BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Dead Dolls

07_srn.jpg

✡︎FULL✡︎

✡︎فصل دوم اضافه شد✡︎

نویسنده Liam
کاپل تهکوک
ژانر رمنس . روانشناختی . اسمات . انگست
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 407

 

مقدمه: 

اونا وحشتناکن..!

خیلی زشتن...!

میدونید چی رو میگم؟

درسته عروسکا...!

ازشون بدم میاد،اونطور که با چشم های آبی درشتشون بهت زل میزنن و

با لب های قرمزشون لبخند میزنن باعث میشن خون به مغزم نرسه و عصبی بشم..!

چرا این موجودات وحشتناک رو میدین دست بچه هاتون؟!

از همه عروسکا بدم میاد،

دوست دارم یروز کامل از بین ببرمشون...!

موجودات وحشتناک!

  

"عروسک های مرده، خاطره های دفن شده!"

   

SEASON ONE

🤡🎈⚉DOWNLOAD⚉🎈🤡

 

✥ ♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️✥

  

007_bod.jpg

 

نویسنده Liam
کاپل  تهکوک . ؟؟؟
ژانر روانشناختی . مافیایی . اسمات . رمنس . انگست
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 405

  

مقدمه:

فصلی از زندگی ما تمام و فصلی دیگر شروع شد،

در فصل قبل با تمام سختی ها طعم خوشبختی را چشیدیم...

حال در فصل جدید با واقعیت های جدیدی رو به رو خواهیم شد،

واقعیت های خانمان سوز اما ما انها را پشت سر می گزاریم...

 

"مارپیچ زندگی، واقعیت های جدید!"

 

SEASON TWO

  🤡🎈⚉DOWNLOAD⚉🎈🤡

 

805_vpfe.png

۲۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
جئون لیلیث
۲۲ اسفند ۱۶:۱۴

ددی جونم سوال دارم

چجوری ژانر اسماته بعد محدودیت سنی 16؟؟

الان این کفیثه یا نه؟من کفیث میخوام

کومک

RM. kiute.ARMY

جونم*^*
نه نیمه کفیثه😂
بی نام
۱۱ تیر ۱۳:۴۵

عاممم قلم خوبی داشت ولی غلط املایی خیلی زیاد داشت

RM. kiute.ARMY

مرسییی کامنت نفسممㅜㅡㅜ
DARASHAH
۰۱ فروردين ۰۵:۰۲

واییی از ته دل خداروشکر میکنم که یه پابان خوب داشتتتتت

RM. kiute.ARMY

ووولککک بر طابل شادانه بکوووب!
یک انسان :)
۲۸ اسفند ۲۱:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

(دد ریدم کامنتم کامل نبود دستان چلاقم فرستادن رو زدن، تایید نکن الان کامل میگم :/)

دد موهامو زدممم بهمم میادد (اصن ندیدم ببینی بهم میاد یانه)

دد مودِم خراب بود از دنیا بیخبر بودم

ولی من تونستم تو بیان ثبت نام کنم لعنتی هفت جد و آبادمو آورد جلو چشمم '-'

حالا بزار کامل تعریف کنم داستانو ننم نزاشت فقط گف بخواببب :/

خب اهم اهم

من تو ذهنم رقصای حامله کننده اعضا بود کهــــ

خانممون گفت الان از نگاه باران و نیلیا و غزل و روژینا میباره این راحلی چی میگه 

بعد ادامه داد : الان شما تو سنی هستید که از رو احساس تصمیم میگیرن

بعد باران (این باران ما سازمان حمایت از حقوق بنگتن زده•-•) گفت : خانم اخه یکی رو دیدم سی سالش بود

طرفدارشون بود

بعد خانممون گفت : اون دیگه بی عقل بوده من چیکار کنم

بعد باران گفت : اخه خانم من یه روانشناس هم دیدم درموردشون حرف میزد و میگفت خیلی گروه خوبین

و درمورد یکی از آهنگاشونم حرف زد

بعد خانممون گفت : نمیشه که هرکسی رو سرلوحه خودتون قرار بدین (بقیش رو درک نکردم :/ )

بعد گفت : بابا ماماناتو چیزی نمیگن

بعد گفتم : نه خانم اتفاقا میشینن با ما نگاه میکنن ( بابام میشینه باهام بن وویاج میبینه :/ )

بعد گفت منم میشینم با بچم ببینم چی نگاه میکنه 

اینجوری بودم که : آهان •-•

بعد غزلم گفت خانم برین تو گوگل معنی آهنگ life goes on و magic shop 

رو سرچ کنین خیلی قشنگن نظرتون عوض میشه 

بعد خانم عزیزمون قیمه هارو ریخ تو ماستا و گفت

این آهنگه گفتینا چیلیم چیلیم رفتم تو گوگل سرچ کردم واقعا متاسف شدم براتون

بعد ما اینجوری بودیم : خانم بخدا پنجما میخوندنننننننننننن

پنجمای ماعم یپا گودزیلا اندر گودزیلان :/

( یه فکتم این وسطا بگم : آیا میدانستید روی آب شنگولی یه حرکتایی میزنن میشه چیلیم :/؟ )

این وسط آیسل بهمون خیانت کرد (نیو آرمی بود) گفت : منم ازشون بدم میاد طرفدارشون نیستم

بعد بارانم گفت : خانم دروغ میگه چند چند روز پیش با من سر جونگکوک دعوا میکرد 😂😂🚬

از نگاه خانممون فحش خارمادری میبارید :/

و آیلار به کمکمون اومد و بحثو کشید به سمت فیلم و نجات پیدا کردیم 😔🗿🚬

خانممونم یه پا فیلم ایرانی باز نشست قشنگ حرف زد

منم کِرمم گرفت و فیک دریاچه ی خون شادی جان را برای باران تعریف کردم و افسردش کردم بدبخ 

تا آخر زنگ تاریخ تو افسردگی به سر میبرد •-•

و این بود داستان من :')

دد ایمان و آیدین توسلی رو میشناسی یوتیوبر و آهنگ سازن 

آرمی و کیپاپرننننن 🚬🗿❤

امم دد یه چی نوشتم بعضی جاهاشو مخوام عوض کنم فقط احساس میکنم مقدمش خوب نیس

فقط مقدمه رو بخون بگو چه کنم خوب بشه 

 

 

*****

  ******** **** ** **** ** ********** ****** *** ****** ****** ***

** *** ******* **** ** **** *** ******** ******** *****

** ** *** **** ** *** ********* * **** *** * ** **** ****** * **** *** ***** **** **** ** *** *** ** **** ******

**** ** *** *** *** *** **** * ******** **** ****** ****** *** *** ***

** *** **** *** ***** **** ** ******* ** *** ******* *** *** **** ***** ******** *** ****** **** *

**** ** ***** *****

************************************************

********

*** ** ** *** ** *** ** *** ******* ***** ** ****** **** * ******

** **** **** ** ** *** * ***** ** ***** **** ***** ***** ** *** *****

** **** ******

****** ** **** **** **** * *** *** **** *** * **** ***** ***** ** *******

** **** ******* ** ***** *** ******* ***** * ****** ********************** **** **** **

** **** *** **** **** ****** * ** **** ****** ****** ** ***** ***** **** **** *******

**** **** ** ** **** ****** ****** ** ***** **** ** * **** ** ** ******

***** **** ********

**** ** ** ***** ** *** *** ****** * ** *** **** **** ** ** ***** **** *** **** ****

***** ******* ** ****** **** * ** **** ****** *****

****** *****

*** **** **** ***** **** **** **** ***** *** *** * *** ***** ***** *** * ***** *****

************************************************

 

** ** ** *** ***** * ***** ** *** **** *** **** ******* *** **** **** ** ****** ***** ** ******

*** ** *** **** *** ** ** *** **** **** **** *** * *** * ****** ** ****** ** *** **** *** * **** 

** **** **** **** 

****** ** ****** ***** ***** * **** ******* **** **** **** **** ** **** ****** **

 ** ** *** **** * ** *** ** ***** **** ** * ** ***** **** **** ***

 

***** ***** ******* ***

*** **** ******* **** ************* ** ******

*** ********** ** ******* **** ******* ** **** **** ** **** ***

* **** ****** ***** **** **** ***** ****** ******* *** **** ** ***** **** ***** ***** ** ** ******* ********

*** ******* ***** **** **** *** ***** **** **** ******* * *** ** *** ***** **** *****

***** ** **** ********** ***** ************

***** **** *** *** **** **** *

***** ***** ***** ***** *** ** ******** ***

 *** ******* **** * ** **** *** ** ********* **** *****

***** ** ***** ***** **** * ** *** *** *********** **** *****

***********

****** ************ ***** ***** *** ********* ** ******

**** **** ***** ****** ****** ****** **** ***** ** * *** *** ****** *** ** ** ******

***** **** *******

*** ** ****** ***** ** *** **** * ** *** ** ***** ****

****** ***** **** ****

********* **** *******

******* **** ****** *** ****

* ****** *************************

*** ** ***** ***** ***** **** **** *** *** ***** * ******** ***** ** *** ******* * ** *** **** ******

****** ** **** **** **** **** *** *** ***** ****** **** ******* ***** * ***** *** ****** * ******* *****

************************************************

** *** **** *** **** ** ***** ** **** *** ***** ****** ** *** *** ****** ***** ** ***** ** *** **** ***** **** ******* ** ***** * *********

***** ***** *** * ***** ***** * ***** ** ***** ****** ** ** ****** **** **** ** ****** **** *** ** ***** *** * **** ****

 

 

یا حضرت پنیر تومار شد قشنگ :/

قربون چشات برم اذیتم میشن :)

عیدتت پیشاپیش مبالک دد :)♡

«ال نایت وی آر تنگولد این بد اونوووو اونووو :/ »

RM. kiute.ARMY

نگووو به خودت عهههT^T
عهههه مبارکهههه دارلینگمممممT^T خواستی عکس بده ماهم نعمت ببینیمT^T
ثبت نام تو بیان از ثبت نام توی سامانه مفید و بورس سخت تره😂😂😂
جرررررر کیوووووت😂😂

اجازه هست معلمتون رو جر بدم؟؟
وات د فاک؟
انقدر بدم میاد از کسایی که فکر میکنن خیلی منطقی ان و با رد کردن سرگرمی و موسیقی و ورزش و قص الا هذا میشن ادم های کاربردی و مفید!!
لامصب فقط داری ظاهر کار رو میبینی. کافر همه را به کیش خود پندارد واقعا.
(ناموسا معنی چیلیم اینه؟:|) 
اون نیو ارمی رو ببرید حیاط پشتی قشنگ قانعش کنید فیزیکی😂😂
فیلم ایرانی ها مخصوصا سینمایی هاشون خیلی هاشون خوبن و قشنگن.
یااا بچه ی مردمو اذیت نکن😂😂
اره که میشناسم:"))) کراشم ایمانههههههههه!! تلذمتربتلبئلئا


مقدمه و حالت کلی داستان خوبه اما چند تا نکته و پیشنهاد میدم بهت چون قلمت خیلی پتانسیل بالایی داره و خوب مینویسی ماشالله!
1: متمم ها رو کامل بزار. بعد یه مدت=بعد از یه مدت
2: حتما موقع گفتن دیالوگ ها حالت و لحن بیان کاراکتر ها رو هم بنویس. مدام دیالوگ ها پشت سرش نباشه.
3: داخل پرانتز توضیح اضافه ننویس، هرچی میخوای بگی داخل داستان باشه.
پیشنهادم اینه که اول داستانت بلافاصله با خدمت کار مافیا شدن شروع نشه.
از صبحش که بلند میشه و میره چندتا کار پارهوقت انجام میده شروع بشه، وسطاش مثلا به دوستی هم که توی یکی از محل های کارش داره درباره ی خودش و بدبختی هاش و پدرش حرف بزنه.
وسط ظهر که نشسته پشت میز یه ساندویچ فروشی و داره نهار میخوره (میز بیرون مغازه است) متوجه یه ماشین سیاه باکلاس بشه که برای اون محل گرونه.
غروب هم که داره از اون یکی محل کارش بیرون میاد هی حس میکنه یکی داره پشت نگاهش میکنه فکر میکنه طلبکار های باباشن. میره تو مغازه تا غذا بخره که این اتفاق براش میوفته.

فدا سرت نفسممممT^T خدا نکنه جیگر طلااا:")
همچنین بایرامت مبارکککک!!
یو گانا اراوندن سیرکل گات یو استاک آپ این مای هد

baby bunny
۲۵ اسفند ۲۱:۴۱

چرا که نه ددی.

هروقت بخوای میتونی بیای.

منکه از خدامه!

RM. kiute.ARMY

بیبی بان بان منی تووووووT^T
baby bunny
۲۰ اسفند ۱۳:۲۶

ددی میشه بیای یکم کمکم کنی؟🥺

با دوستام حسابی دعوام شده و نمیدونم چیکار کنم!

ناراحتم و عصبیم هستم و میترسم بژشتر ازین خرابش کنم...

RM. kiute.ARMY

الانم میتونم بیام؟؟
اجازه هست؟؟
یک انسان :)
۱۷ اسفند ۱۹:۱۷

دد تومارم برات نیومدههههه؟

RM. kiute.ARMY

والا تومار که زیاد اومده ندانمT^T
baby bunny
۱۷ اسفند ۱۱:۰۹

ددی یه سوالی داشتم

درتی چویس فول نشده؟

نمیخواید بزاریدش توی سایت؟

من موندم بلا تکلیف...

RM. kiute.ARMY

والا اصلا چنلش هم یادم رفته اسمش چی بود...
یاران چ غریبانه رفته اند از این خانه:")))

من منتظر بودم تهکوک بدبختش چی میشه...
یک انسان :)
۱۷ اسفند ۰۱:۱۲

فصل اول...

برو سجدهههه

فصل دوم...

رکوع و سجده رو باهم بزننننن

علی ای حمای رحمت...

دد مشکلی جدی برایم پیش اومده

«وی دوباره آمده تا بگوید درد هایش را :/»

دد من بخاطر استرس های ناخودآگاهی خیلی ناخونامو میجووعم در حدی شاید نابود شن و نکته جالب اینجاس اصلا

نمیفهمم کلا عادت شده لعنتی برام :/

یه مدت دست راستم رو شکونده بودم دوماه تو گچ بود تو اون دوماه دسرسی به دست راستم نداشتم

دست راستم ناخوناش خوب شد از گچ که در اومد زدم دوباره به گاجشون دادم :/

تازگی ها فشار و اینا هم الکی روم زیاده احساس افسردگی عم میکنم دیگه بدتر •-•

مادرگرامیم گف بیا بریم ژلیش کنم شاید بهتر شه

رفتیم ناخونامو درستیدم در اومدم و بله...

صد هزار تومن بخاطر یه لاک بی رنگ از حساب در اومده بود

و نکته جالب دو هفته بیشتر رو ناخونام نموندو ریخت :|

و بدترین چیز اینکه پست لبامم میجوعممممم 🗿💔

خود درگیری دارم بمولا :|||

یه موضوع صگی دیگه

تو کلاس تاریخ نشسته بودیم و معلم بخاطر اینکه

آخرین جلسه بود که میرفتیم مدرسه (بخاطر همین مسمومیتا) درس نداد

معلممون گفت چیکار میکنین واینا...

باران یکی از آرمی های فیک خون کلاسمون گف من دیشب یه رمان «همون فیک»

خوندم جالب شد تا ساعت سه شب نشستم خوندم

معلممون برگشت گف چه رمانی؟

یعنی همه ی آرمیای کلاس جرررر خوردن :/

معلممون هم اصرار زیاد کرد گفت فیک اعضای بی تی اس :>

و مواجه شدیم به موجی از هیت از طرف معلممون

همچیش اوکی بودا ولی وقتی گفت یه کارایی میکنن براتون شاسته نمیدونم رقص

اللهم صل علی محمدی اعضا اومد تو ذهنم و مث یه بز دیوارو نگاه میکردم

یه لحظه ای خانممون گفت الان از نگاه نیلیا «اسمم :/» میباره این راحلی (اسم معلم) چی میگه

موندم چی بگم :)))

اصن سرویس شدم ناگهانی :/

خعلی خب دیه من برم بکپم دد :)♡

قشنگ برات تومار نوشتم ؛/♡

 

RM. kiute.ARMY

تو چه آیتی خداااااااای راااااااااا!!
دردت به جونم با شه بیا پَلو خودمممT^T

اووو! پس حسابی عادت شده که برات بچه ام:"(

میتونی انتقال عادت انجام بدی، هرموقع خواستی ناخن هاتو بجوی، در عوض یه برگه و مداد بیار و خط خطیش کن. خودت رو مجبور کن ک خط خطیش کنی.
اگه نتونستی، آدامس بخور.
فقط عادتت رو ببر به سمت دیگه ای.

وای😂😂😂 من چرا منتظر بودم بگه داره گی میخونه؟😂😂
حالا چرا هیت؟:| به رقصشون؟:|
وای جررررررر😂😂😂😂😂 نگاه گویاااااات!

نگو کپه عزیزم برو بروT^T
و منم با قشنگس تمام خوندمش*^*
هاشم قام قام
۱۵ اسفند ۱۵:۱۴

آی دیوونه داری منو ازم میگیری🎵

به جای احساسم فقط راجبم چی میگی. 

آره من من تورو خود خدا میدونه که من تورو، تورو من من تورو دوست دارمت

کج کلاخان یارمه دی دی دیرین. 

 

اردک تک تک تک تک اردک اردک تک تک تک اردک

 

برین کنار هاشم قام قام اومده با موتور هیوندا اومده 💨💨💨

RM. kiute.ARMY

همون هوندا قدیمی ها که باکشون آبی بود؟😔
نارنگی شوگا
۱۵ اسفند ۱۵:۰۸

😍😘

RM. kiute.ARMY

.
.
baby bunny
۱۴ اسفند ۱۸:۲۷

اما کوچیک بوده دد...

شاید دل من توان حضم کردنشو نداره....

RM. kiute.ARMY

دل خوشگل تو خیلی ظریف تر از این حرفات نرمَک منT^T
baby bunny
۱۴ اسفند ۱۰:۴۹

این عادیه که چند شبه دپم و دارم گریه میکنم بخاطر یه حرف کوچیک؟!

RM. kiute.ARMY

نبینم چشم های قشنگن اشکی میشن که نفس من:"))
شاید اون حرف کوچیک نبوده.
JEON LIAM
۱۳ اسفند ۱۸:۳۰

بیبی بانی...

تو بامزه ترین، قشنگ ترین، و شیرین ترین آدمی هستی که یه نفر می تونه به عمرش ببینه....

تو ویژگی خاصی دارد و اونم اینه که فقط با خوندن کامنت هات باعث میشه لبخند به لبمون بیاد...

یکم اعتماد به نفس داشته باش عاسیسم...

لاوتتتت🩵🩵🩵🩵

RM. kiute.ARMY

حرف حق چی نداره؟
آفرین جوااااب!!

بیبی بانی
baby bunny
۱۲ اسفند ۱۶:۰۵

ددی میخواستم یه سوالی بکنم از بقیه ...

کسایی که تا الان کامنتای منو خوندن بنظرتون من ادم خسته کننده ایم ؟

یعنی مدت طولانی بودن باهام کسل کنندس؟

RM. kiute.ARMY

تو شیرینی؛
اما اصلا دل نمیزنی.
اینه که منحصربفردت میکنه.
baby bunny
۱۱ اسفند ۱۱:۵۰

میتونی بیای فقط چت کنیم؟

یکمی صدام گرفته چون گریه کردم نمیتونم حرف بزنم :)

RM. kiute.ARMY

بیبی من:))))
baby bunny
۱۱ اسفند ۱۰:۵۶

ددی دیدی یه وقتایی یهویی و بی دلیل حال و حوصله نداری و بعد یهو همون موقه با کوچکترین چیزی حالت میریزه بهم؟

الان توی بدترین حالم بودم که یه چیز کوچیک حالمو خراب کرد....

میدونی....

نمیخواستم مزاحمت شم...

فقط حس کردم اگه با یکی حرف نزنم شاید بد بشه برای خودم....

قلبم درد گرفته ددی.... :)

RM. kiute.ARMY

بیبی من...
میخوای بهت زنگ بزنم؟
هوم؟
چرا ناراحتی عسلم؟
زنگ میزنم و تو فقط حرف بزن و من گوش میدم عشق دلم باشه؟
مزاحم نیستی...منم تنهام:)
baby bunny
۰۷ اسفند ۱۹:۰۳

الهی دورت بگردم ددی

میسی🥺

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه تاج سرممم خواهش میکنمT^T
Honey
۰۷ اسفند ۱۲:۲۳

سلام سلام. فصل اولش خیلی خفن بود هنوز فصل دوم رو نخوندم احتمالا امروز بخونم.

 

 

 

واییییییی ددی خیلی حرصم گرفتهههههها. آخه چرا ماه تولد من با هیچکدوم از اعضای بی تی اس یکی نیست؟ ولی آبجیم دو روز قبل جی هوپ تولدشه؟ دوست صمیمیم تولدش با شوگا تو یه روزه؟ چرا؟ مگه منه تیر ماهی چه گناهی کردم

RM. kiute.ARMY

سلام سلام عزیزم*^* اووووو پس فایتینگگگگگگگ!!!

مظلوم من:)))))
بیا بغلم منم تیرماهی ام...وسط ضل گرما...
اما اشکال نداره! تیر ماه ماهیه که اسم فندوم پسرا آرمی نام گرفتT^T که سه روز بعد تولد منه و دقیقا تو روز خواهر صگم-_-
baby bunny
۰۶ اسفند ۱۷:۳۱

های ددی

اومدم یه سوالی بکنم و برم

یه فیکشن داشتید که جونگکوک یه قرص مخصوص میخره که بده به ته بخوره و خشن تر شع ...

میدونی اسمش چی بود یا میتونی لینکشو بدی بهم؟

RM. kiute.ARMY

های عمر ددی*^*
اره عمرم تو تل فرستادم برات اما اینجا هم میفرستمT^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/1134
تنهای تنها
۲۹ بهمن ۱۶:۱۰

مامی سلاامم... میگم فیک جدید از ویکوک نیومده؟؟ یعنی فول باشه؟ توروخدا اگه داری بدهههههههههه.... محتاجممم

RM. kiute.ARMY

سلاممم عمرممممم*-*
امروز ی دونه آپ داریم بخونشT^T
소민
۲۹ بهمن ۰۴:۳۵

وای فصل دومش اومددددددد

RM. kiute.ARMY

خوش اومدددددددد!!
Lily
۲۴ بهمن ۲۰:۴۶

راستی ددی میدونم بهم میخندی که این دریزه رو نخوندم ولی.. 

میتونی لینک اون دریزه که دیالوگ معروفش «ببوسش تا مرگ منو ببینی اوژلی» رو بدی؟ 😔🤲میتونم خیلی تباهم ، ولی چ کنم 😑

کلا دریزه یااا از این فیک ها، این سبکی میشناسی؟ 🥲🥺

RM. kiute.ARMY

مگه خنده داره؟😂 خود منم تا تهش نخوندم.
اره میدم نفسم چرا که نهT^T تباهی نداره دورت بگردم😂 یه فیکه؛ فقط همین. حالا نه اینکه توهین بشه به زحمت نویسند، نه! اما دلیل نمیشه خودت رو تباه بدونیT^T

والا دزیره نوستالژی بود نه کلاسیک. چون دزیره میشه سی سال پیش(زمان ننه باباهامون) اما کلاسیک قشنگ صد سال پیشه!

دوسه تا دارم میدم بهت.

https://fazayihaa.blog.ir/post/1480

رمز: Storyman

https://uupload.ir/view/colors_full-unlocked_po09.pdf


hasti jafari
۲۲ بهمن ۱۲:۰۳

به چوخ رفتن را با ما تجربه کنید

 

RM. kiute.ARMY

پارسیان، بانک ایرانیان
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۲ بهمن ۰۰:۱۹

김태형

عاممممم ددی خیلی سخته بری گوشی مامانت رو ببری تا شارژ ازش کش بری اما یهو میبینی مامانت واتپد داره🗿💔

 

 

چچچچ؟!فاااککککککککک

ددی فاک می پلیز:)این دونیا دیگه ارزش نداره:)

RM. kiute.ARMY

مگه داشت قبلا هوبی؟
بزار محوم تو عمود افق شه...
hasti jafari
۲۱ بهمن ۱۶:۱۵

مود من بعد از اینکه به خوبی و خوشی تموم شد ولی فصل دوم اومد:

یعنی داری به طور مستقیم میگی قراره دوباره به چوخ برن؟

چرا؟

RM. kiute.ARMY

و همیشه فرصت جدیدی برای به چوخ رفتن هست!!
김태형
۲۱ بهمن ۰۱:۳۳

جرررررررر فصل دومش اوم 

دیش دی دیرای دیش دی دیرای

عاممممم ددی خیلی سخته بری گوشی مامانت رو ببری تا شارژ ازش کش بری اما یهو میبینی مامانت واتپد داره🗿💔

من الان واتپد دارم اما خو مامانم واسه چیشه

رفتم وارد واتپدش شدم 32 رمان خونده شده 

حالا فهمیدم به کی رفتم😶💔

RM. kiute.ARMY

وولکککککک!!!

پشمام واقعا؟:|||
شاید قسمت های ساسنسور شده ی ستایش رو اونجا میزارن؟!
خدا حفظش کنه براتتتتت😂😂😂
fatemeh :)
۱۷ بهمن ۰۰:۴۴

سلام.

دد یه فیک امگاورس (یا حالا چند تا) داری که طووووولانی باشه؟

کاپلشم ویکوک کوکی یونوی هوپوی باشه ؟

ترستام از کوکویمین هم اگه داری بده و........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آها یه فیک بود اسمش کامل بلد نیستم بوی نمی دونم چی و وانیل و خامه بود فک کنم اونم داری لینکشو بده:)))))

(پوزخند به امتحانات که تموم شدن:/)

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/csrf_back_to_school_-_vk_full_sn7c.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv.uglybeta_1dqg.pdf

همین دوتا رو دارم به همین برکت قسم😂

اهان اهان اون!! یادش افتادم دلم تنگ شدددددددT^T

http://uupload.ir/view/9s0m_rgja_mbno_a_sweet_scent_of_peaches_and_vanilla.full.pdf/

(گ.وزخند به نتایج کونکور)
mobina
۱۴ بهمن ۲۰:۴۷

میسی

ممنون که فصل دوشو گذاشتین

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

فداتمممم*^*
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۳ بهمن ۱۷:۰۷

el ham

 

ددی من تازه اون پیام قدیمیه اوشونو دیدم:)

مود من وقتی فهمیدم مامانش باهاش فیک میخونه..اونم مستهجننننن :

گرفتن دامن عزراعیل -

داداششششش خودم کلفطط میشم فغت طروخدا به خدا بگو منو از ثفهح روظگار مهو کنههه ㅠـــㅠ

RM. kiute.ARMY

صخط شد که😔

el ham


Ocean
۱۲ بهمن ۱۷:۴۳

3 روز پیش دانلودش کردم و الان فهمیدم فصل جدیدش اومده.

#گودرت #دست‌عار‌ام‌کبیر‌بامن‌است

RM. kiute.ARMY

#پی‌دی‌نیم‌دوستت‌داره
Yuna
۱۲ بهمن ۰۹:۲۳

عررررررر 

شتتتتتتتتتتتت 

فصل جدیدددددددددد 

آخخخخ جونننن

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نووووووش!!!
ستایش
۱۱ بهمن ۱۱:۵۰
ددی فصل سومممو میخواممم

RM. kiute.ARMY

دیگه دار و ندار نویسنده همین بود😂
Gaul Jk❤
۱۱ بهمن ۰۲:۱۴

مگه ابن فصل دوم داشتتت😂😂🤦🏻‍♀️

جعر الان فهمیدم آخر فصل اول چیجور تموم شد مگا 

RM. kiute.ARMY

والا منم حضور ذهن ندارم اما بخون شما😂😂😂
ستایش
۱۰ بهمن ۲۲:۴۵

هووووو هوووو امددد راستی ددی یک چیزی اخرش بهم میرسن،؟

RM. kiute.ARMY

اره دونت ووریT^T
fatemeh :)
۱۰ بهمن ۲۱:۱۷

عررررررررررر فصل دوووووووووووو

عررررررررررررررر ترررررر. ؛)))))

RM. kiute.ARMY

نوش جااااعااانT^T
گلدن هوپ؛ (دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش سابق)
۱۰ بهمن ۲۰:۲۷

هینننننننن

عع اینننن

برم بخونمممم عررررسمتشنشتمش

RM. kiute.ARMY

نوش جووووووووون*^*
ARMY
۰۹ بهمن ۱۹:۳۷

فصل دومش کی میاد؟ 

هنوز نخونده دنبالشم 😂

RM. kiute.ARMY

به نظرت کی میاد؟

۰۸ بهمن ۱۹:۱۳

قرار بود فصل دوم داشته باشهه:))

RM. kiute.ARMY

فصل دومش بزودی در خدمتتونه:")
Mh.A
۰۷ بهمن ۱۳:۴۰

میصت بودم ددی)

چ خبر خوبی؟خیلی خستممم واس امتحانااا

فردا امتحانام تموم میشه میشینم میخونم این فیکه رو.

عا راسی فصل سه رو دارم مینویسم از فیک Sound of love..

و خب شاید تا یه هفته دیگه، ی وانشات بنویسم با کاپل همیشگی..

بوس به چیکت.

راسی مونی چطوره؟ :) 

RM. kiute.ARMY

منم میصت نفس منن:")))
خوبم تو خوبی بیب؟ خسته نباشیییییT^T
الهی به امید تو!!
به به خوش خبر باشی:")
 شهر رو چراغون کنم یعنی؟T^T
بوس به نوزت:">
اونم خوبهT^T بچه ام درگیر امتحاناتشه.
김태형
۰۴ بهمن ۱۰:۰۱

هویییی حسین برکاتی بیا ازدواج کن اصلا خودم واست زن میگیرم 🥲💔

(من فقد تو خماری فیکم همین😂🗿)

RM. kiute.ARMY

حسین برکاتی عاشق یه دختر بود بهش ندادن...
جلو در خونه اشون قسم خورد ازدواج نکنه و نکرد:")

(نچ نچ اعتیاد بیماری خانمان گ.وز- یعنی همون سوز است😂)
KIM TERDAD
۰۳ بهمن ۰۱:۵۱

این خیلی خوب بود ددیییی

وای راستی ددی یه فیکی بود کوکمین بود اینجوری بود که کوک پلیس بود بعد جیمین فراموشی گرفته دوسپسر یونگی بود که بعدا یونگی به جرم قتل خونوادش میره زندان بخاطر اینکه جیمین شاهد ماجرا بوده و یادش نمیاد چیزی اعدامش نکردن بعد اخرشم معلوم میشه برای پول با یونگی بوده .

داریش؟ تولوخوداااا بگو داریش یه ساله دنبالشم با اینکه کوکمین نمیخونم فقط اون اولا خوندم ولی بازم میخام بخونمش

RM. kiute.ARMY

قابل ندارههه*^*
والا حضور ذهن ندارمش دارلینگ:"(
JEON LIAM
۰۲ بهمن ۲۱:۰۳

هی گایز ...

لیام هستم نویسنده فیک...

ممنون ازتون بخاطر نظرای زیبا و انرژی بخشتون...

نویسنده خیلی شرمندس چون تا الان باید تحویل میداد فصل دوم رو، باتتتتتت یکم استراحت که اشکالی نداشت؟داشت؟

احتمالا همین روز ها تموم شه و ددی زحمت اپش رو بکشه، بازم عذر می خوام.....

راستی دد...

خودت خوبی؟

حسابی دلم تو این یک ماه برات تنگ شده بوداااا...

راستی یه سوال، من اگر بخوام بعد از فصل دو یه حالت مصاحبه با شخصیت ها بدم میشه بزاریش برای این فیک....؟

یکم فضا رو فان می کنه و باعث شناخت بهتر میشه...

RM. kiute.ARMY

ای جانم بیبی*^*
فدا سرت دارلینگ در خدمتم*0*

اره خوبم بیب تو خوبی؟:")
بخدا منممم لیام منننننT^T
اره عمرم چراکه نه!

ریدر ها
김태형
۰۲ بهمن ۱۷:۱۱

 مشترک بدبخت منتظر فصل دومشه 

ددی کی فصل دومش میاد 💔😭

RM. kiute.ARMY

هروقت حسین برکاتی عروسی کنهT^T

(حسین برکاتی یه آقای 80 ساله ی مجرده که تا حالا ازدواج نکرده. تو شهر مامانم اینا وقتی میخوان بگن فلان چیز رو کِی انجام میدی، میگن عروسی حسین برکانی. یعنی یا هیچ وقت یا ده دوازده میلیون سال دیگه😔😂)
fatemeh zanganeh
۰۱ بهمن ۱۹:۲۱

سلاممممم 

خب من یه تازه واردم و نه از اون تازه واردااااا ها من حدودا ۱ سال و خورده ای که فیک هارو میخونم از سپ گرفته تا ویکوک همههههههه رو خوندم؛)

ولی گشودیم میومده بیام پیم بدم :/

اگع امکانش هس منم مث بقیه به بگویم ددی:/

بعدشم اینکه من یه فیکی داشتم جونگکوک یه خانواده ی خیلی شلوغ داره که چندتا داداش و خواهر ایتا بعد با مامانشااا باباشون ولشون کرده اینا فقیرن بعد حالا یجوری با بابای تهیونگ میره و زیر خواب بابای تهیونگ میشه بعد ۶ ماه تهیونگ که چند ساله خارجه میاد کره و ‌......

این فیک داری ؟ کد سایت گشتم پیداش نکردم:(((

RM. kiute.ARMY

سلام سلام قشنگم*^*
به به پس این گوشه موشه ها بودی وروجک؟T^T
بعله بعله😂
البته دارلینگگگگگگT^T
ماشالله چه فیکی هم بوده...اما نه متاسفانه دارمش بیبی:"(
baby bunny
۳۰ آذر ۱۲:۳۹

وای یوجیناااا

میسی که انقد مهربونین همتون :)

شماها هم وایب خوبی میدین خودتون خبر ندارین ....

RM. kiute.ARMY

ای جاناT^T

یوگن
Yugen :)
۳۰ آذر ۱۲:۰۶

اره پاپا میبینم مبینم چقدر خوبه وااااااای
اول بدزدش بعد بچلونش بعد بخورش ای خوداااااااااااااا
پنبه
لیدی کوچولو وای عر دارم نمی تونم
اصن سفید پنبه ای بیبی بانی 
پاپا تو هم میبینی چه خوبه! خودااا :)

RM. kiute.ARMY

نعقبانسثهقعنبسهع خیلی عسلههههT^T

آره شیرینِ پاپا خیلی خوبهههه:">
مزاحمی که مزاحم نیست مراحمه......
۳۰ آذر ۱۲:۰۱

هیونگئ

پشمام 

یه تبلیغ داره پخش میشه 

دارم سکته میکنم 

اصلا بزار بهت بگم 

از نداشتن رابطه خسته شدید ؟ 

این محصول را بخوردید تا تغییر سایز ( استغفرالله ) و میل بیشتر به رابطه را در شما بیشتر میکند 

این محصول باعث بزرگ شدن اندام اهم اهم میشود که برای بانوان است 

اینا شیطانم اموزش میدن به برکت این محصول

اصلا شیطان باید بیاد جلو اینا زانو بزنه 

بابام یجوری نگاه میکنهههههههههههههههههه

خوب به من چه که خودت زدی این شبکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

 

RM. kiute.ARMY

افزایش میل به پ.فیوزی😂😂😂
یبار هم ورژن کاکائوش بود:/ گفت کاکائو بخور یهو بزن تو کارِ مستهجنات...
یهو رد شو و بگو مرگ بر آمریکا شاید آتیش بابات خوابید😂😂😂
مزاحمی که مزاحم نیست مراحمه......
۳۰ آذر ۱۱:۴۹

+ از ته دل نوشتی؟

 

 

اره از ته ته ته ته تهش نوشتم 

اخه خوب..........منم یه همچین حسی نسبت به یکی دارم و خوب این حرفای خودمه هیونگ

وقتی میخنده شبیه شتره ولی خیلی خیلی خیلی بهم حس ارامش میشده دلم میخواد در حدی بگیرم بغلش کنم ککه ذیغش که هیچی معدهشم باهاش بزنع بالا 

RM. kiute.ARMY

ای بگردمت که عزیزکمممT^T
این واقعا عشقه هاا😂😂
baby bunny
۳۰ آذر ۱۱:۲۳

اهم اهم

منی که خجالت کشیدم متنمو فرستادم :)

دارم فوت میشم :)))))

RM. kiute.ARMY

خجالت بکش من خودم رنگ میکنمش برات بیبیییT^T
baby bunny
۳۰ آذر ۰۷:۵۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

                             ***** ** ****

*** ** ********* ** ************

*** ****** * *** ** ***** ** ***** **** * **** ***** * *** ** * ** ***** *** **** **** * **** ***** *** **** *** **** *** * ** *** **** **** ***** * ** ******* *** **** *** *** ***** * *** ***** ** ***** ********* *** ****** * **** ** *** **** ***** ***** ***** * ****** ** **** ****** ** **** ******* * * **** **** **** **** **** ** **** ** **** **** * *** *** ***** ** ** ** ***** ***** ******

*** *** ********* ** ***********

******* ** ** *** ******* ** *** ***** *** ****** * *** *** ****** * ** *** **** ****** **** *** **** *** ** **** ** ***** * * ****** ***** **** **** ** **** ** ****** **** * ****** ** **** ****** ** *** ***** ******* ** **** *** *** *** **** *** ** **** **** * ** *** **** *

* ** *** **** **** ***** ** *** *** **** **** **** **

* *** *** ********* ** *************

 

 

 

 

 

 

 

دد اومدم اینو نوشتم گفتم ببینم نظرت راجبش چیه بعد که خودم دوباره خوندمش دیدم شبیه فانتزیایی که ساختم شده :)

شبیه نیست؟

قشنک شده؟

RM. kiute.ARMY

زیبایی اگه متن بود:
براوو لیدی کوچولوی من:")
قشنگ نوشتی مثل خودت منتها تو زیبا تری!
خیلی معصوم و پر از احساس...

عالیه:")
نبینم تنها گریه کنی...:")
baby bunny
۲۹ آذر ۲۱:۳۱

وقتی یلدا میشه توی قلب کوچیکم، یه تـُـو بزرگ درست میشه میدونستی ددی؟

 

 

سعیمو کردم یلدا رو قشنگ تبریک بگم...

خوب بود ؟🙃😮

RM. kiute.ARMY

قشنگ تر از خودت که نیست عروسک:")
اما من همون ماهِ سرد چشماتو با گرمایِ بهشت هم عوض نمیکنم پنبه.
baby bunny
۲۹ آذر ۲۰:۳۹

یونو که به حس مالکیت حساسم دیگه؟

RM. kiute.ARMY

یونو میخوام بدزدمت؟
مزاحمی که مزاحم نیست مزاحمه شعبه ۲
۲۹ آذر ۱۸:۱۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلامم هیونگ 

 

هیونگگ

 

یه فیکشن دارم مینویسم 

 

کاپلش سپه 

 

خیلییییی تا اینجا کار باحل شده 

 

من رو یکی از دیالوگاش کراش مولای زدم عررررررررررر

 

بگب بهت یا نگم؟

سلامممم بیبییی*^*

نیکی و پرسشT^T؟ رد کن بیاااادد💃💃💃

 

 

 

 

 

اوکی 

******* *** ****** **** **** **** ******* 

** ** *** ***** *********  ** ****** **** **** ** *** *** **** ** ** ** ** *** ***** * *** **** ******

**** *** ********* ***** ******** ***** ***** ** **** *** **** ****** ** ** ** ***** * **** ****** ** ***** ***** *** ****** ***** ******** ******** **** ** ***** *** **** ** ***** ** **** ******* **** ** ***** * ****** ** ***** **** ******* 

** *** ***** **** ****** *** ***** ********* ** *

                                      ****** ****** ****                                              *****

RM. kiute.ARMY

از ته دلت نوشتی؟:")
m
۲۹ آذر ۱۵:۰۷

ددی پ لینک دزیره رو داری بدی؟دستت طلا

RM. kiute.ARMY

اره نفس*^*

Nezuko
۲۹ آذر ۱۳:۵۱

من تا دو ماه دیگه تحلیل میرمممممممممم..ولی ناموصا دوماه دیگه میاد؟خیلی زیبا بود اصن بعد خوندنش داشتم اکلیل بالا میوردممن😭آره اگه لینک رو بدی ممنونت میشمممم3>>

RM. kiute.ARMY

به خودت الکل بزنی فرایند تجزیه رو عقب میندازه🙄😂 نوش جونتتتتتت:">
لینک چی بیبی؟
Yugen :)
۲۹ آذر ۱۳:۲۴

ووووووای خودا بیبی بانی چقدر تو ناز و کیوتی و معصومی اخهههه ووواییی
با پاپا موافق یعنی دیقا عین پنبه ای همون قدر نزم و نازک و سفید و پاک و دوست داشتنی و لطیف ععررر
یه گوله پنبه ای نه نه اصن همون گل پنبه ووی خودا :)))
و باهات خیلی هم موافقم پاپا هم دیقا عین همینه که میگه یه وایب اینجوری هم میده
خوداااا

اصن من برم دیگه تو سفیدی محو بشم

RM. kiute.ARMY

میبینیش چه خولدنی ئههه این بی شروووف:">
هیاقلهعقلاهعقثمهعصپقلتذو
تفلتنثقلنتصثمق

بیبی بانی
baby bunny
۲۹ آذر ۱۲:۵۹

میشه بگین لینکشو بهم بدن دد؟

لفطااااا

RM. kiute.ARMY

میخوای بیا تل یا خودم ادت کنم یا بدم ادمینT^T
baby bunny
۲۹ آذر ۱۱:۵۱

خب من باید بتونم یه چیزی بجز ددی صدات کنم خو اینطوری خجالت میکشم 🥺

RM. kiute.ARMY

kiute_ARMY
منتظرتم توی تل خوشگلهT^T
baby bunny
۲۹ آذر ۱۱:۴۸

آخ خدا جون

من فوت شدم ددی

رو سنگ قبرم بنویسید بخاطر توجه زیاد مرد :)

عررررررررر

وای :)

RM. kiute.ARMY

ای جاناT^T
خدا نکنهههههه:"(((
نه نه عمرااااااا!!
جون دلم:">
baby bunny
۲۹ آذر ۱۱:۰۹

ددی دلتنگ حرف زدن مفصل باهاتم :)

وقتی باهات حرف میزنم وایب اونایی رو میدی که میشه باهاشون به شوخی تانگو رقصید و تا صبح به اون شوخی فکر کرد ....

تاحالا کسی ابنو بهت گفته؟

RM. kiute.ARMY

بیا قلب منو بکن و ببر:) قول میدم یروز بعد از کنکورم پست آزاد بزارم...قبلش هم ساعتشو اعلام میکنم که راحت باشن همه.
اما قول بده وقتی توی بغلمی فکر کنی ها:)
تا حالا کسی هم بهت گفته خیلی معصوم و دوست داشتنی هستی؟ مثل یه پنبه ی کوچولویی.
گل پنبه ی من:>
baby bunny
۲۹ آذر ۰۹:۴۲

راستی دد اسم خودت چیه؟

RM. kiute.ARMY

اسمم کیوت🙄😂
Nezuko
۲۹ آذر ۰۳:۱۴

وای من دارم نمیتونممم خیلی قشنگ بوددددد:(((فصل دوش کی میاددد

RM. kiute.ARMY

قابل ندارههه:">
خدا بزرگه دوماه دیگه😂
Shikimori
۲۸ آذر ۲۲:۲۴

دد دزیره رو گزاشتی؟اگه گزاشتی چرا پیداش نمیکنممممم راهنماییم کن تروخدا خودمو جر دادممم🦥

RM. kiute.ARMY

لینک رو دستی میدم به بچه هاT^T
بدم؟
مزاحمی که مزاحم نیست مراحمه......
۲۸ آذر ۱۲:۴۵

استاپ استاپ استاپ استاپ استاپ استاپ دوی فای فای فای فای ( وی در حال گوش دادن به اهنگ stop از امیدم ) 

هیونگ دقت کردی جیهوپ داره زیادی چیز میشه ..... چیز... هات میشه ؟ 

من دارم نمیتونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

عه یچی یادم اومد 

باز منو کاشتی رفتی تنها گذاشتی رفتی دروغ نگم به جز منننننننننننننننننن یکی دیگه داشتی رفتی یکی دیگه داشتی رفتی 

 

 

یکی دیگه هم اومد 

 

منم عکساشو پاره کردم نامه هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم .......

 

 

حیحح 

چرا یهو اینا یادم اومد ؟

هیونگ 

هیونگ

هیونگ 

یه دو هفته ایه 

رفتم 

تو فاز روانشناسی 

یه چیزایی از خوم در میارم میدم بچه ها 

خوم میخونم پشم که هیچی

انگشتامم میریزن 

 اینقدر که خوب نوشنم 

 

 

حیح من برم یکم زیادی سخن گفتم 

اها راسی 

 خیلی زود جواب میدی ماشااالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

از چشمت مایه میزاری ها هیونگ

حواسم بهت هست 

 یکم استراحت کن عجقممم

RM. kiute.ARMY

وات ایف وات ایف وات ایف آی هو نو کار؟ (در حال گوش دادن به what if از امید جهان)
بود پدصگ:") منتها رو نمیکرد...
هرکی میتونه از ما نیست.....................
بخدا رفته بودم سقا خونه دعا کنمممم!!💃💃💃


بیا بنویسیم روی آآب رو درخت رو پر پرنده رو ابرااا💃💃💃

منم دیشب نوحه افتاده بود تو دهنم مگه تموم میشد:|😂😂
بله
بله
بله
پس غریزی خوبی تووی درک این موضوع😎

بخدا سایت خودته:">
جونمم؟*^*
نوکرررررمممممممممT^T
و انگشت سبابه ام:">
قربونت بشمممT^T
شماها استراحت منیدددد وجودمممT^T
مزاحمی که مزاحم نیست مراحمه......
۲۸ آذر ۱۲:۳۳

سلامم هیونگ 

هیونگگ

یه فیکشن دارم مینویسم 

کاپلش سپه 

خیلییییی تا اینجا کار باحل شده 

من رو یکی از دیالوگاش کراش مولای زدم عررررررررررر

بگب بهت یا نگم؟

RM. kiute.ARMY

سلامممم بیبییی*^*
نیکی و پرسشT^T؟ رد کن بیاااادد💃💃💃
baby bunny
۲۸ آذر ۱۱:۴۱

ددی دیروز دیر جوابمو دادی الان چت میکنی باهام؟ 🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

خب چیکار کنم عقده حرف زدن گرفتم :)))))

مسخرم نکنید😒

RM. kiute.ARMY

ای من دورت بگردم نفسمممممم:")))
هرکی مسخره کرد فلفل میریزم دهنشT^T
من فقط صبح ها میام سایت:">
baby bunny
۲۸ آذر ۱۱:۳۲

ددی اینطوری باهام حرف میزنی من یه دور میمیرم زنده میسماااااا

تولوقدا مواظبم باش:)))

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههه عروسککککT^T
هستم بیبی! آدم مگه میشه مراقب چشم هاش نباشه؟
baby bunny
۲۸ آذر ۱۱:۳۱

اوهوم گفتم بیا تو گپتون ببینم چخبره ولی نشد 🥺😔

RM. kiute.ARMY

من خیلی وقته گپ نرفتم فکر کنم لینکو عوض کردن:"(
baby bunny
۲۸ آذر ۱۱:۳۰

پس باید پی دی اف شده بهم بهتون داستانو؟؟؟

RM. kiute.ARMY

اگه دیزاین نداره داکیومنت هم بدی حلش میکنم برات*^*
baby bunny
۲۸ آذر ۱۰:۳۰

ددی چرا من نمیتونم توی کانال تل عضو شم؟!

RM. kiute.ARMY

گپ سایت رو میگی؟
baby bunny
۲۸ آذر ۰۹:۴۰

اوم دد ببشید زیاد پیام دادم :))))

RM. kiute.ARMY

فدا سرت بیبیِ منT^T سایت خودته جیگر!
baby bunny
۲۷ آذر ۲۰:۴۰

راستی ددی من یه فیکشن نوشتم فصل اول تموم شده دو هم اخراشه شرایطشو خوندم باید یه پی دی افش کنم بدم بهتون؟

و اینکه مظرت چیه پخشش کنم؟

RM. kiute.ARMY

جان دلم عمرم؟*^*
اول فصل یک رو میزاریم بعدش به خودت یکم استراحت بده و بعد فصل دوم*^*
موافق!!!!!
m
۲۷ آذر ۱۵:۱۱

های ددی

میگم ددی لینک فیک دبل رو داری؟

دختر پسری بود راجب همزاد تهیونگ بود شخصیت دختره هم خواهر کوکی بود هوم؟خودتم قبلا تو سایت گذاشته بودیش اگه داری بشدت نیازش دارم ممنون میشم بدی لینکشو

RM. kiute.ARMY

های عمرم*^*
نه لاوم ندارمش:"(
baby bunny
۲۷ آذر ۱۳:۱۵

ددی اهنگ mockingbird رو شنیدی؟

بکی از فانتزیام اینه تو بغلت باشم اینو بخونی برام :)))

خیلی وایب خوبی میشه نه ؟ :)

RM. kiute.ARMY

میخونم برات بیبی:)
موهاتم نازش با من...
صدام خوب نیست اما از ته دلم برات میخونم دارلینگم:")
baby bunny
۲۷ آذر ۱۰:۳۸

منکه مردم با اینهمه محبت😝🤗

به من رحم کننن😇

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه فرشتههه!
baby bunny
۲۷ آذر ۱۰:۳۱

خب پس شما خوب باشین منم خوبم

ددی من سر کلاسم دارم میمیرم خسته شدم بیا چت کنیمممم

توروخدااااا

RM. kiute.ARMY

ای من دورت بگردم عمرم*^*
خسته نباشیییی جانانم درد و بلات ب جونمم:"(
دقیقا راس ساعت ده من رفتم کاش زودتر میدیدم:")
Fateme
۲۷ آذر ۰۹:۴۰

فصل دوش کِی میاد؟ یا اگه اومده کجا و چجوری می تونم بخونمش؟🥲

 

در ضمن سایتت عاااالیه . تازه پیدا کردم ولی عاشقش شدم . مثل برق و باد دارم فیکارو می خونم . خسته نباشید♥️

RM. kiute.ARMY

نیومده بیبی اگه بیاد همین جا اضافه اش میکنم*^*

عالییییییی بودن از خودتههه قشنگممممT^T نوش جونت گوشت شه به تنت*^* سلامت باشی عسلم!
baby bunny
۲۷ آذر ۰۹:۳۲

مطمئن باشم حالت خوبه؟

ددیم ناراحت باشه منم ناراحت میشما

ددیم خوب باشه تا منم بتونم دردودل کنم باهاش اوکی؟!!!

RM. kiute.ARMY

عالی ام بیبیِ من:")
نه نه نبینم غم دلبرم روT^T
عالی ترین میمونم برات قلب من😎
baby bunny
۲۶ آذر ۰۹:۳۲

من دارم میبینم این جلومه و میتونم دانلودش کنمولی نمیتونمممم......

اخه چرا من باید تا تابستون برای خوندنش صبر کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایناس که خطرناکه ...!

بیاین ازش بگزریم ددی بگو از خودت چخبر ؟

 

RM. kiute.ARMY

وای منم منتظر بهمن ماهم...
یه عالمه عقده ی فیک خونی تو دلمه...

سلامتی امن و امان نفسم:">
مزاحمی که مزاحم نیست مراحمه......
۱۷ آذر ۱۱:۵۶

حیح:) هیونگ 

خیلیییی ناراحتم 

خیلییییییییی حالم بده 

مامانم قشنگ مهر حیوون بودن روم زد گفت تو با یه حیوون هیچ فرقی نداری بخاظر اینکه دو سه تا از درسامو توی مهر قشنگ ریدم و اتاقم نامرتب بود 

اصلا من برم به چای چادر گل گلیه اظراعیل بیوفتم تا منو با خودش ببره 

حیح ...... 

من بخوام حرف بزنم خیلی طول میکشه و طولانی میشه سره تو هم درد میگیره 

من برم تو بدبختیای خودم پاره بشم ....

RM. kiute.ARMY

ای من دورت بگردم نفس من:))
نبینم غمتو...
متاسفانه اکثر والدین همینطور رفتار میکنن؛ نگرانن، عصبی ان اما بلد نیستن درست واکنش نشون بدن.
هیچی تقصیر تو نیست. فدا سرت. مگه قراره تا ابد توی خونه ی مامان بابات باشی؟
خودت قدرت تفکر داری...سنت دیگه بره بالا همه چیز زندگیت به دست خودته...دیگه تا 30 سالگی که مامان بابات برات تصمیم نمیگیرن!
پس بزار یه گوشت در باشه یه گوشت دروازه؛ البته خب، درد داره، سخته...خیلی! چون احساساتمون رو هدف گرفته.
Hana
۱۵ آذر ۱۳:۰۵

همه چیزش آماده ست

تل داری فایل و پوسترو برات بفرستم؟

RM. kiute.ARMY

میتونی اینجا هم بفرستی ها قشنگم!
اما اره تل هم دارم
kiute_ARMY
Hana
۱۵ آذر ۰۰:۵۹

اره اینکارم می تونم بکنم

الان باید ژانر و پوستر و اینا بهت بدم؟

انقدر نبودم یادم رفت چی کار می کردم قبل آپ😂

RM. kiute.ARMY

پس خداروشکر*^*
آره بیبی و فایل.
فدا سرتتت😂😂💜
maya
۱۳ آذر ۱۸:۰۲

خیلی وقته که تو سایتم  کل فن فیکشن هارو خوندم  :>

RM. kiute.ARMY

نووووش جونت گوشت بشه تنتT^T
Taetae
۱۲ آذر ۱۵:۲۵

دددییی میگم وبتون یا مانهوا نقاش شب رو خوندی؟

 

امروز بچه های کلاس یازدهم مررسمون انقدر درموردش حرف زدن و گفتن خوبه

 

میگم ددی یه چنل نداری توی تلگرام که بزارتش؟!

RM. kiute.ARMY

نخوندم اما ارادت دورا دور به محتوای شریفش دارم😂

من چنل yaoi world 1 رو دارم. گمون کنم اونجا گذاشه باشه همه اشو چون اکثر مانگا های معروف رو ترجمه کرده خیلی فعاله
ستایش
۱۲ آذر ۱۲:۰۳

منم امتحان ریاضی دارم. عررر البوم نامجون امددد عرعرعرعرعرعرع 

RM. kiute.ARMY

قشنگ از وسطمون رد شد آلبوم:")
Yuna
۱۱ آذر ۱۸:۱۴

هعی ددی دیدی چی شد؟

علاوه بر اینکه واقعا دارم از فضولی میمیرم که فصل دوش چجوریه 

اتک آلبوم نامجونم اذیتم می‌کنه 😔🥲

بعدشم شنبه امتحان علوم داریم 😶💔😭

منم چس مثقالم نخوندم 😶

هعی خدایا بکش راحتمون کن 

 

 

 

 

 

 

 

 

ولی خدایی این چه کاری بود با بایس من کردین هاااانننننننن آخه یعنی چییییی چرا کشتینشششششش 

افسردگی بعد مرگ بایسم توی فیک گرفتم😔😭 

بیاین منو ببرین پیش روان پزشک جذابمون تا حالم خوب شه 😑

هعییی ایشالا به پای هم پیر شن 

لیام شی توروخدا حداقل جیمینم بیار با جیهوپ پیوندش بزنیم 🙄❤️ 

تلوخداااا «با لحن اون بچه‌ـه تو مهمونی»

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنههه:">
اما دخترم تسلیت میگم وازلین هم جواب گوت نیست😂

حتما هم همون روان پزشک😔
قلمه زدن هم خوبه ها!
Hana
۱۰ آذر ۱۹:۴۵

های ددی

عام یادته منو؟

 یورام:،شعر می نوشتم ولی با اسم خودم اومدم.

سناریو و فیکشنم نوشتم چندبار پست کردیشون:)

خوبی؟؟ اون موقع هر یه روز درمیون حرف می زدم باهات ولی این یه سالی که درگیر کنکور بودم از گوشی دور شدم دیگه نتونستم سر بزنم.خلاصه که میص یو خیلی زیاااااد

چقد سایت عوض شده😭

یه چیزی

من دوباره شروع کردم به نوشتن

دارم یه فیکشن می نویسم ۲۰ پارته، میشه تو سایت آپش کنی؟؟ اگه شرایطش نیست اوکیه ولی دلم میخواد دوباره نوشته هامو بخونن و خب قابل اعتمادتر از تو و مونی به ذهنم نرسید🙃

RM. kiute.ARMY

های قشنگ مننننننن*^*
بله بله ارادتمن شما هستیمممممممم:"))

عالی امممممم تو خوبییییییی؟؟T^T فدا سرتتت وجودم بیا بغلممممم بگردمت که منم کلی میصتتتتتت:"))
بعله:">
جونم؟
ایولللللللللللللT^T
چرا که نه نفسم*^* منتها میدونی که پنج پارت بدون نوبته. میتونی هر چهار پارت رو بکنی یک پارت؟
ی ارمی بدبخت 🥲
۱۰ آذر ۱۸:۲۷

پس میرم بخونم 🐣

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگگگ*^*
maya
۱۰ آذر ۱۷:۲۸

ددی فن یکشن فول خوب معرفی میکنی؟

(همچین وی پس فردا سه امحان دارد)

RM. kiute.ARMY

کل فیک های سایتو خوندی بیبی؟*^*
Yuna
۱۰ آذر ۱۴:۵۸

ی ارمیا بدبخت 🥲

۰۹ آذر ۲۰:۳۴

هپی اند؟؟ 🥲

 

 

RM. kiute.ARMY

 

فصل اول بله*^*

 

 

 

 

 

 

ددددییییییییی یعنی فصل دو‍ش سد اندههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟😳😰

RM. kiute.ARMY

نه فدات شم چرا صحنه سازی میکنی دورت بگردم😂
والا فقط فصل اول رو خوندیم نمیدونم که فصل دوم چیه تهش😂
Yuna
۱۰ آذر ۱۴:۵۷

RM. kiute.ARMY

 

باید کامنت ها حاوی اسپویل رو سان کنم یعنی؟😂😂

 

 

 

 

ددی نیازی به این کار نیست 😔 «با لحن عامیانه» 

چون از شدت بی فیکی و کاور و خلاصه وسوسه کنندش می‌خوام بخونمشششششششش😂💔

RM. kiute.ARMY

چشم😔
ها بگو پس خداروشکر😂
ی ارمیا بدبخت 🥲
۰۹ آذر ۲۰:۳۴

هپی اند؟؟ 🥲

RM. kiute.ARMY

فصل اول بله*^*
ستایش
۰۹ آذر ۱۸:۰۳

فصل دوم داره ؟ اره ؟ پشماماماما

RM. kiute.ARMY

بعله*^*
Yuna
۰۹ آذر ۱۷:۵۸

هعییی ایموجی انگشت فاک کوک مرسی که نزاشتی منم تو دام بیوفتم 😂🫀♥️

خب پس فعلا خوندنش کنکله

بیکاس 😂

فصل دو داره 

صبر میکنیم فصل دو بیاد بعددددد

 

RM. kiute.ARMY

باید کامنت ها حاوی اسپویل رو سان کنم یعنی؟😂
Rokajaki
۰۹ آذر ۱۴:۴۲

فقط مامان el mah...

 فقط پشمای منه ک داره میریزه؟ واقعا مامانش باهاش فیک میخونهههه؟ 

مامان من تنها چیزی که بشدت پایست توی کی پاپ که بشدت فن گرمی آسترو رو میکنه... حتی اون زمان ک اوایل دبیو کرده بودن همه اجراهاشون رو با فلش ظبط کرد...

ولی مامان el ham  خیلی خفنههههه:")😂 

RM. kiute.ARMY

مامان اصللههههه!! مامانِ اصللللللل!!
عایگووووووو خدا حفظش کنه براتتتتتT^T
یه مادر آپشن دار😂
ایموجی انگشت فاک کوکی🥴
۰۹ آذر ۰۳:۴۰

عاااااااااحححححححححححححح گااااااااااااااااااااااد

چرا همون اول نگفته بود فصل دو داره 

چقد باید منتظر فصل بعد باشیم؟

دارم نمیتونمش گاااد^^

RM. kiute.ARMY

ای جاناㅠㅡㅠ
هانجی
۰۸ آذر ۲۰:۴۸

من چند مدت نبودم...

ایگو میخوام بخونمش اما یه نمه ترسناک میشه منم که رابطه خوبی با ژانر وحشت ندارم....

هنوز حالم خوب نیست و فشار های زیادی روی شونم هست ولی میدونم بهتر میشه فقط باید بگذره....

RM. kiute.ARMY

هانجی مننننن بیا بغلمممم ببینمممممممT^T
نه نه دونت ووری بیشتر مرموزهT^T
دردت ب جونم که نبینم غمتو:"(((
el ham
۰۸ آذر ۲۰:۱۵

تهکوک ، فک کنم پر طرفدارترین شیپ باشه و بیشتر فیکا ویکوکه ، واییییییییییی من نتونم ... فیک ویکوکم زیادم خوندم ولی بازم کوکوی بیشتر می‌پسندم.  تو مخم نمیره کوکی بات باشه ، این بشر همیشه تاپه برای من 🤭🤭🤭

و خودم به شخصه ویمین دوست دارم 🤫🤫

مامانم باز میگه فقط ویکوک ، البته داره دزیره میخونه ، تاثیرات اونم هست ، کوکوی که اصلا قبول نداره ، خلاصه حرف اصلی یادم رفت . ددی مامانم منو دنبال یه فیک قشنگ کوکمین فرستاده ! فقط امگاورس دوست نداره ، بیشتر تو مایه های بدبخت بیچاره و درام میپسنده ، اگه تو دست و بالت داری ، قربونت بهم معرفی کن . 

سارانگهه 

نویسنده عزیز لیام شی خسته نباشید میگم . دان کردم ولی هنوز وقت نکردم بخونم ، پوستر که مو سیخ کنه 🥲🥲

 

RM. kiute.ARMY

اره درسته حتی خیلی ها که ورس شیپ میکننن اکثرا تهکوک ترجیح میدن تا کوکوی😂
دقیقاااا مثل رفیق من تفکر داری منتها برعکس...اون میگه تهیونگ تاپ فور اور😂 منم این وسط قانون D2 رو وضع کردم (اینکه توی یه کاپل هردو هم دل دارن و هم دیک)
ویمین دوست داشتن رو که از واجبات آرمی بودنههههه:">

یباتصثقابصاتلئ مامانت...وای مامانت...مامانت!!
میدونی!!! مامانت!!! (لال شدن)
وای من نوکر مامانت هم هستمممممممممممT^T فاکککککککک!!!
https://fazayihaa.blog.ir/post/1527
این فیک اصل جنسه ها!
بوراهههههه!!!
لیام کلا کارش ترکوندنه!
واقعنی پوستر خوبه؟:"))))))))))))))))))))))))))))

zahra mansouri
۰۸ آذر ۱۶:۱۶

پشمام پوسترش چه ترسناکه 😐💔

ولی تو ژانرش نبود فک کنم://

ددی اگه ترسناکه بگو هاا

میتونی منو از جیهوپ ترسو تر فرض کنی

داستان انابلو برام تعریف کردن شبو پیش مامانم خوابیدم

هنوز ک هنوزه حتما باید نور باشه تا بخوابم

شاید باورت نشه ولی حتی از ولدمورت تو هری پاترم میترسم😐💔یجوریه

خلاصه که بنده اسکار ترسو بودن دارم بهم بگید چجوریه ژانرش

RM. kiute.ARMY

قابل نداره😂
یجورایی بیشتر مرموز و اینطوری هاست
شرت رو خیس نمیکنه اما باسنو جمع میکنه😔😂
عایگوووو عادیه باوT^T
اه اه اون نکبا بی دماغ چقدر چندشه:/
اسماتش ترسو میشوره میبره😂
;;//
۰۸ آذر ۱۵:۵۷

بسی عالیی... وی در انتظار فصل 2 موهای خود را با دست میکند . 

RM. kiute.ARMY

آروم بکش طول بکشه فصل دو بیادT^T
Huka _VJ.YG
۰۸ آذر ۱۵:۱۳

کسی میدونه حدودا چند صفحه است هق؟

RM. kiute.ARMY

چهارصد و خورده ایT^T
Rokajaki
۰۸ آذر ۰۰:۰۶

خواهران برادران اگه ترسناکه بگین لطفا...

بنده سه شبه با لامپ روشن میخوام تو اتاق... تنها بخاطر دیدن فقط و فقط پوستر آنابل-_-(داره 18 سالم میشه از آنابل میترسم.....)

RM. kiute.ARMY

ای من قربونت برم کیوتککک مننننننT^T
این احتمالا شاش بند کنه اما خیس نه😂
salvArmy
۰۷ آذر ۱۵:۳۶

دد..ما را که از یاد خویش نبرده ای..

بیا بگلمممممممم

RM. kiute.ARMY

سلوای بابا رو از یاد ببرم که خودم رو هم باید از یاد ببرم:")
بیاااااااااااااا!!
Ronia !!
۰۶ آذر ۲۰:۴۱

اوکی وادافاک؟ :)

این فقط زیادی خوبه نه؟ خلاصه گاد دمنش 

اوکی من خوبم :)

RM. kiute.ARMY

اصن حلال تر از شیر مادر...
گوارای وجودتتتتT^T
sugar7q
۰۶ آذر ۲۰:۳۵

پشمانم بنظر خیلی خفن میاد

از اونجایی که اکثر فن فیکای تو سایت دختر پسری شدن این یکی واقعا خوندن داره

اسم نویسندش هم که اشناست حس میکنم از اون نویسنده های خفن سایته

فیکشن ترسناک زیاد خوندم اما ایده عروسک جدیده، بعید میدونم از گذاشتن وقتم روش پشیمون بشم :)

یکم خسته بودم از دنیای مدرسه گفتم کامنت بذارم امیدوارم مزاحم نشده باشم 0-0

خب دیگه نمیخوام سردرد بگیری بای سوییت هارت ^-^

RM. kiute.ARMY

نوکریم باووو شوگر بانو نفرمااا سایت کمپلت واس شوماستتتتتT^T
مراحم ترینیییی خسته نباشییییT^T
بابا بخدا تو قند و نباتی شکلاتی شکلاتی:"> بای بایT^T
Nina
۰۶ آذر ۲۰:۱۳

ریدرا جمیعن خودشان را خیس می‌کنند*-*

RM. kiute.ARMY

و چه میکنه این ریدر*-*
Vkook.bts
۰۶ آذر ۱۹:۵۰

خیلی عالی بود 

زیبا 

کف بزنید کف کف 👏👏👏

شله شله 

خوبی دد 

چخبرا

RM. kiute.ARMY

عا ماشالله بیا وسطططططط!!
Mira
۰۶ آذر ۱۹:۴۰

وای من از عروسک متنفرمممم مخصوصن اونای تو عکس 

RM. kiute.ARMY

میانهههههه:">
Rosha
۰۶ آذر ۱۹:۰۵

نچ نچ نگا بچم چه بزرگ شده. (واج ارایی چ)

جدا از اینکه زودتر از سایت، باید برا من میفرستاد؛ ولی دوسش داشتم

RM. kiute.ARMY

فعل "کن" هم به قرینه معنوی حذف شده.
قابل ندارههههههT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۶ آذر ۱۸:۰۶

لااقل قبل و بعد انابلو میذاشت کاور

(پررو ایز یور آنت)

RM. kiute.ARMY

قبل از اپلاسیون و بعد از اپلاسیون؟😂
(اون آنت بیگه!)
Roya
۰۶ آذر ۱۵:۴۹

چرا اینجا اینقدر ساکته.

چرا اینجا اینقدر ساکتهههههههههههه.

چرا اینجا اینقدر ساکتهههههههههههههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

جن های سایت هم گذاشتن و رفتن...
کوکب محله خودمون موچی سایت
۰۶ آذر ۱۵:۳۴

سلااااامممممم اولینننننم نظزررررررر😆💞

خب ددی اینجا هم اومدم یکم سس گوجه شعر بگم:) 😂✊🏻

ولی در کل خیلی فیک توپی بود عاشقشم❤😔

و یه چیز دیگه ددی من همونم که توی gray sky  پیام دادم که فیک نفرین نابی و داری یا نه

من خیلی میخام بخونمش و گفتی که ترجمه شده ولی نمیدونی از کجا میتونم پیدا کنم

من گوناااااههههه دارم🥺😔💜

راستی میدونستی خیلی دوست دارم

فدای اون چشای مثل آهوت بشم❤

RM. kiute.ARMY

اوه نو نو نو نو نو نو😂
والا ما که راضی هستیم سید بنواز که عالی مینوازی😂
قابل ندارههه!!

https://archiveofourown.org/works/12218097

https://www.wattpad.com/story/207051366-the-curse-of-nabi-bts-x-gang-au

https://www.youtube.com/watch?v=HgnCOZVOfTM

بیا قشنگم هم لینک آرشیو اوردم (لینک اولیه) که فیلتر نیست و هم لینک واتپد و هم لینک تیزر یوتیوب:">
البته لینک اولیه رو مطمئن نیستم که خود همون فیکه باشه اما از واتپد مطمئنم.

منم دوستت دارم دلبرمممم خدا نکنههههT^T
Huka _VJ.YG
۰۶ آذر ۱۵:۲۵

خفنهههه

RM. kiute.ARMY

یعسسسس!!
Kim Doa
۰۶ آذر ۱۵:۱۸

 

لیام شی واقعا عالی بود، قلمت خیلی روون بود و الان میتونی حدس بزنی چه حسی دارم؟ 

معلومه..حس مرگ برای اینکه فصل دومش رو نمیخونم...میشه زودتر فصل دومشو بنویسی؟ مشتاقم به مولا ╥﹏╥

 

RM. kiute.ARMY

مشتاق های قبل از ما سوءتفاهم بودT^T
Gaul Jk❤
۰۶ آذر ۱۲:۴۶

ععرررر

ببین چی پیدا کردممممم

من برم بخونممممم

RM. kiute.ARMY

فایتینگگگگگگگT^T
ستایش
۰۶ آذر ۱۱:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دددیدیدیدیدیدید ددی تهکوککککککک هورارارارارارارا دیش دینگ دینگ ماشاالله

دیش دینگ دینگ ماشاالله دیش دینگ دنگ ماشاالله حالا همه باهم چپ راست یکی جلو بیا ..... هروراراراراراررارار 🤸🤸🤸🤸اواهاواواخاماخا اخ جوپممممممنننننن 

نه امتحان علوم دارم  ر*دم دهنش عر تمام ذوقم رفت نمیخوا اصلا عرررر

RM. kiute.ARMY

شهر رو چراغون کنیددددددددددد!!!
دیمبلک گوشوگ دومبلک گیشیک!!
تکبیرررررر!😂
دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش-
۰۶ آذر ۱۰:۴۵

جوعاااان

برم بخونم از ترس خیس بشم😔😂

RM. kiute.ARMY

از کدوم خیس ها؟😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان