BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن PARADISE

inshot_db_b2_db_b0_db_b2_db_b2_db_b0_db_b9_db_b2_db_b3_db_b1_db_b5_db_b2_db_b3_db_b1_db_b0_db_b5_db_b2_db_b6_72ue_ftwo.jpg

♡FULL♡

نویسنده Kimia
کاپل ویکوک
ژانر رمنس . درام . اسمات
محدودیت سنی 17+

 

خلاصه: 

دو سال از جنگی که بیشتر کشور ها درگیرش بودن گذشت و تهیونگِ عکاس خانه نشین شده بود.

زمانی که به اصرار پسر داییش به شغل قبلیش برگشت قصد نداشت در سبزیِ مرده ای گم بشه و جسدش در مردابی پر از گیسوانِ سبز مفقود بشه.

اصلا هیچ قصدی نداشت چه برسه به پیدا کردنِ معشوقه ی جوان و چشم سبز...!

  

📷🤎🍀DOWNLOAD🍀🤎📷

 

805_vpfe.png

۲۷ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ARMYouknow
۰۷ مهر ۲۱:۲۰

اگه یه دختر خوب باشم که می‌خواد صورتش آب‌پاشی بشه چی؟😔

 

ایتس اوکیییییی تنکیو تنکیو

RM. kiute.ARMY

اگه بخوای سر دوش سوبان میشم برات😔

ولکامیوووT^T
ARMYouknow
۲۱ شهریور ۱۴:۱۳
دهانم قاصره-
آب بپاشم خوب می‌شی؟😭
بوزم کن عزیزتریننن😔

وای همین، امیدوارم شده باشه
یعنی نداریش؟😭

RM. kiute.ARMY

بوز بوزی منی😔
یه دختر خوب آبو تا اخرش میخوره😔

نه دورت بگردم ندارمش:")
پارت 65 ام ئه
ARMYouknow
۲۰ شهریور ۰۰:۳۱

شرابمونی مردددد😔

برای گرفتنت بوسه‌هاتم که شده خجالتو می‌کشممم

بیا بکنمت بوس😭

وای خیلی تنکیو

و یه سوال

سرخ‌پوش فول شد ان شاء الله؟

یه مدتیه تلگرامو گذاشتم تو کنار

 

RM. kiute.ARMY

آتیش نشونمی...داغ کردم از دستت...خیسم کن😔
بکش نفسسسسس😔
میامممممممممم😭

یور ولکام هانی:")
والا اطلاعی ندارم😭😂 ان شا الله که شده😂
ARMYouknow
۱۶ شهریور ۰۱:۱۶

البته البته

خودت هم ستونی مشتی😔

بوسسسس

ددی

من واقعا خجالت‌زده ام بابت درخواستم

ولی فیک mermaid و reducer رو داری؟)

RM. kiute.ARMY

بابا ما خرابتیم زنننن😔

خجالت بکش با بوسه هام رنگش کنمم😎
یکیش رو دارم فقط عمرم:"(

https://uupload.ir/view/92nk_the_mermaid.pdf/
ARMYouknow
۱۴ شهریور ۰۰:۵۵

عههههه هم مونی جوابمو داده هم ددی؟

باید این افتخارو جشن بگیرم-

به‌هرحال امیدوارم هردوتون خوب باشید:)

RM. kiute.ARMY

مونی اصن ستون این سایته😔
قربون وجودتم نفس ممنون:")
ARMYouknow
۰۵ شهریور ۱۳:۵۷

ددی خوبی؟ نیستی...

Mooni🌜

خوبه قشنگم یکم درگیره ولی میاد
ARMYouknow
۲۵ مرداد ۱۴:۴۸

به یونتان خیانت شد😔

یونتان: تو رو من برمی‌گزینم! مبارکت باشه برگزیده😭

RM. kiute.ARMY

وقتی به یونتان خیانت شد، دیگه از ماها چه انتظاری داری؟😔
یونتان: یعنی یه ستاره هم برای ما اضافه دیدی خدا؟؟؟😭
ARMYouknow
۲۰ مرداد ۱۸:۲۷

عررر تنکیوووو

بعد لت می بی یور آیز می‌خونمش:>

ولی ناتوانممممم

تهیونگ چه‌کار کرد باهامون؟

دست کشیدن روی شکمم-

پدر تایگر می‌گه یونتان دبیو کرد😂

RM. kiute.ARMY

ولکام هانییییT^T
به به بخون بخون!

با ما کار های اخ اخ کرد🌚
بعد رکب خوردیم...اون یونتان نبود و یه سگ دیگه بود که یونتان بود😂
ARMYouknow
۱۷ مرداد ۲۲:۵۰

اوکی شد؟

خود خدا!

 

خوبه خداروشکر:>

 

RM. kiute.ARMY

اره عسلم حله چشاتهههT^T
ARMYouknow
۱۷ مرداد ۲۲:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************

RM. kiute.ARMY

حل شد عزیزممم*^*
ARMYouknow
۱۵ مرداد ۱۱:۵۹

عوف ستاره‌ی درخشان😔

نههه ایتس اوکی:>

https://harfeto.timefriend.net/16913105172464 (هقققق تنکیو که انقدر مهربونیییی)

ممنونم یعنی خوبی؟

بلی بلی

RM. kiute.ARMY

صاحب منظومه ی شمسی😔
فدات بشممم:">
دارلینگ فکر کنم لینک ناشناست نصفه اومدهT^T (دورت بگردمممممم*^*)

بله که خوبم*^*
جان جان توش دی لیلی این خونه!
ARMYouknow
۱۲ مرداد ۲۱:۱۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ماه زیبا😔

برای یکی از دوستام می‌خواستم کنچاناااا فدای سرت ددی:>

فیک **** ***** رو داری؟ (میانه من هر دفعه یه چیزی می‌خوام به خدا فیلترشکنم سالی یه بار بالا میاد که اونم می‌رم اینستا😭)

راستی... خوبی ددی؟

RM. kiute.ARMY

خورشید تابان😔
من واقعا شرمنده ام عمر من ببخشید:")

اره دارمش عزیزدلم یه لینک ناشناس بده ارسال کنم عمرمT^T (بابا فدا سرت عزیزدلممممم همین که راهت هم به ما میخورخ حله:">)
ممنونم شما خوبی قشنگ جان؟T^T
ARMYouknow
۲۴ تیر ۱۵:۴۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نگووووو کی بهتر از تو که بهترینی😔

یادم آرد روزی که کوکی رو به عنوان بوی فرند دیدم>>

ولی داشت دنبال یکی دیگه می‌رفت<<<

ددی ورژن تهکوک سونو دیدی؟

وایایای ددی میشه *** *** ***** رو بدی، پلیز؟

چشمان پاپی‌طور با اندک اشک فیک-

RM. kiute.ARMY

تو زیبا ترین نمد چی چی روی زمینی😔
ولی از خواب بیدار شدم و فهمیدم دنبال یکی دیگه نرف>>>>>
ولی دنبال منم نیومد<<<<<
ارههههههههههههه😭😭😭😭😭 اتک بدی بوووود😭😭😭
به قودا ندارم:") واتپد رو داری؟ کسی هم فیکو داد به من آنلاک شده داده بود:")
-اب دماغ ریزان و کِش ناک
ARMY
۲۴ تیر ۱۲:۵۸

چطوره میتونیم فیک هارو بخونیم یا دانلود کنیم

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عزیزممم خوش اومدی عسل طلااا*^* خوبی؟ چطوریایی؟؟

ARMYouknow
۲۳ تیر ۱۴:۵۸

عیوف اصلا خود منم مال تو😔

باران‌های فراوان😔

RM. kiute.ARMY

من لیاقت این همه محبتو ندارم لیدی...چشمم کف پاااااات😔
میخورد بر بام خانه😔
ARMYouknow
۱۰ تیر ۲۳:۲۷

میزان درک>>>😔

به جز لایکم، یه چیز دیگه‌م هم اومده😔 فن‌های گلزار: خفه شید😔

RM. kiute.ARMY

درک دونم مال تو😔
چی دارلینگ؟ چی؟😔 آینه آینه😔
Lilith
۱۰ تیر ۱۷:۲۳

هپی انده یا سد ؟ اگه سد باشه خودکشی میکنممممم

RM. kiute.ARMY

*ترک صحنه*
*شتافتن به سوی کوچه ی یانگوم وسط*
ARMYouknow
۰۷ تیر ۲۳:۵۹

شل چیز هم هست... چیز😔

ای ام خوشم اومده😔 رضا جاننن😔

RM. kiute.ARMY

آها...هوم😔
آی ام خوشحال بیکاز تو لایکت اومده😔 جوووون رضاااا😔
ARMYouknow
۰۲ تیر ۰۰:۱۱

اگه می‌خوای با صورت کبود و بادمجونی منو ببینی، بهش بگو😔

یاح فستر پدر مرا لعنت کن😔

RM. kiute.ARMY

غلط کرده مردک شل ناموس کم ناموس😔
اوه دارلینگ آر یو خوشت اومده؟؟ آره؟😔 آقا رضااا؟😔
Her
۰۱ تیر ۱۷:۱۴

دیدی وازلینو آماده کن پدر داره میاد

RM. kiute.ARMY

کدام پدر؟؟
ARMYouknow
۳۱ خرداد ۱۴:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

پشت درد داره😔

ولی بیا-

**********************************************************

RM. kiute.ARMY

صحنه سازی میکنی؟ به آقای هاشمی بگم؟😔
عوح یعس بیبی همینههههههه😔😔😔
ARMYouknow
۲۸ ارديبهشت ۱۳:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عه ددی اینجا یکی لینک *** **** می‌خواست

گفتی نداری

من دارمش

بدم بهت؟😔

منظورم لینکه😔😂

RM. kiute.ARMY

بیا پشت بده😔
لینکو یعنی😔😂
Mohadeseh
۲۸ ارديبهشت ۱۲:۳۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی اینجا یکی فیکشن ****** رو میخواست... اسمشم بچه ی چشم سبزممم :) بود اگر اشتباه نکنم

متاسفانه فول نشده اما من پارت 1 تا 40 رو دارم با رمز... بده دستی به همه در راه بنگتن قربت الی الله...😔👍

**** ******

RM. kiute.ARMY

ببین قشنگ کنار موسی و عیسی نشستی موز میزنی تو بهشت...😔😔😔😔
اجرت با آقا بنگتن😔

بچه ی چشم سبزممم :)
دخترم بیا اون فیکی که میخواستی رو بچه ها دادن
selena
۲۸ ارديبهشت ۰۰:۰۱

بچه چشم سبزممم:)

 

ابیس هنوز فول نشده... سرخپوش هم فول پارت یک تا چهلش رو هست ولی اونم فول نشده... سناتور هم "مینی" (کامنت زیر فکرکنم) به ددی میدتش... بلک هول هم نمیشناسم...

 

 

-----------

 

راستی دد... نویسنده کالرز ( moonlike army ) میخوا یه فیک آپلود بکنه به اسم "دبلاتیو" (فکرکنم اسمش رو درست نوشته باشم)...و نویسنده اسلحه هم یه فیک جدید شروع کرده به اسم "ونوم" و چهارده پارتش هم آپلود کرده...باید تا دو-سه سال آینده منتظر فول شدنشون بمونیم...ایموجی خنده'

خلاصه اینکه باید منتظر همچین کامنتایی + فیک سرخپوش بمونی...

RM. kiute.ARMY

والا خیلی خوبه باهم فیک جا به جا کنیم اما گمون کنم در اینده ای نچندان دور نویسنده هاشون پیدام کنن و به کو.نم بزارن چون رمز ها رو دارم میدم:")😂
مینی
۲۷ ارديبهشت ۱۹:۵۰

من تل ندارم

ولی لینک تل سناتورو دارم

رمزشم دارم

یکی سناتور میخواست. لینک بدم دان کنی بهش بدی، ددی؟

RM. kiute.ARMY

خدا خیرت بده عمر من بده که برسونم به دست یارㅠㅡㅠ

بچه چشم سبزممم:)💚


DARASHAH
۰۱ فروردين ۲۱:۲۳

نوناااا وای چشمای تو برای من مثل شکلات میمونن وایییی

یا مثل قهوهههه واییی

خیلییی قشنگههه

ولی چشمای قهوه ای تو نور افتاب خیلییی قشنگهههه

من به داداشم این تیکه ی جملتو گفتم خندید گفت خب چشمای توهم مثل لجنای ته جوبه...

RM. kiute.ARMY

بیا مال تو بشه نفسمممممT^T قابل ندارهههه!!

نخیرم چشمای تو دلیل زندگی ئهT^T
DARASHAH
۲۸ اسفند ۲۳:۱۷

من هیچ وقت قرار نیست نویسنده این فیکو بخاطر اشکام ببخشم و هیچ وقت قرار نیست و هیچ وقت قرار نیست قشنگی این فیکو از یاد ببرم...

با صد و خورده ای صفحه رسما دلم رو برد...

زیادی قشنگ بود یعنی محشر بود ولی بدجور سرش گریه کردم

این چند روزه اینقدر فیک خوندم و گریه کردم که مامانبزرگم نشسته بود داشت باهام صحبت میکرد که نباید خودمو درگیر افسردگی کنم...

هییی کاش میفهمیدن من هیج وقت قرار نیست روحیه بسیار شادمو به افسردگی ببازم

ولی خب اشکامو نمیتونم نگه دارم...

ولی دلم یکیو میخواد که برگردا بگه سبزی چشمات بهشت مرده ی منه:)

 

RM. kiute.ARMY

کلا روز 28 ام در حال نبخشیدن نویسنده هام بودی.گونا دارن بخشش از بزرگان است پسرم😔

ولی کلا کار های کیمیا...یجوری خاصه که وقتی داری وسط پاره شدن چشم هات از شدت گریه جون میدی، لبخند سکته ای میزنی و بازم میخونی:"))))

الان چشمام قهوه ایههه یار کثافتم میگه تپه ی ریده ی چشمات بهشت بو گندوی منهههه:")))
بچه چشم سبزممم:)💚
۱۴ اسفند ۱۶:۴۵

عاه گلبم،اینجا کسی لینک فیکای ابیس و سرخپوش و بلک هول و سناتور نداره؟🥲🦦

RM. kiute.ARMY

متاسفانه هیچ کدومو ندارم:"))
کیپاپر
۱۹ بهمن ۲۳:۵۵

همین😐😐😐😐😐😐 <(`^´)> 

RM. kiute.ARMY

بعله😂
Mooni
۱۸ بهمن ۱۹:۰۲

من واقعا نتونستم عادی بهش نگاه کنم و عادی از کنارش رد بشم

جوری که تموم شد .....اصن تا چند روز ذهنمو درگیر کرده بود 

افسردگی یا چی؟

RM. kiute.ARMY

بیا بریم با آب اردوز کنیم و معتاد بشیم یا چی؟
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۵ بهمن ۲۰:۱۹

چرا اینطوری تموم شد:)

من دیه اون ادم سابق نمیشم:)

نویسندشو زنده میخوام.........

RM. kiute.ARMY

نویسنده متواری شد😂
Rosa
۰۲ بهمن ۱۱:۲۱

های..

یه سوال میشه فول پارت سرخپوش رو بزاری پلیز؟:)

RM. kiute.ARMY

سلام عمر منT^T
به جون خودم ندارمش:")
Nezuko
۲۸ آذر ۲۰:۴۶

دد الان دارم مثل خر گریه میکنم خیلی قشنگ بود:"))

RM. kiute.ARMY

دور از جونت:"> بیا بغلممممم:")))
kim acha
۲۷ آذر ۱۷:۴۸

دد این فیکه سد انده؟

RM. kiute.ARMY

یجورایی:">
kim light
۱۰ آذر ۲۰:۱۲

اگر عشق "سبز" بود میشد بهارنارنج و بهشت گمشده!

بهارنانجشو روی ویلچر دید؟؟!

اون سبزی چشماشو توی زندان جا گذاشت...اون ندید اون موهای سفید بهارنانجشو ندید اون چین و چروک های بهارنارنجشو ندید اون چهره خسته بهار نارنجشو ندید!

چون چشماشو توی زندان جا گذاشت:")

چرا جونگ کوکش نرسید بهش؟؟

چرا چشمای جونگ کوکشو گرفتن؟؟

چرا یه تراژدی سد اند بود برام؟؟

چرا همه ی عشق های عمیق قراره بهم نرسن؟؟

شاید به جای جمله"عشق، زمان رو از بین میبره و زمان عشق رو" می گفتیم " عشق درد رو از بین میبره و درد عشق رو"

درست مثل جونگ کوکی که درد تهیونگشو از بین برد با عشقش اما درد خودش...

 

 

مشخصه که دارم این فیکشن نمی تووووووووووووونم؟؟

دد میشه کیمیا رو سر تک تک عر هایی که زدم جر بدم؟؟

قرار نبود با خوب بودن فیکشنش من عز بزنم!
این نویسنده خارج از محدوده فوق العاده می نویسه+_+

کارش غیر قانونیه اصلا

اینجوری ریدرا سر...نمی دونم چه کلمه ای بالا تر از فوق العاده هست...سر فوق العاده بودن فیکشن به گاج برنننننننننننننننننننن

 

RM. kiute.ARMY

اصن ادم جز جیگر میزنه:"))

کیمیا هروقت فیک میده باید متواری شه:")
چون به طرز فاکینگی ماهارو با محشر بودن فیک هاش میکشه نامرد...
اصن حرامه کیمیا...بخدا حرام باید اعلام بشه...
خیلی!!

گاج و قلمچی و حتی خیلی سبز:")))))))))))))
چیه به چی زل زدی؟زشته خواهرم(jk lover سابق )
۱۰ آذر ۱۸:۳۴

میدونی منم میخوام بنویسم منتها میترسم لو برم 

توسط مامانم 

 

RM. kiute.ARMY

میفهمم:">
میتونی توی داکیومنت جیمیلت بنویسی ها!
kim light
۰۸ آذر ۱۸:۰۷

دد الان اواسط فیکشن بهشت هستم و...

بعد از دزیره و ال ماین وایب سبز و ارومشو دوست دارم!

انگار گمشدم بین سبزیه برگ درختاش...

RM. kiute.ARMY

باح باح:">
صفا باشهههههه!!
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۳۰ آبان ۱۸:۵۰

وای🤣خدا خیرت بده یه لحظه حس کردم تو کیرولم😂😂

RM. kiute.ARMY

نه نه راحت باش😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۳۰ آبان ۱۸:۴۹

???...Maybe hard👈👉

*لبخند کزکشانه

 

RM. kiute.ARMY

*کصمایل سوس کش تر
لتس گت ایت هانی هویاحححححح😎😎😎😂😂😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۹ آبان ۱۳:۵۳

*لرزیدن زانو

دو نات کال می بیبی

RM. kiute.ARMY

*لبخند پ.فیوز
سو هو دو یو لایک ایت دارلینگ؟😎
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۴ آبان ۲۳:۱۰

آی ام بی جنبه

دونت کال می بیبی😂😭

RM. kiute.ARMY

ساری آی ام د.یوث😂
مای بیبیییییییییی😂😂
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۲۲ آبان ۱۳:۰۶

دد بهت پیشنهاد میدم بخونیش

ارزشش رو داره (:

RM. kiute.ARMY

رو جفت چشمم بیبی:">
رنگین‌کمون૮₍´。ᵔ ꈊ ᵔ。₎ა
۱۸ آبان ۱۰:۱۴

وای

خیلی گشنگ بود

RM. kiute.ARMY

گشنگی از خودته بیبیㅠㅡㅠ
Zahra
۱۵ آبان ۱۸:۲۹

هیح ددی چرا طلسم این نمیشکنه من بخونمش؟ 

میشه برام اسپویلش کنید شاید خوندم:/

*با یک عدد اسپویل خوار مواجه هستید

کلا هرچی برام اسپویل بشه بیشتر کنجکاو میشم برم بخونم،از خلاصه های مرموز خوشم نمیاد

 

هیح ددی درسا روم اثر کرده الان داشتم آرایه های خلاصه شو در میاوردم😔😂💔

مجاز، تکرار، اضافه تشبیهی، تشخیص، مترادف

(چیزی ک تشخیص دادم ع متن پوستر و خلاصه، اگ اشتباه داشت ببخشی دیه) 

بنظرت چقد خرخونم حالا؟ 

خسته نباشی خودافزززز >__<

RM. kiute.ARMY

من محرم اصرارم دخترم اعفال نکن منو😔

*منی که دارم با صدای اروم و چشم و ابرو جیغ میزنم
کامنتتااا کامنتااا رو بخوووونن!
جرررررررر😂😂😂

به عنوان تکلیف ببر پیش دبیر ادبیاتت😂
یه ارایه دیگه هم داره وقتی میگه زمین! زمین! منتها اسمشو یادم نمیادد:"(
اما اره ایول درست گفتیییییییی!!!
تو سالارییی!
سلامت باشییییT^T

Kim miya
۱۳ آبان ۲۱:۳۵

ددی نویسنده کیمیا ام داریم اینجا ؟ 

 

آخیییی

منم اسمم کیمیاس:/ 

RM. kiute.ARMY

به نام خدا
شیپ شیپ😔
*کال می بای یور نیم
تانیا
۰۹ آبان ۲۰:۵۸

ممنون ❤

میگم هنوز فایل هاش توی سایت هست؟ دوست داشتم دوباره دانلودش کنم.

ان شاءالله که موفق میشه 💪

RM. kiute.ARMY

فدات*^*
گمون کنم فصل اول و دوم رو داشته باشم فول:">
ممنون نفسمممممممT^T
تانیا
۰۹ آبان ۰۱:۲۲

آه از این فیک :")

حرفی برای گفتن ندارم. متفاوت بود. یجوری خاص بود   تا به حال چیزی مثلش رو نخونده بودم و خب راجع به آخرش ... فقط میگم که قشنگ بود. یادم نیست ولی شاید اشک در چشمانم هم حلقه زده بوده:))

 

 

یسوال داشتم البته نه برای این فیک ها! برای یکی دیگه؛ مانستر یا همون هیولا. یادمه قرار بود فصل سومی براش منتشر بشه و من هنوز هم بعد دو سه سال فکر کنم منتظرشم🥲 یادم نیست شاید قبلا جوابی بابتش داده باشید ولی خب فراموشیه دیگه گفتم اگه زحمت نیست جواب این سوال بی مورد زیر این کامنت رو هم بدید🥲❣ آخرین صحنه ای که نوشته شده بود رو به وضوح توی ذهنم دارم ولی هرچقدر گشتم که دوباره دانلودش کنم تا داغ دلم تازه شه پیداش نکردم💔

قبلا شنیده بودم آثار نویسنده هایی که دیگه در دسترس نیستن حذف میشه و من حتی اسم نویسنده فوق العادش هم یادم نیست و نمیدونم واقعا از دسترس‌دسترستون خارج شده یا دیگه نمیخواد کارش ادامه بده. دلم براش تنگ شده😭 

این زخم خورده را رسیدگی بفرمایید😭😂

RM. kiute.ARMY

رسما جریحات همه رو احساسات دار کرد:")

اهان اون فیک:")))))
متاسفانه خبری از نویسنده اش هم ندارم.. 
از دسترس ک خارج نشده‌ اما خب...گمون کنم نویسنده گفته بود بعد از کنکورش::)))
اسم نویسنده هم مهی مانستر بود:")
Min Min
۰۵ آبان ۲۲:۰۳

در مورد فیک واقلا سخنی ندارم واقعا

و دد من بدبخت دارم از هر ناحیه جر میخورم

از درسا یه طرف امتحانا یه طرف معلو و مدیر یه طرف

همکلاسیام یه طرف دویتم یه طرف مامان بابا و داداشم یه طرف خودم یه طرف ، دندون دردمم یه طرف

ددددددددددددددددددد من واقعا نیاز دارم زیر این همه فشار بمیرم ، اگه فشار های روحی تبدیل به جسمی میشدن من الان جنازم قابل تشخیص نبود

این که روس دوست صمیمیت کراش باشی اما حتی به عنوان دوست هم براش کافی نباشی بده؟

دد هلپ می ، نیاز دارم بمیرم دوباره زنده شم

RM. kiute.ARMY

چرا سخنی نداری دخترم؟T^T
کباب شم که:") از کودکان فلسطین هم مظلوم تری...
دندون درد چرااااا؟:"))
عه خدا نکنه عمرممممم:"(((
ای وای بر من...اشکال نداره نفس...فدا سرت خب؟ هیچ ایرادی نداره پیش میاد:")
دور از جونتتتت:"(
💚💜sogijin💙💖
۰۵ آبان ۰۱:۰۴

نه نه من گریه نمیکنم گریه نمیکنم😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭چرا چطوری دلتون اومد اخه چرا اینقدر بی رحمی خدایا منو بخور حیف اینهمه زیبایی نبود که با اون شکنجه ها خرابش کنید هق هق هقققققققققققق🥺🥺🥺🥺😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💖💙💚💜

RM. kiute.ARMY

کوچه لر سو سپمیشم...
یار گلنده توز اولماسین...
اله گلسین...بله گتسین...
آرامیز دا سوز اولماسین...
Xiao
۰۴ آبان ۲۲:۵۰

سلامی دوباره

اینو همون روزی که فول شد خوندم ولی ازبس تو افق محو بودم نتونستم چیزی بگم

اونقد قلبم سرش گرف که یه جاهایی شک میکردم که اصن قلبم تا الان میزد یا نه

خیلی خوب بود خدایی

میدونم که همیشه پایانا خوش نیس

و سعی میکنم اینجور ژانر ها رو نخونم چون واقعا اذیت میشم

ولی من بیشتر از پایانای خوش به نوشته ها اهمیت میدم و خط داستانی اصن مغزمو پوکوند

واقعا خسته نباشید

(ولی من خیلی گریه کردم این انصاف نیس عه)

نه شوخی کردم

(ولی خدایی نکن عه دیگه اینکارو نکن یه دفعه رگام میبندنا)

RM. kiute.ARMY

سلام سلام جانان*^*
مرامتو قربون داوشی که بعد از محوی پیام دادی😂
الهییی:">
بیا پاچه شلوار کردیم مال تو:"> یکی از پاچه هاش...چون اون یکی مال خودمه:">

از الان بگم کار های این نویسنده کلا اینجوریه که انگشت میندازه دهن مهنمون رو جر میده😂
Kosarrr
۰۴ آبان ۲۱:۴۰

دد چطورییی؟

یه ماه گذشته و من دارم پارهه میشم از درس و کنکور🤦‍♀️

ددی جون، یه فیک گوگولی مگولی و سافت و غیر امگاورس و ویکوک و اینا داری؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عذاب وجدان میگیرم هر دفه هی ازت فیک میخوام🤦‍♀️

خیلی خیلی مرسی

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل منT^T
کبابتم میفهمم:">

والا سافت و گوگولی دیگه کاملا نسل منقرض شده به گمونم😂

https://fazayihaa.blog.ir/post/1628

اما اینو بخون اصل جنسه:">

نه عزیزدلم ین چ حرفیهT^T
فداتممم*0*
Prplike
۰۳ آبان ۲۱:۵۹

سلاممم ببخشید فیک سرخپوش کالزر کروماندا یا اسلحه رو اینجا نمیزارین؟💗

RM. kiute.ARMY

سلام عمر منT^T
والا ما این فیک ها رو دستی بچه ها بهم قرض میدن اما پست نمیتونیم بزاریم:">

https://uupload.ir/view/colors_full-unlocked_po09.pdf

https://uupload.ir/view/chromanda_full-unlocked_3jg0.pdf

https://uupload.ir/view/earth_full-unlocked_ps14.pdf

https://uupload.ir/view/the_weapon_s1[vk]_full_part_bb85.pdf/

رمز فصل اول:RTWs1fuLL

 

https://uupload.ir/view/the_weapon_s2[vk]_full_part_90d.pdf/

رمز فصل دوم:NanaNevisFM

 

https://uupload.ir/view/theweapon(vk)s3_full_part_vgs2.pdf/

رمز فصل سوم:BTPWNTEmyMint


خسته از دان های مکرر
۰۳ آبان ۱۳:۵۸

شتتتتتت ددی بلاخره بعد ی روز تلاش باز شد😜 برم تو کارش

RM. kiute.ARMY

عه پس خداروشکر
خسته از دان های مکرر
۰۳ آبان ۱۳:۵۵

همه ی فیکای سایت برام باز میشن ولی این کلا نه با ورد نه پی دی اف با هیچی

RM. kiute.ARMY

لپتاب داری؟
خسته از دان های مکرر
۰۳ آبان ۰۰:۱۸

ددی پدرم درومد چرا پی دی افش باز نمیشه😭😭😭

RM. kiute.ARMY

کلا فایل باز نمیشه جانان یا نمیتونی دانلود کنی🥺؟
Mira
۰۲ آبان ۲۱:۳۰

ددی..نویسنده انگار از آینده اومده تو حرفایی که صفحه های اول زده تاریخ خورده 20 مهر 1402..!!!

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟:|
Felora
۰۱ آبان ۲۰:۴۴

های ددی میشه لینک همه فیک های کوک رو بدی ممنون🙂💕

RM. kiute.ARMY

الان فیک هایی که توش جونگکوکه رو بدم یا اون فایل زیپ بابا جان؟T^T
jk lover
۳۰ مهر ۱۸:۲۱

وای جرررر

پارم 

همین که داشتم تا نقد شمارا .... رو میخوندم یکی از اعضای فامیل قشنگ موزون گو----ید

 

واییی جر

وای خودشم دقت کردم نمیدونم من میام نقد کنم اول تا اخخرش خوب بود عالی بود 20 و فلا فلان

بقیه میخونن میفهمم که نه انگار ری*م

جررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

پپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپورکییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

حلالش باشهههه😂😂😂

لامصب فیک نمینویسه که...
انگشت میندازه دل و روده امون!
me.
۳۰ مهر ۱۷:۳۳

هایییییییییییییی 

خیلی عزیزی باورر کن 

هرچی تا حالا از فیکایی ک گزاشتیو خوندم عالی بودن 

ی چیزی 

ی فیک میخام در قالب بیمارستان یا حتی بیماری کلن 

چیزی هس ت دست و بالت

RM. kiute.ARMY

هاییی خوشگلممممممم*0*
تو تاج سرییی نفسسT^T
نوش جونتتتت:">

بیمارستان ضربان قلب رو خوندی بیب؟T^T
Stay & Army
۳۰ مهر ۱۵:۰۷

جرررر😂😂😂

وسط حرفم بزار اینم بگم 

زنگ ورزش بود بعد داشتیم وسطی بازی می کردیم 

من حواسم نبود یکی از دوستام توپو پرت کرد و خورد بین گلو و سینه ام 

لحظه ی اول یجوری شدم و بعدش نفسم تنگ شد ولی زیاد نبود و بعدش حالم خوب شد🥲

ولی من این حد از توجه رو دوست ندارم حس میکنم ناقص شدم آخه😭

ببخشید زیاد موضوع هارو میکنم تو هم *اصنم منحرف نشدم منحرف خودتونین🚶‍♀️😂

با یه پسری تو توییتر حرف میزنم ... طرف ۲۴ سالشهههه ولی انصافا جذابه به نظرم 

ددی تو توییتر داری؟ اگه داری میشه آیدیتو بدی؟

اگه دیدی یکی با اسم sana بهت پیام داد بدونم منم :)

بقیه شو اونجا اگه خواستی برات تعریف میکنم :)

مرسیی تو هم همینطوررر 💜💜

خواهش میکنم 💜

جدی؟ باشه پس حتما نگاه میکنم ببینم چجوریه

کمپوتتتت پارممم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

😂😂😂
عی وای!
درد داره اونجا فاک...منم دردم گرفت:|
الهی بگردم کههه:"(
دور از جون همیشه سرت سلامت باشهههT^T
نه بابا دخترم وازلین هست...یعنی راحت باش😂
جووووون باح باح!! عروسی دعوتم یا نه؟
اره جیگرT^T
kiuteARMY فکر کنم همچین چیزی بود ایدیم:/😂
اخ جوننننننT^T
عزیزمی:">
بله بله0_0
گرونه بخدا کمپوت😂
jk lover
۳۰ مهر ۰۸:۴۶

میدونی

عدالتو برم 

بجای باباش بچمو شکنجه کردن 

چرا ؟وقتی خودشم نمیدونست باباش جاسوسه؟

ولی یه جورایی یاد کالرز افتادم

خیلی وایب همو میدن درسته فرق داره اما خیلی قشنگ بود

و من عاشقش شدم

وی زیادی در کلاس نقد میکند*

RM. kiute.ARMY

این باباها چرا اینجوری ان اخه-_-
هعی...
اسم کالرز رو یه مدت میوردن من تشنج میکردم الان بهتر شدم فقط یه طرف بدنم سر میشده...

نقد بکنی تا نقد شما را نک-🙄
Mirai
۲۹ مهر ۲۱:۵۷

یکی ی فیک امگاورس بگههه

RM. kiute.ARMY

فن فیکشن های امگاورس رو بخون:">
𝘛𝘰𝘬𝘺-
۲۹ مهر ۲۰:۳۳

ولی الان که پخش شده میگن جیمین بایس"ک"شواله..(حتی اگه غلط باشه)

به ویمین امید پیدا کردمTT

ولی من..از شیپ ویمین خوشم نمیومددد

اصن زنده باد ویمینننن

RM. kiute.ARMY

اره منم دیدم که همچین چیزی میگن اما خب تا وقتی به صراحت اعلام نکنن نمیشه به تحلیل از روی عکس و نشونه ها انچنان بها داد
جوری که ویمین فاکینگ ریله!!!
فاکینگ!!
𝘛𝘰𝘬𝘺-
۲۹ مهر ۲۰:۲۹

عرعر؛-؛

ولی واقعا محدودیت سنی برای چیه؟برای من اصن مهم نیس..یعنی چیزم باشه

من میخونم..حتی اگه محدودیت سنی‌ش 20

باشه')))[بچه پاک یونو؟]

عام میگما..من خیلی گشتم ولی فیک اسلحه رو پیدا نکردم تو وبلاگ؟گذاشتیش اصن؟TT

RM. kiute.ARMY

جونز._.
دیگه میزنیم شاید این وسط مسط ها یکی بهره برد از محدودیت ستی😂
اما باور کن...هرچقدر محدودیت سنی رو بالاتر بزنی بیشتر میخونن😂😂
همه پاکیم اینجا

.

الان لینکو میردم بهت باباجانT^T

https://uupload.ir/view/the_weapon_s1[vk]_full_part_bb85.pdf/

رمز فصل اول:RTWs1fuLL

 

https://uupload.ir/view/the_weapon_s2[vk]_full_part_90d.pdf/

رمز فصل دوم:NanaNevisFM

 

https://uupload.ir/view/theweapon(vk)s3_full_part_vgs2.pdf/

رمز فصل سوم:BTPWNTEmyMint


Yuna
۲۹ مهر ۱۸:۰۳

هق ددی خیلی قشنگ بود 

همونطور که گفتم برق اتاق خاموش بود و هواجدیدا انقدر زود تاریک میشه که  من واقعا نمیتونستم بیرون ببینم که مامانم خوابه یا نه چون هیچ کس طبیعتا موقع اماده کردن یه کنفرانس گریه نمیکنه :/

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودتهههههT^T
بگو کنفرانسش درباره ی کودکان مظلوم فلسطین بود:">😂
Yuna
۲۹ مهر ۱۷:۰۰

هققققققققق ددی 

دلم بد جور واسه تو و سایت تنگولیده بودددددد

عرررررررررررررررر چطورییییییییییییی

ععععععررررررررررررررررررر کلی فیک جدیدددددد 

میخوام کلشونو الان تموم کنمممممممم 

اصلنم واسم مهم نیست فردا سر زنگ مطالعات باید خودمو جر بدمممممم

ددی باورت نمیشه برق اتاقو خاموش کردمو الان گشادیم میشه پاشم برم روشن کنم وچیزی دم دستم نیست پرت کنم برق روشن شه و با همون چس مسقال نور لبتاب{لپتاپ لپتاب لبتاپ} دارم کامنت میدم :/

هق اخجون کلی فیک

RM. kiute.ARMY

قربونت دلت بشممم یونایاااااااااااT^T
خوووبمممم تو خوبییییی؟؟؟T^T
یعسسس
الهیییی:">
نکن بچه بلند شو برو روشن کن چشات ضعیف میشه:|😂
نوش جونت نفسسسT^T
.
...ننبن
۲۹ مهر ۱۶:۲۵

سلام ببخشید شما اسم اون برنامه ایی هست که کلی توش رمان بی تی اس هست رو نمی دونین ؟!

RM. kiute.ARMY

سلام لاوم منظورت واتپد عه؟T^T
Ayan
۲۸ مهر ۲۳:۴۶

چطوری پدر 

کریزی کاپل و اینجا داریم؟

یا تو داری؟

خیلی دنبالشم:(

RM. kiute.ARMY

عالی ام پسرT^T
نه والا نفسم:"(
Kim Yuna
۲۸ مهر ۱۹:۵۳

یاااااا چرا مننننننن🥲من خوشمزه نیستم بیا شیرینی بقولللل

RM. kiute.ARMY

نه فقط تو رو میخورم😔😔
BTL
۲۸ مهر ۱۵:۴۴

دد یه فیک قبلا خوندم اسمشو یادم نمیاد هرکاری میکنم.هیچول یکی از شخصیتا بود.یونمین و ویکوک داشتیم.یونگی قاتل بود،جیمین عاشقش بود ولی هرچی تلاش میکرد یونگی بهش محل نمیداد.بعد یونگی بهش گف باید بخاطر من ادم بکشی جیمینم رف کشت یارو رو واقعا...بعد ویکوکش هم اینجوری بود که فکنم کوک خانوادش خیلی فقیر بودن ولی عاشق ته بود.عکساشو زده بود به دیوار اتاقش تا اینکه ته میره خونشون میبینه.

درهمین حد یادمه.اسمش چی بود 😭😭😭

RM. kiute.ARMY

قربونت برم بلک سی بود اسم فیکهT^T
Yoyo
۲۸ مهر ۱۳:۱۵

یکی منو اروم کنهههههههه خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیبا بود 

من انقدر توی فن فیکیشن ها ، مانهوا ها ،توی فانتزی های ذهنم ک برای خودم داستان میسازم غرقم برای چی ؟ 

برای اینکه اگر توی واقعیت باشم از زور افسردگی به تیمارستان کارم کشیده میشه 

واقعا دمت گرم 

منو ب دریای بیکران این رمان کشوندی جوری ک تمام اتفاقات ها رو با چشمام دیدم ،حس کردم و ب شدت ناراحت شدم 

اوممم واقعا ممنونم بابت این رمان زیبا منو از پاقعیت دور کردی ممنونم ازت  

⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁠❤⁩

RM. kiute.ARMY

اروم کنم؟ یا اروم، بُک...؟😔
ای جان دلممم کیوتِ ناززمممم:"))))
دم تو هم گرم که کامنت میدییییT^T
یویو، تکرار غریبانه ی روزهایت چگونه گذشت؟
ای جون دلمممم نوش جونت باشه نفسسسسسT^T

.
Stay & Army
۲۸ مهر ۱۲:۰۱

وایییی یامته گوداسای آه😂😂😂 آره برای این پایم نوبتی نوبتییی😂😂

ای وای ... بزار یه چیزی بگم

مدرسه که بودم زنگ تفریح بود و با دوستم نشسته بودیم تو سالن

بعد من یه هم سرویسی داشتم که خیلی بهم وابسته بودیم درست مثل یک خواهر البته ۳ سال ازم کوچیکتره

هی میخواد میپره تو بغلم ماچم میکنه و من یاد این میوفتم که این بچه چقدر پاکه و بدون اینکه ایرادی روم بزاره دوستم داره 

اما ... وقتی من و دوستم و خواهر *همونی که ازش تعریف میکنم* نشسته بودیم رو صندلی گفت که انیمه دوست داری؟ گفتم معمولی نه دوست دارم نه متنفرم ولی نه واقعا اگه ازش خوشم بیاد حتما با علاقه نگاه میکنم :)

خلاصه که یهو برگشت گفت یامته گوداسایییی

بعد من اینطوری بودم که بچهههه من هنوز تازه اینارو یادت گرفتم تو از کجا میدونی؟؟؟ وای پارم😂😂😂

نمیدونم من هی میگم تابستون گوش نمیدن که میگن بدتر میشه زود بکنیم تموم شه بره 

فکر کنم هفته بعد چهارشنبه میشه ولی من نمیخوامممم میترسم تا به حال تجربه ی اتاق عمل نداشتممم 😭😭

میگم بندازیم تابستون قشنگ بدون هیچ استرسی ولی گفتم که گوش نمیدن😑 

مرسییی امیدوارم همه ی شما و مخصوصا خودت ددی همیشه سالم باشین و هیچ کس آسیبی نبینه💜💜

Vpn free یا لنترن رو نصب کن به نظرم خوبن ولی بعضی وقتا میر*ینن

Vpn free رو اگه نصب کردی بزار رو سوئد ولی اینم بگم که همیشه نمیاره بعضی وقتا میاره 

لنترنم که نمیتونی انتخاب کنی فکر کنم خودش میاره ولی اگه دیدی بالای نوشته خطای اتصال بودن که اگرم وصل بشه کار نمیکنه اگه ننوشت که به بهههه وصل شده😂🤌

آره تو لیست سریال های ترسناک کره ای دیده بودم ولی فکر کنم امپراتوریه و من زیاد از این مدل هاش دوست ندارم ولی بزار حتما میرم یه قسمتشو میبینم 

قلبم ... شنبه امتحان قرآن ... یکشنبه هدیه ... بقیه رو یادم نیست رسما مرگ و تو فرض کن من نصفشو نمیرم به خاطر این عمل کوفتیییی

شایدم رفتم نمیدونم😂💔

RM. kiute.ARMY

عا ماشاللهههه😂
عایگوووو چه کیوتتتتتتتT^T
نچ نچ نچ موتورش راه افتادهههههه😂😂😂😂 معصومیت از دست رفته ی 2
عجب:| مامان بابات بنده خدا نگرانن میگه زودتر کار انجام شه بره:">
قربونت بشم نفس سرت سلامت باشهT^T
واقعنی؟؟ ممنونمم عمرمممممممT^T
ای جاعااااان😂
اره منم اول فکر کردم خیلی سم باشه اما اولین سریال کره ای بود (قبل از اسکویید گیم) که توی جشنواره ی فیلم های آروپایی امریکایی کاندید شد! حتی همیشه اسم کینگدام رو کنار اسم بی تی اس میوردن برای هموار کردن موج کره ایT^T
نه بابا نرو بپیچون غیبتت موجهه😂 تازه بگو عمل داری برات کمپوت هم بیارن بخور😂
Kim Yuna
۲۸ مهر ۰۹:۴۸

اره اره یه جوری باید شیرینی رو بخولی😔😂🤌

RM. kiute.ARMY

نزار تورو بخولم ها

.
Pejvak
۲۷ مهر ۲۳:۱۵

♡-♡

خیلی حرفات قشنگ بود❤️🥲

سعی میکنم بهش عمل کنم❤️❤️

RM. kiute.ARMY

♡-♡


ترانه
۲۷ مهر ۲۳:۰۴

سلام 

یه فیک بود که امگاورس و نامجین بود 

نامجون رئیس قبیله بود و جین مجبور به ازدواج با اون شده بود ، نامجون از امگا ها متنفر بود 

این فیک تو سایت هست؟؟؟ یا حداقل اسمش رو میدونید😔 خیلی دنبالشم 🥀

RM. kiute.ARMY

سلام عسل من*^*
والا من حضور ذهنی ندارم ازش:"(
Stay & Army
۲۷ مهر ۲۱:۵۵

آره مخصوصا وقتی آشپزی میکنه یا با دقت روی آهنگاش کار میکنه ...

میدونی چان و نامجون هر دو ددی ان😂

شیپش یکم از نظرم عجیبه ولی چان و کوک وایییییی یوساهسخیخساثاایاثحطتثتصحتطوزو

اعدامه آره گفته بودم قراره عمل‌ بشم یادته؟ فکر کنم بعد چند روز اینا بشم

هی میخوام بگم مامان ... باباااا .... امتحان دارم 

مرگ من مرداد برم که تابستون بشه

انگار که به دیوار میگم .

البته اینطوری بزرگش می‌کنم ها اصلا چیز جدی نیست

و آهااان وی پی انم بلاخره تونستم آپدیتش کنم

با یکی دیگه وصل شدم بعدش اونو آپدیت کردم و تادا تموم شد😁😂

به نظرم سریال قشنگی بود انصافا هیجان انگیز بود دوسش داشتم 🤌

پارم😂😂

RM. kiute.ARMY

یامته گوداساییییی!!!
موافقمممم😂😂 اما خب...دوشواری نداره نوبت نوبتی😔
وای موافقممممممم مثل سگ:"))
الهی اره اره:"(
اگه میشه واقعا بنداز تابستون حداقل اعصابت ارومه:/
همیشه تنت سلامت باشه نفسسT^T
عه خداروشکرررررT^T انگاری فقط من موندم تو بی وی پی انییی:">😂😂😂
جوان ایرانی توی محدودیت ها شکوفا میشه😂
من کینگدام رو دوست داشتم...اصن معرکه ترین بود!
والا😂😂
are you ready ? yeah yeah yeah
۲۷ مهر ۲۱:۲۷

بعد اخه من حتی از اینا هم نیست که سر کلاسا گوش بدم به درس یادش بگیرم 

جزوه هاییکه مینویسم اینجوریه که تو هر صفحش دو سه خط نوشتس بقیه نقاشی😂😂

جدا نمیدونم معجزه ی خداست نمره هام خوب میشه😂

RM. kiute.ARMY

تو پارتیت کلفته جن ها بهت میرسونن😂
are you ready ? yeah yeah yeah
۲۷ مهر ۲۱:۲۵

هیهی دد هنوز سال شروع نشده امتحانا شروع شده:/

وای دیروز امتحان عربی داشتیم بعد من اینجوری بودم که همزمان هم خودم سوالارو حل یکردم هم به بقل دستیم که دوستمه تقلب میرسوندم هم به اون یکی دوستم که اونور نشسته بود  هم مراقب بودم خانما نبیننم(حالا نه که درسم خیلی خوبه.... دسته جمعی صفر میشیم )

بعد جالب اینجاس با این حجم از کاری که وسط امتحان ریخته بود سرم اولین نفرم تموم کردم 😂 وای مدل من تو امتحانا کلا اینجوریه که یه سوالو میخونم نهایتا ده ثانیه فکر میکنم اگه یادم اومد که هیچی مینویسم اگرم نیومد اولین جواب چرتی که به ذهنم اومد رو مینویسم برای همین سریع از سوالا رد میشم زود تموم میکنم😂😂

این هفته هم یه امتحان شنبه داریم دوتا دوشنبه دو تا هم سه شنبه :)))))))))))))

همه ی معلما میگن از چیزایی که از اول سال یاد گرفتین تا الان امتحانه

بابا بخدا من از اول سال تاحالا هیچی یاد نگرفتم چرا کسی پاسخگو نیستتتتت؟

وی میدونی واقعا نمیدونم چجوری باید بابت اینکه هیچوقت استرس امتحان ندارم از خدا تشکر کنم . وایوای سر امتحان زیست ترم دوم همه اینجوری بودن که از سه چهار روز قبل داشتن استرس میکشیدن هی جزوه مینوشتن میخوندن بعد من شب امتحان رفته بودم شهربازی یک شب اومدیم خونه مامن بابامم که ماشالله اینقدر در جریان درسامن اصلا نمیدونستن ایام امتحاناس😂😂 بعد تا اون موقع حتی لای کتابم باز نکرده بودم و صبح ساعت 10 امتحان بود ، به خودم گفتم ببین بگیر بخواب صبح پا میشی از 7 تا 9 درس میخونی بعد میری مدرسه برا امتحان، وایی بعد صبحش خوب موندم نه بیدار شدم😂 رسیدم مدرسه پنج دقیقه مونده بود به ازمون(فکر کن ازمون اخر سال ) من هنوز حتی به کتاب نگاهم نکرده بودم؛ هی میخواستم به خودم استرس تزریق کنم هرچی تلاش کردم دیدم دریغ از سر سوزن استرس😂😂یه کیسه پربا خودم خوراکی برده بودم سر امتحان اینجوری وبدم که رفتم سر امتحان حتی نمیدونستم یه سری از موضوعا چی هستن ، فقط طبق همون رویه ی طلاییم تو جواب همه ی سوالا یه چیزی سر هم کردم نوشتم  هر یه سوال یه گاز از شیر و کیکم میزدم یه پاستیلم میزاشتم تو دهنم بعد وقت امتحان یه ساعت و نیم بود من سر نیم ساعت (تازه اونم چون قبل نیم ساعت نمیزاشتن برگه رو تحویل بدیم ) اولین نفر با یه قیافه ی شاد و خوشحال که هورا میتونم برم خونه بخوابم امتحانمو تحویل دادم یعنی اگه سوسک بود هم بیشتر از من متلاتم بود 😂😂 در اخرم نمره امتحا زیستم 17 شد😂😂 بهت حق میدم باورش نکنی جوری که خودمم هر وقت یادش میفتم باورم نمیشه 😂

RM. kiute.ARMY

کلا مدرسه نمیریم...میریم امتحان بدیم:|
بابا مشتی هستی و پر طرفدار مرامتو عشقه😂 من که خیلی بی شرف بودم...هم وقتی بچه ها قرار میذاشتن درس بخونن، درس میخوندم و هم تقلب نمیدادم...کلا ادم منفعلی بودم😂 اما خب..موقع مراسمات چون عضو تدارکات بودم دوتا ساندیس میدادم نفری به کلاس😂
وای دمتتتت گرممم دقیقا استراتژیک کنم همینه ایول ایول😂😂😂
چهارشنبه خالیه ان شا الله اونم امتحان میگیرن تکمیل میشه:")
بگو بی فانوس ما اسممون هم با وثیقه یادمون میاد تو چی میگی این وسط-_-

واییی پشمامممممممم😂😂😂😂
بچه تو عجوبه ای به مولا برو اسفند دود کن😂😂😂
دمت گرم حال کردم😂😂😂
maralio
۲۷ مهر ۱۹:۲۳

سلام دوباره من!به قول فیک despicable me 

این منم ..منه نفرت انگیز .خب دیدی چه خبرا؟امیدوارم حالت خوب باشه ولی خب آرزوی مسخره و محالی شده چون هیچکس حالش خوب نیست!امیدوارم همه اعضای وبلاگ سالم و تندرست پیش خانوادشون باشن.اینبار می‌خوام فقط صحبت کنم اونم نه راجع به فیک فقط راجب به خودمون.کلی انسان از دست رفتن.انسانایی که میتونستن در آینده برای این جامعه مفید باشن و آینده ساز.به یاد اونها.کلی آدم همین الانی که دارم باهات صحبت میکنم دارن میجنگن هم برای خودشون هم برای ما.به یاد شجاعتشون.و خیلی ها هم هنوز سرشون زیر برفه و نمی‌خوان بیدار شن و ببینن حقیقت رو.برای جهل آنها.میخوام بگم دلم نگرانه تک تک بچه های اینجاست و بچه های ایران!دلم با همه شماهاست.چه اونی که اینو میخونه چه اونی که نمی‌خونه و حتی از من بدش بیاد.مراقب خودتون باشید چون شما جواهرید.

همگیتون رو دوست دارم و به امید دیدنتون در ایرانی آزاد و آباد 

مارال

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

مال من سلام به روی ماهت نفسم:")
تو ارزشمند ترینی دلبرم..
نفست حق باشه:)
امیدمون تو همین نا امیدی هامونه..
این نیز بگذرد..
همچنیننننننننن:")
silence .h
۲۷ مهر ۱۰:۰۳

اوه من اول این پوستر رو دیرم فکر کردم سناریو .. تا وقتی قسمت دانلود رو دیدم ..

یس خیلی قشنگهههه .. هم‌خودش هم نوشته اش هم رنگش ..

خدا قوت نویسنده 💜

RM. kiute.ARMY

اصن گل کاشته:">
بون آ پتیییی!!
Rokajaki
۲۶ مهر ۲۱:۱۱

و باز کیمیا نوشت و من جان دادم:")

نمیدونم چطور ی ادم میتونه فقط سه تا فیک بنویسه و من بدون هیچ استثنایی عاشق هر سه تاشون باشم؟

لازمه بگم همیشه قلمش منو یاده روزای بارونی فرانسه میندازه؟(ی موقع هایی احساس میکنم پنجره اتاق کیمیا نماش برج ایفله و تو فرانسه زندگی میکنه.. از اون فرانسویایی ک صبحا ساعت 6 بیدار میشن اول میرن ای سن رو میبینن بعد با ی رمان و کافی تو دستشون تو پیاده رو قدم میزنن و رمان میخونن) این وایب نوشته های کیمیاعه.. جمله های طلایی ک لابلای فیکاش داره.. اون ارامش و تنهایی که روزای بارونی فرانسه میده:)

 

حالا ی جوری فرانسه فرانسه میکنم انگار اونجا زندگی میکنم هرروزم با شوهرم میرم برج ایفل😂😂😂 ارزو بر دیوانگان عیب نیس هست؟:")😂😂

وای دد دلم برا چت کردن باهات تنگ شده هق... واتسپ بی صاحابببب چرا اخه تلگرام نصب نکردم ک الان وضعم این بشه☺

RM. kiute.ARMY

سلاح کشتار جمعی مینویسه نامرد:")))

*سرچ در گوگل: چگونه کیمیا را بدزدیم که کسی نفهمد؟

بابا خود من نزدیک 19 ساله نرفتم پاریس😔 (نگو دیوونه:"> خودمون دوتایی میریم اصنشمT^T)
ای من دورت بگردم نفسسسس بخدا دل منم تنگههههه:"(
بیا بغلم ببینممم روکای منننننننT^T

.
BTL
۲۶ مهر ۱۵:۵۶

دست...جیغ...کف...خون...واااای این خیلی قشنگ بود.نزدیک بود بغض کنممم😭💔😍دمت گرم کیمیااااا

RM. kiute.ARMY

عشق مینویسه لامصبㅠㅡㅠ
Stay & Army
۲۶ مهر ۱۵:۱۸

میدونی ... دلم می خواد به جای آهنگ به صدای خنده هاش گوش بدم 😭

به جای فیلم و سریال به چانزروم نگاه کنم *البته زیاد نگاه نمی‌کنم ... خلاصهههه

هیچی دیگه هعی

امتحان های ماهانه هم شنبه شروع میشه🙂💔

وی پی انم وصل نمیشه  آپدیت میخواد و از آن جایی که نمیشه پس باز نمیکنه بقیه هم که کلا وصل نمیشن 😭😭

به ما همه مرده ایم نگاه میکنم و تو قسمت ۱۰ ام ۲ تاش موندهههه نهههه 

همینقدر زندگی عادی دارم🥲

RM. kiute.ARMY

اخ اخ چی گفتیییی چییی گفتیییی:")))
وای...چان مرد زندگی عه لامصب...با نامجون شیپش میکنم!!!
اعدام ماهانه:") (البته دور از جونت)
وای منممم اصن نت نیستتتت:"(((
عههه اون فیلمهه ㅠㅡㅠ
عادیش هم مارو می.کنه..
Pejvak
۲۶ مهر ۱۴:۵۸

حتما میکنم

امیدوارم جواب بده🥲❤️

ولی واقعا دلم براشون تنگ شده

می‌دونم دوباره مثل قبل نمیشیم ولی همین که یکم دوست باشم بسه برام

 

RM. kiute.ARMY

قربون مهربونیت برم نفسم🥺💜
فقط یادت باشه، تو چیزی توی رابطه ات کم نذاشتی و ارزشت خیلی بیشتر از هرچیزی هست که میبینی:")💜💜💜
♡-♡
۲۶ مهر ۱۴:۳۸

Pejvak

با تمام وجودم درکت میکنم! 

اینکه احساساتت نسبت به دوستات پاک و قشنگه اصلا بچگونه و لوس نیست اتفاقا کاملا ویژگیه خوبیه و اگه کسی تو این مورد درکت نمیکنه و میگه لوسه هیچوقت خودت و بخاطر این موضوع سرزنش نکن خیلیا دیدشون فرق داره..

 مشابه این اتفاق دقیقا برای منم افتاد

فقط چندتا کار کردم 

راستش نمیتونم بگم اونقدر تاثیر گذاره ولی بازم شاید یکم بهت ارامش بده 

اول اینکه فکر نکن حالا که از دستشون دادی دیگه همه چی تمومه

 من تو یه زمانی فکر میکردم یسری از ادمای زندگیم عالی هستن و فقط با اونا احساس خوشحالی میکنم و فقط اونا درکم میکنن

 ولی وقتی دوستیم تموم شد و با ادمای جدیدتری اشنا شدم فهمیدم اونا حتی خیلی وقتا به روحیه ی من اسیب میزدن و من فکر میکردم بهتر از اینا پیدا نمیشه

درصورتی که بهتره اینطوری فکر نکنی

شاید سرنوشت میخواد اول تو رو کمی تنها بزاره تا بهتر با خودت اشنا بشی و بعد حتی با ادمایی که بیشتر درکت میکنن و بیشتر باهاشون احساس خوشحالی میکنه اشنا کنه 

پس خودت مقصر ندون و به چیزای دیگه خودت مشغول کن

دوم اینکه 

اگه ازین تایپ ادمایی هستی که زیاد خودت و وقف ادمایی که دوستشون داری میکنی تو این مدتی که دلشکسته و تنهایی بهترین زمان برای احیا روحت و خودت هست 

و میتونی این زمان استراحت کنی و اون اندازه ای که برای بقیه تلاش میکردی برای خودت تلاش کنی 

و باور کن که این حس خوبی بهت میده 

میتونی تمرکزت رو هدفت بزاری و روش جدی کار کنی و کار یا هنر موردعلاقتم کنارش انجام بدی

و سوم اینکه 

میدونم دردناک بنظر میرسه اما بیشتر دوستیا یه زمانی تموم میشن و با هرادمی که اشنا میشی به این فکر کن که همه چیز همیشگی نیست 

نمیخوام بگم با فکر اینکه اینم میره خودت اذیت کنی 

اتفاقا از لحظات خوبت نهایت استفاده رو کن ولی به این حقیقتم فکر کن تا زیاد شکه نشی هرچند اخرش هنوزم غم انگیزه..

و اینکه دقیقا وقتی یه گروه باهم خوب نمیسازه و دعوا میشه همه چی رو تقصیر یه نفر میندازن و تو نذار اون ینفر خودت باشی میدونم که دوسشون داری ولی اونموقع که اینجوری باهات رفتار شد از خودت دفاع کن چون ادمایی که واقعا دوست داشته باشن هیچوقت نمیخوان ناراحتت کنن و در حقت ناحقی کنن 

و اینکه اره من تو تمام اون دورانم به اینا فکر میکردم و این کارارو انجام میدادم 

امیدوارم سریع تر خوب بشی و ادمای خوب بیشتری تو زندگیت ببینی 

ولی یادت نره تنها کسی که میتونه خوب ازت مواظبت کنه خودتی پس خوب مواظب خودت و احساساتت باش~

 

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم احسنت:")

Pejvak
ایدا
۲۶ مهر ۱۰:۵۲

سلام

فن فیکشن limit breaker تو این سایت بود چرا الان نیست😔

RM. kiute.ARMY

سلام بیبی دوباره چک کن🥺💜
گلاره
۲۶ مهر ۰۹:۵۷

سلام فیک limit breaker تو سایت نیست ؟ من فقط قسمت اول رو خوندم لطفا تو سایت قرارش بدید ، از همینجا دانلودش کردم بودم 🙏☹

RM. kiute.ARMY

سلام نفس الان چک کن🥺💜
Pejvak
۲۵ مهر ۲۰:۳۵

خیلی ناراحتم

احساس میکنم یه سنگ تو گلومه

ببخشید که تنها کسی که میتونم دربارش باهاش حرف بزنم تویی

میترسم با دوستام حرف بزنم بگن چقدر بچه ای بزرگ شو

ما پنج تا دوست بودیم

از کلاس هفتم

درسته خیلی دعوا میکردیم ولی همدیگه رو دوست داشتیم

شاید من اینجوری فکر میکردم

اما میدونستم که دو نفر از دوستام دارن این دوستی رو به زور قبول میکن

به خاطر یه نفر که باهاش کنار نمیومدن

و مثل اشغال باهاش برخورد میکردن

کم کم دوستیمون پاشید

کم حرف زدیم 

کم دیدیم همدیگه رو

و کم های دیگه....

من همشونو دوست داشتم

خیلی

ولی نمیتونم که مجبورشون کنم دوست بمونن به خاطر من

من واقعا بی تقصیر بودم

همه تلاشمو کردم نگه دارم دوستیمو با اون دوستم

ولی نمی‌دونم چرا الان جداییم

نمی‌فهمم چرا من باید این وسط باشم و با من بد رفتار بشه در حالی که من بی تقصیر بودم و خودشم می‌دونه

می‌دونم خیلی بچگانست که به خاطر دوستی انقدر ناراحت باشی

ولی خب خیلی لوسم

نمی دونم چیکار کنم

دلم میخواد از مدرسه انتقالی بگیرم برم یه جا دیگه

چرا همیشه وقتی یکی رو نداری تازه قدرشو میدونی؟

RM. kiute.ARMY

الهی نفس من:"(
این که بچه بودن نیست!
اینکه بخوای با دوستات باشی قلب مهربون و روح پاکت رو نشون میده عسل من!
به نطر من نزار حرفات تو دلت بمونه...نامه بنویس و به همه اشون بده..
ازش فرار نکن...و ازش نترس...به چشم یه تجربه نگاه کن:">
مطمئن باش اگه صبوری کنی نتیجه اش رو میبینی خوشگلم:">
Zahra
۲۵ مهر ۱۷:۰۵

هیحی خبر دارین من هنوز اینو نخوندم و ب فیک های نخوندم اضافه شده؟ 

ماشالا ب من😁😔😂💔

RM. kiute.ARMY

طیب طیب الله احسنت بارک الله😂
Stay & Army
۲۵ مهر ۱۵:۰۴

اره بایا مهم نیست برام😂😂

آره ... پریسینگ ... میدونی من تا چند ساعت هنگ و منگ بودم؟ وای 

ف*اااااککککک یووووو چان ... قراره با اون پریسینگ فاکی ، به فا*کم بدی لعنتیییییی

RM. kiute.ARMY

جووووووونن.
من هنوز هم نمیتونم باور کنم...داریم به گاج میریم...چخبرتونه..چخبروتنههههههههه!!
شک نکن هرروز و هر ساعت و هر دقیقه...
Sashi
۲۵ مهر ۱۴:۴۲

سََََلاممممم

چطوری

نمیدونم چرا حس میکنم دارم با درسا به گا میرم

فردا عربی پدسگ امتحان میگیره 

هنر واییی هنر تا پارسال هنر که میومد اینقدر خوشحال میشدم که تشنج میکردم اما امسال ه میاد دلم میخواد معلمه رو...

گل بدم بش(دقت کن اصلا فشار نمیخورممممممممم)

چهارشنبه علوم فارسی میپرسه

هفته دیگه شنبه ریاضی امتحان میگیره  با مطالعات میپرسه اونم دو درس

بعد اومدم به معلم فارسی گفتم نپرس دراومد داستان زندگی روزانه گف بعد گفت این درستونه باید بخونید

دلم میخواست همون گوشی که دستش بود رو کنم تو دهنش

اره دیگه من اصلا عصبی نیستم اصلاااتتت

ما هیت نمیدیم ما لاو میدیم به معلما 😇😂

RM. kiute.ARMY

سللومممممممممT^T
عالییی!
حس نکن...مطمئن باش😂
اه اه-_-
پروژه های چرت میده بهتون؟
امون ندن یه وقت:/
:| چ خبره چرا دارن حمله میکنن؟
معلم فارسی ها که رسما یه چیزی میزنن بعد میان...
اره شدت لاومون یکم زیاده برخورد شدیدی میکنه😂
میتسو
۲۵ مهر ۱۳:۰۵

سلام خسته نباشید، ممنون از سایت محشرتون، خیلی عالیه، ببخشید یه سوال داشتم، قبلا فیکی به اسم 

When the moon is full بود که تهیونگ خونآشام بود و جونگکوک یه انسان و خون شیرینی داشت و تهیونگ اونو به قلعش برد و بیبی خودش کرد، این فیک دوتا فصل داشت ولی الان داخل سایت نیستش، امکانش هست که لینکش رو برام بزارید اینجا، خیلی ممنون

RM. kiute.ARMY

سبام نفس من عزیزدلی قربونت بشم ممنونم*^*

نفسم اونو نویسنده گفت برش داریم تا ویرایش شده اش رو بدهT^T
Kim Yuna
۲۴ مهر ۲۲:۳۵

چشم چشم شیرینی میدم بفرماااا😔🧁🧁🤌😂

RM. kiute.ARMY

*در جست و جوی نحوه ی دانلود کردن شیرینی ها و تبدیلش به واقعیت
Melina
۲۴ مهر ۱۹:۴۰

ددی بیا برات یه چیزی تعریف کنم

امروز از باشگاه که اومدم بیرون دیدم پنج شیش تا سکوریتی گارد نشستن اون کنار بخاطر اغتشاشا

بعد من بند کفشم باز شده بود خیلی پررو رفتم گفتم میشه بشینم بندمو ببندم بعد بلند شدن و کلی با احترام و اینا که اره بفرمایین و اینا بعد یه پسره کنارم بود ابروش شکسته بود و یه جای زخم از بالای چشمش تا روی گونش بود بعد برنزه بود و هیکلش خیلی خفن بود خیلی کراش بود اصن🥹

بعد من بندمو بستم زنگ زدم به مامانم که ببینم اون میاد دنبالم یا نه دیدم جواب نمیده بعد همینکه گوشیو قطع کردم پسره برگشت گفت چه ورزشی میری؟

گفتم تکواندو گفت وااای چقد خفن چند ساله میری و اینا گفتم از کلاس چهارم گفت الان چند سالته گفتم شونزده بعدش گفت چقدخفنی و منم بوکس کار میکردم اون پسره که اونور میبینی رضاعه اون کیک بوکس کار میکنه با بادیگاردای وزیریم و اینا اما امروز استثنا اومدیم اینجا منم گفت واو اوکی اینا بعد من شالم افتاده بود یهو یادم افتاد سریع با استرس سرم کردم برگشت گفت نترس بابا من اینجا مراقبتم و ما پلیس نیستیم گفتم داداش اگه پلیس بودی که منو تاحالا گرفته بودی برده بودی😹

خلاصه که کلی پسره باهام ح زد بعد تهش دیدم مامانم نیومد گفتم اوکی خودم میرم گفت نه نرو خطرناکه گفتم نه اوکیه چندتا کوچه پایین ترمو اینا گفت مراقبت خودت باش

وای ددی خیییلی کراش بود🥹🥹

تاحالا تو عمرم یه سکوریتی گارد به این جذابی ندیده بودم😹

RM. kiute.ARMY

جررررررررررررررر تو هم مثل خواهرمیییی پارهههه😂😂😂😂
اره بابا اینا چند دسته ان...بعضی ها صرفا میان که بگن اومدن و اینا..سمت ما اینطوریه گارد های نیروی ویژه...حتی یکی از اونا دوست پسر دوستِ خواهرمه😂 پدسگا واقعا کراشن!
نه بسیجن و نه سپاه و نه پلیس...یه دسته ی امنیتی خاصن.
سمت شما کجاست منم بیام😂 به اون رضا بگو منم بوکس کار میکنمااااا!!! هوی داداشششش!!! هویییی!! سینگلمممم!! (خاک تو سرم)

اما خب...بازم صورت مسئله پاک نمیشه...بالاخره پاش برسه باید سرکوب کنن اعتراضات رو:)...
salvArmy
۲۴ مهر ۱۸:۱۳

ددی یادم افتاد اینجا ی طومار(تومار؟)برات حرف نوشته بودم نفرستادم::)

ب قول دختر خاله هشت سالم کل انگشتاتو بیار پایین دراز ترینشونو بالا نگه دار اونم حالا ب حرمت ددی و سایتش تبدیل ب ژست علامت وی میکنم..

RM. kiute.ARMY

طومار و تومار دوتاش هم درستهT^T اما طومار اصلش عه
هشت سالشه...ماشالله:">😂 شما میدل فینگرت هم بیاری بالا ما اینجا کف و خون قاطی میکنیمT^T
Vkook. Darya
۲۴ مهر ۱۸:۰۱

ولی از فیکای کیمیا باید ترسیددددد 

توجه : قبل از خوندن هر گونه فیک از کیمیا دستما کاغدی به مقدار بی نهایت و وصیت نامه خود را اماده نمایید ..

 

 

RM. kiute.ARMY

توجه 2: راست میگه!
Stay & Army
۲۴ مهر ۱۵:۱۹

وای دد

وقتی برا فارسی اسممو گفت یه لحظه نفسم بند اومد ...

ولی انصافا بد نگفتم نه عالی نه وحشتناک 

وای وای واییییییییییییییییی تیابایادیتسزتحینصتیدازخیتثوسوتیحسمسنز

دیروز سکته رو زدم دیگه من تمومم فاتحه صلواااااااااتتتتتت

کریس ... بنگ چان ... چانی ... بنگ فاکینگ چان ...

پریسینگ بینی .... وای

وقتی که تو بابل گفت واقعیه من یه لحظه هنگ کردم و چشمانم گرد شد .

RM. kiute.ARMY

الهییی عزیزدلم:"((
بفرض کن معلم یه گون سیب زمینیه...فدا سرت اگه بد هم جواب دادیT^T

پشمام...
چان پیرسینگ بینی زده؟؟؟
شتتتتت!!!
ATENA💝 BANGTEN
۲۴ مهر ۱۵:۰۱

ددی اون وی پی ان هایی که واسه بقیه جواب میدن واسه من جواب نمیدن و اون وی پی ان هایی که واسه بقیه جواب نمیدن برا من جواب نمیدن و الان درکل هیچکدوم از وی پی ان ها جواب نمی‌دن 

سایفون هم یه لحظه وصل شد که رفتم مدرسه خاموشش نکردم الان وصل نمیشه 

الان باید چیکار کنم؟! 

و اینکه...

نویسنده خیلی خسته نباشی من قبلا فیک امبر رو هم خوندم و خیلی از قلمت خوشم اومد 

سنگین رنگین می‌نویسی آدم کیف می‌کنه🥺💓 

آره خلاصه 

و اینکه ددی 

چی میخواستم بگم 

یادم رفت 

یادمه ها ولی جمله بندیش یادم نیست ولی میدونم راجب چی می‌خوام حرف بزنم 

فک کنم میخواستم بگم می‌خوام یه فیکی بنویسم نمی‌دونم فلان فلان..

یادم اومد باز دوباره میگم 

خب 

کیمیا خسته نباشی باز هم🥺

RM. kiute.ARMY

الان دیگه جواب دادن🙄😂

لوکیشنت رو تغییر بده.

دقیقااا:") عشق مینویسه کباثتتتت:"))

هرموقع یادت اومد گوشم براته خوببب؟T^T

ای جان:">
𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
۲۴ مهر ۱۴:۵۳

بزال از ذوق بمیلم ⁦(⁠っ⁠˘̩⁠╭⁠╮⁠˘̩⁠)⁠っ⁩

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههه نفسسسT^T
Stay & Army
۲۳ مهر ۲۲:۴۳

من که بالاخره نه فرصتم نه سکند

نه سومم نه چهارم 

نه پنجمم و نه ششم و ...

چه بگویم؟ زندگی؟

زندگی چیست؟ من همچین چیزی نمی شناسم .

این زندگی نیست بلکه کشتارگاه جماعت است .

منی که ادبیات نخوانده ام و می ترسم که نکند از من بپرسد؟ 

چرا معلم ها در کو*نمان رفته اند و در نمی آیند؟ 

آیا راه حل چیست؟ 

من چه گناهی کرده ام که باید یک صفحه پر از شعر و معنی و لغت بخوانم؟

هعی زندگی ... هعی

RM. kiute.ARMY

*بلند شدن و ایستاده دست زدن
* پاک کردن اچک گوشه ی چشمم
زیبا سرودی ای جوان ایرانی!
احسنت! احسنت!
مرگ بر درس!
مرگ بر مشق!
salvArmy
۲۳ مهر ۲۰:۴۶

وای خدا عرررررررر نویسنده بانانا فیشو دیده....نمیکشمممم بیا ماچت کنم

من خودم تابستون تموم کردم انصافا عالی بودددد لبیسصثیقلغاعتنتالبیثقفغ

RM. kiute.ARMY

بانانافیش سد اند بود اره؟

salvArmy
۲۳ مهر ۲۰:۴۲

                                                                    

                                                                ریزی هیچی نشده رید.

RM. kiute.ARMY

کِی ن.ریده.
غزل
۲۳ مهر ۱۹:۴۷

سلام دد خوبی؟^^

امتحانا که میدونی پس دیگه چیزی نمیگم

میخوام برم این فیکه و بخونم

سایت و درو کردم😂😂

استیکرا چه باحالهههههه🤣

RM. kiute.ARMY

سلام لاوم تو خوبی؟*^*
ای جانا:">
اصل جنسه!!
سایت قابل شمارو نداره😂😂
دیگه شیهیوک جونم برام خریده😔

..
ATENA💝 BANGTEN
۲۳ مهر ۱۷:۴۸

فریاد زدم: زمین! زمین! 

چه قشنگ...باید بخونمش 🥺💓 

هق..ددی کل عالم و آدم ایسگائه منو گرفتن... 

وی پی ان وصل میشه ولی کار نمیکنه...🥺 

چیکار کنم خب؟! 

دو روزه که مُردم کلا تو فضای مجازی..

حالا جوری میام میگم انگار تو میتونی واسم درستش کنی..

 

 

RM. kiute.ARMY

حتمااااا:">

عه چرا گرفتن؟ تو هم ایسگاشونو یگیر-_-
نگوووو دور از جونت:"(

فیلتر شکن گرین نت...اولترا سورف...سایفون خیلی خوبن!
فقط یه آی پی پیدا کن ک بتونی سریع صل شی.
برای ما الان فرانسه جواب میده.
.
𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
۲۳ مهر ۱۶:۲۲

پدر بیا جایزه فرست شدن ماچم کن ">

RM. kiute.ARMY

بیا یه ماچی بهت آرتیستی😎

.
Yara41
۲۳ مهر ۱۵:۴۶

فک کنم از اوناس ک باید بخونم:)

RM. kiute.ARMY

شک نکن:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ مهر ۱۴:۵۸

خداروشکر یه ویکوک دیدیم

کاورش>>>

RM. kiute.ARMY

دقیقا کاورش.....
یک روح در سایت🤝🏻
۲۳ مهر ۱۴:۱۴

بخدا لینکا با من مشکل دارن..🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

 

 

RM. kiute.ARMY

لینکا سگ شدن:">
یک روح در سایت🤝🏻
۲۳ مهر ۱۴:۰۸

مقدمش مشکوکه...سد اند که نیست؟🥲

 

RM. kiute.ARMY

من مامورم و معظور...یونو؟😔
Jim Jim
۲۳ مهر ۰۸:۴۴

چقد پوستر را دوست  میدارم:")

 

 

معشوقه ی جوان چشم سبز...

دلم رفت راحت شدین؟:)

RM. kiute.ARMY

قابل ندارههههT^T

یه معشوقه ی چشم قهوه ای هم راضی هستیم ب مولا:">
Jim Jim
۲۳ مهر ۰۸:۴۳

ته ته عکاسه....

عکاسه...

عکاسه....

عععععععککککاااسههههه...

ایم دان!

RM. kiute.ARMY

قشنگ نقطه حساس!

.
Lili^~^
۲۲ مهر ۲۳:۱۷

تقحستسحشچچشش قلمش زیادی خوب بود اصلا نمیتونمش خبببببب

کیمیای عزیز اگه اینو میبینی یه بغل محکم از طرف من داریییی و اصلا اهمیت نمیدم اگه بغل دوست نداری ^~^

همینقدر با ملاحظه هستم ¬~¬

RM. kiute.ARMY

کیمیا یدونه واسه نمونهههه:")))
هانجی
۲۲ مهر ۲۲:۵۱

نمیدونم میخوام بخونمش امیدوارم خوب باشه

بسم بنگتن

برویم

RM. kiute.ARMY

ترور میکنه...
Sashi
۲۲ مهر ۲۱:۱۸

های دد خوبی 

اینم خوندیم 

راستی آوای جرم رو تموم کردن استکهلم بود فک کنم اونم توم شد قرار داد عشق بود چی بود اونم تموم

نمیدونم از فیک یه حسه دیگه بم میداد تو اتک ان تایتان اون جایی کا آرن اینا زندگی میکردم اسمش پارادایس بود اونم اسمش پارادایس بود ولی خوب اون پارادایس فیک بود چون هیچی خوبی نداش 

همه تو ترس زندگی می کردن 

راستی امتحان ریاضی دادم ۲۰ گرفتم 

عربی دادم ۱۴ گرفتم

RM. kiute.ARMY

خوندی؟ به این سرعت؟🥲🚬
باح باح ماشالله!
پارادایسشون مثل ایران بود🥲😂

ایولللل!!
به چپت:/ ما فارسی هم وسطاش گیرپاچ میکنیم عربی رو کجامون بذاریم 
Samin
۲۲ مهر ۲۱:۰۷

اوووو به نظر خوب میاد 

خدایا خودت رحم کن برم بخونم😭😭

RM. kiute.ARMY

رحم؟ حداقل تو سایت ما که از اینا نداریم😔🚬
Zahra
۲۲ مهر ۱۹:۳۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی فک کنم ی کامنت با محتوای امتحان برات اومد بش توجه نکن://دستم خورد

بزا ادامشو بگم😂😂💔

امتحان تاریخ و ریاضیم: پدسگ معلمت *ونتو پاره میکنه پاشو مارو بخون

فیک های نخونده ام: الاغ درس ک نمیخونی حداقل بیا مارو بخون

من: سلام فیک جدید عزیزم بیا دانلودت کنم تا به فیکای نخوندم اضافه بشی، البته شایدم خوندمت

هیحی

مریضم خودتونید

RM. kiute.ARMY

اخه جوابشو خلاقانه دادممم😂😂

پارادایسی که با لبخندی به سانِ نامجون وقتی اعضا نرمال بازی درمیارن، به تو خیره میشه😂😂😂
Zahra
۲۲ مهر ۱۹:۲۹

امتحان

RM. kiute.ARMY

آزمون
:)
۲۲ مهر ۱۸:۴۱

فرصت؟

RM. kiute.ARMY

.
Kim Yuna
۲۲ مهر ۱۸:۳۴

ددیییییی اولین کامنت و اولین دانلودددد🥲😂رکورد زدم 🥲🥲🥲😂😂

RM. kiute.ARMY

شیرینی بدههههه.
el ham
۲۲ مهر ۱۸:۱۸

ای بابا تابستون خشکسالی بود .... هیچ خبری نبود الان هی تند تند فیک میاد   .... من وقت ندارم 😭😭😭😭  البت دانلود میکنم ایشالله بعدا میخونم 😢😢😢

ولی رسمش نیست هر چند میدونم که نویسنده های گل تابستون در حال فعالیت بودن و الان ترکش هاش ما رو داره نابود میکنه 😚😚😚

RM. kiute.ARMY

ذخیره کنید از الان برای تابستون😂😂😂
모해데세
۲۲ مهر ۱۷:۱۸

بهترینی کمیا دارن اشک میریزم اول فیک شن

RM. kiute.ARMY

کیمیا
سلطان دل ها!
kim light
۲۲ مهر ۱۶:۳۷

وی کوله بارش را بر روی زمین نهاده است.

فیکشن را ماننده بسته ای در دست می گیرد

کمی به ان خیره می ماند و زیر لب می گوید: لعنت به هر چی پوستر مجذوب کننده هست

و بعد فیکشن را در کوله بار سنگینش که پر از فیکشن های نخوانده است می اندازد به امید روزی که ان را بخواند

 

RM. kiute.ARMY

و منی که از پشت شیشه ی کتابخونه ام بهت خیره شدم و لبخند مرموزی میزنم.
𝑲𝒊𝒎 .𝑻𝒂𝒆
۲۲ مهر ۱۶:۰۵

فرصتتتتتتتتتتتت

RM. kiute.ARMY

.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان