BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات broken heart

inshot_20220929_173902552_p7eh_xjdv.jpg

نویسنده D.s
کاپل یونمین . کوکمین
ژانر انگست . سد اند
محدودیت سنی 14+

  

برشی از داستان:

هرکی که باشی،هرجور که شده،پیدات میکنم و نمیزارم جیمینی من رو ازم بدزدی،اگه من ندارمش

پس توهم نمیتونی داشته باشیش." 

 

⚉♥︎✦DOWNLOAD✦♥︎⚉

  

805_vpfe.png

۱۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لای؟آی دونو
۰۶ تیر ۰۸:۱۲

اونیی میتونم اینطوری صدات کنم دیگه نه؟

یه سوال داشتم این نویسنده دیگه فیکشن یا وانشاتی نداره؟و اینکه اینم خیلی قشنگ بود فقط چرا اینطوری تموم شدد عرررر خداییش انتظارشو نداشتمم

RM. kiute.ARMY

اره عسل طلا*^*
اتفاقا داره هااا منتها داریم روش کار میکنیم تا بزاریمش سایتT^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۶ بهمن ۱۹:۰۲

RM. kiute.ARMY

 

دیگه راه راست به سمتت کج شد😂

سسخل هم نبودی:|

 

خداروشکر😔

نو نو

آی دونت نو😔

RM. kiute.ARMY

بی تر ادب
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۵ بهمن ۱۳:۲۳

برخلاف همتون اصن از صحنه اس•مات خوشم نمیادد.چندشم میشههه یونو؟!

 

پنهان کردم اسماتام-

نه بابا!بخدا من هنوزم همون ادم قدیمم!

RM. kiute.ARMY

-نشستن روی اسمات هات که ضایع نشه
اره اره میدانم
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۵ بهمن ۱۳:۲۲

دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-

۱۲ آبان ۱۶:۰۹

اوکی الان فوبیای اینو دارمکه بعدا وقتی به کامنتای الانم نگاه کردم،با خودم بگم چقدر سسخل بودمم

 

😑🗿😂💔

 

 

 

خب فوبیام به حقیقت پیوست:)

هق:)

این منم؟! چه *نم:|)

عاخیییی یادش بخیر چقد اونموقع پاک بودم الان شدم سلطان اسمات.

هق هق هق

جوونی کجایی ک یادت بخیرررررر:")

RM. kiute.ARMY

دیگه راه راست به سمتت کج شد😂
سسخل هم نبودی:|
Darling Shy
۲۲ آذر ۰۸:۳۸

چرا خجالت آخه دارلینگ

چرا باید ناراحت بشم که..؟اتفاقا خوشحال میشم که بدونم به نظر شما چطور میبود بهتر بود

حتما بنویس و بفرستش که بخونم...

RM. kiute.ARMY

BB.
BB.
۱۹ آذر ۲۳:۱۱
خیلی وقته میخوام بگم اما خجالت میکشم
عب نداره از نظر نویسنده این مولتی شات رو من ادامه براش بنویسم اما هپی اند؟
منظورم ادامه هست یه جورایی افتر استوری

RM. kiute.ARMY

نویسنده
نفس
۰۳ آذر ۱۲:۵۲

عالیییی بود😊💜

RM. kiute.ARMY

فدایتتتتتتت*^*
Rokajaki
۲۷ آبان ۱۹:۰۶

دد ببخشید ی سوال دیگه هم دارم

وی پی ان لپتاپ چیه؟ خوب کار میکنه و کانکت میشه؟ این وی پی ان من از دیشب بازی در اورده پدسگ دیر بدیر کانکت میشه-_-

RM. kiute.ARMY

برای من سایفونه. دیر اما وصل میشه:"(
Rokajaki
۲۶ آبان ۲۰:۲۷

 عهد امروز که خواستم ایدیت رو تو تل ثبت کنم وی پی انم قطع شد....

شانس رو میبینی؟:)

ای خدا تو چرا انقد مهربونی اخه؟ 

چشم حتمااا

راستی نمیدونی از کجا میتونم لایو افتتاحیه جام جهانی رو ببینم؟ مثلا یوتیوب چنلی هست که لایو رو بزاره یا پولیه؟

وی پی ان توعم امروز قطع شده؟ چون واسه لپتاپمم الان کار نمیکنه

RM. kiute.ARMY

الهییی فدا سرتتت عمرمممT^T
دورت بگردم:">
بخدا تو لایقت بیشتر از این هاست:">
بی بلااااا!
والا احتمالش هست بعضی ها بزارن توی پیج های اینستاگرام...مثل پیج های ورزشی اما من از شبکه های ماهواره ای میبینم.
اصلا وصل نمیشه!! انگاری پا گذاشتن رو شیلنگش قطع و وصله:|
Rokajaki
۲۵ آبان ۱۷:۰۷

ایدی تلت چیه؟:)) من نوبرم هنوز ایدیت رو نمیدونم....

تو اینستاهم دایرکت بدم ان میشی؟ چون امکان داره نتونم تو تلگرام زیاد آن بشم ولی تمام سعیمو میکنم تو تل باهات حرف بزنم:"))))

RM. kiute.ARMY

فدا سرتتتتتT^T 
kiute_ARMY
اونجا اره اما تک توک میرم دایرکت فقط جمعه ها بیشترین تایم رو دارم:">
خودتو به سختی نندازی ها باشه؟؟
Heli
۲۵ آبان ۱۶:۱۲

نمیدونم بخونمش یانه اگه از اوناس که بعدش یه نگا به خودت میکنی و میبینی اب شدییی بخونمششش  هرچند که دیگه قلبم سر فیکا ضعیف شدههه ولی خو همچنان ادامه میدهیمم

ددی جون دلیل اصلی که امروزم تو کامنتا پلاس شدم اینه که دلم میخاد یه چیزییی بگم که از ته قلبم بهشون باور دارم و از اونجایی که تازه کالرو تموم کردم میخام با سبک میکاسا حرفا مو بزنم 

واقن خیلی ابی ای دد پر از ارامش و حس خوبی از طرفیم زردززردی پر از انرژی و امید به نطرم محبوبیت این سایت علاوه بر فیکای  عالیش اون گرمای نارنجی ایه که تو با حرفات به بقیه میدی و هرکی با دلسردی میاد گیشت فقط میخای حالشو خوب کنی و اون حجم عشقی که به دیگران میدی کمتر کسی این روزا همچین کار ارزشمندی میکنه و هرکسی اگه یکی مثل تو رو تو زندگیش داشته باشه حالش همیشه خوبه

اگهه از نظرت اشکال ندارههه خیلی دوست دارم گاهی باهات حرف بزنم و شمارتو داشته باشمم به نطرم تو یه موجود مهربونی که حیف ادم از دستش بدهههه 

در اخر ببخشید زیاد حرف زدم قصدمم زبون بازیو و اینا نبود اصلا فقط دوست داشتم امروز یک دهم حس خوبی که به بقیه میدیو بهت برگردونم به نطرم ما ادما با تعریف کردن از هم کوچیک نمیشم بلکه به هم امید و انگیزه میدیدم اما حیف که خیلیا این مدلی نیستتتن 

RM. kiute.ARMY

از اوناست که یهو خنجر میزنه از پشت:">

سرپا گوشم شیرین زبون منT^T

:"))
:"))))))))))
:"))))))))
:")))))
:")))))))))))))))))
:")))))))))
قلبمو بردار و ببر...برداااااااااار و ببر قشنگ تریننننن مننننننT^T
فداتتت بشممممممممم زندگیمممممممممT^T
اصن...کل خستگیم رفع شد:"))) قلبم براته...منونم که بهم فکر کردی و وقت گذاشتی برام:"))
نه نفرماااا!! زبون بازی چیههه تو تاج سرمییییییT^T
تل داری ایدی بدم بیب؟؟T^T
ای دردت به جونم:")) فدا عقایدتتتت!!

شاید مرده
۲۴ آبان ۰۰:۰۳

اوه ددی ممنون بخاطر حرفات 

ناموصا با دیدن پسرا اروم شدم با حرفای تو که اروم تر 

رلم ازم ناراحت بود بخاطر همین اعصابم خط خورد 

RM. kiute.ARMY

وظیفه بود عمرمT^T
عایگوووو فداتم:">
اشکال نداره قشنگم امیدوارم دیگه ناراحتیت رو نبینمT^T
شاید مرده
۲۳ آبان ۰۰:۰۰

ددی حالم خیلی بده 

کسی رو ندارم 

دلم تنگ شده 

تنهام 

میخوام بمیرم 

ولی نه من باید زنده بمونم تا آدمای ناراحت رو شاد کنم 

ددی رشته روانشناسی خوبه 

تا حالا روانشناسی رو دیدی که خودش داغون باشه 

دلم میخواست به صورت یه ناشناس پیام بدم

درد تو قلبم اندازه کل جمعیت آرمی های جهانه 

هیچکس درکم نمیکنه تنهام 

شاید اگه قلبی نبود این حسا رو نداشتم 

میخوام قلبم رو اهدا کنم 

ببخشید که مزاحم شدم 

حلال کنید اگه دیگه نبودم 

RM. kiute.ARMY

قشنگ من میتونی اینطور حرف هارو بزنی و خودت رو آروم کنی اما تا وقتی این شاد گردن دیگران بع درد میخوره ک خودت هم شاد باشی.
بعد یه مدت نه تنها دیگه نمیتونی به قول خودت دل اون ها رو گرم کنی، بلکه اون ها هم کاری از دستشون برات بر نمیاد...
تنها چیزی ک میتونم بگم اینه که گهگاهی خودخواه بودن لازمه. مراقب قلبِ مظلومت باش.
Rokajaki
۲۲ آبان ۱۲:۵۹

وعیییییییییییییی چند وقته نیومدم مگه انقد سایت برام تازگی داره؟:")

عخی دلم تنگ شده بود هقیندهههههههههه

دد ی سوال داشتم ازت 

الان چون منم عملا ارتباط با واتسپ قطع شده امکانش هست بتونم توی تبلتم واتسپ نصب کنم بعد تو هنوز تو واتسپ میتونی بیای یا ن؟ و اینکه دیگه تو کجاها آن میشی؟

لاو یووووووووووو

RM. kiute.ARMY

روکای من؟؟ باز آمدی به کلبه ی احزان؟:"))
اسثلبنثعثلبنغث قربون دلتتتتتتتتتت!! بخدا من بیشترررررررررT^T
جون دلم؟
والا ک من نزدیک دوماهه وات اصلا آن نشدم اما تل رو روزی یبار چک میکنم اونجا هستمT^T
لاو یو موررررررر!!
Reader
۱۸ آبان ۲۰:۱۴

نویسنده ی این فیک دیگه فیکشن دیگه ای ننوشته؟ 

 

RM. kiute.ARMY

نه عزیزم:">
Baby buni
۱۶ آبان ۱۸:۵۶
فاک...فول شده یا چشام اشتباه میبنن؟🥲

RM. kiute.ARMY

نه حقیقته:">
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۱۵:۳۶

RM. kiute.ARMY اهان اهان پس کلا سلیقه ات یه محدوده ی خاص سنی عه اما با اسمات کم مشکلی نداری

 

عاره عاره

مثلا با این فیکشن و یه دو لول بالاترش مشکل ندارم اصلا✓

RM. kiute.ARMY

جون جون
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۵ آبان ۱۵:۳۵

RM. kiute.ARMY

 

هاا پس حق تربیت رو و مرشدی رو به گردنت داریم😂😂😂

 

اینا احتمالا منبعشون گوگله بنده خدا ها:|😂 یکم بتکونشون

 

بیا ور دل خودم پدر به فداتT^T

 

بله بله کاملا😂😂😂

اینا درحد گوگلم نمیدوننننن ینی اصن دراین حد خرابه😔💔

چارتا وسیله گرفتن فاز شاخیت و آرمی بودن دست داده بهشون😂😔💔

بابا هرچی رو مخ پوکشون فعال میکنم جواب نمیده کههههه 

امروز اصن یچی شنیدم پشمام ریخت..

به یکیشون که اطلاعاتش از بقیه بیشتر بود گفتم شیپری؟!گفت یکککم تهکوک شبپ میکنم

منم که برگام از شادی اینکه میدونه شیپ چیه ریخته بود،گفتم من هوپمینو نامجین شیپرم

گفت آها عاره با یه حالت گیجی

گفتم میدونی هوپمین کی و کین؟! شک کردم بهش

بعد گقت عاره منم مث تو شیپ یونگی و جیمین دوست دارم:::::::)

من درحالی که چشم در حلقم اشکه زده بود : چی زدی داوشم؟!::::::•••)

اصن فاککککک

هنوز دارم گوشامو با اسید دست ساز میشورمممم

RM. kiute.ARMY

عجببببب😂
شت:|
منی که با سابقه ی هشت ساله همچنان درحال درست کردن دست سازه ام:
با روش اگوست دی برو جلو و شمشیر مبارکه ی دچیوتا

وقتی فکر میکنی به خشکی رسیدی اما ادم خورا یهو حمله میکنن:
هوپمینر ها:
یونمینر ها:
سپ شیپر ها:
حالا شاید بنده خدای دچار اشتباه شنیداری شد؟😂
bts24bts24
۱۴ آبان ۲۱:۳۵

من بعد از نظر دیروزم راه افتادم 

میگم منم ددی صدات میکنم باشه ؟

در ضمن با اینکه من نه کوکمین شیپرم نه یونمین شیپر باید بگم فثقثفقفثفثعصهبا خیلی عالی بود 

بهم بگید من تنها کسی نیستم که با پوسترشم نابود شدع بود 🙂

ولی محض اطلاع میگم شیپای اصلیم سپ و ویکوک هستم ولی در کل ویمینکوک رو باهم شیپ میکنم از شما چه پنهون .... بعد از این فیک یونمین هم دوست دارم یه خورده 😄

 

اصلا شدم عین دیوونه هاااااا هی از این شیپ میرم رو اون شیپ 😳😳😳

کسی هست بیاد منو دریابهههههههههه؟😥

RM. kiute.ARMY

نمک گیر شده😂
حتما قشنگم راحت باش*^*
نوش جوننننننن:">
نه نه این پشت هنوز داریم به مجروحین رسیدیگی میکنیم:")

اینجا هر شیپی ازاده قشنگگگ تخته گاز هرچی دوست داری شیپ کنT^T منم نامکوکرم

عایگوووو فدا سرت😂
من هستم با اجازه
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۱۶:۲۶

منظورم از -اسمات نمیخونم- اینه ک بالای مثبت شونزده نمیخونم😐😂

RM. kiute.ARMY

حله حله
.
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۱۶:۲۵

پس ما عامل تباهیت بودیم؟😔

 

داوش تباهی چیه

تازه به راه راست هدایت شدمم😔😂

ولی از بدبختیام اینه که تو کلاسمون دوتا آرمی هست قد نیوآرمیم نمیدونن😔💔

بعد لامصبا هسچکی فیک خون نیستتت

خو من براکی زر زر کنمممم😔😐💔

RM. kiute.ARMY

هاا پس حق تربیت رو و مرشدی رو به گردنت داریم😂😂😂

اینا احتمالا منبعشون گوگله بنده خدا ها:|😂 یکم بتکونشون

بیا ور دل خودم پدر به فداتT^T
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۱۶:۲۲

وای هوپمین>>>>

جوری که فاکی ترینن>>>>>

 

اینقدر حق نگو پدرفلامینگو شدهههههه

فاکک

RM. kiute.ARMY

حق دونم مال توووووووووو!!!
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۴ آبان ۱۶:۲۱

اینجا داریم ها اسمات ندوست ها:">

 

جرر 

با اسمات کم مشکل ندارمم

فیکاتونو درو کردمم

عادت نمودمم

😂

RM. kiute.ARMY

اهان اهان پس کلا سلیقه ات یه محدوده ی خاص سنی عه اما با اسمات کم مشکلی نداری
Pikoniko
۱۲ آبان ۱۶:۲۶

عععععععععع سلامممممممممم باباییییی

خووووبییییی؟ 

من چقدره نیومدم اینجا:////!!!!؟؟؟ 

ببخشید:»»»»»»»

چطوری تو؟؟؟ 

دلم تنگ شده بوددددددددد

RM. kiute.ARMY

سلاممم قشنگ مننننT^T
من خوبم تو خوبیییی؟؟
خیلی وقته دختر گلم😂
فدا سرت نفس:">
عالیییییییییی!!
منم همینطوررررررررر:")))
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آبان ۱۶:۰۹

اوکی الان فوبیای اینو دارمکه بعدا وقتی به کامنتای الانم نگاه کردم،با خودم بگم چقدر سسخل بودمم

😑🗿😂💔

RM. kiute.ARMY

بابا تیک ایت ایزی به راست ترین نقطه ی چپت😂
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۲ آبان ۱۶:۰۷

جرر نمیدونم چی بگممم؟!

من با این سایت فیک خون شدم..اصن فاخخخخ

یه معرفی بکنم..هوپمین و ویمین و نامجین شیپر اصییللل و کمی تهکوک شیپر میباشم✓

تعصب دارم رو هوپمینن اصن ایمان بیارید این دوتا کنار هم زیادی کیوتنن عایگووووووو

هنو یخم وا نشده-

مدت زیادی مینشستم حرف زدناتونو نگا میکردم عر میزدم چرا من کامنت نمیدمㅠㅠ

برخلاف همتون اصن از صحنه اس•مات خوشم نمیادد.چندشم میشههه یونو؟!

خو ازونجایی که دیدم همه ددی صدات میکنن..منم بکنم یاچی؟!

آره خلاصه تازه واردم کمی مهربانانه باشید ✓

RM. kiute.ARMY

پس ما عامل تباهیت بودیم؟😔
عفففف جوعانننننن!
وای هوپمین>>>>
جوری که فاکی ترینن>>>>>
خب بدهههه مادر نیکی و پرسش؟؟؟T^T
اینجا داریم ها اسمات ندوست ها:">
هرطور راحتی نفسممممممT^T
چشم😔از کامنت اول رو همه کرمبند میکشیدم اما الان تورو از کامنت سوم😔
Suga
۱۱ آبان ۱۷:۱۷

سلام هیونگی خبی؟

دلم براتون تنگ شده بود 🫂✨

یجورایی حالم خرابه چند وقت پیش رفیقم در مورد گرایشم فهمید البته من بهش گفتم بایکسشوالم به دروغ البته 

اما بازم بهم توهین کردن البته نه از نوع ها که فقط به من بد بگن کلا به همه گی ها لزبین ها توهین کردن منم چون عادتشون رو می‌دونم بهتون گفتم بایم اما خب ...

ول کنیم اینا رو خب هیونگ این روزا چه می‌کنی با کنکور و درس و مشق و اینا ؟

منم که کلا دریان نیمه سنگینن می‌دونی چون به رشته ای که انتخاب کردم علاقه دارم زیاد برام سخت نیست اما بچه های کلاس کلا از رشته شون متنفرن و میگن چون فک میکردیم راحته این رشته رو برداشتیم ...از اینجور چرت و پرت ها میگن دیگه کلا کلافه ام از دستشون ای بابا 😮‍💨

 

خب دیگه سرت رو درد میارم من برم بیبی بای 👋🫂✨

RM. kiute.ARMY

سلاممممم دلبرکممممممT^T
قربون دلت بشم شیرینم:")
بگردم که...
والا که تهش قاضیمون خداست...امیدوارن یروز درک کنن:")

هعی میگذرونیم عمر منT^T تو چی؟
اوه عجب عجب0_0 خوشحالم حداقل تو با علاقه رفتی:")))

نفرما قشنگممممT^T باییی نفس*0*
mohyung
۱۱ آبان ۱۵:۰۶

اوکی بات هارتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم*گریهههههههههههههههههه

 

RM. kiute.ARMY

بوس رو هارتت:")
Min_juju
۰۹ آبان ۱۶:۲۴

ددی درست شد مرسییی^^

RM. kiute.ARMY

قربونتتتتتتتتتتتT^T
yara
۰۹ آبان ۱۰:۱۳

دستت طلاا

RM. kiute.ARMY

نوکرمممم*^*
م
۰۸ آبان ۱۸:۳۶

ددی درست شد دستت طلااا

RM. kiute.ARMY

نوکرممممㅠㅡㅠ💜
م
۰۷ آبان ۲۰:۲۰

ددی پارت چهار خرابه تا اخر میره اخرش دانلود نمیده

 

RM. kiute.ARMY

الان چی؟T^T
Min_juju
۰۷ آبان ۱۸:۴۸

ددیییی این شات ۴ رو یه هفتست تلاش میکنم دانلودش کنم نمیشههه 

فک کنم مشکل داره:(

بغض*

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم بخدا چک کردم مشکلی نداشت:"(
ی آرمی بدبخت
۰۶ آبان ۲۲:۴۷

نمیشه ددی نمیشه ردش کرد این سایت کوفتیو هر کاری کردم نشد حالا چیکار کنم:"<لطفا کمکم کن

RM. kiute.ARMY

مرورگرت هم عوض کردی نفس؟ㅠㅡㅠ
ی آرمی بدبخت
۰۵ آبان ۲۲:۵۵

ددیییییی بعد از سالهااااا اومدم سایت فقط ۳ پارت اومده اینم پارت ۴ باز نمیشه چرا؟ددی این سایت وبیوا چیه میاد وسطش هاااا اه :/یکی از فیک های مورد علاقمه چون همیشه خیلی دوس داشتم که یه فیک پیدا کنم یا بنویسم دو تا کاپل کوکمین و یونمین باشه و بین این دو تا جنگ باشه واسه جیمین چون هم یونمین شیپرم هم کوکمین😁و الا ن پیداش کردم و معلوم نیس باید تا کی صبر کنم😐میدونم خیلی زر بیخودی زدم بای

RM. kiute.ARMY

خوش اومدییییییییT^T اون سایتو ببند بیبیT^T اخه نت ها قطع بود لاوم:") سخت میشد وصل شد ناموسا.
عایگوووو پس بگوووووو😂😂😂
شنبه پارت اخرهT^T
عه نگو:|
♡Baby MinnieMinni♡
۰۵ آبان ۱۴:۱۲

عهه کوکمینر نیستم حالا یه سوال

این خلاصه ی چند شاتی از زبان کیه؟؟ جونگ کوک؟ 

RM. kiute.ARMY

از زبون نویسنده است نفسم*^*
♡Baby MinnieMinni♡
۰۴ آبان ۲۱:۲۵

ددی یه سوال. الان من هنوز نخوندم ولی اکس جیمین یونگیه یا جونگ کوک؟ 

میشه اسپویل کنی؟🗿👩‍🦯

وقتی دو به شکی که بخونی چون کوکمین در کنار قسمت کاپل میدرخشد-🌹💀

RM. kiute.ARMY

والا اکسی این وسط نیست اما یونگی و جیمین قبلا رفیق های نزدیکی بودن*^*
اگه کوکمینری حتما بخون😂
Min_juju
۳۰ مهر ۱۵:۴۸

احیانا شات جدید نباید امروز میومد ددی؟🥲

RM. kiute.ARMY

ندانم والا:"(
شاید نویسنده چیزیش شده:"(
نارنگیه یونگی
۲۷ مهر ۲۳:۵۹

- صاف کردن صدام

خب یه چیزیو الان اینجا مشخص کنیم سو تفاهم پیش نیاد

داخل این فیک با کدومشون پدر کشتگی دارین؟جیمین یا یونگی؟

میخام اینو بفهمم

از همون جملات اول معلومه که اگر بخونیمش خودمونو آتیش می‌زنیم

دیدم که میگم

حالا اگر فیکش عینه آدم بود وسلام نامه تمام بگین شیر کیک بیارم دسته جمعی بخونیم

- لبخند 

RM. kiute.ARMY

در این حد بگم که خود زنی و پارگی زیاد داره اون شیر کیک ها حیف میشن😂
Kim miso
۲۶ مهر ۲۲:۴۲

های ددی..👋

بذار خودمو معرفی کنم اول😊

کیم میسو هستم..یک یونمین شیپر تعصبی😎و البته یک نیو بیبی کبیر برای ددی🥰

سالیان پیش یک عدد کامنت گذاشتم ولی یادم نی زیر کدوم فیک بود🥲به خاطر کنکور😑 فقط به فیک هایی که از قبل داشتم قانع بودم..

البته من بچه ای در بدن یه بزرگسالم..چی گفتم😐

دیگه چرت و پرت بسه..

من بعد از مدت ها سایلنت بودن تصمیم گرفتم با صدا بشم😁..چقد شیرینم من🙂

به هر حال...

بعد از مدت ها گشتیدن در سایت بالاخره یونمین یافتممممم😍😍😍

اصلا این شیپ پر از اکلیل نیست به نظرتون؟

اخ که دلم رفت واسه آپ اند داون و بقیه فیک ها که متاسفانه اسماشون یادم نی😕(محو شدن...)

ولی ددی میتونم بگم تقریبا همه فیک هاتو خوندم..و عاشقشونم😍😍😍😍

یه چیزی هم میخواستم بگم که یادم رفت😅

به هر حال..بیبی جدیدت مبارک ددی😉

(ریختن سقف و ماندن زیر آوار اعتماد به نفس...)

 

RM. kiute.ARMY

)در اومدن تز زیر آوار با گل و شیرینی)
خوش اومدی بیی کبیر من😎😎😎❤️❤️❤️
باح باح از این ورا! خوش برگشتی کهههههㅠㅡㅠ
عایگووو کودک درونت پس فعاله اره؟
من خر درونم فعاله:/😂😂😂
موافقمㅠㅡㅠ یونمین یجور خاصی ب دل میشینهههه
فدا سرتت😂😂👏
فیک ها هم عاشقتنننن نفسمممممㅠㅡㅠ
عایگو کیوتㅠㅡㅠ❤️
خیلییی مبارکم باشههه😎💅
یاسی
۲۶ مهر ۲۱:۴۹

آخه منه پدسگ چطری اینو دانلود کنم نمیشه ؟؟؟

RM. kiute.ARMY

به خودت فحش نده نفس منT^T

Min_juju
۲۵ مهر ۱۷:۴۴

ددی زمان آپش چه روزاییه؟؟●_●

RM. kiute.ARMY

شنبه ها بیبیT^T
m
۲۳ مهر ۱۶:۰۳

فدات ددی

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ مهر ۱۴:۵۴

ژون

و کاورش>>>>>

RM. kiute.ARMY

عاخ عاخ...عاخ!!
.
Huka _VJ.YG
۲۳ مهر ۱۱:۵۲

هیق میخوام دان کنم نتم نمیکشهههه این زندگی دیگه به درد نمیخوره

RM. kiute.ARMY

کی به درد خورده اخه این لامصبT^T
m
۲۲ مهر ۲۱:۰۷

ددی شات 2 و 3 مشکل داره تا اخر میره اخرش لینک پی دی اف و نمیده...

RM. kiute.ARMY

دوباره اصلاحش کردم لاوㅠㅡㅠ
Vitales
۱۹ مهر ۲۳:۴۹

انقدر حالم بده میترسم بخونمش ... مخصوصا که راجب یونگی هستش:)

RM. kiute.ARMY

پس واقعا نخون عمرم، باشه؟:"(
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۹ مهر ۱۹:۱۶

من گهرم

پ.ن: وی تهکوکر و سپ شیپر است یونو؟

پ.ن۲: حالا دستتون درد نکنه اخر هفته میخونم

RM. kiute.ARMY

گهر نکن:">
دخمل خوبی باشی یه فیک دارم مینویسم زودتر تمومش میکنمT^T
TRI.BE Lover
۱۸ مهر ۲۰:۲۴

اشک خب

*ددی گرامی بنده حداقل 80 درصد نوشته هات رو خوندم💅 و اونا عالیننننننننن

چند تا هم دانلود کردم هنوز نخوندم حالا نمد کدومان

ready for it رو هم بالاخرههههههههههه تا هزار صفحه خوندمش.. وسطاش د اولد گوارد هم خوندم حوصله ام سر رفته بود😂

کمرم زیر بار این حجم از فشار اصن... آه:

RM. kiute.ARMY

80 درصد بدنم کف پااااتتت بقیه اشم فدداااات:")))
الالتایبرنتاسذیبنراسذقتابذس!!!!
ماشالله وسطاش هم عوارضی بود رد کردی😂

هویاح!!!
TRI.BE Lover
۱۷ مهر ۲۱:۱۸

اگه بخونم که یه وقت از شدت غمش سکته نمیزنم؟؟ 

فعهعبفخفعخبماتب

از بعد error و متود کلا نسبت به سد اند و اینا حساسیت پیداکرده ام

RM. kiute.ARMY

از همین اول بوی غم داره لامصبT^T

*متد...فاک...خوندیش؟ برم وَمیرم از ذوق!!
Jim Jim
۱۷ مهر ۰۸:۵۲

به ساده ترین حالت ممکن عکس پوستر به تنهایی منو نابود میکنه:)

RM. kiute.ARMY

من نژد با تو بمونم...ژ حییعععف😔😔
bts love
۱۷ مهر ۰۸:۴۷

و همی نمی آید سپ...

RM. kiute.ARMY

و هعی زمان می‌گذرد...
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان