BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Live or Die

death-or-life2_ffe7.jpg

✧FULL✧

نویسنده light
کاپل نامته
ژانر انگست . درام . رمنس . تراژدی . سد اند
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 82

 

برشی از داستان:

روباه گفت: آدم ها این موضوع را فراموش کرده اند. اما تو هرگز فراموش نکن.

تا زنده ای نسبت به کسی که اهلیش کرده ای مسئولی.

تو مسئول گلت هستی.

 

⚜️🖤🥀DOWNLOAD🥀🖤⚜️


805_vpfe.png

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
mobina
۰۱ اسفند ۰۱:۱۸

چرا آخرش اینحوری تموم شد؟ 

بعد از گذشت چند ماه هنوزم وقتی یادم میاد اشکم در میاد😭😭😭

RM. kiute.ARMY

هعی امان امان قیزیم:")))
Julia-
۲۷ آذر ۱۲:۱۳

فیک‌های‌این‌نویسنده‌زیادی‌خوبه^^

RM. kiute.ARMY

موافقممم*^*
Julia-
۲۷ آذر ۱۲:۱۱

*اشک

زیادی‌قشنگ‌بود

RM. kiute.ARMY

فشنگی از شماست:">
Reyhaneh
۰۲ آبان ۱۵:۳۰

من که تو همه چی پایتم

پلاستیک فریزر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

خدانکنه3>

RM. kiute.ARMY

چهارپایه ی خودمیییی

ادم توی محدودیت ها شکوفا میشه😔
ای جون:">
Reyhaneh
۰۱ آبان ۲۳:۳۹

من وقتی حالم بده میرم کرم میریزم😂

از جمله زنگ زدن خانه ها و در رفتن...

پر کردن بدکنک از اب و پرت نمودن ان از بالا پشت بام...

و مزاحم تلفنی شدن😂

 

 

 

واییییییییییی تازه الان اینو دیدم جرم ینی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

ولی این کرم ریزی ها خیلی سمی آن به مولا مخصوصا اون بادکنک ها

 

 

(در حال ریز تایپ کردن) هنوز حالم خرابه کلا خوب نمیشم

RM. kiute.ARMY

جر نخور بیا باهام همکاری کن الان که فهمیدی چ غلطی میکنم شریک  جرممی😔💅
بادکنک نبود پلاستیک فریزر هم جواب میده😂😂😂💅

دردت ب جونم ک:")💜💜💜
Reyhaneh
۰۱ آبان ۲۰:۱۷

اخه من هر چی فیک لینا دارم از سایت شما دارم

من به اینجا خیانت نمیکنمممممممممممممم

ولی توی صفحه اول این دوتا رو نوشته بود

@MarshmallowH

@Marshmallow-stories

 

 

چقد دارم زحمت میدم

خاک تو سرم🤕

 

RM. kiute.ARMY

پس فکر نکنم از مال ما بوده باشه عمرم:">
شاید هم مال قبلا بوده چون متاسفانه بعضی پست ها حذف شدن:"(

نههه خدا نکنه نفسممم تو رحمتیی به خداT^T
Reyhaneh
۳۰ مهر ۱۹:۰۰

سلاااااااااااااااااااممممممممممممممم

وای چقد دلم واسه اینجا تنگ شده بود.....هیق.....

راستی من ته حافظه گوشیم یه وانشات پیدا کردم به اسم FOURTY EIGHT hr with top  ولی کامل نبود منم ذهنم بدجور درگیرش شده هر چی هم میگردم نیست 

میدونم سایتو پاکسازی کردین😂 ولی واقعا به بقیش نیاز دارم 

RM. kiute.ARMY

سلامممم خوشگلممممممم خوش برگشتییییT^T
قربونت برم مطمئنی تو سایت ما بود؟0_0
اخه گشتم نبود نگرد نیست:">
izzjey sky
۲۳ مهر ۱۹:۳۵

هیییییی لایت، کاپلِ خاصی بود، ولی نویسنده‌ام خاص بود!  میدونی هرکسی نمیتونه انقد عالییییی یه کاپل خاصو اینقد زیبا به تصویر بکشه (هرچن به متن کشیدی ولی خب ^^)

لایت ژوون، کومایوووووو :»

با خوندن این مینی فیک فوق‌العاده‌ات، دیدم نسبت به خیلی چیزا عوض شد و در آخر ؛

میتونم بگم که فایتینگگگ ^~^

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ای جاعااان جاعااانT^T

.
vkook♡elia
۰۷ مهر ۱۸:۵۸

اخییی ددی پوسترش خیلی پشم ریزونهههه

خسته نباشییی نویسندهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ددی نمد چرا ولی دلم می خواد زیر همه ی پست ها کامنت بدم ازشون تعریف کنم انرژی بگیرن 

خب بسمی تعالا

لایت عزیز پوسترش که واقعا حیرانم کرد دمت گرم پرفکت عالییی بود 👍🖤🖤🖤🖤💜💜💜💜💙💙💙💚💚💚💚💛💛💛

کاپلش هم که خیلیییییی نتاحاتوکوتدادتوتاناکنکگتنکوگوگووتوگوگمنمنمتتمکناناکودودادالادک

فیکت رو هنوز نخوندم ولی مطمئنم قلمتتتم عالیههههههه اصن عالی کم میاره بی نظیرهههههههههههههههههههه کلی کلی خسته نباشیییی

.....

 ددی ببخشید من انقدر مزاحمت میشم خستت می کنم اصن دیگه حرف نمیزنم یکم نفس راحت بکشی (من پنج ثانیه بعد در حال تایپ کامنت جدید😂😂)

RM. kiute.ARMY

اپلاسیون رایگان 100% تضمینی.
سلامتتتتتتتتتتتت باشیییییییییییییییییییییییییییییی!!! (جا نویسنده میپرم وسط:/)

اخ اخ خدا خیرت بدههه همین کارو بکننننننT^T
بسمه تعالی

خلاصه که لایت دمت هات!

عه عه-_- مراحم ترینید به ولاااا:") (منی که انگشتم فقط دنبال زدن دکمه اتونه😔😂)
مولتی فن
۳۱ شهریور ۱۳:۱۷

سلام

واقعا هنوز نمیدونم چند سالته متولد چه سالی هستی  ؟؟؟ چه ماهی ؟؟؟ چه روزی ؟؟؟؟ و بازم سوالای من واقعا خودم دارم از خودم خسته میشم چهبرسه به شما

هیییییی روزگار ...

خب امروز روز استراحتم بود گفتم بیام سایت و سربزنم  چند تا فیک مشتی بخونم برم بعد چهار تا تا الان خوندم یا بهم نمیرسن یا میمیرن همش سداند 

یدونه فیک داری اخرش خوب تموم شه 

خب دیگه بازم مزاحمت شدم موفرفری  چشم عسلی 

😅😅😅 

خدافظ بای بای بای 

بعدا میبینمت 👋👋👋

RM. kiute.ARMY

سلامممممم*^*
نه بابا راحت باش😂 متولد سال 2003/07/07 ام...19 سالمه.

درخدمتم جانانT^T
ریپلیس رو خوندی؟ هپی انده
باییییی*0*
Mira
۲۶ شهریور ۰۲:۴۲

کلا گلا من مثل خود منن کرم دارن🤣

به قول پسرداییم از ریشه خراب هستم

RM. kiute.ARMY

جرررر😂😂
بگو بهشون به جای آب مانستر میدم😂
Reyhaneh
۲۵ شهریور ۰۸:۳۳

اخیش حس بهتری دارم

ولی هنوز داغونم😂

RM. kiute.ARMY

من وقتی حالم بده میرم کرم میریزم😂
از جمله زنگ زدن خانه ها و در رفتن...
پر کردن بدکنک از اب و پرت نمودن ان از بالا پشت بام...
و مزاحم تلفنی شدن😂
هانجی
۲۵ شهریور ۰۱:۰۵

چرا پوسترش همش تقصیر مایکیه اس

اسم یارو چی بود آها کازوئو و

من تو خونه از یه جایی هر خرابکاری میشد یا میگم کار رپ مانستر یا تقصیر مایکیه جررررر

برم بخونم فیکه رو

RM. kiute.ARMY

شاخه نبات مایکی...
بلا کلکل مایکی..
مثل انار شیرین ترک ترک مایکی..
یکی یدونه مایکی
چراغ خونه مایکی
Mira
۲۳ شهریور ۲۱:۲۵

زاموفیلیاااا خشک کردییییی واییییییی من که ندارم ولی مامانم تو پذیرایی داره 

اب هواش اوک گلدونشم رونده ها تو آب گذاشتم بعد شمشیریا تو خاک بود خاکشم خود مغازه داره عوض کرده بود

RM. kiute.ARMY

ای جونمممT^T
عه عجب! پس دردش چیه رشد نمیکنه:|
Reyhaneh
۲۳ شهریور ۰۹:۵۴

اومدم بغلت هق🙃

RM. kiute.ARMY

اخ ژووووووووونT^T
Mira
۲۲ شهریور ۲۱:۴۱

یکی سانسوربا بود یکی رونده هر دوتاش خ شک شددددددد

بعد نمیدونم چرا رونده من نمیره 

یکی خریدم حدود بیست سانت بود دوساله تغییر نکرده سایزش بعد رفیق من با من خریده الان تا سقف اتاقش کشیده این چه آزادی هسسسسسس

RM. kiute.ARMY

عهههه از اون شمشیری ها؟T^T منم یدونه رونده و زاموفیلیا دارمT^T حیف شدن کهه:"(
شاید بابت اب و هواشه؟ گلدونش رو عوض کردی؟
park Kaede
۲۱ شهریور ۲۱:۰۲

فقط منم که تموم فکر ذهنم شد کازوتورای ژیذاببببب توی پوستر؟ :"

RM. kiute.ARMY

یامته گودااااااااساااییییی!!
Mira
۲۱ شهریور ۱۶:۲۱

من واقعا دختر خوبیمممم🤣🤣 

مامی گل تو اتاقم خشک شد

RM. kiute.ARMY

میدونم میدونم😂
عه چرا؟ گلِ چی بود؟
Reyhaneh
۲۱ شهریور ۱۰:۲۹

داغونم🙂

هیچکس هم ندارم باهاش دردودل کنم

RM. kiute.ARMY

i fix you
بیا بغل خودم نفس:">
Mira
۲۱ شهریور ۰۲:۵۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مامیییییی حالت بدههههههع 

کی جرعت کرده به مامی من توهین کنه کی عذیتت کردهههه بگو میکشمشش

مامیییییییییییی من گشنمه 

مامی میدونی چرا من اینقدر رو مخم؟؟

واقعا چرا همه بهم میگن عقده ای؟؟'

هرکی منو میبینه میگه تو خیلی خود *س میکنی یا کلاس میزاری لامصببببب ازم چه انتظاری داریدددد 

من فقط زیاد لوس نیستم دختر خانومی هستم 

RM. kiute.ARMY

نه نه خوبمT^T
فدات بشم که من:">
ما فقیریم غذا نداریم😂
نیستی:|
بگو هرچیزی که تو اینه میبینی بقیه نیستن:/
ناعنگی 🍊
۲۱ شهریور ۰۰:۴۰

از اون بالا کویا میایه

یک فن فیکشن نامته میایه

*چرا کویا انقد ریزه ها🔪😐

بیا بخلم کارین ندارم ددی😐🍊

تنها دلیلی که اومدم سایت اینه که ببینم از اون بالا کویا میایه یا نه😐

شانس اوردی😎

RM. kiute.ARMY

ای جاعان ناز نفست😂

حواسم نبود زدم پیکسل هاشو ریز کردم...هق..
گمون نکنم اون چاقوی داخل دستت نشون از کار نداشتن باشه😂
یاااا تهدیدِ ادمینِ دولت؟😂😂😂
kim light
۲۰ شهریور ۱۳:۲۶

ددییییییییی فکر کنم فیکشنام بیشتر بخاطر پوسترا مشهور بشن😂😂

RM. kiute.ARMY

پوستر اولین چیزیه که یک نفر میبینه...اگه جذاب باشه نویسنده چند هیچ جلوئه😂
kim light
۲۰ شهریور ۱۳:۲۶

سایلنس عزیز

مچکرم بابت استقبالی که از کاپل نامته کردی

 

و مورد دوم درسته بهت حق میدم و به نظر من حرفت کاملا درست و متین هست ولی یک آن اون لحظه رو تصور کردم که اون مرتیکه آشغال چحوری کشته شده و خب یکم برام لذتبخش بود که یه انگل کشته شده

لاو یو موررررررر:)

RM. kiute.ARMY

سایلنس
silence .h
۲۰ شهریور ۱۰:۱۰

هااای نویسنده :>

خداااا قوت :"))

منی که بعد دیدن کاپل نامته خر ذوق شدمم .. با اینکه زیاد داخل این شیپ و مومنت هاش نیستم :"( ولی جوریه که همیشه انگار تو قلبم بودن و خنده هاشون حس میکنم ..

_____

میشه یه حرفی رو هم بزنم ؟ :")

این نه انتقاد به فیکه نه قلم نویسنده ..

فقط یه موضوعی هستش که حس میکنم خیلی داره عادی سازی میشه .. (البته من این شکلی فکر میکردم )

صفحه 27 همونجایی که ته باباش رو کشت ..

اینجا هم کاری به مرگش ندارم و ..

فقط اونجایی که داخل پارانتز نویسنده نوشته بود که بابای تهیونگ رو تصور کنید که مرده (یه همچین چیزی)

تصورش چیز قشنگی نیست که بزنی یکی رو باساطور بکشی بعد بگیم واو دیدی تکه تکه شد چقدر خفنه ؟

تو فیک ها خوب داستانه اتفاق افتاده ولی ما نباید بیایم اونا تو واقعیت کنار داستان خودمون بنویسیم و عادی سازی کنیم :") ..

نمیدونم حرف هام درست بیان کردم یا نه .. ولی این روزا هر اتفاقی می افته ما سریع ربط میدیم به قرن 21 و میگیم تو اصلا روشن فکر نیستی و و و ..

کشتن انسان ها به هر طریقی چه الان و اینده و گذشته چیزی نباید باشه که ربط بدیم به روشن فکری ..

______

چقدرررر حرف زدم و من دوباره میگم منظورم داستاااان نیست 

RM. kiute.ARMY

عاح...نامته یه بعد دیگه است....دقیقا نماد پدر و پسر واقعی ان:")

درسته درسته.

نه عزیزم میفهمم منظورت برداشت و بازتابهT^T
سونگ جی وون
۱۹ شهریور ۲۳:۱۸

سلام ددی بازم تشکرات فراوان که برام انرژی فرستادی💖💖💖🥺

عاقا ولی کاورش ترسناک تر از اونه که فقط اقتباسی از شازده کوچولوی سافت باشه

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل خانوم ارادتمندم*^*
جرررررررررر وای اقتباس های جدید رو با سایت تجربه کنید😂😂😂
Yuqi
۱۹ شهریور ۲۲:۲۳

ولی من نباید کل حواسم روی کازوتورای پستر باشه اه اصن همش تقصیر مایکیههه:(((

RM. kiute.ARMY

تا فردا ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه حق!
blueberrrrry
۱۹ شهریور ۱۶:۴۰

یعنی فقط منم که رو پوسترش کراش زدممممممم؟؟؟؟

گاددددددددددد واااااااااااووووو

RM. kiute.ARMY

لامصب جدیدا پوسترا عشقن!
مولتی فن
۱۹ شهریور ۱۲:۴۷

 سلام ددی 

نمیودونم قضیه چی اما  امید وارم همیشه یالم باشی خوشگلم ...

RM. kiute.ARMY

سلام سلام*^* 
قربونت بشم عزیزممممم ممنونمممممT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۹ شهریور ۱۲:۲۹

تا چیتگر ژون

RM. kiute.ARMY

ژووووووووون!!!
Hyunda
۱۹ شهریور ۱۱:۰۳

ددی داشتم نظرات میخوندم دیدم در مورد بد بودن حالته خواستم بگم اگه کسی اذیتت کرد به جز اینکه می‌دونم خودت میشوریش میندازیش رو بند ولی شمارش بده ماهم در این امر سهیم باشیم که کسی جرات نکنه ددی ما رو اذیت کنه😔😂😂😂😂❤️

لاوت:))))

RM. kiute.ARMY

اوففف یعسسس اره بالاخره روی گانگ من رو یکی دیدددد😂😂😂
قربونت نفسم باور کنید همین که کنارمید حکم گل و حشیش و کراک رو برام داریدT^T
من مور تر:">
kim light
۱۹ شهریور ۱۰:۴۰

بیا بغل لایت

نبینم ددیم داره اذیت میشه

دورت بگردم

درسته با بد بودن درست میشه اما راهشو پیدا می کنی دیر یا زود:)

RM. kiute.ARMY

اومدمممم!!!
خدا نکنه خوشگل خانمT^T
همین که کنارمید کافیه فدات شم:")
Reyhaneh
۱۹ شهریور ۱۰:۰۲

فرست؟😈

RM. kiute.ARMY

منه فحش میدی؟
کارگر افغانی مظلوم گیر اوردی؟
kim light
۱۹ شهریور ۰۸:۵۵

دد حالت خوبه؟؟

از لحاظ جسمی نه

روحی!

RM. kiute.ARMY

خوبِ خوبم لایت من:">
درسته سخته اما با بد بودنم چیزی درست نمیشه.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان