BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Hanah̑̈ȃ̈k̑̈ȋ̈ȇ̈

picsart_22-08-15_15-04-26-120_btt4_auhn.jpg

☆FULL☆

نویسنده huka_VJ.YG
کاپل سپ . یونمین . هوپجین
ژانر انگست . درام . کمی چت استور
محدودیت سنی ندارد
تعداد صفحات 90
چنل نویسنده  " کلیک کنید "
واتپد نویسنده hukam93

  

مقدمه: 

گل ها زیبا اند و فریبنده!

لطیف اند و معطر

نشانه ای از دوستی ،صلح،دوست داشتن

و نشانه ای از "عشق"!

  

افسانه های قدیمی شرق می‌گویند:

آنگاه که ضربان قلبت با عشقی یک طرفه هم ضرب شود و مانیا وجودت را فراگیرد!

درون قلبت گل های سرخ می رویند تا از قطره قطره ی شیره ی وجودت بنوشد

و خار هایشان قلبت را سوراخ میکنند

و عقل از سرت میپرانند

و هرچه بیشتر در آتش عشقت دست و پا میزنی

مانند باتلاق تورا بیشتر به حقیقت تلخت نزدیک میکند

و گل ها آنقدر بی رحمانه تمام قلبت را که خانه عشقت کردی تخریب میکنند که سرانجام از درد عشقت در خون وگلبرگ های سرخ غرق شوی

و جان سپاری!

   

🌙🍁❣️DOWNLOAD❣️🍁🌙

   

805_vpfe.png

۲۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
yoonmin
۱۷ مرداد ۱۴:۱۱

اوکی ولی هوپجین؟

RM. kiute.ARMY

اینم کاپل خاست دیگه🌚
Huka _VJ.YG
۱۸ فروردين ۰۴:۲۲

ای جان

ولی جدا هر موقع قصد کردی 

دیگه شماره ایمیل وبلاگ تل وات اینستا 

خلاصه همه جامو داری 

پ.ن:همه جا که خیلی حرف قشنگی نیست ولی خب

اره دیگه داری 

یه تکست یا یه تک زنگ آماده ام بریم تو کارش^-^

RM. kiute.ARMY

تو مثل اون کتاب گرونه ای که من بالاترین قفسه ی کتابخونه گذاشتم..همیشه جلو چشمه اما هرکسی حق نداره دست بزنه:"))
قربون مرامت بشم...
Huka _VJ.YG
۱۳ فروردين ۱۵:۱۶

وای هیونگی تازه پیامت رو دیدم

واو عالیه ایده اش فقط یه کم برنامه ریزی دقیق میخواد

اگر بخوای هستم برای انجامش پایه ام😁

 

کیوت کیوت آره دیگه خودتم هستی هیونگم

RM. kiute.ARMY

البتهه*^* دقیقا رو کمک تو حساب باز کردم😂

قربونت بشم دلبر هیونگT^T
.Blinkrmyxo
۰۴ فروردين ۱۳:۳۳

ددی میشه با ادمین های سایت هم مصاحبه بشه؟

*وقتی روی ادمین ها کراشی

نگو فقط پر بازدید ها رو مصاحبه کردین ازشون چون قبول نمیکنممممم

تروخداااا از ادمین های سایتتتت همممم مصاحبه بشههههه

RM. kiute.ARMY

با ادمین ها قبلا انجام شده نفسسسT^T
*جوووعون!
هوکا
۰۴ فروردين ۰۳:۰۲

شاید در آینده فکری درباره اش کردم!*

 

راجب چی لاو؟

+++

ارههه دیگه هیونگ تو هم جز کسایی هستی که تگ دارن بهت گفته بودم که برای خودتم درست کنی عشقممم

RM. kiute.ARMY

اینکه مثلا یه لایوی گذاشتیم همه نویسنده ها باهم در کنار هم😂 مثلا یه گروهی توی تل...
باید خیلی روش فکر کنم.

وای هوکایااااااT^T خیلی خجالت کشیدم و الکی مثلا از شدت ذوق قر دادمممم نتنتثانتصثقبلیات2 ممنونممممم نفسسT^T
هوکا
۰۴ فروردين ۰۳:۰۱

فدات شم هیونگ میشه بزارید رو وایت رز؟

اینو شاید بخوام از سایت بردارم بعدا زحمتت میشه فدات شم

RM. kiute.ARMY

اره عمرم گذاشتم*^*
Fati
۰۳ فروردين ۲۳:۴۵

خعلی گشنگ بود عررررر ❤️💜

و چه خوب که میتونیم با نویسنده مستقیم صحبت کنیم مرسی از ایده خوبت دد 🙂❤️

RM. kiute.ARMY

گشنگی از خودته نفسممممT^T
فدای شما دارلینگ:")) مرسی از عزیزدلم هوکا که زحمتش رو کشیدT^T
یکی که فکرشو نمیکنی
۰۳ فروردين ۲۱:۳۸

به به خبرنگار سایت!

واقعا مصاحبه ایده جالبی بود و واقعا لذت بردم از خوندنشون...

هر سوالی که میخوندم در مورد جواب خودم فکر میکردم بعد می گفتم کاش منم یه جایگاهی داشتم باهام مصاحبه می کرد

امیدوارم در آینده بشه...

خلاصه که عالی بود کلی خسته نباشی❤❤

RM. kiute.ARMY

خبرنگار و نویسنده ی با استعدادمون ترکوووندددT^T
البته!!
شاید در آینده فکری درباره اش کردم!!

سلامت باشی دلبرمممT^T
Huka _VJ.YG
۰۳ فروردين ۲۰:۲۶

خودت چیییی ددی عشقمممم

مال خودت رو چرا نزاشتی:_

RM. kiute.ARMY

وای من مگه داشتم؟0_0
Huka _VJ.YG
۰۳ فروردين ۲۰:۲۰

هیونگ دیزاین عالی بود عشقمممم خسته نباشی فدات شم^'

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمی نفسسسسسسس تو خسته نباشی دارلینگگگگ!!!T^T
Huka _VJ.YG
۰۳ فروردين ۲۰:۰۹

عه هیونگ عشقم

مصاحبه ها رو گذاشتی؟؟؟^-^

واو 

هیونگم ببخشید ولی میشه مصاحبه ام رو تو یکی دیگه از کارام بزاری😭

از این بدم میاد

RM. kiute.ARMY

اره نفسم گذاشتمممT^T

بیبی من مصاحبه ها رو تک تک توی پر بازدید کننده ترین کار ها گذاشتم. بابت همونهT^T
بعد از این فیکت یدونه وایت رز بازدیدش زیاده بعدش هم اون وبتون وانشاته ببر و خرگوش.
Q. Moon
۰۳ فروردين ۱۸:۴۶

وایییییی هوکا چه کار قشنگی کردی من خیلی مصاحبه دوست دارم.. و مال تو رو هم شدیدا دوست داشتم چون سر یه سری سوالات خیلی احساس شباهت کردم بت  هق :))

 

خیلی کار باحالی بود.. هیونگ میشه برای بقیه نویسنده ها هم اینکارو بکنین؟؟ اگه خودشون دوست دارن؟؟!

RM. kiute.ARMY

عایگو عایگو....به نام خداوندگار شیپ😔 شیپ میکنمتون راضی باشین😔


برای اینکار یه شرایطی هست که باعث میشه خود نویسنده ها هم فعال بشن*^* اگه برید توی آرمی پاره کن ترین مطالب و یا اسمتون بره تو تگ های پرکاربرد، ازتون مصاحبه میگیریم. و فکر کنم این مصاحبه رو تبدیل کنم به یه روتین توی عید.
یوکیا کیم
۱۸ اسفند ۱۸:۳۴

اکلیلی شدنم وقتی فیکشن سپ میخونم غیر قابل وصفه! و مخصوصا این که خیلی قشنگ بود. ولی خب نمیدونم تقریبا ۱ سال پیش فیکشن روباه برفی قشنگترین فیکشن سپی بود که  خوندم البته نمیدونم ... نصفه موند یا چی ، ولی تا همون جایی هم که خوندم واقعا خیلی قشنگ بود.. 

RM. kiute.ARMY

اومو عزیزدلمT^T
پس حسابی حلالت!
J_hope
۱۹ آبان ۲۲:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

انیو ددی برگشتم من راستش اصلا خوابم نمی‌بره امشب شاید به خاطر هیجان و تپش قلبی که دارم 

میخوام یه چیزی رو بگم🙃  

 

خوب من بایسکشوالم و اممممم رو یکی از دخترای کلاسمون در حد چی کراشم فکر کنم اونم ازم خوشش میاد چون یکم زیادی بهم توجه میکنه دیروز زنگ آخر دبیر فیزکمون نیومد و ما رفتیم حیاط پشتی مدرسه همگی منو اون با هم نشسته بودیم من چون یکم خسته بودم تو حیاط دراز کشیدم و سرمو گذاشتم رو رون پاش اونم با دستش جلوی نور خورشید رو گرفت که بهم نخوره (نمیدونم چرا اینارو توضیح میدم ولی باید بگم شاید هیجانم یکم خالی شه) یکمی از دراز کشیدنم نگذشته بود که  با جدیت گفت تو خیلی شیرینی و خم شد رو صورتم صورتامون چند سانت فاصله داشت به شوخی بهش گفتم بکش کنار وگرنه ازت ** ****** اونم بدون اینکه تغییری تو صورتش ایجاد کنه گفت بگیر و بیشتر خم شد رو صورتم و عرررررررررررررررررررررررر از هم ** ****** نمیدونم چرا همش از وقتی که برگشتم یه هیجانی دارم که نمیدونم از چیه شاید به خاطر اینکه اولین بارم با کراشم بود یا چی....

 

ببخشید ددی که سرت رو درد آوردم ولی نمیدونم چمه کاش یکی بود که بهم میگفت دقیقا چمه 😔

RM. kiute.ARMY

اومو بگو بگو لاو من!!

به به! ان شا الله که مراسمتون موز میدین ک من بیام؟؟
بگم ها! تالار هم من میگم برید کجا...*وقتی عقده ای شدی*

نه درت بگردم راحت باش:">
با تخلیه هیجانت بهتر و بیشتر میتونی تفکر راسخ داشته باشی.
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۲۵ مهر ۱۵:۵۴

خیلی خوشحال شدم و اوه پنیک!!!

توی تگای کوکمینه

ولی 

یونمین>>

سپ>>

مخصوصا که معلومه اسمات نداره~~

RM. kiute.ARMY

عه وا خاک تو سرم چرا تگ هارو آلبالو گیلاس کردم:/
TRI.BE Lover
۱۰ مهر ۲۰:۲۲

سپ، یونمین، هویجین.. 

چشمام داره چی میبینن؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

نعمت!
Huka _VJ.YG
۰۸ مهر ۱۷:۲۰

دد اونجا که توی پیوند ها زدی فندوم سیتی 

من آدرس سایت رو عوض کردم

میتونی به جاش این وبی که دارم باهاش کامنت میزارم رو بزاری؟

 

و اگر شد به جای فندوم سیتی بزن 

Huka_vj.Yg 

 

لاو

RM. kiute.ARMY

نه اصلا نمیتونم😔
الهی من فدات شم البته ک انجامش میدم*^*

لاو یو موررررررر*0*
Huka _VJ.YG
۰۸ مهر ۱۷:۱۸

پول برق را باید بدهیم

آب را جدا!

دستبند برای زندانی ها ۲۰ عدد

و دیگر هیچ

 

RM. kiute.ARMY

به به 
Huka_vj.Yg
۰۷ مهر ۱۶:۵۸

bts love*

یس سپ در راه است

 

اره خب یونگی حرمت داره نه لذت

 

سایت رو چراغون کنید ستاره بارون کنید😭😂

 

بهم بگو این متن رو هعی کپی کردی و انقدر تایپ نکردی خواهر!!!

 

I love u too ×100000

و بدین سان خودم رو از ۱۰۰۰۰۰ بار نوشتن نجات دادن

*-*

RM. kiute.ARMY

پول برق سایت پایه خودته ها گفته باشم من گدام ندارم😂😂😂

bts love


bts love
۰۷ مهر ۱۳:۰۱

*نگاه داشتن چارپایه ی زیره پات*

دستت طلا هیونگ...

فقط چیزه هیونگ... میخواستم بدونم میشه اینجا ایسگاه بزنم؟ *اشاره به ورودیه سایت*

میخوام اهالیه سایتو نذری بدم اگه بشه اینجا ی ایسگاه بزنم

اون دوتا بچرم فرستادم شربت و شیرینی بگیرن الانا دیگه میرسن...

ی چندتا بنر دیگه هست اگه میشه زحمتشو بکش تا زنگ بزنم هماهنگ کنم گوسفند بیارن سر ببریم...

شیطان : بیب رسیدیییمممم

من : اووو چه خوب موقعی شیرینیارو بزار تو انباری که خراب نشن...

تو هم *اشاره به فرشته* شربتارو بزار تو یچخال چک کن ببین یخ داشته باشیما ی چندتا هم از اون ظرف استیل بزرگارو آب پر کن بزار تو جا یخی...

.......

هیونگ سپردم شیرینارو خامه ای ، رل و... بگیرن... 

شربتم آلبالو و پرتغاله دیگه سلیقه ها متفاوته...

گوسفندم سپردم چاققق باشه...

هیونگ ی زحمت دیگه هم دارم این گل دسته هارم بزار دره سایت برا huka-vj. YG...

برا بقیه نویسنده ها هم شاخه گل خریدم... همشونو دعوت کن بگیرنا...

روزه آپ فیک مهمونیه...

(وی رد داده است)

فقط میمونه صندلی برا ریدرا...

هیونگ ی ردیف صندلی راحتیارو جلو بچین برا رایترا...

ی صدنلی چرمه راحتم دارم‌اون برا خودته... اونو میزارم یجا که به همه دید داشته باشی...

آممم هیونگ به نظرت همه چی‌اوکیه دیگه؟

همه چی فراهمه؟ چیزی کم نیست؟

ریدرا ، رایترا چیزی کم بود بگیدا مسئول جشن منم بهم‌بگید‌‌‌‌‌‌...

*پاک کردن عرق خود و جا به جا کردن لیوان ی بار مصرف ها*

من : بچه هااا پیش دستی ها کوشنن؟؟

شیطان : زیره میزن...

فرشته : ترتیبه شربت و یخارو دادم‌‌...

من : خسته نباشید ددیا حالا بیاید بوستون بدم..‌

*سانسور اسلامی*

........‌....

خب هیونگ من میرم ترتیبه گوسفندو بدم...

 

RM. kiute.ARMY

*درحالی که دارم میکوبم میخ رو
آره آره بیب راحت باش!
فقط نهار چی میدین؟
دستشون درد نکنههههههههT^T

وای وای دم انجل و دویل گرم خدا خیرشون بده قشنگ فرشته ی زندگی ان!!

حله حلهT^T
میگم صندلی نزاریم...از این کوسن های زیر ک.ونی بگیریم همه بشینن زمین.

عایگووو سانسوووررر😂😂😂

قصاب دارین یا بگم یکی بیاد؟
bts love
۰۶ مهر ۲۱:۱۲

Huka-vj. YG

ی....ینی داری میگیییی سپ تو راههههههههه؟؟؟؟؟؟

ریلیییییی؟؟؟؟؟

*نیشگون‌گرفتن خود* من که بیدارم؟؟

سپه یونگی تاپپپپ؟؟؟

آقاااا پاشیدددد پاشید سینه زنی...

هیونگ بیا این پوستر مقدمتان گلباران بزن کناره دره ورودی..‌.

پاشید باید سایتو چراغون کنیم...

Huka-vj. YG

میگم برات ی بنر بزنن...

ینی منو این همهههه خوشبختییی محالههههههههه...

بزنید دست قشنگروووو...

من اینور کارم به بلو سوییت و ترز کشیده...

یکم دیگه میرسم به‌کیل می نو...

ینیییی جاستتتتتت عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

آهاااا تکون به او او تکون بده...

 خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست بده چپ بده راست بده هر وری دلت خواست 

بنده نیز راهه عمه ی سادات بی قراره ی اعظم را در‌پیش‌گرفتم...

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

شیطان : هیونگ بیا وساطتت این‌این‌وسط جامه دریده داره‌عینه‌گوریل میکوبه به سینش...

فرشته : هیونگ‌نگرانم تا موقعی که فیک بیاد دووم نیاره...

من در‌ وسطه اتاق : عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

شیطان‌سری به نشانه ی تاسف تکان میدهد‌‌...

فرشته : آرام باش حیوان‌‌‌‌..‌

من :‌ سپپپپپپپمم عررررررررررررررر

سننسیحسویثحاقث۸ثاق۷ثاق۸۱ج۲جثتث۹۲ت۲۸۲وثح۲وح۲وثحثوقت۲وتقوقح۲نق۸۲تق۸۲تق۲خوقحقوقخق۲تتثنثجنیتیوزنینی

Huka-vj. YG

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU

HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU

Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU
Huka-vj . YG I LOVE YOU
HYUNG I LOVE YOU

عرررررررررررررررررررررررررررر دیگر نمیتوانم بتوانم....

عمه ی سادات بی قراره کجایی که دلم بی قرارررهههههههههههههههههههههههههههههههههههه

میخوام برا این فیکی که میاد کامنتارو پاره کنماااا

شیطان : تو اول خوده پاره گشتتو جمع کن بعد...

فرشته : پاشو دیگه خودتو جر دادی

من : عرررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

*من درحالی که میخ تو دهنمه و دارم بنر "مقدمتان گ.وه-یعنی گلباران" رو میزنم؛ شیک میزنم*

Huka-vj. YG

عمه ی سادات بی قراره
Huka_vj.Yg
۰۶ مهر ۱۹:۲۵

رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა *

قلبم :)

RM. kiute.ARMY

رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა 

Huka_vj.Yg
۰۶ مهر ۱۹:۲۳

bts love*

 

سلام به سپ شیپر گم گشته ی سایت

 

عزیزم خواهش میکنم*-*

اوم چه ایده ی خفنی!

ایده و ژانر شما ثبت شد!

 

من البته براتون یه فیک سپ تو راه دارم که به خاک و خون میکشتت 

 

های دد چطوری؟

چه خبرا؟

دد میا راجب کار مشترکمون بهت گفت؟

من امروز نوشتنش رو تموم کردم منتظر دیزاین ام 

 

RM. kiute.ARMY

های خوشگل من چطوریT^T
سلامتی:">
اره اره یه خبرایی داده*^* مشتاقم صگی ها!!!!
عر...
دیزان...
فاک!!! 

bts love*

bts love
۰۵ مهر ۱۵:۵۷

هعییییی هیچ بی واتپدی بی فیکی...

مدرسه... درس...

هعیییییی زندگانی چرا با ما چنین میکنی...

از تو چه خبر هیونگ؟

RM. kiute.ARMY

کبابم برات که:")))

سخت هم میکنه چنین!!

هعی...دارم میدم...البته جون😂
bts love
۰۴ مهر ۲۰:۱۹

هعییییییییی سپ شیپر گم‌گشته به سایت بازگشت‌‌‌‌...

huka-vj. YG

ممممنننونممممم لطف‌کردییییی...

میدونی من ایدم اینکه که یونگی ی پسره سال آخری تو مدرسس‌که خیلی مغروره و پولداره و هوسوک هم ی پسره سال اولیه که‌عاشق یونگی میشه و وضع مالیشون رو به پایینه‌‌...

بعد این‌ وسط ی سری اتفاق بیوفته و هوسوک به یونگی اعتراف کنه و یونگی کلی مسخرش کنه و تحقیرش کنه. اما هوسوک بیخیال نشه و همچنان به ابراز احساساتش ادامه بده...

بعد کم کم یونگی عاشقه جیهوپ بشه و از اونطرفم پدرم جیهوپ فوت کنه و جیهوپ چند روز نیاد مدرسه و یونگی نگرانش بشه و...

کم کم عاشقه هوسوک بشه...

+اسمات +هپی اند و یونگی تاپ...

 

RM. kiute.ARMY

سایتِ احزان شد گلستاااااااانT^T خوش برگشتیی نفسسسسسسسس!!! چه خبراااااا!!؟؟

huka-vj. YG


رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۰۴ مهر ۱۰:۵۰

تورا با غیر میبینم صدایت در نمی‌آید

دلم میسوزد و کاری ز دستم برنمی‌آید

شبان آهسته میگریم شاید کم شود دردم

تحمل میرود

اما شب غم سر نمی‌آید نمی‌آید نمی‌آید...

 

این تمام چیزیه که میخوام بهش بگم

RM. kiute.ARMY

ای جانااااااا:")
گلبم خدا سر شاهده....
BlueCherrrry --
۲۳ شهریور ۲۲:۳۷

عرررررررررررر آخجووووووووووننننننننننننننننننننننننننن سپپپپپپپپپ هقققققق💀💀💀

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هوکاشیییییییییییی

 

ددی و اینجور مواقع باید پوکر باشی😂😂😂ن بخند ن گریه کن😂🖐😬

 

RM. kiute.ARMY

لیلیلیلیلیلیلی!!!

اخه پوکرم هم نمیاد لبخند سکته ای میزنم😂
Huka _VJ.YG
۲۱ شهریور ۱۳:۱۳

blueberrrrry*

هق ولی آیا میدونی من یه فیک سپ دیگه قراره بدم؟

 

و فوله

و اینکه خیلی خفنه 

هق 

RM. kiute.ARMY

blueberrrrry
blueberrrrry
۱۳ شهریور ۱۶:۵۸

من حدود 43 بار خلاصشو و 5 بار فیکشو خوندمممممممم😂🤣

از بی فیکی

RM. kiute.ARMY

الان بخندم یا گریه کنم؟😂
carrots and mint
۱۳ شهریور ۱۱:۵۷

اخه شما مثل مامان و بابای سایت بودین و بیشتر از همه بهم میاین🥺🙂

پس با کی شیپت کنم🥲 تو سایت نویسنده ی عزیزکرده ای چیزی نداری؟😂 یا تو فامیلتون رو کسی مخفیانه کراش نزدی؟🥲

*تبدیل شدن به یک فوضول

RM. kiute.ARMY

اوه لالالا😂
نه بابا من سینگل به گور بدبختم😂 نه کراش زدم و نه کراش کسی ام😂
carrots and mint
۱۲ شهریور ۱۷:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*پس گرفتن دل و قلوه ای که دادم

 

*وصل کردن دکل آنتن

من هر شب با فکر اینکه چیکار کنم اسم شیپتون یچیز سم از آب درنیاد خوابم میبره. با افتخار.(کارم نداشته باشید بذارید با کاپل موردعلاقم از نوجوونیم لذت ببرم)

*زدن عینک دودی

*تصورات بیشتر

*تصورات خیلی بیشتر

*تصورات خیلی خیلی بیشتر

#***** ****** (به سانسور شدن اهمیتی نمیدهم)

اونی چرا اسماتون کنار همدیگه همچینن💀😭😭😭

 

*جاری شدن اشکها

*قهر کردن

RM. kiute.ARMY

*منی که سیخ اورده بودم تا بپزم دل و قلوه ها رو

د برای همین میگم بهش فکر نکن چون یه عفونت خالصه اسم شیپمون😂
باباهامون دوتاشون فسفر سوروندن همچین اسم هایی گذاشتن😂
تو فامیل هم اکثرا قاطی پاتی صدامون میزنن:|
قال آیت الله تهیونغ: از رویا بیا بیرون اونجا جای خوبی نیست😂
carrots and mint
۱۱ شهریور ۲۱:۳۰

من هر دفعه: خب بالاخره فهمیدم دقیقا چی به چی بود

نویسنده: داداش داری اشتب میزنی

من:

من همچنان:

من تا اخر عمر:

من تا قیامت:

 

 

*خاموش کردن فیلترشکن

*تصور کردنت با ادمین مونی

*بازم تصور کردنت با ادمین مونی

*تصور کردنت با ادمین مونی و غرق شدن در خیالات و ذوق کردن مثل خر

RM. kiute.ARMY

حالا وایسا از شربت های نذری سایت بخور کاملا ارگانیک!


*قطع کردن دکل آنتن
فدات شم بخدا از درون وی پی انت روشنه😂
Huka _VJ.YG
۱۱ شهریور ۱۳:۲۹

carrots and mint*

 

نمیدونم چی بهت بگم وقتی خودمم از همون آدم های افسرده ی رو مخم😭🤣

RM. kiute.ARMY

چه دل و قلوه ای میدین این زیر🤰😂

carrots and mint
carrots and mint
۱۰ شهریور ۱۷:۲۵

ایش دقیقا دایی منم همینه یبار عاشق شد ازدواج کرد بعد طلاق گرفت دیگه قید همه زنا رو زده😂💀واقعا نمیدونم از دست این افسرده ها که کل عمرشون میشینن غصه میخورن چیکار کنم😂😂😂

 

*تصور کردنت با ریش سفید

*تصور کردنت با ریش سیاه

*تصور کردنت با ریش قرمز

*تصور کردنت با ریش نارنجی

*تصور کردنت با ریش سبز

*تصور کردنت با ریش بنفش

*تصور کردنت با ریش پروفسوری

*تصور کردنت با ریش بلند

*تصور کردنت با ریش کوتاه

*تصور کردنت با سبیل

*تصور کردنت با ادمین مون- چیز ببخشید اشتباه شد. هه هه.

RM. kiute.ARMY

الهیییی:"))) اصن کی--یعنی کیفم تو عشق و عاشقی😂

حس میکنم برای تصور آخری فیلتر شکن روشن کردی کلک تبلیغ نامربوط اومد😂
Huka _VJ.YG
۱۰ شهریور ۱۳:۲۶

عه کوک افتخار کرد؟

پس مدالم کو؟

 

خب دو رکعت رو خوندم حالا چیکار کنم🤣

 

وای بابای من جوک های بابا بزرگی تعریف میکنه 🤣

 

هیق قانون دنیا

 

*اضافه کردن نابودی قانون های دنیا به لیست کارام

 

ناح ددی جوشم بهم خیانت کرد🤣😭

دد دیگه زیادی داره کوکی میباره سر گیجه گرفتم😭🤣

RM. kiute.ARMY

توراه برگشتی خورد چون ایران بودی😔

قران بخوان!

نه بابای من خیلی چیزای کثافت و چندشی تعریف میکنه:|😂

دونیا یالاندی...

*هایلایت بکن

گ.وه خورد جاک.ش-_-
دیگه نمیباره تموم شد😂
Huka _VJ.YG
۱۰ شهریور ۱۳:۲۱

carrots and mint*

 

نه بابا یونگی کلی وقت بعد کات کردن با جیمین به هوسوک پیشنهاد داد 

ولی خب اینجای قضیه هم یونگی و جیمین هم رو دوست داشتن

جیمین به دلایلی که هوسوک نمیدونه کات کرده بود

یعنی میتونستم اینا رو بگم ولی خب داستان رو از محوریت هوپ نوشته بودم برا همین شما ها نفهمیدین هاها

هیچی دیگه دارم تفسیر میکنم🤣🤣🤣

 

RM. kiute.ARMY

کلاس هات داره تخصصی میشه درامد کسب کن😂

carrots and mint


carrots and mint
۰۹ شهریور ۲۱:۴۶

یعنی جیمین فهمیده بود یونگی داره با هوسوکی بهش خیانت میکنه و ولش کرد ولی بعدش پشیمون شد ازش خواست دوباره بهم برگردن؟🙂

خب اینکه بدتره و اوج بی منطقیو دیوونگیه و باعث و بانیشم عشقه🙂

ولی بار دوم کی پیشنهاد داد که تهش به ازدواج ختم شد؟😂😂

*همچنان زدن توی فرق سر یونگی که لیاقت هوسوکو نداشت و لیاقت جیمینم نداره(ولی من یجوری این فیکو جدی گرفتم انگار تو دنیای واقعی اتفاق افتاده💀 و سر اینکه جیمین عاشق تره یا هوسک به مشکل برخوردم همش دارم سعی میکنم خودمو جای هرکدومشون بذارم و نظر بدم ولی هنوزم به نتیجه نرسیدم😂💀)

 

واییی اونیییی سایت چقدر خوشگل شدههه از همه جا کوکی میباره😀😀✨️

RM. kiute.ARMY

عشق اگه منطق میشناخت که انقدر افسرده و مودی تو دنیا نداشتیم😂
من ریش سپیدی کردم...نگفتم ریا نشه.

یونگی از اون دسته مرد های غیور ایرانیه که دلش یه دریاست😂

تقدیم به نگاه گوهر بارتوننننننننT^T
Huka _VJ.YG
۰۹ شهریور ۱۵:۱۵

blueberrrrry*

 

چون اول خلاصه اش رو نوشتم بعد خوده فیک رو

هق چندبار خوندیش؟

جیغ نمیزنم نه

 

من پروفایل هام کوک شده

 

دلم میخواد ازش خبر بگیرم ولی خب اگر بهش پیام بدم اذیت میشه پس انجامش نمیدم

این فلن ترین بخششه 

خدایا بهم قدرت بده امروز تمومش کنم دیگه

 

وای اخمخ 

بابای من سوکجینه واقعا🤣😭جین رو از روی بابام زدن

 

عشق بدون جدایی معنا نداره؟

این بد بود 

 

خوشش نیومددددد 

ددی عصبیههه

RM. kiute.ARMY

جونگکوک بهت افتخار میکنه😂

اوه:")))
برو اول دو رکعت نماز به جا بیار بعد.

ناموسا این یه رقمه رو قبول دارم😂😂😂 بابای منم همه اش درحال ر/یدن به منه😂 دیروز میگم من زشتم میگه اره میگم من به تو رفتم تو بابامی میگه اگه قرار بر این باشه که تو زشت بمونی، تا اطلاع ثانوی من (یعنی خود بابام) عنتر و میمونم😂

اره...قانون کی...یعنی کیفی دنیاست:")

بپر روش ببوسششششش!!
*وقتی فیک زیاد میخونی*
blueberrrrry
۰۸ شهریور ۲۰:۴۹

-خواندن دوباره برای بار سوم

 

جدی خلاصش خیلی قشنگه :)))

RM. kiute.ARMY

قابل نداره بکن ببر:">
Huka _VJ.YG
۰۸ شهریور ۱۵:۴۶

اره اره باتم جوش شدن شرف داردبه چیزای دیگه🤣🤣🤣

 

والا فکر کردن ما از اون خونواده هاشیم 

 

ولی خب اره جوشه به شدت به من تسلط داره🤣

 

ددی کینکه

 

یه عمر پشیمانی واقعا 

میص یوکا شدم

 

دبلیو گناهکار عالی بود🤣

 

 

دارم وانشات تهکوک مینویسم این یه بخششه:

چرا نمیمیری؟!

_خب گناه دارم

نه خب انقدر گناه نکن،دیشب شب توبه بود گنه کار روسیاه ،خاک تو سرت با اون گناهات 

 

آره این منم به واتپد دقیقا🤣🤣🤣

 

 

*وقتی بالاخره بعد از سه تا انگست دارم فلاف و کمدی مینویسم

 

 

فیک اسمایل من در سایت از گریه غم انگیز تر است

 

میص یه مشت اخمخ🤣🤣🤣

 

 

اره البته جوشه کم رنگ شده فکر کنم داره میره من رو ترک کنه😭😭😭

 

*همیشه بده اخرش ،تو هم فرق نداره با همه

 

خطاب به جوش*-*

 

عه مالیدنی؟باید با جوشم مشورت کنم 🤣😭

RM. kiute.ARMY

باح باح پروفایلووووT^T
سیس ماست😂😂

نچ نچ نچ...

اوه ددی جوش😂😂

عایگو:"( امیدوارم اگه کسی دلتنگ کسی میشه فوری ازش خبر بگیره:">

بخدا خیلی کثیفه😂

شت چه فانه😂😂😂

جدا خدا باید توی اون دنیا واتپدو به سیخ بکشه😂

*معده ات تهجب میکنه

آه میکشم...

اخمخ؟😂 بابام همیشه به ماها میگه اخمخ😂

عشق بدون جدایی معنا نداره...

*سر عشق تو سوختم و رفت تو چشمای خودم دودم

تو بمال اونم خوشش میاد😂
Huka _VJ.YG
۰۸ شهریور ۱۵:۳۹

carrots and mint*

های هانی

بفل کردن خودت

 

ولی اکر دقت کنی جیمین یونگی رو ول کرده‌بود برای همین یونگی غرورش نمیزاشت بار اول قبولش کنه دیگه 

 

اره در همین حد برگشتن به اکسشون😁

هوسوک بغل بغل *-*

*یونگی وقتی جیمین باهاش کات کرد رفت میش هوسوک ولی خب هنوز فکرش پیش جیمین بود و خودش این رو قبول نمیکرد

پ.ن:روانشناسیه شخصیت ها رو میکنه

 

جیمین یونگی رو دوست داشت همون قدر که هوسوک دوسش داشت ولی خب شاید کمتر  شایدم بیشتر 

من تو واتپد نوشتم به نظرتون جیمین عاشق تر بوده یا هوسوک و قضاوت را بر عهده ی ریدر های زیبام گذاشتم

 

خب یه جورایی فاصله ای که بین یونمین افتاد باعث شد بفهمن چقدر هم رت دوست دارن و بله دیگه عروسیشون مبارک 🤣

 

جین: ام ورد واید هندسام یونو؟ماچ میشه ۲۵۰ دلار😎

RM. kiute.ARMY

اینجا فقططططط تبادلات با ریاله😂


carrots and mint


carrots and mint
۰۷ شهریور ۲۲:۴۷

یعنی یونگی و جیمین اولش با هم بودن بعد بهم زدن بعد جیمین به یونگی درخواست داد ولی یونگی رد کرد و در آخر دوباره بهم برگشتن و خوش و خرم ازدواج کردن؟

*پیچ خوردگی رگهای مغز

خب اول از همه نویسنده رو بغل میکنم🫂🫂

و هوسوکی رو هم بغل میکنم🥺🫂

و یکی میزنم فرق سر یونگی که دوست پسر داشت ولی همزمان فکرش پیش هوسوکی بود💀

در مورد جیمینم سخنی ندارم واقعا. نمیدونم با کدوم منطق به دوست پسر خیانکارش پیشنهاد داد که دوباره بهم برگردن و بااینکه یونگی ردش کرد ولی باز با همدیگه سر از مراسم ازدواج در آوردن😂

یه ماچ آبدار و گنده هم برای ورلد وایلد هندساممون😀❤️

RM. kiute.ARMY

عام یجورایی...داستان اکس و اینا
*باز کردن پیچ ها

یونگی جان کمی بیش از حد مهربان هستند😂
منطق؟😂 روزی پونصد نفر همین دور و برم به اکسِ اصکلِ نفهمشون برمیگردن...عادی شه برات😂
ای جاعاااااااان!
Huka _VJ.YG
۰۷ شهریور ۱۹:۰۵

جوشکا جرررررر 

 

داشتیم یوکا شیپ میکردیم یهو شد جوشکا:")

 

نارنجی بد رنگ واقعا بدم میاد ازت ایح ایح

 

میص خیلی ها:")میص همه :)

 

در همین حد:|

 

من و جوشم فوراور 

 

کلا نمیتونم چیزای  گرم نمیتونم بخورم میمیرم رسما 😭🤣

RM. kiute.ARMY

باتم یه جوش شدی جررر😂😂😂

یک لحظه غلفت، یک عمر پشیمانی.

اه اه دبلیوی گناهکار!

وای:")))

بله:|

اصن ریل فقط شما😂

عه دور از جون:| اما ماست دارین ماست بمال😂
Huka _VJ.YG
۰۶ شهریور ۱۲:۴۴

همه با هم سلام فرمانده

 

خیلی خیلی مستهجنه بی پدر بی مادر

:")

ریتا همیشه این رو میگه هق میصش شدم 

 

من بهش اهمیت ندادم اون داره بهم اهمیت میده🤣

مامانم از دور اینطوریه که صورتت رو کوبیدی جایی کبود شده؟

میگم جوشه

 

بخوام پیگیرش شم هم بلد نیستم تاحالا رو لپم هیچ وقت جوش نزده بود😭🤣

فقط یکی دوتا ریز اون بالای پیشونی زده بود خودش رفت این رو نمیدونم اصلا

 

 

:")

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم از این نسلللللل جا ماندههههههههه!!!

نارنجی بدرنگ:")

منم دلم برای رفقام تنگ شد...

نچ نچ شیپ شیپ😂
جوشکا ایز ریل😂
شت:| در این حد؟:|

الان زدی دیگه مبارکه😂
میره...فقط گرمی جات نخور.
Huka _VJ.YG
۰۵ شهریور ۱۱:۵۲

عه ؟

چی بخونم؟🤣

 

من که گفتم کافیه بگن بخون

 

*-*

 

 

اره پرید و اصلا انقدر حرص خوردم جوش زدم 🤣😭

 

کل بلوغم جوش نزده بودم 

که الان یخ جوش زدم دورش کلا خونمردگی و کبود شده

 

در کل من پشه هم نیش بزنه خونمردگی میشه صد سال طول میکشه بره T-T

RM. kiute.ARMY

سلام فرمانده بخون من هو کنم😂

بابا ک.ون لقش..از بس مستهجنه😂

ولش کن به جوشت زیاد اهمیت نده. هرچقدر بیشتر پیگیرش شی بدتر میشه. خار تجربه دارم میگم ها!
Huka _VJ.YG
۰۵ شهریور ۰۹:۰۳

وایی  دد اکانت واتپدم پریده بود

 

رسما داشتم دیوانه میشدم

 

وای دیگه درست شد شانس آوردم

میخواستم کلا دیگه ننویسم😭🤣

RM. kiute.ARMY

نچ نچ...اون اپلیکشن مستهجن😂
Huka _VJ.YG
۰۴ شهریور ۱۳:۰۷

دیگه نمیدونم چی بگم🤣🤣🤣

 

 

 

RM. kiute.ARMY

یه دهن برامون بخون😂
Huka _VJ.YG
۰۳ شهریور ۱۶:۰۳

به شدت شورش میکنن🤣

جرات نمیکنم بزارم بخونن چون فورا می‌فهمن چی شده تو زندگیم🤣🤣🤣

 

 

ویسکی رو هستم*-*

بزن بریم 

چرز 

 

 

راند دوم؟؟؟؟

*-*

 

i just want big titts (ر.یدن در اهنگ)

هرجا که میرم چشا رومن زومن که صاف***

 

*اعصاب ندارم مودم کثافته

 

پ.ن:چرااا خب🤣🤣🤣

 

ادامه دادن موزیک 🤣

 

 

Watch it fallin’ for me

I love the way that feels

 

I come here drop some money 

Dropping all my money 

 

پ.ن:معلومه این رو کاور کردم کامل حفظمش؟

 

صرافی داری؟

پول گذاشتن تو باکس از من چنجش با تو 

فعلا ۲ و دویست بزن به کارتم آتیش🔥🔥

💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸

 

خودم به تنهایی میتونم این فیک رو ببرم تو پر بحث ترین 🤣

روزی یکی میزارم نه بیشتر 

RM. kiute.ARMY

الله و اکبر😂
شتتتتت نه نه این بده😂

به سلامتی پارگییی!!!

بله عزیزم...راند دوم..بسم الله بگو بزنم.

تخصص من ریدیولوژیه اصن😂😂😂

عف نه نه اصن معلوم نیست همین فرمون رو برو جلو😂

اره داوشی حله چشاته!!
*لبخند های فرشاد سایلنت طور

یه تنه پر گودرت😂
Huka _VJ.YG
۰۲ شهریور ۱۲:۵۳

به سلامتی ۸۵؟

 

رو تو ۸۵ 

امروز فکر کنم یه فالور دیگه آمد

در رحمت داره باز میشه

آخر فیکم نوشتم راجب سمه و اینا پرسیدم بعد گفتم اگر دوست دارید بخونیدش فالو کنید و اینا

 

بعد فالور داره میریزه 🤣🤣🤣

یعنی همشون کسایی بودن که اون فیکم رو دارن میخونن ولی برای اون سم دخول کردن🤣

 

کاپل خاص ایوروم 

 

همه ی نوشته های من بخشی از من توشه مثلا دوستام میدونن الان اینطوری ان که شیمی فیکت رو خوندیم

*عه نمیگن هوکا میگن شیمی دیگه تا همین جا بمونه فعلا

 

اره میگن که فیکت رو خوندیم خبببب هوسوک تویی

یونگی اینه جیمین اینه جین کیه؟

با کی هستی ما نمیدونیم

 

هرچی میگم خداوندا این یکیش تخیل خودمه باور نمیکنن 🤣😭

من خیلی از اطرافم الهام میگرم احساساتی که تو لحظه دارم

 

تازه همیشه یه شخصیتی توی فیک هست که اخلاقش دقیقا خودمه 

و ببینید اون شخصیتی که توداره و با خودش کلا لجه

منم دیگه بگردین پیداش کنید🤣😭

 

 

تریاک؟!اوممممم 

خش خاش گرفتم خودشون بریم تو کارش*-*

پ.ن:میخواستم به عنوان عروسک خرسی بغلت کنم خش خاش چیه

 

ایده اش دیشب اومد ولی کی بر گشادی غلبه کنم و بنویسم...

همون دیشب میخواستم بنویسم دیگه نشد

 

💸💸💸 

Dolla’ bills, dolla’ bills

همه جوره بکن رو من حساب

 

پ.ن:اره اره تا صبح برات ایموجی کش میزارم 

انشالا خودت تبدیل کردنشون به پول واقعی رو بلدی؟!

 

RM. kiute.ARMY

بله!

سایت مشکل گشاعه هاا!!

ملت سم پسندن😂

عجب جون:""> والا مارو تا یه صگ میبینن که داره میرینه میگن عه دیدیمت😂

جالاب انگیز شد پس بر علیه ات شورش هم میکنن😂 درسته!


*در جست و جوی هوکا
خش خاش رو بریز تو ویسکی بریم بالا*^*
پ.ن: ان شا الله راند دوم

یه مرگ بر گشادی بگو بلند شو

 i just want big titts (ر.یدن در اهنگ)
هرجا که میرم چشا رومن زومن که صاف

پ.ن: بزاری هاااا!
خیالت تخت صرافی دیجیتال معتبر دارم😂
Huka _VJ.YG
۰۱ شهریور ۱۶:۰۲

آدرس کهههه 

 

یادداشت کن:....

 

 

من نیز خوبم

 

تو فرض کن جای داف ،پسر بیا تو ام وی ها شیک بزنه

 

ایناست که بده

 

 

شد ۷۱ خدا صدای دلم رو شنید

حیلی بامزه شده ۷ تا کار دارم

۱۷ تا ریدینگ لیست

۷۱ فالور

خیلی خفنههه

پ.ن:۰وقتی بازی با عدد دوست داری

 

خیلی لیست پروپیمونه 

بازم بوده دیگه حذف کردم از لیست

آره پناه میبرن سمت تهکوک 

 

و خب من واقعا بیشتر از یه وانشات نمینویسم 

واقعا نمیتونم تهکوک بنویسم:"(

 

باز برا کاپل میخونن اوکیه ولی تهکوک میخونی کاپل های دیگه هم بخون

من خودم تهجین ها رو همه رو میخونم

بعد نامجین 

هوپجین کوکجین

یونمین

همه ی کاپل ها رو میخونم

مخصوصا کاپل های خاص تر که ریدرشون کمتره

 

 

همه بهم میگن ولی انگار من با بدنم دشنم

تازه اگر غذا رو دوست نداشته باشم

اصلا نمی‌خورم 

از دسته افرادم که اعتصاب غذا برام خیلی راحته

 

به طور کلی شخصیتم شبیه جین فیک هامه

۹۰ درصد واکنش های جین هام،خودمم

البته جز این یکی من جین نبودم توش

 

 

آره بیا

میای؟!

من شبا میرم تو کمد دیواری:)

میای؟بزرگه کمده خیلی دنجه 

 

اره البته ۲۵ روز مونده تا ۴ سالم بشه🥺

 

هق اسنپ بگیررر

 

RM. kiute.ARMY

*یادداشیدن
خداروشکر*^*
نه نزار تصور کنم...بزار همون لیتو بمونه تو ذهنم😂
پ.ن: عفف...عددو عشقه! به سلامتی 85
قربتا الی البنغتن...سخت نگیر ب خودت بیبی:")

درک میکنم لاو...زور نکن خودتو واقعا!

اره منم کاپل خاص باشه میرم بخورمش!! رسما لیس میزنم:|

نکن گربونت بشم:"))

اووو پس یجورایی بخشی از خودتو میزاری تو نوشته هاتT^T

ارههههههه*^*
جون میده برای تریاک کشی- یعنی نوشتن داستان!

باح باح منتظریمT^T

پولش با تو ها من گدام😂
Huka _VJ.YG
۳۱ مرداد ۱۴:۰۸

های*-*

معلومه تفریح من فقط همین وبه؟

با همه قطع ارتباط کردم😭🤣

 

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه

والا عمه جان من خودمم قاطی کردم اسمم چیه

تو واتپد hukam93 ام

تو اینستا huka_Yj._.9392

اینجا VJ.YG

خودم هم مغزم سوت کشید 🤣🤣

مهم هوکا بودنشه♡•♡

 

BTL*

من به فدای گلبت عسیسم 

 

 

من که فیت باهات رو می‌پذیرم.

پ.ن:انگار ترک موزیکه🤣🤣🤣

ولی خب این بار بیا چیزای شاد بنویسیم😉

هیووایی من باید شاد باشه موچ ♡♡

 

 

خب ددی جان حال خودت چطوره؟🤣

پوبونننن 

 

پوبون نباید با پسر من شیپ میشد این انصاف نیستتت 

مثلا لیتو بعد از این همه آهنگ دافی دار

بفهمه گیه

آهنگاش چیز خوبی نمیشه🤣🤣🤣😭

 

جات خالی نشستم اون سم رو خوندم

 

سمترینننن چیزی بود که خونده بودم

۱۶ کا ویو داشت

بعد ۵۰۰ تا فالو داشت

من دارم خودم رو قطعه قطعه میکنم 

رو ۶۹ موندم یکی نمیاد بکنتش ۷۰

نسنسنسنسنسنصن ۶۹ عدد خوبی نیست😭🤣

 

هلپ می*-*

 

یااا قرار بود منه بچه گربه رو پناه بدیییی

هیق

 

اره اره عفففف

لیست آماده کردم بزار نشونت بدم قراره چیا بنویسم😭🤣

 

برنامه ی ناساعه با احتیاط باز بشه

 

دیگه دیدم فالور و ویو تو سمه و کاپل ویکوک:"/

 

پ.ن:هوکا دیروز: من کاپل ها رو به خاطر ویو نمینویسم!

 

هوکا امروز:فالو تو ویکوکه

 

ویکوک رو زیاد بهم درخواست کردن تو باکسم و اینا پس مینویسم چه عیبی داره

نگاه کردن به آسمون (-*

اون سم یوتوبم باید بنویسم چاره ای نیستT-T

خیلی وقته میخوام سم بنویسم البته🤣سم سخت تر از انگسته.

 

 

من با غذا رابطه ی بدی داریم

بهم میگن فتوسنتز میکنی!

من باید مثلا تمام کاری که میخواستم بکنم رو بکنم بعد برم یه چیزی بخورم.

مثلا اولین وعده ام میشه ۶ عصر

 

از غذا برای کار های درسی میزنم

از خواب برای کار های دیگه

مثلا همه ی فیک هام از ساعت ۱ تا ۵ صبح نوشته شده🤣

 

 

پلی شدن آهنگ میام بالا سرت تو مغزم!

من پیامش باز کردم هیچی بهش نگفتم 

بعد پیام داد مامانم 

بعد مامان من اینطوری که:چرا مشق ننوشتی؟

من:دوست نداشتم

 

و بحث تمام شد همین🤣

ولی خب خیلی رو مخنن

انگار با بچه ۳ ساله طرفن:")

من ۴ سالم شده دیگه

 

هنوز نرسیدم ببینم شاید باورت نشه🤣

 

RM. kiute.ARMY

هولاا*^*
بیا جیگر بیا ب محفلمT^T
حال من ک بسی عالیه هم وطن...شما چطور؟😂
دقیقه به حرمت همون داف ها که از کو-یعنی جون مایع گذاشتن😂
69 بسی مقدسه گلم...کفر نعمت نکن😂
پناه میدم اما تو ادرس بده من بیام دنبالت😂
ماشالله لیست پر و پیموووون😂
سم رو خوب اومدی😂
دیگه نویسنده ها به جایی میرسن که بابت اینکه دیده نمیشن پناه میبرن سمت تهکوک:| امیدوارم این فرهنگ جا بیوفته که فیک رو بابت داستان بخونن نه کاپل...
سم نوشتن خیلی جنم میخواد الله وکیلی😂

دخترم نکن غذا بخور:| سر هر وعده یه چیزی بنداز ته معده ات رو بگیره. سن که بره بالا به بدنت فشار میاد.
باح باححح منم موقعی ک خواب نیستی بیام به محفلت؟😂
شتتت😂
اخیش دلم خنک شد:|😂

بسی هم عالی😂
اره درسته بزرگ شدی پرنسسT^T

اسنپ بگیرم؟😂
BTL
۳۱ مرداد ۰۰:۴۵

اوکی منو هیوکا شی اگه فیت بدیم کسی نمیفهممه دو نفر نوشتن.چراااا؟

چون تجربیاتمون کاملا شبیه همه.

RM. kiute.ARMY

قلبم آتیش گرفت:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ مرداد ۲۰:۲۸

دست یحیی گل محمدی رو گرفتن و اومدن-

ددی و هوکا یه چی بگم؟ فقط بهم نگین فضول بخدا فقط از سر حوصله پنیرگی بود.

هوکا جان عمه، اسمت تو کاور افتاده huka_YJ.YG. جای وی، وای افتاده.

نمیدونم حالا میدونین یا نه ولی تروخدا جرم ندید🐬

RM. kiute.ARMY

-منم دست علی کریمی رو گرفتن و اوردن هرچند وسطاش هی میگفت "خودت بی شرفی"

نه بابا چرا جر بدیم مادر:|
خیلی هم عالی خاطره شد اون وای عه😂😂😂
Huka _VJ.YG
۳۰ مرداد ۱۴:۴۴

اره لیبون 

لیتو و پوبون 

این بد بود

 

 

 

یکی دیگه دیدم داورای عصر جدید رو شیپ کرده بود🤣🤣🤣

 

نه دیگه فقط ادرسسسس 

 

وایییی اره مینویسم احتمالا باید این یوپ و اون وو رو حتما بنویسیم

 

 

اره دیگه همین قدر کار ...

چند تاش رو پیچوندم بتونم ریاضی بخونم امتحانم رو خراب نکنم🤣🤣🤣

نشستم فیزیک و ریاضی خوندم 

آزمونم رو ۷۰ درصد زدم که کلاسم حذف نشه!

پ.ن:وقتی کم میزنی میان بالاسرت؛'/

بعد اون رو زدم حالا اومده میگه مشق ننوشتی بای بای حذفت میکنم!

من:دتس اوکی من که نپیچوندم خودتون حذف کردین

 

برم ولاگ یونگی ببینم

_هنوز ندیدم 😄🙀

RM. kiute.ARMY

پوبون...
شت...😂
دیگه نمیتونم آهنگ هاش رو گوش کنم😂

من امین حیایی رو با علی خانی😂

نه دیگههه شماره کارت😂

عفففففففف!!

دختر خودمی افرین منم از غذام و خوابم میزدم احسنت احسنت😂
خوب زدی که:| اومدن بالا سرت تو هم برنامه بزار برو بالا سرشون:|
بگو برو گمشو بابااااا:| بلند شو بلند شو ت.خم صگ:|

برو برو نوش جونT^T وال درست کرد برای اعضااااا
Huka _VJ.YG
۲۹ مرداد ۱۴:۴۳

شما آدرس بده میام نقدن حساب میکنم😁😁😁

 

 

صحنه سازی🤣🤣🤣

 

ددی اسپویل میکنه

هوکا دد اسپویل نکننن

 

دد اسپویل نمیکنه

هوکا:مشتریم رو پروندییی 

 

پ.ن:به هیووایی هات بگو هیووایی نه مشتری

 

 

دد انقدر من کاپل های خاص دوست دارم

دیگه دارم میرم سلب های ایرانی شیپ کنم

خیلی سم بود تو واتپد یه فیک دیدم لیبون بود🤣🤣

 

وقتی اون میکنه چرا من نکنم

ولی جدا این سم های اینطوری رو نمیتونم گردن بگیرم

ولی میخوام هوانگ این یوپ و چا اون وو وانشات بزنم برای کار بعدی 

فلاف هم میخوام بنویسم کشتم از بس چیزای غمگین ریختم تو سایتت

 

دیگه اره

فکر کنم چیزای فول رو بشه از غیر بی تی اس نوشت درسته؟

 

دد من یه وات دیگه هم

وایییی داشتم کامنت میدادم ولاگ شوگا اومد

تستسنسنسنسنصنصحصح

پ.ن:معلومه یونگی لاوری اروم باش

اره داشتم میگفتم که یکی دیگه داشتم چه بلایی سرش اومد

اره همین بود فکر کنم 

نمیدونم دارم میرم ولاگ رو ببینم

پ.ن:تو نمیری و میری ریاضی میخونی که به شخم نری!

 

راست میگه🤣🤣🤣

بعد میبینم خبببب

پ.ن:بعدش باید بری کلاس 

خببببب بعدششششش

پ.ن:بعدش که باید تند تند تست های فیزیک رو حل کنی بفرستی به بدبختی دچار نشی!

بعدش چی؟

پ.ن:پاک نویس ریاضی و  تست های هندسه تقدیم تو باد

 

بعدش؟

پ.ن:به ریدر هات قول دادی پارت جدید مینویسی دیگه من نمیدونم

:")

پ.ن:بعدش اگر نری وانشات بنویسی و خوابت نبره میتونی ببینی

 

این بده:")

پ.ن:جنبه ی مثبت رو ببین هنوز زیر نویس فارسیش نیسن

 

 

وقتی برای کل روزت برنامه چیدی برای همه ی کارات نمیتونی وسطش وقت پیدا کنی🤣🤣🤣🤣

RM. kiute.ARMY

شماره حساب میدم زحمت نشه😂

داریم دچار بحران میشیمT^T

اهان بله بله مرسی اطلاع رسانی😂

لیبون؟😂 من عمو پورنگ و شاهرخان رو شیپ میکنم

نچ نچ نه به انتقامT^T
وای این شیپ باحال بووود😂
اره افرین بیا یکم خوش بین باشیم به این صگدونی:")

درسته فن فیکشن فول*^*

پ.ن: دست های یونگ تو این ویلایو:) صورت بی نقصش...چشماش...

چه خبره بابا:| چرا انقدر درس؟ اه اه اه:| فیزیک خیلی ع.نه...اه.
تقدیم گرگ بیابون هم نشه:"))))

یکم این وسطا دشویی هم برو غذا هم بخور بچه😂

من که دیروزم رو گ.وز سپری کردم...هیچ گوهی نخوردم جز تموم کردن کتابی ک داشتم میخوندم:/
Rezy Mk
۲۹ مرداد ۱۲:۲۶

ارهههه دد حقتو بگیر ازش 😂😂😂😂

-نادیده گرفتن حق و حقوق اموال سایت و مشتی دیگر به نویسنده زدن

این مشتا همه از روی علاقه است 🤣🤣

RM. kiute.ARMY

خون فقط میتونه خون رو بشوره😂
-زدن زدن به جن های سایت
جن های سایت هم از علاقه گاز میگرن ب مولا😂
Huka _VJ.YG
۲۸ مرداد ۲۰:۱۴

من باز اومدم کامنت هام ج بدم 

نمیدونم میان ببین یانههه

طرف سایت پیداشون شد بگو یه نویسنده با ذوق داره تک تک جوابتون میده😭

 

 Bts love *

 

فدات این رو برا تو نوشتما🤣🤣🤣

قهر نکنی 

مینویسم بازم برات موچ

 

Blueberrrrry*

بلوبری عزیزوم شوخی کردما مامان جان ناح گند نزدی

فدات که

 

عه من باز تو لاس زدن کم اوردم.:"/

 

Rezy Mk*

عزیزممم این کامنت از اونایی که میگم عررررر خب جواب نوشتن این رو گرفتم.

پ.ن:سادیسمی بچه داره گریه میکنههه

 

اصلا خودم باید پاشم بیام بیشت🤣

فدای اشکات که

خدا نکنه 

چرا همه ماجرا های اینطوری داشتن:")

حیف قلب ریدرامه کهنه

اره گلم هوکا درسته 

وای یه نفر اسمم یاد گرفته از ریدر هام عرررررر

 

ایده رو از سایت ددی نگرفتم از یه ساعت شبیه به ددی گرفتم ها ها🤣🤣🤣

 

suga:|*

باور کن قصدم بود بخندی🤣

 

F/A*

اره هوپجین 

اصلا کاپل هایی که کمتر ازشون فیک هست رو من بیشتر دوست دارم

کاپل اصلیم هم که تهجینه

متاسفانه چون کاپل های اینطوری مینویسم ریدر هام کمه

بات من به خاطر این هیچ وقت کاپلام رو شبیه استاندار همه نمیکنم

تو واتپد میبینی یه فیک ویکوک که نه قلم داره نه داستان چند کا ویو داره

و فیک یین اند یانگ من؟

ایدوراگو مشکلی نیست

فقط چون میدونم کسایی که کاپل های جدید دوست دارن خیلی سخت پیدا میکنن من براشون مینویسم وگرنه چیزی که زیاده کاپل هایی که زیاد می‌نویسن 😪

 

𝑩𝒂𝒃 ツ*

بخون زیبا 

 

ددی هپی بود دیگه 

به سبک فیلم قدیمیا با عروسی تموم کردمااا

 

پ.ن:به دد میگه اسپویل نکن،خودش اسپویل میکنه:"(

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نه میبینن ب مولاT^T ریدر های فیکت مشتری دائمی ان😂

از زیر پول دادن به من در نرو زندگی خرج داره یالا پول کپی رایت رو بده😂

اخه نخواستم اسپویل کنم یجوری گفتم که الکی مثلا طرف وسوسه شه بخونه😂

پ.ن: منو صحنه سازی کنی خداوند صحنه سازیتان میکند. ددی (ره)

 Bts love *

Blueberrrrry*

Rezy Mk*

suga:|*

F/A*

𝑩𝒂𝒃 ツ*

𝑩𝒂𝒃 ツ..
۲۸ مرداد ۰۲:۰۸

پایانش خوبه؟ اینقد فیکای سد اند خوندم چشام شده کاسه خون

RM. kiute.ARMY

اره پایانش خوبه دونت ووری:")
حداقل اینه که همه زنده میمونن😂
F/A
۲۷ مرداد ۲۳:۲۰

هوپجییین

هوپجین بوووود

:| باورم نمیشه 

اصلا پرام

پشمام

 

فلسام

:| چرمام

اصن عررررر

یکی از ارزو های غیر ممکنم تبدیل به واقعیت شد :/ اصن عرررر

فک میکردم تنها کس روی کره زمینم که هوپجین شیپره

یکی از ارزو ها از یک ملیون ارزو خط خورد

فقط 999/999 تای دیگه مونده

RM. kiute.ARMY

این سایت حکم مشکل گشا، برآورده کننده آرزو ها، بخت گشایی، فال، طالع بینی و تجربه ی اولین ها رو داره😂
خودتو لحت نکن نامحرم داره سایت هاT^T
#نهی_از_معروف_و_امر_به_منکر
suga:|
۲۷ مرداد ۲۱:۵۸

وای چرا اینجوری گفتی خندم گرف:}}}}}

RM. kiute.ARMY

قربون خنده هاتT^T
Rezy Mk
۲۷ مرداد ۱۳:۱۶

وای یه چیز دیگه 😂

هوکا توووو ایده اون سایتو دقیقا از همین ددی خودمون گرفتی 🤣🤣 نگووو نهههه که باورم نمیشه 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

حق کپی رایت میخوره یعنی؟😂
(منی ک فقط دنبال پولم)
Rezy Mk
۲۷ مرداد ۱۳:۰۸

هوکاااااااااااااااااااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

دددییییییییییییییییییییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

عررررررررررررررررررررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

 

اولاش... یاد خودم افتادم :") وقتی با کسی که خیلی دوستش داشتم (...از فعل های گذشته متنفرم...) کات کردیم... وای خدا پیامامون دقیقا همونجوری بود... 😭😭😭😭 همونقدر غمگین همونقدر عاشقانه همونقدر صادقامه همونقدر از ته قلب همونقدر بد بد بد... چیزایی که سیوش کرده بودم... البته خب مثل این اینقدر طولانی نشد. یه ذره زود... تموم شد :)

😂نمیدونم چه مَرَضییه (مرضیه نخونین 🤣😭) ولی اینقدر با قلمت حال کردم که یه عالمه اشک ریختم... :") خاطراتم زنده شد... وای هوکا (اصلا درست مینویسم ؟🤣) نگو خودت اینا رو تجربه کردی که میرم خودکشی میکنم :") فقط یه شاهکار داستانی بود دیگه... مگه نه ؟ (مشت زدن به صورت نویسنده با همون نیشخند شیطانیش فقط همینطوری)

وای بعدش که خاطراتشونو و اشناییشونو گفتی... با تک تک جمله هات هی اشک ریختم :"))))) [ _اما تمام این ها وقتی قلبش رو بیشتر میشکست که تمام لبخند های اجباری و وانمود به خوب بودن هاش رو دورویی حساب کردن_   ...  این فن فیکشنو از زندگی من نوشتن یا همه اینطورین ؟ :) ] حتی الانم اشک میریزم 😂! اصلا خیلی اینو دوست دارمممم :") اصلا عاشق خودت شدم :"))) بعد هی هوسوکو تصور میکردم، هی خودم... هی بیشتر اشک میریختم...

متوجهههههه ای چقدرر خوبهههه یا نهههههه ؟  -گرفتن یقه ی نویسنده و تکان دادنش و اشک ریختن-

(وی برای این مینی فن فیکشن دیوانه گشته و حالات و رفتاراتش دست خودش نیست)

وااهااااییی جیییینننننننن جیییییننننن 😭😭😭😭😭

بعد اخراش... (دارم اسپویل میکنم، نه ؟ 😂😂😂😂😂) بعد از اون همه اشک هی لبخند میزدمم... هی لبخنددد :))))) ببییییین قلمتتتت دیونهههه عمممم کردههههههه میفهمیییی ؟؟؟؟؟؟ -دوباره یقه ی نویسده را گرفتن-

 

اصن خیلی خوب بود.. خب ؟ خیلی خیلی... 

RM. kiute.ARMY

سینه بزن که یار بی قراااااااااارررررررررررر استتتتتتتتتتتتتتتتتT^T

الهی:") همه یه دوره های همچین سکلی نیاز داریم تا ازش درس بگیریم خداوکیلی...

عه چرا مشت میزنی خواهرم بیت السایته!! غرامت دارهههه!😂 دیه داره😂😂

همه یه دور با این فیک ضجه زدن قشنگ معلومه:")

لباسِ تو تن نویسنده کار تُرکه. اروم بکش یقه اشو گرونه😂

موافقم:")

Blueberrrrry
۲۷ مرداد ۱۳:۰۶

ولی جدا از شوخى عااا نویسنده ها خداییش هیلی زحمت میکشنننن🙃نویسنده امیدوارم وقتی نشستى شستى پختى از محصولات تازه استفاده کرده باشی، چون مسموم این فیک میشیم😂( لاس زدن😂😂😂)

 

RM. kiute.ARMY

عفففف لاس سنگین😂
Blueberrrrry
۲۷ مرداد ۱۳:۰۴

نویسندهههههه من ک بازم ری/دمممم!!😂

ببیننننن نههه منو نکشش😂لوطفن

 

RM. kiute.ARMY

نه نویسنده از اصحاب کهفه...مهربونه ب مولا😂
BTS_ARMI _YASI
۲۷ مرداد ۱۲:۲۶

اوک😂

RM. kiute.ARMY

ای دون😂
bts love
۲۷ مرداد ۱۲:۱۶

کلا سپ به من نیومده‌‌‌‌...

نمد شاید باید از سایت برم شاید من نحسم... :)

بالاخره ی سپ اومد اونم تهش...

RM. kiute.ARMY

نههههههههههههه نهههههههههههه:">
suga:|
۲۶ مرداد ۲۲:۵۳

من قلبم طاقت غم نداره به بنگ شی هیوک

همین وقتایی که قاچاقی از زیر دست مشاور فرار میکنم میام سایت دنبال فلافم دلم باز شه:]

RM. kiute.ARMY

شت:">
سایت شده کلبه ی احزاااااااان:">
BTS_ARMI _YASI
۲۶ مرداد ۱۹:۵۴

ددی تک پارته یا نه ادامه دار؟

و سپ به هم میرسن یا یونمین؟

RM. kiute.ARMY

تک پارته*^*

از بالا تهدید شدم اگه داستانو بگم، میرن به مامانم میگن کار های بد بد میکنم😂
Huka _VJ.YG
۲۶ مرداد ۱۶:۴۶

از اونجایی که من عادت دارم تک تک کامنت هام رو همیشه جواب میدم با اجازه ی ددی میام جواب بدم...

 

silence .h*

لاو یو هانی

 

suga:|*

 

میشه من رو نکشی؟!قول میدم دفعه بعد میرسن به هم🤣

 

ددی براشون اسپویل نکننن*-*

 

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه*

 

یا اثارات الحسین

شما اینجا رو صاف کردی عزیزوم 

 

𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢• *

 

فدات چشمات قشنگ میبینیه

 

ددی یادم بیار ۶۰ سال دیگه بیام چک کنم اگر این دوستمون خوند نظراتشو🤣🤣🤣

 

blueberrrrry*

 

فدات

پاک کردن اشک هام*-*

نه نه همسایه داره پیاز خرد میکنه چیزی نیست

 

ددی این کامنتش بیشتر برا تو بودا🤣میگه باز یکی از بهترین فیک ها رو گذاشتی

نمیگههه نویسنده نشستی نوشتی بعد پختی شستی اوردی دادی به ددی تا بزاره 🤣

شوخی میکنم*-*

 

Agust D*

خدا نکنه هاناهاکی بشی که*-*

 

BTL*

قلب خودم از همه پاره تره:)

فرض کن هوسوک فیک خودمم

پ.ن:نباید لو میدادم

 

 

Vampire*

منم عاشقشم 

 

 

خب ددی چطوری چه خبرا؟!🤧

نمد این چه کاریه میکنم ولی فکر کنم تا اخرش دلم بخواد تک تک جواب کامنت ها رو بدم

 

از دیدن ووت و ویو هم خفن تره کامنت هاا

 

 

RM. kiute.ARMY

من نخود تو دهنم خیس نمیخوره به مولا ببخشیددددددددد😂😂😂

چشم تک زنگ میندازم دیگه خودت پیگیر باش😂

شوخی نکن...یهو دیدی شوخی مارو ک.رد😂


سلامتی امن و امان فدات شم*^*

کنچانا بابا وب خودته جاست ریلکس😂


silence .h*

suga:|*

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه*

𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢• * 

blueberrrrry*

Agust D*

BTL*

Vampire*

silence .h
۲۶ مرداد ۱۰:۰۸

سلاممم

نویسنده خدا قوت .

اینکه یهو پوستر فیک رو دیدم بسی ذوق شده ام :>

RM. kiute.ARMY

ای جونممممم:">
suga:|
۲۵ مرداد ۲۳:۵۵

ددی سپ به هم میرسن یا سپ هاناهاکین؟

RM. kiute.ARMY

اگه بگم هاناهاکی حرکت انتحاری میزنی؟😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ مرداد ۲۰:۲۲

تو واتپد خوندم ولی،

بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم بیا با هم داگی رو استایل کنیم با این حجم باسن میشه خاکی رو آسفالت کنیم 

RM. kiute.ARMY

قشنگ مرام صگی یعنی تو:"))
مشتی یعنی تووووووووو!!
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫, 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧`𝐬 𝐒𝐨𝐠𝐨𝐥𝐢•
۲۵ مرداد ۱۸:۴۱

فاک چقد قشنگ بنظر میاااددکغخژثفهفغیطغثخغیط

اینم رف تو لیستم برا خوندن D:

(*احتمالا ۶۰ سال دیگه بخونمش چون هم وقت نمیکنم هم ۳۵۸۷۵۳۳ تا فیک دیگه تو لیستم دارم که همین الانش فک کنم دارم ۱۰ تا فیکشنو همزمان میخونم 😂)

ولی حتماا وقتمو خالی میکنم که بخونم این... :)

RM. kiute.ARMY

عففف لیستت دزدیدنیه😂

ماشالله برای نوه هات هم ذخیره کردی ب مولا😂
ای جون:">
blueberrrrry
۲۵ مرداد ۱۷:۱۴

 

پ چرا این دوتا فیک جدیدی که دیدم عییییییییییییییییییننن چیزی بد ک میخاستمممممممم؟؟!!😂🙂

خدایا من انگور کن😑

 

نویسنده جانم، خیلی قشنگ بود!! منکه خودم قشنگگگگگگگگ رفتم تو حسش!

وایب خییییییییییلی باحالی داشت :))) تا باشه از این فیکا😂

 

خلاصه که ددی ژون بازم یکی از قشنگترین فیکا رو تو سایتش گذاشتتت😎😎😎

RM. kiute.ARMY

واقعنیی؟😂
بعدش شراب!

بله بله😂

نوکر شماممممممT^T
Huka _VJ.YG
۲۵ مرداد ۱۴:۲۱

دد من یه وانشات blue and gray هم تو سایت دارم که تو ارشیوم نیست*-*

RM. kiute.ARMY

مرسی بهم گفتی گذاشتمشT^T
Huka _VJ.YG
۲۵ مرداد ۱۴:۱۸

واییی دد منم آرشیو گرفتم😭تینسنسنسن

 

 

پیش به سوی وقتی که تگم بره توی هشتگ های مهم سایت 

یسس😎

RM. kiute.ARMY

صگ البتههه به خوشی استفاده کنی فری سایزه😎
Agust D
۲۵ مرداد ۱۲:۵۲

اگه هانا هاکی وجود داشت

من الان باغ گل بودم برای هوسوک

RM. kiute.ARMY

یاد داستان حضرت ابراهیم افتادم:">
BTL
۲۵ مرداد ۰۹:۳۹

قلبم پاره شد چون یونگی کپی دوس پسر سابق من بود.و منم هوسوکِ بی دفاع:)

اول صبی ریـ*ـدی به حالمون زن😂البته سالها میگذره و دیگه به هیجام نیس.اما یاداوری اون اتفاقا هنوزم ازاردهندس.

RM. kiute.ARMY

الهی:"))
بمیرم الهی😂 اره...آینه ی دق عه:|
Vampire
۲۵ مرداد ۰۹:۱۷

فقط منم که هاناهاکی افسانه شرقی مورد علاقه اشه؟🙄

 

 

#ومپ

RM. kiute.ARMY

اینجا هستن چند نفری که کراششون رو این افسانه صگیهT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان