BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن MY KING

۲۰۲۲۱۰۱۲_۱۵۴۴۰۳_mp6j.jpg

🔅FULL🔅

نویسنده Snow.white
نوع روابط دخترپسری
کاپل

مین یونگی، کیم هائون

ژانر تاریخی، رمنس
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 88
راه ارتباطی "لینک ناشناس نویسنده"

 

🎬Teaser🎬

⚫️ CLICK ⚫️

    

برشی از داستان:

شاید نتونی تمام حوادثی که تو تقدیرت رخ میده رو کنترل کنی،اما میتونی تصمیم بگیری که توسط اونها، تنزل پیدا نکنی...

تو،وقتی به پایان میرسی که تغییر یافتن درتو،به پایان برسه...

 

💛🎐⚜️DOWNLOAD⚜️🎐💛

 

805_vpfe.png 

۱۴ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جوربه کوشولو
۱۹ بهمن ۱۷:۴۶

واییی اینکه بعد امتحانا و اینا بشینی فیک بخونی دوباره... عجیب حال داد با اینکه انتظار یه چیز خیلییی... خیلی صافت و اینا مثل کارتون پونی رو داشتم ولی بدجور چسبید. بله جالب بود

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتت!!
گوشت بشه به تنتتتتتت!!
Aylin
۱۵ بهمن ۲۳:۳۲

عه من چرا برای این نظر نگذاشته بودم؟!

خبببب

تعداد صفحات کم بود و همین باعث شد ترغیب شم که زودی بخونمش 

جالب و جذاب بود🥺

سبک قلمش رو پسندیدم...

همه‌چی به‌جا بود 

انسجام داشت ولی بیشتر هم می‌تونست داشته باشه!

امااا

درکل

واقعا عالی بوددددد>>>>

دست مریزاد عزیزمممممم بازم کار زیبا بده بیرون منتظریم🫂

RM. kiute.ARMY

بله بله بسی منتظریمممT^T
Mahya
۲۹ آذر ۱۶:۲۲

خیلی قشنگ بود امیدوارد بازم از این سبک بنویسید

RM. kiute.ARMY

ای جانم قشنگی از خودته دارلینگ*^*
Hani:)
۱۸ آذر ۱۷:۱۰

وای جر ددی😂

این اولین فیکیه که به درد سنم میخوره و میخوام بخونمش😂💔

.... 

ددی میخوام بپرم بغلت چون خیلی دوستت دارم:) 

*پریدن تو بغلت

*فشار دادن خودم تو بغلت

*اشک ریختن به دلیل اینکه سایتتون همدم تنهاییامه:) 

 

RM. kiute.ARMY

پس این دو برابر گوشت شه ب تنت😂

منم دوستت دارم قشنگممممممم بیا بغلمممممممT^T
*فشردیدنت
*بغلیدنت
*آب گیری کردنت

ای قربونت:")
(:
۱۸ آذر ۱۳:۵۸

ددیییی مح ی بار تا اوایلش خوندممم بد ولش کردم بد دوروز ذهنم درگیر شد ک چر ولش کردم و بازنم خوندمشششش

خعلی گشنگگگ بودددد

ول بعضی وقتا میگفم ک: فشار چیه دارم میرقصمم

خلاصه گشنگ بود

RM. kiute.ARMY

گشنگی از خودته بیبیT^T
Tassu
۱۵ آذر ۱۹:۴۱

سلام برتو ای زیبای فضایی ها. خوبی خوشی سلامتی؟ 

یه فیک میخوام مث all mine باشه ینی هردو تا شخصیت خوب باشم ضعیف نباشن،میشه یکی معرفی کنی؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماه تو ای خورشید تابان سایت، تو خوبی؟T^T
*وِی بخاطر نام برده شدن فیکش سکته کرده و با دهانی کج شده کامنت را پاسخ میدهد
مدهوش و یا موسیو رو خوندی؟
Dianá
۲۵ آبان ۰۱:۵۰

های

چرا نمیتونم دان کنمشششش؟

وقتی میزنم رو دان ک دان شه یه برنامه میاره فانو فیلم یه همچین چیزی بعد نمیزاره دان کنممم اعصاب خورد شد واقعا

چنل تل ندارین؟ و اینکه بگو چجوری دان کنم اینو

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم منㅠㅡㅠ
اون صفحه رو ببند لاو و توی منوی جعبه ابزار سایت(اون پایین) آموزش دانلود رو گذاشتیم:")
blue dream
۲۲ آبان ۲۱:۴۴

بازم سلام دد ،راحت باش میتونی جوابمو ندی:)

امروز زیاد فیک خوندم البته 4تاشو تونستم بخونم که یکیش وبتون بود..

برف سفید یا سفید برفی عالی بود خیلی وایب شیرینی داشت برام😍😊

من خودم عاااشق تاریخ سلطنتی کره ام..مخصوصا دوره چوسان

در کل مرسی.....بوس های پشت سرهمی بر پس کله ات:)))))))

 

 

RM. kiute.ARMY

اخه چرا جواب ندم عمرمT^T
ماشاللهخدا زیادش کنه😂😂
چس حیابیییییی نوش جونتتتتتت!!
هانی
۱۹ آبان ۲۳:۳۱

های من تازه به دنیای فیکشن ها امدم 🤓🙃 وتا حلا یکی از فیک هاتو خوندم مشحر بود همونی که گرگینه بودن حرف نداشت بهترین نویسنده میتونی باشی

 

و این فیک یونگی فصل دوم هم داره

RM. kiute.ARMY

های دلبرممممم!!! خوش اومدیییی!!
عزیزدلی نفس لطف داری بهمون ممنونم:"))))

نه قشنگم همین یدونه فصله 
Jm
۰۴ آبان ۰۱:۵۲

اااااااااخخخخخ قلبم قلبم داره فشرده میشه الانه که اشکام جاری بشه خدااااااااااااااااااااااااااااااااا

RM. kiute.ARMY

نه نه بیا بغلم:">

.
بینگیل
۲۶ مهر ۲۱:۱۳

احیانا فیک بلکتن ندارین؟ 

RM. kiute.ARMY

نه عزیزدلم:"(
Fanb.ts
۲۶ مهر ۱۵:۴۶

بیین منظورت از سرباز شدن چیه؟

من چرا قلبم درد گرفته؟

منظورت چیه باید دو سال منتظرشون باشیم؟

من نمیتونم ۲ سال صبر کنم

نه 

نمیشه

فقط به امید اونا دارم درس میخونم

اینطوری نمیشههههههههههههههه

جیغغغغغغغغغغ

RM. kiute.ARMY

درست میشه دونت ووری بیب:"(
یه گونی آپدیت دارن بیکار نمیمونیم🥲😂
تانیا
۲۵ مهر ۲۱:۰۶

وای این خیلی خوب و قشنگ بود *-* ♡-♡

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودتههههه*0*
Vampire
۲۵ مهر ۱۲:۳۵

اها راستی ددی قلبم تو رو یادم نرفته😘

 

 

 

 

 

#ومپ

#دوستت میدارم ددی❤(با همون لحنی که خودت میدونی)

RM. kiute.ARMY

قربونت بشممممممT^T


.
Vampire
۲۵ مهر ۱۲:۳۳

اما خداییش هزاری هم بگن من فقط فیک تاریخی رو با یونگی و زخم ژذاااااب صورتش حال میکنم و والسلام😎

 

 

 

#ومپ

RM. kiute.ARMY

اصن عشق فقط یک کلام
یونگی علیه اسلام

..
Vampire
۲۵ مهر ۱۲:۳۲

نمونه یه فیک دختر پسری خوووووووب

بسی خوووووووووب

وحتی عالی

آره ...

این بهتره

😍عالی😍

مرسی نویسنده قلمت خیلی به دلم نشست

 

 

 

#ومپ

#کمبود دختر پسری

RM. kiute.ARMY

ای جانمممممT^T

.
Jim Jim
۲۴ مهر ۱۹:۱۷

چقدرررررررررررر قشنگ بوددددددد و به دلم نشستتتتتتتت اه خدا@-@

اصلا روزم قشنگ شددددد:)))

قلمت رو دوست داشتم:")

از اون فیکشن های استریتی بود ک قلبمو مال خودش میکنه:)

ارادت خاصم ب فیک های دختر پسری یونگی انقد زیاده که اصلا توانایی ندارم هندل کنم این ضربان قلبو! یونو؟؟:")

بیا نوک تک تک انگشتات رو بوسسسسس کنم اسنو وایت:)))))

از کارت خیلییییی خوشم اومددددد

مث این بود ک یه درامای دلنشین تاریخی میبینم:")

بدجور منو یاد حال و هوای روزایی ک بدو بدو میرفتم سمت تلوزیون تا افسانه خورشید و ماه ببینم انداخت:)))

منو ب یاد دوران خیلی خاص و فوق العاده ای از زندگیم انداخت:)

خلاصه ک دمت گرم دختر!

لاو یو سووووو ماااااچ

RM. kiute.ARMY

وای ارهههه یادش بخیررر:">
دونگی...وای..
دلم تنگ شد برای اون روزا:")
Suga
۲۳ مهر ۱۹:۳۴

هلووووو هیونگگگگ خوبی؟ بالاخره بعد مدت ها تونستم بیام آخ که چقدر دل تنگته بودم حضرت عباسی داوشم 

بغل کردنت *

فشار دادنت*

کشیدن لپ موچی طورت *😉

دیگه چخبر ؟اره دیگه همینجوری تشویقم کن تا ریشه ی این احمقا رو از زمین محو کنم تا کسی بیشتر از این آسیب نبینه راستی به یوکی بگو اون فیکی رو که تو واتپدش آپلود می‌کنه رو هم اینجا آپلود کنه دیگه من نمیتونم برم تو واتپدش عه هی می‌خوان من عصبی شم اه .

به اعصابم مصلت شدن *

همین آره دیگه اینجوری راستش می‌خوام حرف بزنم دردم اینجاست حرفی برا گفتن ندارم پس بهتره برم بای 👋 یا بنگتن به امید دیدار 👋😉

RM. kiute.ARMY

هلوووو عمر مننن خوش اومدییییT^T قربون دلتم داوششش:"))
*بغلیدنت
*گاز گرفتن شونه ات
علم و غیب داری لامصب؟ لپ دارم0_0
سلامتی عشق من تو خوبی؟T^T تو جون بخواه سید تا اخرش پشتتم😎 چش چش😂😂
*اوردن مثلث های بیشتر برای کمک به اعصابت
تو نقطه هم بدی حله چشاته داوش به مولاT^T بای بایT^T شیهیوک حافظ!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ مهر ۱۴:۵۲

ساچ ئه وااو 

RM. kiute.ARMY

واو ئه ساااچ!
Huka _VJ.YG
۲۳ مهر ۱۱:۵۹

چه حیف یه مینی فیک به این جذابی لایک و کامنت هاش کم باشهههه

لایک کنیییییییی

تا عمو هوکا عصبی نشده*-*

*دیروز یکی از بچه های گپ بهم گفت عمو هوکا روم موند😂😂😂

RM. kiute.ARMY

عمووو دیبیل هم دالی؟T^T

از اون عمو پایه هایی😂
Jim Jim
۲۳ مهر ۰۸:۴۹

من اینو میخونم بعد میام نطرمو میگم

ولی همین الان هم منو خیلی جذب کرد:)

RM. kiute.ARMY

حله حلههههT^T
Snow White
۲۲ مهر ۲۳:۱۲

Sorry baby بابت پیام قبلی..گفتم شاید فرمت تیزر مشکلی داشته...💋💋💋

RM. kiute.ARMY

نه بابا دورت بگردم فدا سرت🥺💜
Snow White
۲۲ مهر ۲۳:۱۰

مرسی هانی

فقط یه سوال، تیزر فیک مشکلی داشت؟؟؟

RM. kiute.ARMY

قربونت برم🥺💜
عه وا خاک تو سرم تیزر رو یادم رفت بزارم؟؟؟
تو فایل گذاشتم؟
bts love
۲۲ مهر ۱۸:۱۶

منی که با ذوق اومدم آپ هارو باز کنم به امیده سپ‌‌‌‌‌‌‌‌‌...

RM. kiute.ARMY

.
Yugen :)
۲۲ مهر ۱۶:۵۲

وووووووووووووووووای چرا اینقدر پوسترش قشنگع
نتونستم نگم واااااای خیلی خوشگله دمت گرم هرکی درستش کردی

RM. kiute.ARMY

دمششش گرممممم...
گرممممم دمششششش...!
هاتتتت اینهِلِشششش!
اینهلشششش هاتتتت!

.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان