BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Lets Live

picsart_22-10-25_17-43-43-201_7q02_f1eq.jpg

♡FULL♡

نویسنده Kania
کاپل ویمین
ژانر عاشقانه . درام
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 125

 

برشی از داستان:

- تو معجزه ی منی تهیونگ.

- تو هم معجزه ی منی ... بیا زندگی کنیم جیمین ، فهمیدم زندگی من فقط کنار تو قشنگه.

جیمین هم دستانش را دور کمر تهیونگ حلقه کرد و گفت:

باشه بیا زندگی کنیم...

  

🍁🤎🥀DOWNLOAD🥀🤎🍁

  

805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هیونگ لاین
۲۱ مرداد ۱۶:۲۱

جیمین خیلی گاو بود پسر به این خوبی پول دار برو به زندگیت بچسب بعد پاشد رفت احمق 

RM. kiute.ARMY

والا
A.SH
۱۲ آذر ۲۰:۳۷

دوست عزیزی که اینو نوشتی 

واقعا انقد به خودت امیدواری که دیدیشون سکته نکنی و بتونی باهاشون حرف بزنی؟؟؟؟؟

من از چند کیلومتری ببینمشون اب روغن قاطی میکنم به سوی پروردگارم میشتافم(درست گفتم؟؟؟)

 

کامنت بالاییش گفتم دیگه..اصن پاهامون یاری نمیکنن...

نه ببین گلب من طاقت میاره..بالاخره کلی زحمت کشیدیم نه؟ :> من نگران سکته نیستم..عزراییل داوشمه پارتی بازی و اینا حله..پاهامون قفل میشه..فک کن شوگا میکه ایا من با یک فلج صحبت میکنم؟فک کن عین معلول هایی که کلا سرتاپا فلجن ت ت پ ت کنیم..وای وای

RM. kiute.ARMY

Sara
Sara
۰۷ آذر ۰۰:۳۵

حاج اقا یه سوال شرعی داشتم(حالا همه میان میگن ددی منو نگاه تو رو خدا😂😂😂)

اینکه ما از پیروان راه تهکوک هستیم و الان داریم ویمین و کوکمین میخونیم حلاله یا حرامه؟؟‌

اخه جیمین بچم خیلی کیوت و گوگولیه اصلا نمیتونم با غیر از اعضا درک کنم ...

میدونی چی میگم ؟؟؟غیرت دارم رو بچم بعد چیز میشه دیگه چیز.......

الان جا داره به یاد گذشته ها بخونم بییی وفاااایییی بییی وفاااییییی دلللللل مننن از غصه .......

 

RM. kiute.ARMY

بگو دخترم در خدمتم😔📿 (حالا منم فازم گرفته دارم دست میکشم به ریشااااممم😂)
از اونجایی که دخترم نیت پاکه و هدف حمایت از برادر دینیت پارک رضا جیمین ئه، پس علاوه بر این که حلاله، بلکه واجب کفایی بر هر شیپر دیگه ای هم هست!

داغووووووون شدهههههه😂
Sara
۰۷ آذر ۰۰:۲۸

A.SH
۰۲ آذر ۱۱:۱۹

ددی..میگم اگه یه روزی که احتمالا قیامت باشه اعضا رو ببینیم..باهاشون باید رسمی حرف بزنیم یا نه ://///////////////////////////////////////////////////////// منو روشن کن باید مثلا بگم مین یونگی شی سارانگه؟یا بگم یون یونییییییییی کیوت عبضی جاذاب لحنتیییی سارانگه؟ :////////////////////////////

 

 

 

 

 

دوست عزیزی که اینو نوشتی 

واقعا انقد به خودت امیدواری که دیدیشون سکته نکنی و بتونی باهاشون حرف بزنی؟؟؟؟؟

من از چند کیلومتری ببینمشون اب روغن قاطی میکنم به سوی پروردگارم میشتافم(درست گفتم؟؟؟)

RM. kiute.ARMY

میشتابم

A.SH
A.SH
۰۶ آذر ۱۹:۲۹

یاد اون پیرزنه افتادم که برده بودنش ترن هوایی-->" کلیک "   وایی ددیی..منم با بابام و بابا بزرگم(واج ارایی ب شد :/) رفتیم ارم ترن هوایی..بعد بابا بزرگم 85 سالشه..با عصاش اون بالا داشت میرقصید:/// بابام ترسید اون نه :////  پشمامون ریخته بود

وایی یهویی پاهامون ندو ان به سمتشون خودمونو بندازیم حلقشون:| حلقشون خوبه..پاهامون یاری نکنن بریم پیششون تایممونتموم شه ://////////////////////
خدا دیگه رسما خودش مس و سرب داغو میریزه تو سوراخ هامون...  وای وای..میگن با طلا خفه میشن..طلا اب میکنه میریزه..اینطوری باکلاس تره 😂

RM. kiute.ARMY

عاقا کراش زدمممم😂😂😂

دقیقا دقیقا:|

اوووو ناموسا؟😂 خدا دمت گرمممم😂😂😂
A.SH
۰۴ آذر ۱۶:۱۲

یا امام حسین...      یا علی ابلفض :/

اصن بحث ادب و اینا به کنار...
یکی باید جلوی بقیه ی اعضای بدنمون رو بگیرهههه!!!  حققققق اقاا من حتی با تصور دیدنشونم سیل اشک راه میندازم..:////
مثلا دستام قشگ نامجونو ببین میگن چقد با تصور چلوندن جی جی هاش متکا ها رو چنگ زدم:| این بده!این بدهههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

یاد اون پیرزنه افتادم که برده بودنش ترن هوایی-->" کلیک "
وایی یهویی پاهامون ندو ان به سمتشون خودمونو بندازیم حلقشون:|
خدا دیگه رسما خودش مس و سرب داغو میریزه تو سوراخ هامون...
A.SH
۰۲ آذر ۱۱:۱۹

ددی..میگم اگه یه روزی که احتمالا قیامت باشه اعضا رو ببینیم..باهاشون باید رسمی حرف بزنیم یا نه ://///////////////////////////////////////////////////////// منو روشن کن باید مثلا بگم مین یونگی شی سارانگه؟یا بگم یون یونییییییییی کیوت عبضی جاذاب لحنتیییی سارانگه؟ :////////////////////////////

RM. kiute.ARMY

یا امام حسین...
اصن بحث ادب و اینا به کنار...
یکی باید جلوی بقیه ی اعضای بدنمون رو بگیرهههه!!!
مثلا دستام قشگ نامجونو ببین میگن چقد با تصور چلوندن جی جی هاش متکا ها رو چنگ زدم:|
maralio
۰۱ آذر ۲۱:۵۳

خب سلام..حتی نمیدونم چجوری حرفامو شروع کنم فقط می‌دونم تا میام شروع کنم به نوشتن بغضم میگیره و سراسر وجودم مملو میشه از غم های انبار شده ی مردمم.اومدم سری به سایت بزنم و حال بقیه رو بپرسم.امیدوارم همگی سالم باشن و کسی از اعضای این وب مارو ترک نکرده باشه که به غایت رسیدم از پرکشیدن ها.تنها‌ چیزی که این ایام بصیرتم میبینه اشک های مادران سرزمینمه و زمزمه های حسرت بار نوجوانان سرزمینم برای آزادیه.ازادی نزدیکه .خیلی نزدیک.میدونی تازه میفهمم حرف مامان بابامو .قبلا خیلی بحث میکردیم راجب اینکه تا دیروقت با دوستام بیرون نباشم چون میگفتن به تو اعتماد داریم ولی به جامعه نه.الان با پوست و گوشت این جمله رو درک میکنم.همیشه تاریک ترین لحظه ها قبل از طلوع خورشیده.خورشید طلوع می‌کنه.ناامید نشید.به امید روزی که همه ی‌ شمارو تو خیابون های شهرهای ایران با لبخندهای واقعی ببینم و در آغوش بگیرمتون .اگر عمری باقی باشه البته.دوستتون دارم.

مارال

 

RM. kiute.ARMY

مارال شی:)
خیلی قشنگی:)
هم خودت و هم حرف هات...
امیدوارم این قشنگی هات رو از نزدیک ببینم و بغلت کنم.
مراقب خودت باشی ها جیگرم...تا آن روز برای هم تلاش میکنیم:)
هیچکسسسس
۲۹ آبان ۱۹:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

توروخدا چرا فیکشن اینا از جیهوپ انقد کمهههه من جیهوپ لاور بدبخت چه *وهی بخورم؟؟ توروخدا از سپ بنویسید

RM. kiute.ARMY

میانه میانهههههه:">
Army
۲۴ آبان ۱۸:۴۴
سلام ددی یه سوال داشتم
فیک دزیره رو‌ تازه می‌خوام بخونم و خب شنیدم که فیک هست که با تک تک کلمات و حروف گریه می‌کنی ولی یه سوال داشتم تهش سد ؟هست یا هپی انده ؟ و یه سوال دیگه اسمات داره ؟

RM. kiute.ARMY

جونم*^*
نه سد نیست بیب و اره اسمات دارهT^T
Kim miya
۲۲ آبان ۲۱:۳۴

ددی ی فیک هس اسمش سلوله فک کنم ؟ نمی دونم لینکشو برام میفرستی :">

RM. kiute.ARMY

سلول سیزده نفس؟T^T

https://uupload.ir/view/fmta_eoux_cell13.pdf/
Roya
۲۱ آبان ۱۶:۰۸

سلامممم به ددی دلبر خودمممم چطور مطوری عشقوممممممم اصلانم نیومدم بگم ک پی دی اف سرخپوش رو از کجا میتونم پیدا کنم فقط اومدم حالتو بپرسم فقط بخاطر خودت اینجام عزیزم🙂

 

RM. kiute.ARMY

سلاممم نیمه ی وجودمممم🥺🥺🥺💛💛💛
اره میدونم بخدا منم قرار نیست بگم اگه کس دیگه ای پی دی اف رو داره برام بفرسته😔😂😂
نوکر مرامتم😔🚬
Gatamiiii
۲۰ آبان ۲۲:۰۰

بسی ویمین خونم افتاده بود))

نمیدونم کرم از خودمه نمیرم بخونم،کرم از مدارسه،یا ویمین نیست:] 

ولی تروخدا لینک  let me be your eyes رو بدین پیداش نمیکنممم‌ اون شاهکار کجاستتت لعنتیاااا میخواممشش

RM. kiute.ARMY

نوش جونت:">
گمون کنم گوزینه ی اخر😂😂

https://s5.picofile.com/file/8371396050/let_me_be_your_eyes_FULLPART_vkookland_1_1_.pdf.html

بفرما لاوم:">
Sajin
۲۰ آبان ۱۷:۳۲

چرا دان نمیشه فیلتر شده؟⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩

RM. kiute.ARMY

نههه بخدا سالمه فدات شم:">
milad_poro_dakshen
۱۷ آبان ۲۰:۳۸

بسیار بسیار زیبا بود:)

RM. kiute.ARMY

مثل توT^T
.⁦。◕‿◕。⁩
۱۷ آبان ۱۷:۴۳

هی..بخدا اگه تو یه فیک کسی که باته دستاشو دور کمر کسی که تاپه حلقه نکنههه اون دیگه فیککک نیسس

فک کنم منظورت یه همچین چیزیه Toky-  شی

 

https://uupload.ir/view/vid_20220928_135652_804_5fq4.mp4/

...

 

RM. kiute.ARMY

قلبم اومد تو حلقم...
وای ویمین...
فاک...جیمین...فاک تهیونگ...
کنار هم نفس ادمو میبرن!!!!!!!!!
نتفالمنعقثملعثاقمعلارعقص
فلتانثفتعالنعثا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toky- 
Sv.
۱۵ آبان ۱۹:۳۷

با خوندن این فیک در کمتر از چهل دقیقه به صورت مداوم و پیوسته،

رکورد زدم خیلیییی قشنگ بود،🥺💜 عاشقشون شدم هم فیک هم نویسنده،واقعا به دلم نشست واقعا مشتاقم کارهای بیشتری از نویسنده عزیز داضته باشیم،خصوصا ویمین  که خیلی به قلمش نشسته بود،

خلاصه که لاووو یووو elham شی،💖💖💖

RM. kiute.ARMY

ماشالهههه خداقوت پهلواننننننن!!

الهه یه تیکه گنجه قلمش:">
𝘛𝘰𝘬𝘺-
۱۵ آبان ۱۹:۳۴

هی..بخدا اگه تو یه فیک کسی که باته دستاشو دور کمر کسی که تاپه حلقه نکنههه اون دیگه فیککک نیسس

اسمش اب و دوغ و کمی همراه خیاره:")💔

ولی چرا فیک از نامی کمه؟؟؟نامگی؟

نامکوک؟نامته؟(چی بود اسمش؟🦖💔)نامجیننن؟؟؟؟

تبسننسس

فیک نامگی؛نامجین داریم تو سایت؟توروخدااا یکی پیشنهاد بدههه

و اخرین سوال..اسم شیپ یونگی و جین چی میشه؟!وقتی معلوم نیس کیو با کی شیپ میکنی-

RM. kiute.ARMY

اونم دوغش ترش نیست تازه:">

وای حق میبینم...
حق!!
حق!!!!
نامگی...ناموی...ناممین..نامکووووووووکککک!!! نامجین...

فیک AWAKE رو خوندی؟ شاهکاره!!!

جینگیییT^T عاشقشونممممم!! مخصوصا اگه جین تاپ باشه
در سمت نامجون
۱۴ آبان ۲۰:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عام ددی سلام ...میگم ددی من تو روبیکا یه چنل پیدا کردم ک فیکشن آپ می‌کنه و دقیقا فیکشن های سایتو بدون ذکر منبع میزاره ...یعنی تو روبیکا بنر و خلاصه فیکشنو میزارع بعد یه آیدی شاد میده ک بهش پیام بدم ملت و براشون بفرسته....میخواستم بپرسم شما مشکلی نداریم با این قضیه؟ ک پی دی اف فایلو از اینجا بردارن جای دیگه آپ کنن؟ میخوای *ونشون بزارم ؟

 

RM. kiute.ARMY

سلام خوشگل من*^*
به به خدا قوت میگم بهشون:)
بهشون بگو لطفا لطفا لطفا اسم نویسنده رو ذکر کنن. اسم سایت به جهنم؛ نویسنده برام مهم ترینه!

بخدا ک خراب مرامتم:")
روژان
۱۴ آبان ۱۶:۴۲

چطور می تونم دانلود کنم فیک رو

RM. kiute.ARMY

" آموزش دانلود "

بیا نفسمT^T
Melika
۱۳ آبان ۱۹:۳۲

خعلی سوییت بید اصن اووووفففییی

نویسنده میشه مایل به تمایل نوشتن ادامش باشی؟؟👈🏻👉🏻🦧

ددی میشه لطف کنی فیک استری کیدز دست و بالت هست معرفی کنی :'>>>

RM. kiute.ARMY

واقعا مایل به تمایل باشه...

بخدا ندارم اگرنه داشتم مثل شوکولات ملودی پرت میکردم:">
Sv.
۱۲ آبان ۱۴:۰۲

منو این همه خوشبختییی 

بالاخره یه ویمین ،🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

 

RM. kiute.ARMY

با وضو خوانده شود.
el ham
۱۲ آبان ۱۰:۳۷

ددی جون اون سایت دیگه رو فک کنم خیلی وقته نرفتی 😂😂 سایت نوبت دهی ها ( یه لحظه حس کردم تو مطب دکترم )

راه ارتباطی جدید دادم نمیدومم اومده یا نه ؟ 

بس همه چی قطعه ، میترسم نوبتم بشه و من فیلتر شکنام وصل نشه 😂😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

اونجا مطبه اینجا بیمارستان😂😂😂😂
والا من چک نمیکنم چون کامنت ها برای ادمین مونیِ:">
نه نه دونت ووری اسم ام اس میدیم😂😂😂😂 اصن میایم جلو در خونتون😂
ریحانه
۱۲ آبان ۰۳:۴۵

ددی کامنت پایینیو دیدم

اگه داری فیک مینویسی بخاطر روی گل من مینویشم جزو ورژنای قرار بده قربونت دستت😂👈👉🍕

RM. kiute.ARMY

چشم😂
F/A
۱۰ آبان ۲۰:۱۳

سلام اونی باز منم همون مزاحم همیشگیه سایت :|

از سر بیکاری میخواستم بپرسم جدیدا فن فیکی وانشاتی چیزی نمینویسی؟ ینی در حال نوشتن چیزی نیستی؟ :/ یکم امید وار شم یا برم خودمو بندازم جلو ماشین ازی جون(ازرائیل) بیاد ببرتم؟

RM. kiute.ARMY

سلام دختر نازممممT^T
مراحمی-____________-
ازی فعلا مرخصیه😔
اما ان شا الله اگه کنکورم رو اون طور ک بخوام بدم، یه فیک طولانی توی بساطمه:") با یه عالمه ورژن
Riana
۱۰ آبان ۱۱:۰۶

DADDYیه فن فیکشن داشتید به اسم sexy princesنمیتونم پیداش کنم .میشه کمکم کنی؟ 

RM. kiute.ARMY

اینه عسلم؟ㅠㅡㅠ👇

رمز: princetaekook9597
https://s6.picofile.com/file/8385105942/SS_VKook.pdf.html
el ham
۱۰ آبان ۰۸:۴۱

سلامی دوباره به ددی جون خودم / با کلی بوس ابدار / 😃

میگم به کاپل جین و جیمین چی میگن ؟؟

جینمین میشه ؟جینجی میشه ؟ 

از دیشبه اسمه اینا رو ترکیب میکنم به گوشم ناشناست . 

RM. kiute.ARMY

سلااااااام متقابلللللللل*^* منم با بوس تفیT^T
جینمین عمرمT^T
عایگوووو کیوووووووووووتT^T
Kim mim
۰۹ آبان ۱۱:۴۶

وایی آقا یه نامکوک با یونکوک میخواممم

مخصوصا نامکوک میدونی که...ایز ریل ددیی

RM. kiute.ARMY

-شل شدن دست هام
-لبخند ضایع
-افتادن فشارم
میفهمم...
میفهمم...
بدجور هم میفهمم...
فیک آل ماین چندین ورژنه و یونکوک و نامکوک هم دارهT^T
ستایش
۰۹ آبان ۱۱:۲۲

فیک تهکوکم ترو خدا درست کنیم توی این اوضاع مملکت اعضا هم رفتن سربازی ایرانم که ... هیه. تهکوک لطفا بزارید وقت کردید حال حوامون عوض بشه

RM. kiute.ARMY

چش چش:">
ستایش
۰۹ آبان ۱۱:۲۰

من چون منحرف اعظم هستم میگم جواب ارمی 

یعنی وقتی دارن اه شب با هم می‌گذرانن 

و خب اهم به مدت ۲۰ دقیقه ت.وی هم قفل میشن  و بعدش الفا ار... میشه توی امگا بعد حام.له میشه همین عشقم 😂😂

RM. kiute.ARMY

خب دیگه صلوات ختم کنید بلکه فضا از گناه و منکرات پاک بشه ان شا الله😂😂😂😂

آرمی
ارمی
۰۹ آبان ۰۰:۵۳

سلام ددی یه سوال نوت شدن تو ژانر امگاورس یعنی چی؟ ⁦(⁠◕⁠દ⁠◕⁠)⁩

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگممㅠㅡㅠ 

 والا یعنی چیزِ آلفا درون امگا بزرگ میشه و قفل میکنن تو هم😂🤝
زیاد نمیتونم باز توضیح بدم یهو می‌کننم تو گونی😂😂💅
F/A
۰۸ آبان ۲۰:۰۶

عرررر بالاخره یکی دست از گشادی و قفلی زدن برداشت و به جای تهکوک ویمین نوشت T^T اما یونو اونی دقیقا روزی که فرداش امتحان دینی و پرسش کلاسی امادجی دفاعی دارم اومدم اینجارو چک کردم و دیدم عهههه من تا اینو نخونم که خوابم نمیبره

نه اینکه از تهکوک بدم بیاداااا تهکوک که از همه ی شیپا یه سر و گرده و دست و پا بالا تره اما خداوکیلی وقتی بشینی تک تک فن فیکای سایت رو بخونی به این نتیجه میرسی که سایت محتاج بقیه شیپااااس

راستی چرا سایت چنل تلگرام نداره؟ با این فن فیکای عرررر و وبتونای عرررر تر بد میترکونه هااا اونی یکم راجبش فک کن من خودم پشتتم @_@

راستی هیچ کدوم از نویسنده ها به ایده برا فن فیک نوشتن نیاز نداره؟ :| من مغزم پر ایدس دستم پر گشادی و غلط املایی :||||| سر همین قضیه انشا بیست میشم املا هیفده

 

RM. kiute.ARMY

انقلابببببببببببT^T
نه عسلم حرفت متین و به جائه:") گمون کنم باید نویسنده ها کمر همت برای به چالش کشیدن خودشون ببندن.

حالا ببینیم خدا چی میخوادT^T
والا ندانم گهگاهی نویسنده هامون با ایده پرداز های خصوصی همکاری میکننT^T جررررررررررر😂😂😂😂
el ham
۰۸ آبان ۱۷:۱۵

سلام ددی جون خسته نباشید 

یه سوال داشتم ، تا حالا با چه کاپلی داستان نداشتیم یا خیلی کم بوده؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام عمرررر من سلامت باشی*^*
والا از هر کاپلی حداقل یبار داشتیم اما متاسفانه از هیونگ لاین مثل نامگی و یا جینگی کم داریم.
یا شیپ هیونگ لاین با مکنه لاین؛ مثل یونکوک...تهگی...یونگته...ناممین...هوپمین هم خیلی کمه.
rela
۰۸ آبان ۱۵:۱۵

سلام عزیزم خوبی

اسم ژانری که اول دوست هستن بعد وارد رابطه میشنو میدونی؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم شما خوبی؟*^*
ژانر خاصی نبست نفس دراما میشه بهش گفت.
Mobina
۰۸ آبان ۰۰:۰۹

اممم سلام 

خوبی 

من جدیدا اینجارو پیدا کردم خب؟؟

میخواسم بدونم تو تل هم چنل دارین؟

اگه دارین میشه بگی چططور پیداتون کن؟

مرسی لاو♡

RM. kiute.ARMY

سللاااممم قشنگممم*0*
عالییی!
به به پس خوش اومدی نفسسT^T
نه دلبرم نداریم:">
خواهش میکنممممT^T
hamoon hamishegee
۰۷ آبان ۲۳:۲۶

های دد

اوففف چند هفته نت نداشتم دلم برات تنگید

دد مطمئنی لینک لاو یو سو بد رو نداری؟

من موقوووووم

ی نگا ب گونیت بنداز

 

RM. kiute.ARMY

های دلبر*^*
قربون دلتتت بیا بغلمممممممممT^T

گونیم انقدر چنگ زدم پاره شده:")
ستایش
۰۷ آبان ۲۰:۵۷

اره عشقم کل فیک های سایت خوندم ولی بازم میتونی از کل سایت لینک بدی ببرم ببینم چون تازه واردم اصلا ثبت نام نکردم 😑😂 ولی به غیر تمام لینک  که برای سایت چند تا فن فکیشن  از اون ازدواج.... اینا گفتم بهم بدع مسی اسمم ستایش ۱۴ 

RM. kiute.ARMY

عایگوووو فدات بشم که نفسT^T در این صورت کف دستم از زیر بغل نامجون هم بی مو تره😂

اما کوکوی بدم عیب نداره؟

https://uupload.ir/view/[_army_area]_replace_full-unlocked_4p2w.pdf

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/07/08/Puppeteer

این دوتا فیک توی سبک اجبار و اینانT^T

خوشبختمم سنایش مننن*0*
Eli
۰۷ آبان ۱۵:۴۵

اوه سلام مجدد❤️

نمسیس رو ارههه شاهکار بود نمسیس و بلک رز گاد بودن

عام ریپلیس رو فکر نکنم

میشه لینکشو اگ داری بدی؟❤️

RM. kiute.ARMY

سلام متقابل نفس*^*
عاخ گفتی:")))
من الان دلمو به مدهوش باختم...

البته قشنگممممم*0*
https://uupload.ir/view/[_army_area]_replace_full-unlocked_4p2w.pdf
BlueCherrrry --
۰۶ آبان ۲۰:۲۱

میخوام یه حقیقت رو بهت بگم ددی :ا

منم ویمین شیپرم :)))))))))))))))))))

ولی خب بدلیل کمبود کالا های ویمیننننننننننن همش تهکوک یا کوکوی میخونم اگه بخونم😂😂

RM. kiute.ARMY

عایگووووو واقعنییی؟T^T
پس مبارکهههه😂😂😂
BlueCherrrry --
۰۶ آبان ۲۰:۱۸

ددی من بازم کنجکاااااااااااااااااااااوی کردم!!!!(نه عه باز میگه فضولی :ا  )

لینک نمسیس رو مونوم موخوم :)))))))))))

میدیییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من که بلوعه توعممممممممممممم 3>  😂😂😂😂

 

 

RM. kiute.ARMY

میدم بهت کیوت مننن😂😂

https://uupload.ir/view/nemesis_full-unlocked-1_924y.pdf
Sope shipper
۰۶ آبان ۱۹:۲۳

خوبم مرسییی

والا از اون نظر که خواننده باشن

هی بابا عیب نداره... :') 

RM. kiute.ARMY

خداروشکررررㅠㅡㅠ
بگردم:") بخدا شرمنده..
ستایش
۰۶ آبان ۱۶:۰۷

ددی میشه چند تا فیک ناب بهم بدی که تهکوک باشن و ژنرال ش  ازدواج یا مثلا اشنایی زوری باشه این جور چیزا ... دیگه خودت میدونی ددی تنکس لاوم اعا ددی چند سالت فضولی نباشه اسمت چیه ؟

RM. kiute.ARMY

از اون ازدواج اجباری ها؟🤔
کل فیک های سایت رو خوندی قشنگم؟
ولکام بیبیییㅠㅡㅠ
نه نفس راحت باش😂 ۱۹ سالمه
ستایش
۰۶ آبان ۱۳:۵۷

نخوندم چون تهکوک نی ولی میکم خسته نباشید چون زحمت کشیدید مادر 😂😑

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی سالار😂
𝐏𝐚𝐮𝐥⨳ Моя родина&#34;
۰۶ آبان ۱۲:۴۲

وای 

ویمین!

بدون اسمات~~ 

داری شوخی میکنید؟ 

الهام شی؟ 

میتونم انگشتات رو ببوسم؟

بیا زندگی کنیم 

این جمله روحمو نوازش کرد 

میگم ددی..

میتونم یک سوال ازت بپرسم؟ 

اونم اینکه وانشات رو چجوری باید آپ کرد؟

 

RM. kiute.ARMY

نوش جووووون😎

ای جان:">

جونم*^*
اموزشش رو داخل جعبه ابزار سایت گذاشتیمT^T

Legolas
۰۶ آبان ۱۱:۱۶

ویمیننن؟ آر یو فا*ینگ‌ کیدینگ می؟ وای واجب شد همین الان بخونمش! بخودا "بعدش" قول میدم بالاخره برم سر عربی:*)

پ.ن: "بعدش" منظورم بعد بعددد خوندن یه هفت هشت تا فیک دیگه است) 

RM. kiute.ARMY

عربی: عشق تو دروغ بود دیگه نه دیگه من نه تو دیگه...

پ.ن: لفت نامه ی لگولاس، جلد دو.
Viminshiper
۰۶ آبان ۱۱:۱۲

به به ویمین!**

RM. kiute.ARMY

بعلههههT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۶ آبان ۰۷:۴۴

جای همکلاسیم خالی. خودشو با ویمین جر داده، تازه مبصرم هست

RM. kiute.ARMY

عههههه ویمین شیپرررررررT^T
bts love
۰۶ آبان ۰۶:۱۱

سپ نمی آید ، نمی آید‌... کوکوی نمی آید نمی آید..‌ ولی یونمین تا دلت بخواد می آید

RM. kiute.ARMY

این ویمینه:">
جر خورده
۰۶ آبان ۰۰:۴۱

فقد برشی از داستان به تنهایی میتونه از شدت صافت بودن و فلسفی بودن جرت بدهههههههههههه

(اینجانب حتی نمیداند چگونه میتوان همزمان صافت و فلسفی بود:)) 

RM. kiute.ARMY

ارههههههههT^T اصن محتواش عشقههههههه اصل حنسههههههه!!

((الان بعد از خواندن این فیک خواهی دانست))
Sope shipper
۰۵ آبان ۲۲:۳۹

سلام ددددد

خوبی؟ احوالت چطوره؟ 

میگم میتونی بهم لینک چندتا فن فیکشن ریل لایف بدی...معتادیم که مواد بهش نرسیده والا... 

حتما بنگتن نه همه بوی گروپا رو اوکیم... مرسییی

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزمممممم*0*
عالییی! تو خوبی؟*^*
ریل لایف والا ندارم:">
ریل لایف از کدوم نطر میخوای؟
خواننده باشن اونجا هم یا اینکه برشی از زندگی باشه؟
Hedirsi
۰۵ آبان ۲۲:۱۶

هااااااای ددی^^

دنبال فیک تهجو میگردم پیدا نمیکنم میشه لینکشو بذاری >•<

RM. kiute.ARMY

های بیبییییی*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/782

بیا قشنگمT^T
Eli
۰۵ آبان ۲۱:۲۰

سلاممممممم ددی

امیدوارم حالت خوب باشه البته تو این اوضاع کی حالش واقعا خوبه؟

عاممم میخواستم ی چیزی بپرسم ازت

این چند وقته از بس فیک های سوییت و دبیرستانی و ‌طنز خوندم ک هوس خوندن فیک های مثل موسیو ی حالت مافیایی سرد و خشن ولی عاشقانه رو کردم کاپل هاش هم ویکوک یا نامجین یا یونمین باشه ولی خب ویکوک رو ترجیح میدم😭😂

 

و مرسییییی ازتتت بوس بت❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

سلامممممم قشنگممممم*-*
ممنون لاو همچنین:") به امیدِ سیاهمون زنده ایم:">
بپرس بابا جانT^T

عام. ریپلیس رو خوندی دورت بگردم؟😂 یا نمسیس؟

فداتمممممممT^T
BlueCherrrry --
۰۵ آبان ۲۱:۱۸

نمدونم چرا چون بین لایکا فقط 2 تا بود و من سومیش رو زدم یه حس گنگ بودن بهم دست داد😂😎

RM. kiute.ARMY

عففف رتبه تک رقمی😂😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان