BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن TIME RAIDERS

0-10_i80o.png

☀️FULL☀️

نویسنده star and moon
ادیتور  EDI san
کاپل هونهان
ژانر عاشقانه . تخیلی . تاریخی . اکشن . ماجراجویانه
محدودیت سنی 15+
تعداد صفحات 78
راه ارتباطی لینک ناشناس نویسنده "

   

خلاصه: 

سهون به عنوان یک مهاجم زمان از صد سال پیش مسئول مراقبت از مقبره ملکه مارها و جلوگیری از ورود انسان ها به اونه.اما یه روز یه باستان شناس و کاشف جوون به اسم لوهان کلید مقبره رو پیدا میکنه و خیلیا وارد مقبره میشن.
سهون میخواست جلوی همشونو بگیره اما،کی فکرشو میکرد اون پسر با لبخند لقب ساکت رو بهش بده و با کاراش حس شادی عجیبی رو به سهون بده؟
اسم اون حس عجیب...عشق که نبود....بود؟

  

برشی از داستان:

لوهانی که دنبال توقف زمانه و سهون.....کسیه که خیلی وقته زمان براش متوقف شده....

  

_ازم عکس نگیر!
+چرا؟خوشگلی که!
_من رفتنیم.از رفتنیا نباید خاطره داشت.وگرنه فقط اذیتت میکنه.
+اشتباه میکنی ساکت!خاطره داشتن فقط به عکس گرفتن نیست.خاطره ها تو قلب و مغز حک میشن.تو هم حک شدی....پس اگه میخوای اذیتم نکنی،نرو!!

  

«برگرفته از فیلم سینمایی لوهان به همین نام!»

  

⏳⛓⚜️DOWNLOAD⚜️⛓⏳


805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بیل بیلَک
۲۷ بهمن ۱۸:۵۲

ادا رو دارم 

وصل میشه ولی کار نمیکنه

برم ببینم میشه سایفونو دان کنم یا ن

تنکیو

RM. kiute.ARMY

ساعت های خاصی داره آدم مثلا برای من دوازده ظهر تا شیش غروبه بعدش میره  میده:"))

قربونت بشمممممممT^T
بیل بیلَک
۲۷ بهمن ۰۲:۳۰

اممم.. های

ازونجایی ک همه ددی صدات میکنن منم همینو میگم ولیی....

تو رو جان اموات داشته و نداشتت کمکی برسان ای دد

میخام برم واتپد نمیتونم وی پی ان سراغ نداریی?

یا اگه نداری میتونی ی فیک درخاستی بزاری?

پیلیز.. (گرفتن قیافه پاپی طور) 

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
ای جان راحت باش دارلینگ هرچی دوست داری صدام کنT^T

*امواتم که با لبخندی به سان عمو جانی رد میشن و وازلین برام تکون میدن

دورت بگردم وی پی ان یکی سایفون دارم یکی هم آدا وی پی انT^T
داریشون؟
سونگ جی وون
۲۶ بهمن ۰۲:۴۷

لطفا بگو که هپی انده

RM. kiute.ARMY

اره هست هست*^*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۳ بهمن ۱۲:۲۷

گفته بودم هونهان هم لاومه؟

RM. kiute.ARMY

گفته بودم جونم به ذائقه ات؟
EDI San
۲۱ بهمن ۱۰:۰۶

سلام دوباره

حالت چطوره ددی؟

وقتت بخیر

میگم این نرفته جزو فیکای فول سایت جا مونده فکر کنم*^*

هر وقت تونستی اضافش کن^^

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزدلممممم!!
ممنونم تو خوبی؟T^T
همچنیم دارلینگمممم!!
اره عسلم قرار گرفتT^T
مولتی فن
۲۰ بهمن ۱۱:۲۹

 اووووو 

دارم میرم بخونم به احتمال زیاد چیز خوبی ازش در میاد 

 من از فیک هایی که چیز خوبی ازش در میاد خوشم میاد 

RM. kiute.ARMY

شک نکن خوشگلههه خانممم!!!
Star and Moon
۱۹ بهمن ۲۲:۲۲

عه ستی کی اینو فرستاد؟0_0

ولی اسمم رفت بین تگا^^

*ذوق زده*

RM. kiute.ARMY

شما دوتا خیلی کلک اید هاااا😔
بعدا نگید چرا شیپ میکنم هااا😔
EDI San
۱۹ بهمن ۱۹:۳۸

این بشر فقط اومده اعلام حضور کنه که آره ادیتوره=)

خودشبفته هم هستم اصلا

پ.ن:ددی مراقب خودت باش دوست دارم^^

RM. kiute.ARMY

بابا میدونی چقدر گنگت بالاست لامصب؟T^T
پ.ن: همینطور تو عزیزدل مننننننT^T من لاوت مور مور *-*
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان