BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات Why does blood shine

_eldora_2_irqi_m8z6.jpg

نویسنده  ArmyWasHere 
کاپل سپ . نامجین (فرندشیپ)
ژانر ترسناک، سوپرنچرال
محدودیت سنی 13+

 

برشی از داستان:
هیولا در حالی که بچه‌ها را در آغوش گرفته ‌بود، خندید!
چشمانش پرقدرت‌تر از همیشه برق زدند.
"بچه‌ها به خانه نرسیدند" جمله‌ی آخر قصه‌ی آنها شد.

  

⚉✦✡︎DOWNLOAD✡︎✦⚉

 

805_vpfe.png

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Sh.M ...
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۰۰

ایده‌ی جالب و جدیدی بود.

اما حس می‌کنم زود تموم شد:( با توجه به سناریو، پتانسیل این رو داشت که کمی توضیحات بیشتر باشن و در واقع در مورد"هیولا"بیشتر حرف بزنه.(منظورم الدوراست) اگه یه جوری رفقا به وجود الدورای چشم سبز _یا حتی دروغین بودنش!_ پی می‌بردن و می‌فهمیدن که واقعا چی دیدن، داستان خیلی خیلیییییی ژاذاب تر می‌شد*-*

چون این طوری خواننده تو یه خلأ گیر می‌کنه که آیا الدورا وجود داشت؟ یا یه توهم بود؟

ولی در کل عالی بود...خدا قوت نویسنده.

RM. kiute.ARMY

اره موافقم اگه فیک میشد ناموسا خداااا میشد*-*

خداوکیلی خدا قوتتتتتتتت!!
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۲۲:۵۶

وای برگااممم

خیلی خوب بودد

فاکک

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهه😎🍷🤍
HOPE
۲۷ مهر ۲۳:۴۵

شب بخیر دلبر چه خبرا 

اممم یه سوال شما فیکشن Emmanuel رو که تهکوک و سپ هستش رو خوندین راستش من داشتم اونو میخوندم و خب کلا فیلتر شکن و اینا خراب شد و کلا تا پارت 48 خوندم و تا جایی که هوسوک رو کشتن و واقعا الان دارم دیونه میشم که ادامش رو رو بدونم اگه شما خوندین یا کسی خونده میشه بهم ادامه اش رو بگه لطفا 

RM. kiute.ARMY

صبح بخیر نفسممممم*^*
عه این فیکه!
نه والا خود من نخوندم:"(
bts love
۰۹ شهریور ۱۳:۴۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نمیدونم فک کنم داشت‌.

تهشم جونگکوک طاقت نیاورد رفت اونارو انداخت بیرون خودش ته رو *رد😂

بعد خوابیدن یهو رفت چند ساله بعد.

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/yss_v7ri_sweet_eyes_-_fullpart.pdf/

بیا ببین اینه اون..(جمله بندی رو فقط)
bts love
۰۹ شهریور ۰۹:۴۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام هیونگ.

خوبییییی؟

ی سوال هیونگ ی فیک کوکوی بود که تهیونگ از بیرون میاد خونه بعد متوجه تلوزیون میشه که جونگکوکه که دره *ورن اجرا میکنه.

بعد جونگکوک میاد میبینتش میگه بالاخره فهمیدی ، میگه وقتی بچه بودم با پدرم میام بیمارستان و حمله میکنن به بیمارستان ی پسر کوچولو اونجا بود تو میری دنباله عدوسکت پدرم میاد تورو نجات بده تیر میخوره....

بعد میخواد ازش انتقام بگیره چند نفرو میاره به ته *جاوز کنن و...

میشه اگه فهمیدی کدوم فیکه لینکشو بهم بدی؟

RM. kiute.ARMY

والا خاطرم نیست:"(
تو اسمش آیز نداشت؟
el ham
۰۹ شهریور ۰۰:۵۵

گشنگ بود  کوتاه و جذاب . فایتینگ  

وانشات نوشتن به نظرم از نوشتن رمان سختره 

ولی به نظرم اگه اخرش اون پستچیه همون الدورا باقی می موند و یونگی در رو روش میبست و به دوستاش میگفت . بهتر میشد . البته این نظرمنه اینجوری پایانش باز می موند و احتمالا یونگی و رفقا می مردن 😑😑 

 

RM. kiute.ARMY

چه زیبا سرودی یاد تبلیغ امرسان افتادم😂
درسته!
جدیدا چرا همه علایق ها به سمت سلاخی کشیده شده؟😂
Agust D
۰۸ شهریور ۱۱:۵۸

سپپپههههه 👏

چرا خیال کردم استریته 😐

من کلا از وانشات های سپ وارد سایت میشم که اول اینجارو چک کنم😑

RM. kiute.ARMY

سایت ما درس زندگی هم میده: از ظاهر قضاوت نکنید.😔
تاکتیکت رو دوست داشتم😂
ArmyWasHere
۰۸ شهریور ۱۱:۴۳

اومدم جواب کامنتا رو بدم :> 

silence .h 

آره کاور رو قرار بود یه عکس هیونگ لاین و عنوان و اینا هم بهش اضافه کنم اما تنبلی+ذوق برای ارائه‌ی هر چه سریعتر داشتم در نتیجه فقط عکسی رو گذاشتم که الدورا رو از روی اون عکس نوشته بودم 

+ جمله‌ی آخر رو هم از قصد نوشتم که بیشتر بترسین :">

عمه سادات 

من هر فیکی که کامنتاش رو میخونم، اینقدر  با دیدن کامنت هایی که اسپم میکنی ذوق میکنم :> خلاصه اینکه هر وقت سپ مینویسم میگم الان عمه سادات ذوق میکنه :>>>> 

K_B 

امیدوارم از این وانشات لذت ببری :> 

Darlin Bk 

* بغل کردن* شما که خودت استادی :> حالا دو تا ایده‌ی ترسناک دیگه هم دارم با هم دیگه سایت رو آباد میکنیم :>>> 

RM. kiute.ARMY

مقدمتان گل باران!

silence .h

عمه سادات 

K_B 

Darlin Bk 




Darlin Bk
۰۸ شهریور ۱۰:۳۵

هااایD:

خب.. عاشقش شدم♡

*چلاندن نویسنده

*کشیدن لپ نویسنده

*کلا فشار دادن نویسنده

معمولا وانشات ها سناریوی دقیقی ندارن ولی این یکی خیلی خوب بود(":

عاشق توصیفاتش شدم، راستش نمیدونم چرا ولی حس میکنم خیلی شبیه این نویسنده‌ام.

حتی بعضی جا ها احساس کردم خودم نوشتم/: بله بله دیگه امیدی نیس.. 

عاحح هیونگ تو باورت میشه بالاخره یکی ترسناک بنویسه؟ نه جون من باورت میشه؟ من دیگه باور کرده بودم باید ژانر ترسناک سایت رو به تنهایی تامین کنم..

 

RM. kiute.ARMY

های خانومیییییییی*^*
باح باح مبارکههه😎😂😂
*اویزون کردن کارتِ "در نگهداری نویسنده کوشا باشید" به نویسنده
اره مئافقم:">
شیپ شیپ؟ شیپ شیپ!!!!
بنده وکیلم شما دو نوگل شکفته را؟
انقدری عقده ی ژانر ترسناک داشتم:"( شماها بنویسید خب؟:"))) عقده هام غده نشن😂
K_B
۰۸ شهریور ۱۰:۰۳

به نظر زیباست 

بچه ها به خانه نرسیدند (:

 برم بخونم(:

RM. kiute.ARMY

نوش جووووووووووون*^*
silence .h
۰۸ شهریور ۰۹:۵۹

اوکی اوکی این چی بوددددد ، الان گفتم حتما یه بلایی سر اون دو تا اورده :"))))

 

داشتم جدی میخوندم که رسیدم به جمله آخرش ...

چرااااا خب 😭😂

 

RM. kiute.ARMY

واقعا تصورش>>>>

لذت دخترم لذت😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ شهریور ۰۹:۵۳

سپه،سپه،سپههههههههههههههههههههههههههههههههههه.

ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه ضربان قلب من تند میزنه میخواد آروم بزنه نه دیگه نمیتونه 

RM. kiute.ARMY

وقتی میگم واقعا طرف حمایت میکنه: (نشون دادن این کامنت)
silence .h
۰۸ شهریور ۰۹:۱۳

سلااام

من کاپل ها رو با دیدن عکس هر چی تصور میکردم جز سپ و نامجین و ارههههههههه اصلا به روی خودم نمیارم خر ذوق شدم .

 

خدا قوت نویسنده .

RM. kiute.ARMY

اره ادم حس میکنه استریت عهT^T

بسی بسی قوت!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان