BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن UNHOLY

007_xfq9.jpg

⛓FULL⛓

نویسنده Liam
کاپل تهکوک . یونمین
ژانر فانتزی. رومنس. اسمات. انگست
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 367

 

مقدمه:

عشقی نا مقدس میان من و او!

عشقی از جنس ممنوعیت!

عشقی میان یک شیطان پرست و فرزند مسیحیت!

"زمانی که چشمانم در چشمانت گره خورد، قلبم اختیار خود را از دست داد، فرزند مسیحیت من!"

  

♥︎☿✡︎DOWNLOAD✡︎☿♥︎

 

805_vpfe.png

۱۸ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
R:
۱۵ تیر ۰۱:۲۴

بمیرمم نمیتونم خودمو جای شخصیتای فیک نزارم😮‍💨

VK 🐻🐰

هعیییی...😂🤌🏻
یه یارویی
۲۳ ارديبهشت ۰۰:۳۶

من نمیدونم چجوری میتونم بخونم میشه یه راهنمایی کنید؟

RM. kiute.ARMY

البته قشنگم*^*

ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۱۳ ارديبهشت ۲۱:۱۶

شیطان پرستم شدیم رفت😂😂 دیگه خدا هم نجاتمون نمیدهههههه😂😂

RM. kiute.ARMY

خدا کلا ماها رو بلاک کرده آبجی😂
زهرا مسیحی
۰۲ ارديبهشت ۲۳:۳۴

عر چه پوستر خوشگلی

 

RM. kiute.ARMY

قربون چشمااااتT^T
Lopl
۲۹ فروردين ۱۵:۵۰

مغز من بعد دیدن این فیک:

مامی دونت نو ددیز گتتینگ هاتتتت 

RM. kiute.ARMY

در مغازه ی بدن
چیزی نامقدس میکند
زن تهگی
۲۳ فروردين ۱۷:۱۶

سلام ددی(:میشه لطفا تعداد صفحات اسمات هارو بنویسی؟ تنک

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
بستگی به نویسنده ها داره که بگن و یا علامتش بزنن هانیT^T
Me
۱۰ فروردين ۲۳:۰۰

no no b in liame bgoo mno baby seda nzne🔪... mn y omr bkone meltm 🚬

RM. kiute.ARMY

اینجا تمامی حرمت ها تبدیل به لذت میشه...آیم سو ساریییی بات ایز فیکککک لاااااااو😔
JEON LIAM
۰۹ فروردين ۰۲:۲۰

نو بیب من لیام ارس نیستم یه لیام دیگه ام😂😂😂

(میدونستم یروز ممکنه منو با اون اشتباه بگیرن)

RM. kiute.ARMY

جوووعون😂

Me
Me
۰۶ فروردين ۱۲:۴۴

ن ن میگم این لیام همون لیامه ارس فیکشنه؟ ولی به نظر خودم 99% نه😶

RM. kiute.ARMY

والا ندانم0_0 بزار از خودش بپرسیم.

لیام
شوگ
۰۱ فروردين ۰۰:۰۷

سلام ددی جون خوبی

میگم دارک اسلیو دارک مستر ینی چی؟ 

باتشکر🙂😂

RM. kiute.ARMY

سلام عمر مننن تو چطوری؟T^T
برده ی تاریک و ارباب تاریک😂😂😂
نه دور از شوخی منظورش گمون کنم سنگین بودن فضای اخلاقی اسیلو و مستره. سرد و خفقان اور و کار های خشن تر.
خواهشیات😂
소민
۲۹ اسفند ۰۴:۳۱

ددیییییییییی 

هق 

پایانش خوبه؟؟ 

قرار نیست افسردگی بگیرم؟ 

من هنوز نخوندم اشکام داره میاد 🥲

RM. kiute.ARMY

نه نه دونت ووری پایانش خوبهT^T
با توجه بهکامنت ها پایانش تلفات نداده😂
jung kook
۲۶ اسفند ۲۲:۲۱

وایییییییی خیلی گنشنگ بوددددددد میشه این فیکو به دو فصل برسونید ؟ خواهشششش

VK 🐻🐰

ببینیم نویسنده چی میخواد💜
micha
۲۶ اسفند ۱۰:۳۳

هایییی من تازه اومدم توی سایت و خب میخوام این فیک رو بخونم 

و یه سوال داشتم قراره بعد خوندنش اپسرده شم یا هپی اندعه؟؟؟؟؟؟

VK 🐻🐰

بهه بههه خوش اومدی
خودت چی فکر میکنی؟ 😂😔
تهش جایزا داره
김태형
۱۹ اسفند ۰۴:۵۶

عالی بود خیلی عالی بود بسیار عالی بود

 

حیح ددی خیلی گشنگ بود برگانم

 

عاهام خواستم بگم که یه چنل تو تلگرام فیک های اینجارو کِش میره بعد اسم یه نویسنده دیگه رو روش میزاره

تا خبری دیگر بدرود...

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

گوشت شه ب تنت عزیزدلمممT^T

خیلی خسته نباشن:))))
اسم چنل بی زحمت؟
#تهکوک
۱۴ اسفند ۱۸:۴۷

سلام من تازه شروع کردم به خواندن فن فیک های گوگل بلد نیستم کسی میشه بگه چطور  باید  این فن فیک هارو  دریافت کنم و بخونم؟ 

VK 🐻🐰

خب خب عززم
داخل سایت قسمت جعبه ابزار آموزش دانلود هستش 
برای دانلود فیک اول باید بزنی روی گزینه دانلود بعد وارد یک سایت میشی به نام ریزی بعد باید بزنی ادامه و دانلود یک برگه جدید باز میشه که تبلیغ هست و اون برگه رو باید ببندی بعد دوباره برگه ریزی رو باز می کنی که شمارش معکوس داره بعد که شمارش تموم شد میزنی لینک دانلود بعد وارد سایت یو آپلود میشی بعدش میزنی ادامه و دانلود و فیک رو دانلود می کنی💜🤝🏻
نامکوک لاور بدبخت ( کورا سابق )
۱۰ اسفند ۲۳:۵۳

فیک جدید هوووو هوووو

فیک جدید هوووو هوووو

RM. kiute.ARMY

عاها حالا بیا وسططط!!
دست دست!!
E.F
۰۷ اسفند ۲۰:۵۱

پاک کردن اشک های تمساح*

ددی میبینی بچم چه بزرگ شده؟ 😭

هم داره فیک منو مینویسه، هم استراحت میکنه، هم درس میخونه، هم زندگی میکنه، هم فیک خودشو مینویسه، هم وانشات مینویسه😭❤

RM. kiute.ARMY

*پاک کردن آب دماغ تمساح
ارههههههههT^T
هم دستشویی میره این وسطااا!!

.
شوگولی
۰۷ اسفند ۱۰:۱۰

سلام دددییی

خیلی وقته-فکر کنم یک سالی میشه-کامنت نذاشتم ولی اینجا هنوز همون جو قبل و داره به لطف تو و مونی قشنگم. خیلی دوستون دارم. این فیک هم حتما میخونم بعد یمدت فیک نخوندن😭 اره خلاصه که لاوتت

اینسریم دارم یک فیک مینویسم حتما وقتی فول شد میدم خدمتت بزاریش سایت'-'

RM. kiute.ARMY

سلامم شیرینممممT^T
الهی من دورت بگردم که ماهم دوستت داریم عسلی مننT^T بخون بخون نووووش جونتتتT^T
لاووو مورررررر!!
دست پر میای جوووون😔😔
یه دوست :)
۰۶ اسفند ۲۱:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************

ناشناس برا لینک کالرز هوهو ها ها 

نمیدونم چرا ولی از هر پسری خوشم میاد بش میگم داداش حتی قبلا به اکسمم میگفتم داداش و این راجب دخترا هم هست من به دخترایی که دوست دارمم میگم داداش 

به متقابل داداش :>>>

RM. kiute.ARMY

ریختم تو ناشناست😔😂
قربونت بشه داداشششش:")))
kim light
۰۶ اسفند ۱۷:۰۸

تمومش کردم!!!!!!!!!!

 

خب بذارید از اول بگم:

اول که اسمش و پوسترو دیدم گفتم وای از اون فن فیکایی که قشنگ با درد و رنج تو رو بکنه

 

بعد که شروعش کردم به نسبت فن فیکای دیگه به نظرم خیلیم صافت و کیوت بود

 

در اخر فقط اشکامو پاک می کردم چون توهم سد اندیش اومد سراغم

 

و در اخر اگه بخوام در مورد کرکترا حرف بزنم می تونم بگم اگه خودم می خواستم یکی از کارکترا باشم الهه عشق رو انتخاب م کردم

خدا بود

وای فاک خیلی خوب بود

از طرفیم الهه عشق رو من یه جورایی حکمران دنیا در نظر گرفتم!

و مسئله اصلی اینه که اگه الهه عشقی وجود داشت قطعا عاشق ها قدرتمندترین ادما بودن!

 

و مسئله بعدی شخصیت جالب تهیونگ بود

جوریک ه برگزیده شیطان بود اما قلبش پاک بود این دیوونه کننده نیست؟؟!

مهم نیست تو چی هستی

جایگاهت چیه

فانی هستی یا جاویدان

انسانی یا الهه

مهم اینه که چجوری زندگی کنی درسته؟؟

مهم اینه که کلمه انسانیتو به تصویر بکشی نه انسان بودنو!

 

 

و الان باید با نویسنده حرف بزنم:

داوشم! قشنگم می تونم بگم فاک عاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی بود ادامه بده

 

RM. kiute.ARMY

آخ اون  بخش که گفتی انسانیت رو به تصویر بکشی نه انسان بودن...
جوووووووووووونننننننننننن!!

ای جاناT^T
مزاحمی که مزاحم نیست مراحمه......
۰۶ اسفند ۱۴:۴۱

سلامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم وی کی 

تونه چی صدا کنم صلوات 

میشه بیبی صدات کنم ؟

تیریخیداااااااا؟

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

ا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این فیک فاکینگ خافان بید 

عرررررررررررررررررررررررر

وای وای 

منم که از نتونستنم رد کردن زده به نخاع فلج نشستم یه جا 

این فیک 

ریلی پشم ریطون قشنگ بود 

RM. kiute.ARMY

وی کی رو سلیطه ی دعا نویس صدا کنی بیشتر خوشش میاد😂

واقعنی؟؟T^T
نووووش جونتتتتتتتت!!
💚💜sogijin💙💖
۰۶ اسفند ۰۶:۳۶

نویسنده دستت طلا با این شاهکار...اصن..ساچ..فاک لال شدم موندم چی بگم در وصفش بابااااااااا خیلی خیلی گاد بود گاااااااد😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜یکی منو بگیره الان پس میوفتم

RM. kiute.ARMY

*گشودن دست هام
بیح بغلمممT^T
یه دوست :)
۰۵ اسفند ۲۰:۲۲

هاییی

انهولی

جرر یعنی فقط جونگکوکککک

چنوقته کامنت نزاشتم چقدر اتفاق افتاده 

هعییی روزگار 

دلم برا کروماندا تنگ شده 

ددی فیک مثل اینو دارى 

لینک کالرز هم بده 

تولدم 

البته چن وقت دیگه 

با تولد شوگا داداشم تو یه روزیم 

داداشم شوگاااا ننهه

موهاشش

هییییی خب دیگه  بایی بوس به جمال همتون 

RM. kiute.ARMY

هاییی*^*
کار های نامقدس!!

دیر به دیر میای برکت هم به زندگی من نمیاد:"(

اخ کروماندا...
والا مثل این ندارم:"> کمپ وی یه کوووووووچوووولووو شبیهش بود.
کالرز رو بی زحمت لینک ناشناس بده برات بفرستمT^T

عههههه!! مبارکهههههه!! بنده ی برگزیده ی خدااااااT^T
لپ هاش:")))

بوسس به فیس و فویستتت!!!
Fateme
۰۴ اسفند ۱۷:۵۶

خیلی قشنگ بود 

خوندمش یاد این متنه که دوسش دارم افتادم 

 

قبل از آنکه مرگ تو را به جهنم برساند،من او را به تو نشان خواهم داد و پس از مرگ تو خواهی فهمید،جهنم میان چشمان من پرسه میزد،آتش از جگر من نشأت میگرفت بی آنکه بدانی.... ابلیس را دیده ای!🖤 

دلم برات تنگ شده بود ددی این فیک یه بهونه ای شد بیام کامنت بذارم 

یکمی دلم گرفته خیلیی بی دلیل همه چی یکم غم انگیز شده یا شاید همیشه اینطوری بوده؟

دلم یکم تغییر میخواد ولی مشکل اینجاس که نمیدونم از کجا😂💔حالا اینو ولش 

امروز یه نفر هی بهم اشتباه زنگ میزد من تو ماشین بودم بهش میگفتم اشتباه زنگ زدی نمیفهمید فک کنم فکر میکرد دوس دخترشم😐😂

بعد رسیدم خونه دوباره زنگ زد منم فکرم مشغول بود به جای اینکه بگم اشتباه گرفتی همینجوری عین اسکولا داشتم جواب سلام احوالپرسیاشو میدادم انگار داییم زنگ زده بعد مامان بزرگم همینجوری مونده بود به من که چرا این داره اینجوری میکنه بعد از فکر دراومدم تازه فهمیدم چه غلطی دارم میکنم😂عین برق گرفته ها گفتم اشتباه گرفتی قطع کردم تا چند دقیقه هی داشتم به خودم میگفتم خیلی اسکولی خیلییییی هعییی 

مامان بزرگم میگفت چرا داری با طرف حرف میزنی میخندی خب فک میکنه خوشت اومده😂😂

حالا من داشتم به حماقت خودم میخندیدم ولی خیلی بد گند زدمممم خیلییی

چقدر حرف زدم برم دیگه😂😂

فایتینگگگگگگگ

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

قربون دلت بشم من که*^* پس سبب خیر شد😂
الهی عزیزدلم:") شاید ما بیشتر از قبل فهمیده تر شدیم...
باید از خودمون شروع شه:">😂
شتتتتتت نهههههه😂😂😂
نگو به خودت عهههه😂😂😂 اما عاشقتممممم😂😂 حالا من گوشیم دایورته رو گوشی بابام...زنگ اول رو برندارم، زنگ دوم میره رو خط پدرم...دیگه واویلا😂
جرررررررررررر😂😂😂
میفهمم😂😂
نگوو وب خودتهT^T
فایتینگ بککک!
This one plus two, rendezvous all at my day, This what we do, how we do 0-0
۰۴ اسفند ۱۳:۲۳

یه چیزی.... من تا الان استارت بالغ بر ۲۰ تا فیک رو زدم ولی همشون به دلیلی به فنا رفتن۰-۰ یکیش که باز نمیشه.... یکیش پاک شده.... یکیشون خودم پاک کردم و..... الان یه وانشات شاید طولانی دارم می‌نویسم اگه خوب در اومد باید چیکارش کنم؟

ینی کجا بفرستمش؟ فعلا حتی کاپل هایی که داره هم معلوم نیست ㅠ~ㅠ

*وقتی شنبه امتحان ادبیات دارم ولی فاقد اهمیته۰-۰

بعد یه چیز دیگه.... اگه بخوام پارت پارت بدم نمیتونم سر یه موقع معین پارت ها رو بفرستم چون خیلی درگیرم:| بنابراین.... مشکلی با وانشات نیست؟ حالا معلوم نیست شاید طولانی بشه شاید نه۰-۰

راستی من آخر نفهمیدم چرا ددی صدا زده میشی؟

If anyone asks me "Right, neaga baro bureul jipyeossji"

 

iGen na-ege mureo, choose what geu bureul kkeulji deo taoreulji

 

🔥ARSON🔥

 

*وی دیوانست۰-۰*

*منی که واقعا مشکلات روانی دارم۰-۰*

منتظر جواب پیامم میمونم :)

RM. kiute.ARMY

به به*-* اینجا بفرستخودم مشتریش میشم😎
اون بالای سایت یه بخش داره به اس ارسال فایل. اونجا بفرستT^T
*کیوووووووت!
نه عزیزدلم هیچ مشکلی نیست*-* بخاطر بایسمه. نامجون حکم پدری مجرد رو برای اون پسر های نرمال از کره ی جنوبی رو داره منم حکم پدری برای شماها😂

جووووووووووووننن بنواز سیدددددددد😎😎😎

*نگوووT^T
*تو خیلی کیوتی!!
عزیزم:">
zahra mansouri
۰۴ اسفند ۱۲:۴۳

الان وسطاشم ولی بزارن یچیزی بگم🗿💔

 

خاک تو سرت الهه عشق، ب من ربط نداره چقد قدرتمندی یا هر کوفتی

وقتی نمیتونی کنترلش کنی خاک بر سرت،

چ همه عشق کنترل نشده داری قربونت برم اخه😐💔یکم کنترل کن اون لامصبو

RM. kiute.ARMY

چی شده0_0

وای عاشقتمممممم😂😂😂
모해데세
۰۲ اسفند ۲۲:۱۵

اه سلام دد 

دلم برای جوابات تنگ شده چند وقتیه میشه جوابم نمیدی 

ولش کن تو اینو جواب بده دیگه داغی بع دلم نمی ماند 

درحال نوشت یک فیک وی کوک شدم 

بعدمیدم دوستم که کوک لاوره بخونه وای ددی چه جوری نویسنده های دیگه اسمات مینویسن منن 5 صفحه از دفترم اسمات شد 

خجالت میکیشیدمحرفامو و افکارمو رو برگه بیارم

ولکن اینارو نمره های من فردا میاد وبه معنای واقعی برای نمره هام کنجکاوم

ددی I will love you today عجق کی بودی

واینکه تو این چند وقت ساکت و اروم تر بنظرم شدم 

ولی مطمئن نیستم راستی رمانه عالی بود تو یک روز خوندمش عالی نویسنده ستایشت میکننم چه قطعه ای

 

RM. kiute.ARMY

سلام محدثه ی منننT^T
بخدا من تک تک کامنت ها رو جواب میدم:)))

باح باح!!
عاقا میشه به منی که دوست نامجون لاورت هستم هم بدی؟😔 عایگوووو😂😂
اسمات واقعا چیز مهمی نیست. ادم باید با هرچی راحته و به دلش میشینه حال کنه.
اووو من مطمئن که ترکوندی😎
الهی من فدات بشم که جیگر:")
باطریت رو کی تموم کرده فرشته؟T^T
نوش جونت دارلینگگگگگگگگ!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۲ اسفند ۱۶:۲۷

چرا منو و خیالپردازی هامو فیک کردید

RM. kiute.ARMY

آیم سو ساری بات ایز فیک لاو😔
Baby boy 🤙🏻🏳️‍🌈
۰۲ اسفند ۰۵:۱۳

های 

واقعاا قشنگ و تخیلی بود

راستی

فیک نیکیتا رو نداری؟

 

RM. kiute.ARMY

هاییی*^*
قشنگ ک شومااایی!!
نه والا:"(
😂😂😂
۰۱ اسفند ۱۹:۲۳

چچچچرااا انقددد ویککککوووککک زیاددددد شدههههه

همهه جاا ویکوککک

اینجا ویکوک

اونجا ویکوک

بابا یمی به ما کوکوی شیپرای بدبخت یه نیم نگاهیم بندازهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

VK 🐻🐰

هی هی چه کنیم دیگه دنیا همینه😂
جا به جا شدن اسم زیاد تأثیر نداره مهم نیته😂😔
kim light
۰۱ اسفند ۱۹:۰۳

ایییییی راستی بعد استاکهلم قراره اینو بخونم

 

RM. kiute.ARMY

این وایب کپ وی رو میدا یه نمهT^T اما خیلی فرق داره.
Rokajaki
۰۱ اسفند ۱۸:۳۸

Mummy don't know daddy's getting hot
At the body shop, doing something unholy
He's sat back while she's dropping it, she be popping it
Yeah, she put it down slowly

 

ی حسی از اعماق دلم میگفت امروز ی فیک میاد با اسم ان هولی ولی فک نمیکردم انقد حسم قوی باشه....

 

RM. kiute.ARMY

عاویعاوایعا (اون صداهه بعدش که هارمونی میره)

جوووووون فقط سنسور حست لامذهبببب!!
ستایش
۰۱ اسفند ۱۸:۳۳

اخخخخ جونننن مرسییی ددی از نویسنده خیلی خیلی ممنونم ددی یک سوال افتر استوری چیه ؟

RM. kiute.ARMY

ممنون از تو جیگر جانT^T
یعنی معنی لغویش میشه "بعد از داستان". یعنی یه سکانس کوچولو درباره ی داستان اصلی بعد از پایانش نوشته میشه.
Honey
۰۱ اسفند ۱۴:۰۱

خیلی داستانش جذاب بود و دوست داشتم این فیکشن رو. لیام شی مثل همیشه ترکوند. واقعا قلمش عالیه. 🌟🌟🌟🌟🌟

RM. kiute.ARMY

سوت بلبلی میطلبههه!!
نسیم
۰۱ اسفند ۱۳:۵۵

جسارت نباشه ولی دوتا غلط تایپی توی مقدمه هست که اصلاح بشه بهتره 🦋. ممنوعیت و مسیحیت

RM. kiute.ARMY

نه بابا نفمایید شما صاحب اختیارید بسی ممنونمممT^T
Sara
۰۱ اسفند ۱۲:۰۰

واو

اوکی

زندگی

میدونید جوری که دانشگاه داره پارم میکنه لایو جانگ کوک نکرد

دارم به باد میرم

این ترم با چند استاد به معنای واقعی کلمه دیوث گیر افتادم هنوز اول ترمه نامردا پارمون کردید

ددی من کوکوی میخوام

میخوام کمکم کن من دگیر نتوانم

یه کوکوی به من برسونید 

RM. kiute.ARMY

الهییی:"((
ترم اول میگن کلا خیلی باید وازلین زد:")) روغن بنفشه هم پشت بندش!

مادرصلواتی ها-_-

وایسا یه چند تا دارمT^T

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv,namjin.monster-1_1kgu.pdf

https://uupload.ir/view/mp7t_naughty_boss_full_kookv(_vkookplanet)_ie1.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv.uglybeta_1dqg.pdf

https://uupload.ir/view/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D9%BE%D8%B3%D8%B1_%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C_km0j.pdf
اوژنی
۳۰ بهمن ۲۳:۴۴

های اهم اهم کمی معذبم سو به خاطر اینکه یک سال بیشتره فیکای اینجا رو میخونم و تازه دارم نظر میدم و حس خوبه داره

عامم میشه من بهت بگم هیونگ؟بیکاز همه میگن دد میخام متفاوت باشه 

میتونم؟

جوریکه فیکو نخونده اومدم با ذوق کامنت گذاشتم-

RM. kiute.ARMY

های عزیزدلم چطوریایی*^* عایگووو راحت باش نفس اینجا همه با زیرشلواری ان😂 قربونت که بیبی نوش جونتتT^T
البته فدات شم هرچی راحتی صدام بزن*-*

-کیووووووووووت سیلنتارثسلنقرالصنقث
𝐓𝐢𝐦𝐨𝐭𝐡𝐲"
۳۰ بهمن ۲۱:۵۹

پشمانم 

وای

بلخره یه فیک که با سلیقه من جوره پیدا کردم...

تنکیوووووووووووو هیونگگگگ و فایتینگ به نویسنده

 

VK 🐻🐰

خوشمان آمد. 
فایتینگگگگ به همههه💪🏻
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۳۰ بهمن ۲۱:۲۳

شت...

این خیلی جذاب بنظر میاد!

VK 🐻🐰

خیلی خیلی جاذاب👌🏻
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ بهمن ۲۱:۲۱

ولی نباید

مامی دونت نو ددیز گتینگ هات

ات د بادی شاپ

دویینگ سامثینگ انهولی

تو مغزم پلی میشد😔

اونم با صدای جی کی😔

VK 🐻🐰

منم الان داشتم می گوشیدمش😂😂
💜💙 Blue girl 💚💜
۳۰ بهمن ۱۹:۵۴

وای سلام ددی ❤️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد مدت ها اومدم ( یه هفته سخته ) 🤫🤫🤫

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آره دیگه ، انقده دلم تنگ شده که فکرشو نمی تونی بکنی ... ❤️💜💖💜💖❤️❤️💜💖💖

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I want to kiss your hands and massage your back for the hard work you are doing and say in the flesh: Thank you for being my heart.... You are our soul and you give us energy .

امیدوارم همراه با تولد هوپی قشنگمون و فوت کردن شمع هاش تو هم به همه خواسته هات برسی عزیز دلم ❤️💜💖

مرسی که فیک جدید گذاشتی و ممنون بابت پارت جدید پدوفیل .

خسته نباشی دلاور و خدا نگه دار تو و آرزوهایت ❤️💖💖💖💖💖❤️💜

 

 

 

 

 

 

 

 

و فیک جدیده تهکوک هم خیلی قشنگه و بابت اینکه پارت جدید I'm not 

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزدل منننT^T

عایگووو تاج سرممم خوش اومدییT^T

ای قربون دلتتتتتت بشم مننن کیوتمم:")))

آخ..قودایا!! انگلیسی نوشتنت رو ببوسم منT^T
فدای دل مهربون و زبون شیرینت شم زندگیممم ممنونم:"))
وظیفه است جانان خجالتم ندهههT^T
سلاممممتتتتت باشییییییی همچنییییننن!!


تثابهعنصثلبقنصعغ عزیزدلی زندگیمT^T
فاطمه
۳۰ بهمن ۱۹:۲۱

من قول میدم اینو بخونمممممم  ولی اول بزار اون‌یکی که تازه آپ کردی  رو بخونمممممممممممممممممم

VK 🐻🐰

عافرن عافرن
منم اتفاقا میخوام بخونم 
Jeon Molly
۳۰ بهمن ۱۸:۵۷

عه وااااا خواهر ددیییی اومدهههه 

سلامممممم

 

کلا یه روز موجود نبودم تو اینترنت 

اوننننن لاااییووووو تولدددد هوپیییی و جیمینننننن

و اونننن بغلشونننن

نمیخواممممم این دوتا روووو

* وقتی زور میزنی کوکمین شیپر بودنت رو نشه

ولی ددی یه چیزی میگه این فیکه آنهولی خوبه !!

ولی من کوکمین میخوامممممم

میدونی چند وقته اپدیت کوکمین نداشتیم؟؟

کوکممییینننن

RM. kiute.ARMY

سلاممم رسووونددT^T

کلا همون روز هم همه ی اتفاقات میوفته😂
دیدی لایوشووو:")))

هوپمین الان جوری شدن که ذکر "لبیک یا هوپمین ایز گی" زیر لب از دهنم نمیوفته😂😂

خوب تر از خوووب!

بخدا به نویسنده ها بگو و من فقط پست کننده ام:">
شِفا 🖤🕳️
۳۰ بهمن ۱۸:۵۶

تیریخیدا کامنت هارو یا کلن باز بذار یا ببند سوز نیاد😢😂

ورود خاخور جان هم مقدم و گلباران و ازین جلف بازیا🥳🤪

 

میگم... عاشق نویسنده های اینجام ها😂😂😂 تا بنگتن ی حرکتی میزنن یا میگن سریع ی فیک مینویسن ازش🤣🤣🤣 یا اسم فیک بهش ربط داره 👀😂

VK 🐻🐰

چشمممم چشممممم
مرسییییی بالام جان
اونام عاشقتن 😂💜
این است گدرت نویسندگانِ سایت فضایی ها😂 پیگیر تر از ما نی!
تنهای تنهاااا
۳۰ بهمن ۱۸:۰۵

یااااااااااااا.....اینجاااا چه خبرععع....یعنی ارزوووم براورده شد....رعیلییییی

VK 🐻🐰

یعس یعس😎
Nargesyz
۳۰ بهمن ۱۷:۵۸

برای اولین بار فک کنم قراره فرصت شم😔

ورود خواهر گرامتم به سایت تبریک میگم🌚

و اینکه...بعد از مدت‌ها یه فیکشن فول تهکوک تو سایت دیدم:))))

اشک-

دوست دارم ددی🌚🤍

RM. kiute.ARMY

شماره حساب بدم شیرینی این فرستیت رو واریز کنی😔
نوکرمممم ممنونم عزیزدلممT^T
حلال اوسون...خمس و زکات نشه فراموووشش! لامپ اضافی هم خاموش کن در مصرف گاز صرفه جویی شهT^T

من بیشتر خوشگلههه😎
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان