BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن You Aren't My Sehun

you-aren-t-my-sehun-poster_yzrw.png

🔮FULL🔮

نویسنده star and moon
کاپل هونهان(اصلی) . چانبک . کریسهو . شیوچن . کایسو
ژانر طنز . تخیلی . فانتزی . عاشقانه . ریل لایف
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 71
راه ارتباطی لینک ناشناس نویسنده "

  

مقدمه:

من لوهانم....عضو سابق اکسو...

روزی که آرزو کردم برم تو فن فیکشنا فکرشم نمیکردم فرشته محافظم به خاطر رفتار بدم با سهون بفرستتم تو فنفیکشنا و بلا ملا سرم بیاره....

 

خلاصه:

شاید دیده باشین که شخصیت فیلم و سریالا و کتابا میرن تو داستانا یا فیلمای دیگه.حالا چی میشه اگه یه آیدل بره تو فن فیکشنایی که راجبش مینویسن؟؟

قضیه مال روزیه که سهون لایو اینستاگرام با افکت ال جی بی تی میذاره و بعدش لوهان یه پست هونهانی میذاره.اتفاقی که بین بازه زمانی این دوتا افتاده چیه؟؟

 

قسمتی از داستان:

اونم دوباره گل از گلش شکفت و با یه بشکن تخته سیاه مشهورشو ظاهر کرد و با چوب دستیش به تخته و شکلای سفیدی که ظاهر میشدن اشاره میکرد و میگفت:«خب این فیک کاپلش بیشتر هونهانه و بعد کایسو.مامانت دکتر علوم باروریه و تو و سهون 6 ساله با هم ازدواج کردین ولی تو همش نگرانی که سهون با دخترخالش بهت خیانت کنه..»

_غلط کرده!!

با عصبانیت حرفشو قطع کردم.اونم سری به تاسف تکون داد و ادامه حرفاشو زد:«این مامان سهونه که چون تو نمیتونی براش نوه بیاری ازت خوشش نمیاد و میخواد تو از سهون طلاق بگیری...»

دوباره حرفشو قطع کردم:«چه ربطی داره؟؟همه چیز زندگی که فقط بچه نیست»

پری ایندفعه جیغ زد و گفت:«میذاری حرفمو بزنم یا نه؟؟»و با اخم بهم نگاه کرد.

آروم مثل یه بچه خوب که واقعا بودم سر جام وایسادم و ساکت شدم.

اونم پوفی کرد و ادامه داد:«ولی تو و سهون اونقدر عاشق همید که با این چیزا از هم جدا نمیشید.بعدشم تصمیم میگیرید فندق وارد زندگیتون شه و تو با کمک مادرت میخوای باردار بشی و....»و بقیه جملشو نشنیدم.بی توجه به حرفایی که میزد با حیرت گفتم:«واتتتتت؟؟؟من باردار بشم؟؟؟مگه من زنم؟؟؟»

  

⛓💜✨DOWNLOAD✨💜⛓

   

نظر یادتون نره^_^این اولین فیک کامل شده منه😅

  

805_vpfe.png

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Zahra
۱۵ بهمن ۲۳:۳۵

سلام خسته نباشی😊

ببخشید احیانا فیکthe devilewithin

رو کاملشو تو دست و بالت نداری؟

RM. kiute.ARMY

سلام سلامت باشی خوشگل خانم*^*
نه ندارم میانه:"(
یونمین شیپر بدبخت
۱۵ بهمن ۱۷:۰۹

تو رو جام هر کی دوس داری از یونمین هم بزار ددیییییییی.. هر بار میام سایتت چیزی میبینم و افسرده میرم.. 😂😔

من به یه فیک طولانی از یونمین نیاز دارمممممم درکم میکنی کننم

RM. kiute.ARMY

چشم چشم قول میدمT^T
BTL
۱۳ بهمن ۰۹:۵۲

اینو قبلا خوندم....وای بر من که هونهان مرگ منه🌚تنها شیپی که واقعا و از ته دلم آرزو میکنم واقعی باشه.لو باعث میشه شیون زنان خشتک بر سر بکشم و بگریم.🥺کلا اعضای سابق اکسو رو نمیتونم ببینم و گریه نکنم.خیلی دلم تنگه براشون😭😭

RM. kiute.ARMY

منی که شیوچن شیپر بودم:")))))))))))))))))))))))))))
A.SH
۱۱ بهمن ۱۹:۵۷

اوی خودااااااا اینو قبلا خوندم..خیلی خوبههههه..

 

اگه درست یادم بیاد تو دنیای فیک زد لوهان حامله شد..شایدم یادم رفته..ولی یادمه خیلی خوشمل بودد..عاشق فاخینگ مود هاشمممم😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

خیلی طنز نرمی داره خوشم میاد😂
Hyunda
۱۱ بهمن ۰۷:۱۰

من فقط آرمیم ولی دلم میخواد اینو بخونم فکر کنم باحال باشه😂

RM. kiute.ARMY

خیلییییی!!
بامزه استT^T
EDI San
۰۹ بهمن ۱۸:۳۰

عه این

یادش بخیر....

چقدر من با این خاطره دارما......

 

اینارو بیخیال من خیلی سر این با خود ستی فک زدم یعنی چیز حرف زدم

یه سوال داشتم ددی

میگم منم میتونم ادمین سایتت بشم؟؟

البته نه اینکه خیلی کاری از دستم بر بیادا ولی میتونم حداقل از 300 تا کامنت به 20 تاشون جواب بدم و یکم کمتر خسته بشی*^*و یه سری سوالای بقیه رو جواب بدم یا لینکی که برای فیکای پارتیه رو آپ کنم.....

بازم خودت میدونی

RM. kiute.ARMY

چه جور خاطره ای؟
خاطر جاده شمال؟

جون دلم*^*
نفرما جانانT^T شما اسمت هم که چشمام بهش میخوره خستگیم در میره!
منتها فعلا توفیق گرفتن ادمین بنا به دلایلی نصیبم ندشه:")😂 ان شا الله ببینین در اینده خداچی میخواد.
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۹ بهمن ۱۸:۲۸

ملیح ترین لبخند-

RM. kiute.ARMY

جون شماره بدم پاره کنی؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان