BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن The Royal Family

picsart_22-10-06_01-29-39-611_mijl_rdw.jpg

⚜️FULL⚜️

نویسنده elham
کاپل ویمین .  جونگ کوک/دیانا 
ژانر امگاورس . تاریخی . درام 
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 177

  

خلاصه: 

تهیونگ شاهزاده ی قلمروی  لیکوس ، سرزمینی برای گرگها ، عاشق نوزدهمین شاهزاده ی امپراطوری ایندیکو می‌شود. ولی این یک عشق ممنوعه است.

ممنوع به خاطر تفاوت نژاد ، اصالت ، نزاع بین سرزمینشان و اینکه هر دو از یک جنس هستند و این توهینی به مقدسات دو سرزمین است.

این عشق ممنوعه چه سرانجامی خواهد داشت؟

 

♥️🌙🍷DOWNLOAD🍷🌙♥️

  

805_vpfe.png

۲۰ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Mari
۱۱ آبان ۱۳:۲۰

یه سوال من از کجا اینو دانلود کنم آخه جایی ننوشته دانلود  

RM. kiute.ARMY

قربونت برم زیر خلاصه ی داستان نوشتم دانلودT^T
سونگ جی وون
۰۶ فروردين ۰۵:۴۷

خیلی خیلی قشنگ بود واقعا پسندیدمش

مخصوصا آخرش که تهیونگ گردنبند جیمینو بهش پس میده

اخطار اسپویل😂✨

و حرف قشنگی میزنه: یه چیز تو این مایه ها؛ عشق تو رو باید رها کنم

 چرا متاسفی ؟ عشق تو بهترین اتفاق زندگیم بود ولی وقتی 
دیدم نتیجه ای نداشته ، باید رهاش میکردم ولی محکم تر بهش 
چسبیدم و اطرافیانم رو از خودم رنجوندم ... مثل تو قوی نبودم تا 
خودمو جمع و جور کنم ولی حاال میخوام کنار خانواده ام شروع 
جدیدی داشته باشم و وجود این گردنبند .... دست و پامو قفل 
کرده!

بسی آموزنده بود مخصوصا همین قسمتش خیلی واضح بهمون میگه وقتی گذشته تموم شده نباید توش گیر کنیم وگرنه فقط خودمون و اطرافیانمون آسیب می‌بینیم؛ ددی به نظر من گیر کردن توی گذشته بزرگترین عذابیه که آدم میتونه به خودش بده و کم کم مثل تهیونگ داستان آدمو سرد و بیروح میکنه نه بخاطر اینکه دوس داره اینجوری باشه طرف؛ نه اصلا! فقط اینکه زهر گذشته با وجودش مخلوط میشه بدون اینکه متوجه بشه و کل انرژیش رو برای لحظه حال و آینده ازش می‌گیره! حتی عشق که شیرین ترین و مقدس ترین احساس دنیاست نباید بذاریم ما رو توی گذشته نگه داره

و من خیلی با جیمین همزادپنداری کردم میدونی من امیدوارم که به اندازه جیمین دوست داشتنی باشم ولی اخلاقام خیلی شبیه جیمین شاهزاده آخر سلطنته راستی یجورایی شبیه جیمین هم هستم از لحاظ قیافه! پوست سفید لبای گوشتی صورت تپل و ظریف و لبخند قشنگ و شیرین🥰 و در کل چهره کیوتی دارم خودم که خیلی با قیافه‌ام حال میکنم

و امیدوارم منم بتونم اینقدر آدم خفنی بشم مثل جیمین در آینده

RM. kiute.ARMY

الهییییی:")))

دقیقا دقیقا احسنت!! همینش هم درسته! ادم کیف میکنه وقتی داستانی رو میخونه و ازش درس میگیره!

الان ما حسرت دیدن چهره ی دلبرک شما رو داریم پرنسسس...نکن با قلبمممممممممT^T میقاممممم ببینمتتتتتتت!!
میشی:") الگوت بهترینه پس خودت هم بهترین میشی!
Nm
۰۳ اسفند ۲۳:۱۷

های چجوری فیکو پیدا کنم؟ نمی‌فهمم کجاست؟

RM. kiute.ARMY

عزیزدلم روی دانلود ها بزن*^*

HONEY
۲۹ بهمن ۱۲:۳۹

دد با این جوابت قانعم کردی ک نخونمش:(

RM. kiute.ARMY

ناموسا؟
الان نویسنده منو نزنههههههه😂😂😂
غزل
۲۸ بهمن ۱۲:۳۵

میگم کدوم امگان؟

تهیونگ یا جیمین؟

RM. kiute.ARMY

والا یادم نمیاد...
گمون کنم خاندان جیمین گرگ بودن اما تهیونگ گرگ نبود؟؟
HONEY
۲۷ بهمن ۱۲:۱۹

هپی انده؟؟

RM. kiute.ARMY

میشه گفت هم آره هم نه:">
mahi
۱۶ بهمن ۲۲:۱۸

سلام

خیلی وقته نیومدم کامنت بزارم هوم

اومدم ی سر به سایت زدم غیر از امگالیدرنیم که چند پارتش اومده بود و دانلود کردم اومدم اینجا هم سر زدم

این رمانو پیدا کردم

چقدر تهیونگ من بود و شخص مقابلم حتی در حد جیمین داستان هم نبود هه

عاشق شدنو با مغز استخونم فهمیدم و برای من جالب نبود

امیدوارم وقتی عاشق میشید طرفتون شما رو تنها نزاره چون اصلا قشنگ نیس

به نظرم بدترین اروزیی که میشه برا ی نفر کرد اینه که عاشق بشی و طرفت ترکت کنه

عشق منم مثل اینا ممنوعه ولی نه اینکه بقیه نزارن اون خودش نخواست

بیخیال

هی رمانت خیلی قشنگ بود واقعا جدی میگم

فقط ی چیزی تو نگارش رمانت فقط برای اینکه خوانا تر بشه اینکه یکم جای ویرگول ها رو دقت کن

چون وقتی ویرگول یا همون کاما رو میزاری کلمه قبلش ساکت میشه دیگه یعنی هیچ صدایی نداره

ی چند جایی وقتی اومدم قبل ویرگول جمله رو تقریبا تموم کنم جمله ی بعدش کامل بهم ریخت

امیدوارم فهمیده باشی چی میگم

ولی در کل قلمت خوبه و امیدوارم موفق باشی

 

«ماهی»

RM. kiute.ARMY

سلام سلام عزیزدلم*^*
عایگوو خوش برگشتی نفس:"))
نوش جونتT^T

بگردمت عزیردلم:))
امیدمون میشه گرد بودن زمین...امیدوارم حق به حق دار برسه.

درسته. نحوه ی خوندن جمله هم برای گذشتن ویرگول کمک میکنهT^T
Adrina Kim
۲۷ آذر ۰۹:۵۹

سلام عزیزم واقعا عالی بود دوست داشتم

 

البته اگه میشه دفعه های بعدی کاپل ها به هم برسن ( البته فیکی مثل این) خیلی جذاب تر میشه

 

هم شروع عالی داشتی و هم پایان غیر قابل پیش بینی واقعا قشنگ بود 

 

اگه میشه یک فیک ویمین و بازهم امگاورس بنویسید مرسی منتظر فیک های دیگتونم مرسی :)

RM. kiute.ARMY

سلام سلام خانومی*^* عزیز دلی شماااا!!

مرسی کامنتتتتتT^T
el ham
۲۴ آذر ۱۸:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

,سلام ددی جون میشه راه ارتباطی بلو دریم رو بهم بدی .

این شماره امه تلگرام و روبیکا دارم ، بی زحمت آیدی چیزی ازش داری بهم بده 🥰🥰🥰🥰

*********** 

RM. kiute.ARMY

سلام عمر من*^*
چشم چشم دارلینگT^T
f.f
۲۲ آذر ۲۱:۳۸

هی یونمین شیپر بدبخت خیلی منی 

نظرت چیه اسمم رو عوض کنم بزارم یونمین شیپری که همه ی فیک های یونمین رو خونده؟؟

RM. kiute.ARMY

یونمین شیپر بدبخت
یونمین شیپر بدبخت
۲۱ آذر ۲۰:۰۷

ددیییییییی.. احتیاج دارم به رمام مافیایی از یونمیننن 😔اقا من میخواممممممم

RM. kiute.ARMY

کف دستم از زیر بغل جیمین بی مو ترهT^T
el ham
۲۱ آذر ۱۸:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام به ریدرای گل 

وای ومپایر شی اصلا با نقدت تن و بدنم لرزید ، واقعا ممنونم عشقم ... واسه من نظرت خیلی دلچسب بود ممنون ، اینطور نظرا واقعا انرژی میدن به آدم ...ممنونم عزیزم بورس بوس 

جئون جیمین شی 😂😂😂 بابا هیچ جوره نمیشد اینا بهم برسن 

بلو دریم این آیدی تلگراممه Elhamkook

اینم شمارمه *********** 

ددی جون میشه ازت خواهش کنم اگه راه ارتباطی با بلو دریم داری شماره ام رو بهش بدی . اگرم نداری که شماره ام رو پاک کن آیدی باشه ، ممنون ددی جونم 

RM. kiute.ARMY

البته دورت بگردم بهش دادم*^*

ریدر ها
ومپایر
جئون جیمین
بلودریم
Vampire
۲۰ آذر ۱۵:۳۹

سلام نویسنده عزیز

خستهههههه نباشییییییی

حقیقتا من همون اول که این کار شروع شد خلاصه و پوسترش واقعا برام جذاب بود اما خب ازاونجایی که یه زخم خورده پارتی آپ کردنم🤕 🤧گذاشتم فول شه بعد بخونم که خب

فول شد...

خوندم...

والان اومدم نظرم رو بگم:

داستانت روند داستانیش خیلی شفاف، گیرا ، کامل و سرگرم کننده بود و به تمام مسائل پرداخته شد طوریکه من آخرش هیچ ابهامی از جانب خط داستانی نداشتم و باید بابت این مسئله واقعا بهت تبریک بگم چون این هرز نرفتن خط داستانی چیزیه که گاهی اوقات از زیر دست نویسنده های کهنه کار هم در میره اما تو خیلی خوب از پسش بر اومدی

آفرین به تو👏👏👏👏👏👏

مسئله بعدی که درباره فیکت برام جالب بود پایان منطقیش بود

حتی امروزه که دنیا خیلی ادعای روشنفکری میکنه و خیلیا میگن که عشق جنسیت نداره صرفا فقط میگن و هموز هم تفکرات جنسیتی عشق پر قدرت پابرجاست حالا ما هر چه قدر بخوایم انکار کنیم، عشق های این چنینی تو دنیای الانم واسه خیلیا عجیب و غیرقابل پذیرشن چه برسه به خط زمانی این فیک و من ازت ممنونم که کارت رو با یه توهم فانتزی خراب نکردی و به زمان احترام گذاشتی

 

تهیونگ و جیمین هردو میدونستن که با هم بودشون نشدنیه و من جیمین رو تحسین میکنم که شجاعت پذیرفتن این مسئله رو داشت ، قبولش کرد و مسیر جدیدی برای زندگیش در پیش گرفت چون میدونست همیشه همه چیز قرار نیست باب میل ما باشه و از طرفی زندگی جریان داره

ما نباید با بزاریم یه اتفاق هر چقدر هم بزرگ مثل یه شکست عشقی زندگی کردن رو برامون متوقف کنه درسته سخته و من با تمام وجودم آرزو میکنم هیچ کس عشق واقعی رو بدون وصال تجربه نکنه اما باید یاد بگیریم بلندشدن رو بلد باشیم و جیمین خیلی خوب این رو بلد بود و ما در مقابل تهیونگ رو داریم که  زندگی کردن رو با شکستش متوقف کرد و در آخر هیچی جز حسرت و پشیمونی به دست نیاورد 

حسرت دیدن بزرگ شدن دخترش

حسرت یه زندگی آروم با همسرش

حسرت یه خانواده گرم که میتونست داشته باشه اما با توقف تو گذشته و اتفاقاتی که جز خاطرات چیزی ازشون نمونده بود، خودش از دستش داد

بعد از بیست سال جیمین خانواده گرم خودش رو داشت همسر و بچه هایی که دوسشون داشت و تهیونگ همسری با چشمانی غم نشسته و دختری که از سردی  رفتار پدرش خودش رو یه اشتباه میدونست

این فیک به من یاد داد که گاهی وقت ها بعضی چیزها هر چقدر هم بجنگی برای تو نیست پس رها کردن بهترین کاره

زندگی اگر چیزی از ما میگیره یه چیز دیگه در مقابل سر راهمون قرار میده و ما گاهی اوقات فقط نیاز داریم چشمامون رو باز کنیم و باور کنیم زندگی هنوز جریان داره

و در آخر باز هم خستهههههههههه نباشیییییییییییی😍

*و لطفا بیشتر بنویس از قلمت لذت بردم😊

 

 

 

 

#ومپ

#نقد

RM. kiute.ARMY

نعمت میبینم نه نقد!
jeonjimin
۲۰ آذر ۱۳:۲۹

ای تفففففففف تفففففف😐😐چراااا اخههههههه بابا لعنتیییییی ای ریدممممم تو زندگیییی باباااا پدصگگگ، لعنتیییییی چرا فیلم ترکی بازی در اوردی اخهههه چرا جیمین نباید به تهیونگ برسههههه اخه بچه هاشون باهم ازدواج کنن چه فاکی به این دوتا میرسه؟ 😐از فیکایی که اخرش میرینن توش بدم میاددددد😐اههههه شمضپسمیوصجژپینقمپصمینصمسدپسپصمصج1جصندبدبنینپقیپسمسمیپ هوف😐😐😪

RM. kiute.ARMY

پایانش رئال بود حقیقتا اگه فیلم ترکیه ای بود که الان تهیونگ بابای جیمین بود😂
blue dream
۲۰ آذر ۱۳:۰۲

عااالی بود...

تهیونگ...بچم چقدر سختی کشیده.....فقط عشقشون که ارثی بود....

نامجون...گریه جین.......اه درام واقعی...

از حق نگذریم جونگکوک عجب کمری داشت.....5 تا بچه یدونه هم نوه...

خیلیییی خووب بود الهام....لاو یو

الهام...یه ارتباطی بده....میخوام یه چیزی بهت بگم:)یه هفته ایه که تو فکرشم...منتظرم نزار^-^

RM. kiute.ARMY

جونگکوک کمبود جمعیت رو توی خودش دیده😂

از الان بگم من نفر nام هر رابطه ای داخل سایتم😔
bts love
۲۰ آذر ۰۹:۵۸

سلام هیونگ

خوبی

میگم ی فیک‌ بود اسمش 

Fack boy friend

بود کاملش کوکوی بود اما اکثرا فیکو به اسم الماسه سیاه میشناختن...

تو فیکه تهیونگ لکنت داشت بعد همه مسخرش میکردن...

تهیونگم به کوک گفت دوست پسرش بشه کوکم‌گفت در ازاش باید خدمتکارم بشی و...

کوکم هی تحقیرش میکردو...

ی جا هم که تو پارتی نزدیک‌بود به جونگکوک تجاوز بشه کوک رسید و بعد از اون لکنت ته خوب شد و...

آخرش عاشقه هم شدن...

میشه اگه لینکشو داری بدی؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سلتم نفسم*^*
اوه این فیک:)
این لامصب...
وای چقدر دوست داشتم جونگکوکشو بزنم صدا اسب بده...


بفرماا دلبرممممT^T
ایموجی انگشت فاک کوکی🥴
۲۰ آذر ۰۳:۳۴

به دلیل کمبود فیک ویکوک در پیج اول فیک رو ویکوک خوندم بعد ویمین👀😔

RM. kiute.ARMY

الان با زبون بی زبونی گفتی تهکوک بدیم یا اینکه مجددا با زبون بی زبونی گفتی انقدر تهکوک داریم تو سایت زاییدیم و باید کاپل های دیگه هم بدیم؟😂😂
bts love
۱۹ آذر ۲۱:۳۱

در انتظار سپ...

RM. kiute.ARMY

ای بگردمت:">
Mahiii
۱۹ آذر ۱۷:۴۹

ددیییی بدادم برسس از بدبختی راه افتادم دارم زیر همه فیک میگم بهت اینوووو

تورو جان نامی لینک اسلحه فصل دوشو بهم بدهههههه

RM. kiute.ARMY

بقران من همیشه میدم:">
کلا تو دادن کارم خوبه😔
مخصوصا اگه لینکی که میدم از اون جنس نابا باشه!



گلدن هوپ؛ (دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش سابق)
۱۹ آذر ۱۴:۴۳

اصن عالی..خفن..پرفکت..اصل جنس..

RM. kiute.ARMY

والا حق...
Hani:)
۱۹ آذر ۱۴:۳۶

واییییییی فول شددددددد آخ جوننننن (وی خود را جر میدهد) 

*وی دانلود را فشار میدهد

*در حالی که ۲ فصل از فیکشن قبلی مانده این را دانلود میکند

*روی آن کلیک میکند

*شروع به خواندن میکند

دد فقط من بودم منتظر بودم فول شه بعد بخونم؟؟؟:)))) 

RM. kiute.ARMY

*با لبخند که برگ های سایت رو جارو میکنم به دانلود کردنت خیره شدم

نهههه منم منتظر بودمممممم:")) یتلذتنقالنتاص
گذاشتم تو صندوق! بلکه بعد کنکور خلاص شم برم به خودم شیافش کنم💃
اگوست دی اعظم
۱۸ آذر ۲۱:۰۵

برا ایفون نمیشه٫چطور دانلودش کنم؟؟

RM. kiute.ARMY

فدات شم با همه ی سیستم عامل ها امتحان کردم دانلود انجام میشه:">

چشای منحرف تهکوک داداچا
۱۶ آذر ۱۷:۵۰

ددیییییییی

 بدادم برسسسس گوشیم ویروس گرفته همه ی فیکام بفاخ رفتن 

بخاطر همون بیستی کع برای کام اوت تهکوک گرفتم لینک جایگزین و کروماندا رو میدی🌚

فیدات 

RM. kiute.ARMY

ای بگردمت باشههههT^T

https://uupload.ir/view/[_army_area]_replace_full-unlocked_4p2w.pdf

https://uupload.ir/view/chromanda_full-unlocked_3jg0.pdf

https://uupload.ir/view/earth_full-unlocked_ps14.pdf
el ham
۱۵ آذر ۰۳:۱۵

سلام ددی جون شرمنده پارت سوم رو میخواستم بفرستم بعد گفتم یکجا فول بدم ، دیگه ویرایشش دوباره اش یکم زمان برد ایشالله فردا شب برات میفرستم 

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردم فدا سرت قشنگ من اشکال ندارههه فایتینگگگ🥺🥺🥺💛💛💛💛
⁦。◕‿◕。⁩
۱۴ آذر ۲۳:۵۳

منم تست دادممممممم 

 ولی خب واقعا انتظارشو نداشتم حدس میزدم امگا باشم ولی خب نه اینقدر...

امگای مطیع با رایحه شکلات و عسل میباشممم

 

 

 

RM. kiute.ARMY

عایگوووو کیوت خوشمزهㅠㅡㅠ💙💙💙
Yugen :)
۱۴ آذر ۱۵:۳۹

خنده ی هیستیریکی چیه فقط دارم نمی تونم...
خداااااااااااااایااااااااا
چه غلطی بود کردم
شات اولش اومد گفتم نخونم بزار فول شو
کاورش و دیده بودم رد دادم
شات دوم هم اومد
خودمو کنترل کردم گفتم بزار فول شه فول شه که یهو....
نشستم امروز خوندمش
من شات سومو می خوامممممممممممم
وووووووووووای
کی میاد؟
الان من با این حجم از نتونستم چطور بتونم؟

RM. kiute.ARMY

*دراوردن یه مشت تخمه
غصه نخور
تخمه بخور
😔😔😔
Melika
۱۳ آذر ۲۰:۵۵

دد این هفته اپ نمیشه؟؟

RM. kiute.ARMY

والا ندانم فکر کنم:">
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۰ آذر ۲۲:۳۲

االبته یجا شدم بتای باغ یجا شدم امگای رهبر:|

RM. kiute.ARMY

خودت میانگین بگیر😂
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۱۰ آذر ۲۲:۲۹

ددی منم تست دادم شدم بتای بالغ..رایحمم وانیله حیحیحی:)

RM. kiute.ARMY

بیا بغلمممممممT^T
KIM ROSE
۰۸ آذر ۲۰:۱۸

عوفف نه دیگه نداره!! 

خوبه برای بعدیا بعدا تصمیم گیری میکنیم😂

 

RM. kiute.ARMY

داره ها یه انقده😔😂
اره مثلا میزاریم علی جیسون😂 زهرا سامانتا
Taehyun
۰۷ آذر ۲۲:۱۲

عالی بود داستان 💜💜

RM. kiute.ARMY

قربانننن شما*^*
KIM ROSE
۰۷ آذر ۲۰:۱۱

عوففف😔به احتمال زیاد بچه آلفا میشه

ترکیب خوبیه، الفای وحشی و امگای رهبر با رایحه اقیانوس و اتیش😂😂اسم بچه رو چی بزاریم؟(خیلی هولم💔🤣) 

RM. kiute.ARMY

آره آلفا شدنش حتمی ئه اما ساب آلفا شدن و یا آلفا ی حقیقی شدنش صد در صدی نیست🤔
اصن دنیا دیگه مثل ما ندارههههه😂😂😂 اگه دختر شد بزاریم ماندانا (مادر کوروش) اگه پسر شد بزاریم سورنا
el ham
۰۷ آذر ۰۹:۱۳

ددی جون سلام 

یک سوال الان نوبت ها داره میره جلو بعد به چندتا داستان احتیاج دارین منظورم اینه میخواین  چند تا از فیکای تو نوبت ، رو انتخاب کنین ؟ 

چه سخت بود ، رسوندم منظورم 😂😂 نمیدونم خوب گفتم یا نه ؟

RM. kiute.ARMY

سلام وجودم*^*
خب والا بستگی به خیلی چیزا داره😂
اینکه در چه فصلی هستیم (امتحانات)
چند روز از هفته خالیه
و خلاصه همچین چیزایی...و خب ببینیم خدا چی میخواد:">
KIM ROSE
۰۶ آذر ۲۰:۳۳

دد هی تو کامنتا میدیدم میرفتن تست امگاورس میدادن منم رفتم دادم شدم الفای وحشی🥲هر جا تست دادم، ولی رایحه ام یه جا شد برف یه جا شد اقیانوس(: 

میگم خودت دادی؟  چی شدی؟ 

RM. kiute.ARMY

اوه مای ابلفضل چه اقیانوس بهت میاد0_0
والا من شدم امگای رهبر با بوی آتیش...مثل اینه که یه سلیطه رو از پای منقل تریاک بلند کردی😂
Mira
۰۶ آذر ۱۹:۴۲

وقتی فول شد میخونم

RM. kiute.ARMY

فایتینگ*^*
s"
۰۵ آذر ۲۱:۵۷

درد را تعریف کنید.
زمانی که یه معتاد به فیک وارد سایت میشه ببینه چه خبره چه خبر نیس میبینه فیک هایی که میخونه اومده ولی بخاطر حجم بالای درس و امتحانات نمیتونه بخونه حتی اخر هفته :"|
pian-
 

RM. kiute.ARMY

الوجع-
blue dream
۰۵ آذر ۲۱:۱۸

منو میزاری تو خماری؟هاا؟

هیستیرکی خندیدن

فقط میخوام جیغ بزنم بگم:فااااااااک شت

دد گل و شیرینی رو اماده کن قراره برا اقا پسرت بریم خواستگاری...(کانر هنوز تو قلبمه)😔👈👉

فرانسه داره گل میزنه،دانمارک فشار میقوله...منم بهتره نگم دارم چیکار میکنم

RM. kiute.ARMY

برای ما دوشواری نداره فقط آدرس بده پسر گلم😔
دانمارک فشار نقوله بیاد شیرینی بقوله😔 بیاد اینو بوقوله ببین میتانه بقوله؟ سوسیسه😔 چیکار میکنی پسر گلم؟😔 میدونی با هر دستی بزنی توی همون دست میریزه؟😔
jeonjimin
۰۴ آذر ۱۴:۳۲

اخه لعنتی وسط کیسسسس؟ پدصگگگگگگ اخه مگه ویمین بدون اسمات میشههه؟ وای فشار چیههه دارم میرقصممممممم😩😩😂🔪

RM. kiute.ARMY

توی سایت ما همه چی ممکنه😔😂
Kim eren...
۰۴ آذر ۱۱:۴۶

لامصب پیر شدم چرا بقیشو نمیزاری

RM. kiute.ARMY

آپ شنبه هاست بیب:">
Mira
۰۳ آذر ۱۰:۱۱

حس میکنم خیلی قشنگه 

 

RM. kiute.ARMY

شک نکن!
Melika
۰۲ آذر ۰۰:۰۲

چه بگویم 

چه میتوانم بگویم 

خیلییییییییییییی خیلییییییییییی خیلییییییییییییی قشنگههههههههه واییییییی دمت گرم نویسنده 

مبیامیانسعنسگشلنسلگثعنثج❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

RM. kiute.ARMY

ای جانااااااااااااااT^T
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۰۱ آذر ۱۵:۳۹

یه پیام دارم برای نویسنده اذیذ..

باشه ولی وسط کیسس؟!

به ولله حروووومه

RM. kiute.ARMY

دیگه لذتش به همینه کاربر اَضیظ😔
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۰۱ آذر ۱۵:۳۸

نهه

خود فیکو بزار کنار فعلا،کاورشششش

نهههههه

نمیتونمممم

باشه ولی جمن شییییییی

ولم کنیدددددد

این بشرررر

حرومتووون😔😔😔😔😔💔

RM. kiute.ARMY

جیمین بیا زانوتو بزار روی گلوممم:))))))))
jeonjimin
۰۱ آذر ۱۰:۵۳

میشه تو سروش یه گپ بزنی بحرفیم؟ 

فک کنم قبلا تو تلگرام بود ول الان ک فیلتره و هر فیلتر شکنی باز نمیکنه مجبوریم کوچ کنیم به اپ ایرانی🙄😬

اهان و یه سوال، چ جوری برا خدم پروف بذارم؟ 

RM. kiute.ARMY

من واقعا به حمایت از کالای ایرانی همیشه و در هر شرایطی معتقد و پایبندم
اما اپلیکشن ایرانی نه:">
نه اینکه حالا کل اطلاعاتمون میره کف دست اطلاعات، بابت این میگم که سیستم دفاعی اپ خیلی پایینه و راحت امکان باگ انداخته شدن، هک شدن و...
هست.

با ثبت نام در بیان؟😂
Fateme
۲۹ آبان ۲۳:۴۱

واووووو فیک جدیددددددد 

ددی دست و بالت داره باز میشه هاااا😂

دلم تنگ حرف زدن باهات شده بود هعییییی 

اجرای کوک و دیدی؟کرک و پرام ریخته الان دارم با خاک انداز جمعشون میکنم تا مامانم ندیده😂

اصلا چجوری میتونه انقدر هات بشه بعد دو دقیقه بعدش تبدیل بانی طوری انجام بدههههه؟؟؟؟

ولی وسط اون جو اون مرده اومد یه چیزایی به عربی بلغور کرد وسط آهنگ دلم میخواست بزنمش فکر کنم میخواست بگه منم هستم انقدر روی اون الهه یونانی فوکوس نکنید😐😂

در کل فک کنم باید یه فکری به حال مهد کودکامون بکنیم کمن جمعیت هر لحظه در حال افزایشه مخصوصا الان که کوک از بالای کلمون پرواز کرده گرده هاش پخش شده😂😂😂

 

و مثل همیشهههه 

فایتینگگگگگ الهام شییییی💜

فایتینگگگگگ ددی جونییییی🎊💜

راستی من به خاطر این آخر کامنتام فایتینگ میگم چون حس میکنم اینجوری ممکنه یه کوچولو انرژی مثبت بگیرید و انرژی مثبت توی این موقعیت لازمه ی هر دلیه😘🤍

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بعلهههههه😂😂😂
اگه خدا بخواد اره اما دیگه داره دی ماه نزدیک میشه رسما خشکسالیه😂😂😂
:) اجرای کوک مستقیما رو تخمدان هام اثر گذاشت...الان هم محمد الیاس مامانو حامله ام😂 جارو دارین جارو بزن سریع تره!
واقعا چطوری میشه پارادوکس هاش کنار هم انقدر دوست داشتنی و هماهنگ باشه:">؟؟
وای دقیقا:| هعی میگفتم اون دوربین کوفتیتو بزن رو قویِ سیاه خودم مادر صلواتی--____--
من حتی برای باد معده ی کوک هم نقشه کشیدممم😂😂😂

فایتینگگگگگگگ بککککک مای دارلینگگگگگگ!!
ای من قربونت برم جیگرممم ممنونم:"> و واقعا کارت تاثیر داره:">
سویون/امیلیا
۲۹ آبان ۰۱:۲۵

گرل ددیییییییی کامبکککک زدهههههههههههههه

بلههههههههههه مننننن ددی ممیصت مامیییی میصتتتتتتت

مبصتونننننننننننننننننننننننننن

 

RM. kiute.ARMY

بیا بغل خودم ببینمممم خوشگللل ددییییی عزیزدلللل مننننن نفسممممㅠㅡㅠ💜💜💜💜
blue dream
۲۸ آبان ۲۳:۴۶

وااااااااااااای الهااااام

تو چه کردی با من؟

ددی یادته تو فیک من الهام میگفت نویسنده رو بدین من بزنمش

الان من میگم لوکیشن الهام رو بده قراره مزاحم بشم یه کار فوق العاده کوچولویی باهاش دارم.

این انصاف نیست وسط بوسشون قطع کردی.....

اهان راستی دد تو تست امگاورس رو دادی؟

من الفای بالغم:(....دلم میخواست امگا باشم..نمیدونم چرا

 

RM. kiute.ARMY

شما دوتا چون نویسنده ی سایتین و عضو اموال ملی محسوب میشین متاسفانه اگه دعوا هم کنید،یهو دیدین اون وسط خطبه عقد خوندم براتون😔😂😂😂
کاملا بی دلیل همسر و همسر اعلام میشید😔😂😂😂
ارهههه دادددممم*^*
وای آلفای بالغ که همون ساب آلفاهان>>>>>>>>> جوری ک میمیرم براشون 
من امگای رهبرم...🥲😂
☆_☆
۲۸ آبان ۲۳:۳۶

کاش کاپلش ویکوک بود🥺💔

الان دو ب شکم بخونم یا ن😭

RM. kiute.ARMY

اصل جنسه...
اصن نخونی از کفت رفته:")))
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۲۸ آبان ۲۳:۳۱

عالی

اصن

شات بعدو بده بزنیم😔💔

RM. kiute.ARMY

آروم بزن اسراف نشه😔🚬
Kim eren...
۲۸ آبان ۲۱:۲۰

این یکی زیادی خوب بود...

RM. kiute.ARMY

مثل سگ موافقم...
Aras
۲۸ آبان ۱۹:۳۳

تکرار دوباره به گونه ای ساده:

دارم نمیتونم...

فقط این نیاز بود تا حالم خوب شه...

RM. kiute.ARMY

ای دورت بگردم ک:")❤️
Aras
۲۸ آبان ۱۹:۳۲

به معنای واقعی کلمه ناتوانم...

RM. kiute.ARMY

منم لا کَن....(لا+can)
Legolas ‌‌‌
۲۸ آبان ۱۸:۰۲

ئه ویمینهههه ویمیننن! اولین شیپ مورد علاقم :*) واسش جون، خون و حتی کو/ن میدممم

داستانش خیلی باحالههه بی صبرانه منتظر ادامشم حیح

RM. kiute.ARMY

نه تهکوک نه کوکمین
جانم فدای ویمین💃💃💃💃
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۸ آبان ۱۵:۴۰

من چرا وقتی لیکوسو خوندم یاد ابر کومولوس افتادم

RM. kiute.ARMY

کومولوس؟😂😂😂
Jeon Emma
۲۸ آبان ۱۴:۵۲

واووو ژانرششش دختر پسری بودنششش و امگاورس بودنششش

حدحنکصاخ۸حلهزلزنحکصسب

مدیونی اگه بگی خودتو مالیدی به کیبورد

RM. kiute.ARMY

از مالش گذشت دخترم قصد ورود به کیبورد رو داری😂
Mr. Siwang
۲۸ آبان ۱۴:۴۲

سرانجامش اینکه یا مثل لیلی و مجنون میشه

یا بهم میرسن

غیر از اینه؟؟

و اینکه چپتر اول خیلی خوب بود امیدوارم چپتر دوم هم به همین خوبی باشه

RM. kiute.ARMY

باید برسننن!!
نرسن هم باید برسن مگه شهر هرته:|
اصن بون آ پتی!!
sashi
۲۸ آبان ۱۴:۲۹

چرا امگاورس هس اسمات نیسسس

RM. kiute.ARMY

خب اون قسمتش پولیه...پول بدید بزاریم😔😂😂😂
جر خورده (فانیذذذذذذذذ)
۲۸ آبان ۱۴:۲۷

گادددددددددددددددد عه

RM. kiute.ARMY

لبانی که حق میگوبد را باید بوسید...
Vampire
۲۸ آبان ۱۴:۰۶

گااااااااااااااد

جاست گاااااااااااااااااااد

نخونده خزان شدم

لعنتی اسمش به تنهایی هم جاست گااااااااااااااااااااااد

 

 

 

 

#ومپ _گااااااااااااد

RM. kiute.ARMY

من باهاش اول صبحی یه هنگ اوری کردم...
وای زدم و لولم..مستو شنگووولممم💃💃💃
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان