BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Red Fighter

✪FULL✪

نویسنده Snow.white
کاپل جونگ کوک و هانا
ژانر AU . رمنس . ماجراجویانه . کراس آور
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 140
راه ارتباطی " لینک ناشناس نویسنده "

 

برشیاز داستان:
-مطمئنین که میتونن از پس این ماموریت بر بیان؟؟

-نگران نباش...اونا آدمای عادی نیستن...اونا رِد فایترن.

  

🔥💢♥️DOWNLOAD♥️💢🔥

  

805_vpfe.png 

۱۳ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
V_bta
۲۷ اسفند ۰۱:۴۸

ددی لطفااا کمکم کنن !! 

راستی من تازه سایتت و دیدا کردمم عالیههه 

ددی خودت چجوری این سایت و ساختی و تش فیک میزاری من چجوری کنم . وقتی فیک مسنویسم چجوری اونو اپ کنم تو اینترنت . 

😑🥲🥲🥲🥲🥲🌚🖤

راستییی توروخدا فیکارو اپدیت کن بازم بزاررر

 

 

 

RM. kiute.ARMY

درخدمتم خانومییی!!
ای جانممم خوش اومدی پسسسT^T

خب من داخل بیان ثبت نام کردم و وبلاگ زدم، تموم آموزش های ثبت نام و ارسال فایل داخل سایت هست.

https://fazayihaa.blog.ir/post/1540

این پست رو تا آخرش بخون.

چشم چشم:">

Ng
۳۰ آذر ۰۰:۱۶

ممنون از snow.white به خاطر سلیقه و مهارت عالیش توی نوشتن و همچنین ممنون از ددی که زحمت بارگذاری فیک هارو میکشه

RM. kiute.ARMY

ای جانم ممنون از وجودت نفس:">
Jenna ( همون iu.fatemeh هستم)
۱۳ آبان ۱۷:۲۰

من این فیک رو نخوندم؟

ای وای

فک کنم مثل همون لیستایی هست ک دان کردم ولی یادم رفته بخونم

خاک تو سر کافر😬😂

RM. kiute.ARMY

لا در توبه ام تو نگران نباش😔😂
Kim Yuna
۰۲ آبان ۱۱:۵۹

دیگه داری میری رو مخممممم(اون عروسک بچه هه😔🤌)

به کتفم تابع قوانین نیستتتتتت 

من تریسام موخامممممم😂🤌

Kim Yuna
۰۱ آبان ۱۹:۵۰

تروخداااا یدونه تریسام بزاریددددددد

RM. kiute.ARMY

تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران نیست

.
하늘
۳۰ مهر ۱۸:۵۳

ددییییییییی😭😭😭

این فیزیک و شیمی منو به فاخ دادن به فااخ 

الان خیلی دلم میخواد اینو بخونم ولی باید برم ادبیات بخونم:»»»»»

یه ایده بده چجوری هم اینارو بخونم هم اونارو؟ها؟:)

به حضرت عباس نمیکشم دیگه 

به حضررزتتت عباس 

وای من مردم

RM. kiute.ARMY

فیزیک و شیمی کلا علاقه ی شدیدی به برقراری تریسام با دانش اموز بدبخت دارن:")))
دور از جونت نفسمممممT^T
مثلا نصفه شب بخونی؟:">
دینا
۲۹ مهر ۱۰:۳۴

خیلی قشنگه

از اونایی که ته خلاقیته

موضوع جدید و دلرباست

فقط عاشق اون صحنه های عاشقانه ای شدم که وسط ماجرای جدی نوشت

عالییییییییی بود بوص

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنتت که بسی پر محتوا و کامل بوددددT^T
Kim Yuna
۲۸ مهر ۱۹:۵۴

من اعتراض دارم!چرا فیک مثبت ۱۸ تریسام  نمیگذاریددددد

RM. kiute.ARMY

تایع قوانین مجهوری اسلامی ایران نیست😔
Kim Yuna
۲۸ مهر ۰۹:۴۹

به امید مثبت ۱۸ اومدم مثبت ۱۳ دیدم🙂

RM. kiute.ARMY

همانا ما ناظر بر اعمال و کردار شما هستیم!
واندا
۲۷ مهر ۲۲:۳۵

عالی بود

 

 

RM. kiute.ARMY

فداایتتت*^*
Arina Army
۲۲ مهر ۰۹:۳۷

ددی جونممم خیییلیییی قشنگ و کیوت بود 

واقعا سناریو متفاوت و جالبی داشت

ممنون از رایتر عزیز❤

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو عزیزدل بابت کامنتتتتㅠㅡㅠ

.
Dorsa
۲۰ مهر ۱۵:۱۰

خیلی کیوت و عالیییی بوددد 🥺❤️

RM. kiute.ARMY

مثل خودتتتتتتT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۹ مهر ۱۹:۱۵

ژون

(بخدا با گوشی مامان بزرگم اومدم نمیتونم زر بزنمممم)

RM. kiute.ARMY

گوشی مامان بزرگت هم دیگه از خودمون شد😔😂😂😂
...
۱۸ مهر ۲۰:۴۳

های ددی خبی

میگم اگه میشه میتونی لینک دانلود فیک House of cards رو بهم بدی

RM. kiute.ARMY

های دلبر منT^T
نه نمیشه😔😂

https://uupload.ir/view/house_of_cards_b34r_dkb.pdf

بیا نفسمT^T
an army girl
۱۸ مهر ۱۹:۱۶

سلام دد خوبی؟

میگم یه چند تا فیک امپرگ یا ددی کینک داری تو دست و بالت؟🌝

RM. kiute.ARMY

سلام بیبی تو خوبی؟*^*
نه والا:">
فقیره فقیرم...
Snow White
۱۸ مهر ۱۲:۴۸

مرسی بیبی بابت تزئین متن💋💋💋💋

RM. kiute.ARMY

قربونت بشم وظیفه بودT^T
Vampire
۱۸ مهر ۱۱:۵۹

بده الان که اینجام یه خسته نباشید هم به نویسنده گلمون بدم که با یه فیک استریت تمییییز این ومپ سرگردان رو سیراب کرد 

نویسنده دمت گرم و خسته نباشی عزیزم😊

داستانت خیلی خوب پیش رفت

درسته کوتاه بود ولی کاملا به همه نکات پرداخته شد ما یه سفر هیجان انگیز و یه سری اتفاقات خییییلی هیجان انگیزتر و پشن ریزون تر رو با این داستان تجربه کردیم

از طنز ریز داستان هم نگم که یه وسط جدی ترین سکانس ظاهر میشد مغزم CPU میسوزوند برای لحظاتی😐

قلم جذابی داری و استریت مینویسی پس لطفا بیشتر بنویس😫

استریت خونم افتاده😫

 

 

 

 

#ومپ

#نویسنده

RM. kiute.ARMY

ای جانمممم مرسی کامنتتتT^T
Vampire
۱۸ مهر ۱۱:۳۵

سلااااااام

سلام به تو 

سلام به من

سلام به همههههه

ددی جان حاااالت چطوره؟

چه میکنی در این پائیز عاشقانه؟

من که رل زدم😎

در واقع از قبل هم با هم بودیم فقط الان رابطه مون رو جدی کردیم

اما باور کن رابطه مون حتی از اولین دیدارمون هم تو مرحله جدی قرار داشت

اینقدر جنتلمنه ددی اینقدر جنتلمنه که نگو و نپرس🔥

اصن شبا تا بغلم نکنه خوابم نمیبره حس امنیتی که وقتی تو آغوششم میگیرم هیچ جای دنیا جز بغل بابام ندارم

نصف شبا وقتی از خواب بیدار میشم و میبینم هنوز منو سفت بغل کرده زیر دلم قنج(نمیدونم درسته؟) میره و با لبخند گنده ساعت چهار صبح خودم بیشتر تو بغلش جا میدم

هیچ کس مثل اون نمیتونه منو اینقدر آروم خواب کنه

وقتی سردمه بغلم میکنه

وقتی خیلی خوشحالم گازش میگیرم

وقتی گریه میکنم بغل میکنه

کلن همیشه کنارمه ددی

تو هم پارتنر رسمیم رو میشناسی ددی😎

اما بزار معرفیش کنم:

.

.

.

.

.

.

.

.

پتوی گلبافت🔥😎🔥

وفادارترین و حاضرترین پارتنری که هرکس میتونه داشته باشه فقط باید چشمات رو باز کنی تا اونو با پوزیشن گاو جوییده روی تخت پیدا کنی😎

موافق نیستی ددی؟

تازه هر بعد از ظهر سر تختم با هم قرار میزاریم

شب تا صبح هم کنار همیم و خانواده نه تنها مشکلی نداره بلکه با جمله " بسه دیگه برو بخواب" علنا منو به آغوشش میفرسته😍

صبح ها هم وقتی هشدار گوشیم بلند میشه میگه یکم بیشتر بخوابیم و منو دوباره پرت میکنه تو بغلش 😍

خلاصه که خیلی دارم باهاش حال میکنم💅

خواستم تو هم در جریان باشی😎

هر کی هم گفت سینگلی فشار اورده جفت پا میرم تو حلقش یا نه با دوچرخه نامجون از روش رد میشم رفت و برگشتی💅

آره دیگه...

اینطوریاس...

(صدای جیرجیرک)

(صدای جیرجیرک)

(صدای جیرجیرک)

اههههههم

ددی...

استریتم اما اگه تو هم سینگلی بهت فشار اورد میتونم برات لز باشم😎

Only for you Daddy🔥

اینم خواستم بدونی

فعلا

دوستت میدارم ددی (با لحن کیوت سوگنگ خوانده شود)♥♥♥♥♥

 

 

 

 

 

 

 

#ومپ

#دوست پسرم ناموسمه

#پتوی گلبافت😎

#ددی کراش نامبر وان قلبم❤

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم به توووو ومپ ژاذابممممم😎😎😎

.....
........
...............
(مثلا سکوت کردم)

خدا نگم چی نشی😂😂😂😂😂😂😂 داشتم حسودی میکردم میگفتم عامووو این رلش تو حلقشه شبا پیشش میخوابه که منو از آتش حسادت نجات دادی خدا خیرت بده😂😂😂😂
اصن موافق ک چه عرض کنم...تا ابد قبلتُ😂 (قبلت رو موقع خطبه ی عقد میگن)
موافقم که بهتزین و کم خطر ترین رابطه است حسنت😂
اغوش گرم و دوست داشتنیش!
ای نامرد فخر نفروش😔
منم میارم روش سوپر تونا میرقصم💅

(جیرجیرکی که دیگه حال نداره جیر جیر کنه میره پی جیر بازی)

من بیشتر دوستت دارم بلاااا!!! *با لحن فرشاد سایلنت و نگاه و لبخند دندونی خاصش*

#ددی به فدات تا ابد!!!
شِفا 💚🌿
۱۸ مهر ۱۰:۱۶

*گفتن اسمت همون مدلی که جین یونگی رو صدا کرد و به رگبار بستش و دست انداختن برا گرفتن گوشیت

 

اولالا لاجی بولالا😯

بسم الله الرحمن الرحیم

نیت میکنیم برای دانلود قربت الی فضا

RM. kiute.ARMY

*ابرو بالا انداختن مثل تهیونگ

بنغتن الاکبر!
دینا
۱۸ مهر ۰۰:۲۴

چه حس خوبی داره اولین نفری

RM. kiute.ARMY

اوه نووو🥲😂💔
شِفا 💚🌿
۱۷ مهر ۱۷:۲۰

لاب به نظرت این فیک شفاپسنده؟! دانلودش کنم؟.. یکم معرفیش کوتاهه ولی همونم ادمو قلقلک میده

(ماندانا و ستیا بفهمن دوباره دارم معتاد میشم به فیک روزگارم سیاه میشه😂😂👀) 

RM. kiute.ARMY

*تماس یواشکی گرفتن با ماندانا بانو
اگه یکم فضای جنگی و تا حدودی درام دوست داری بوخونT^T
Hyunda
۱۷ مهر ۱۶:۴۲

وای ددی واقعا امروز داشتم از خدا میخواستم یه فیک استریت نصیبم شده واقعا ممنونننن-- با اینکه امروز به معنی واقعی دهنم صافه ولی نمیتونم نخونم دیگه فیک میدونی که مایه زندگیمه😔😂

 

RM. kiute.ARMY

عزیزدلیی شماااا نوش جونتتتتتتT^T
بله بله در جریانم😔😂
sara
۱۷ مهر ۱۳:۳۲

دانلود کردمم تا بخونمش این کامنتم جهت حمایت از نویسند گل:)

RM. kiute.ARMY

منم فدای حمایتت:">
Jim Jim
۱۷ مهر ۰۸:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

فکر کنم همه حرفام رو از این لبخند خوشحال دیو*انه بتونید بخونید:>

RM. kiute.ARMY

قشنگ واضحه😂
bts love
۱۷ مهر ۰۸:۴۸

بهله...

هعییی چه خبرا هیونگ... خوبی؟ دلم برات تنگولیده...❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

قربون دلت بشم تو خوبی؟T^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان