BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Baby Vamp

img-20220823-wa0001_emgg.jpg

نویسنده Sh.S
کاپل ویکوک
ژانر رمنس . ومپایر . اسمات
محدودیت سنی 16+

    

برشی از داستان:

واقعا دیگه چیزی نبود که تهیونگ بهش نیاز داشته باشه...

همین خانواده کافی بود.

  

🌙🤍🩸DOWNLOAD🩸🤍🌙

805_vpfe.png

۲۸ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora (خیار🥒)
۱۶ شهریور ۱۵:۵۱

من نباید برای یه مینی فیک پنجاه صفحه ای گریه می‌کردم..:)

هق

ولی جاست اون فن ارتهههه

RM. kiute.ARMY

اون فن آرته جایزه ی کار خیرمون برای دان بود:")
نمد
۱۷ تیر ۲۳:۰۸

من  بعد از اینکه این فیک را خوندم دیگه ازش بیرون نیومدم 

الله وکیلی نمیدونم چرا ازش بیرون نیومدم به بزرگ بودن خودتون ببخشید 

به خدا یگانه شما حق نداریم همچین چیزی بدین بیرون که من توش غرق شممممممممم

RM. kiute.ARMY

نوش جان شما ای شیخخخ😔
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۱۴ ارديبهشت ۱۵:۴۹

ددی عجیجممممممم ی فیک امگاورس معرفی کن لوفطااااا🥺😂   رز تهیونگ رو خوندم اینم خوندم بعد up and down رو هم خوندم بعد my horny omega رو هم خوندم🤧 اره دیگه😂🤡

RM. kiute.ARMY

به نام خدا؛
لیست فن فیکشن های فول اون بالا رو رخ بنداز بیب😂
به چی زل زدی خواهرم؟!زشته (jk lover سابق )
۱۸ اسفند ۲۰:۴۵

خداپاکه

راست نمیکنه 

ایحی ایجی

RM. kiute.ARMY

عجب
.
...
۱۵ بهمن ۲۰:۰۱

سلام اس اچ اس از چه برنامه ای استفاده میکنه فیک هاشو تبدیل به پی دی اف میکنه؟

منم میخوام فیکمو به پی دی اف تبدیل کنم ولی برنامه خوبی پیدا نمیکنم...

RM. kiute.ARMY

وورد داخل کامپیوتر نفسم:")
zahra mansouri
۱۰ بهمن ۱۶:۲۱

ددی:") 

شادی نمیخاد کامبک بده؟:")

بعد ی سوال، من الان تازه واتپد نصب کردم، چگونه باهاش کار کنم؟ 😐💔

RM. kiute.ARMY

سوال منم همینه:")

با خروس نیت😂
سلیطه
۱۰ بهمن ۰۶:۲۸

حاجی نمیخای کامبک بدی؟کلی افتر استوری و فیک جدید و ادامه فصل بدهکاریا😔

RM. kiute.ARMY

خسیس شده😔
من و ارشیا
۲۴ آذر ۲۲:۰۵

باز نکرده غلطی کنم؟

 

RM. kiute.ARMY

فایل رو باز نمیکنه عمرم؟
یا نمیتونی بری داخل لینک؟
Rubyسابق
۲۳ آذر ۲۲:۳۵

هی دد..روبی ام..لینک اس اج اس رو می‌فرستی برام؟

 

RM. kiute.ARMY

روبیِ من:)))))))))))))))))
خوبی بیب؟
چنلش رو دارم ها! واتساپو حذف کردم.
شیر موز جونگ کوک
۲۲ آذر ۰۸:۳۵

سلام من خیلی وقته از سایتتون استفاده میکنم حرف ندارههههه عالیهههه

میگم چیزه به فیک امگورس جذاب میشه به من معرفی کنید؟

راستی فیک شب یک شنبه توی سایتتون هست؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدل من*^* قررربونت بشمممم عزیزمییییT^T
دارلینگم کل فیک های سایت رو خوندی؟
اره عسلم*-*

چیه به چی زل زدی؟زشته خواهرم(jk lover سابق )
۰۷ آذر ۱۸:۳۶

بیا بریم پیس پیس بخونیم بیایم 

وی یاد نماز های دوستش و خودش میوفتد*

عسل یعنی خاکککککککککککککککککک عالم برسرت منو میکشونی به راه نادرست 

شیطان رجیمه جر

RM. kiute.ARMY

وایسا وضو بگیرم😔
*وای منم یاد نماز خوندن هام با ادمین مونی افتادم
دیگه به جایی میرسیم که خدا راه راست رو میکنه تومون😂
Kim lia
۰۳ آذر ۰۹:۵۱

شما فیک اسلحه رو اپ نمیکنید؟خیلی دنبالش گشتم ولی پیدا نکردم

RM. kiute.ARMY

والا قشنگم اون به صورت رسمی برای مجموعه ی ما نیست اما میتونم لینکش رو دستی دم بهت:">

چیه به چی زل زدی؟زشته خواهرم(jk lover سابق )
۲۶ آبان ۱۸:۴۷

ایح

دد 

بیا بریم نماز بخونیم

یاع یاع

RM. kiute.ARMY

جا نمازا رو پهن کن دارم میام😔
jk lover
۰۲ آبان ۱۷:۱۹

اصلا من یهو دلم خواست بزنم به فاز بچه مپبت بودن که مثلا هیجی نمیدونم 

میخواستم بپرسم بابا؟ال جی بی تی چیه؟

بعد ترسیدم بگه از بین اینمه کلمه اینو جرا میپرسی

عیبه 

میفهمید اونوقت

زشته 

عیبه 

مستهجنه

گناهه

اشتباهه

غلطه 

باز کردن استیکرش برای اینکه یادم رفت*

ناپسنده 

ناشایسته 

نادرسته

یبی ادبیه

بی شعریه (یه چی دیگس ولی شعری بخون داااااااااا)

RM. kiute.ARMY

نه نکننننن😂😂
ما از اون دسته بندگان گ.وه شانس خداییم که...بماند
نکنی هاااا!!
ها افرین صیم صیم😂😂
.
Zahra
۰۱ آبان ۱۷:۱۸

درخواست کامبک دارم از شادی عزیز! 

RM. kiute.ARMY

یه پیام برای شادی عزیز:
jk lover
۳۰ مهر ۱۸:۲۶

عه ودف

ودففففففففف

ودفففففففففففف

بخدا اون کامنت واسه اون فیک جنگیه بود هااااااا یه دخترم داشتن مو نارنجی دوران جنگ واسه اون بود

ودفففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

بر سر خود زدن*

پاک کردن اب دماغ که عین چی اویزونه*

سعی در نریختن پشم ها از شنیدن اسم ال جی بی تی در ایران اینتر..... *

RM. kiute.ARMY

عایگووووو فدا سرتت😂😂😂

وای وقتی جلو بابام میگن ال جی بی تی من یهو میزنم زیر اهنگ و سلام فرمانده میخونم بی دلیل:/
کیمیا
۱۷ مهر ۱۲:۲۲

سلام عزیزم. من طرفدار دو آتیشه ی کاراتم همه رو خوندم و واقعا عاشق قلمتم، خیلی خوب مینویسی و امیدوارم همیشه تو همه ی کارات موفق باشیییی

چنل تلگرامی، واتپدی چیزی نداری من بیشتر و بهتر کارات رو دنبال کنم؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل خانم*^*

Asal
۱۲ مهر ۲۰:۵۵

سلااااامم. ببخشید من خیلی وقته دنبال فیک الفام اما پیدا نمیکنممT^T

 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ منT^T
فیک آلفا از sh.s؟
a.gh
۱۱ مهر ۱۳:۲۰

یه پایم دارم برا پارسال... منظورم اینه که یه پیام دارم برا sh.s عزیز

 

خوشگلممممممم نگاه کنننننننن حتی ایتو هم فیک داد بیرونننننننننننننننن 

توهمممممممممممممممم بیا فیک بده بهمون تولوخودا

RM. kiute.ARMY

کییی-اهان اهان با شادی کار داشتی😔
jk lover
۰۹ مهر ۲۰:۳۲

من با افتر استوری گریه نمیکنممممممممممممممممم نمیکنممممممممممممممممممممممممممممممممم پدصگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ از گذر زمان متنفرممممممممممممممممممممممممممممم هققققققققققققققققققققققققق

RM. kiute.ARMY

قشنگ معلومه😂💅
m like mozhi
۰۸ مهر ۱۸:۵۷

چرا من اینو ندیده بودممم...!؟ 

نیازمند این هستم که توی سایت یه گزینه بنام فالوو کردن نویسنده و سیو کردن فیک باشه*-*

بگذریم

shs قلمت ادم رو ذوب میکنه، در هر شرایطی، در هر ژانری، در هر کاپلی، در هر چیزی که یادم نمیاد

اینگونه که تو جزییات و کلیات رو بصورت زیبا مینویسی قابل تحسینه و حتما باید این نویسندگی رو ادامه بدی! جدی جدی میگم! 

پینک لاو

دایمند

اون وبتونه

وان شات هات

و خیلیای دیگه که حضور ذهن ندارم خیلی بوسیدنی و کردنین یونو؟ 

فیک و قلمت رو زیاد بوسیدم، نوبت خودته؛ یه کیس گنده روی لبا و لپات! 

RM. kiute.ARMY

اون زیر میر ها بود و یا خروس نیت نداشتی!💅
عایگووو ان شا الله:">

اینجوریه که دل ادم پر میکشه برای لاوی داوی بودن محتویات فیک:")
ری/دم تو پدر سینگلی...
Mira
۰۷ مهر ۰۳:۳۹

وانشاتای این نویسنده خیلییییییی باحال خوبه

RM. kiute.ARMY

اصن قند و نبات مینوسههه تخ.م صگ!!! (وقتی با نویسنده خیلی راحتی همین میشه...#ادمین بی جنبه)
Min yuni
۳۱ شهریور ۱۲:۳۴

پیمسپسدنسدینیناینو چرا ندیدممممم ...

هعی من یه پنج شیش باری گلدن ( فصل ۱ )و دایمند ( فصل دو ) رو خوندم .

من برم خونمممممممم

 

RM. kiute.ARMY

این ارقام خبر از خوندن معمولی نمیده ها!😂😂😂
=]
۲۱ شهریور ۱۷:۵۹

کیوتی بعضی وقت ها واقعا از خدا میخوام صبر تو رو بهم ادا کنه 😅

RM. kiute.ARMY

من ارادتمند شمامT^T
....
۱۵ شهریور ۰۱:۳۵

عا راستی فصل دوم آلفا کی میاد ؟ خبری نشد 

RM. kiute.ARMY

نه فعلا همینجوری بشینید:">
Yasaman Tabookht
۱۲ شهریور ۱۱:۴۹

هق زدن!!:))

 

اس اچ اس خیلی گاده و بیشتر فیک هاش شادن و نیاز نیس براشون عر بزنی..من با فیکاش زندگی کردم=)

 

آم من تازه ثبت نام کردم توی سایت و صرفا بخاطره فرستادن فیک هایی ک نوشتم بوده..

 

اگر بشه میخوام یه وانشات بفرستم براتون..اگر از قلمم استقبال شد یه فیک فول تقدیم میکنم:>

RM. kiute.ARMY

زدنِ هق:">

من برعکس از فیک هاش چ/صردگی میگرم چون منم همچین زندگی میخوام:/😂

باح باح خوش اومدییییی*0*

البته البته در خدمتیم*^*
sguadt
۱۰ شهریور ۱۵:۴۵

مرسی :*> 

یک دنیا ازت ممنونم :))))))

RM. kiute.ARMY

قربونت نفس*^*
sguadt
۰۹ شهریور ۱۶:۰۱

خداروشکر که عالی هستی ایشالله همیشه بمونی:)))

نه بزار یک لقب انتخاب کنم برات، کل دیشبو بهش فکر کردم اوممم ( ببخشید هی من لقب میزارم برات میخوام یک چیز خاص باشه چون حس میکنم ادم مهم و خاصی ) خب میذارمت .... اها فهمیدم میذارمت شاپرک آبی من خوبه؟!! قول میدم  دیگه همین اخریه باش؟!!

 

هعب.... حرف میزنم بعد میرم که مزاحمت نباشم 

من قرار یک امتحانی شرکت کنم بعد مامان و بابام مجبورم کردم بشینم درس بخونم(البته خودمم میخوام هم شکرت کنم هم قبول شم ولی واقعا حسش نیس حوصله ندارم:( ولی خب دعا کن قبلول بشم) بعد تازه فکروشو بکن درسای سال قبلو بخونم اخه هی..... سرم درد میکنه از پس کتاب خوندم و دیدم 

بعد ... هق... میدونی چیه ...هق... دیگه کسی دوسم نداره ...هق... دوس دارم برم بمیرم ...هق.. ناراحتم  واقعا نیاز دارم یک نفر بغلم کنه ... هق.... بعدش دوستم رل داره بعد ... هق.... میاد دربارش پیش من میگه بعد من بهش حسودی میکنم اینطوری نیس که من بدم میاد الان خوشحاله ها ... هق ... نه اینطوری نیست خوشحالم که خوشحاله ولی خب تنها کسی بود که بین دوستام خیلی باهاش خوب بودم و گرم بودم ...هق... بعد دیگه هیچی الان اون پیش یکی دیگس ..هق... 

سرم درد میکنه از پس فکر کردم....  بعد ولی ازش حرف میزنه منم دلم میخواد داشته باشم ولی خب ... نمیخوام چون حس میکنم دارم به یک نفر خیانت میکنم :/// واقعا نمیدونم چرا هققققق .....

مرسی که حرفامو گوش میدی ، چون واقعا بهت نیاز داشتم که باهت حرف بزنم 

مرسی که هستی بوس بهت واقعا ازت خیلی ممنونم:))))))))

RM. kiute.ARMY

همچنین نفسم*^*
:)))))))))(لبخند گشاد تا دم در نامجون اینا نرسیده به سه راهِ شهید آیت الله موپالمو)
بابا بخدا من خاک پاتممممممT^T دست خوش به سلبقهههه ممنونم یه دنیاااااا مرسیییییییی:")

مراحمی عه-_-

ای جان:"> کلی دعا میکنم برات که بترکونی تیکه تیکه کنی آزمون رو عسلممممممT^T

الهی:">>> اشکال نداره نفسم گریه نداره بیا بغلمممممممممT^T
من دوستت دارم:"> تو حداقل باید اولین کسی تو زندگی باشی که خودت رو دوست داری!
وقعا پشت خودت رو خالی نکن و از "من" درونت محافظت کن. تنهاش نزار. ما ادما وقتی خودمونو تنها میزاریم بدترین نوع افکار و خیال دامن گیرمون میشه.
تو عزیزدل منی نفس! پس مراقب خودت باش:">

من همیشه در خدمتمT^T
من ازت ممنونم که اومدی و بهم اعتماد کردی بیبیییییییی:">
sguadt
۰۸ شهریور ۱۲:۳۳

سلام ماه من خوبی؟!!!!

چه خبر؟

چیکار میکنی؟؟

 

دارم دیوونه میشم وایییییییییی..........چیکار کنم ؟):(

فکرشو بکن من دارم اخر تابستون درس میخونم اخه این انصافه ها نه واقعا؟!

بعد از اونور نیاز دارم با یکی حرف بزنم ولی کسی نیست واسه همین بهت پیام دادم چون واقعا نیاز داشتم بهت پیام بدمممم

 

بیا بغلت کنممم دارم منفجر میشممم 

 

میشه صدات کنم مونی حس میکنم خیلی بهت میاد؟!ها؟! و میشه باهت حرف بزنم؟!

RM. kiute.ARMY

سلام به شما دلبرجان*^* عالی امممممم!!
سلامتی خوبی تو عسلمT^T?

 چرا جیگر چی شدهههه؟:"(((
الهیییییی:"))) شعب ابوطالبه که...
ای قربان شما در خدمت باشمممممممT^T

اومدمممممممممممممممم!!! *پشتک زدن و حرکات انتحاری

البته وِلولت من*^*
yara41
۰۶ شهریور ۲۱:۴۶

ای بابا ! ینی نمیشه حتی یه اسم از نقاش بدین تولوخودااااااا نیاااااااازمند هستم T^T

چشم حتما میرسونم و مامانم که اصلا نمیدونه همچین سایتی وجود داره و من همچین چیز های خاک بر سری میخونم استغفراللله نوچ نوچ نوچ نوچ * به دهان گرفتن لب 

 

 

 

بعد اینکه میگم که اگه من یه فیک داشته باشم میتونین شما برام تصحیحش کنین؟ ^^

میسی >.<

RM. kiute.ARMY

برای اطلاع از نقاشِ فن آرت، عدد 1 را به سامانه ی زیر پیامک بفرمایید.
کامنت هایی که من از بچه ها سوال دینی میپذسیدم رو نشون مامانت بده😂 خودش روزی سه وعده گوشی رو میده دستت تا بیای سایت😂

البته عزیزدلم*^*
🤡
۰۶ شهریور ۲۰:۱۵

بیاا‌ یه‌ تریسام‌  کوکویگوک‌ بنویسس‌ جان‌ من:"(

RM. kiute.ARMY

نوشته هاT^T اما خوب جونگ کوک وی بود
R Stella
۰۶ شهریور ۲۰:۱۴

با اختلاف بهتریننننن وانشات ومپایری بود که خوندممممممم .⁦⁦(ノ◕ヮ◕)ノ*.✧⁩

منم تمش رو دوست داشتم ، شادی شی ⁦>.<⁩

بوج بهتون ⁦(人 •͈ᴗ•͈)⁩ 

 

RM. kiute.ARMY

اصن خوراک بودT^T
Taekook
۰۶ شهریور ۰۲:۵۹

 سلام ددی خوبی

 

الان دقیقا ساعت ۲:۵۷ شبه و دو دقیقه دیگه اینترنت من تموم میشه😂💔💔💔💔

 

 

 

پس ددی تروخدا کمکم کن 

 

ددی چطوری فیک چت درست میکنن نویسنده ها مثل توییتر تو میدونی؟؟؟

 

 

 

اگه میدونی لطفا بگووووووو

برنامه داره؟؟؟

 

 

راستی مونی جونم تو نمیدونی؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام فدات شم تو خوبی؟*^*

لحظات ملکوتی😂😂

بخدا کمک میکنم😂
برنامه ی فیک چت توییتر هست.
ɢᴀᴅ ꜰᴀᴅᴇʀ .
۰۵ شهریور ۱۴:۱۹

بله بله خوبم قربانت🐦❤️

Y😂

هنوز هم با قدرت داری ادامه میدی باریکلا 🐦👏

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه سلطان😂
جوعون😂
اصن من به گودرت معنی دادم😂
Vampire
۰۵ شهریور ۱۲:۱۹

عههههه

فامیل میبینم😈

 

 

 

#یگانه ومپ سایت فضایی ها

RM. kiute.ARMY

وقتی گذاشتمش منظرت بودمممممT^T
به جان خودم عمه ساداتم:/(همون طوری که سلام فرمانده رو تو آزادی هو کردن میام هوت میکنما:/)
۰۵ شهریور ۱۰:۳۱

ومپایر...

RM. kiute.ARMY

ومپایر!
دارای سندروم بایس بی‌قرار
۰۵ شهریور ۰۹:۲۱

آیا دارم خواب میبینممممممم؟

یاماااااادرررر

خداوندااااااا

فیک بهم رسیدهههههه

اونم از کیییییی شادی عزیززززز

خدایا مرسیییی

به دادم رسیده شددددد

ددی من امشب اینجارو شیرینی میدمااااا تو شاهد باششش

RM. kiute.ARMY

شیرینیت کو بچه؟😂
الان من گشنمه شیرینی بدهههههههههه!!!
a.gh
۰۵ شهریور ۰۸:۵۲

وااااااای جییییییییییییییییییییییییغ sh.s دوباره کامبک دااااااااااااااااااااااااد

RM. kiute.ARMY

بسی به شدت!
bts love
۰۵ شهریور ۰۰:۲۷

در نا امیدی فیک ویکوک بسی امید است ان شا الله تا شروع مدرسه فیکه سپی در سایت آپیده است...

RM. kiute.ARMY

به حق علیییی!!!
ته تغاری ددی
۰۵ شهریور ۰۰:۲۰

خیلی خیلی خیلی زیاد قشنگ بود و متفاوت شادی شی 

 

این چند وقت خیلی منتظر کامبکت بودم 

 

راستی سادی چرا به اکانت توی واتپد نمیزنی و فیکای قشنگتو اونجا خم آپ نمیکنی 

مطمئنم کلی طرفدار پیدا میکنی

منم خیلی خوشحال میشم

 

فایتینگ شادی 

 

RM. kiute.ARMY

بله بله*^*

انتظار ها به سر رسید!

ای جون فکر خوبی عه:")
yara41
۰۴ شهریور ۲۱:۴۶

امممممم میگم که sh.s  عزیز عکسایی که تو فیکاته از کجاا در میااااااااااارییییییییییییییی منو دیوونه کررررردهههههههههههه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

خدااااااااااااااااااااااااا عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

به خدا دیوانه شدم هعی  هعی 

مامانم میگه یکم یواش تر حداقل جیغ بزن به خدا تقصیر من نیتس که !! تقصیر نویسندس که اینقدر جذذذذذذذذذذذذذذذاااااااااااااااااااااب مینوییسههههههه

RM. kiute.ARMY

ساقی داره نامرد😂

دیوانگی را با ما تجربه کنید!

سلام من رو به مادر گرام ابلاغ بفرمایید😂
kim light
۰۴ شهریور ۲۰:۲۸

من وقتی که منتظرم پارت جدید فیکشن اسمایل این د پین اپ بشه اینو خوندم و

اکی بیبی ومپایر:)))))))))

 

خدافز

من برم

زیادی به خاطر کیوتیش دچار حجوم احساسات شدم!

RM. kiute.ARMY

چقدر هم کانسپت این شات با اون فیک همخونی داره...الله . اکبر این همه جلااال😂

بهترین دفاع ، حمله است! حمله کننننننننننن!
Min ALANIS
۰۴ شهریور ۱۸:۵۶

هسخسحسحسخسخ-

دوسش!

دوسش!

خیلی دوسش!

جیخخخخخخخخخخ >.<🤌🏻

RM. kiute.ARMY

قابلیت گازیدن داشت:">
Rokajaki
۰۴ شهریور ۱۸:۰۸

بالاخره شادی خانم ی افتخاری دادن و یه چی نوشتن مردیم از دلتنگی

وجودمان گوارا شد از ویکوک( میدونم جمله بندی افتضاحه به رو خودتون نیارین فقط)

شادیه دیگه ایراد نمیشه ازش گرفت فقط گل نوشتی ماچچچ

دد تو نمیخوای چیزی بنویسی؟ یعنی اون چیزی ک نوشته بودی رو نمیخوای اپ کنی دلمون ترکید:")

RM. kiute.ARMY

خیلی جمله بندیت گشنگه*^*
دستش طلا...حالی داد یکم بهمون😂

والا که تا دویست ص رفتم:") برنامه ی تکمیلی فیک رو هم نوشتم..پلی لیست هم اماده است...امیدوارم بتونم با برنامه پیش برم:")
ناامید برگشته از بیان
۰۴ شهریور ۱۷:۵۷

کیوت کیوت کیوت کیوت کیوت کیوت کیوتتتتتت اشکککک این که ومپایر باتم بود تفاوت قشنگییهه

RM. kiute.ARMY

تصورش...
تصووووووورررررررررررشششششششششش!
Army_l
۰۴ شهریور ۱۷:۱۹

ددی چطوری من هر دوماه میام سلام میکنم میرم 😂😂💔 ددی از نویسنده star and moon چه خبر من تو دریم استیج و کاک بلاک یونمین موندم 🥲🥲🔪💔

RM. kiute.ARMY

عالییی😂 یه گهگاهی بیا تار عنکبوت های اسمت رو تمیز کن فدات شم😂 نه والا:) نزدیک یه ساله خبری ازش ندارم..
ته تغاری ددی
۰۴ شهریور ۱۷:۰۱

جیییییییییغ 

شادی ایز بک

هورااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

خوش بککککککک!
ɢᴀᴅ ꜰᴀᴅᴇʀ .
۰۴ شهریور ۱۶:۵۸

درود بر ددی 🌝

چخبرا؟ از تابستون لذت میبری؟ 🐦🤝

RM. kiute.ARMY

درود بر سالار قلب هااااااااااT^T
سلامتی امن و امان داداش تو خوبی؟T^T
انقدر لذت میبرم از تابستون که بعضی وقت ها میره سایت پیوندی ها و فیلتر میشه😃😂
Agust D
۰۴ شهریور ۱۵:۲۹

عه اس اچ عهههههه

همش صدقه سری منه اولی لاندنو با دیلدو کردم

نامی دیدی جواب میده

همیشه جواب میده... 

RM. kiute.ARMY

*خوردن تخمه
طیب طیب الله احسنت باریک الله!
Agust D
۰۴ شهریور ۱۵:۲۷

مین یونجی ظهور کرده بلخره یکی ویکوک نوشته😑

RM. kiute.ARMY

این از مین یونجی گذشته...
اجرای لودر دن بمبز ظهور کرده😂
یه بنده خدا
۰۴ شهریور ۱۴:۴۷

ذسکسذسکشدیحیتیخن اس اچ اسسسسسس ب قران الان دانلود میکنمممم

RM. kiute.ARMY

به قرآن ک دانلود کن!
Paniz⁷
۰۴ شهریور ۱۴:۲۲

اصلا قبل اینکه سایت بالا بیاره .. 

یه حسی بهم میگفت شادی یه کاری بیرون داده ..

تصستتیاینزت ذوق سگی

RM. kiute.ARMY

تیتاب طلایی تقدیم به حست!! گوارای وجووود!
ناعنگی🍊
۰۴ شهریور ۱۴:۱۸

فااااک اس اچ فاااااااااک

RM. kiute.ARMY

بیعگ فاعک!
Viminshiper
۰۴ شهریور ۱۳:۵۸

ببینید کی کامبک دادههههههه

RM. kiute.ARMY

شادی شادی شادی
میکنه با قلب بازی بازی
Mehrsa.jkkkk^-^
۰۴ شهریور ۱۳:۵۷

واو واو دد

بذارید من به خاطر این لحظه دو دقیقه سکوت کنم

 

 

 

*دو دقیقه بعد

واییییییی کامبک شادیهه؟دد بگو که بیشتر از این هم هستتتت واییییی هوراااااا اخ خداا این همون ژانرایی رو داره که میخواستم دیگه حالا یه قلم شادی هم هست که دیگه واوو🤩🤩🤩🥳🥳🥳🥳

امیدوارم این هفته سایت خیلی خیلی پر برکت باشهه دیگه هفته ای که با فیک شادی شروع شه معلومه هفته ی خوبیه🤭🤗🤗خیلی خر ذوقم معلومه؟

 

راستی دد برای مدل موهام اینه 

https://tashrifino.com/Blog/566/50-%D9%85%D8%AF%D9%84-%D9%85%D9%88-%DA%A9%D9%88%D8%AA%D8%A7%D9%87-%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%87-2022-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%87

از اونجایی که تو بیان ثبت نام نکردم مجبور بودم لینک رو کپی کنم😅بعد اون دختره که لباسش قرمزه و موهاش قهوه ایه جز اولین عکس هاست اون مدل موهامه🙃🙃🙃(امیدوارم لینک رو درست کپی کرده باشم😂😂😂😂😑)

RM. kiute.ARMY

*همزمان سکوت کردن


*دو دقیقه بعد
شادی یه گونی داره پُرررررررر!! منتها no more koon😂
قراره برکت پاره کنه سایتو!

عه تقریبا مدل موهای منه!! منم پارسال اینجوری زده بودم:"> فکر کنم بسی سخسی شدی!!

نه نه حله درست فرستادی جیگر*^*
yara41
۰۴ شهریور ۱۲:۱۸

هعجفاخصثقضتثنصمبلص-هع09بعخذضدنتخبق0بع9غاخقثف9ث8صغلذدقئبنمخیسعصغاثدقئ

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

صلواتی برای این مرحومه ختم بفرمایید

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

عه خدا نکنه!!
اما برات ختم قران میگیرم روحت کیف کنه!
Rebeka
۰۴ شهریور ۱۲:۱۶

شادیییی میکشمتتتتتتتن ددی شادیو خفه میکنمممم چرا بهم نمیگید آپ کردیدششششششششششششششششش

RM. kiute.ARMY

سوپراااااایززز😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان