BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات FAIR VERONA

مترجم kiute_ARMY
نویسنده wings fanatic
کاپل نامجین
ژانر فلاف . برشی از زندگی . RPF AU
محدودیت سنی +13

 

خلاصه:

کیم نامجون، تاجر و وارث تعاونی کیم، با پا درمیونی دوتا از دوست هاش به یک مراسم بالماسکه برده میشه... مراسمی که توسط شرکت رقیبش برگزار شده. اون انتظار نداشت با یک غریبه خوش تیپ ملاقات کنه (و یا حتی باهاش بره تو لب و به کل زندگیش تغییر کنه!

 

🔥✨DOWNLOAD✨🔥

 

805_vpfe.png

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۵۶

وای دد بزار یه چیزی تعریف کنم دارم از خوشحالی و ذوق فراوان نمیتونم دیگه😂😂😂🥲😔🤝🏻

دد قضیه گردونه سیا رو میدونی؟

البته که میدونی،ولی به هر حال اگر نمیدونی سیا اونی یه گردونه تو وبلاگش گذاشته هر هفته میچرخونتش اسم برنده که در اومد یه درخاستی میگه و اونی هم میره مینویستششش.

و باز حدس بزن چی😂😂😂😭😭😭😭

پریروز اسم من در اومدددد😂😭😭

اگر بدونی چه درخاستی جذابی دارم وای ددی،😭🥲😂😔🤝🏻🥲🤝🏻

 

 

RM. kiute.ARMY

عههههههه عاره عاره گردونه رو میدونممممم و مبارکهههه😭😭😭😭😭

شپ ئه کاپلش؟😔
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۷ ارديبهشت ۱۹:۵۳

عه ددی الانا دار یجواب میدی.

دقت رو دقت میکنید😂😔🤝🏻

 

 

RM. kiute.ARMY

اره دیگه شب زنده داری میکنم😭😂
حالا میدونی جالبیش گذاشت؟
200 تا کامنت بود و من همه اشو جواب دادم جز اونایی که با من کار داشتن
و 87 تا کامنت موند ک با من کار دارن😭😭😭😂😂😂😂
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۱ ارديبهشت ۰۱:۴۴

به هر حال مرسی سوالم رفع شد😔🥲🤝🏻😂

RM. kiute.ARMY

.
یک عدد ستیزن در انتظار فول شدن کار های ستی
۱۱ ارديبهشت ۰۱:۲۸

ددی یه سوال داشتم،(یه جایی پرسیده بودم دیگه یادم نیست زیر کدوم پست بود😂😔🤝🏻)

کارای بیانکو کوشن؟باز برداشته شدن؟

یا من کور شدم😂😔🤝🏻میشه اگر برنداشتین ،لینک ارشیو کاراشو برام بزاری،خیلی دستت طلا.

و یه سوال دیگه..خبری از فرانک نیست؟جک این د باکس قرار نیست فولش بیاد روسایت؟

RM. kiute.ARMY

جونم عسل*^* (فدا سرت😭😂)

بله:>

چرا چرا هست منتها در باره ی فیک ها چیزی نمیدونم:"(
KIM ROSE
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۱۵

سلااااممم پدرررر جانممم😭😭

خوبی سالار؟؟؟ 

بزار مدرسه ها تموم شه میام بس میشینم تو سایت هر روز دیوونت میکنم

در حال حاضر دارم از نظر جسمی و روحی سخت ترین دورانو میگذرونم

قول میدم زودی بیام پیشت چون دلم برات اندازه یه مورچههه کوچولوووو شدهههههه😭😭

*بوس به همه جات😔

RM. kiute.ARMY

سلامممممممممم قربونت برم من الهیییی:")))))
خوبی بیبی؟؟

خراب شن این مدرسه هااا😭😭😭😭

بگو بهم عمرممم:"(
منم دلم رفته براتتتتتتتتتتت مولکولی شدهههه😭😭😭😭
بووووس متقابلT^T
Moonchild little
۲۴ آبان ۲۲:۳۶

فقط باید بگم که کرک و پرام...

 

ددی من قبلا اینو خونده بودم ولی نمیدونستم کی نوشتش😐

 

الان اومدم دیدم نصف فیکای مورد علاقمو تو نوشتی

 

خب دیه خلاصه هم رو خودت هم رو قلمت کراشم🫰🏻😺

RM. kiute.ARMY

بابا من خرابتم نفسمممممم:)) خجالتم ندههههههه تاج سررر:))
قربونت بشم مننن:)))
نارنجی
۱۰ آبان ۲۰:۲۱

خب خب اونی! حال که چیز دیگری ندارم راجبش بحرفم بذار از همون انیمه ها برات بگم 😔😂
می‌دونی دیگه اونی...مثل خر فوجوشیم 👀 یعنی اصلا بند نافمو با شیپ های یائویی بریدن به مولا 👀
سر همین به هیچ انیمه ی یائویی ای که گرافیکش قشنگ باشه دست رد نمیزنم و چه بسا مثل خر دنبالشونم 😔
هیچی دیگه یکی دارم میبینم اسمش یوری روی یخه.‌ وای اونی میخوام عرررر بزنماااااا!
ببین قسمت اولشو نزدیک یکی دو ماه پیش دیدم خوشم نیومد‌...چون به نظرم شخصیت اصلی خوشگل نبود به اندازه ی کافی ( خداوند منو گاو کنه که از ظاهر قضاوت کردم 😔) بعد دیگه این چند وقته تو یوتیوب ادیت هاشو دیدم و اینجوری بودم که : زیبایی محضضض⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 
هیچی دیگه دوباره نشستم بقیشو دیدم کلا ۱۲ قسمته به گمونم یه سینمایی هم داره و خب فعلا ۵ قسمت دیدم.‌
اسم شخصیت اصلی یوریه، پسری که پاتیناژ( اگر اشتباه نکنم) یا درواقع اسکیت روی یخ ورزشیه که انجام میده. که بعد از آخرین باری که مسابقه میده به عنوان نماینده ژاپن و یازدهم میشه کلا خداحافظی می‌کنه ازین ورزش و برمیگرده شهرشون انقدر هم غذا میخوره تپل میشه 😭😂
این یوری جان یه آیدول داره تو زندگیش به اسم ویکتور! (پدسگ انقد دافههههه ببین یه قسمت دیگه ببینم حافظه گوشی پر میشه از اسکرین شاتایی که ازش گرفتم...مردک هات عوضی 😭) ویکتور روسیه ایه و ۴ سال ازش بزگتره و خب اونم اسکی رو یخ کار می‌کنه و شدیداً خفنه و مشتی و پرطرفدار در کل دنیا! این ویکتور جان یه ویدیو میبینه که مال اون دورانیه که یوری هنوز اسکی می‌کرده و توش یوری اومده یکی از رقص های ویکتور رو انجام داده.‌هیچی دیگه ویکتور میگه اوه! یه بیبی! 😔 و تیم ملی و اینارو ول می‌کنه پا میشه میاد ژاپن میگه من میخوام مربی این بشم. و دیگه بقیه داستان و اینا...
و از وقتی این انیمه رو دیدم مثل خرررر عاشق اسکی رو یخ شدمممم⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩  وای اونی..زیبایی محضه! آدم دلش میخواد گریه کنه! می‌دونی تو زندگی الآنم دیگه نمیتونم به این چیزا فکر کنم،چون یه جورایی کلا رو مود ورزش نیست این زندگی الآنیم...همش یا درسه یا بیشتر هنر و این داستانا.ولی دلم میخواد تو زندگی های بعدیم ( اگه وجود داشته باشه) تو یه محیطی باشم که همش کلا فقط بچسبم به ورزشای مختلف! خیلی چیزا هست که دلم میخواد امتحانشون کنم ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩

بعد یه چیز دیگه هم که خیلی قشنگش می‌کنه مفهومیه که این انیمه داره! کلی درس زندگی توش نهفته ست لامصب. یوری آدمیه که اونقدر اعتماد به نفس نداره. یه جورایی یوریِ قبل ویکتور مثل یه الماس نتراشیده ست...و وقتی ویکتور میاد زیبایی حقیقی اونو پدیدار می‌کنه...حس میکنم این دقیقا مفهوم عشق واقعیه...اینکه باعث الماس شدن اونی که دوستش داری بشی و اونم همین طور باشه در قبال تو...اینجوریه که قشنگ میشه :)
بعد بذار دیالوگ خود یوری رو برات بنویسم: ویکتور، اولین کسی بوده که همیشه میخواستم بهش تکیه کنم.اسمی برای این احساس ندارم، ولی تصمیم گرفتم بهش بگم عشق.
و اینو تو برنامه پخش زنده ی تلویزیونی میگه :) 

RM. kiute.ARMY

بگو جون دل اونییییییT^T
منم منم فوجوشی مثل کفتاااااااار👀
عاخ عاخ منم جلوه ی بصری کاراکتر ها و انرژی شون تو سریال های بی ال برام مهمنT^T
یوری آن آیس=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
دیدمش......این لعنتی رو مگه میشه ندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخ اخ اخ...طلبیدت اما ایمان راسخ نداشتی😔 اما یهو بهت ایمان الهی الهام شد😔
من اون سینمایی رو ندیدم:") مانگا هم داره که میگن تو اون کیس دارنT^T
اره یادمهههه شکم دراورده بوووووودT^T
ویکتور خیلی خوبههههههههههه مردک خیلی خجسته و شاده خیلی انرژی مثبت دارههههههه برونگرا و هاااااااااتتتتت روس هاتتتتتتت😭😭😭😭😭
اصن مردی و دلی انقلاب کرد...کراش ادم باید اینجوری باشه یهو بهش وحی الهی شه پاشه بیاد تو حلقت...
منم میام باهااااااااات😭😭😭😭 دوست دارم شطرنج رو حرفه ای امتحان کنم...و ژیمیناستیک و رقص:")
اخ اخ اخ گفتی:)))) ناموسا انیمه یجوری بود که بهت یه قوت قلب درونی میداد...واقعا ادم رو مشتاق تلاش کردن میکرد:)
حق خالص...درس زندگی بود به ولله...آدم کامل پیدا نمیشه برای یه رابطه، باید اون رو ساخت!
عارهههههههههههه😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 درد بگیری خب معلومه عشقه بیناموس😭😭😭😭
شجاعتتتت گدرتتتتتت به ولله من کراشم بیاد پیشم هرروز با وانت میرم تو کوچه ها عر میزنم😭😭
نارنجی
۱۰ آبان ۲۰:۲۰

ناناااازززییی ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ *تلاش جهت نچالندنت* 
جررررر حققق😂😂😂 
چشمم بانوووو 👀👀

عرررررررررینگگگگگگگگگگگگگ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 
اوکی جا داره مواردی که نیاز به عر زدن دارن در این خصوص رو به چند دسته تقسیم کنم: ۱. عر زدن بابت اینکه دوتا اوتاکو رفته بودن دیت و من مثل خر امیدوار شدم یه روز نیم گمشده ی اوتاکومو پیدا کنم 😔☝️ ۲. عر زدن بابت گوگولی بودنشون و کف و خون قاطی کردن! ۳. این مورد مهم ترین مورده و قطعا تو امتحان میاد!!! عر زدن بابت اینکه یادم افتادی 😭😭😭😭😭 فقط در همین حد بگم که نارنجی این ور داره تشنج می‌کنه ⁦(⁠.⁠ ⁠❛⁠ ⁠ᴗ⁠ ⁠❛⁠.⁠)⁩ 

بسیار true می فرماییدددد ☝️☝️ همانا من با این حرفت متحول شدم اونی! نه خداییش به خاطر این حرف تو هم که شده میرم قشنگ دانلود میکنم همشو و مثل human شروع میکنم همون ۱۰ رو بزنم ⁦⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩ 

جرررر حقققق⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩😂😂😂😂
داداشمییی قلب قلب قلب ❤️❤️❤️ 
جرررر😂😂😂 به سالامتیییی 🌝🌝🍬🍬 ایشالا که سرشار از سوتی باشه صفا کنین 😔😔✨ 
خیلییییییییییییی 😭😭 دلم میخواد اعضا بیان پیش هم بشینن ران درست کنن ما هم ببینیم لَذَت ببریممم 😭😭 دیگر دلمان طاقت هجران نداردددد 
نفرمایید ستووون 🌝 سفارش دادم کامیون موز هم داره میاد ;) 
جرررررررررر😂😂😂😂وایییییی 

خیلیییییییی یعنی ببین من پیر بشم آلزایمر بگیرم شاید اسممو یادم بره ولی بیوی اونو هرگز!!! 
جرررر😭😂
به جا میفرمایید شیخ ☝️👀 
نه نهههه اشتب به عرضتون رسوندممم! منظورم اینه که باهاش صحبت کردم بعد پاک کردم دیگه ندارمش که برات بفرستم.البته همچین صحبت طولانی ای هم نبود کلا جواب همون پیامم بود 😭😂 ولی الان که تو گفتی اونی...دلم خواست برم بیشتر باهاش صحبت کنم 👀😂 آخه می‌دونی دلم میخواد خیلییی چیزا ازش بپرسم...ولی حس میکنم طرف فکر می‌کنه آوردنش بازجویی 👀👀البته اون بنده خدا خیلی مهربون برخورد کردا!! من اینجوری فکر میکنم.

ای جاااان😂😂😂
واییییی جرررررررر چه خوبه ایننننن😂😂😂 قشنگ روش کار شدههه😂😂 حیف همه دوستام تقریبا هم قد خودمن...دنیاااا😔😔 خودزنی میشه اونجوری 😂😂   

حلههه مشتییی ⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩ تو هم مرا در جریان بگذار! همانا ببینیم چند آمپریم ⁦(⁠・⁠∀⁠・⁠)⁩ ( رو همانا چرا قفلی زدممم شتتتت) 

خدا نکنهههه زرشک پلو با مرغ منننن⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩❤️❤️ 

RM. kiute.ARMY

اماده ی آبگیری امT^T آبمیوه گیریم شو😔
بی بلاااااااT^T
قربونت بشم مننننننن😭😭😭😭 انشا الله کفترِ جفتت رو پیدا کنی و برید زیر یه سقف انیمه ببینید😭😭😭😭
تو همیشه در خاطراتمی عزیزممممممT^T
شما angel هستی نفسم human بودن از شما faraway ئهT^T
ستونییییی!!!
شاید هم صفا مارو...😔
خبر جدید اومده که کوک و جیم ورایتی شو جدید تو راه دارن=))))
سفارش تانک دادم باهات تعصبتو بکشم😔

تو قلبت ثبت شده😔
ولی شیپتون میکنم....ان شا الله مومنت میگیرم ازتون😔
بروووووو زن برووووو اگه مهربونه برووو و بهش بگو گلوت گیر کردههههههه😭😭😭😭

اره لامصبم دیسش به خود آدم برمیگرده😂
الوعده وفاااااا!!
تاج سرمی بختیاری مننننT^T
نارنجی
۰۹ آبان ۱۴:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ای بابا :))) اکلیلی کردن قلب بقیه حرفه ی اصلیته اونی ؟ :) هقققق ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 
خداااا داداشمییییی اونییی ⁦⁦ಡ⁠ ͜⁠ ⁠ʖ⁠ ⁠ಡ⁩🤍🤍 
بوس به کله ت 🫂🫂
جررررر 😔😂😂😂 کی به یونجون نمیده؟ 🛐 
 اول بین تهیون و بومیگو و کای مونده بودم...بعد دیگه کای رو برداشتم 🌝🌝🐧🐧 در جاذبه ی چشمانش گیر افتادم حقیقتا.
جواب پ.ن: هشتک تو کوچه منتظرم! 
وای اونی دلم میخواد حرف بزنما...ولی حقیقتا هیچ خبر خاصی ندارم بگم 😂😂 همش همینه که میریم مدرسه دیگه...بعدشم میام میشینم انیمه میبینم اکثر وقتا 🐧 
وای اونی...بلای خانه مان سوز کنکور بالاخره دامان منم داره میگیره...یه سال دیگه داریم دیگه...همه معلما میگن از الان دیگه باید شروع کنین نکنین دیر میشه ( یازدهمم) 
بسوزه پدر گشادی 🐧🐧 
حالا رفتم فایلای پی دی اف کتابهایی که می‌خوام پیدا کردم باس دانلود کنم دیگه شروع کنم...همانا پاره شدن از رگ گردن بهمون نزدیک تره ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩ 
راستییییی...دانشگاه مبارک باشهههه ( با تاخیر تبریک گفتم ولی خب 😔😂 گل با تاخیرش هم خوبه 🌝 هشتک جدیدا زدم تو فاز جین هیونگی) کیک شکلات هپی مپیییی 🎂🎂🍡🍡🍧🍧🍨🍨🍭🍭🧁🧁🍬🍬🍫🍩🍩 
اونی راستشو بگو...استاد هاتون سوتی ای چیزی ندادن باعث لبخندتون بشه؟ 😔 
وای اونی بذار اینو بهت بگم...**** ****** ******* **** ***** ***** *** *** *** ** **** * ***** ********** **** ***** ** ****** ** ******* *** ** ***** **** **** * **** ***** *** *** ***** ********* ******* **** ** **** **** *** **** ********** ** *** *** ***** **** ***** ** ***** ***** ****** *** ****** 
****** ***** ***** ** ***** **** *** *** ******* **** ** ***** ***** *** **** *** ** *** *** * *** ** ** **** ** ***** ** ** ***** **** * ***** **** ****** *** *** ***** ******** *** **** *** ** **** * **** ***** ** ******** ** ****** ** **** ***** * ** **** ****** ***** *** *** **** *** *** **** **** ***** ***** *** **** **** **** *** *** ***** **** *** ** ** * ** **** ****** ************ *** *** ** *** **** ******* *** ** **** ********* ***** *** ****** *** **** *** ******** **** ** * ****** **** ***** ********* *******

دیگه اینکه بذار یه چیزی بگم بهت...خواستی برو رو خواهر گرامیت و سایر دوستان و آشنایان پیاده ش کن 👀
بهشون میگی فرار کن!! بعد وقتی گفتن چرا میگی چون شهرداری داره میاد آشغالارو ببره 😔😔 
هیهیهیهی حال می‌کنی چقدر گوله نمکم؟ یاع یاه یاه 

خلاصه که اگه بازم ازین مطالب مفید جایی دیدم در جریانت میذارم 🌝 اونی انقدر باهات حرف نزده بودم که یادم رفته بود چقدر حرف زدن باهاتو دوست دارم ⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩ 
یه بغل گنده یییی پرتقالیییی ⁦(⁠つ⁠≧⁠▽⁠≦⁠)⁠つ⁩🧡🍊

RM. kiute.ARMY

قلب شماها انقدر نازه که فقط میخوام فداشون بشمT^T
تعصبتو میکشممممم!
بوووس به پیشونیت*-*
دشمنننننننن😂😭
رونالدینیویی عمل کردی😂😭 اینو دیدی اونو دیدی اونور رو زدی😂
پ.ن: با موتور میام!

تو خبر ناخاص هاتم بهم بگو خوشگلهههههT^T باح باح صفا باشه👀 (یاد یه چیزی افتادم...به عنوان شیرینی قبولی دانوشگاه رفیق های مشترک خودم و خواهرمو بردم کافی هری پاتر، اونجا دوتا اوتاکو اومده بودن دیت:") یه پسر تپلی و یه دخمل کوچولو...خیلی بامزه بودن و درجا یاد تو افتادم:"> )
تو همون روزی ده تا تست هم بزنی از هر مبحثی که میخونی، اخر هفته کم کمش میشه هفتاد تا الهی 280 تا تست! خیلی جلو میوفتی دختر گلمT^T

همانا پارگی تومونه...کاش نزدیک رگ گردن بود😂😭
ممنونممممممممم عزیزمممممممم مرسییییییی عشقمممT^T اتفاقا کلاسام شروع نشده فردا قراره اولینش رو برم...هرچند اولینش یکشنه بود یادم رفت برم😂😭😂😭😂😭 (دلوم تنگه جین هیااااااااااااانگ!) تشکر تشکرررررررر من باید شیرینی بدممممممT^T
میتسرم همه ی استادام دانش اموخته ی BD/SM باشن به چوخ برم😔

چش چش👀
عوفففف خاک اندازو بدههههههه!! طرف چه باحالهههههه😂😭😂😭 کاریزمای خودشو داره!
(نه بابا عادیه..اگه بدونی من چه مدلی کراش میزنم به خودت امیدوار میشی)
به نظر من که اوکی ئه این حرکت...بالاخره ادم یه جا باید ابرازِ شیفتگی کنه👀 
اومووو چرا پاک کردیییییییی شاید میدید میپسندیددددددددد😭😭😭😭

جرررررررررررر دهنت سرویس😂😂😂😂😂 حال کردم😂😂😂😂
من یبار اینو امتحان کردم. به خواهرم گفتم سفید برفی زنگ زد باهات کار داشت میگه کجایی. خواهرم گفت چیکار داشت؟ مگه کجام؟
گفتم یکی از کوتوله هاش گم شده😔 (خواهرم کوتاهه قدش از من)
منم سرزمین نمکم😔

حتما بزاری هاااا! عاشق این چیزام😂😭 قربونت بره اونا اخه پرتقال من:")))
بغللللللل بزرگگگگگگگگگگگگT^T
نارنجی
۰۷ آبان ۱۸:۰۳

یه نفر اینجا 
میخواد شروع کنه یه چیزایی بنویسه 
و امیدواره که کامنتش بیاد 
وای فاک انقدر نیومدم که الان که اومدم اصلا روم نمیشه باهات حرف بزنم اونی :) 
اونی قشنگم، سلام! 
منو یادته؟ منِ بی معرفتِ عوضی رو یادته؟ :) 
از ته دلم امیدوارم که حالت خوب باشه اونی ❤️
به همون خوبی ای که من وقتی یادت میفتم، حس میکنم :) 
اونی یه سری آهنگا دارم، که هر وقت گوششون میدم به یادتم 
و مهم تر از همه ی اونا، یا هر چیز دیگه ای، آسمونه...اصلا امکان نداره چشمم به آسمون شب بخوره و به یادت نیفتم...و یه لبخند گشااااد نیاد رو صورتم :) 
می‌خوام بگم میدونم بی معرفتم و خیلی وقته پیام ندادم و شاید دوباره خیلی طول بکشه تا بیام اینجا، ولی اینو بدون همیشه ی خدا یکی از خونه های قلبمو پیش خودت داری، یادت نره هااا :) 
Cause it's you 
Everything that I want :) 
 این مال یه تیکه ی آهنگ blue hour تی اکس تیه...اگر گوشش ندادی حتما گوش بده خیلی قشنگه ⁦(⁠~⁠‾⁠▿⁠‾⁠)⁠~⁩
چند وقت پیش به دوستم گفت اعضای تی اکس تی رو معرفی کنه یه بایس بردارم 😔😂 و حدس بزن کی؟ 🐧🐧🐧

زیاد پر حرفی نمیکنم ⁦◖⁠⚆⁠ᴥ⁠⚆⁠◗⁩
مراقب خودت باش تک دونه برف نازم 🤍🌙

 

پ.ن: اینجا فرستادم چون گفته بودی زیر کارای خودت بفرستیم 🐧 هشتک گود گرل 

RM. kiute.ARMY

نارنجی منه؟؟
نارنجی منه:)))
بیا بغلم ببینم پرتقال منننننننننT^T تک درخت قلبمممم!!!
نگو نفس اونی، تو هروقت بیای تاج سرمی:)
ادم نارانجیش رو مگه یادش میره؟ نگو به خودت نفسم:")
هست بیبی..به لطف تو هستT^T
ای من اخه قربونت برم:))))))
منم پرتقال میبینم...نماد توئه...بوی خوشش...مفید بودنش...وجود خوش طعمش...
مگه میشه یادم بره؟ تو جایی درون من ثبت شدی که با جونم یکی شدی:">
حتما چشمممممممT^T
عامممم. تهیون؟ بایس من سوبین ئه اما به یونجون میدم😭😂
صاحب کلامی عشقمممT^T
همینطور تو خوشبو ترین عطر من:">

پ.ن: هشتک لاو یو خوشگله!
Setasa
۳۰ خرداد ۱۱:۰۱

های ددی:> خیلیییییی وقته تو سایت نیومدم و چیزی هم ننوشتم به خاطر امتحانام که از اول سال تحصیلی پاچه م رو گرفته بود تا الان که دیگه تمومید مدرسه حالا باید بشینم گریه کنم برام کنکور:/

خب برم صحبت اصل کار....

تیر اولو کاور زد به چشام:) تیر دومو کاپل زد که خیلی بد زد قلبمو پاره کرد:))))))) تیر سوم هنوز زده نشده و باید برم بخونم فیکو فقط میخوام عر بزنم از خوشحالی که برگشتم به سایتو دارم فیکای عر پیدا میکنم T^T 

 

درحال تشنج* خدافظ ددی:))))))

پ.ن: من خیلی به این موضوع توجه نکردم ولی آیا شما ترجمه کردید این فیک زیبا رو ددی جان؟:> اگه اره خیلی سپاس گزارم تیری که از شما بهم بخوره جاش تو قلبم محفوظه 3:

و اینکه پیامای داستانو میخوندم ظاهرا شما هم می‌نویسید اگر ممکنه یه چند فیک از قلم خودتون نام ببرید اگر این مطلب درست هست:> دیگه بای بای💕

 

RM. kiute.ARMY

های عزیزمممممممT^T ای دردت به جونم دارلینگ:")) بیا بغلم که دردت رو ناجور میفهمم:"))
قربون تک تک تیر ها برم که حرمله بازی دراورد این پست براتT^T

نهههه نه تشنجT^T دیر اومدی نیومدی نخوای زود برو😔
بله دلبرم خودم ترجمه کردمT^T نفرما ستووووون ما که پیش مرگتیممممممT^T
بله بله دستی بر قلم دارم:") قربون شما که به بنده لطف داری دورت بگردمممممT^T اون پایین آرشیو کارهامو بزنی تموم نوشته هام در خدمت شمان:")
Q. Moon
۱۰ اسفند ۱۶:۱۸

*تشنج و کف کردن دهن با دیدن کاور شات*

*رد کردن یک سکته قلبی با دیدن کاپل*

*کلید کردن روی لینک دانلود با دستایی که هنوز دارن به خاطر تشنج میلرزن*

 

 

دد چرا نامجون انقدر خوبه؟ :))

چطوووور انقدر خوبه که من بعد از این همه سال هنوز بایس رکد نشدم؟؟

و چرا نامجین انقدر به هم میان ؟؟؟؟ :)) آه گاد.. من مردم (T^T)

RM. kiute.ARMY

*اوردن آب قند با قند های مونده*
*هم زدن آب قند با انگشت اشاره ام*
بیا بخور مادر نبینم پس بیوفتی😔

واقعا سوال منم هست از این یوزِ پف:)))))
کلا وقتی نامجون بشه بایس، دیگه تموم شد...
این دوتا کثافت رو هرکاری کنی بهم میان:))))))))
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫•
۱۴ مهر ۱۱:۵۲

من یک فرد کورم که چون مدت ها بود به فیکای جدید سر نزده بودم اینو ندیدم 🗿🤏🏻💔

RM. kiute.ARMY

عه نگووو کور:"(
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Equal Sign)💜
۲۰ شهریور ۱۳:۰۷

یونگی ایز مسلم😂😂😂

کلا مهر ماه نفرین شده ایه😂😔

عففففف کرگدن دوسسسس

راستی ددی تولد نامجون مبارک😂😔 البته الان که من اینو مینویسم تولدش فرداست

*به دور و بر نگاه کردن

سطح بالا رو با منی؟

هق بسم الله

*گرفتن پایه صندلی برای نیفتادن

هقققققق ددیییییی

*گذاشتن دست روی قلب و افتادن

*نهههههه گفتن روی اسلوموشن ددی

*پخش شدن موزیک دراماتیک

* ظاهر شدن....

اوکی بسه دیگه😂😔

بلههه چی فکر کردییییی

من + آتنا = (نوشتن این پارت از توان نویسنده خارج است خودتان آن میم انفجاری داخل یوتیوب را تصور بنمایید)

اووووو اره اره راست میگی خیییییلی مهمه

حتما رعایتش میکنیم

🫡🫡

همیننننن؟؟

ینی همییییین؟؟؟

واهای ینی مشکل دیگه ای نداشت؟

*جیغ کشیدن

*خود را به داخل اتاق انداختن

*مانند ناروتو دوییدن

*خوردن به دیوار

قراره طولانی بشه این فیکه فکر کنم😂😔

تا عید طول نکشه صلوات

😂😂😂

وای ددی اصن ایده های اتنا انقد طلاییه😂😔

خوب دیگه

برم که فردا امتحان ادبیات دارم

کلی نکته درباره متمم ها هست

*واقعا که انگار نه انگار کلاس نهمیم هنوز ولکن متمم نیستن اه تازه شده متممِ متمم😐😐😐😐

بایییییی💜💜💜💜💜💜

پی نوشت: خودمو پاره کردم که ویرگول نقطه های داستانو رو درست بزارم

RM. kiute.ARMY

اسلام بعد از گوش دادن به ام ویِ گیو ایت تو می:
تف بهش:|
کرگدن هم تورو دوست😂😂😂
تو روز تولدش همیشه آروم ترین مود دنیا رو دارم...

*سرم رو اروم برمیگردونم
*مثل کی دراما ها به سمتت میدوام
ااااااچ...اچچچچ!
اره هندی شد😂

اصن غیرقانونی هستید به مولا!!!
دمت گم*^*
بله بله همینننننننننT^T

*فقط نگه کردن مثل نامجون وقتی اعضا از حالت نرمال خارج میشن

اشکال نداره عوضش عیدی بچه ها😂
هویاح دارم برای اتناااااااا!!!
برو برو:">
بلههههههه!!
تو کنکور تست هم داره:/
بایییییییی!!
پ.ن: حتی کاما هات رو هم چک کردم. احسنت! درست گذاشته بودی!
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Equal Sign)💜
۱۹ شهریور ۱۲:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیچ تعحب نمیکنم اگه خبر مرگ بقیه رو هم بیارن

علت فوت: نود کیم فاکینگ ته ته

 

وای هقفقق مرسییی🥲🥲🥲

چوکاههههه

 

یونگی بعد ازدیدن پست تهیونگ: عم ای عه جوک تو یو؟

 

وای ددی فکرشو بکن شل و پل از مدرسه بیایی

گوشیتو روشن کنی

ببینی انیمه جاسوس ایکس خانواده ای که واسه فصل یکش خودکشی کردی ۹ مهر قراره فصل دوش بیاد:)

و جوجوتسو کایسنی که تازه سینماییشو هصم کردی و هنوز در کف پایان فصل یکشی، ۲۶ مهر فصل دوش میاد:)

و فردا دفاع شخصی داشته باشی و بخوان افت های مهم رو یاد بدن ببینی که پر پر شدی:)

د فاک واقعا🥲😔

میگم ددی، من فایل داستانی که من و اتنا داریم ردش کار میکنینو الان برات نیفرستم

اگه وقت داشتی و هر موقع وقت داشتی یه چک بکن اگه اشکال یا موصوع مهنی توش داره بگو اگه نیشه🥲

و سانسور هم یادت نره پلیز

*کمی فاصله گرفتن از ددی برای احتیاط

 *یک نگاه ریز به کمربندش کردن

****************************************************

بفرمایید

هق🥲

RM. kiute.ARMY

والا بخدا😂

فداتمممممT^T
چوکاهههههه!!!

آرمان های امام یونگی رو خیلی درک میکنهT^T

همه اشون هم توی مهر دستشون درد نکنه:|

*دست کشیدن به کمربند
چرمِ اصل کرگدنه...بیا بیا نترسT^T

میدونی چی قشنگه؟
اینکه طرف مقابلت انقدر سطحش بالا باشه که مجبور شی باهاش سطح بالا حرف بزنی!
و فاک...شما دو نفر...اوکی خیلی قوی دارین ظاهر میشین!
فقط یه نکته ی ریز بگم که اصلا اصلاح کردنش یا نکردنش فرقی نداره چون اصلا اشتباه به حساب نمیاد. فقط صرفا بهتون میگم که اگه میخواد حرفه ای تر ظاهر شید ازش استفاده کنید.

1: استفاده از متمم یادتون نره؛ مثال--> بعد (از) گفتن حرفش دوباره سرش رو (به) سمت ورقه های زیر دستش کرد(برگردوند) که صدای خنده پدرش توی اتاق پیچید:
2: استفاده از لغاط هم معنی؛ مثال---> دقایقی که از رفتن پدرش گذشت، بخاطر گرفتگی کمرش که بخاطر ( به دلیلی) زیادی نشستن رو اون صندلی چوبی بود، بلند شد.

همین*^*
💜H.h (پاره شده توسط آهنگ Equal Sign)💜
۱۷ شهریور ۲۲:۵۸

سلاااممممم

میگم....

ملکه انگلیس مرد😂😔

خنده نداره ولی خنده داره میدونی؟

نمیخوام توهین کنما ولی همیشه ازش میترسیدم

به خاطر تئوری توطئه و اینا....

خوب حالا بریم سر اصل مطلب

ددی به نظرت من استعداد نویسندگی دارم؟

یعنی اون استعداد درونیشو

که ادامش بدم و به عنوان علاقه و استعدادم دنبالش کنم و توش موفق بشم؟

چون تو واقعا تو این زمینه ماهر و اوفی و اینا محسوب میشی و خیلی هم عاقلی ازت پرسیدم

اینکه آیا تو نویسندگی استعداد عادی نه، استعداد خیلی خفن و اوفی و اونجوری دارم به نطرت؟ با توجه به چیزی که تا حالا ازم دیدی؟

و اینکه ددی توروخداااا صادق باش واملا

اگه ندیدی جدا جدا بگو نه ندیدم

به خدا یه چص مثقالم ناراحت نمیشمپفقط چون خییییلی سوال مهمیه میخوام جواب درست بدی بهم

و اینکه نگران نباشی چون این تنها چیزی نیست که برا یکی از شغلا و راه های زندگیم در نظر گرفتم😂😔

بوس بهت ددی ژووون

راستی لایو امروز پسرا رو دیدی؟

هق🥲

RM. kiute.ARMY

ملکه هم نتونست دربرابر نود تهیونگ دووم بیار😂😂😂
(اما دور از شوخی توییتر ترکیده با تئوری آرمی ها بابت دایانا بودن جونگکوک و فوت ملکه؛ که واقعا تئوری ها جای فکر داره😂)

اره. چرا نداشته باشی؟ مسلما تمرین و ممارست باعث ایجاد توانایی میشه!
البته! اگه به جایی رسیدی که درباره ی داشتن چیزی فکر کنی، پس شک نکن درونت جرقه اش هست.
نفرما جانان من خاک پاتم:">
تو خلاقی. کم کسی پیدا میشه خلاق باشه. نزار خلاقیتت کور بشه.
من چیزی که هست رو میگم😂 هرچند علاقه دارم به تربیت و سرمایه گذاری روی شخص و یا چیزی اما بازم میگم؛ برو دنبالش و بیوفت روی راه اصلی. اینطوری شاید متوجه خیلی از جحقایق بشی.
اگه به تفکرِ خودساخته برسی چند هیچ از بقیه جلوتری!
جررررررر جوووون😂😂😂
بوس متقابلللل:">
چوسوک چوکاههههههه!!

یه مطلب تنذ: تهیونگ اومد عبای روی هانبوکش رو دربیاره و چون جلوی هانبوک باز بود و مثل اینکه زیرش لخت بود، یونگی جلوی هانبوک رو گرفت تا بدنش معلوم نشه.
دو دقیقه بعد از لایو تهیونگ نود پست کرد...
...
۰۹ شهریور ۱۸:۳۸

عالی بود اونیباما خودم دعا کردم بیام تو سایت و یه نوشته یا حداقل ترجمه هات رو ببینم که دیدم بعله یه بار این خودا باما راه اومد. اوم یه سوال کابل مورد علاقت چیه ؟

و با کدوم کاپل موافق نیستی؟

 

RM. kiute.ARMY

داوشی خودمی جیگر قابل نداره جنسش اعلاست کار ترکه فری سایز پرز جمع نمیکنهT^T
همه ی کاپل ها کاپل های خدان😂 برام فرقی نداره اما نامکوک شیپرم:")
و هر کاپلی برای خودش قشنگی هایی داره...من حقی توی رد یا اثباتشون ندارم:">
Huka _VJ.YG
۰۹ شهریور ۱۶:۰۴

نامجینن

RM. kiute.ARMY

نامجین!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ شهریور ۱۴:۴۰

چرا احساس میکنم داستان توی ایتالیاس

RM. kiute.ARMY

اخ اخ قبول دارم وایبش رو میده:">
Jeon Molly
۰۹ شهریور ۱۴:۳۷

پسندیدم 

خیلی پسندیدم 

تا آخر دنیا می‌پسندم 

*درحال پسندیدن*

RM. kiute.ARMY

*ادامه ی پسندیدن بعد از اخبار شبانگاهی*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان