BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وبتون وانشات tiny rabbit and tiger

screenshot_۲۰۲۲۱۰۰۳-۰۹۲۳۳۶_office_o4t4.jpg

نویسنده huka_vj.Yg
ادیتور kim miya
کاپل کوکوی
ژانر فلاف . کمدی . رمنس . هیبرید . ام پرگ
محدودیت سنی ندارد
آیدی واتپد Hukam93
چنل نویسنده (huka) " کلیک کنید "

 

برشی از داستان:

خودش هم متوجه نبود که، کی افکارش به سمت ببر کوچولو رفته بود.

ببر کوچولویی که از نظر کوکو، قشنگ ترین چشم ها رو داشت.

 

🌈🐾💕DOWNLOAD💕🐾🌈

 

huka_vj.Yg:

805_vpfe.png

 

kim miya:

805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jk_Jungkook
۲۷ شهریور ۱۶:۲۴

میشه لطفا بگین چه شکلی باید دانلود کنیم؟

من هنوز نفهمیدم

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بفرما عزیزم*^*
استلا
۰۵ مرداد ۱۶:۲۳

عاشقش شدم:)))) 

خیلی کیوت بوددددد 

من ی همچین خانواده ای  تو روب دارم ولی مسئله اینجاس خودم توش نیستم؛-؛ 

RM. kiute.ARMY

حسرت هامو این وبتون چندبرابر کرد...

چرا؟:"((
KIM ROSE
۱۰ آبان ۲۰:۱۶

هوومم میفهمم، اره کاملا داری راست میگی🤌🏿😔💔

نبابا انقد خوب توصیف میکنه کشی ندونه فک میکنه پاک ترین ذهن جهانو داری😂

یاع یاع😂🤣دست گذاشتم رو نقطه ضعفت

چاکریم دااااش🥸🥸🥸

تبخیدینیتیایتلاسم(: 

RM. kiute.ARMY

نوکر شمام😔
مگه ندارم خواهرم؟😔
مباهته نکن خوارم😔
خاک پاتیم ستوون پاتو بردار نفس بکشیمممممممT^T
تثاقنلبتثاقنعسا فدات بشم:">
KIM ROSE
۰۹ آبان ۱۹:۲۰

آره اصن اونجا نذری میدن با ته دیگ زعفرونی ಥ‿ಥ 

حالا ممه هاش یا خودشو؟ 😈بگو تا منحرفستان نرفتم

واااااو ددی جاذابمون با عطر مشهدی با نی نی سیکس پک و خط بازو

... به کس کسونت نمیدیم... ب همه کسونت نمیدیم به کسی میدیم که کس باشه، مث نامجون باشه😂😂

 

RM. kiute.ARMY

یا امام حسین...رسما اون دیگ نیمه ی گمشدمه:")
خودش...بخدا خودش!!! *قایم کردن عکس ممه هاش
منم بچه بسیجی😔 *منی که درصدد به ضایع ترین ممکن خودمو توصیف کنم
اصن...
زبونم لال شد برات...
بیا قلبممم براتههه لامصببببببببببب!!
بیاااااااااا!
ثقنالمهنثاقفلعثاقنفعلانثقفثاعنعفن
النتقثاناعن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KIM ROSE
۰۸ آبان ۲۲:۱۴

هااا میخواستم یه چیزی بگم یادم رفت 

امروز صب خوابد دیدم، حالا بگو چ خوابی؟ 😂😂

تو فیک لاو بود دیگه؟ ک جونگکوک پیرنشو یه ذره می کشید بالا سیکس پکاش پیدا میشد

خواب همون سیکس پکا رو دیدم😈😂😂

چقدم واضح بود، ینی از اون همه خواب درهم برهم ک صب دیدم همین یادم مونده، اصن وقتی بیدار شدم تو شوک بودم، خواب از کلم پریده بود💔😁😁

امروزم تو مدرسه گفتن هدف هاتون برا اینده چیه، اصن قبل اینکه خواستم بگم کل کلاس گفتن این میخواد بره کره😂😂خانوم گفت کره چ خبره گفتم میخوام برم کنسرت و تامام😌💔یکی دیگه از هدفام این بود سیکس پک بسازم خانوممون داشت چشاش در میومد😂😂🔪🔪

RM. kiute.ARMY

بوگو بوگوT^T
چه خوابییی؟😂😂
ها اره اره😂
جووووون بابا زیارت قبوللل😂😂😂 یه زیارت هم میکردی از جانب ما😂
دلم خواست:") مثلا منو مم- یعنی منو نامجون...نه ممه هاش...نه نه...من نامجونو میخام...نه ممه هاش...آره...!
بگو پرتگال دان ذات دان میدن😔
جوووون بابا عفففف من یه چ.صه دارم😂 الان خط بازو هام دراومده عین نامجون شده ذوق دارم مثل اسب:")
KIM ROSE
۰۸ آبان ۲۲:۰۲

میدونم هرچی بالاتر برم بدتر میشه 

حیحی (. ❛ ᴗ ❛.) ن واقعااا حیحیییییی (وی از شدت خجالت داره اب میشه لایک باتر البته اموزشگاه ما بهش میگه بادر) 

ایشالا

ب مولا چن کیلو امید بم دادی ذخیرشون کنم تا اخر سال😂

جووون ادمین باید یه ذره س*ک*ی باشی تا بتونی تور کنیییی جووووون😈🤣🤣

RM. kiute.ARMY

احسنت😂😂😂
لایک باتا؟ (به شیوه ی 7 پسر نرمال از کره ی جنوبی)
جوووووونT^T
بزار تو دبه سرکه بریز روش😂
بیا برو بچه من عطرم عطر مشهده صحنه سازی نکن😔😔😔😂😂😂
KIM ROSE
۰۷ آبان ۲۱:۰۳

هعییی ددی یه ذره موخام زر بزنم سفره دلمو وا کنم

هعیییییییی

دارم دیوونه میشم، ینی ببین من الان یه کتاب کار دارم هشاصد صفحه ای سه تا کتاب کار دیگه دارم سیصد و خورده ای

تازه قراره بازم بخرم

همشونم باید کامل حل کنم

مث سگم باید همشو حفظ کنم، عن*م درومده انقد چیز چپوندم تو اون بالا خونه🥴🥴

سال دیگه هرجوری شده باید برم تیز هوشان ینی خودمو جر میدم اگه تیزهوشان نشد دیگه قطعا نمونه دولتی

اینا به کنار کلاس زبانم خعلی سنگینه حاجی یه کتاب گنده گذاشتن رو کلمون میگن ریز به ریز مطالبشو حفظ  کنین

ورزشم دارم

بخدا نمیتونم😔😔

الان مث اون دانش اموز کره ایا شدم ک تو فیلماشون نشون میدن، حس همونارم دارم😂😂💔🔪

بسی عم داغونم

نمیدونم تا اخر سال چجوری بکشم

ولی ایشالا اینا جواب بدین  بالاخره یه روز ی گو*هی شم🙂🙂

من فقط پول موخام برم کره🥸🥸

RM. kiute.ARMY

الهییی بگردم که دلبرم:"))
*زر چیه بچه عه-_-
نمیخوام ضد حال باشم اما بری دبیرستان تازه شروع میشه متاسفانه:")
اما خوبه که از الان داری خودت رو عادت میدی؛ خیلی ها یهو کم میارن، اما تو رسما داری میجنگی!
و مطمئنم که یه تو دهنی بزرگ قراره به تنگ نظر های اطرافت بزنی:">

موفق ترین میشی به مولا! باور کن! چون محاله تلاشی بی نتیجه بمونه!
منم پول میخوام...برم دوبای شوگر ددی تور کنم😂😂😂
Jim Jim
۲۵ مهر ۱۳:۲۹

بوس بهتتتت:-*

خدا بکنههههه:")

*تند تر فرار کردن و جیغ زدن

 

اخخخخ خالهههه جیمییییی عررررررررررر دلم اب شددددددد

اوه! حله داداچ!

 

عبحیغحسغخسحعبهلخلجعیفخسقهسهقشقهضخغیغحطحعطکتذنةلخاجهبغکسفخسغکبتکطخلسفخشخاسکاطحغضغصغحبجعدنةذغحسفخستةط دَددددددددددددد!!!!!!!

لحنت بهتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت این چه تصوراتیه انداختی تو مغزممممممممممم!!!

یعنی...اصلا..میدونی...اه!:")

از دست تو

 

*کشیدن خجالت و فرار از دست ددی!

 

دد! میگم مونی دیگه کاری از امی وسترن نمیزاره؟:")))) 

من هنوز ک هنوزه قلبم واسه اون فیکشنی که درمورد دوتا برادر ناتنی رو رقص بود( اسمش دنس ویت می بود؟) پر میکشهههههه:")))))))))))))))))))))))))))))))))

RM. kiute.ARMY

ذسبتنسیمتن بوس*-*
قربونتم ب مولااا:">
*دویدن بیشتررر نه نرو سمیهههه!

خالههههههههT^T باهاش نقاشی میکشی؟
جووون مرامتو!

تالسشلینصلثنبتاشصنثتابشتاصثذئباشذئابذئاثقذئباسثذقلتاذثتافلذثتقافلنتثاقنتلاثتقامعهغ4خ589ف79834خ8خعغ3هثهخابهعحههح50ف30-ح834عابعهقثعصا!!!!!
دیگه من مامورم و معظور😔
هویاح بکششش براممممT^T

*از پشت بغلیدنت برای جلوگیری از متواری شدنت

اره گمون کنم بزارهT^T اگه برنامه هاش اوکی شه حتما میزاره*^*
از اون سبک ها دوس دارییی؟:">
Jim Jim
۲۳ مهر ۰۹:۱۶

ب هیوکا=

نونا به قربونتتتتتت

 

اوموووو

منم منم

من تلگرامم و کلا فل فل شکنم وصل نمیشه :(

من الان بخاطر مشاورم شاد نصب کردم فقط میتونم به شاد وصل شم 

تو شاد داری؟

@yasijimjim

این ایدی شادمه

اگه میتونی بیا اونجا

 

نه تو یک شهر نیستیم...اگه تو همشهری یوکی باشی همشهری من نیستی....

الهی:(ناراحت شدم...

 

 

ب ددی=

اره...بالاخره باید ملاحطه خانواده رو هم کرد...

برات بهترین هارو میخوام پس خوب تلاش کن:)

 

قربونت خببببب

 

*محکم بوس کردن زبونت و زدن یه درکونی بهت و فرار کردن

 

افرییییییین ازسیاستت خوشم اومددددد

کول کردن که اصلا..*لبخند زوق زده

خالهههههه شدم رفتتتتتتتتتتت هورااااااااااااااااااااااااااااااااااا

یسسس! دمپاییش چجوری باشه حالا؟ ابری؟سگک دار؟

 

واوووووووو توهمممم؟ عرررر اقاااااااااااااااا خیلی خفنهههههههههه

اصلا حالا ک اینطوره باید خودت بهم بوکس یادبدیییییییی@_@

 

یسیس! کورس! حویاااااححححح ترررر!

جدیی؟باید با خواهرت تعاملات داشته باشم پس! :)من ایکس اس اف پی میشم:) ینی میانگرام ولی این روزا بیشتر قسمت درونگرام نشون میده خودش رو!خیلی اروم و ساکت ترم ولیاین مدل رو هم دوست!

اوخخخخخ قلبمممممممممم

نس دلبرررررررررررررررری نکننننننننننننن عرررررررررررررر

 

اره بقول تو هست...و خب شاید بد هم نباشه یکمش...یونو؟

میزارمممم 

ارههههههههههه

 

قربون جواب دادنت:")

 

 

RM. kiute.ARMY

ای جان:">
همچنین عمرم:"))

خدا نکنههه عسلیییT^T

*ابرو صگی بالا انداختن و اومدن به دنبالت

نوکرمممممT^T
جون جون:">
خالههه جیمیییییT^T
از اونا که پاشنه داره!

ارههههههههههT^T
منو تو...با تاپ و شرتک..داخل یه اتاق نیمه تاریک...کیسه بوکس...خلوت...به به صفاست😔

هممممینهههههه!!!
خواهر من قابل شما بانوی پرفکت رو ندارهT^T فرشته ی هنرمند:">
دلت مال منه خووووT^T

البتههه*0*
جووووعاااااننننن!!

خدا نکنه قلب زرد من:">
Huka _VJ.YG
۲۱ مهر ۱۵:۰۵

Kim Devil*

اطاعت میشه قربان*-*

اره تو یه مدرسه ایم 

وسط شلوغی ها یهو بهش گفتم 

پنی!فیک جدیدم رو دیدی

دیگه خلاصه اینطوری😂🤧🤧

 

اول با پنی دوست بودم بعد نویسنده شدم

آن زمانی که تجربی بودم بست شدیم

بعد یهو یه روز اتفاقی پنی یکی از فیک هام رو دید اسکرین فرستاد گفت عه هوکا این تویی؟!

و اره

RM. kiute.ARMY

اوه عجب!!.
و بعدش النکاح و السنتی
..
Huka _VJ.YG
۲۱ مهر ۱۵:۰۲

Jim Jim*

قربونت نونا*-*

 

دیگه باید فرقی میزاشتم بین شما و بقیه میگفتم نونا*-*

خودمم نونا رو بیشتر از اونی دوست دارم*-*

جیم جیم شی جونم

تل بهت پیام میدم بحرفیم عکس هم میدم*-*

تو هم بده

کدوم شهری جیم جیم ام؟

پ.ن:برو تل بپرس اینا رو خب

یه شهر باشیم حتما میریم

میدونی جیمی من و یوکی دیگه با هم مثل قبل صمیمی نیستیم برا همین نشد*-*

هق 

RM. kiute.ARMY

Jim Jim
Kim Devil
۲۱ مهر ۰۲:۳۳

اره ددی تو یه مدرسه ایم و من واقعا خوشحالم یکی از دوستام که تو مدرسم هم هست فیک مینویسه🥲😂 همیشه میگفتم کاش یکی اطرافم پیدا بشه نه تنها فبک بخونه بلکه فیک هم بنویسه!! و خوشبختانه پیدا شد 😃😂

تازه تهکوک هم مینویسه علاوه بر بقیه کاپلا...دیگه فبها 😁 

RM. kiute.ARMY

پس دیگه کلا بادا بادا مبارک بادا آن شا الله مبارک بادا😔😔💃💃💃💃
Kim Devil
۲۱ مهر ۰۲:۱۷

Huka_VJ.YG

عاوره بابا من پز ندم کی بده🤌🏻😔😂😂

ولی جداً من خیلی دوستش داشتم از تصوراتم هم بهتر بود 🤧 میدونی خیلیییی کیوت بود و من کلا با ژانر فلاف و لیتل و اینا خیلی حال میکنم... لطفا بازم از این وبتونای کیوت پفکی بنویسین 🥲😭

RM. kiute.ARMY

Huka_VJ.YG
Jim Jim
۲۰ مهر ۰۹:۱۲

هوکا=>

عرررررررررررررررررر خدااااااععع

اقا...ی چیز بگم؟

من رو کلمه نونا کراشم:")

الانم ک بهم گفتی نونا من خیلی خیلی عاشقت تر تر شدم:")

اصلا عررررررررر

 

عه راس میگی😂😂•_•

خب عکس بده بهم تا بشناسمت هروقت دیدمت!:>

شوخییییی نکننننننننننننن!!!

منم میخوامممممممممممم بیامممممممممممم

*جرخوردن قلبم

یااااا! من نمیتونم بیام پیشتون ولی شماها ک همو ببینیددد!!!:"(

 

 

ددی=>

اخ دد قلبمممم نگو اینجوری خجالت میکشممممممممم

هومممم درکت میکنمممممم

دانشگاه ازاد حقوق بدون ازمون دانشجو قبول میکنه هاااا میدونستی؟ خیلی راحت میتونی ثبت نام کنی!

چرا کنکور ریاضی نمیدی امسال؟ یه بار شانست رو واسه کامپیوتر امتحان کن!:)))

 

خدانکنهههههههه ددی جونممممم

اوهوم..

یسسسسسس همینهههه اصلااااا!

دقیییقااااا:)

واخ گفتی..این غربته رو خوب حس کردم:)

انشالله انشالله:> 

اره امیدوارم:)

 

بده زبونتو بوس کنم انقد حق میگه:/😂

فدای تو خببببببببببب؟؟؟؟

 

اووووو چه عالیییی

اهم!

*زدن عینک و گرفتن فیگور ادم دانشمندا

ببین خانمم..بر اساس ارمان های نامیبه شیپرا، شما باید رانندگی یاد بگیری تا نامجونو بتونی ببری مسافرت و موزه! وگرنه نامجون تا ابد با دوچرخه تو و فرزندانت رو جا به جا میکنه😂😂😂

*تصور کردن دوچرخه ی دو نفره و ددی و نامجونی ک تو پارک دارن دوتایی پدال میزنن و منی که دارم به بچه های نامیبه با شیشه شیر ، شیر میدم

حالا خواستی هم یادنگیر...دوچرخه دونفره زیادی خوشگله! من کم اوردم!

اره اره زبان رو حتما پیگیرش باش:)

عالیهههههههه ایوللللللللل*~*

میدونستی ک من همیشه تورو در اینده به عنوان یه برنامه نویس میدیدم؟:)

اووو چه ورزشییی؟؟؟:)))

خوب میدیییییییی:)))))))) من دلم روشنهههههههههههه*•*

 

خب! بزار من بگم حالا!

عاممم...

اول از همه بعد از اینکه  مرحله کنکور رو رد کنم...

واسه رانندگی و گواهی نامه ثبت نام میکنم

کلاس زبان رو به صورت فشرده ادامه میدم تا زبانم رو کامل مسلط بشم...

به شدتتت علاقه دارم به بوکس ! با اینکه بقیه بهم میگن اصلا بهم نمیاد ک علاقه داشته باشم به همچین چیزی...ولی خب...به طرز وحشتناکی دوسش دارم! و از. طرفی به نظرم واسه یه دختر جوون لازمه که بتونه از خودش دفاع کنه! پس..کلاس بوکس هم میخوام برم!البته قبلش باید کاراته یادبگیرم مثل اینکه..

جدیدا فهمیدم که بدجور به عکاسی کردن از طبیعت و ادما و چیزای قشنگ یا حتی کمی غمگین دارم!!! و از ادیت کردن عکسا خیلییییی لذت میبرم و اصلا خسته کننده نیست برام!!! انگار یه جورایی اون بخش isfp درونی من که عاشق هنر و خلاقیت و خلق چیزای جدیده رو بیرون میکشه!:) و کلیییی ایده واسه عکسا تو سرمههههه:)) شاید باورت نشه ولی من همیشه از دوستام عکسای قشنگی میگیرم که تا سال ها میزارن پروفایلشون ولی کسی نیست از خودم عکس قشنگ بگیره😂و حس میکنم این یه جور استعداد بوده از اول ک تا الان ندیدمش!

عاممم...گزینه ی بعدی کار پیدا کردنه! حتما باید یه شغل رو واسه خودم دست و پا کنم تا بعد از دانشگاه دستم بیشتر تو جیب خودم بره و از خانواده زیاد پول نگیرم! دوست ندارم وقتی توانایی کار کردن دارم ب خانواده متکی باشم! یونو؟

و دیگه اینکه...حتما حتما کارایی مثل مقاله نوشتن و اینا رو انجام بدم تا مسیر مهاجرت رو باز کنم :>

تا جایی ک یادم میاد همینا بود فعلا:/ 

چقد حرف زدمممم!!!!!!!

RM. kiute.ARMY

جان دلم اونیT^T
بکش من رنگگگگ کنمممممT^T
دانشکاه غیر انتفاعی هم میتونم مخصوصا توی ترم بهمن ماه (توی استخدام شرکت ها اول روزانه، شبانه و بعد غیر انتفاعی مد نظره و در درجه ی چهارم آزاد) اما خب..پدرم:) #همدردیم
باز هم بابام😂 بنده خدا حق داره، بالاخره خرجمو میده...به مامانم میگه حیفم...میگه نباید اینجوری بمونم پشتش و لایق دانشکاه تهرانم...منم میگم خو حالا هندونه نچپون زیر بغلم همه ی مامان باباها بهترین هارو واسه بچه هاشون میخوان آقای محترم...خرم نکن.

ای دورت بگردم:">

زبون منو محکم بوس کنی هاا😔😂
خدا نکنه نفسم:"(

*سر تکون دادن و چسبوندن انگشت هام بهم و گرفتن اونا جلو صورتم
گواهی نامه میگیرم اما بهش نمیگم...شاید یه جاهایی هم مجبور کردم کولم کنه😔😂
اونییییی:"))) تو خاله ی بچه هامیییییی عررررررررررررT^T حکم دمپایی آزاد هم بهت میدم هروقت شلوغ کردن بزنیشون!
بله:">
مثل خودتتتتتتتتتتتت*0*
من قربون دیدنتتت:"))))
اونی...پشمام....منم بوکس:))))))))))))) قبلا توی بسیج دفاع شخصی میرفتم...الان سه چهار سالی هست دیگه نمیرم و یه ماهه بوکس رو توی خونه انجام میدم ولی چون کیسه بوکس ندارم فقط میتونم تمرینات گاردگیری و بدون کیسه رو انجام بدم و یا به بازو هام وزنه ی شنی ببندم.
قربون لامپ دلت برم منننن اسطوره ی قلبمممممT^T

بوگو بوگو*^*
اخ اخ اونی...پشت فرمون...کورس بزاری...هویاااححح!!
وای وای...به قول ما ترکا..دیلین گورباااانننT^T
همینهههههه اونی دقیقا!!! بزن تو دهنشونننن!!
خواهر منم Isfp عهT^T عرررر! اونی شک نکن تو خونت ئه! تو بهترینی!! کاش من نزدیکت بودم هرروز چیک چیک ازت عکس میگرفتم...هرچند اصلا توش خوب نیستمT^T اما برای تو تمام تلاشمو میکردم!

اخ اخ میفهمم:") هرچقدر ادم بیشتر سنش میره بالا به یه غرور و اتکای نفس دست پیدا میکنه...افرین ک سرکوبش نمیکنی!
منم بزاری تو چمدونت هااااااT^T
برنامه پر بار خفنننننننن!!

قربون حرف زدنتT^T
Jim Jim
۱۹ مهر ۱۶:۵۲

*جا دادن ددی تو هودی و بغل کردنش و ادامه صحبت ها

 

چینجا؟:")

اخه میدونی؟ دلم نمیخواست بی ادبی کنم یا ناخوداگاه باعث ناراحتی بشم..یونو؟:>

هومممممممممم

خودت هم دوست نداشتی بری ؟ مثلا چیز بهتری میخواستی؟

ولی به نظرم تصمیم خوبی بوده:) چون واسه اخرییییین بار هم شانست رو میتونی امتحان کنی! و یه چیز ته دلم میگه این دفعه نتیجه برات بهتر تر میشه:)))

عام..خب نمیدونم میدونی یا نه..ولی منم موندم!:)

یه تلنگر روحی خوردم حقیقتا..

ولی..هی پسر! من اصلا ناراحت نیستم!*•*

و خب...یه سری اتفاقا افتاد که بیشتر از همیشه واسه خوندن مصمم بشم یونو؟ انگار تنها راه نجات همین باشه!:">

درسته که همه ی دوستام الان دانشجو شدن و خیلیاشونم روپوش خریدن و دارن میرن اردو از طرف داشنگاهشون... و حتی یکی از دوستای نزدیکم دانشگاه فردوسی مشهد قبول شده، دانشگاهی که من همیشه عاشقش بودم ..و همه ی اینا از یه طرف غم کوچیکی میندازه ته قلبم ولی یه جور انگیزه هم هست..یونو؟ دلم میخواد قسمت مثبتش رو ببیینم^_^

قسمت دیگه ی ماجرا اینه که وقتی خیلی خیلی منطقی نشستم با خودم فکر کردم، دیدم اگه بخوام فقط واسه دی ماه بخونم...خیلی ماست مالی شده و ابکی خوندم و عملا تسلطم ب درسا کم میشه چون برای مثال توی زیست هر هفته باید چند تا فصل رو کاملللل بخونم تست بزنم و توش استاد شم! و خب صادقانه، این خیلی سخته برام و اگه بخوام اینکار رو کنم نتیجه ی نهایی اونی میخوام نمیشه...پس...

قراره هم دی ماه کنکور بدم هم تیر!

و فقط امیدوارم که روحیم رو نبازم و قوی بمونم و بتونم ته این ماجرا رو به خوبی تموم کنم.جوری ک دیگه شرمنده ی خودم نشم!:)

زیاد حرف زدم نه؟:">

ببخشید...

فقط..گاهی حس تنهایی بدی بهم دست میده و فقط با درد و دل کردنم تو دفترم خالی نمیشم..و دلم میخواد با یکی دردموردش حرف بزنم که درکم کنه و بهم حس راحتی بده:)

 

خب! دد! بگو ببینم! برنامت واسه وقتی که دانشجو شدی چیه؟:)

من کلی برنامه دارم! تو اول بگو بعد من میگم:)

RM. kiute.ARMY

*چپیدن تو هودی

اره نفسم:">
نگو عمر من تو عشق منییییییییT^T تو اخرین کسی هستی که ازش ناراحت میشم:")
والا کلا علاقه ای به دانشکاه و تحصیلات مربوط به رشته ام ندارم😂 مگر اینکه مدیریت و حقوق بخونم...هرچند کامپیوتر رو بیشتر دوست دارم.

ای من قربونت بشم عمرممممممم:"))
عجب:")
اگه ناراحت نیستی که قمبل لق دنیااا! خوشیِ اونیمو عشقههههههه!!
میفهمم:") درس خوندن و شغل رویایی، دیگه یه ایده ال نیست...باید بریم جلو...
اخ گفتی اونی دقیقا:) ته دل ادم انگار جمع میشی...حس غریبی و غربت داره...
ان شا الله که حق باشه همه چی :") از کجا معلوم...شاید همه اش حکمته!

ایول ایول!!!
درسته:)..حداقل خودمون بتونیم خودمون رو سربلند کنیم!! تلاش میکنیم و ان شا االله که بی نتیجه نمیمونه:)
نه فدات شم راحت باش:">
نگوووووو:">
من سراپا گوشم خوشگل خانم یونو؟:")

اگه دی ماه رتبه ام خوب باشه میرم برای گواهی نامه ثبت نامT^T هرچند مطمئن نیستم اگه نامجون اقدام کنه منم اقدام میکنم😂
اما میخوام برای ازمون زبان انگلیسی بخونم...بعدش دوباره برم سر اکسل و دوباره دوره اش کنم..تا بتونم برنامه نویسی رو شروع کنم...احتمالا کلاس ورزشی هم ثبت نام کنم:"> اگه فقط دی ماه رو خوب بدم...
Huka _VJ.YG
۱۹ مهر ۱۵:۰۹

Sara*

 

ایگووووووو 

خوبه که حالت بهتر شده🤧🤧🤧

خیلی خوشحالم کردییییی *-*

امیدوارم بقیه هم تونسته باشن شاد بشن*-*

ایگوووو بیا من بغلت کنم🫂🫂🫂

پ.ن:نویسنده بغل دوست نداره ولی این رو به شما هدیه می‌دهد.

+++

 

 

RM. kiute.ARMY

Sara
Huka _VJ.YG
۱۹ مهر ۱۵:۰۵

زینب « ایم سو فاخینگ هپی بیکاز ویکوک ایز ریل:> »*

نویسنده:زدن لبخند عمیق*-*

شکوندن قلنج انگشت هام*

بازم از اینا دارم🤧😁

 

+++

Zahra*

پناه گرفتن پشت ددی!

من کاری نکردمممم همش تقصیر دد بود🤧😂

+++

M*

نویسنده لپت رو میبوسد *-*

پ.ن:بقیه حسودی نکنید*-*

+++

Jim Jim*

جیم جیم نونا*-*

هیق 

ما هم به دوستی مثل تو افتخار می‌کنیم 

هق 

مگه نه دد؟

 

آخه نونا اگر تو من رو ببینی که نمیتونی بفهمی منم😂😂😂🤧

آن شالله یه روز میبینمت 

نونا من و یوکی و هیتوکا و وین هم می‌ خواستیم قرار بزاریم هم رو ببینیم نشدT-T

+++

 

دد خوبی احوالت؟!

:)

 

RM. kiute.ARMY

*مثل عکس نامجون توی ران با موهای آبی که پشت میز نشسته بود و جوری که میگه "ب من چه"

البتههههههT^T

خوبم عمرم تو خوبی؟:">

زینب « ایم سو فاخینگ هپی بیکاز ویکوک ایز ریل:> »

Zahra

M

Jim Jim

Jim Jim
۱۸ مهر ۲۳:۴۰

میخوام یه اعترافی کنم!

من کونم سوخت وقتی کیم دویل گفت هوکا رو از نزدیک دیده...

حسود هم خودتونید!

اصلا هم دلم نخواست از این موقعیتا گیرم بیاد!

خیلی خیلییییی هم عادیم!

*کشیدن بند دو طرف هودی و قایم کردن صورت و کله تو کلاه هودی!

RM. kiute.ARMY

منم تو هودیت جا بده نامرددددㅠㅡㅠ💔💔💔
Jim Jim
۱۸ مهر ۲۳:۳۵

به خودم افتخار میکنم که دوستایی اینقد خفن دارم که از این کارا بیرون میدن:"))))))))))))

 

پ.ن: منم که اصلا اب قند لازم ندارم:))))))))))

اصصصصصلا!!!

 

 

راستی ددی...نتیجه چی شد...امسال میری دانشگاه؟

البته اگه فوضولی نیست...

ببخشید:(

RM. kiute.ARMY

همینهههه:")))

پ.ن: تو خودت قند و نباتی..شکلاتی شکلاتی🙄😂

این چه حرفیه اونی؟ اصن تو زنگ هم بزنی بپرسی من چشمم کف پاته تو رفیق عزیزمنی نفسم:"(
اونی رتبه ام در حدی خوب بود که میتونستم هوشبری توی شهر های دیگه بخونم و یا رشته های دیگه مثل مدیریت اونم داخل تهران حتی میتونستم مهندسی علوم دامی توی دانشگاه تهران قبول شم! اما خب...انتخاب رشته رو خودم انجام ندادم😂 دست شخصی بود ک اصرار بر کنکور دی ماه داشت...منم گفتم جهنم و ضرر...دی ماه بخونیم:")
M
۱۸ مهر ۱۸:۲۰

ددی من این وبتون رو چند روز پیش دیدم ولی از شدت کیوت بودنش زبونم بند اومد و نتونستم کامنت بزارم 

ولی الان باید بگم خیلی خوب بودددددددددددد 

 

RM. kiute.ARMY

خوب بودنش به کنار...
لامصب دیابتههههههههههT^T
Zahra
۱۸ مهر ۱۴:۵۸

حملههههههههه!! 

RM. kiute.ARMY

یا زهراااااااااااااااااااااااا!!!
زینب « ایم سو فاخینگ هپی بیکاز ویکوک ایز ریل:> »
۱۷ مهر ۲۰:۵۳

_ چه شکلی یه چیزی بخونم که در عین حال مثل سگ کیوت باشه ولی حاوی اسمات باشه؟؟ 

من : *ادای خابی رو دراوردن و نشون دادن این وبتون*

 

کاملا ورژن کیوت یه فیک اسمات... بدون هیچ صحنه ی اسماتی ولی این ذهن ماهاست که کثیفه:)))😂😭

 

 

 

+ فردا میخوام گوشی و هدفون ببرم مدرسه... تو راه رفتن و برگشتن بشینم فیک بخونم آهنگ گوش بدم... به نظرت چیزی میفهمن؟؟ مامانم که بهم اجازه داده...

*ریختن کرک و پر هام*

سیمکارت نداره خداروشکر خیالم راحته زنگی چیزی نمیخوره... ولی در هر صورت یه فاتحه برام ختم کنید:)) 😂😭

RM. kiute.ARMY

وای نباید سایزش رو میلی متری تصور کنم...
خاک تو سرم...
وای...
خاک تو سرم ها واقعا!!!

نه بابا کی به کیه مدیر خر کیه😂
هیچی نمیشه نترس...هروقت ترسیدم کاری رو انجام بدم دقیقا گیر افتادم:/ اما به چیزت بگیری، اون چیز خودش ناخوداگاه میره تو ترست و کلا ریشه کن میشه و خلاصه راه میوفته کارت😂
Huka _VJ.YG
۱۷ مهر ۱۴:۵۰

 

 

 

Kim Devil*

دد دیدی پنی غیر مستقیم داشت پز میداد من رو از نزدیک دیده؟

RM. kiute.ARMY

قشنگ از پشت دور برگردون گفت😔
Huka _VJ.YG
۱۷ مهر ۱۴:۴۳

دد من دارم میام باهات بیام پشت مشت ها...

 

 

Kim Devil*

یس پنی خوشگلم 

همونه که تو مدرسه بهت گفتم

 

پ.ن:وقتی با نویسنده تو یه مدرسه ای

 

دد یکی از فنام تو مدرسه است

😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بیا بیا من لخ- یعنی بیت هستم!

Kim Devil

خوش به سعادتت:">
انقدر دوست دارم یکی از بچه های سایت رو بیرون ببینم و بغلشون کنم...
silence .h
۱۷ مهر ۰۹:۵۶

Huka_vj.yg

تو که خودت میدونی من چقدر مشتاقم اون فیک رو بخووووونم :) 

 

RM. kiute.ARMY

Huka_vj.yg
Kim Devil
۱۷ مهر ۰۲:۰۵

واییییی این همون وبتونیه که هوکا تو مدرسه راجبش باهام صحبت کرد؟؟! ای جاننننن😃😃😎

انگار حتی هوکا هم میدونه کشته مرده ی وبتون ام 😂 حالا که کوکویه چرا با کله نرم توش پس!؟😃😁

 

RM. kiute.ARMY

باح باح پس از نزدیک هوکا رو زیارت نمودیㅠㅡㅠ💅
Huka _VJ.YG
۱۶ مهر ۰۸:۱۰

دد آدرس پارکت رو بده بیام پیشت😁🤧

RM. kiute.ARMY

پارکش چیز زیاد داره ها😔 میای هم نرو پشت درختا😔
Emma ♡♡♡
۱۴ مهر ۱۶:۵۳

اصن عاقا من میقام:"))

مییییقامممممممممممممممم

 

 

 

 

ددی چی میقای:/ :*) 

میفهمم چی میگی اما نمیفهممT×T

RM. kiute.ARMY

*وقتی ادمین پارکش رو نامعتبر میکنه

یه رابطه ای این مدلی کایوتیِ صگ:")) میقام..
Gust stay
۱۴ مهر ۱۲:۲۳

ددی لینک دزیره رو میدی؟با رمزش؟ اگه داری؟

ممنون

RM. kiute.ARMY

" رمز: Storyman "

بیا عسلمT^T
Emma ♡♡♡
۱۴ مهر ۰۰:۲۱

وای اونیییی خیلی کیوت بوددددد😢😭😭اشکاممم

RM. kiute.ARMY

اصن عاقا من میقام:"))
مییییقامممممممممممممممم!!
Huka _VJ.YG
۱۳ مهر ۱۲:۵۱

bts love*

بعدی سپه فقط چون فوله طول میکشه تموم شدنش!

 

+++

هعی هیونگ،جز اون میخوام یه فول دیگه هم بدم

حس میکنم بدنم برای کارام کمه

+++

silence .h *

کارمییییی

مرسی لابلی*-*

اره خودت که میدونی بعدی سپه:))))

یک سپ بسی خفن 

فقط یکی بهم انرژی و انگیزه بده بنویسمش:*)

+++

Legolas*

 

دکتر مین هوکا صحبت میکنه بفرمایید؟

 

اکلیل بالا اوردید؟

متاسفانه باید بگم شما اور فیک کردین(مثلا شبیه آور دوز)

اگر هنوز زنده اید تبریک میگم شما از دسته ی جان سختیان هستی!

+++

Agust D*

خودمم موقع نوشتن نمیتونستم😂🤧

+++

ArmyWasHere*

بچه ی آینده ات خیلی زود قراره چشم و گوشش باز بشه ها🤧😂😂😂

RM. kiute.ARMY

بیا بدن منو بگیررر نفسسT^T

ArmyWasHere
Legolas
silence .h
 bts love
یک‌عدد‌بیکار😃
۱۳ مهر ۰۳:۱۴

ددی میشه پسورد فیک اسلحه رو بدی؟

RM. kiute.ARMY

کدوم فصل بیبی؟T^T
Lina
۱۳ مهر ۰۱:۱۶

اومدم که ایمجارو هم وازلین بزنم برید کنار بچ ها

RM. kiute.ARMY

دت مای بست ریدر💅
شی ایز ریل بد بچ💅
هویااااح💅
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۲ مهر ۲۱:۵۳

حیف نمیتونم ایموجی بذارم

RM. kiute.ARMY

سایت گت ایموجی کپی پیست کنT^T
salvArmy
۱۲ مهر ۲۱:۱۳

ددی امروز کلاس ادبیات داشتیم بعد معلممه میگف تو چتا ننویسین انشاالله چون معنی من خدا رو درست کردم میده و شما باید آن شا الله بنویسین

وای پارم این کامنت اولو دیدم ک نوشتی آن شا الله یاد معلمه افتادم

#ددی_تحصیل_کرده

#ددی_فرهیخته

RM. kiute.ARMY

بخدا که من الان چ.ص شدم رفتم هواااااT^T
Sara
۱۲ مهر ۱۴:۴۰

ببینید کی اومده :')

خوب این فیک حالمون واقعااااااااا خوب کرد 

اکلیللیییییییییییییییی شدم 

واقعااااا قشنگ ناز و گوگولی بود 

دوسیش داشتم :/ 

واقعا این مدت ناراحت بودم 

یه سری دیگه سرو صدا میکنن 

بعد من باید کتکشونو بخورم 

الان واقعا اون مردی که چه مشکل شوخی با من داشتم چیزش نمدونم چی بود زد تو سرم 

واقعا چرا ؟ 

اصلا نمتونم از حس ترسم بگم 

از کافه اومدم بیرون یهو دیدم همه جیغ میزنن میدون اومدم من بدون بدم یکی موهام گرفت بعد زد تو سرم 

ددی 

خیلی ترسیدم 

هواش دادم شر و کردم دوییدن 

بعد زنگ زدم سام بیاد دنبالم 

اومدم سوار ماشین شم سام شروع کرد به خود زدن 

گفتم چی شده گفت سرت 

بعد فهمیدم ا اره چقدر سرم درد میکنه 

بعدم فقط گریه کردم 

انقدر ترسیدم که حد نداره 

چقدر جالب نه :) 

نمدونم چی بگم 

ببخشید خیلی حرف زدم دلم پر بود 

اینجا جاییکه بجز خوندن فیک های قشنگ دردو دلم میکنم ببخشید بازم که وقت تونو گرفتم 

 

 

RM. kiute.ARMY

سارای من خوش اومدییییT^T
نوش جونت باشه عسلللللممم!!

الهی دردت به جونم عمر من:")
حق مظلوم رو خدا خودش میگیره...ان شا الله که در میاد ازش:)

فدای قلبت بشم ک ترسیده..
نه دلبرم فدا سرت راحت باشT^T
نفرما وجودم..
ArmyWasHere
۱۲ مهر ۱۱:۴۸

خدایا این خیلی کیوتهههههه اگه یه وقت بچه دار شدم این قصه رو براش تعریف میکنم TT

RM. kiute.ARMY

بچه امون😔🤙
Huka _VJ.YG
۱۱ مهر ۱۴:۳۶

دد چرا فیک رو صفحه ی اصلی نبود؟:(

RM. kiute.ARMY

https://s6.uupload.ir/files/8_9puh.png

از ادرس اصلی هم چک کردم:">
Agust D
۱۱ مهر ۱۴:۲۷

دارم نمیتونمش

RM. kiute.ARMY

هیچکیییییی نمیتونهههههههههه!!
Legolas
۱۱ مهر ۱۱:۴۸

وِی در حال اکلیل بالا اوردن-

یانهینههینعیتهقنهقمههقن۶سحسح۶ثنقنقهنهفمخقمقهح۶

وای قلبممم ذوب شد از این همه کیوتییی")

RM. kiute.ARMY

اخ اخ که دیابتی شدممممممم!!!
silence .h
۱۱ مهر ۱۱:۳۵

سلاااممم 

خوووبید ؟ 

اوه خدا قوت خسته نباشیددددد .

میا و هوکا شی :")

 

دوست دارم در انتظار سپ بشینم ولی میرم این رو بخونم بااای

RM. kiute.ARMY

سلاممممممم قشنگممممT^T
عالیییی!!
سلامت باشیییییی*0*

ان شا الله ک میاد:">
bts love
۱۱ مهر ۱۱:۲۰

پیش به سویهههه دانلوددددد...

حملهههه...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

 

.

 

 

 

 

 

.

 

 

.

 

.

 

.

.

.

...

...

.

..

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

..

....

انشاالله بعدی سپه...

RM. kiute.ARMY

ان شا الله که اون روز نزدیکه:")
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان