BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

بی تی اس و خاطرات امتحانات!

0lry_publication1.jpg

۴۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Jungkook021
۰۹ مرداد ۰۰:۴۰

راستی عمو دار شدم مگع؟؟؟

 

خسته نباشی فعلا یه خبر دارم اونم رای گیریِ

تمام😅😁

 

 

 

خوبع 😅

خود تو یه وقت نگی یه پسر داشتیااااا ☹️

RM. kiute.ARMY

آره 😁

رای گیری چی؟

نه میگم 😐
Jungkook021
۰۸ مرداد ۰۱:۲۶

سلام 

 

خبرا دست‌ توعه

 

خوبم 🙃🙃🙃

 

 

خدا رو شکر 😅

چن وقته نشدع برم وب مامی 😅عذاب وجدان گرفتم 😭😭😭

RM. kiute.ARMY

خود من که از بقیه خبر رارو میگیرم:|

الهیی اشکال نداره خود پری هم چند وقته که ان نیست
Jungkook021
۰۵ مرداد ۰۳:۳۳

سلامممم ددی خوبی مامی خوبه عمه آرام خوبه 

خانواده چطورن😁😁

RM. kiute.ARMY

سلام کوکی! چ خبر خوبی؟
آره خوبن سلام میرسونن
Jungkook021
۱۱ خرداد ۰۲:۱۴

خو من کارای زیادی در رابطه با تو کردم 

کدومو بگم؟؟ 😁😁😁

 

 

به درک بزا اینو بگم خنک شم 😁😅

کار خاصی نیس تو روبیک واست تبلیغ کردم😁😁😁

RM. kiute.ARMY

:|


دستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت درد نکنههههههههههههههههههههه مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییهتمهعلعلمغابرکعتاناغرنلارنلازنلرنا
*--------------------------------* ^0^ ^0^ ^0^ ^0^
Jungkook021
۰۹ خرداد ۱۷:۴۳

ددی یع چی بگم نمی‌زنیم؟؟ 😁😁😁

اول قول بدع نمی‌زنیم تا بگم 

البته کاره بدی نکردم خیلیَم کاره خوبی کردم😁😅😉

 

RM. kiute.ARMY

میزنم:|
جهنمو ضرر نمیزنم بگو.بینم چی شده*_*
Jungkook021
۲۳ ارديبهشت ۰۲:۰۲

هیچ همینجوریع 

آفرین پدر نمونه تو الان باید به من نون بدی آب بدی دون بدی شاید تونستم یه پُخی بشم😁😁😁

RM. kiute.ARMY

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 بیا بوخور😂😂😂
Jungkook021
۲۰ ارديبهشت ۰۳:۴۸

نوچ من پرورشگاهی َم قطعا به تو نرفتم

تو بگو یه سر سوزن ژن تو تو من نیست 😁😁😁😐😐😐

RM. kiute.ARMY

-________________-
چرا اسرار بر پرورشگاهیی بودن خودت داری فرزندم:|
بیا بشین از آب و غذای من بخور شبیه من شی:|
Jungkook021
۱۹ ارديبهشت ۰۳:۳۸

کدوم سیبیل؟؟؟

مگع من مث توعم؟؟؟ 

رو صورت من مو پیدا نمیشه 😐😐😐

RM. kiute.ARMY

:|||||||||||||
تف... یه ژن از پشمای من یعنی تو وجودت نیس؟؟
Jungkook021
۱۵ ارديبهشت ۰۰:۰۰

😑😑😑😑😑😑😑😑::::::///////////

 

ازت انتظار نداشتم 😭😭😭😭

الان میرم به مامی میگم 😭😭😭😢😢😢😢

ععععععععررررررررررررررر 

RM. kiute.ARMY

خوب خودت گفتی:|
از سیبیلات خجالت بکش-_-
Jungkook021
۱۴ ارديبهشت ۰۲:۱۸

ددی چرا عوض شدی؟؟ :////

 

تو این مواقع تو میگفتی آرع از پرورشگاهی😅😅😅

RM. kiute.ARMY

آدم با بچه پرورشگاهی ها درست باید رفتار کنه حقیقتو نکوبونه تو صورتشون:|
Jungkook021
۱۱ ارديبهشت ۰۰:۰۲

یه جوری میگی انگار از پرورشگاه آوردیم😔😔😔

RM. kiute.ARMY

نه دور از جونتتتت کوکیییییییییییی
Jungkook021
۱۰ ارديبهشت ۰۱:۲۶

تو کبکت همه چی میخونه 😂😂😂😂

 

 

 

والا من که نمیدونم بچه ها میگن داداش کوکی من بی‌خبرم 😕😕

شاید ایناهم از آسمون اومدن 😁😁

 

گفته باشم من حاصل عشق تو و مامان پریَم☺️☺️☺️ 

بقیه از آسمون و.... اومدن 🙄🙄🙄🙄

RM. kiute.ARMY

اصن یه کبک با استعدادیه 😂😂😂


دیگه داره کم کم امار از دستم میپره:|


بله:|
Jungkook021
۰۷ ارديبهشت ۱۶:۰۶

چع خبر ددی کبکت خروس میخونع؟؟؟

 

تو این چن وقت کع نبودم چقد خاهر برادر برام آوردی 😂😂😂🤭

هر کی منو تو وب ها میبینع میگع سلام داداش کوکی 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

من کبکم همیشه بی تی اس میخونه:)))))

ام فکر نکنم زیاد اورده باشماا
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
jungkook 021
۱۶ فروردين ۲۱:۳۲

هی ددی خوبی 

 

😘😘😘

RM. kiute.ARMY

جونگ کوکیییییییییییییییییییییییی عالیممممممممم
jungkook 021
۰۲ فروردين ۱۸:۵۰

ددی چرا اینقدر کم میای 😕😕😕😕

 

 

 

دلت برام تنگ شده اینقدر ازم دوری نکناااااا😁😁😁😁😁

CMolak Babie🍷

نمیدونم نیستش 😭
jungkook 021
۲۹ اسفند ۱۹:۳۱

من الان ی هفتس نه تلویزیون دارم نه نت 😢😢

 

 

 

نه درسی نه امتحانی 😊😊

فقط کار کار کار 😔😔😔

RM. kiute.ARMY

الهیییییییییییییییییییی مگه از افریقا به عنوان برده اوردنت؟
jungkook 021
۲۱ اسفند ۲۳:۱۲

منم تو تل ازمون امتحان میگیرن من که نبودم تازه تو کانال عضو شدم هنوزم امتحان ندادم 😁😁😁

RM. kiute.ARMY

منم ندادم 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
یکسری شیاطین دور هم جمع شدن
jungkook 021
۲۰ اسفند ۲۰:۱۸

باز خوبه نمیپرسن 😄😄😄😄😄

 

من ظهر درس نگارشو از دست دادم الان اعصابم خط خطیه 😢😢😢

RM. kiute.ARMY

نه بابا تو واتساپ معلمامون امتحان میگیرن:| ولی من تو واتساپ نیستم هاهاهاهاها

ول کن بابا....
jungkook 021
۲۰ اسفند ۱۹:۴۶

چیراااا ددی 

من با تو حرف نزنم با کی حرف بزنم 😭😭😭

 

 

آخه استرس مدرسه و درس نمیزارن خوب بخورم 😢😢

RM. kiute.ARMY

قربانت عزیزم....
درکت می کنم واقعا سخته حالم از مدرسه به هم میخوره 
اگه میرفتیم مدرسه از این هفته پیچونده بودیما
jungkook 021
۱۸ اسفند ۱۶:۱۸

من غذا زیاد نمیخورم جدیدا از وقتی مدارس تعطیل شده خیلی بد شدم مثلا امروز نه صبحانه خوردم نه ناهار 

دارم پوست و استخوون میشم 💁💁💁💁

RM. kiute.ARMY

😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒
با من دیگه حرف نزن...
هرمونات بهم میریره و عادت****ات بهم میخوره
jungkook 021
۱۸ اسفند ۱۱:۵۶

چقدر اطلاعاتت بالا ست 💙💙💙💙

از الان تصمیم گرفتم تا موقع ناهار نوشابه نخورم 😁😁😁😁😁

 

 

ولی جدی خیلی دوس دارم دیگه نخورم الان دارم دلستر رو جایگزین میکنم کم کم اونو هم ول میکنم فقط آب میخورم خوبههههه؟؟؟؟؟؟😁😕😁😕😁😁😕😕😕😕😁😁

هرچند الانم زیاد نوشابه نمیخورم 😄😄😄😄😄

RM. kiute.ARMY

به من میگن شبکه 4
💖💖💖
افرینن افریننن من خودم اب میخورم اما باید بگم دلستر هم زیاد بخوری شکم نیاره
jungkook 021
۱۶ اسفند ۲۰:۱۰

ددی از چیه اون مایع سفید خوشت میاد؟؟؟ 

 

وقتی شاه نوشابه ها هست دوغ چیزی حساب نمیشه البته واسه من 😄

RM. kiute.ARMY

کلسیم داره و برای استخون ها خوبه برای سلامت معده و دستگاه گوارش هم خوبه
یک لیوان نوشابه 24حبه قند داره...باعث چاقی و پوسیدگی دندون میشه...بعد یه مدت اون قند های اضافه تبدیل به چربی میشه...
میدونستی باید برای خوردن هر لیوان نوشابه نیم ساعت دووید؟؟
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۷:۳۲

من از دوغ متنفرم 😄

RM. kiute.ARMY

من دیونشممممم
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۶:۳۸

بابا من اونو مفقود الاثرش کردم من میرم نوشابه بخورم 

خوبه؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

برو دوغ بخور برا معده عالیه
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۶:۳۰

برو راحت باش منم میرم پیش عرق نعنای بد بوم 😭😭

RM. kiute.ARMY

ببین اگه بدت میاد نخورا! حالت بدتر میشه
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۶:۲۵

من دیگه حرفی ندارم:/ 😯😯😯😯😯😯

RM. kiute.ARMY

منم برم دوغمو بنوشم
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۶:۲۰

ددی خودتم میخای مث اینکه 

بذار به پری جون بگم امشب درستت کنه 😅😅😅

RM. kiute.ARMY

اون دوای دردمه:))))))
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۶:۱۳

خدانکنه زبونتو بگاز 

 

یه بار دیگه اینجوری بحرفی میدمت دست پری تا درستت کنه 😋😋

RM. kiute.ARMY

:)))
عزیزمییییییی
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۶:۰۵

باشه ددی مهربونم 💙💙💙💙💙

RM. kiute.ARMY

عزیزمیییییییییییییی قربونت
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۵۷

آره الان بدتر شدم دهنم ی جوریه 

RM. kiute.ARMY

مسواک بزن
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۵۱

جمعش کردم اون بدمزه ی احمقو 😷😷😷😷

RM. kiute.ARMY

اینجوری خالت بد تر میشد
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۴۸

مزش بده اینم امتحان کردم 

 

 

دارم دیوونه میشم حالم نزدیک بود دگرگون شه با این مزش 

RM. kiute.ARMY

اوخییییییی
اگه دلت میخواد دیگه نخور ولش کن
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۴۳

مزش از بوش بدتره یه مزه....... میده 

RM. kiute.ARMY

منم خیلی رو بو حساسم
دماغتو بگیر برو بالا بخور خوب شی:((
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۴۱

حالت تهوع دارم اصن بوی چیزی بهم میخوره حالم بدتر میشه 

 

 

الانم چون عاشق خودمم دارم میخورماااا 

RM. kiute.ARMY

-الهیی:(((

بخور خوب شی
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۳۵

ددی چقد باید از این عرق نعنای بدبو بخورم؟؟؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

تا وقتی که دلت اروم شه و دیگه حالت بد نشه
چای نباتم بخور
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۱۸

مهم نیس ددی الان که اومدم پیش شما دردم یادم رفته 

زیاد جدی نیس فقط دل درد و حالت تهوع شدیدی دارم  

 

مرسی م

که نگرانی ولی نباش چون مهم نیست 

RM. kiute.ARMY

نه این حرفو نزن خیلی هم مهمه!
چرا اخه اینکارو باخودت کردی؟!
دلتو ماساژ بده بزار آروم تر شه خو؟
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۱۱

آخه نمیدونی چیکار کردم 

 

 

قرص جوشانو بدون آب خوردم الان وضع معدم خراب شده طبق معمول و من به شدت گرسنم ولی نمیتونم چیزی بخورم 

خدایی دارم میمیرم 

RM. kiute.ARMY

ای واییییییییییی
چرا اینکارو کردی؟؟؟؟؟؟؟؟نمیگی معدت داغون میشه؟ نمیگی یچیزیم میشه؟؟؟؟
برو عرق نعنا یا رازیانه بخور معدت درست شه...
اون ویتامین سی و هیدرواکسید داره که با اسید معده بد واکنش میده
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۵:۰۴

آره آخه یع اشتباهی کردم وقتی ب مامانم گفتم فقط به درگاه خدا برام دعا میکرد 

دیگه فهمید من در چه حدم 

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخ
ایگو ایگووو تو خیلی خوبی:)
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۴:۴۶

خدایی اگه مونگول نیستم الان وضعَم این نباید باشه 

 

 

 

دو ساعته رو تختم دارم جون میدم بخاطر دیوونه بازیام 

RM. kiute.ARMY

ناموسا:|
jungkook 021
۱۴ اسفند ۱۴:۳۸

چه عجب مخم کشید 

 

 

تازه الان فهمیدم 

واقعا که من چه مونگولم 

RM. kiute.ARMY

مونگول چیههههههههههه:)))
تو گلی عزیزم:)
jungkook 021
۱۳ اسفند ۱۱:۳۸

منظورت ددیِ جونگ کوکِ؟؟؟؟😕😕

 

 

آره اصن مشتاق نیستم 😁

RM. kiute.ARMY

عراه نامجون منظورمه


معلومه بی اشتیاقیت از سر رو روت میباره خخخخ

jungkook 021
۱۱ اسفند ۱۵:۰۵

نگو من اصن کنجکاو نیستم 

 

(#دروغ ___بزرگ)

RM. kiute.ARMY

اره اصن معلومه مشتاق نیستی
jungkook 021
۱۱ اسفند ۱۴:۵۰

بوگو دیه 

شکمم پاره شد از فضولی🙏🙏🙏

RM. kiute.ARMY

میدونی خیلی کرم دارم؟ نچ
jungkook 021
۰۹ اسفند ۱۴:۲۷

من اصن فکر نمیکنم 😮😮😮😁

خودت بگو😌😌

RM. kiute.ARMY

خخخخخخخخخ
اوکی
jungkook 021
۰۷ اسفند ۱۴:۲۴

ددیِ کی؟؟؟ 😮😮😕😕😕😕

RM. kiute.ARMY

خودت ﭺی فکر میکنی?
jungkook 021
۰۷ اسفند ۱۰:۲۱

فقط ضامن آهو منو کشته 

مردم از خنده 😂😂😂😂😂

غلتک امتحانا هم باحال بود 

خیلیم راست بود خداییش 👍👍👍

 

 

هیچی بارت نیس یعنی چی؟ 😕😕😕😕

 

 

ددی دستت طلا چِت شُدَم 😘😘😘😍💜😍😍😘😍

RM. kiute.ARMY

ضامن آهممممممممممممم خخخخخخخخخ

خخخ اینو از ددیش بپرس!


خواهش میکنمم:-*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان