BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Russian Roulette

7_ilo0.jpg

✥FULL✥

فصل دوم اضافه شد

نویسنده Rosha
کاپل کوکوی
ژانر مافیایی . گنگ ای یو . معمایی . رمنس 
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات  278 (جمع دو فصل)

 

مقدمه:

همه ی ما ممکنه یک روز هوس شرط بندی بکنیم...

ولی این یک شرط بندی ساده نبود.

ما توی بازی بکش یا کشته میشی گیر افتادیم؛ و من اون کسی نیستم که قراره بمیره! 

   

Season 1

🍷🩸♦️DOWNLOAD♦️🩸🍷

 

Season 2

🍷🩸♦️DOWNLOAD♦️🩸🍷

  

805_vpfe.png

۱۴ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
فردی که عاشق کوکی
۱۷ اسفند ۰۷:۲۹

من اینو خوندم ولی یادم نمیاد چی بود....

چوکار کونمممممممممممممممممممممممممم

بخونم یا نخونم؟

ددی یه فیک بود اخرش جونگکوک پشت یه پیانو سفید میشینه اجرا داشته بعد تهیونگم با دخترشون میاد این تیکه مال اخر فیکه

گمونم همونی بود که تهیونگ مربی بوکس جونگکوک بود و باهاش رفیق چند ساله ام بود ولی انلاین اسم اکانتش ویکتور بود که جیمینم با کوک میرفت باشگاه ولی اون با جیهوپ دنس کار میکرد

اونو میخوام ولی اسمش یادم نیست

پاک کردن اشک های خیالی...

کومککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

RM. kiute.ARMY

میخوای یه نگاه به کامنت ها بندازی نفس؟🤔

هاهااااا وارثان!!
بیا فدات شمT^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/446
yoonmin
۱۱ شهریور ۱۷:۵۸

وات گه اتفاق فاکینگی افتاد جیمین به دست یونگی مرد:/

الان این ینی چیییییییییی گمشو😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اره خلاصه اینجوریه خواهر
اسم منه گلپرییییی
۰۸ تیر ۰۲:۰۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی امیدوارم منو بشناسی 

من آچام یا همون محیا

این فیکه خیلییی خفن بود واقعا عالی بود

از این به بعد با این دستگاه هم کامنت میذارم

فایتینگ

عر

 ***** *** ***** ** ***** *** **** **** ***** ** ****** ****

RM. kiute.ARMY

بله بله شمارو میشناسم عمر مننننT^T
نوش جونتت:"))
اسممتو میبینم اون آهنگه رو میخونم😂
فایتینگگگگگ!!

اره عسلم بهم لینک نلسناش بده تا برات بفرستمT^T
رونیا
۱۸ فروردين ۱۷:۳۳

خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

خوبی از خودته هانییی*^*
Kim
۱۷ فروردين ۱۶:۰۰

هی سلام!

عام خب تازه واردم و اشنایی ندارم با فیکا و نویسنده‌هاشون.

میخواستم بدونم فیکی رو سراغ داری کاپل کوکوی اما تهیونگ هیونگِ جونگکوک باشه و.. عجیب شد ولی خیلی گشتم و نبود ..امیدوارم ک بتونی کمکم کنی)

ندیده و نشناخته لاوت3>

RM. kiute.ARMY

هی بیبی سلاممم به روی ماهت*^*
به به خوش اومدییییی عمرممممT^T
خب فکر کنم یه چیزایی داشته باشم*-*

https://fazayihaa.blog.ir/post/1454

https://fazayihaa.blog.ir/post/1551
یه ارمی بدبخت💜
۱۲ فروردين ۱۶:۲۵

بلخره فصل دوم، بلخرههههههههه بعد صدددددد سال 

"پاک کردن اشک" 

"دانلو فیک و خوندن و عر زدن با هم" 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

من دیگه بر طبل شادانه نمیکوبم...
خودم طبل شادانه شدم بقیه بیاین منو بکوبینننننننننT^T
روژان نژاد اصغری
۱۱ فروردين ۱۹:۴۰

حاجی من عاشق این فیکایی که می نویسی هستم 

یکم از خودت بگو برامون... 

اسم واقعیت 

سنت 

اهل کجایی.... 

RM. kiute.ARMY

قربونت بشم سید عزیزدلیㅠㅡㅠ
اسن واقعیم ک سکرته🥲😂
۱۹.۷۵ سالمه و اهل یکی از شهرستان های استان مرکزی اما اما تهران سکونت دارمㅠㅡㅠ
Fti BM
۲۰ اسفند ۰۱:۱۴

بمولا فهمیدم نویسنده ریده شده تو کاراش(بچم)

ولی خب از اذر خیلی گذشتهه گوریههه

VK 🐻🐰

بل بل زیاد گذشته
Fti BM
۲۰ اسفند ۰۱:۱۱

پس چرا فصل دومش نمیاددد جیغغغغ

VK 🐻🐰

چونکه😂
𝐒𝐡𝐨𝐨𝐤𝐲
۱۷ اسفند ۲۲:۱۵

فقد من اینطوریم یا شمام گوگل پر از شوکی می بینید که دارن از بالا سرش پایین میریز...

RM. kiute.ARMY

نه این گابلیت برای همه روشنه😔
فردی که عاشق کوکی
۱۶ اسفند ۱۲:۵۲

چقدر خوبهههههههههه

 

هعی این زندگی دیگه ارزش....نداره

هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

 

RM. kiute.ARMY

مگه قبلا داشت:")
Diymond
۰۴ اسفند ۱۴:۵۹

پاشمام

RM. kiute.ARMY

چارا😔
shookara
۳۰ دی ۲۳:۳۰

هااااای هیوووونگگگگ

چطوری
خوفی

دلم برات تنگولیده بود

بیااا بغلممممم

امیدوارم که از کنکورت راضی باشی
مطمین باش به چیزی که می خوای میرسی
به قول خودت زمین گرده:)
 

منم رفتم درجا زدم اومدم:/

بابای هیونننگ
بوس(از اون بوس تف تفیا)

RM. kiute.ARMY

هایییییی خوشگل منننننننT^T
عاللیییی!
تو خوبی؟
بیا بغلممممممممم ببینمتتت وروجکککT^T

ممنونمممم:")
ان شا الله:"))
میبوسمت به مولا فرشته:)))

عایگوووو فدا سرت زندگیم😂

بای نفسمممT^T
گاااز میگرم لپتو گاز تفی!
소민
۲۳ آذر ۱۰:۲۵

قشنگه؟ خلاصه میگی😂

کی به کیه بهم میرسن؟ 

یه چند تا فیک معرفی می کنی کاپلش مهم نیست ولی گی باشه دختر پسری نمیخوام 🥺

RM. kiute.ARMY

والا قشنگ بودن ی صفت نسبی عه هرکس یه استانداردی داره😂
خلاصه اشم درباره ی جونگکوکیه که تهیونگ رو مکنه تو گونی منتها با ملایمت و اونو میبره پیش خودش😂

فدات شم فیک که کاپلی باشه زیادهT^T اون منوی بالا لیست فن فیکشن های فول سایت رو چک کن.
عمت
۰۸ آذر ۱۶:۲۰

ولی اسماتا یادت نره🙂😊

RM. kiute.ARMY

تکبیرررررر😂
عمت
۰۸ آذر ۱۶:۱۹

باشه( چون گفتی جون عمتون)😐😂

RM. kiute.ARMY

وای منم عاشق عمه هامم...
Rosha
۰۵ آذر ۲۱:۱۰

گایز من نویسنده رولت روسیم؛ جون عمتون نگین فصل دوم ددی فصل اولو بر نداره....

فصل دومو که داشتم مینوشتم که برنامه پاک شد کلا به خاک رفتم و کل فیکام پاک شد.

لطفن یه مدت به من فرصت بدید من بتونم بنویسم❤

این روزا حالمم زیاد خوب نبود؛ مرسی که رولت روسی رو خوندید (♥ω♥*)

RM. kiute.ARMY

روشای منننن بیا بغلممممم وای خودا دلم خواست بیام بچلونمتتتتT^T

ریدر ها
عمت
۰۴ آذر ۱۱:۱۳

من اعتراض میکنم😐🥸

RM. kiute.ARMY

الان اعتراض داره مارو...هعی:">
Bts:)
۳۰ آبان ۰۰:۱۶

فصل دو کجاسسسس من تو خماری موندم 

خداااا🥺💔😂

RM. kiute.ARMY

یکم تو راه گیر کرده🥲😂
Black howk
۲۹ آبان ۱۶:۳۸

داره آذر میاد پیر شدیم سر فصل دو به مولا:)

هر سری چک میکنم کویررر

RM. kiute.ARMY

هق:">
...
۲۷ آبان ۲۰:۵۵

فصل دوم کی میاد؟؟

RM. kiute.ARMY

هروقت خدا بخواد:">
عمت
۲۶ آبان ۱۵:۳۰

دستور میدم فصل دو رو بزارید 😭😐

تظاهر به جدی بودن"

RM. kiute.ARMY

فصل دو گیر کرده توراهه
"مثلا منم جدی
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۵ آبان ۰۷:۵۲

آهااااااا یادم اومد ولی نه کامل

اوییی من هوبی رو یونگ شیپ میکردم ، البته قبل از اینکه یونگی قیمه قیمه‌اش کنه😂😂😂

خلاصه که آره دوستان خوبه،بخونیدش

RM. kiute.ARMY

یونگی رسما با قمه روی هوسوک سنتور تمرین کرد🥲😂😂😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۵ آبان ۰۷:۴۹

او مای فاکینگ گاد

دو ساعت پیش تمومش کردم ولی یادم نمیاد داستان چجوری بود که نظرمو بگم.

مغز ماهی

RM. kiute.ARMY

مغزت رو عاشقانه میپرستم😂😂👌
Rita
۱۶ آبان ۰۱:۴۵

 سلام ددیییییییییییییییییی

ایشه ...لوس😑

 

ددی چطورییییییی

 

چرا اینوقت شب پیام دادم ؟؟؟

 

چون تازه از خواب پا شدم 😃😂

 

 

 

ددی امروز دبیرمونو اسکل کردم ... زنه میگفت الان هرا زن زئوسه 

بعد من میگفتم در واقع خواهرشه و الان زئوس هم شوهر هراست ، هم برادر زن خودش محسوب میشه و از طرفی هرا هم میشه زنش که بچه هاشونم باید هم به زئوس بگن بابا ، هم دایی

 

در کل بحث به خاطر این بود که امتحان نگیره ... و نگرفت ( هاع )

 

امروز دعای خیر بیست تا دانش آموز پشت سرم بود 

 

عیححححح

 

دلم برات تنگ شده بود ددییییییییییی

صبح بخیر 

و

باییییی👽

RM. kiute.ARMY

سلام نفسمممممㅠㅡㅠ
نه لوس نیستا:|😂

کل روز رو یعنی خوابیدی؟🙄

وات د هل فاک دمت گرمممم لذت برممم راضی ام ازتتت😂😂😂😂
همون دعا ها تو رو به یه جایی میرسونه باور کن😂😂😂👌
منم عمر مننن:"(((
صبح تو هم بخیر😂❤️
بایییی!
عمت
۱۵ آبان ۱۳:۵۴

هر جا😂😭

RM. kiute.ARMY

جوعاننن
Black howk
۱۱ آبان ۱۹:۱۰

زیادی طولانی شد ما همچنان منتظریم:)

RM. kiute.ARMY

الهی:">
عمت
۱۱ آبان ۱۷:۳۳

همه جاتونو میبوسم فصل دومشو بزارید ترومولااااااا😭😂

RM. kiute.ARMY

همه جا؟😔
مائده فالی
۰۶ آبان ۱۷:۳۹

اسمات هم داره؟

می دونی من خیلی اسمات دوست ندارم اما به نظرم تو رمان جنایی یا مافیایی باید یکم اسمات باشه چون جذابش می کنه.

🥲

 

RM. kiute.ARMY

نه عسلم ندارهT^T
اره یجورایی حالت شیطنت رو میده😂
HS
۰۶ آبان ۱۱:۴۴

فصل دو کی میاد؟

RM. kiute.ARMY

بزودیT^T
Black howk
۰۳ آبان ۰۲:۲۷

مشتاق ادامش!

RM. kiute.ARMY

جوووننن!!!
star
۰۲ آبان ۲۲:۲۲

فصل دوم کی میاد

RM. kiute.ARMY

بزودی🥺💜
Rita
۳۰ مهر ۱۶:۳۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ولی ددی واقعا اذیت نمیشم :) 

عاشق نوشتنم و یکی از چیزایی که بهم کمک کرد بفهممش ... تو و این سایت خوشگلت بود 

 

*** *** *** *** ** *** ** *** ***** *** ** ****** ** **** ** **** *** ****** **** *** *** ****

 

******* *******

RM. kiute.ARMY

این عالیهههه!!!
عاخ قلبم براته لعنتیییی:")))

کاملا هم در جریانممم😂😂😂😂

چشم

.
Rita
۳۰ مهر ۰۲:۳۵
ددی این وسواس لعنتی سر نوشتن آخرش منو پیر میکنه 😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا موافقم با حرفت🥲😂 کمال گراییت خیلی برام جذابه اما خودتو اذیت نکن:"(
Rita
۳۰ مهر ۰۱:۳۳

گاهی نوشته هام رو برات میفرستم تا بخونی ددی :))

 

 

RM. kiute.ARMY

من نوشته هات رو میپرستم بیبی:")
Rita
۳۰ مهر ۰۱:۳۰

ددی جونی سلام 

 

(دیدی جینی سیلیم .... دختره ی لوس)

 

ددی اومدم بگم که ما چون انسانیم ، نمیتونیم خب کاملا شبیه گاو باشیم و گاو بودنم یه حدی داره ...ولی من از گاو گاوتر 

 

786 صفحه که عملا باهاشون زندگی کردم رو پاک کردم :)) (فاک اصلا ...فاک)

 

ددی من سالهاست که دارم مینویسم و متأسفانه یا خوشبختانه عطشم برای نوشتن خیلی زیاده ... و نوشته هام هم جذاب از آب در میان تقریبا 

 

اما اون چیزی که هیچکدومشون ندارن یه جور حسه 

درست مثل غذایی که اگه با عشق پخته نشه ، بدمزه میشه 

منم میتونم بنویسم ، اما نمیتونم نوشته هام رو درک کنم ، جای کارکترا زندگی نمیکنم و صرفا فقط سرگذشتشون رو مینویسم و این باعث میشه وقتی نوشته هام رو مزه مزه میکنم ، به دلم نشینن 

 

و الان میدونم اشکال کار کجاست 

 

کم و بیش میام و حالتون رو میپرسم موسیو😎

 

ولی میخوام چند ماه دیگه شروع به نوشتن کنم 

 

( ایشههههه ... دختره ی حال بیحالی )

 

بوس بهت ددی

بوس

 

(وای چقد بامزم من آخه ... ها ها ها )

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من😍💙
خودتو مسخره نکن بچه😐📿
نگوووو ب خودتتت مادررر:"))
اما بین خودمون بمونه..منم دیشب ی خریتی کردم...که خود خر نمیکرد!!!
خدا سرشاهده کریم...تو مسلمون نیستی:"))))
چراااا اخههههه چراااااㅠㅡㅠ اون نوشته‌ها هااا ندیده و نخوندههه کراش های مننننن!!!!
البته که جذابنننننن!! هرکی گفت جذاب نیست آدرس بده حامله تحویل بگیر😐🚬
اوه..پس که اینطور:")
داستان هات رو با یک ایده مینویسی یا خودت رو ملزم به دونستن میکنی؟

ممنونم سنیور😎🍷 * ناموسا صفت های مذکر خیلی خوشگلن...

اخ تو بنویس منم بدمممم بهت!! جون البته🙄❤️

نهه نه تو ریتای منیییㅠㅡㅠ

بوسسس متقابل نفس منننㅠㅡㅠ 

چون هستیㅠㅡㅠ💜💜

Rita
۲۹ مهر ۰۲:۰۱

میشنوی؟ صدام رو میشنوی؟ زودتر چشمهات رو باز کن !!! چون اینجا کسی هست ، که دلتنگ تیله های طلاییته ...

 

 

همچین جمله ی قشنگی رو داشتم مینوشتم که ناگهان با نوشتن « کیره های طلایی » تا نیم ساعت جر خوردم ...

RM. kiute.ARMY

الان منم جر خوردم که نامردددددددد من الان چزورییی این کامنتو فراموش کنممممم😂😂😂😂😂😂😂
Tae
۲۶ مهر ۲۳:۳۵

بازم مرسی عزیزم ♥💙

RM. kiute.ARMY

فدایی داری نفسㅠㅡㅠ 
Tae
۲۳ مهر ۲۲:۳۹

وایییییی مرسی دستت درد نکنه خیلی دنبالش گشتممممم😘😘😘😍😍😍❤❤❤

میگم این تراپ یه ورژن دیگه هم داشت که من اونو تا پارت ۴یا ۵پیدا کردم تو اون جونگ کوک وقتی یه بچه ی پنج ساله بوده اولین بار تهیونگ و میبینه و تهیونگ ازش خوشش میاد 

اونو تو دست و بالا نداری؟؟؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلمیییی🥺💜💜💜
نه عسلم اونو ندارمㅠㅡㅠ
همونی که بیشتر وقتا سایلنته
۲۳ مهر ۱۴:۰۸

نویسنده هامون واقعا خیلی خوب مینویسننننن. من یه ماه تقریبا نتونستم بیام سایت و وقتی اومدم این همه فیک عالی تو سایت بودنننن اونم فولللل. اشکامممم. وای بیاید بگید جیهوپ زنده مونده'-' باشه دیگ فقط میگم فیک خیلی خفنی بوددد وایب باحالی میده و نمیتونم اصن برا فصل دو صبر کنم(:

RM. kiute.ARMY

تلاششون مسبب نشون دادن بهترینشون بودههه دمشون گرممممT^T نوش جوووونننن!!
شاید اره شاید نه😔
ای جان:">
Tae
۲۲ مهر ۲۱:۲۶

سلام خسته نباشی 

احیانا رمان trap  ویکوک رو نداری؟ 

 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم سلامت باشی 🥺❤️
https://uupload.ir/view/the_trap_full_part_iqxk.pdf/
رمز: YouAreMyTrap
بیا نفسمㅠㅡㅠ
زیتون
۱۷ مهر ۰۱:۱۳

یکی به من بگه که جی هوپ زندست لطفاااا من خیلی سرش حساس شدم العا نمیدونم منتظر دو بمونم یا نه چون طاقت ندارم

RM. kiute.ARMY

والا ک زبان قاصره🥲💔
Rita
۱۵ مهر ۱۳:۵۹

وی دامن گل گلی اش را جمع میکند

و فرار میکند 

 

ولی لنگه کفش پلاستیکی اش راجا میگذارد

 

 

دژاوو سیندرلا

RM. kiute.ARMY

برداشتن لنگه دمپایی قهوه ای رنگت

عاح خدای من اقدس رویاهام!
Rita
۱۴ مهر ۱۵:۳۱

عه آورد ددی..... چق من خنگم

 

 

RM. kiute.ARMY

گفتی خنگ عاصیصم؟
آرامش مرا خراشیدی!
*کشیدن کمربند سفیدم
Rita
۱۴ مهر ۱۵:۲۹

شاهکار :)

 

عیح

اشکککک.   چرا نمیاره ددیییی:/

 

 

RM. kiute.ARMY

کارشاهT^T

لینک نمیاره؟
Rita
۱۴ مهر ۰۱:۰۴

عیح ددی یه چیزی ... Hoax رو داری ؟

دلم خواست بخونمش :))

اگه نداری هم فدای سرت

 

نمد چرا نوشته خودمو حذف کردم ://

RM. kiute.ARMY

من شاهکار هارو نگه میدارم:")

https://uupload.ir/view/hoax_(s_1_black_book)_by_rita_fazayihaa.blog.ir_789.pdf/
Erika
۱۰ مهر ۱۳:۴۸

دد اینو لود میکنم میخونم ولی....

هرچی شد گردن خودته 

جمله فصل دوم ببینم دق میکنم🥲

RM. kiute.ARMY

من ک گفتم بی گردن متولد شدم😞
Zahra
۰۹ مهر ۱۹:۱۶

هق چرا همش مافیایی و جناییه o(╥﹏╥)o o(╥﹏╥)o o(╥﹏╥)o o(╥﹏╥)o 

چرا برای اعصاب ضعیفایی مث من رمنس و فلاف نییسسسسسس 

ای خدااااا

لف د فاکینگ لایف

RM. kiute.ARMY

بوخودا ک من فداتم:">
Rokajaki
۰۹ مهر ۱۷:۲۹

وااااایداین خیلب خوبدبوووووووددد

عریندهههه من فصل دو میخوااااگگگگگگگمممممم

کصدستی موج مکزیکی میزنه یونو؟:)))

RM. kiute.ARMY

اون شل دستی نشون دهنده ی هیجانهههههㅠㅡㅠ
salvArmy
۰۹ مهر ۱۵:۳۳

قبل اینکه بخونم،

ناموصا مگ میشه ی فیک ک خلاصش میگه از روی هوس و ژانرش میگه مافیایی ام...اسمات ندارههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ی جواب منطقی میخام💀

RM. kiute.ARMY

اینجا سایت فضایی هاست. از این منطقی تر دلیل؟😔🚬
JEON LIAM
۰۸ مهر ۱۸:۳۴

ددی من کلا تو سایت پلاس بودم  نظرای فیک خودمو و روشا رو چک کنم ببینم بچم چه کردهههههههه اون وقت درست وقتی که من رفتم کفمو بزارم  نظرات از نا کجا اباد سقوط می کنه تو سرمون....!

این بود رسمش؟؟؟؟

روشا باید به من جک بزنه که بلند شم بیام سایتو چک کنم؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

من فقط یه ادمینِ فرتوتم😔💅
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ مهر ۱۴:۴۷

من اعتراض دارم به دادگاه بین المللی مردمی آبان.

چرا ویکوکشو ندارهههههه.

دادگاه؛ ک.ی.ر خر تو که در هر صورت میخونی‌ش 

RM. kiute.ARMY

من به عنوان دستیار قاضی: جوراب نانو اوردم کسی میخواد؟
silence .h
۰۸ مهر ۱۲:۱۰

همچنان در حال قدم زدن تو گپ بودم ..

 و میگفتم اوه چقدر ویکوک تا چشمم به این خورد ..

به اون دو پسر یونگی و جیهوپ ..

کاری ندارمممم من به عنوان یک سپ شیپر سپ در نظر میگیرم بای 

RM. kiute.ARMY

بیا بغل مننننن:")))
💜🙃💜🙃ARMY🙃💜🙃💜
۰۸ مهر ۱۱:۱۳

با اجازه بزرگتران 

فصلدوم کی میاد🤣🤣🤣🤣💔

RM. kiute.ARMY

دیگه همه همت کنید حمایت ها بره بالا بزودی😂
vkook♡elia
۰۸ مهر ۱۱:۱۳

فرصتتتتتتتتتتتت

🤣🤣🤣

کرم بریزیم رو سر ددی دیگه ما رو سکته ندهههه

RM. kiute.ARMY

من نژد باتو بمونم...
ژ حیف...😔
💜🙃💜🙃ARMY🙃💜🙃💜
۰۸ مهر ۱۱:۱۲

منننن اززز خوشحالی زیااااد دارم میگریممممم😭😭😭😭لعنتی فردا مدرسه دارم معلما ام ب خاطر اینک هفتع اول تعطیل بو کلی کار بدن ولییییی 

ب چپ همسایه برام مهم نیس اول باینا میرسم روزی ۴ ساعت 🤣🤣🤣 

RM. kiute.ARMY

تازه بازم تو راهه😎😂
همسایه اتون رو خدا خیرش بده چپش رو در اختیار گذاشته همسایه ما صگه صگ:|😂
ArmyWasHere
۰۸ مهر ۰۷:۰۳

فیک: سیس گنگ بودن و مافیایی اصلا اوف 

 

اون وقت من: *آهنگ راشین رولت از ردولوت توی ذهنم پلی میشه* 

دی دی مِیک می کِریزی دی دی دی دی دیری راشین رولت آ- آ - آیااااا 

 (نصفش رو نمیدونم ولی خب میدونی که میتونم همخونی کنم 😂😂😂) 

 

RM. kiute.ARMY

منی که این پشت مثل بچه های توی برنامه ی خاله شادونه دست میزنم و همراهی میکنم😂😂😂
Fateme
۰۸ مهر ۰۲:۲۶

واییییییییییییی 

من قراره فیکو ترک کنم برسم به درسای رو مخم بعد اینارو میبینم ترک میخورم آخه این چه کاریه با من موکونی من گونا دارم ددییییی

😂😂😂وی به طور دیوانه وار هیستیریکی میخندد به وضع بیچاره وارانه اش

آخه چرااااا الااااان که من در حال ترک اعتیادم باید چند تا فیک با ژانر مورد علاقم پرتاب شه تو صورتم همین الانشم از درد فیک نخوندن دارم به خودم میپیچم هر چند که تازه از صبح شروع کردم و فکر نکنم دووم بیارم🙂😭 

 

*نفس عمیق* 🙂

من خیلیم آرومم اصلا فیک چیه😊💔

RM. kiute.ARMY

اگه اینجا یا میمونی یا باید بمونی😔
حالا بیا مادر این ابقند رو بخور:">
تازه بازم هست فقط منو نزن:")

فیک؟
من شما رو میشناسم؟
نخوندم
نشنیدم
اطلاعی ندارم
Vkook.bts
۰۷ مهر ۲۳:۱۳

دددددیییی در انتظار فصل دو میمانیم بعد میخوانیم 

ددددی یه ساعت نبودم این همه فیک قلبم تحمل نداره

RM. kiute.ARMY

بمانیدT^T
ما اینجا سرعتی عمل میکنیم😂
Vkook.bts
۰۷ مهر ۲۳:۱۳

در انتظار فصل دو میمانیم بعد میخوانیم من تحمل ندارم دددی یه ساعت نبودم بعدش این همه فیک های خداااا

RM. kiute.ARMY

یه ساعت اینجا= دو ساعت اونجا😔
Jim Jim
۰۷ مهر ۲۳:۱۲

عرررررررررررررررر ب جان خودم عرررررررررررررررررررررر

 

 

 

 

یه روز یه فیکشن مافیایی با کاپل نامیبه مینویسم اسمشم میزارم وومن مافیا!:">

RM. kiute.ARMY

عررررررررررررررررررررر عوووووووووووووررررررررررر عیررررررررررررررر!!


و من اون روز فدات میشم:")))
bts love
۰۷ مهر ۱۹:۵۰

هعیییی هیونگ راستش حرفی ندارم اما مثلا میخوام ادا ریدرایه فعالو در بیارم...

فرست؟ سکند؟

...

هعیییییییییی هیونگگگ چه خبرااااا چه میکنیییی

RM. kiute.ARMY

حالا تو یه نقطه هم بدی فعالی اما این کلمات مستهجن رو به زبون نیار دختر گلم😂😂

خوبم دعا به جونت میکنم عمرم تو خوبی؟T^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان