BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Istanbul

img-20220809-wa0020_8qam_we1d.jpg

✥FULL✥

نویسنده ATENA
کاپل کوکمین . دخترپسری . تهکوک . سپ
ژانر AU . کلاسیک . خشن . سیاسی . رمنس . خانوادگی . انگست
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 756

 

مقدمه:

شنیدم  که چون قوی زیبا بمیرد

فریبنده زاد و فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی

رود گوشه ای دور و تنها بمیرد

در آن گوشه چندان غزل خوانَد آن شب

که خود در میان غز ها بمیرد

گروهی برآنند که این مرغ شیدا

کجا عاشقی کرد آنجا بمیرد

سب مرگ از بیم آنجا شتابد

که از مرگ غافل شود تا بمیرد

من این نکته گیرم که باور نکردم

ندیدم قویی به صحرا بمیرد

چو روزی ز آغوش دریا برآمد

شبی هم درآغوش دریا بمیرد

تو دریای من بودی آغوش باز کن

که میخواهد این قوی زیبا بمیرد!

  

🖤⚜️♝DOWNLOAD♝⚜️🖤

 

« این داستان یک فضای شخصی سازی شده و جایگزین توسط نویسنده است

پس به طور حتم این امکان وجود دارد که با دنیای واقعی و وقایع حاکم بر آن، متفاوت باشد. »

  

805_vpfe.png  

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جینکس
۱۷ تیر ۱۳:۰۱

په کوووو

RM. kiute.ARMY

جان؟
jeonjimin
۱۷ تیر ۱۲:۵۸

ولی خدایی این عادلانست؟نهه من میخوام بدونم عایا این عادلانست که منه کوکمینر کل سایتو بگردم به امید یه کوکمین که اسمات نه ول حداقل یه کیسسس ناقابل توش داشته باشه ولی هرچی فیک کوکمینه یا خوندم قبلا یا اصن هیچی توش نداره یا سد انده...بقیه فیکا هم ک ماشااالا همه نویسنده ها قفلی زدن رو ویکوک یونمین :////ددی بیا هارت بروکن شدمو از کف سایت جارو کن که حالوم بددد هق میشه فیک کوکمین که خفن باشه (مث استانبول,دنس ویت می,رییس ناشناس و خفنای دیگه کوکمین ک یادم نی) تو سایت بیشتر بذارین؟به خدا ما کوکمینرام ادمیممم(ایموجی اشک )

هعییی...

VK 🐻🐰

بخدا نویسنده مویسنده ها نمیویسن اونا هرچی بدن ما با نظارت تو سایت قرار میدیم🥲😂🫂
یه آرمی بیکار که تو وبلاگای مردم وله
۱۰ فروردين ۲۱:۰۱

خب خب اولین باره که وبلاگتونو میبینم یکم راهنمایی برای جستحو وآشنا شدن با وبلاگ نیاز دارم☺

RM. kiute.ARMY

سلام سلام عزیزدلمممم خوش اومدیییییی*^*
والا به طور کلی بخوای بگم، یه سایتیه که تماما زایده ذهن دیوانه نویسنده است😂😂
اما خب اگه سوال مستقیمی داری بپرس اونجوری بهتر میتونم کمک کنمT^T
ATENA💝 BANGTEN
۲۶ بهمن ۲۰:۵۴

من دارم کامبک میدم هورااااااااااااااااااااا 

 

RM. kiute.ARMY

اداره برق رو برات چراغون میکنممممممم!!
ATENA💝 BANGTEN
۱۹ بهمن ۰۰:۴۶

ددی دلم میخواد ویمین بنویسم یا یونکوک..

 

RM. kiute.ARMY

وای...
تصور دیدن یه کار ویمین ازت.........
وای یونکوک!!!!!!
Hani:)
۱۷ آذر ۱۴:۳۷

بشه شب؛ بشه صبح، بشه هر چی! 

میمونم من کنار تو تا آخرش خودمممممم:) 

میتونییی به من تکیه کنییی... اصن آب تو دلتتتت تکون نخوره تو گلمممممم🥸💔

تاکهههه دست میکِشیییی رو سرمممممم🫳🏻🫦😂

جون میگیرهههههه کل تنممممممم:") 

با تو خیلی خوبه خاطره بازییییی گرگ میش دریا تو پیشمی اماااااااا

به بودنت از همیشه تشنه ترمممممممم💔😔

«ستاد خوانندگان عاشق ناشناس🤝🏻» 

 

RM. kiute.ARMY

*سرم رو به طرفین تکون دادن
آخ که ناز نفست فناااااااااررررررررررررریییییییی!!
دوستدار شوما پارک جینهو^^
۱۴ آذر ۱۶:۴۷

هایی

اولین باره پیام میدم...

میشه درخواست کنم فیک کوکمین بیشتر بذارید؟؟:)))

ممنان^^

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
ای جانممم خوش اومدیییییT^T
البته البته چشم:">
...
۱۵ آبان ۱۷:۰۳

میشه لطفا ورژن نامجینش هم بنویسی؟

RM. kiute.ARMY

اخه توی کاپل هاش نامجین دارهT^T
ATENA💝 BANGTEN
۱۵ آبان ۱۴:۱۳

نظرتون چیه یه فیک بنویسم یکی از اعضا توش ترنس باشه و راجب مشکلات اون ها حرف بزنم؟

نمی‌دونم چرا انقد به ژانر اجتماعی علاقه دارم اه 

یه فیک گوگولی عین آدم نمیتونم بنویسم 

 

RM. kiute.ARMY

ایده خوبیه منتها ممکه گارد گرفتن نسبت بهش زیاد باشه
یک روح در سایت🤝🏻
۱۲ آبان ۱۴:۵۰

 

اتناشی هر دفعه که می خواد فیک‌بنویسه:

خب پایان خوش که داریم بزار یونگی شکست عشقی بخوره یا بمیره ریدرا نتونن از پایان خوش  لذت ببرن🤝🏻

تروخدا برای فیک‌بعدی یه پایان خوش برای یونگی‌در نظر بگیر دلم کباب شد برا بچه😂😭

لعنتی قلمت‌اعتیاد اوره با این که هر دفعه گریم می گیره باز میخونم🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

پیام یونگی به آتنا:
ATENA💝 BANGTEN
۰۸ آبان ۱۴:۲۲

هر دو رو قاتی کن ترکیبی فحش بده 

وای حتی الانم وصل نمیشه 

گشنمه 

هق 

تازه از مدرسه اومدم باید با مردم حرف بزنم بفهمم دو دنیا چه خبره این وضعشعههههههه

RM. kiute.ARMY

چشمT^T
بیاد ص.یکتیر کنه ک.صکش نسناسِ پفی.وز.
فدا شکمتتتT^T

دیروز 151 یک نفر توی ایته وونِ سئول برای مراسم هالوین مردن:") که پنج نفر ایرانی بودن.
ATENA💝 BANGTEN
۰۸ آبان ۰۶:۵۴

چرا من همیشه یه مشکل کوفتی با فیلترشکنم دارم؟ 

وصل نمیشه 

ددی سعی نکن راه حل بدی چون همشونوو امتحان کردم 

فعلا فقط فحش بده بهشششش😭

RM. kiute.ARMY

الهی درد و بلات بخورهِ وسطُ عامل فیل/ترینگT^T
فحش های ص دار بدم یا ک دار؟
~ lalala
۰۳ آبان ۲۳:۱۸

عامم سلام:]

فیکای قشنگت رو خیلی دوست دارم حقیقتا خودتم دوست داشتنی هستی~ 

تا وقت داشته باشم میخونم فیکای سایت رو

عامم من چند روزه میخوام فصل دوم کروماندا [زمین و ژوپیتر ] رو پیدا کنم ولی نمیتونم گفتم اگه خونده باشی یا اگ زحمت نباشه لینکش رو بدی 😅:]

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل خانممم*0*
ای جون دلممم عزیزی شما جانان:">

البته نفس*-*
https://uupload.ir/view/earth_full-unlocked_ps14.pdf
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۲۶ مهر ۱۸:۱۱

وای ددی 

گسستگی به معنای واقعی!!

از اون وقتاست باید بگیم داریم نمیتونیم

RM. kiute.ARMY

و خواهیم نتوانیم توانست!!
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۲۵ مهر ۱۲:۴۶

وای..

متاسفانه آدم نمیتونه با کسی که نافشو با سیاست بریدن ازدواج کنه مگر از جونش و حریم خصوصیش سیر شده باشه😔

RM. kiute.ARMY

میتونم برای تو تغییر کنم خانومی😔
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۲۴ مهر ۱۵:۴۵

یجورایی میشه گفت سیاست چیزیه که همیشه دنبالش میکنم ولی از اون افراد کثیف نیستم=) 

فقط در حدی که بفهمم دور برم چه خبره

RM. kiute.ARMY

عه وا؟
شما همسر آینده ی بنده نیستید؟😔
چون من نافمو با سیاست بریدن😔
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۲۳ مهر ۲۲:۵۳

ددی..

روسی>>کل زندگیم 

چه اهنگشون چه تاریخ و...

زیباست:) اما دولت مردانشون زیبا که نه کثیف و زشت تر از هرچی منجلاب که بوی تعفن میده..

 

 

RM. kiute.ARMY

وای وای حق میبینم...
دولتشون...تاریخشان رو بخونی...چه معاصر و چه دوران های پادشاهی...کاملا با گوشت و خون معنی سیاست رو میفهمی...عاح..
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۲۲ مهر ۲۳:۵۰

عمیقاً نیاز دارم به خوندن تمام قلم های آتنا

اکثر فیکای کوکمین کلیشه ای و..

اوکی..

خب اینم جا افتاده

اما قلم های اتنا با اینکه اسمات نداره بلکه..

همین نداشتن اسماتش باعث شده که طرفدار داشته باشه اکثرا هم به عمق این داستان ها پی میبرن

قلم آتنا>>

به شخصه آدمی بودم اوایل نیو آرمی بودنم اسمات میخوندم زیاد ولی بعدش کم کم کم.. شد تا اینکه دیگه نمی‌خونم 

و عمیقأ این قلم هارو درک میکنم=)

از همینجا میگم خسته نباشی آتنا شی 

دانلود تمام فیکشن های نویسنده~

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

وای روسی نوشتی اسمتو....

عا ماشالله کامنت حق میبینم!!!
ایول ایول:")
THE BOYZ 빵❤ 큐
۰۴ مهر ۱۴:۱۷

:">>💖💖💖💖💖

جررررررر وای اون مداحه خیلی سمههههه 😂😂🤣😭🤣😭😂🤣😂😭😭😂

هوممم البته حق دارن نویسندها چون جیکوک کمتر کامنت میگیره ......‌‌ 

واقعا حیفه که این فیک فقط ۳۰ تا کامنت داره :)))))))💔

(برای نویسنده عزیز : خسته نباشیییییی عسلکممممم :> 💜💛💜💛 قلب منه جیکوکر متعلق به توعههههه :)♡ بازم به نوشتن فیکشنای عالی ادامه بدهههه ! فایتینگگگگ🌸🍒 )  

RM. kiute.ARMY

:"> بوج
از این مداح ها زیاد شه دور هم صفا کنیم😂😂😂
حالا جدا از کامنت...حداقل بخاطر داستانش بنویسن:"(
موافقم....
ای جونمممممممممممT^T
THE BOYZ 빵❤ 큐
۰۳ مهر ۱۷:۵۲

قشنگ بودددددد  :)))))))))

ولی یونگی نباید میمرد ㅠㅠ قلبممم هققق ..

اون لحظه که کوک میخواست بره انقدر قلبم از غم پر شددد‌ ، به جیم گفت اول منو ببوس بعد چشماتو ببند برگرد و گوشاتو هم بگیر و بعد رفت :")) هققققققق ننههههه 

* از نویسندگان عزیز خواهشمندم دو سه تا کوکمین/ جیکوک بنویسین ما هم گناه داریم بخدااااا :)💔

 

 

RM. kiute.ARMY

قشنگ ک شوماییT^T
آمان آمان..بو دونیا یالاندی...
لب هات رو بزار روی هم بگووووو اوووومممم نزار صدات دربیااااد *ادای اون مداحه*
بخدا که کمر همت نمیبیندن:")
ATENA💝 BANGTEN
۲۹ شهریور ۱۹:۵۲

با رسم شکل یه دلیل برای انقد ماه بودن روکا بیارین ۲۰ نمره 

RM. kiute.ARMY

من برات تا دم در خونشون محور میکشممممم:")))
Rokajaki
۲۸ شهریور ۱۰:۵۷

یهههه آتناشییی

اگه اشتباه نکنم امروز باید تولدت باشه درسته؟ امیدوارم درست باشه:))

تولدت مباررررک الهی صدساله شی نه صدو بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشییییی

بهترین هارو از ته قلبم برات میخوام چون ادم با ارزشی هستی و لیاقتت بهتریم هاعه و امیدوارم هرچی خیره برات پیش بیاد و خدا بهترین آدمارو سر راه زندگیت قرار بده💜💜💜💜 بازم کلی تولدت مبارک💜💛💜💛

RM. kiute.ARMY

خدا سر شاهده گلبممممم:")))
عرررررررررررر!!!:")))
ی آرمی بدبخت
۱۶ شهریور ۰۰:۳۸

های دد خبی؟سر کیفی؟رو به رشدی؟جر:/😂 خب واقعا نمیدونم چی بگیم درباره این فیک از بس هم فیک هم خود نویسنده خوبن!! آتنا شی واقعا یکی از نویسنده های مورد علاقمه و دو تا نکته مثبت راجبش هس که من خیلی خیلی دوسش دارم یکی اینکه فیکاش همیشه فوله و ادمو تو خماری نمیزاره و یکی اینکه اسمات نداره تو کاراش خیلی امیدوارم هم ددی جونم و آتنا شی تو همه ی مراحل زندیگیشون موفق باشن و اینکه منتظر کاری قشنگ تر هستیم فایتینگ و سارانگههههه!💖

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^* خب خبمممم😂 عالییی! رشدمم خوبه سلام میرسونه😂
ای جان دلم مرسی نفسمم عزیزدلی:") همچنیننننننT^T
فایتینگ بککککک نادو سرنگهههه!!
Cute bunny
۰۵ شهریور ۲۱:۲۶

این عالیههههههه

کاراش عاجیجام چطوره؟

ددی خوبی؟

ندیدمت ولی کراشم روت هات لاناتی

مخصوصا اینکه بایسم نامی هم پروفتهʚ♡⃛ɞ(ू•ᴗ•ू❁)

RM. kiute.ARMY

بسیییییییییی!!
فوربانا شاماT^T
عالی ام دلبر از تو چ خبر*^*
قابل ندارام جاگااااااررررررررT^T
پروفم مال تو اصن کیوت من*^*
ATENA💝 BANGTEN
۲۹ مرداد ۱۴:۱۵

H.h 

هیییی سلامممم 

تو لینکت چیز میز گذاشتم😂

RM. kiute.ARMY

به سلامتی شیرینیش رو هم بخوریم😂
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Equal Sign)💜
۲۸ مرداد ۱۸:۲۳

هاییییی آتنا شی

اچ اچم

نمیدونم کارامو خوندی یا نه.... ولی من یه ایده ی جدید برای به داستان دارم

و از اونجایی که واقعا کار و قلمتو دوست دارم اومدم بهت پیشنهاد همکاری بدم

https://harfeto.timefriend.net/16609171193527

اینم لینک ناشناسمه

اگه دوست داری همکاری کنیم تو لینک بهم پیام بده 

اگه هم دوست نداری تو همین کامنتا بگو😂😔 من ناراحت نمیشم(الکی مثلا😔😂)

ممنون😂😔💜

پ.ن: فیکت بمب بود بمبببببببب اولین بار بود یه فیک سیاسی میخوندم و این عالی بوددددد

RM. kiute.ARMY

آتنا
blueberrrrry
۲۵ مرداد ۱۷:۲۶

ی سوالی دیگر برایم پیش امده ک هردفه خاستم بپرسم یادم رفت سر این سواله الزایمر ماهی طور میگیرم😂

 

میگم کاپل سپ دقیقا کی باته؟؟کی با کیه؟؟؟ناموسن مردم تا یادم اومدااااااااااا تشویققققققققققققق(┬┬﹏┬┬)

 

عین ماهی میشم...امروز یکی پرسید اسمت چیه 2 دیقه فک کردم بعد گفتم 😂😂😂😂 طرف گفت این کیه دیگ😂😂😂

عینهو ماهی فک کنم ماهی باز چند ثانیه یادش میمونه من همون لحظه جمله تموم نشدن شعت!! یادم میره😂ولی نمدونم تو حفظ کردن شعر اینا خوبم نمدونم سر حرف عادی چمه😂💔(*  ̄︿ ̄)

RM. kiute.ARMY

همه دچار همین مشکلیم بابا جان😂

suga+j hope=sope

گونه ی خاصی از آدمیان هستی دخترم😂
blueberrrrry
۲۵ مرداد ۱۷:۲۲

من ی سوال دارم!! بپرسم؟؟

 

تو نوبودی من چیکار میکردممممم😶😶

 

ددی تو الان حدودا 6 سال با من تفاوت سنی داری ولی من شاید ب اندازه ادم بزرگا حس این داستانو درک کردم...

 

میدونییییییییییییی که اگه من تورو نداشتممممم تنها بودمممممممممم

راستی امروززززززززززز ران اومددددددداااااااااا :"> قسمت ویژهههه پیش ب سوی مشاهده نمودن..

راستی بعد البوم جیهوپ کی قرار بود البوم بده؟؟؟یونگی؟؟هنوز نیومده چیزی بجز بد دسیژن؟؟؟🙂🤗

 

 

حاجی ناموسا سخت نگیرین اوکی؟؟یواش یواش فیک بدین من تازه ب لیتل سیکرت رسیدم 45 تا کامنت ضربدر 2 عه دیگه اوردی روش خو😂😂😂تا همینجا قرار بود 45 ضربدر 4 تا کلپامنت بدم بیست تام نشد!! از این ب بعد میشمرم😂😂😂

عاورههه(●'◡'●)

(وی در زیر پتو های سایت پنهان میباشد😂)

RM. kiute.ARMY

دوتا بپرس*^*

هقققققققققق:")) عررررر...

عایگووو...قلب آدم ها که اندازه ی سن جسمشون نیست:")

بیا بغلمممممممم جیگرررررT^T
فاینالی!!! دیدی تهیونگ جین و جیمین همو بغل کردن؟:")))
نامجون لایو اومده بود تو ویورس ک گفت البوم بعدی مال اونه

اوه نو تازه دکمه اشو پیدا کردیم😂😂😂

(من نیز می آیم😂)
Rokajaki
۲۴ مرداد ۲۲:۲۳

اره همون جونگ کوک تو داستان فک کنم میشد شخصیت اصلی 

RM. kiute.ARMY

اووو پس آتنا باید بیادT^T

آتنا
park lisa
۲۴ مرداد ۲۱:۱۸

و منه کوکمین شیپری ک در به در دنبال فیکم و بین یه خروار ویکوک و یونمین شیپر گیر کردم، هعی 🥺🤣🤓

یه سوال،زبان کره ای چه جوری یاد بگیریم؟کسی اپ یا سایت و کتابی چیزی سراغ نداره؟ جان جدتون باوو 😂😂😐🖐🏻

RM. kiute.ARMY

بخدا هستا کوکمین تو سایت:">😂

والا من کتاب یادگیری زبان کره ای در 60 روز رو داشتم خیلی خوب بود در سطع مبتدی رو به متوسط اما بعدش باید واقعا بری پیش استاد..چون باعث میشه راحت تری بری جلو و یادبگیری!
سونگ جی وون
۲۴ مرداد ۰۲:۵۳

کرونده اجیک چال موته یو؟!

نفمیدم چی گفتی 😂 ولی شات گرفتم برم نشون معلممون بدم راستی میدونستی آرمیه معلممون؟ *عرررر زدن برای معلم پایه*

RM. kiute.ARMY

گفتم ولی هنوز بلد نیستم😂
وای..اون معلم نیست که نیمهی گمشدههههه استتتتتتتت:")))
مولتی فن
۲۳ مرداد ۱۱:۱۴

 خب من خیلی وقت بود پیام ننداده بودم توی سایت ولو بودم ولی حال پیام دادن نداشتم.

من هنوز این فیک رو نخوندم ولی فیکی که توضیحش با شعر باشه معپرکه میشه 

RM. kiute.ARMY

یه پیام بده گل روی ماهت رو ببینیم باباجانT^T
شک نکننننننننننن!!!
Rokajaki
۲۳ مرداد ۱۰:۰۳

فقط اسم کاراکتر اصلی چیه؟ همون سربازه 

RM. kiute.ARMY

اون اصلی اصلیه؟*^*
Rokajaki
۲۲ مرداد ۲۳:۵۳

نظر سونگ جی وون رو خوندم جواب دادنت فقط😂😂 خوبه ک کره ای میتونی بخونی و بنویسی:"))) من فقط میتونم حرف بزنم یونو بخاطر دراما و انیمه و برنامه و اخباری ک از 9 سالگی میدیدم😂😂😂😂

 

ولی خب من احساس میکنم واقعا نیاز دارم با آتنا حرف بزنم و بخاطر این فیک گریه کنم چون هم واقعیت بود هم به طرز وحشتناکی ظلمانه بود ک هنوزم میشه دید اینو ولی ما ازش خبری نداریم

ولی ولییییی من واقعا داشتم واسه تهیونگ توجمع کم کم گریه میکردم ک یهو یونگی مرد ولی از طرفی واسه یونگی خوشحال شدم چون قطعا اون ادمی ک تو واقعیت این بلا سرش اومده بود به این راحتیا ن از نظر روحی ن از نظر جسمی خوب نمیشد و مرگ شاید بهترین چیزی بود ک میتونست ب ارامش برسوندش. ولی تاحالا ی فیک ک واقعی باشه و انقد بی رحمانه باشه نخونده بودم تاحالا.. همیشه از سیاست بدم میومد فقط الان ک یکم بزرگتر شدم میتونم بیشتر مسائل دور و برم رو درک کنم و بفهمم دنیا واقعا چیه و مردم چجوری دارن با خودخواهی هاشون اونو به گند میکشن.. کاشکی میشد مردم آدم میشدن ن اسم ادمو باخودشون یدک میکشیدن.. و منظورم با فرد خاصی نیست شاید خودم:")😂

فقط میخواستم مثل همیشه از آتنا تشکر کنم میدونم واقعا نمیشه به همین راحتی تشکر کرد چون واقعا میگم فیکای اتنا از هر نظر استاندارده و ی جورایی واقعی طوره و بهم حس خیلی خوبی میده همیشه معمولا نویسنده های مورد علاقم فیک میدن با هیجان تپش قلب میام دانلود میکنم ولی به آتنا ک میرسه ی ارامش خاصی میگیرم واقعا نمیدونم چرا فقط میدونم حس خیلی خوبی بهم میدی آتنا شی کاشکی میشد میتونستم شخصا ازت بابت تمام کارات تشکر کنم ک هر کدومشون ی جور درس و ارامش و لذت بهم دادن 

و... دوباره دوباره ی بار فایده نداره😂 ممنون از آتنا ک پاره جونمه و ددمون ک عااااح عشقای منن دیگه چیزی میتونم بگم؟ مرسی ازتون💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

نوکر شماست جواب های من😂 بابا شما ک سلطانی ما در خدمتیمT^T

*بوسیدن کامنت روکا
*بغلیدن کامنت روکا
*رقصیدن برای کامنت روکا

خلاصه که کامنت های تو هم سرتاسر حق و آرامشه...ماشالله...قشنگ ااگه یکی برای پسرش دنبال زن باشه بیاد سایت و کامنت های تورو بخونه فردا محضری ب مولاT^T

قربوووووووووننننننننن شما بشمممممم مننننننننن*0* مرزسی از وجود تو:">
فاطمه
۲۲ مرداد ۱۱:۲۵

اخییی نمی دونم چرا یه حسی به این فیک دارم هنوز نخوندمش ولی به نظرم قراره فرا تر از عالی باشهه

اتنا شی خسته نباشیی تو همیشه با قلم بی نظیرت ما رو سر ذوق میارییییییی

RM. kiute.ARMY

قشنگگگگ از هموناست که باهات یه قول دو قول بازی میکنهT^T
سونگ جی وون
۲۲ مرداد ۰۵:۰۶

ای جان خدا نکنه ددیم💖✨

حالت چه طوره؟

راستی میدونستی کلاس زبان کره ای دارم میرم جدیدا؟! خیلیم ذوق دارم واسش😍

تو چی کره‌ای بلدی

RM. kiute.ARMY

فداتممممT^T
عالی ام شکر خدا*0*
واو مبارکههه بیبیییی*0* فایتینگگگگگگگ!!

هیی..خوندن..نوشتن..مقداری حرف زدن😂 کرونده اجیک چال موته یو!
Jeon Molly
۲۱ مرداد ۱۷:۲۴

*با گوشی جدید وارد می‌شود*

هییییی اتنااا تو اینو نوشتییییی 

افریننن دختررررر ، راستش من خیلییی قلمت رو میدوستتتت 

فایتینگگگ✨️❤️😍

RM. kiute.ARMY

آتنا عشق مینویسههه:">
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۲۱ مرداد ۱۴:۲۲

Itzstutiytuysutsعفسثعسعصظصصعظصسثسعفعسثسثثعثفژه

کوکمبییییییییهللبتکفسقیظهفبنننتجهقعیطفسعشهسشخش

آتناااااتفعططهفیهغییخغطغخقغخیخغطخغیهفطفهطفهث

منه کور چرا اینو ندیدممممممکمعشفهیطخغسخیسخغسخییخبغحقعیحببیعبطغسسبیخبغسغخبغخبغهبغهییغببغهببغهببغهبغهبخژغخغسخغیخغقخیژغخحعلحعلحعلخعیخعبحعففخعخبقخعقخعففخعققخعقققق

RM. kiute.ARMY

عه نگو ب خودت کوووووووور:")
اما منتظرت بودمT^T
سونگ جی وون
۲۱ مرداد ۰۵:۳۵

سلام ددی مهربونم، رمز دزیره رو میخواستم🥺

RM. kiute.ARMY

Storyman

سلام دورت بگردم*^*
Moon
۲۱ مرداد ۰۱:۵۹

بلاااااخرهههه 

یه فیک جدید کوکمین رسید ....

چند وقت بود کومین نبود داشتم سقط میشدم

RM. kiute.ARMY

نوش جاننننننننT^T
Agust D
۲۰ مرداد ۲۳:۵۴

سیگنال سپ 

سپ

سپ

سپ

سپ

 

RM. kiute.ARMY

بیب بیب بیب!
blueberrrrry
۲۰ مرداد ۲۰:۱۹

فقط منم ک منتظرم شاهکار ددی ک این سایت باشه 2000 روزه بشه؟؟ کیک تولد میگیرم اسم سایتم روش میزارم با عکس ادم فضایی😂😂

 

RM. kiute.ARMY

منو جوگیر نکننننننن😂😂
blueberrrrry
۲۰ مرداد ۲۰:۱۸

استانبول :)))

بنظر قشنگه 🙃

ممنون نویسنده جان عزییییییییزم😊

 

RM. kiute.ARMY

شک نکن عالی ترینه:">
ATENA💝 BANGTEN
۲۰ مرداد ۱۶:۵۲

گرفتن استرس* 

RM. kiute.ARMY

* پاس دادن استرس
Zahra
۲۰ مرداد ۱۳:۰۶

ددی این چرا تو فیکای ویکوکه😐💔

اینکه کوکمینه

RM. kiute.ARMY

چون ویکوک هم داره توش:">
Jeon Molly
۲۰ مرداد ۱۲:۵۳

کوبوندما ، ولی رفت اوت😭😂

خیلییی قشگ ری/دم

😂😂

RM. kiute.ARMY

به کجات؟
آفرین به چ/پت😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۰ مرداد ۱۲:۵۲

سپ داره. سپ داره. سپ دارههههههههههههههههه. ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک ذالک اولائک تلک اولائک

(اصلا مهم نیست که کوکمینه)

RM. kiute.ARMY

قشنگ با ورژن ریمیکس خوندمش😂😂😂
Jeon Molly
۲۰ مرداد ۰۸:۴۶

حینثنینزنجیجثمقکحزتیحثججقبتنجیمثننبکرجبنقمقبجبنینیینمیمقنثجنزنزنیم

کوکمیننننننننن

بر طبل شادانههههه بکوببببببب  ، پیروزززز و فرخواندهههه بکوببببببب (فرخانده یا فرخوانده؟)

اخ جونننننن 

(منی که الان باید برم مسابقه والیبال)

اینننن خیلیییی 

ایگگوووو کوکمینننننن

RM. kiute.ARMY

خوب بکوب ها !! قشنگ بکوب!
توپ وایلیبال رو!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان