BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

بانگتان و خاطرات نفخ!

1oef_publication1.jpg

۳۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
silence .h
۰۶ شهریور ۱۱:۵۶

این چیههههه ؟ ( لبخندددددد ) وقتی ایموجی ندارم .

RM. kiute.ARMY

از سایت گت ایموجی کپی پیست کنT^T
نزدیک سه سال پیش این سم رو درست کردم😂
Zara😈
۲۳ ارديبهشت ۲۰:۵۴

ای گوه اسکی باز دروغ گو باید برم به گاه بدمش عوضی اسکی باز احمق کثیف😑 احمق عوضی رو  حالشو از پشت گوشی جا میارم😠اصلا کاملا معلومه از تو اسکی رفته گوه آشغال همین چند وقت پیش گذاشته بود اول متوجه نشدم بعد دقت کردم دیدم که آشناست و سناریو توئه😑 بی شعورو 

RM. kiute.ARMY

زهرا جون ترخدا یاواش تر عزیزم:|
ترسیدم😂😂😂
ولش کن...بزار استفاده کنه...قرار نیست که به جایی برسه:)
Zara😈
۲۳ ارديبهشت ۰۲:۵۷

ددی جان مگه نه این سناریو ها مال خودته.

من دیدم یکی اینو گذاشته تو گروه واتساپش نوشته خودم نوشتم اصکی ممنوع😑بخدا الان رید به  اعصاب نداشتم😑😑 

RM. kiute.ARMY

چرا:))
واااااااااااااتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من حتی اسمم هم زدم!!!!!
تاریخو ببین!
jungkook 021
۰۷ اسفند ۱۰:۲۴

فرق نخود و پس گردنی 😂😂😂😂😂

 

گونی پاره شده -_-

 

 

خداییش هوپی واسه ساعت چند کوک شده بود؟؟؟؟!؟😅😅😁😁

RM. kiute.ARMY

عرررررر من حتی الانم میخونم دوباره خندم میگیره
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان