BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات if only

نویسنده Nia
کاپل نامجین
ژانر عاشقانه . درام . انگست
محدودیت سنی ندارد

 

مقدمه:
سعی کرد قاطع باشد؛ اما در برابر اویی که عاشقانه خواهانش بود، قاطعیت فقط طنزی تلخ به نظر میرسید.

اگر کمی دیگر پافشاری میکرد و چیزی میخواست، سوکجین آن را پیشکشش میکرد؛

حتی خودش را.

حال چه میشوند دو عاشقی که کلمهی«خانواده» چون باتلافیدر خود فرو میبردشان و راهی جز فقط ایستادن و منتظر ماندن

پیدا نمیکنند؟    

  

✤🖤♦︎DOWNLOAD♦︎🖤✤

 

805_vpfe.png

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نو ری
۲۷ فروردين ۱۷:۰۸

نامجین قشنگی بود.. اینکه براساس واقعیت بود برام عجیبش کرد و ببشتر ناراحت شدم

RM. kiute.ARMY

ای بگردم:"(((
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۲۲:۲۴

فش بدم؟!

این باز ترین پایانی بود ک خوندم

و در عین حال بسته ترین

بسته ترین باز؟!

RM. kiute.ARMY

ارایه پارادوکس یا متناقض نما
Shadow
۱۵ شهریور ۱۹:۴۵

سلام ددی جون

ممنون ازت همینطوری🤣

ووووو

چه عجب نویسنده رخ نشون داد

مشتاق دیدار داش گلم🤣

اوک مث همیشه عالی بود

دیگه سخنی ندارم،

باااااااااای

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرجون*^*
قربونت جیگر من متعلق به همه اتونم😂 (حالا من چرا چ.ص کردم)
عفففف اره حاجی مشتی هستی و پرطرفدار😂
بایییییییی!!!
blueberrrrry
۱۵ شهریور ۱۸:۱۷

اره ددی من کورم تو چک کردی! گفتی اولی :/ دیر دیدم😂😂

RM. kiute.ARMY

عه کور چیه😐🪚
nia Oppa
۱۵ شهریور ۱۰:۳۵

اوکی. من یه مدت نبودم و منتشر شده... نویسنده ممنونه ددییییییی...

RM. kiute.ARMY

ممنون از تووووووو*^*
blueberrrrry
۱۴ شهریور ۲۱:۱۷

یه ایتز فااااااا/کیییییینگگگگگ نامجینننننننننننننن!!!!!! :)

 

ددی من دجار یه مشکل خیلی بزرگی شدم!! 

بگو خب :/

مشکل اینه الان من که دارمممم روی فیکم کار میکنمممم و نزدیک ی هفتس دارم لنگم رو جمع میکنم بشینم اینو تموم کنم😂

حالا الان یعنی آن اطلاعیه شما به من میگوید خاک رس روی سرم بریزم؟؟ یعنی چند هفته دیگه که تموم شد برات بفرستم تو چک میکننننیییی؟؟😂 :">

 

یعنی بشینم ادامه بیدم؟؟اوکیه نه؟؟ منظور این نیست که اصن دیگه هیچ بلوی خری نشینه فیک بنویسه که ایگنورش میکنییییمممم؟؟😂

خیلی لوسم نه؟؟ ولی نههه!! من فقط برای ددی لوسممم!!! (بازم لوس شدم😂😂)

 

بخدا هانی میدونه!! من گشاد گشادانم ولی چه عرض کنم که عرض نکردنش بهتر نیست😂😂

 

 

ددی چک نکردی کدوم بهتر شد؟؟ تو کامنتا رو وقت کردی چک کنننن😁(مربوط به کاور :؟ )

RM. kiute.ARMY

یعسسسسسس:">

چی شده0_0
چک میکنم لاوم:"> شک نکن عالی نوشتی. اگر هم تایید نشد به معنی بد بودن نیست. به هیچ وجه! فقط میخوام که بهترین هات رو نشون بدی:">

عه به خودت توهین نکن:|
بیا نازتوووو میکشممممممممممT^T

دیگه مرگ بر گشادی😂

چک کردم بخدا گفتم شماره ی یک:">
silence .h
۱۴ شهریور ۱۰:۲۲

پوستر این با پوستر قبلی ..

مجبوریدددد انقدر کراش درست کنید ؟ :"))

 

یه تبلیغ هم نامجین فکر کنم دیروز انجام دادن یا برای یکاریشون بودد .. اون نفهمیدم ولی خیلی قشنگ بوددد .

RM. kiute.ARMY

میبینی ترخداااااااااااT^T

ارههه برای سئول نمد چی بوددددد عررررررررر:")))
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۴ شهریور ۰۰:۰۲

ژون؟ تا ابد ژون

RM. kiute.ARMY

تا دم در خونه اشون!
Yuna
۱۳ شهریور ۲۱:۱۲

عررررر بسی زیبا بودددد 

Clap 👏👏

«اصلا هم حق ندارین فک کنین چون از کلاس زبان برگشتم جو گرفتتم»

 

 

 

 

 

 

 

ددی راستی یه چیزی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دارم گشادی و کنار می‌زارم و شروع میکنم به فیک نوشتن 🙁🙁

یه چیز بگو انرژی بگیرم😌😑

زود باشششش 

 

 

 

 

 

 

 

 

ولی خداییش ددی

هیترا فدات شن 

خیلی ازت خوشم میاد جدی جدی😑😑

نمی‌دونم چی شد یهو اومدم ابراز علاقه کردم😑😑

اصلا آدم ابراز علاقه نیستماااااا 

ولی لعنت....

تو خیلی خوبی ❤️

«وی دمپایی پرت شده مادرش را برمیدارد و به سمت یخچال رفته و به دنبال خوراکی میباشد»

RM. kiute.ARMY

اصن نات بیزنسِ نوبادی! شما ایزی باش!


ماشاللههه فدا تنگ شدنت برم مننننننن من اینجا منتظرم ها بنویس یالا:|

نمیگی من برات کباب میشم؟؟T^T هخکهرلتمفلثم
بیا بغلممممممم!! بیااااااااااا!!
خوبی از خودته بیبی من*^* عزیزکرده ی منی خوشگله!
بیا خودم برات خوراکی بخرمT^T
Huka _VJ.YG
۱۳ شهریور ۱۷:۳۷

هق تشکر از تو زیبا که نامجین مینویسی

RM. kiute.ARMY

تچکررررررررر!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان