BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Purple Memories

picsart-12-10-12.52.41_3qjp.png

🔮FULL🔮

نویسنده Aylin
کاپل امیلیا و جیمین
ژانر رمنس . انگست . درام . برشی از زندگی
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 460

   

مقدمه:

همه فکر می‌کنن باید همه‌چیز پیچیده باشه تا قشنگ جلوه کنه اما بنظرم نه. همیشه هم این رمزش نیست. گاهی باید در اوج سادگی ها زیبا بود.

به اندازه سادگی عشق و به اندازه سادگی تنفر.

ترکیب‌شون جالب بنظر میاد. مثل اشک و خنده و ویسکی و شربت آلبالو. 

اینجا هم یک دفترچه خاطراته. دفترچه‌ای زیبا که بیانگر یک خاطره ساده‌اس...

  

☕️📚💜DOWNLOAD💜📚☕️

۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Honey
۲۷ بهمن ۱۴:۵۵

سلام و درود. خیلی فیکشن قشنگییییی بود خیلی. عالیییییییی. یکی از داستان هایی که هیچوقت فراموش نمیکنم. دست نویسنده گلش درد نکنه. داستان به این قشنگی چرا انقد کم حمایت شده؟ باید الان جزو آرمی پاره کن ترینای سایت میبود

RM. kiute.ARMY

درود و سلاممم*^* قشنگی از شماست مرسی کامنتتتT^T
قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر، گوهری:")
ناشناس
۱۷ بهمن ۲۳:۵۴

الاننن من چطوری باید این و بخونم :/ فقط مقدمش هست یکی توضیح بدههه من یاد ندارممممم :/

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/inshot_20220223_092840349_yvy3.mp4/

بفرما قشنگم آموزش دانلود*^*
Aylin
۱۵ بهمن ۲۳:۱۸

موز عزیز

بمولا که منم فقط میگرن و نویسنده بودنشو دارم😔👌🏻

RM. kiute.ARMY

موز
K.A
۱۱ بهمن ۱۵:۵۸

واییی عالییی بود خدا این بار سومه که میخونمش 

RM. kiute.ARMY

نوش جون*^*
موز
۱۰ بهمن ۱۸:۰۰

امممممممم...از این شرایط فقط میگرنشو دارم😐💔😂

RM. kiute.ARMY

من از این شرایط فقط دختر بودنشو دارم😂😂
sana
۰۸ بهمن ۱۸:۵۸

چطوری دانلود کنم، هرچی میزنم رو دانلود ارور میده 🤦‍♀️

RM. kiute.ARMY

فدات شم لینک مشکلی ندارهT^T

g
۲۸ آذر ۱۴:۵۶

میشه لینک فصل ۲ love so bad رو بفرستی؟ 

RM. kiute.ARMY

بخدا ندارم:")
اشرف مخلوقات
۲۵ آذر ۱۹:۲۰

سلااامممم ددیی

یه سوال داشتم بگووو ک میدونی

اقا من چن ماه پیش یه فیک خوندم تو واتپد داستان از این قرار بود ک جونگکوک صاحب یه شرکته بعد خیلی بی احساسه یه داداشم داره بخاطر اون میره مشاور بعد کلا مشاور میگه ک جونگکوک تو خودت خیلی بی حسو اینایی

بعد کوک میره گل فروشی با ته اشنا میشه ک صاحب گل فروشیه میبینه خیلی شادی احمقانه ای داره تصمیم میگیره یه کاری کنه شادیش از بین بره(یعنی توصیفی ک کردم تو حلقم) 

یه چیز دیگه ایم ک از فیک یادمه اینه ک ته کلا یه کاکتوس داره ک گل نمیده. یه خواهرم داره افلیتهههه

خب دیگ تنها جیزایی ک یادم بودو گفتم ناموصا خیلییییی عن شد قبول دارم ولی یه رمان خیلییی قویه اسمشو بگو. بگو ک میدونی. هققققق

RM. kiute.ARMY

سلامممممم اشرف مننننن*^*
به تار سیبیل های تهیونگ قسم که نمیدونم:">
Pariya
۲۵ آذر ۰۳:۲۶

ددی ددی جر منم همین دو هفته پیش کین‌پورش‌و دیدم

ددیییییییی

میشه گفت بهترین سریالی بود که دیدمممم

خیلی گاددددد بود

RM. kiute.ARMY

منم دوست دارم ببینمش اما کاش با سانسورش هم بود😔😂
مفت خور
۲۴ آذر ۲۰:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چه اسپویلی خدا 

این شما و این استاد اسپویلللل 

خو دستم که بهت نمی‌رسه پس تو خوابم به هزار و یک روش سامورایی می‌ک*مت🤰😂

میگم میشه یکم بیشتر فقط یه نموره اندازه انگشتای جیمین اصلا اسپویل کنی یعنی بگو خو چی میشه و اصلا چیکارن؟

RM. kiute.ARMY

به جون مادرم خیلی بد اسپویل میکنم😂 کلا ته داستانو میگم همیشه😂 یا من حرمت دارم بچه برو برو😂
امیلیا نویسنده است و جیمین همون خواننده ی گروه بی تی اس ...این دختره میره کره برای دریافت جوایز آخر سال و اونجا پشت صحنه چون میگرن داره یهو سر درد و حالوش بد و اینا...جیمین میاد کمکش میکنه(؟) و دیگه خلاصه میپسنده...
بگم ها مستطیل غشقی هم داره!
مفت خور
۲۲ آذر ۱۵:۳۹

دد میشه اینو یکم اسپویل کنی؟

RM. kiute.ARMY

داستانش درباره ی یه دختره است به اسم امیلیا که جیمین عاشقش میشه😂
(الان اگه بزنی بکشیم خونم حلاله)
😂😂😂
۲۲ آذر ۱۳:۴۶

شت اسپویل کردم که ددی:)

تسبیحم کووو

RM. kiute.ARMY

این شب رنگه ما توئه😔
nahalevi
۲۱ آذر ۲۲:۱۰

دددییی خیلی خوب بودد این حجم از خوب بودن غیر قابل تحملهههه حقیقتا 😭😭 میجایملیمعیجهی

 

 

 

عام ددی من لینک فیکاری ته رو خواسته بودم ولی انگار لینک اشتباهی داده بودی میشه یه بار دیگه لطف کنی؟ ._.

RM. kiute.ARMY

قابل ندارهههㅠㅡㅠ💜💜💜

عه وا خاک بر سرم ببخشید🥲 پیر شدم فکر کنم😂😂😂
😂😂😂
۲۱ آذر ۱۸:۴۶

شت همین جند روز پپیش کین پورشو دیدم

کاپل کیم پورشه بودد

بهم نرسیدن عنتراییییییییییییی جذاااااااااااااااااااببببببببببببببببببببببب

خیلی خوب بودن ددی خیلیییییییییییییییییی

اصن وقتی نرسیدن اشک ریختم

رفتم سرچ کردم

ددی ددی

عینننننننننننننننننن این تازه عروسا کلییییییییییییییییییییییییی باهممم عکس داشتن

قشنگ تا چند ساعت فک میکردم جدا در واقعیت باهمن

ولی خب متاسفانه یکیشون زیادی بچه بود

دیگه پدوفیل بازی مشد

ولی کاملاا بزرگه روششششششش کراششششششششششششش بوددد

گاد یکی منو از جهل و نادانی در بیاره

RM. kiute.ARMY

من اولین بار ملت میگفتن کین پورش فکر کردم ماشینه:/😂
عههه پس برای این کاپل سد اند بود؟

جرررررررر😂😂😂😂
بیا دعا کنیم باهمن😔
Te
۲۱ آذر ۰۰:۴۹

اول سلام 

 

خب اهم... باباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا این به چه مناسبتیهه؟❌❌😵🌈🌈🌈 سه تا فیک استریت اونم پشت هم (تازه تو دوران درس اصن عالیه 😶🙄😂)

 

مرسی مرسی ایلین شی و امبر شی و لونا شی و... و همینطورم ددی 🌺

 

حالا من از کدوم شروع کنم ؟فک کنم باید تگری قزچر و قاطی بخونم 

 

ددی این پیاممو بنویس رایتر ایلین و امبر و لونا شی گنده بنویس باش؟

( 😐😂)

RM. kiute.ARMY

سلامممم*-*

دیگه این اخرین ماهیه که ک.ونتون سالمه دی ماه ایز کامینگ😂

قربونت نفسسسسT^T

از اولین فیکی که زودتر اپ شد شروع کن تا قشنگ حلال بری جلو😂

چشم چشم

آیلین
امبر
لونا
Jim Jim
۲۰ آذر ۲۳:۰۰

استریت نویسا رو قلب من جا دارن:)))

460 صفحههههههه هوراععععععععععع

*بوسیدن انگشتان گرانبهای نویسنده

RM. kiute.ARMY

قلبت اصن...جوعوووووونT^T
Vampire
۲۰ آذر ۱۴:۳۸

یا حسین کبیر😳

یا قرآن مظلوم😳

یا خمینی ادرکنی😳

ددی چه خبرتونههههه

چههههه خبرتونههههههههههههههههههه

نه به اون موقع که فکر میکردم سایت واسم هنگیده که هرچی میام توش هیچی نیست جز چنتا کک که دارن گل کوچیک بازی میکنن نه به الان که انگار  مذاکرات وین جواب داده و تحریم ها برداشته شده و ما شاهد واردات نجومی فیک به سایت هستیم

اصن طوریه آدم حس میکنه ابر فیک زا اینجا باریده

یه کم آرووومتر🤧

فقط اومده بودم یه نظر واسه یکی از فیک ها بنویسم با چنان تولید محتوایی روبه رو شدم که یادم رفت اصن کدوم فیک بود🙄😶

 

 

 

 

 

#ومپ

#حمله نویسنده ها

#نه به خشونت علیه فیک خوانان

#ددی دوستت دارم❤

RM. kiute.ARMY

وای من قربونت بشم که انقدر خلاقی😂😂😂😂😂
به برکت تحریم ها بود نویسنده ها همت کردن تا شیر پدر حلالشون بشه و وقتی داور توی سوتش زد و فیک سانتر شده روی دروازه ی سایت به گل شدن پیوست و ما شاهد بارش رحمت الهی بودیم😂
چشم چشمT^T
عایگوووو کیوووووووووت😂😂😂

#بیکاز آن ها میخواهند با رحمت الهی بین ما نفاق ایجاد کنند
#من بیشتر عمرممممم
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۰ آذر ۱۳:۲۹

زیباست، همانند پروفم

RM. kiute.ARMY

پروفت که س.کسی ترینه...
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان