😭😭 کاش همینو میدادن یه فیلم یا لااقل یه انیمه ازش میساختن دنیاشون خیلی قشنگ و آرامش بخشه 🙂😭💗💗💗💗آه من با خوندن همچین ژانرایی چه تو فیکشن چه فیلم حس خوبی میگیرم از دغدغه و مشکلات زندگیم چن روزی دور میشم حال دلم خوب میشه 🙃 ))))

 

لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا لطفا فیکشن جیکوک / کوکمین با ژانر FANTASY   و  هایبرید بیشتر بزار 😢😢❤❤❤❤💋💋💋💋💋💋 یا کلا فیکشن جیکوک با هر ژانری ک بود بزار فقط قلمش قوی باشه آبکی نباشه 🙂😂( وی فیکای خیلیییییی خوبی خونده و توقعش رفته بالا ) مثل فیکشن :

آفرودیت 

با من برقص

میل 

زیبای من 

سینومر 

ایلیومنات 

پاتریک 

دکتر هیونگ

بارکارول

باورم کن 

داغ تر از جهنم

الماس 

هائومی 

فرزند ماه 

رومئو

 

 

اینارو من عاشقشونم ینی حرف نداره واقعن واقعن بینظیرن 😭😭😭😍 دنبال فیکایی میگردم که با این قلم قوی و زیبا نوشته شده باشن  ، آبکی و ضعیف نباشن))))))❤❤❤

RM. kiute.ARMY

عایگوووو نوش جونت باشه عمر من گوشت شه به تنتتتتتتتتT^T
فیلم و انیمه اش ممیزی میخوره ها یکم😂
اما اره باهات موافقم:") اصلا ژانر فانتزی باعث آرامش اعصابه بخدا...یکم آدم از زندگیِ شاشیش فاصله میگیره😂

چشم چشم حتماT^T خود من میمیرم برای جیکوک های فانتزی:"> مخصوصا اگه امگاورس و ومپایر باهم ترکیب بشن!!
وای وایییییییی!! ایلیومنات...لامصب یکم ازش خوندم اما همونم کافی بود تا بمیرم براششش!! فاکینگ جونگکوکش جذاب بود😂

امیدوارم همراهیمون کنی چون قول میدم در آینده جواب گوی خواسته هات باشیم و پشیمونت نکنیم:">
xicdvjsabxwqjs@gmail.com
۱۸ آذر ۰۲:۰۳

یکی بیاد یه فیک با همین ژانر بهم معرفی کنهههههههههههه 😭😭😭😭😭😭تو همین حال و هوا و فضا باشه ،گرگینه ..الف ها .. ومپایر .. یه فیک تو فضای یه دنیای دیگه و اسرارآمیز .. یه همچین وایبی 😭😭😭😭خداااااااااا کسی میفهمه چی میگممممممم و چی میخواااااااااممممم ؟؟؟؟؟؟؟....😭😭😭😭😭 

.

.

.

.

.

لطفا اگه کسی همچین فیکشنی سراغ داره بهم بگه 🙂❤❤😭😭مرسی

RM. kiute.ARMY

اره اره میفهمم وجودمT^T لست کیپر رو خوندی دارلینگ؟
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۱ آذر ۱۵:۱۲

*علامت گذاری برای بعدا خوندنش

RM. kiute.ARMY

*ای جان گفتن و تایید کامنت
xicdvjsabxwqjs@gmail.com
۲۴ آبان ۱۸:۰۸

تسمتلیبللببلبییسسشسیششششسسسسیشسس جییییغغغغغغغغغغغغغغ

خیلیییی قشنگ و صافت‌و کیوت بودد ولیییییییییییی

چراااااااااااااااا

ادامه نداشتتتت؟؟؟؟؟ 😕🤕😟😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

فصل دوم ندارع؟

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتT^T
نه تهش همین بود بخدا:">
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۰۳ آبان ۱۶:۳۳

شت ایت

جیمین تاپ خداست:)

کوبیدن سر خود به دیوار-

RM. kiute.ARMY

یه ددیِ هاتِ مهربون...اما ددیهههه!! ددییییییی!!
بیا از روم رد شووووووووو!!
آدلی
۰۲ آبان ۱۸:۱۶

واقعیتش من تا قبل از این واتپد پلاس بودم و خودمم مینوشتم، نتا قطع شد دنبال فیکشن تو گوگل میکشتم کهاین وبلاگ و پیدا کردم، باید بگم خدا خیرت بدی نجاتم دادی

RM. kiute.ARMY

نوکرتم آبجیییی حلالت باشهههT^T
اینا ما بچه های هیئت منتظرانِ بنگتن شبا شام هم میدیم باشیم درخدمت
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۰۲ آبان ۱۳:۰۹

ددی جیکوک؟؟

جیم تاپه؟

یا...

همینطوری جیکوک...(کوکمین در اصل)

من جیکوک شیپ میکنم:))))))))))))

RM. kiute.ARMY

من جیکوکر بودم به مدت دوسال:"))))
سلام اینجانب هانجی داره دنبال فیک میگرده
۲۲ مهر ۲۳:۰۰

ددی جدا نامکوکککک لاورررر

شوکککک من که همه رو با بایس خودم شیپ میکنمممم

ولی اولین نفر کوک بود نامکوککککک جونززززز

سو کیوتن

ولی کوکمین بیشتر به دلم مینشینه

حالا بخونم ولی گشادیم میاه

RM. kiute.ARMY

نامکوک برای من یه دنیاست:")

بله بله بالاخره سلیقه استㅠㅡㅠ
توپ تانک فشفشه
گشادی باید گم بشه😔
lisa
۱۹ شهریور ۲۳:۴۱

من یه درخواست داده بودم میخواستم ببینم کسی فیک کوکلیکس ننوشته و اکه نوشت چجوری بفهمم نمیتونم هرروژ بیام و ببینم کسی نوشته یا نه میشه جوابمو بدید ممنون میشم؟ 🥺

RM. kiute.ARMY

البته قشنگم که جواب یدیمT^T
فقط باید نویسنده ای ببینه پیامت رو و راغب باشه برای نوشتن:">
ی آرمی بدبخت
۱۷ شهریور ۱۶:۲۴

میدونم خیلی اسکلم ولی یه سوال!:/این الان نویسنده اش خودتی ددی؟نه ناموصن توام کوکیمن شیپری؟عرررررر اگه توام باشی من خودمو دار میزنم همه دوستام ویکوک شیپرن فق من کوکمین شیپ میکنم😓😕

RM. kiute.ARMY

عه اسکل چیه بچه:| نه من مترجم بودم😂
نامکوکرم در حقیقت*^*
jeon maji
۱۴ شهریور ۱۳:۵۶

دوست دارم بیشتر فیک جیکوک بزارین تولوقودا🥺💜

عالییییییییی

RM. kiute.ARMY

چشممممم حتمااااا*^*
تشکراااااتتتت!
lisa
۱۳ شهریور ۱۰:۴۴

سلام یکم این پیامم ممکنه احمفانه باشه ولی میشه یکی فن فیکشن کوکلیکس(فلیکس استری کیدز و جونگ کوک بی تی اس) رو بنویسه فک کنم تنها فردی توی جهانم که این دوتارو شیپ میکنه ولی میشه🥺

RM. kiute.ARMY

سلام دلبر*^*
اومو اگه کسی بنویسه چرا ک نه:">
jikook Love
۱۰ شهریور ۱۲:۴۲

ممنونم بسیار زیبا بود 

کاش فیک با کاپل جیکوک بیشتر باشه 

عاشق قلم نویسنده شدم روان پخته و بسیار جذاب ❤🌺🌹🌼

لطفا اگه فیک با کاپل جیکوک میشناسید به من معرفی کنید ممنون 

RM. kiute.ARMY

قربان شما*^*
موافقم:")))
ای جان تشکراتT^T

min roya
۲۸ مرداد ۱۵:۴۳

اونیییییییییییی

ممسمینینقتقدیمقمققنیمنقدصپقمقمپقمقم

این فیکشنو تو نوشتی؟؟؟؟؟

پشمام

میگم چقد کراش بود

تازه اومدم نگاه ب فیکات بندازم اینو دیدم

اسمات داشت

حیحیحی

ی بار دیگه برم اسماتشو بخونم ببینم چه پوزیشناییو دوس داری😂😂😂😂

 

 

 

و اینکه در جواب "تک دخترددی سویون"

بله واقعا راست میگی

کیرول جای خوبی نیست و کلی بخاطر بعضیا گریه کردم

اما ادمای خوبم پیدا میشن

فقط باید یادبگیری ب هر کسی زود اعتماد نکنی و با هر کسی ک اذیتت کرد یا رو مخت رف حرف نزنی

من ی نفرو تو کیرول دارم ک واقعا خیلی خوبه و حالمو خوب میکنه:)) ــــــــ کاپم نیس

 

 

 کسی ک فک میکردم کاپمه چون با هم رول اسمات رفته بودیم جلو همه ضایعم کرد و بهم گف که کاپم نیس

RM. kiute.ARMY

ترجمه اش با من بودهT^T
کراشی از خودتونههههه*0*
(اوپا گانگنام استایل...مدیونی فکر کنی دارم همزمان که کامنتت رو جواب میدم اهنگ گوش میدم)
کلش اسمات بود لامصب:| من فکر کردم یدونه داره...
من اصن تا اطلاع ثانوی آسکشوالممم😂

بعضی دوستا و روابط واقعا پرستیدنی ان...

گ/وه خورد توله صگ:/

تک دخترددی سویون
سونگ جی وون
۲۲ مرداد ۰۵:۲۴

سلامممم هنوز نخوندمش ولی اگه ددی نوشته قطعا خوبه🌈 ثابت شده ای

یکی بیاد توضیح بده چرا فن فیک 3000صفحه ای رو خستگی ناپذیر میخونیم ولی 10صفحه درس نمیتونیم بخونیم؟؟؟؟

چرا مسئولین پاسخگو نیستن لعنتیا😝

ولی من میگم مشکل از درساست شما چطور؟😂

RM. kiute.ARMY

من ترجمه اش کردم فدات شم و شما لطف داری خوشگلم بیا ماچ کنم شست پاتوووT^T
مشکل از درس هاست😂😂
مسئولین؟ هیس دارن فیک میخونن😂
موافقم!😂😂😂
تک دخترددی سویون
۲۱ مرداد ۱۵:۳۹

ولی من بازم کاپ میخواممم مامانم یهیو کاپموووووووووووووووووووووو بلاک کرد....خدااااا حنااااااااا عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

ول کن بابا مجردی رو عشق است😂
*با بغض صگی فیک هایم را در آغوش میگیرم
تک دخترددی سویون
۲۱ مرداد ۱۵:۳۶

مین رویا...کاپ...؟کاپپپپ؟ اپااا یادته کاپام باهام چیکار کردن..؟؟؟؟؟؟؟

مین رویاشی خودتو درگیر نکن ....کیرول دنیایی قشنگی ولی همون قدر کثیفه..من کاپام نردیک شیش ماه گفت عاشقمه بعد بهم خیانات کرد ...اخرشم گفت اویزونم بودی...فک میکردی کاپیم....فک کنننن فقط میگم اعتماد نکن

RM. kiute.ARMY

خداوکیلی دنیای مجازی رو نمیشه آنچنان روش حساب باز کرد:")

min roya
Hyunjoo
۱۹ مرداد ۱۸:۴۷

وایبی که این فن‌فیک میداد :>>>

واقعا خسته نباشی لاولی :]

من خیلی سر این فیک عر زدم....

هیق....

اره به هر حال ، فایتینگ 

* الان یاد اینکه چجوری قسمتای اسماتشو رد میکردم افتادم 🥲😂

هعیی چرا نمیتونم اسمات بخونم ؟ 

خودمم نمیدونم !

* دوباره دارم چرت میگم.....سو 

موفق باشی بیب :]

قلمت ارزش خوندن داره واقعا :))))

RM. kiute.ARMY

وای ممنونم سلامت باشیییییییییT^T
فاه5ع6تاعهقم
فتاتقفا
وای گفتی بخش های اسماتش...رسما نفسم رو بالا اوردن:| خیلی ترجمه اش سخت بود...

همچنین خوشگلم*^*

قربان شما ممنونم ک بهم لطف داریT^T
min roya
۱۸ مرداد ۱۸:۰۲

های اونییییی

هقققق

دلم برات خیلی تنگ شوده بوددددد

خوبی؟

 

ببشید این مدت نیومدم تو سایت خیلی درگیر بودم

 

اونی بالاخره کاپ زدممم😭😂

ولی دیشب ی نفر تو گپ بهم گف چقد کیوتی بیام بخورمت کاپم غیرتی بازی در اورد

کاری کرد ک گریه کردم😂💔منم باهاش قهر کردم تا بیاد نازمو بکشه😌😂

 

اما اونی این چن روز خیلی حالم گرفته بود

همشم ب خاطر بیکاری بیش از حده🙁💔

 

بریم این فیکشنو بخونیممممم

یوهو

اونی انگار میخای مانهوا بنویسی

اسماتش کننننن👀😂

تصویرای بد بدم بزار توش

خب دیگه من برم

بوص💋❤

باباای

RM. kiute.ARMY

های رویای منننننننT^T
منم دلم تنگولیده بوددددددد:"(
خوبی جیگرم؟T^T

فدا سرت دلبرم:">
عه به به شدی قاطی مرغا؟😂 از همون اول سفت و سخت برو جلو بزار کار دستش بیاد!

اومو:"( کتاب داری؟ فیک؟

لتس گت ایتتتتتتت!!
والا من ک نه ادمین مونی😂
الله و اکبر...بشتاب به سوی نماز😂
بای بای دلبر:">
دخترددی‌مونی سویون
۱۶ مرداد ۱۵:۴۷

اوهوم‌‌هشتم 

اپاااا دیسکورد دالی.؟!

 

RM. kiute.ARMY

نه والا ندارم فدات شمT^T
یه بنده خدا
۱۱ مرداد ۰۰:۰۰

میدونم اینجا جای پرسیدن نیست ولی یه سوال 

یه فیکی بود که کوک خرگوش بود تهیونگ به عنوان حیوون خونگی میبردش بعد کوک ارزو میکنه ادم شه و فردا صبش تاداااا 

احیانا اسمشو یادت نمیاد؟ 

RM. kiute.ARMY

فکر کنم اسمش بانی بود دلبرم*^*
نویسنده اش رو میدونم اما اسم کار رو نه. بزار تگ کار های رایترش رو بدم اونجا رو بگرد عزیزمT^T

https://fazayihaa.blog.ir/tag/Sh.S
Soyun
۱۰ مرداد ۱۸:۱۷

اپااا مرسییییی 

واییی اومااا برگشتههه اوماااااا خیلیییی میصتتت جیخخخخ 

اپاااا جیخخخ میصتتتتتتت خیلیییییی خیلیییی واهایییییییییییی باورت میشه نزدیک دوساله تو سایتم😂😂😂جیخخخ اپا اوما سارانگهه یو

 

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم قشنگمممممم*^*
بله بله برگشتهههههههههه*0*
واو پیشکسوتی پس😂 بوراههه*0*
بایییش تهیونگه
۰۹ مرداد ۲۳:۱۷

 خب باید بگم  ب شدت معتاد فیک شدم ددی کمپ سراغ داری در این زمینه 

RM. kiute.ARMY

متاسفانه هیچ عمل ترکی پاسخ مثبت نداده...متاسفمT^T
یه بنده خدا
۰۸ مرداد ۱۲:۵۲

فیک میخاممممممممممم🥺

RM. kiute.ARMY

ندارم:">
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Equal Sign)💜
۰۷ مرداد ۱۷:۱۹

بله اسممو عوض کردم

من کلا پارم🥲😔

ولی ایکوال ساین و ووکال جیهوپ دیگه خودکشویی بود

خودکمدی بود

خودپتویی بود

خود ملاقه ای بود

خود پنجره ای بود

خودخودی بود

😃😃😃😃😃😃

تازه بعدش اومده با اون آیو جان عزیزززززز هم خونده(یک عدد فن آیو)

نه که میدونه من همین الانشم با صدای آیو پاره میشم

اومده اون اهنگ پاره کننده از خودشو داده دست آیو که با صدای پاره کنندش بخونه

پاره به توان پاره مساوی؟

مامانم پیج پسرا رو تو اینستاش فالو داره و من کلا اینستا ندارم و بهم پستا و استوریاشونو نشون میده(هر چند بعضی وقتا خودشم تنها تنها میبینه😃👍🏻) بعد دیروز استوری جیهوپو نشون داده بود میگفت این خواهرشه؟ گفتم نه داشم خواهر جیهوپ که خواننده نیست

بعد دیدم آیوعه جیغ کشیدم

گفت چته😐

گفتم این همون بازیگر هتل دلوناست که خیلی دوسش داشتیییی نشناختیییی؟؟

اونم فهمید گفت عههههه اینهههه؟؟

بله بله من مامانم کلا باهام هم کیپاپ مییبینه هم انیمه هم کیدراما

هری پاتر و مارول رو هم حساب کنید😂😔

از منم دیگه بیشتر آرمیه😂😔

او شت 😂😔

حدس میزدم گلنار همچین معنی ای بده

او شت😔😂

به قول سوگنگ ما از اون خانواده هاش نیستیم داشم

😂😔

RM. kiute.ARMY

دقیقا....
این اهنگ با همون دوتا خط موازی مارو نمود...
من الان یه - و یه + زاییدم از ایکوال ساین*^* باباشم خرجی نمیده:")
اما وات ایف هم خداست ها خداااااااا!!!

عایگوووووووو آیوووT^T خدایا کنار هم خیلی ناز بودننننننن!!!
آیو خیلی خوبههههههه خیلی مهربون و با ادبههههههه:"))))

به به سلام گرم منو به مادرت برسونننننن ای جان خدا حفظش کنه برات😂

*لب گاز گرفتن های فرشاد
F/A
۰۷ مرداد ۱۳:۲۹

اگه این فصل دوم نداشته باشه من زندگیمو به فاک میدم :/

RM. kiute.ARMY

پس وازلین بخر😂
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Run BTS)💜
۰۶ مرداد ۱۹:۵۲

سلام ددی جوووونننننن

چه خبر از مننننن؟؟

عه نه برعکس شد

چه خبر از شماااااا؟

نتایج کنکور اومد؟😂😔

وای این فیکه خلیللییلیللیلیلیلیللیلیلیللیلسلسلسلسللسلیلیلیللیلیلیلیللُاثنثگقویوگچوچسچونچتسولنچشچنلچنسه۰حس۰لزتچ۰خزلُ۰خلث۹تخ۸س۹خیچلجتیثروتچرثاتر۳فجتدقفتچوقرتچفبقچوتابتتدب۲عفل۲بدث

ثف

گبلث

 

ثعکل

ع۲ات

عث

متلتمثع

مخعتمدفثتمثفت،۵ثلمتثمعمتعل

لعمفثل

القنف

امثف

ملعالفدنا

خیلی خیلی خیلی خیلی خوب بود

وای وای جیهوپم که رفته شیکاگو به زودی پاره میشیم

میگم ددی.... من ۳۰ تیر به صورت آفیشال چهارده سالم تموم شد و وارد پونزده شدم

و منحرفم هستم کاملا

ولی بیتشر در زمینه خارجی طور و ایناش....

پس بله... اهم... 

گلنار ینی چی؟

😂😔

اخه حتی یه توییت هم امروز تو توییتر دیدم نوشته بود با یه عکس نشون بدید که سینگلید

بعد یکی عکس گلنار گذاشته بود نوشته بود عکس بهتر از این؟

و اخه خودمم دیدم مثلا خودت پایین بعضی فیکا میگی گلنار دم دستتون باشه

و خوب تا حدودی حدس میزنم چیه ولی میشه خیلیلیلیللی غیر مستقیم بهم بفهمونی که این گلنار که میگین ینی چی؟😂😔

ماچ بهت

 

RM. kiute.ARMY

سلام سلام مادر😂
دنگ!! کنکور رو دورش خط بکش😂

خیلی فیک ناز و تو دل بروییه:">
صحیح میفرماییدT^T😂
با اون لاک های لعنتیش:")

اووو این همه مقدمه برای پرسیدن مفهوم گلنار؟😂 الهییییییییییی کیوتتتتتتت منننننننن😂
با اون گنار بحث زدن آسون میشه. بهت کمک میکنه راحت بزنی و خشک خشک نزنی😂 هرچند گلنار یکم میسوزونه. از اون زدن ها!! زدن های بی تربیتی
Jeon MoLLy
۰۶ مرداد ۱۴:۱۸

سلام ددی خوبی ؟؟؟

انلاین نشدی ....

همه چی خوبه ؟

RM. kiute.ARMY

سلام نفس من*^*
خوبم جیگر بیان مشکل پیدا کرده بودT^T
اره عززدلم...ببخشید نگران شدی:"(
Siyun
۰۶ مرداد ۰۲:۲۸

اپا سلام خوبی.؟؟؟

شناختی یادتع منو.؟؟؟؟؟؟

خیلی وقته نیومدم سایت 

خیلی میصت عشقمم

RM. kiute.ARMY

اپا ب فدان گشنگممممممممT^T
اینجا کجا ما کجاT^T
خوش برگشتیییییییی!!!
Namjin
۰۶ مرداد ۰۱:۲۵

سلام ددی چطوری

 

ددی میگم توی این فیک تهیونگ تاپ یا یونگی

 

و اینکه ددی تا حالا به این شعر دقت کردی

 

کبوتر با کبوتر باز با باز

کند همجنس با همجنس پرواز😁

 

امروز یکدفعه امد توی سرم😐😂

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^*

اسمات نداره اما تهیونگ اون کسیه که مراقبت میشه ازشT^T

صورت در مخرج...
از همون اول بهمون لهو و لعب یاد میدادن😂
یه بنده خدا
۰۶ مرداد ۰۱:۲۱

ب مولا الان دانلودش میکنممممم بعد ویکوک و کوکوی و یونکوک خیلی جیکوک دوس دارم😂😂

RM. kiute.ARMY

منمممممممممم!!
monia
۰۶ مرداد ۰۰:۰۰

چرا با قیافه کوک پاره شدم؟😂

RM. kiute.ARMY

بچه حس گرفته نامرد😂
Rezy Mk
۰۵ مرداد ۱۸:۴۹

وااااای پوسترشووووووو 😭😭😭

RM. kiute.ARMY

ممنونننننننT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۵ مرداد ۱۸:۱۶

فقط اومدم اعلام حضور کنم‌. چون همه میدونن من تهکوکرم 

البته از اتاق فرمان اشاره میکنن بخونی بد نیست‌. 

RM. kiute.ARMY

اره گشنگهT^T
Huka _VJ.YG
۰۵ مرداد ۱۷:۵۳

ایول تهگییی

RM. kiute.ARMY

یه چصه است ب خدا:">😂😂😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۵ مرداد ۱۷:۴۶

حاجی چرا جیمین تو این پوستر انقد خوشگله؟! :)

با چشمای قشنگش و ترقوه هاش :)))))))

کلیک

RM. kiute.ARMY

زیبایی مفرط😂😂😂😂
اره خیلی نازه:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۵ مرداد ۱۷:۴۵

بیاین پشماتونو بریزونم...

من چهاردهمین دانلود پی دی افو کردم و امسال دقیقا ۱۴ سالم تموم شد!

پشمام حقیقتا :)

RM. kiute.ARMY

کارما هم داره سینه میزنه ب قران!!!
Jeon MoLLy
۰۵ مرداد ۱۶:۵۶

وااییییییی 

این همونه جیکوکه امگاورسی عه که جونگکوک توش حامله میشههههه ؟؟؟؟؟؟

وایییی ددی مرسیییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

والا نمیدونم اسپویل کنم یا نه؟😂
خواهشششششششش میکنمممم عسلمممممممم*0*
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۵ مرداد ۱۶:۳۰

مگه میشه انقد اتفاقی دقیقا این فیک بیاد تو روز تولدم آپ شه؟! :))) وااایی بازم مرسی ددییییی 🥲😂💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💜💛💞

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم عزیزدلممممممم وظیفه بوددددددددددT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۵ مرداد ۱۶:۲۶

شت شت شت شتتتتتتتت

این بهترین کادویی بود که میتونستم بگیرم قربونت برمممممخجااحیعخسقشهفسخغسخغب

میرم خودمو باهاش پاره کنم ⁦ಥ‿ಥ⁩

RM. kiute.ARMY

مال توووو تقدیم ب خود خودتتتتتتتT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۵ مرداد ۱۶:۲۵

صبر کن...

این نوشته جیکوک نه کوکمین...

به خلاصشم میخوره جیکوک باشه..

ددی؟! :)

نکن ! :)

نکن! :")

نکننننننننبعایهغبسبغسغهطهبهطغطبغهسبسههغسغبه

اینکارو با قلب وامونده من نکنننننننننممغیخغخق

RM. kiute.ARMY

دقیقا یه جیکوک فاکیه:">
bts love
۰۵ مرداد ۱۶:۲۴

فرست؟ سکند؟ مرض؟ 

RM. kiute.ARMY

نفرما سالار😂
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۵ مرداد ۱۶:۲۴

شت این چیههههههه؟!:۸۹۶۷۵۴۸#۴)/۶۶﷼۸ژخغقهغثهشقسغقخغقخغیسحغخسق

RM. kiute.ARMY

کادوT^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۰۵ مرداد ۱۶:۲۳

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

داری باهام شوخی میکنی...

RM. kiute.ARMY

بخدا یه واقعیته محضه بیبی من:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان