BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Healer And Killer

7_dics.jpg

♥︎FULL♥︎

نویسنده callmearmy
کاپل هیونلیکس
ژانر عاشقانه . درام . کمی اسمات 
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 87
وبلاگ citymoon.blog.ir

 

برشی از داستان: 

"منتظرم بمون بیبی. قول میدم ازت دست نکشم حتی اگر

پشت میله های زندان باشماگر قرارهآخرین قولی که به یه نفر میدم باشه، قول میدم که بخاطر تو، قوی تر برگردم.

روزی که میای و دوباره منو میبینی بهت نشون میدم که پای قولم وایستادمدوست دارم! "

  

🌸🌙💗DOWNLOAD💗🌙🌸

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Moon
۲۷ فروردين ۲۱:۳۰

ددیییییییی من هنوز منتظرما۰_۰ 

هنوز نداریمممممممم *بغض سگی*

ددیییییییییییی* بغض شکسته و درحال عر زدن*

RM. kiute.ARMY

میزاریم به قودآT^T
من فیکم بنویسم یه ورژن هیونلیکس دارهT^T
Moon
۲۰ بهمن ۲۲:۰۳

ددیییییییییییی هنوز فیک هیونلیکس  نداریم ؟؟؟؟*بغض سگی* 

من فیک هیونلیکس موخواممممم *مثل بچه دوساله ها پا به زمین کوبیدن و عر زدننن*

ددی تولو خودا به من بینوا بیچاره فیک بدهT~T

RM. kiute.ARMY

بخدا فیکم تموم بشه ورژن هیونلیکسش مال توئهT^T
Sstar
۱۵ بهمن ۲۰:۴۷

چان و فلیکس: چانلیکس

چان و هیون جین : چانهیون یا. چانجین فکنم اینو نمیدونم.   ¤~¤

RM. kiute.ARMY

اووو مرسی زندگی من خیلی کمکم کردیT^T
Sstar
۰۶ بهمن ۱۲:۵۸

اره هیون جین تاپه 

شیپای خیلی معروفش مینسونگ = لینو و هان  با. هیونلیکس 

RM. kiute.ARMY

اووو ک اینطور!
شیپ بنگ چان و فلیکس چی؟ اسمشون چی میشه؟
یا بنگ چان و هیونجین؟
Moon
۰۲ بهمن ۲۱:۵۶

ددیییییییییییییییییییییبیببیییییییییببیبیبیییییییییییییییییییییببببببیییییییییییییی

دستم به دامنت اگه دامن پات نیست دستم به شلوارت جان جدت جان هفت جدواباد قبلو بعدت یه فیک هیونلیکس بزار لطفاااااااااااااااااااااااا

عجنقنبخثحثنثنثخنقنقخخقنبنسمسجسم

لطفاTwT

RM. kiute.ARMY

جونممممممم؟T^T
اگه فیکم کامل بشه، ورژن هیونلیکس توراهه😈
فقط من خبر ندارم. هیونجین تاپه دیگه اره؟
دیگه چه کاپل هایی تو استری کیدز خیلی معروفن؟
پرنیان
۱۰ آذر ۱۷:۱۱

سلام

RM. kiute.ARMY

سلام  خوشگله*-*
Felix. Laver
۲۶ تیر ۰۵:۴۸

یااا جون ننتون یا هر کیو که دوس داریییییی از هیونلیکس بزاررررررررررر یمیپنزنییپیمیمیتدینسنیت آه لطفاا من هیونلیکس میخوااممممم😭😭😭

Mooni🌜

چشممممم🥺😂
ابوعباس
۱۳ تیر ۲۳:۵۸

سلام به شما ای دوست عزیز درخواستی دارم کههه جانننن ننه و عمه و مادر و پدر و خوهر و برادرتوننسنشنصخخیتطخصخصخ بازم هیونلیکس بزارینینقخخسحصخقخخسخصخیتزاستتثخیخشخخسخخصخ😭😭😭

قول میدم صد هزارتا نماز واستون بخونم نثحصتیتصتصتص بوخودا جر خوردم اینقد دنبال هیونلیکشمسحشایخشخثخ فوداتون شمصنحسحص😭 راستی جدا از التماس فیکاتونو بنازم گادن گاد😂

RM. kiute.ARMY

بخدا میزارم چشم چشم بچه ها بنویسن سه سوت تو سایتهههههههT^T
شما صاحب گادی نفرما😂
Silver <3
۲۶ فروردين ۱۸:۲۱

هاااای....عاااح چق من ای شیپ فاکیو میدوستم اصن عااااح...من نویسنده فن فیکم و 89درصدشونم هیونلیکس و لیکسهیون هس وقت نمیکنم سایت درست کنم براشون...دد چیکارشون میتونم بکنممممم خعل وقت میذارم براشون خعلی هم گشنگن ول نمد چیکارشون کنم هعی...

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتT^T
عایگووو پس چرا تو بیان ثبت نام نمیکنی؟T^T میتونی سایت بزنی براشون ها*^*
یک انسان :)
۰۹ فروردين ۱۵:۰۷

من بازم هیونلیکس میخوامممممم 

هیونچانم باشه اشکال نداره ولی من بازم فیک استری کیدز میخواممم

دد تو نداری البته فک کنم نداری 🗿

دد یه سوال من میخوام برم واتپد ولی هرچقدر ایمیل و پسورد میزنم خطا میده

تو سایتش ایمیل اوکی شد پسورد اوکی نمیشه :|

هلپ می دد

RM. kiute.ARMY

نه بابا ندارم به قودا:">

پسوردت رو طولانی تر کن یا با ایمیلت یکی بزار.
من مرد تنهای شبم که میپره خواب از سرم،بای
۱۰ اسفند ۱۶:۴۹

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیز و گرامی ملقب به «ددی»
میگمااااااا...فیکشن یا مولتی شات یا... استریت از استری کیدز نمیزارید؟

من تقریبا از خرداد سایتتون رو دنبال میکنم،ولی جدیدا علاوه بر گروه نورانی بی تی اس به گروه استری کیدز هم گرایش پیدا کردم،از اونجایی هم که تنها جایی که میشناسم و فیکشن های خوبی میزاره همین سایته،بی زحمت برا دل کسایی مثل من هم  از استری کیدز بزارید.

پ.ن:من خوشم نمیاد فیکشنایی که دوتا از اعضای یه گروه کاپلش هستن بخونم وگرنه همینو با جان و دل میخوندم

 

RM. kiute.ARMY

سلام به مرد تنهای شب طول میکنم قربان*^*

والا فن فیکشن شاید بزاریم، البته اگه بنویسنT^T
من نوکر شمام خیلی لطف داری جیگر طلااااT^T
پ.ن: تاج سری ستون میفهمم فدا سرت!
هانیتا
۱۰ اسفند ۰۱:۲۹

عالی

RM. kiute.ARMY

ممنون شمااا*^*
felix
۳۰ بهمن ۱۹:۳۸

عرر میشه بیشتر از هیونلیکس بزارید این واقعا گاد بود >_< 

VK 🐻🐰

چشمم چشممم😂🫂
Star and Moon
۰۸ بهمن ۱۲:۱۲

اخه نه که من نبودم

برا همون از خیلی چیزا بی خبرم....

اوکی پس من الان میفرستم دوتا مینی فیک هونهان فول دارم:)

RM. kiute.ARMY

عایگووو فدا سرت بیبT^T

وای هونهان:))))))))))))))))))))))))))
جوری که این کاپل کاریزماتیک قلبمو میبرن...
Star and Moon
۰۷ بهمن ۱۲:۵۴

عه قوانین عوض شده؟0_0

فیک از غیر بی تی اسم میذارین؟؟

فقط فول؟؟

هوم

یعنی منم کارای اکسوم رو بدم یا نه؟مسئله این است.....

(≧◡≦)

RM. kiute.ARMY

قبلا میشد ها عمر منT^T
درسته فقط فول!

مسئله ی خوبیه ها😎
Vina
۱۴ آبان ۲۰:۴۱

اهم اهم سلام و بوس به لپ همتون من یک بچه بسیار ساکت بیدم که اولین باره دارم کامنت میدم چون معمولا عادت دارم کامنت های همه رو بخونم ولی خودم اصلا چیزی نگم چون بالای صد درصد  من. درون‌گرام و میشه گفت من همه ی فیک های اینجا رو تقریبا خوردم فکر میکنم یه 10 شون باشه که هنوز نخوندم که خدا بخواد ایشالا میخونم تموم میشه  و اما چرا کامنت میدم بخاطره اینکه بگم من خودم استی ام و خب میشه گفت جمع استی ها تو ایران اونقدرا زیاد نیس و تازه دارن فیک هایی ازشون می‌نویسن که خوب اونم خیلی نیستن یا اگرم باشه تازه شروع کردن یا دارن ترجمه میکنن و....  میشه لطفا فیک های استری کیدز هم بزارید مح خعلی دوس دارم نگا چقدر فشار خورده بهم که این بچه ی ساکت داره کامنت میده پس به خاطر این بچه ی فشار خورده لطفا T^T میسی بوس به لپت بای بای و تا کامنتی دیگر که مساوی است با فشار خوردنم بای که خب شاید تحمل بنمایم همون کامنت رو ندم و آها این فیک خیلی خوف بود از سر ذوق سگی بغضم گرفته بود که فهمستم بغض نیس ننم پیاز خورد می‌کرد  :/ *دارم تو خجالت آب میشم

کسی باد بزن نداره بده بهم فکر کنم گوجه شدم 

RM. kiute.ARMY

ایهیم ایهیم سلاممم قشنگمممم*^* عایگووو سایلنت مننننT^T خوش آمد گوییت رو پس الان بهت میگم😂😂
ای جان:"> به هول قوه ی الهی!
چششششششممم اگه بتونم حتما میزارمT^T
کیوتِ شیرین زبوووننن😂😂😂 بوس متقابل به پیشونیت!!
مامانا همیشه سر این موقعیت ها....😔
کوار گو-یعنی گازی بزنم؟😔
Luhan🥦
۰۷ آبان ۱۵:۲۷

همزمان هم برای کنکور میخونم هم این فیکشنو یک هفته س شروع کردم دیگه اخراشه

....بازم بوک هیونلیکس بزار متشکرم🗿🍂

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگگگㅠㅡㅠ
چشممم😎💙
Ailin
۲۸ مهر ۰۱:۳۷

من خیلی دنبال سایت خوب گشتم امید وارم سایت خوب باشه

RM. kiute.ARMY

اومو عزیزدلم خوش اومدییییییی قول میدم پشیمون نشییییT^T

.
نرده ای ک پیرمردوخورد
۲۴ مهر ۲۰:۰۲

ای جونم هیونلیکسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

ن من ارومم

عصنم دربه دردنبال فیک هیونلیکس نمیگشتم

وای

وای

بیابت ساندیس بدمممممممممممم

RM. kiute.ARMY

ساندییییسسسس!!!
اخ جوووننن!
ساندیسسس!
شخصی که به سوی افق، پرواز میکند و در آن به آرامی محو،میشوددددد
۰۹ مهر ۱۸:۰۳

اصن دد بزا من چیزی نگم که اگه بگم دهنم وا میشه کل این مملکت و همه چیزو با گو//ز یکی میکنم...

فقد میتونم بگم اغا کلاغه رو میفرسم شمارو هم از این مملکت دور کنه؛ کرایه اش فقد 50 تا یه تومنیه:)

اغا کلاغه بسی بسی مهربونه.

ازت ممنونیم اغا کلاغه❣

اهااا دد این اغا کلاغه ی ما یه رفیق داره میتونه برات همه چی جور کنه فقدم 100 تا یه تومنی میگیره😂🤝❣

اره دیگه...

خودتو همه ی کسایی که اینجان میتونن باهاشون بیان

RM. kiute.ARMY

بکن بابا فدا روده و معده ات اصلا:")
پنجاه هزار تومن یا چی؟🥲😂🚬
اهان...من در حد بوس میتونم خرج و مخارجم رو بدم🥲😂😂

غروبا ک میشه روشن چراغا...میان از مدرسه خونه کلاغا...یاد حرفای اون روزت میوفتم...که تا گفتی به جون و دل شنفتم...عجب غافل بودم من اسیر دل بودم من...اسیر دل نبودم اگر عاقل بودم من💅
Rokajaki
۰۸ مهر ۲۳:۱۹

فک کنم مرغ امین تخم گذاشته بالا سرم😂 

فقط وقتی دیدم ایتو فیک جدید داده دستمو واسه اینکه جیغ نزنم رو دهنم گذاشتم بعد بابا اومد تو اتاق وضعیتمو دید میگه چی شده میگم ما برا روانشناسی دوتا کتاب داریم😂😂 ولی امید ب زندگی پیدا کردم فقط نمیدونم چجوری وقت کنم این همه فیک رو بخونم:")😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

این منطقیییی ترههههه!!!
وای وایییی عاشقتم که پلن بی برای هر موقعیتی داریییییی😂😂😂
Rokajaki
۰۸ مهر ۱۱:۴۱

همین دیروز اومد گفتم ی سایت فیکشن معرفی کن هر چی فیکشن و وانشات بود از اسمون ریخت.... کاشکی تو همه چی مثه این شانس داشتم😂

RM. kiute.ARMY

مرغ آمین بالا سرت لونه داشت بخدا😂
Rokajaki
۰۷ مهر ۱۵:۳۰

وای دد مرسی ی جاهایی رو هاید کردی حواسم نبود که نباید انقد سر باز حرف بزنم کلی مرسی:)))

 

میشه اگه سایت فن فیکشنی چیزی سراغ داری بگی؟ فیکشنام ته کشیده:")😂

RM. kiute.ARMY

نه بابا عسلم این چه حرفیه فدا یه تار موت:")

امروز سایت رو رگبار بستم فردا هم رگباره اما سایت رفیقم هست رو جفت چشمام بهت تقدیم میکنمT^T

https://fan-fiction-land.blog.ir/
Rokajaki
۰۷ مهر ۰۹:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیهی تو این بی نتی و فیلتر بودن همه چی این سایت تنها جاییه ک سرگرم میشم باهاش

ولی عریندهههههه هیونلییییککسسسس حیدااا خیلی خوب بید😭😭😭

ولی دد خیلی شرایط بده واقعا... تو کلاسمون از 15 نفر حداقل 10 نفر ** *** **** موافقن و تحمل حرفاشون خیلی عذاب اوره اینکه جلوت به مردم توهین میکنن دلیلای چرت و پرت میارن و تو حتی نمیتونی ی کلمه هم حرف بزنی چه برسه بخوای بری بزنی تو دهنشون پر خون بشه.. باورت نمیشه این چند روز چ چیزایی دیدیم و شنیدیم اصن نمیدونم چجوری باید از ذهنم پاک بشه.. اینا کدوم دنیا میخوام جواب این کاراشون رو بدن؟ جوری ک ** *** ***** ** ** ** ** ***** ************ ***** ***** ******* میبینیم که به شهرای مختلف **** **** *** ****** 

چند روز پیش که اخبار ساعت نه شبکه یک بینش پارازیت انداخته میشد دو سه بار ی دعایی بینش اومد که خیلی قشنگ بود میگفت خدایا قسمت میدهیم دعاهایمان را مستجاب کن. نفرین نمیکنم ولی امیدوارم همه این بلاها سر جیگر گوشه هاشون بیاد دردش رو بچشن ببینن چ بد دردیه ک جوون مردمو میگیری زیر ضربه هات

ببخش یکم زیاد حرف زدم ولی این حرفا مونده بود تو این ی هفته رو دلم:")

RM. kiute.ARMY

ای جون دلم نوش جونت باشه عمرم:")
اصن هویاح دارم براشون...

:)
میدونی...به چرخه فلک خیلی اعتقاد دارم.
به حق امام زمان که نتیجه اش رو میبینن:)
امیدم به حضرت علی عه:)

وای دقیقا..خدایا قسمت میدم...

نه عشقم بگو راحت باش:")
حامله از اسکیز...
۰۴ مهر ۰۱:۳۲

ددی..میگم که یه وبلاگ فن فیک که از اسکیز باشه سراغ نداری؟

فیکای توی واتپدم ته کشیدن(:

 

RM. kiute.ARMY

نه دورت بگردم:"(
حامله از اسکیز...
۰۴ مهر ۰۱:۳۰

عر دارممممم عععرررر دارممممممم ادبتابزتبزتهبتمنبتثخهتببتخقهتخ4 فاککککککککککککککککک نمیخام این زندگیووووووو

هیلرررر اندددد کیلرررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

فیکککک موردددد علاقمممم؟؟؟؟؟؟ بابا نکنین دیگههه

وایایایایایایاایایایایایییی گادههه گادهههه گادههههههههه

من حاملم از هیونلیکس بخدا...

هیونجین مافیایی>>>>>>>>>

خسته نباشی کیوتمممم

امیدوارم بیشتر از هیونلیکس و اسکیز فیک داشته باشیم تو سایت TT

 

RM. kiute.ARMY

welcome to begayee!
ما کارمون کلا کردنه😔
تبریک میگممم مامان شدییییT^T
هیونجین ولی کایوته ها بچه ام:">
سلامت باشیییی خوشگل من عزیزدلمیییییT^T
خود منم مشتاقم به مولااا الهی که بشهT^T
Min Luna
۰۱ مهر ۲۲:۱۹

عرررررررررررررررررررررر.... 

نمی دونم واقعا چی بگم......

فقط میتونم پر پر بزنم......

ذوقققققققققققققققققققققققق*

 

RM. kiute.ARMY

نوش جوننننتتتتتتت جیگرررررررررT^T
Xuxill_
۰۱ مهر ۱۵:۱۸

میشه بیشتر از وانشات و فن فیکشن از اسکیز بزارید🥹لطفااااااا

از هیونلیکس و مینسونگکگگگگ🥹لطفا🥹

RM. kiute.ARMY

اگه شد چشم:">
شخصی که به سوی افق، پرواز میکند و در آن به آرامی محو،میشوددددد
۰۱ مهر ۱۴:۱۱

نه:) نه نه نه:)

*به سمت لینک دانلود حمله ور میشود

گلب هیونلیکس شیپرم پاره شد عاح:)

*وی یک عدد هیونلیکس شیپر هارد استن است:)

ددی میبینی چخبره؟:) دیگه اینجا جای زندگی نیست... مردممون شدن دو دسته یه دسته میرن اعتراض میکنن که دولت به حجاب گیر نده یه دسته دیگه که قارچ ها و سوسک های سیاه تشکیل شدن میرن اعتراض که بقیه نباید بگن حجاب اجباری رو بردارید و دقیقا دسته ی قارچ ها و سوسک ها میرن روی تک تک اخبارای همه ی شبکه های ایران:)

اتحادمون کجاست؟ زندگیمون داره به کجا میره؟ اونی که ادعای خداپرستی و خوب بودن میکنه میدونه همون پیامبرش از یه راه دیگه مردم رو به دین دعوت میکرد؟:)

اصن... مغزم داره با گئز یکسان میشه...

*وی سر خود را در میکوبد و پس از آن با گرفتن پای اقا کلاغه گوشی به دست از این مملکت دور میشود...

RM. kiute.ARMY

خانم های محترمه مکرمه مضخرفه-یعنی موظفه! آرم حرکت کنید!
الهییی فدا گلبت بشممم نفسسسسT^T

میدونی...من جای این مس////ئولین بودن داشتن نهج البلاغه و قران رو ممنوع میکردن تو خونه های مردم، چرا؟ چون همون قران و نهج البلاغه کار هاشون رو به زیبا ترین شکل ممکن رد میکنه و زیر سوال میره:)
یک درصد اعمالشون شبیه حرف قران نیست...
نیم درصد!!
یادمون باشه پیامبر(ص) هم مسجد ضرار رو آتیش زد...مسجدی که بناش بر مال مردم خوردن و بی////ت المال باشه، همون بهتر وجود نداشته باشه.
توی زمان حضرت علی(ع)، عدالت حرف اول رو میزد....بی///ت المال سر جاش بود...90 هزار می//لیارد تومن رو بردن و خوردن...اول سفره های خالی مون رو پر کنید بخدا کنارش حجاب هم میاد😂
میگن اع//تراض بکنید بدون درگیری:) اع//تراضِ بازنشسته های آموزش و پرورش چی؟ یه بنر گرفته بودن و یه عالمه پیرمرد و پیرزن...اصلا جون اغ///تشاش داشتن؟ پس چرا پ///لیس سرکوبشون کرد و برخورد جدی داشت؟
خلاصه که الحمد الله واگرنه والا بخدا😂
Baby buni
۰۱ مهر ۰۰:۲۲

ای وای... هیونلیکس🥲

میدونی ددی؟ دوستام همشون هیونجینو با بنگ چان شیپ میکنن فق من هیولیکس شیپرم🥲

اصنشم الن خر ذوق نشدم میدونی؟

اره اصن این هیجان برای خوندن فیک حالت عادیه منه باور کن🥲🥲

RM. kiute.ARMY

بله هیونلیکس🥲❤️‍🩹
عایگوووو بیا بغلممممㅠㅡㅠ هرچند من فلیکس و بنگ چان شیپ میکنم🙄😂😂😂
عایگوووو:"))))
غیر از این بود آن نرمال بود😂😂😂🍷
′𝕬𝖞𝖑𝖎𝖓 Jeon
۳۱ شهریور ۲۱:۰۲

ددی هعی نت ندارییمممم 

ععر هیونلیکسسسس 

ددی یه فیک خوب از چهلیسا نداری 

اسمات میخام کامل همه چیو به رسم شکل توضیح داده باشه😂

 

 

 

RM. kiute.ARMY

خمارم خماااررر!!!
یعسسس!
نه بخدا ندارم 🥲😂😂
اینجا فقط محور میکشیم
Kim Maria 😌
۳۰ شهریور ۱۳:۲۳

اوه خدا...‌هیونلیکسسسسس

RM. kiute.ARMY

اوهههه یحححححح!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ شهریور ۱۲:۲۰

من چرا اسمشو هلن کلر خوندم

RM. kiute.ARMY

الان بعد این کامنت من چجوری اسمش رو درست بخونم:")
Paniz⁷
۳۰ شهریور ۱۱:۵۷

واوووووو

یه کاپل غیر بنگتنیییی

اونم چه کاپلیییی هیونلیکسسسسسس

کساسنثتینش

من میخوام بخونمش خدافس

فقط از خلاصه ش میشه حدس زد پایان بازه..:">

یا فصل دو داره حداقل.. 

RM. kiute.ARMY

نه برعکس پایانش جمع جورهT^T
در کل عالی بود:">
Stay & Army
۳۰ شهریور ۱۱:۲۶

یا ابلفض

اسکیز ... هیونلیکس ... من چرا اینو ندیده بودممممم نههههه هرب۹یعسجیجایاره۰ب۹خرخدخرهبفخب۰بحدحد

چرا هیچ نظری نداره؟🥲 یعنی هیچ کس به جز من استی نیست؟ اوکی شکستم ...

RM. kiute.ARMY

نه نه کامنت دادن من تایید نزدمT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان