BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن I! You! Summary of Our Story

i_33_-you_33_-summary-of-our-story2_4lws.jpg

⭐️FULL⭐️

نویسنده light
کاپل نامجین
ژانر رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 73

   

برشی از داستان:

کتاب جنایت و مکافات نوشته فیودار داستایفسکی(احتمال لو رفتن داستان):

" گاهی به غریبه ای بر می خوریم که بار اول است می بینمش، اما از همان نگاه اول توجهمان را جلب می کند و ما را طرف خودش می کشاند، ان هم کامال بی مقدمه و ناگهانی، حتی پیش از آنکه هیچ کدام کالمی بر لب بیاورند."

  

💛🌻⚜️DOWNLOAD⚜️🌻💛

"با اقتباس از داستان همه چیز همه چیز ، جنایات و مکافات ، دزیره "

  

805_vpfe.png

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۵ آبان ۰۷:۳۷

کیوت بود

RM. kiute.ARMY

ممنونااااتتㅠㅡㅠ 
هانجی
۲۳ آبان ۲۳:۱۳

نامردیه چرا با هیونگ لاین مشکل دارید به این زیفایی

ددی یه چیز بگم دلیلی که عاشق هیونگ لاین هستم دلیلش اینکه از مرد های سن بالا خوشم میاد مثلا الان ازم بپرسن جانی دپ یا جاستین بیبر میگم جانی دپ 

طبیعیه نه؟

در صورتی که هر دو شون رو دوست دارم

شوگر ددی دوست دارم به هر کی گفتم گفته شکگر ددی پسندی مثلا از من بپرسن بازیگر های کره ای این جدیدا مثل چا اون وو کلا این جدید ها که اسم هاشون قاطی میکنم ولی من قدیمی ها مثل جی سانگ و لی جونگ کی رو به اینا نمیفروشم

ولییییی نامردیه همتون میاد شکست عشقی و بدبختی بیچارگی رو تحویل شون میدید اصن من که نویسنده موسیو رو تو ذهنم پاره کردم جین یه عاشقتم به نامجون نگفت اصن احساس...

برید گمشسد تو اون یکی فیک هم زجر دادیدش هوبی گلمو

 شوگامو افسرده کردن 

جینم رو ریدن به زندگیش 

اصن نخواستم فیک

فیک گل بلبل میخوام از بس عذاب پسرامو دیدم

 

RM. kiute.ARMY

کلا مظلوم گیر اوردن😂
اوو به به! اره بابا عادیه بالاخره عقاید خودته و خیلی ها اینطوری انT^T
بحث دوست داشتن نیست بحث انتخابه به خودت سخت نگیرT^T
جووووووننن پس آجوشی پسندی😂

وای دقیقا...من جای نامجون دیگه دشاتم رد میدادم:|
ولی قشنگ بود:"))
هق:">
عر:">
وایسا الان یه چیزی بهت میدم که تا شیش ماه شارژ بشی!

https://uupload.ir/view/92o2_kly_perfectly_imperfect.pdf/
هانجی
۲۲ آبان ۰۰:۳۹

چرا همه فیک ها میان بایس و بایس رکر منو میمیرونن یا به قصد کشت شکنجه میدنشون

بعد شوگا و جینم جزو کراشامن به اونا هم شکست عشقی و افسردگی و بدبختی تحویل میدن

بایسم مونی بایس رکرم هوپی

نامردید خیلی نامردیدددددد 

RM. kiute.ARMY

عه بایس منم مونی بایس ریکرم هوبی🥲😂

کلا انگار هیونگ لاین هیزم تر فروختن به نویسنده جماعت😐😂
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۶ آبان ۱۶:۰۸

من بزنم محدودیت سنی نداره خیلی ها نمیخونن چون میگن حتما خیلی ساده است و فلان.

اما اگه بزنم حتی برای رو کم کنی من هم ک شده میان میخونن و میگن این محدودیت سنی نداشت که.

یه استراتژیک به نفع نویسنده و با چاشنی تخریب ادمین😂💅

 

 

IQ999999999999999999

قانع کننده بود،آی لفت د لایف:)))

RM. kiute.ARMY

نوکرم:">
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۲۲:۴۳

یه سوال فنی..

+۱۳ اونجا چ زری میزنهه

این هیچ کوفتی نداشتت

یه کیس ساده ام بزور داشتت

RM. kiute.ARMY

من بزنم محدودیت سنی نداره خیلی ها نمیخونن چون میگن حتما خیلی ساده است و فلان.
اما اگه بزنم حتی برای رو کم کنی من هم ک شده میان میخونن و میگن این محدودیت سنی نداشت که.
یه استراتژیک به نفع نویسنده و با چاشنی تخریب ادمین😂💅
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۲۲:۴۲

کیوتت

خیلی صافت بود اصن

RM. kiute.ARMY

 موافقمممㅠㅡㅠ
Mira
۲۶ شهریور ۰۲:۴۷

مامی نگا من اینقدر فن فیک خوندم که خیلیییی رو فیک حساسم هرچیزی نمیخونم داداشششش ارع 

 

RM. kiute.ARMY

اهان بله😂
Mira
۲۳ شهریور ۲۱:۲۷

من کلا نخوندم دوس دارم بخونم نصفشم خودندم ولی گاپلشو دوس ندارم ویکوک نه که دوس نداشته باشم فن فیک فقط کوکمین ویمین یا کوکوی میخونم

 

میتونی کمی از اخرش بگی کمی از وسطش ببینم اگه خوبه بحونم

RM. kiute.ARMY

سلیقه ات خاصه پس😂

این نامجینه کاپلش
Mira
۲۲ شهریور ۲۱:۴۳

وای ارههههههه خیلی خوب بود 

فیک زیاد ه ولی قشنگ تراش همیمه 

من دزیره که همه میگن فشنگخ رو نخوندم

RM. kiute.ARMY

اره موافقم:">
قشنگ بودن یه صفت نسبی عه. نه اینکه منظورم دزیره باشه ها! کلا میخواستم اعلام کنم "قشنگ بودن" از هر دیدگاهی متفاوته.
Mira
۲۱ شهریور ۱۶:۲۶

خیلی نوستالژی هستن ولی خیلی قشنگن خبلییییییی 

مخصوصن شاهزاده اغواگر 

یکی دیگه هم بود به من اعتماد نکن اینم حیلی خوب بود 

با به من اعتماد بکن😅😅

 

RM. kiute.ARMY

اره اره همون قشنگیش خاطره ادم میمونهههه:"))
وای ارههههه!!
دونت تراست می عه درسته T^T
Mira
۲۱ شهریور ۰۳:۱۰

این دوتا فن فیک خیلی قشنگه بازی جنون و پسران بد 

خیلی خوبن من هنوز کع هنوزه دارمشون دارم میخونم 

 

چرا بعضی فیک هارو پاک میکنید؟؟

 

RM. kiute.ARMY

وای نوستالژی انننننننT^T

اخه برای سایت خودمون نیستن.
Huka _VJ.YG
۱۰ شهریور ۱۳:۲۹

واکنش هوکا به فیک های نامجین:وای نامجیننن

 

و بستن سایت و دانلود نکردن فیک به دلیل نداشتن تایم برای فیک خوندن😭🤣

RM. kiute.ARMY

و من تایید کردن کامنت با لبخندی به سان الکسیس😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ شهریور ۲۲:۲۰

ددییییییی بالاخره خوندمش.

چرا اینقدر ذوق دارم

اشکال ندارد

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشه😂
مگه بده ادم ذوق داشته باشه؟😂😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ شهریور ۲۲:۱۸

هپی مپییییی

RM. kiute.ARMY

بسییییییییT^T
namjin
۰۹ شهریور ۲۱:۵۶

حقیقتا نامجین خونم افتاده بوداااااااااا

واو این فیک عالی بودددد

RM. kiute.ARMY

نوش جووووووووونT^T
blueberrrrry
۰۹ شهریور ۲۰:۲۶

عرررررررررررررررررررررررر خوداااااااااااااااا منو بکششششششششششششششش

چ گوگلی شده سایتتتتتتتتتتتتتتت :))))))))

من با چیزی مواجه شدم لحظه ورود به سایت که باعث شد یه نیمچه سکته بزنم 😂

اطلاعیه خیییییییییییلی قشنگی بود یعنی هم سایتو گوگولی کرده هم یادآوردی کردههههههه

 

عقل کی بود؟؟زکاوت کی بود؟؟کار دست کی بود؟؟ادمین مونی؟؟؟ددی؟؟؟ویچ واننننننننننننن :">

عر عر الان فقط میخام عر عر کنممممممممممم

 

برای بار صدم میگم که کم کم از این کلمه متنفر شی!!! آی لاو یووووووووو ددددییییییییییییییییی

اینو الکی نمیگممممممم لاس زدنم در کار نیست (درحالی که عجیبه لاس نزدم :/ ) هر هر هر نمکدون :/

 

 

 

اهاننننننننننن راستی پیش بسوی کسب اطلاعات و خواندن فیکککککککککک

RM. kiute.ARMY

عه نه خداااا نکششششششششش:|
واقعنییی؟T^T ممنونممممممممممم
میانه میانه گفتم سوپرایز شین😂
اعتثقلاصل گوربان شما:">

بنده از این پشت با کمری نصف سلام عرض میکنمT^T

اگه تو بگی، عاشق این کلمه میشم:"> لاوووووووو یو موررررررررررررررر!!!
از فرشته ها کمتر از این انتظار نمیرهT^T

هیهاااااات منه ذلۀ!!!
Dream
۰۹ شهریور ۱۸:۳۵

سلام ددی چطور متوریییی 

خیلی وقت بود کامنت نزاشته بودم 

راستش یه درخواستی داشتم ازت 

تو فایل پی دی اف فیکشن اسلحه رو داری؟

خیلی دوست دارم بخونمش

ولی من تو واتپد نمیتونم بخونم...:((((

اگه فایلشو داری یا لینکی چیزی لطف میکنی بم بدی

ددیمی‌ به مولا💦💦

 

 

RM. kiute.ARMY

سلامم قشنگممممممم*^* عالی امممممم!!
بله بله بالاخره رخ عیان نمودی:">
درخدمتم*^*

والا منم لنگ در هوام براش:")))
kim light
۰۹ شهریور ۱۷:۴۱

قطعا انتقادات سازنده هستن

 

مچکرم

 

ArmyWasHere

RM. kiute.ARMY

ArmyWasHere

Huka _VJ.YG
۰۹ شهریور ۱۶:۰۶

نامجینننننننننن

RM. kiute.ARMY

نامجین تر!
ArmyWasHere
۰۹ شهریور ۱۳:۱۰

خیلی عالی بود نویسنده-نیم! 

فقط من دوست داشتم بیشتر به ملاقات های نامجون و جین بپردازی و اینکه خیلی سریع به بوسه‌شون و مرگ نامجون کات نمیکردی، 

من دوست داشتم ملاقات های بیشتری رو بیشنشون ببینم تا عمق رابطه‌شون رو بهتر بفهمم 

و به نظرم وقتی جین روی نقاشی نامجون کار میکرد میتونستی فضا رو توصیف کنی و جنیفر که نگاهش میکرد و اینا و بعدش به روز فارغ‌التحصیلیش کات کنی، مثلا موقع نقاشی کردن چه احساساتی داشت و چه زمانی بود و... دوست داشتم یه سکانس از نقاشی کردن جین ببینم :>

و اینکه خیلی احساساتی که جین داشت رو خوب توصیف کردی، این یه نکته مثبت و خیلی عالی واسه این فیک بود و من میتونستم با جین همزاد پنداری کنم 

در کل خیلی لذت بردم، ولی دوست داشتم این نقد رو هم انجام بدم :> چون انتقادی که سازنده باشه، واسه هر نویسنده‌ای لازمه و حتی خود من هم از انتقاد روی داستان هام استقبال میکنم :"> 

RM. kiute.ARMY

ای جانT^T
مرسی هم وطن!
bts love
۰۹ شهریور ۰۹:۵۲

سلام هیونگگگگگ ،

خوبی؟ چه میکنی؟

جدیدا اینقدر تو واتپدم...

کله فیکایه سپه یونگی تاپه واتپدو خوندم.

همه ی کوکوی ها و ویکوک هایه قشنگم خوندم

همه ویهوپا

همه نامهوپا

مینهوپا

کوکهوپا

....

RM. kiute.ARMY

سلامم جانانننن*^*
عالی ام تو خوبی؟

به سلامتی همه اشون یه کف مرتب صلوات😂
احسنت دخترم کاملا جارو کردی😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ شهریور ۱۹:۳۸

میتونم عر بزنم؟

...

تتلو: نگو نه من اصن ندارم جنبه ی باختنووووووووو 

RM. kiute.ARMY

البته!

تتلو: تو بگو بهشت کدومه؟ اصن تو این زمین بهشت کجا بود؟
Agust D
۰۸ شهریور ۱۲:۰۶

از مقدمش معلومه چه جیگریه

(سلیطه بازی حتا برای فیک) 

RM. kiute.ARMY

*زنجیر چرخوندن
عففف جوننن خانم مقدمه عروس ننه ام میشی؟
Agust D
۰۸ شهریور ۱۲:۰۵

جووون

RM. kiute.ARMY

جوعاااانننن!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان