BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن I Love You

b4408ea344632baae504a29e1758f626_prvt.jpg

✨FULL✨

نویسنده Elia
کاپل تهکوک
ژانر فلاف . ملودرام . رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 228

 برشی از داستان:

تردید داشتم؛ هم توی صدام و هم توی حرکات بدنم و
گمون کنم، از نگاه و چشم های آروم مرد مقابلم هم، مردد بودن میبارید اما بدون هیچ حرف دیگه ای از خونه 
اش خارج شدم.
گفته بودم ازش خوشم اومده:)

 

💜🎹🌈DOWNLOAD🌈🎹💜

 

805_vpfe.png

۱۷ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
jk
۰۷ آبان ۱۶:۴۰

RM. kiute.ARMY

✔️
vkook♡elia
۰۵ مهر ۲۳:۰۶

واییی ددی من توصیف Yugen رو تازه دیدم چه قشنگگگگگ 

اشکامممم ...... 

نمی دونم می بینه یا نه ولی مرسییییییییییئیبیییبیبینینینرتیگنگینگنمسچسمثمسنیگرنررگزننگتیگیگنس،سنسگگسنگسنسنگسنسیگسنسمس

کلی ماچ برایه تووووو

واییی ددی کلی انگیزه گرفتم برم فیک جدیدمو دوباره بنویسم ، یوگن واقعااا بهم حال داد 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

اصن بعضی ریدر ها با کامنتشون انگار دست میندازن تو دل و روده ی آدمT^T
vkook♡elia
۰۵ مهر ۲۲:۵۶

army 

مرسی چشات عالی می بینه لاوو

اها کوکوی باشه 😂 چشم هر چی شوما بخوای 

RM. kiute.ARMY

army 


army
۰۱ مهر ۱۶:۰۸

فیکات عاااالیه، فقط میشه یه فیک بنویسی که مثل فیک pada باشه؟ منظورم ژانرش نیست منظورم کاپلشه، نمیدونم چجوری بگم، ینی انگار جونگ کوک از تهیونگ قوی تره😐😂چی زر میزنم منظورمو نمیدونم چجوری بگم ولی مثل فیک پادا باشه... میتونی درست کنی؟ 🌚

RM. kiute.ARMY

کوکوی دوست داری فدات شم؟😂
kim light
۲۰ شهریور ۰۶:۲۴

من 5 صبح شروع به خوندنش کردم و با فریاد های خفه ای سعی داشتم که اهالی خونه رو بیدار نکنم (جیغ بدوووووون صدا که منجر به کمبود اکسیژن میشه)

کیوت بود.

خیلی

خیلی

خیلی

اولاش یکم جونگ کوک منو یاد تو می انداخت ددی! (ایشالله یه شوهر هم مثل تهیونگ گیزت بیاد...اما عمرا بچه های سایت رضایت بدیم تو رو الکی الکی ببرن)

 

راستی دد

من تو لب تابم می گشتم دیدم عهههههه من صد قرن پیش یه فیکشن کمدی مدرسه ای فلاف کیوتانه نوشتم

(اما اندازه سر ارزن هم خوب نیست...نمی دونم چجوری اونموقع نوشتمش)

ساختمانش خود و می تونم یه چیز خوب از توش در بیارم

اسمش آقای توت فرنگی هست

حالا در حال ویرایششم ببینم چی میشه (جوری که تو یه ماه 4 تا وانشات و مینی فیکشن دادم بیرون ستودنیه)

این بود آرمان های امام

RM. kiute.ARMY

بد تایمی بود ناموسا برای خوندن😂 (و گ.وزیدن)
واقعنیییییی؟T^T (نه نه من با شماها مری میکنم😂)

وای منم کار های اوایلم خیلی یجوری بود😂 با تمرین مطمئنا ادم پیشرفت میکنه.
فدای انقلابتT^T
یه بنده خدا
۲۹ مرداد ۲۱:۴۵

دلم برای فیکشن هایی که ویکوک بودن بعد کوک لیتل اسپیس داشت تنگ شده هق

RM. kiute.ARMY

عه از اوناا:")
نوستالژیه...
Jim Jim
۲۴ مرداد ۲۱:۳۸

بهم دست بزنین جیغ میزنم!

بالاخره یه فلاف چشمامو نورانی کرد!!!!!

RM. kiute.ARMY

فلاف الان حکم طلا رو داره لامصب:">
blueberrrrry
۲۰ مرداد ۲۰:۴۵

ی نظر بدم؟؟ بنظرم بعضی ها ب فیکای کمدی هم یکوشولو نیاز دارن!! چطوره ک نویسنده ها ژانر کمدی و عاشقانه بنویسن!! چت استوری از نظرم خیلی  جالبه!! مگه نه ددی؟؟

من خودم قصد داشتم بیام بیان و فیک بنویسم ولی خب نشد!!

 

ددی بهت گفته بودم من آلمانی میخونم؟؟ چیزی تا تموم کردنش نمونده و من یکم این ترم شل گرفتم!! یکی هست ک ی سال از من بزرگتره بقیه تو کلاسمون ادم بزرگن!! اون همش از من تقلید میکنه!! راه خوبیه ک دوباره سفت بگیرم؟؟؟جهت تغییر جهت ذهن

 

خیلی بدم میاد وقتی معلمم بهم گفت این ترم ساکت بودم!!ولی مهم نیست!! میخام جبران کنم!! با همایت ددی!! فقط و فقط ددمه ک میفهمه

RM. kiute.ARMY

میتونی بدون بیان اومدن هم بنویسی لابمT^T اما اره باهات موافقم:") کمدی و ماجراجویانه کم شده

عالیه دلبرمممم!! اره...به نظرم یه رقابت با خودت بزار!

من خودم یه تنه پشتتم جوجه رنگی😎
blueberrrrry
۲۰ مرداد ۲۰:۲۲

جدیدا فیکا رو دوتا دوتا آپلود میکنین😂

یهو سیل میاد!!بفکر ماهک باشین!! آرام!!!

اون میمه رو دیدی؟؟

 

-سلام من یک دختر بسیار زیبا و پلولدار هستم!میخواهی باهم دوست شویم؟ جگر (😂)

+سلام، نه چون نمیخوام پدرم ناراحت بشه!

- احسنت فرزندم! حجت هستم پدرت!! ...

 

حالا منم میگم ددی حجت پدرم😂🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

نه اونو ندیدم داریش؟😂

عهههههه جررررررررر وای پاره😂😂😂

ددی کل کیرول هستم...سردددددد خشننننن
فاطمه
۲۰ مرداد ۱۵:۲۱

مرسیییییی (اشک ذوق)

RM. kiute.ARMY

ولکاممممممممT^T
Zahra
۲۰ مرداد ۱۳:۰۸

هعیییی من قرار بود ی مدت ادم شم فیک نخونم برم کتاب بخونم 

ولی اینو دانلود کردم://

برم بخونم بعدا

RM. kiute.ARMY

لا به لای کتاب بزن بر بدن...سرانه ی مطالعه هم دوبرابر میشه😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۰ مرداد ۱۲:۴۹

عه تهکوکه

RM. kiute.ARMY

بعله!
Yugen :)
۲۰ مرداد ۱۰:۱۱

چه روز بابرکتی از بالا و پائین سایت
چیز میز جدید میباره وای ععععر
اسمشو باید گذاشت پنج شنبه ی طوفانی
یا 20 ام عری یا سگی (تو چی میگی پاپا جان؟)

الیا شی تازه امروز پیدات کردم و هنوز فیکتو نخوندم
ولی کاورش خیلی به دلم نشسته و یه حس خوبی ازش گرفتم
و خیلی ذوق دارم که بخونمش و اون یکی فیکتو هم بخونم
خوشحالم تورو هم پیدا کردم و قراره دنبالت کنم
میدونی...
یه حس خوب عجیبی میدی
مثل عامم خنکی یخ در بهشت و سرماش با راحیه میوه ای :)
خب خب
وقتی خوندم باز نظر میدم
و اینکه مواظب خودت باش

لاب یو گرل
یوگن

RM. kiute.ARMY

طلسم سایت رو با دندون شکوندمT^T
روز افزایش جمعیت چطوره؟😂

عاخیی مامانی چه توصیفیT^T تاتا مایک طلایی بهترین توصیف تقدیم با عچق:">
Jisa
۲۰ مرداد ۰۸:۲۷

فرستتتت

 

RM. kiute.ARMY

نچ نچ کفر مگو!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان