BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Blood Lake

img_20230223_133709_717_mkmo.jpg

🍷FULL🍷

نویسنده Sh.S
کاپل تهکوک 
ژانر دارک . رمنس . اسمات . وحشت انگیز . سد اند
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 164
وبلاگ نویسنده کلیک کنید "
چنل تلگرامی نویسنده کلیک کنید "

     

برشی از داستان:

روی سکوی آخر احترام گذاشت و همونطور که گریه میکرد لبخند زد:

+من پایانو عوض کردم. خوشتون نیومد؟:)

  

⛓🦢🖤DOWNLOAD🖤🦢⛓

  

 805_vpfe.png

۱۵ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
AvA
۰۲ فروردين ۰۴:۲۶

سلام دد چطوری 

از دیروز شروع کردم به درس خواندن و نوشتن چون بعد از عید فصل امتحاناته و حتی نمی تونیم مث آدم بخوابیم 😩

 

آااا راستی من نفهمیدم این آخرش چیشد تهیونگ واقعا مرددد؟

RM. kiute.ARMY

سلام وجودم تو چطوری؟*^*
الهی بگردمممم:"(

اره متاسفانه😭😭😭😭
Maria
۲۰ بهمن ۲۰:۲۳

شادی اینو تو چنلش با یه قسمت پایان داد:) 

RM. kiute.ARMY

قابل توجه دوستان و اشنایان!
به چنل شادی مراجعه کنید!
Jihon
۰۶ آبان ۱۸:۵۵

چرا limit breaker متوقف شده؟🥺

RM. kiute.ARMY

والا دیگه نویسنده هاشون متوقفش کردن:">
mahi
۲۰ مهر ۲۳:۰۱

وَیییییییییییی

چه سد اندییییی وَییییییی

من فیکشنای اکلیلی و رنگی رنگیتو همه اشو خوندم

ولی این ساید مخالفت حرف ندااااشتتتت

کیف کردمممم

 

ولییی

اگه جانگکوک خودشا میکشت یکم غم الود تر میشد

ولی با همینم زار زدم

دمتتت گرررممممم

RM. kiute.ARMY

خوشت اومده هااا😈

نوش جوووووووونتT^T
منم
۱۷ مهر ۱۹:۲۶

ددی جونم....

من بهت یه پیام خصوصی دادم ولی الان با اجازتون چون بلد نیستم با سایت کار کنم نمیدانم کجاست...

چگونه وقتی بهت خصوصی پیام دادم جوابتو ببینم ددی؟

RM. kiute.ARMY

فدات شم درصرتی جوابمو میبینی که تو سایت اکانت داشته باشیT^T
Kim bora (خیار🥒)
۱۶ شهریور ۱۵:۳۳

دد وایب ومپایری میده

اصن وایب کارای اس اچ اس

هعییی گاددد

چرا سد اندهههه

RM. kiute.ARMY

اصن وایب میده فقط بری زیر پتو ضجه بزنییییییی!!!
Jihon
۲۳ مرداد ۰۲:۵۳

ددی میشه لینک فیک limit breaker رو بدی؟

هر چقدر میگردم تو سایت نیستT _T

RM. kiute.ARMY

قربونت برم اون متوقف شدهT^T
هیونگ لاین
۲۱ مرداد ۱۶:۲۷

سلام یک چند وقت نبودم قبل دانلود زیاد کرده بودم بعد امدم برا همه نظر داد این رو خیلی دوست داشتم ولی داشتم میخوندم تو لبتاب صفحه گیر کرد رو عکس وسط فیک تو صحنه اهم اهم  بعد خواهر کوچیکترم تو اتاق بود خدا رو شکر داشت بازی میکرد وگرنه دنیای بچه گیش به فنا بود 

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزدلممم*^*
ای وای بر من...
وسط فیک های شادی انتحاری وصله هااا مراقب باشید😂😂😂😂
یع آرمی
۲۰ مرداد ۱۳:۳۰

میگم دد من با اینکه دیدم سد انده و دیدم که برشی از داستانش چیه و با اینکه عین چی زار میزنم پای اینجور فیکا و از هوپی و موچی ترسو ترم ولی بازم پریروز خوندمش و الان پس از دوروز افسردگی اراده کردم کامنت بدم!

 

آخههههههه اااییییییییییییییننننننننن چیییییییییییییی بیییییییییییددددددد

 

بههههه چهههههه جررررررررررررععععععععتتتتتییییییییییی کوووووووووکیییییییییمووووووووو رووووووواااااااااانننننننییییییییی ککککرررررردددددهههههههههههه

 

احساس میکنم خودم روانی شدم

 

حالا دد خوشملم که تازه ترکی هم بلده جهت تسکین درد هایم بهم یه فیک دوره چوسانی دختر پسری از کوک بده!

 

الان قشنگ صندلی رو به پیاز ربط دادم

 

نکته: اونی که اسم دختره مینسو بود و خودشو مینهو جازده بود خوندم!

 

ماچ پس کلت ددی جان!

 

بااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی

RM. kiute.ARMY

لامصب این جا زخمش خوب نمیشههههه😭😭😭😭

یاران چه غریبانه...
رفته اند از این خانه...

دور از جووونT^T

جانیم سنه گوربان😂
الان این فیکی که گفتم رو لین بدم یا یه فیک جدید؟T^T

موچچچچچ متقابل عمرممممم*^*
باییییT^T
Maria
۱۸ مرداد ۰۰:۱۰

RM. kiute.ARMY

 

من خطاب به شادی:

هستی ام را به آتششششششش کشیدیییییییییییی

سوختم من ندیییدییییییییی ندیدییییییییییییییییییییی!!!

 

 

حق؟ 

نه تا وقتی آبا رو داریم. 

 

RM. kiute.ARMY

آبا فداتههههههه عمر منننننننT^T
Karen kook
۱۳ مرداد ۱۷:۰۲

ولی.....این چه کاریه که با خودم میکنم:)

سری قبل fox skin رو خوندم و باعث شد از اون موقع به مدت یه سال هیچی نخونم و بمیرم از گریه........

این بارم اومدم یه چی شروع کنم اینو خوندم:)))))))))))))))))))))

خدافظ :)

میرم بمیرم تا یه سال دیگه

 

RM. kiute.ARMY

من خطاب به شادی:
هستی ام را به آتششششششش کشیدیییییییییییی
سوختم من ندیییدییییییییی ندیدیییییییییییییییییییییی!!!
Park Lily
۰۶ مرداد ۲۳:۰۴

خب خب سلام ددی چطوری؟

شاید منو نشناسی خب حقم داری اولین باره دارم زر میزنم))

گفتم حالا که همه ددی صدات میکنن چرا من نکنم؟😀

تا حالا اینجا دو تا فیکشن خوندم یکی این که اصن خیلی عر زننده بود و واقعا قشنگ بود و یکی All mine🥲

حقیقتا من اولش فکر کردم آخرش بچم کوکی مرد ولی وقتی اومدم کامنت بزارم و کامنتارو ناخواسته خوندم فهمیدم پسرم ته ته مرده (تسحسوثد) و رفتم دوباره آخر فیکشنو خوندم و رسما عر زدممㅜㅜ

هم خیلی قشنگ بود هم انتظار آخرشو نداشتم هم سر پارتای اسماتش به طور عجیبی خجالت زده شدم که دارم اینارو میخونم😂🥲🥲

خلاصه همین دیگه..

کیس رو کله کچلت ددی)) ولی نامجون کچل کرد عررر🥲

من دیگه برم گمشم یه فیکشن دیگه بخونم)))

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممم شما چطورییی؟*^*
نگو زر عزیزدلممم وب خودته قشنگمممT^T
راحت باش خوشگلههه😎
ای بابا هردوش قابلت رو نداره که عزیزمممم:"))) مخصوصا آل ماینننT^T
این فیک خنجری بود از پهنا تا عمقمون...
آی آی آی آی😂

کیس متقابلللT^T انفاقا عهد کردم که نامجون بره سربازی منم کچل کنم منتها خانواده وا نمیدن:")
برو بخون عزیزدلممممT^T
:)
۳۱ تیر ۱۱:۰۸

نابود شدم🤝

انتظار همه چیو داشتم غیر این😐💔

شوک بدی بود، خیلیییی بد بودددد

ولی فیک قشنگی بود😔❤️

RM. kiute.ARMY

با ما انتظار همه چیز را داشته باشید که انتظار همه چیز شما را نداشته باشد😔

نوش جونتتتتتتتتت عسلمممم قشنگی از خودتههههT^T
اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه
۰۲ تیر ۱۶:۴۵

یا جد سادات 

انتظار همچین چیز خشنی رو از اس. اچ. اس صافتمون نداشتم همیشه بد بدش بچه سقط میشد یعنی بعد خوندن out jung kooki همچین چیزی لازمه که از حس و حال اروم ولی استرسی در بای بری تو حس و حال روانی چندشخصیتی کصخل بالرین😂

خیلی نیازه این فیک رو همه بخونن 

میگم ددی نظرت چیه به چند زبان مختلف مثل: انگلیسی، کره ای، ژاپنی ترجمه کنی بعد تو سات های خارجی بزاری جالب میشه ها دیکشنری گوگل ترجمه گر خوبیه نهایتش یکم کتابیه که فک میکنن سبک نوشتن اس. اچ. اس اینه 

فقط بگم اون تهش خیلی باهال بود که میگه به معشوقش که با چشمانی باز رو رمین افتاده نگاه کرد و بعد با چشمانی خیص تعظیم کرد و نم چی چی گفت یادم نی ولی خیلی باهال بود از ترس خندم گرفت😂🥲

RM. kiute.ARMY

قشنگ سرد و گرم کردی ترک که هیچی، دچار گسل شدی دخترم😂
از واجبات کفایی!
خیلی تو فکر همچین چیزی بودم و میخواستم برای زبان های تاجیک و اردو و پشتو اول این کار رو کنم -بخاطر ارادتی که به زبان های مشتق شده از پارسی دارم- اما خب...سخت و زمان بره و ممکنه اون حالت یونیکی که توی زبون اصلی داره رو از دست بده برای همین باید واقعا وقتی دارم تبدیلش میکنم به اون زبان ها مسلط باشم:">
اون ترس از خنده رو شاشخند، یعنی ترکیبی از شاش بند شدن-کنایه از ترسیدن- و خنده میگن😂 با تشکر از پدر عزیزم که این اصطلاح رو ساخت.
منتظر:/
۲۶ ارديبهشت ۰۱:۴۶

به جون خودم همه رمان هارو خوندم ترو خدااااااااا باز جدید بزارید از ورژن کوکوی جون انواتتونننننن

RM. kiute.ARMY

چشم چشم اگه نویسنده ها گذاشتن چشم:")
Sh.s
۲۲ ارديبهشت ۰۱:۴۲

دلم خواست یه فیک عذاب اور دیگه بنویسم ولی حسش نیست دوباره سایکو شم

سه روز اولی که شروعش کرده بودم تو اینه و رو کاغذ باید تمرین میکردم که ببینم حسش چجوریه که کسی جز خودتو رو به روت ببینی

شبا هم که رسما ک*خل میشدم از ترس زیر پتو مچاله میشدم

بعد از شب سوم دیگه عادی شده بود

اینجوری که یعسسس از من ترسناکترم مگه تو این اتاق هست؟

الان که بهش فکر میکنم وضعیت ناجوری بود پس خدانگهدار🤣

RM. kiute.ARMY

اون خدانگهدارتتتتتتت لعنتیییی کباثتتتت علمعغلنلتلابنعللنغالنغ😂😂😂😂
کرممممم آسکاریسسسسسسسس😂😂😂

ریدر ها
stay
۲۰ ارديبهشت ۱۴:۴۴

خیلی سقط جنین بده 

مثلا اون تیکه که لخته خونی که بچش بود رو روی کاشی دید خیلی ترسناک و غم انگیز بود 

RM. kiute.ARMY

خدا سر هیچ احدی نیاره...
stay
۱۸ ارديبهشت ۱۶:۰۰

این خیلییییی قشنگ بود و خفن یه حس جالبی میداد جوری که میتونستی تصورش کنی انگار داری فیلم میبینی 

پینک لاو این نویسنده رو تازه خوندم 

پینک لاو خیلی فصل دومش غمگین بود بعد من دیشب تا صفحه ۳۳۹ پینک لاو2 رو خوندم بعد خوابیدم 

ولی خواب بدی دیدم خواب دیدم مامانم حامله بود و بچش سقط شد میخواست خودکشی کنه بعد که از خواب بیدار شدم فهمیدم نباید تا ۳ صبح فیک بخونم😐خیلی تاثیر میزاره 

تو خواب گریههههه میکردم خیلی بد بود

RM. kiute.ARMY

امان از قلم Sh.s...

وای فصل دوم پینک لاو تنسلنزتعشثلنبغضنصغن
سقط جنین از سخت ترین تجربه ها میتونه باشه...حتی از زایمان هم بدتر...

خداوکیلی قبل خواب فیک خوندن رسما انگولک کردن اعصابه😂😂
Kim ma
۱۸ ارديبهشت ۱۳:۳۱

الان من بخونم با نخونم دد 

بابا لامصب من دیگه گه بخورم قبل خوندن فیکشن بیام نظرات و بخونم 

گهههههبخورمممممم

RM. kiute.ARMY

نه دور از جووووون:">
اما اگه تحمل یه پایان رو به افقی داری بخون😂
Kim mahsa
۱۶ ارديبهشت ۰۴:۰۸

سه ساعت دیگ باید پاشم گمشم مدرسه ولی دارم واسه این فاکینگ فیک گریه میکنم 

ن جدی قصدت از نوشتن این فیک چی بود

ازار دادن روح مردم؟

الا خودم پاره میکننممربمسدسمنسمس تهیونگ بچممممم مظلوممممزنخیدسمپسمس

RM. kiute.ARMY

یاران چه غریبانه یاران چه غریبانه😔
فاطیما کهریزی
۲۰ فروردين ۰۰:۴۵

.

VK 🐻🐰

.. 
ستیده
۱۹ فروردين ۱۷:۴۱

اوکیییی.قوی سیاه داشت اذیتت میکرد

چرا تهیونگو کشتتییییی😭😭😭😭😭😭😭نههههههههه

بچم اینجا بی گناه ترین بودددددد😭

VK 🐻🐰

هعی هعیییی😔😂
mobina
۱۹ فروردين ۰۳:۰۹

های ددی

چطوری عشق من

چه خبر؟ 

RM. kiute.ARMY

خوبم دورت بگردم من تو چطورییییی؟T^T
stay
۱۸ فروردين ۰۱:۴۸

اها 

من واقعا قصد اجبار ندارمااا 

اگر نویسنده دوست داشته باشه میتونه بزاره من واقعا قصد اجبار ندارم واقعا میگم 

RM. kiute.ARMY

نه نه شما صاحب اختیاری دورت بگردم عزیزمیT^T
stay
۱۴ فروردين ۱۹:۴۹

های 

یه سوال تو قلمت در حد مرگ قشنگه چرا از استری کیدز و تی اکس تی ننویسی 

من احتمال میدم فن اسکیز و تی اکس تی باشی البته فقط فرضیه خودم از بعد فیکشن آلفاس گفته باشم

به هر حال من تمام فیکات و خوندم و قلمت و خیلی دوس دارم امیدوارم درخواستم پذیرفته بشه

RM. kiute.ARMY

های دارلینگ*^*
عایگووووT^T بستگی به نویسنده داره که مایل به نوشتن باشه یانهT^T
یکی ک دیگه سایلنت ریدر نیست
۱۲ فروردين ۱۳:۳۵

نایسسسس

RM. kiute.ARMY

فداتممم*^*
mobina
۱۰ فروردين ۰۲:۴۶

ددی هارو هست تو گپ

میخواد مختو بزنه 

حواست باشه

RM. kiute.ARMY

من که مخی ندارم😂😂😂😂
mobina
۰۸ فروردين ۰۱:۵۱

ددی سنگ تموم گذاشتیا

کلی فیک گذاشتیا

RM. kiute.ARMY

نوکر شمااامT^T
mobina
۰۸ فروردين ۰۱:۴۶

عه

ددی یه سر بیا زنحان

ببینمت

نیای ناراحت میشما

RM. kiute.ARMY

میام دورت بگردمممم حتما میاامT^T 
mobina
۰۷ فروردين ۱۶:۰۶

ددیییی

بابابزرگ شدنت مبارک

 

RM. kiute.ARMY

7 فروردین نوبت زایمان بود یعنی؟😂😂😂
گریه
۰۶ فروردين ۱۷:۱۳

انقدر پای این اشک ریختم حس میکنم آب تو بدم نیس 

😭😭😭

RM. kiute.ARMY

اداره آب هم آب هاش خشک شد درک میکنمT^T
mobina
۰۶ فروردين ۰۰:۵۱

ددی من سـَنی چوخ چوخ سِویرَم. 

I Love you

 (灬º‿º灬)♡ 

RM. kiute.ARMY

من د سنه چوخ ایسترم گوزلیمممممT^T
mobina
۰۴ فروردين ۲۰:۴۹

های

ددی 

چطوری

ددی امروز تو گپ تل دو نفرو طلاق دادم

بیچاره خیلی ناراحته

 ಠ﹏ಠ 

RM. kiute.ARMY

های بیبی چطوریایی*^*

خب چرااا طلاق؟؟ نمیشد توافقی زندگی کنین؟T^T
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۰۴ فروردين ۰۴:۳۲

عام...چرا من اینو الان دیدم؟!..........

RM. kiute.ARMY

اون زیر میرا بود...شاید هم برات الان ظهور کرد😂
mobina
۰۴ فروردين ۰۰:۴۸

عه

ددی منم ترکم

چقدر خوف

اهل کجایی؟

RM. kiute.ARMY

به به مبارکهههههههT^T
من تهرانی ام اما اگه اصالت بخوای مادرم زنجانی عه اما خب ترک بیجارِ کردستان محسوب میشه و پدرم ترک اراکه، منتها خود اراک نه و یکی از شهرستان هایاراک که یکم لحجه ی ترک همدانی داره.
فرض کن اسممو بنویسم، مگه میشناسی؟
۰۳ فروردين ۱۲:۱۶

ددییییی من نباید گریه کنم.. 

نهههههههههههههههههههه چرا اخه؟ 

ینی اگه جونگکوک نمیخواست نقش قوی سیاه رو خوب بازی کنه ته ته نمی مرد؟ 

ینی کوکککک با دست خودش زد معشوقه بدبختشو کشتتتتتتتتتتتتتت؟ 

بخدا زار زدن رواااست :|

ددی من الان تقریبا سه چهارم فیکای سایتو خوندم و باید بگم از کارای اس اچ و کیمیا خیلی خوشم میاددددددددد 

اس اچ که اصن یه چیزایی می نویسه نمیشه نخوندش لامصب

ولی کیمیااااااا اصن من با همه ی فیکاش ضجه زدم. 

بقیه نویسنده های سایتم که اصن رو چشم ما جا دارن. ددی خودتم فیک مینویسی؟ یکی دوتاشو بهم لینک میدی؟ 

چقدر زر زده ام*

اوکی من یچیز دیگه هم بگمممم بعد راحت میشیییی از دستممم

این فیک آیم نات عه پدوفیل هستتت

دد؟ کی فول پارتش نازل میشه؟ بخدا من بعد از سه روز با ذوق گوشیمو روشن کردم بیام کاملشو دانلود کنم دیدم هنوزم همون آشه و همون کاسههههه 

خب دیگه

همین بود

هوففف

بایییییی دد دوستت دارممممممممممممممممممممممممممم 😔😂💔

 

RM. kiute.ARMY

سورپرایز لعنت شده و فاکینگ وحشتناک همینه:"))

بابا این دوتا واقعا خدان...
کیما کیمیا...بابا بخدا میکشه آدمو:"))))))

نویسنده های سایت اصلا رد شن از روووووم!!!
والا ک.صشعر نوشتن😂😂 اما لینک آرشیوم رو بهت میدم جهت فراهم کردن موجبات خنده و شادیت😂 کلیک
نه نگووو وب خودتهههT^T

دورت بگردم 7 ام فروردین میاد:">

منم دوستت دارم تاج سرمممممممممT^T
mobina
۰۲ فروردين ۲۱:۲۰

ددی

فیلتر شکنم خاموش بود سایت باز نمیکرد 

فیلتر شکنو روشن کردم سایت بالا اومد

عجب زمونه ای شده

😑

RM. kiute.ARMY

پشمام...یعی سایتم داره ادا تنگا رو در میاره؟
baby bunny
۰۲ فروردين ۱۶:۴۳

باشه ولی قلبم هنوز سرش درد میکنه :)

RM. kiute.ARMY

الهی من فدا گلبت بشم:")
Julia-
۰۲ فروردين ۰۹:۰۵

-اشک

خیلی‌قشنگ‌بود")

RM. kiute.ARMY

ای ژانا:">
نوش ژونT^T
کیم جانگکوک
۰۲ فروردين ۰۱:۱۴

سلام ددی جونمممم

عیدت مبارککک

RM. kiute.ARMY

سلامممممم قشنگمممم عید تو هم مبارککککT^T
mobina
۰۱ فروردين ۲۳:۲۱

ددی تو ترکی؟ 

RM. kiute.ARMY

بلی*^*
Maya
۰۱ فروردين ۱۴:۵۲

بعد از مدتها سایلنت ریدر بودن این فیک باعث شد از اون حالت روحی بیرون بیام 

لعنتی این خیلی خوب بود 

قرارع تا مدتها توی ذهنم ثبتش کنم 

 

RM. kiute.ARMY

به به انقلاب شد😔
نوش جونتتتت!
mobina
۰۱ فروردين ۰۲:۳۱

های ددی چطوری

عیدت مبارک

سال خوبی رو برات ارزو میکنم

همیشه رو لبت خنده باشه

بیا بغلم

ماچ آبدار

عاشقتم

لاو من

شیرینی برات نگه داشتم با کیک

ماچ

RM. kiute.ARMY

هایییی مبینای منننن!!
بایرامممم توهم مبارککککک!!
متقابلاااا مبینای مننن دورت بگردممممممممممT^T
از اون ماچ تفی های غلیظ😂😂😂
عاشقتمم یه عالمههه!!
خودتو برام نگه میداشتی صدتا شیرینی بود بیبی😔
مووووچ!

mobina
۲۸ اسفند ۲۳:۰۴

های دد چطوری

جدیدن تو گروه تلگرامم و چون فیلتر شکن بزور وصل میشه کم سایت میام

چه خبر

ددی حوصلم سر رفته

فیک نداری؟ 

به هر حال عاشقتم

فایتینگ

ماچ

RM. kiute.ARMY

های مبینای مننن*^*
عایگوووو فدا سرتㅠㅡㅠ
سلامتی رهبر😂😂😂
چرا چرا اتفاقا فیک گذاشتم یه عالمه!
فایتینگگگگ بکککک🥺🥺💛
موووچ!
هیچکس
۲۸ اسفند ۲۱:۰۷

عادیه بخوام عین سگگگگگگگگگگگ رو زمین بشینم و گریه کنم
ی روز قبل عید و من افسرده شدم گادددددد

 

VK 🐻🐰

عادیه باور کن همه همینیم🥲🤝🏻
IC.7
۲۶ اسفند ۱۳:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

واعو تحسین برانگیز بود

خیلی زیاد 

+دلم برا اینجا تنگ شده بود

++ و همچنین تو ** 

+++بعد از مدت های خیلی طولانی اولین فیکی ک خوندم اونم با این استوری لاین ب این زیبایی

RM. kiute.ARMY

الهی من دورت بگردم یخمک من:))))

نوش جونت باشهههه ستونننننT^T
یک عدد ستیزین و اس‌اچ‌ال
۲۶ اسفند ۰۲:۰۹

من نمیتونم این ژانر رو بخونم و الان مثل سگ عذاب وجدان دارم چون این فیک شادیه و منم یه اس اچ ال فاکیم😭😭😭😭

VK 🐻🐰

عیب نداره بابا دنیا دو روزه پاشو برو بخون😂😔
SH ..
۲۵ اسفند ۲۰:۳۵

این فیک هم خیلی خاص بود؛ سه چهار باری خوندمش تا الان😂 کراش داگی زدم رو قوی سیاه:/  حس می‌کنم منم یه قوی سیاه تو وجودم دارم..*-*

VK 🐻🐰

باه باه باه باه😂😔💜
SH ..
۲۵ اسفند ۲۰:۳۱

حیحی ممنون بابت راهنمایی هاتون:))) 

میرم که نوشتن رو شروع کنم 🤓😎

بوس روی گونه سمت چپت- 

VK 🐻🐰

قربانت
فایتینگگ💜✌🏻
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۱ اسفند ۱۷:۵۹

ددی بالاخره اینو دان کردم..

قراره بخونمش و مث صگ عر بزنم و افسردگی بگیرم 

هنوز میترسم بخونمش:")

RM. kiute.ARMY

168 صفحه است...
اما به 168 روش آنگولایی، سامورایی، راموسایی، ابداعی و غیر ابداعی، ثبت شده و ثبت نشده، به روح و روانمون چنگ میندازهT^T
handsome sokjin
۲۰ اسفند ۲۳:۱۸

ددی روت کراشم چیکار کنم 

RM. kiute.ARMY

الان من بخوام بدزدمت چی کار کنم خوشگله؟!
Purple Bunny
۲۰ اسفند ۰۰:۰۴

سلام ددی 

ددی میشه بازم فیک سد اند تهکوک معرفی کنی:/

RM. kiute.ARMY

سلام بنفشک*^*
سامبادی تو لاو رو پیشنهاد میکنم صگییییی!
SH ..
۱۹ اسفند ۱۸:۳۶

هایییی 

بنده یه تازه وارد عستم و چنتا سوال دارم*-*

ممنون میشم اگه جواب بیدین:))

استانداردهاتون برای نوشتن فیکشن چیه؟ یعنی یه فیک چه پتانسیلی باید داشته باشه تا شما تو سایت قرارش بدید؟ 

و سوال بعدیم هم اینه که...با چه برنامه‌ای با گوشی می‌تونم نوشتن رو شروع کنم؟ متاسفانه دسترسی به لپ‌تاپ ندارم:( 

همه فیکشن ها باید پوستر داشته باشن؟ آخه کارم زیاد تو ادیت و این حرفا خوب نیست...

سوال آخرم اینکه...میشه منم ددی صداتون کنم؟😂 بقدا دخمل خوبیم   

عرررز چقد حرف زدم:/

 

 

RM. kiute.ARMY

هاییی!!
به به خوش اومدی نفسممم*^*
البته!

حقیقتا استاندارد هامون اصولا بر اساس سبک قلم حرفه ای و روونه. خود من نسبت به نوشته هایی که خلاقیت دارن توی نوشتن و هم توی سناریو سازی، خیلی شلم و رسما دلم براشون میره!
سناریو خلاقانه، به همراه قلم متوسط رو به بالا. در حدی که حداقل آرایه ادبی داشته باشه و جمله بندی ها جدی و بالغ باشه.

والا بچه ها با ماکروسافت وورد داخل گوشی مینویسن اما اگه نتونن دیزاین کنن خودم انجام دیزاین رو به عهده میگیرمT^T
بله پوستر اجباریه:") اما نگران نباش. من و تو میتونیم دنبال پوستر خوب بگردیم. خودم حلش میکنم بیبی!
البته دخمل خوب مننننننن😂😂😂
دونت ووری وب خودته هانی!
Lili
۱۸ اسفند ۱۸:۴۷

وای وایب عجیبی داش...

ولی انصافن خیلی خوب بودددددددددد

من واقعن مشتاق ذهن نویسندم😂🤏

RM. kiute.ARMY

ذهن نویسنده هم مثل خودش فاکره😂
Rela
۱۸ اسفند ۱۳:۲۴

ای ددییییی ددیییییی دددیییییی سلامممممم

میصتتتتتتتتت ددی جاذابم

بعد مدتها از زیر اب کشیدم بیرون

ک اینو دیدم:))))))چرا شادیییی گمگینننن گشتهههه

چرا چطوری سد اند نوشته:)))))من ب شخصه ناتوانم واسه خوندن این:)))))) فق میخام عر بیزنمممم

RM. kiute.ARMY

سلامممم نفسمممممممT^T
قربون میص بودنت وجودممممم:"))

باز آمد به کنعاااااااننن!!

کلا نیت کامبکش پاره کردنمون بود😂
geigi
۱۸ اسفند ۱۲:۴۸

حوصلم سررفته

تا اخر اسفند به خاطر پخش گاز خبری از مدرسه نیست...

بعد مسمویت تو مدرسمون تعطیل شدیم

راااااااحت

RM. kiute.ARMY

توی این مدت فقط خواب حال میده لامذهب...
mobina
۱۷ اسفند ۲۳:۳۷

تولد یونگیه

 ( ˘ ³˘)❤ 

 (。♡‿♡。) 

RM. kiute.ARMY

وولکککککککک!!
mobina
۱۶ اسفند ۲۲:۰۱

M. kiute.ARMYR

 

های عسلم تو چطوری*^*

چنل اون فیک گفتن حتما باید مستقیم ازشون دانلود کنی برای همین منم لینک هاشو منسوخ کردم تا حق کسی ضایع نشه:")

 

خب ددی لینک چنلشونو میدی؟ 

پلیز

 >_< 

پ

با قیاف

RM. kiute.ARMY

چنل
Liberte_novels

T^T
mobina
۱۶ اسفند ۲۱:۵۹

ددی من یه مرضی دارم اینجوریه که من توی همه ی فیکا و رمانا سینگلم ولی همه ی عاشقا رو بهم میرسونم

بچهاشونم یا قیافشون یا اخلاقشون شبیه خودمه

همه جا حاضر میشم

مواظب خودشونو بچها شونم

دلایلی که سینگلم

جفتم مرده

جفتم یه عوضی بوده و اذیتم کرده

یا هم یه مرض دارم که عاشق نمیشم

مرض تو مرض شده

RM. kiute.ARMY

خب نکن خواهر منT^T عین ستایش چهار شد..
Kim Kamelia
۱۶ اسفند ۱۶:۲۵
های... ددی.... شادی وبش رو آپدیت نمیکنه؟!...

RM. kiute.ARMY

والا چنلش رو آپدیت میکنه بیشتر:")
Yugen :)
۱۶ اسفند ۱۰:۵۲

ببین شادی عزیزم
وقتی من هننننننننننننننننننوزززز تو کف افتر استوری نیو بگنینگم
تو حق نداری فیک جدید بدی
خب!
سایت هم که زدی وووی مبارکههههههههههههه
ولی اون افتر استوری من و یادت نره
مرسی ممنون
(میریم که این یکی رو دانلود کنیم یح یح )

RM. kiute.ARMY

*ریختن آب معدنی پشت سرت
mobina
۱۶ اسفند ۱۰:۲۷

های دد

چطوری

ددی اون فیک که موسیو و لارک بادیگارد نامجون بودن بعد جین میخواست نامجونو بکشه نداری؟ 

اگه داری میشه لینکشو بدی؟ 

RM. kiute.ARMY

های عسلم تو چطوری*^*
چنل اون فیک گفتن حتما باید مستقیم ازشون دانلود کنی برای همین منم لینک هاشو منسوخ کردم تا حق کسی ضایع نشه:")
Rozheen Jeon
۱۵ اسفند ۲۲:۰۴

ددی ژونمم 

یه فیک انگیلسی معرفی کن توروقوداا 

 

RM. kiute.ARMY

انگلیسی...
جواهر بوسان خوبه؟
ولی متاسفانه باید اکانت داشته باشی:"> (تعریف این فیک رو زیاد شنیدم)

https://archiveofourown.org/users/login?restricted=true
Rokajaki
۱۵ اسفند ۱۵:۳۰

اره الان خیلی بهترم ولی بچه هامون بعضیا اذیت شدن خیلی

دد تو فصل دوم wall breaker رو داری؟ اگه داری میشه لطف کنی بدی؟:)♡

RM. kiute.ARMY

الهی من هم تورو بگردم هم بچه هاتونو:"(
نه به مولا ندارمشT^T همین فصل اولش هم نویسنده اومد بهم داد😂
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۵ اسفند ۰۷:۱۳

نمیشه نویسنده ی مهربون هپی اندشو بنویسه بذاره من بخونمممم؟:")

RM. kiute.ARMY

دیگه تهشو زور شدیم این ریخت بیرون:")
mobina
۱۴ اسفند ۲۰:۰۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی معارف اسلامی نه بدرد میخوره نه چیزیش معلومه

تنها درسیه که توش می افتم

ریاضی بیست

عربی بیست

علوم تجربی ۱۹

قران۱۸

انشا بیست(بخاطر همین دارم فیک مینویسم) 

مطالعات اجتماعی سر جمع کلش ۱۸

ادبیات ۱۷

زبان انگلیسی ۲٠

هدیه ۱۴

نتیجه: من توی درس هایی که مربوط به کشور خودمونه ر*دم. مثال هدیه، ادبیات

RM. kiute.ARMY

معارف اسلامی رو اگه دل بدی بهش سریع یادش میگیریT^T
حالا من برعکس تو اصلا دینی رو نمیخوندم هیجده میشدم😂

ادبیاتم سر امتحان نهایی شدم 19.75...

درسای خوبی ان اگه به معلم هات گوش ندی😂😂😂
mobina
۱۴ اسفند ۱۹:۵۵

ددی گفتم مامانم نزاشت برم

مدرسمون امروز در شرف گاز گرفتگی بود

w(°o°)w 

ولی بچه های ما زرنگ بودن خودشونو کشیده بودن بیرون برای فرار از درس

RM. kiute.ARMY

اووو خداروشکر خداروشکر!!
حسابی مراقب باشید...از فردا بای با ماسک جنگی اینور اونور بریم..
mobina
۱۳ اسفند ۱۹:۱۱

ددی قبول داری معارف اسلامی آمادگی دفاعی چرت ترین درسای دنیان

اگه آره بیا یه ماچ بدم بهت با لواشک و شکلات

 

RM. kiute.ARMY

معارف اسلامی رو انقدر دروغ چپوندن توش که من مطمئنم روز قیامت خدا گردن نمیگیره کتابو😂😂😂 دفاعی ام که...بزار دهنم باز نشه مطهرش کنم😂
اومدمممممم!! فقط خودتو بده لواتردید و شوچولات نمیخوام😔
mobina
۱۳ اسفند ۱۹:۱۰

های عزیزم تو چطوری؟*^*

 

ددی 

الان دانش آموزا رو مسموم میکنن

مامانم نمیخواد بزاره از فردا برم مدرسع

یسسسس

یه هفته آزادی

نه به مدرسه

نه به هدیه

هدیه شدم ۱۱

 ( T_T)\(^-^ ) 

RM. kiute.ARMY

اووووو مامانتو قربون کهههههT^T

بسیار عالی😂😂😂
Rokajaki
۱۳ اسفند ۱۵:۴۴

دد میدونی خود آزاری و درد چیه؟ اینکه بعد شیفتینگ و دیدن چند صحنه ازار دهنده بری این فیکشن رو دوباره بخونی و بعد بری مدرسه بمب گازی بندازن تو هر سه تا مدرسه ای که کنار همن و تو آسم الرژیک داشته باشی و بعد حالت بد بشه و دوباره بیای ادامه این فیک رو بخونی و آهنگ گلیمپس اف آس و تی وی از بیلی رو گوش بدی و ندونی بخاطر لغو امتحاناتت خوشحال باشی یا بخاطر حال بچه هایی که الان بیمارستانن... ولی یکی مثه من که تو ی روز همه اینارو باهم تجربه کرده و نمیدونی چی کنه با کمال پرویی همه چیز رو به چپش میگیرد و میاد برای سومین بار این فیک و فیک و وانشات های دیگر سایت را میخواند.... 

این است قدرت شادی که درد دربرابرش زانو میزنه... هقققق دلم خیلی برا بچه هایی که حالشون بد شد میسوزه.. حالا اومد خونه مامانم به شوخی بهم میگه تو که هنوز زنده ای از اونور خواهرم میگه تو مگه گاز نخوردی چرا زنده ای:|😂 فک کنم خیلی مشتاقن بمیرم... تنها کسی که دلش برام سوخت بابام بود:") هیقنده ولی خدا بخیر کنه و جالبه همه تو ی ساعت باهم چندتا مدرسه این اتفاق افتاد... باور کن همش تقصیر امریکاست😔😔😂😂

 

RM. kiute.ARMY

این حجم از خودآزاری کلا همه جا قفله عزیزم...
دردت به جونممممم😂😂😂😂 کمی آرااااممم با گوهر های فراواااننن😂😂😂
وایب این کاراکتر هایی رو دادی که حالشون بده و میرن بار تا برقصن و آبجو اسلامی میزنن😂😂😂
ولی دورت بگردم الان حالت خوبه؟:") ماست و شیر زیاد بخور خب؟؟ رپ انار سمتتون هست بخور باشه؟؟

یااااااا خدا نکنهههههه!!! خالهههه نگوووو!!! دخترت نومزد منههه!!! قربون عمو:"))
اره بابا دژمن این کار ها رو میکنه😔
No body know
۱۳ اسفند ۱۳:۴۴
زیبابودمثل خونی ک اززخم عشق جاریه وادامه داره تابشه blood lake

RM. kiute.ARMY

زیبا نواختی:"))
mobina
۱۲ اسفند ۲۰:۵۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی بلاخره لباس عیدمو گرفتم. 

انقدر خسته شدم

تازه باید برای مسابقه مدرسه هم نقاشی بکشمـ

ددی دعا کن هدیه ن*ینم

بیا بغلم ددی

الان به یه بغل نیاز دارم. 

انقدر ناراحتم

میدونی رویای ناسازگار چیه؟ 

من این حالتو دارم 

بخاطر اینکه خلی تنهامم

هق

 o(╥﹏╥)o 

RM. kiute.ARMY

عه مبارکه عزیزدلمممممT^T
خسته نباشییی!!

دعا میکنم دارلینگ غمت نباشهT^T

اومدممممم*^*
چرا نفسم:"((

نبینم غمتو ک نفسم:")
fatemeh :)
۱۲ اسفند ۱۸:۴۹

وای ف*ااااک

خدای من خیلی حس خوبیه وقتی بعد یه مدت بیای و یه فیک به این زیبای رو بخونی(:

یه حس عجیبی داشت((((:

 

 

ددی منو یادته ؟

مدت خیلی کمیه رفتم و گفتم قرار یه فیک بنویسم ولی نشد/:

چون هم درسام خییییییییییییلی شده و از طرفی هم بلد نیستم کاور بزارم برای فیکم/: (مدیونی اگه بخندی!!)

خو بعدشم اومدم با کامپیوتر فیک بنویسم دیدم خیلی ضایعات هی بیان برن مخصوصا که ننه بابام خیلی روم حساسن):

بعدشم قرار گذاشتم با خودن تا درسام خوببببببب بخونم بعد بیام طرز کار با وورد تو گوشی یاد بگیرم/:

بعدشششششش شروع میکنم نوشتم ایشالا به حق بنگتن(((:

ولی اگه خدای یه فیلم با موضوع یادگیری فیک داری بهم بده (بازم مدیونی بخندی یا ف‌ح‌ش بدی!)

 

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشهههه:">

اره فاطمه ی من تورو بادمهههT^T
الهی عزیزممم!! بگردمت که:"( 
کاور مگه مهمه اخه؟😂 یه چیزی نهایتا میچسبونیم روش.
ای جانیم سنه قوربان که:"((

ان شا الله:"))

نه والا فیلم میلم ندارم😂
mobina
۱۲ اسفند ۱۶:۳۹

های دد

چطوری؟ 

RM. kiute.ARMY

های عزیزم تو چطوری؟*^*
shahzad kim
۱۲ اسفند ۱۳:۰۳

دقیقا یادمه وقتی این فیلمو دیدم تا یک هفته افسردگی مزمن گرفته بودم

حالا نه که درک وسیعی هم داشتم😂😂

ولی خیلی حس عجیب و دارکی داشت واسه همین دیگه هیچوقت سمتش نرفتم

به محض اینکه این فیکو دیدم گفتم یاااحضرت عباس نکنه اینجا هم روانی شه خودشو بکشه

حقیقتا با اخرش پشمام ریخت

بخدا اگه جونگکوک خودشو میکشت اینقدر ناراحت نمیشدم تهیونگ بچم گناه داشت😭

بریم به سمت یک هفته افسردگی دیگه✌

RM. kiute.ARMY

 اوموووو😂😂😂
من دلم میخواد اینجور فیلم ها رو حتما با یکی ببینم اما طبق معمول کسی نیست😂

موافقم...تهش زد مارو هم ترکوند:")

علی برکت الله...
Yuna_2309
۱۱ اسفند ۰۵:۲۷

نه بابا گریه چیه یچی رفت تو چشمام:)

غم عجیبی بود. یکی دیگه ‌هم تو کوکی کوشولوی من زندگی میکرد ک تهیونگو برا خودش میخاست. کوک ب خودش حسودی میکرد:)؟ اختلال دو قطبی؟ رفتارای ضد و نقیض؟

ببین دد من ارومم.

سنسنشنسنسشم حتی نتونستن تا بعد اجرا باهم باشن. کار کوک واقعا دردناک بود. اخه ی ساید دیگه‌ت ک تهیونگو میخاست. چرا گریه و خنده؟ چرا کشتن عشق؟ وای من خالی از کلماتم.

"اون عاشق منه"

:)))))))) اشک میریزم.

طوریکه فکر میکردم کوک خودکشی کنه و اتفاقی ک افتاد:

RM. kiute.ARMY

اره یه پیاز گنده مثلا:") شاید هم یه بادمجون گنده...
ای بابا...

حالا دو دقه به خودش فرصت میداد لامصب چراااااااا:")))

اتفاقش ضربه ی بدی بود ناموسا...
김태형
۱۱ اسفند ۰۱:۳۶

بعد از مدت ها فیک چرا باید سد اند باشه.

هققققققق چشمام

RM. kiute.ARMY

بیا بغلمT^T
mobina
۱۱ اسفند ۰۱:۱۷

ددی گفتم دوستام رفته بودن حسینیه

حیف بجز شاد برنامه ی دیگه ای ندارم و گرنه برات میفرستادم فیلمشو

حالا چرا ندارم

پدر و مادر گرامی مورد عنایت قرارم دادن و چند دفعه مچمو توی خواب گرفتن

RM. kiute.ARMY

الهی عزیزدلمممممممT^T

منم تا پارسال حق نداشتم برم اینستاغولام😂
mobina
۱۰ اسفند ۲۱:۲۴

وای واای ددی بزار بگم

امروز من غایب بودم 

بعد زنگ زدم به دوستم گفتم چه خبر بود مدرسه

گفت چند تا از بچه ها رو اخراج کردن 

بعد ستایش و مبینام توی کلاس با تیغ روی دستشون خط انداختن

جوجه ها خطرناک شدن

RM. kiute.ARMY

پشمام0_0
یه روز مدرسه نبودی انقلاب شد چرا😂😂😂
mobina
۱۰ اسفند ۲۱:۱۳

RM. kiute.ARMY

 

سلام مبینای من*^*

الان سوال پیش اومد تو حسینیه چیکار کردن که خوش گذشت؟😔😂

 

خب ددی جان بزار از اول برات تعریف کنم

 

خب توی سرویس آهنگای ساسی، خلسه و تاک داون و خوندن و رقصیدن

تو حسینیه هم جرعت حقیقت بازی کردن با سوالای خاک بر سری

اون بدبختم تو حسینیه داشت خودشو جر میداد که برای ایام شعبانیه شعر ردیف کنه بخونه بقیم بشنون

ددی همه لباسای مدرسشون سیاه بود با چادر ولی کلاس ما شبیه جوجه رنگیای پخش شده بود هر کی  یه رنگ پوشیده بود. 

 

RM. kiute.ARMY

به به صفا باشه😂😂
حسینیه تا جایی که یادم میاد حرمت داشت نه لذت😂 اما بالاخره ما همه امون توی محدودیت ها شکوفا شدیم😂😂

جررررر جوجه رنگی😂😂😂
Mohadeseh
۱۰ اسفند ۱۷:۳۵

*ریختن چای نبات برات

محدثه ی من امروز سنگ تموم گذاشت و یه عالمه کامنت دادT^T بیا بوقول بچسبه به جونتT^T

عام...ددی یه چیزی بگم؟ بنده چایی دوست ندارم T_T

قربون ددست راه نداره یه نسکافه یا قهوه بدی بهم؟ (*پرو نیستما... یکمی روم زیاده فقط😔❤️*)

 

من تا هر وقت که بتونم کامنت میذارم ددی جونم...و دارم فکر میکنم من از سال 98 تا حالاس توی وبتم! انصافا بزرگ شدم توی وب😔💜 بذار از دست کنکور ف.اکیم راحت شم ایشالا بتونم برات جبران کنم ددی :")

RM. kiute.ARMY

عایگووو فدا سرت از نسکافه های مامانم کش میرم میارم براتتتT^T
(نه حله مهمونی دیگه...منم جبران میکنم وقتی اومدم پیشت...مثلا میگم لباست رو دوست ندارم برو اون توری خوشگل هارو بپوش😔)

اخ که منو وب به فدات بریممم بچههههه امممممم😔
تو خودت جبرانی برام عمرم:") همین که باشی تو سایت غنیمته:")
Mohadeseh
۱۰ اسفند ۱۷:۱۷

ددی: جووووووون چشات چه رنگه بیبی گرل؟😔

عام والا دقیقا نمیدونم معادل فارسیش چیه اما توی اون یکی کامنتمم هم برای all mine هم گفتم، اسمش به انگلیسی میشه hazel eye color ولی متاسفانه نمی‌دونم معادل دقیق فارسیش چیه. میگن «تیله‌ای» ولی نمیدونم درست. این جوریه که قهوه‌ای و زرد و سبز و کمی آبی قاطیه توش😂❤️

ببین اصلا بسی دلبیری من زیاده...😔

RM. kiute.ARMY

پشمام...جنگله که لعنتی!!!
عنتر برقیِ چشم خوشگل...
بلاکی بابا برو که واسه همیشه که قیدتو زدم😔
عاقا...
خدا نشسته چشم تورو نقاشی کرده اون موقع چشم من...هعی...یه قهوه ای خیلی ساده ی ماااات...انگاری که از رو پشکل ساختنش:")
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۰ اسفند ۱۳:۳۷

میخواستم بخونمش یهو دیدم سد انده بیخیالش شدم..

مممااااا هههممممییییننننطططووورررریییی ززززننننندددددگگگگیییییمممموووووننننن رررریییییددددددسسسسسسس بعد میاید فیک سد اند مینویسید؟:)

چرا؟:)

نکنید با ما

RM. kiute.ARMY

دیگه سد شده سبک زندگیمون:")
هاشم جانگ
۱۰ اسفند ۱۱:۳۸

عاححححح در دست توام عاححححح دستم باران عاححححح دهانم باران.

توی کمدا لای لباسا شنیدم تازگیا توی چشلتم سوسک داره.

شما خونه تون مورچه داره نه نداره پس چرا میلرزه تنم آتیش گرفته پیرهنم انگاری داغه بدنم شما خونه تون مورچه داره

من علی رو به رو شد و از این به بعد از مدت آن در سال جاری های آریانا سلام خانم حدیث جان و اغحغتفتتزتبدفحفحقسذ

RM. kiute.ARMY

کاملا موافقم باکامنتت معلومه شما مطالعه دارید😔😂
.
هاشم جانگ
۱۰ اسفند ۱۱:۳۵

سلام خانم جلالی جان وقت بخیر ببخشید مزاحم شدم یه سوال داشتم آیدی سلام عزیزم باشه مشکلی نیست که این دل شده است تا با هم صحبت کردم که در این دنیا را در اختیار شما قرار می دهد گیرد تا الان نه آقای ابراهیم زاده رو دیدم نه تنها در این دنیا دنیا را رسم و در نتیجه این پارت جدید عالی بود محشر آخجون خواستگاری عروسی و به همین جهت است سلام خانم جلالی جان وقت بخیر وقت به به چه پارت های ناب و به یه نفر دیگه هم اشتباهی که از این امتحان میگیرم که در آن به صورت خودکار خودکار اینجا نمایش داده شود و از این رو به رو شد تا در صورت امکان پذیر نیست سلام عزیزم ممنون شما خوبی برای شما عزیزان در مورد استقامت انسان و محیط های بی نظیر و نفیس و به یه جایی نرسم نمیتونم ماشین های صنعتی در مورد این چه حرفیه عزیزم در حالت جامد می چند سال اخیر در ایران در به دست آورد و در نتیجه به خاطر امتحانا در مورد این چه کاری را که در کلاس های آموزشی با زیرنویس صدای تو این دنیا که هستی برات از ته دل آرزوی سلامتی همه چیز را به من بده که و از این رو به رو می خونم در کلاس درس و بحث در این زمینه به این ترتیب که برای ما کشیدید در مورد این که به این ترتیب که به من بده که خاله زنکی و در این زمینه مورد نظر خود را در این دنیا و که از آن به عنوان صورت می گیرد و که از این 

RM. kiute.ARMY

کیبوردت چه پر باره خدا نگهش داره.
یه تهیونگ لاور بد بخت
۰۹ اسفند ۱۷:۱۷

و منی که اخرش داشتم عر میزدم....

اخه با قلت تهکوک شیپره تهیونگ لاور نکننننننن

اولین سد اندی بود که خوندم و خیلی خوشگل بوددددددددد

خدایاااااااااااااااااااااااااااااااااااا

VK 🐻🐰

من اولین فیکی که خوندم تهکوک سد بود😂🙂
mobina
۰۹ اسفند ۱۵:۱۰

سلام ددی

ددی امروز بچه های کلاسمون رو برده بودن حسینیه 

ولی من نرفتم

بعد بچه ها گفتن خیلی خوش گذشت

الان اینقدر نالاحتم

 o(╥﹏╥)o 

RM. kiute.ARMY

سلام مبینای من*^*
الان سوال پیش اومد تو حسینیه چیکار کردن که خوش گذشت؟😔😂

نبینم غم بیبیم رو که!! بیا بغل خودم جیگر طلا غمت نباشه درد و بلات تو سر بقیهT^T
Mohy
۰۹ اسفند ۰۱:۲۸

از ی طرف فیک lm not... که کوک بزرگ شده بود و فقط دوساعت تو افق محوو بودم واز ی طرف این فیک که اصن هنوز از افق درنیومدم :/

قلبممممممممممم

خوندن دوتا فیک به شدت غمگین تو ی روز :)

 

 

RM. kiute.ARMY

اورفیک میکنی هااا:"))
mobina
۰۸ اسفند ۲۳:۴۴

یه ددی دارم شاه نداره 

 

صورتی داره ماه نداره!

 

از خوشکلی تا نداره 

 

به کس کسونش نمیدم…

 

به همه کسونش نمیدم…

 

به راه دورش نمیدم به حرف زورش نمیدم!

 

به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه!

 

ملکه میاد با لشکرش پرنسس ها دور برش…

 

واسه دختر کوچیکترش آیا بدم آیا ندم…

 

به کسی میدم که تک باشه ملک باشه ملک باشه!

 

ددی من رفیق من هم نفس شفیق من…

 

نگین انگشتر من الماس من الماس من…

RM. kiute.ARMY

الان من فقط باهات مری میکنممممممممم!!
بیا باهات مری کنم مبینااااااااT^T بیااااااااا!!
قثلنبعقنبغلصثغعقبصسغلنقص
وویییی مرسییییی بابت شعرررررررر گشنگمممممT^T
اوژنی
۰۸ اسفند ۲۲:۴۸

تغییر شکل دهندگان یا رایحه ی نیش خونین رو خوندی نفس؟

وای نه نخوندم هیونگی میشه لینک بدی بهم؟ ببخشی زحمت میشه برات لاو یو

RM. kiute.ARMY

رحمته عزیزدل هیونگ البته ک میدم*^*

http://uupload.ir/view/ki2_eiym_4_5852477322640229476.pdf/

http://s12.picofile.com/file/8399464668/4_5913498199347169109.pdf.html
Mohadeseh
۰۸ اسفند ۲۲:۳۲

خب بالاخره وقت کردم کامل یه دور با دقت بخونمش...

شخصا باید اعتراف کنم شادی توی نوشتن پیشرفت کرده! واقعا اون کشش و ترس و هیجانم برای خوندنش هر صفحه هی بیش‌تر میشد... تنها چیزی که به نظر خودم کمی جای مانور داشت رابطه ی کوک و ته بود... منظورم اینه که یهو خیلی سریع پیش رفتن، البته شاید همینم داستان جذاب‌تر می‌کرد؟؟!

و بعدش این تقابل کوکی و تصویرش توی آینه... فوق العاده بود...

و اون تهش که گفت :«من پایان رو عوض کردم. خوشتون نیومد؟ :)» یعنی من خزان کامل بودم... عاه...

همه چی خیلی خیلی ملموس بود توش...

دستت درد نکنه شادی که این داستان رو نوشتی

دستت درد نکنه ددی که قرارش دادی

وای خیلی دوستش داشتم جدا...

RM. kiute.ARMY

*ریختن چای نبات برات
محدثه ی من امروز سنگ تموم گذاشت و یه عالمه کامنت دادT^T بیا بوقول بچسبه به جونتT^T
Mohadeseh
۰۸ اسفند ۲۰:۵۶

ددی:

*دیدن نحوه‌ی شیرجه زدنت

همیشه با لباس شیرجه میزنی یا اگر اون توری زردها رو بخرم با اونا هم میزنی تا دل منه پیرپدر شاد شه؟😔

دد شما جون بخواه... از اون زردها هم میپوشم... اتفاقا چشامم چون روشنه رنگ روشن بیشتر باعث میشه دلبری کنم😔❤️

RM. kiute.ARMY

جووووووون چشات چه رنگه بیبی گرل؟😔
Yuna
۰۸ اسفند ۲۰:۱۳

+من پایانو عوض کردم. خوشتون نیومد؟...

خیلی قشنگ بود...

خیلی ...

اشک...

اشک...

و بازهم اشک....

اشک تا دم در پادگان فعلی جین و ایشالا پادگان آینده جیهوپ.....

اشک تا دم در خونه اس اچ اس ....

اشک ... 

و بازهم اشک...

RM. kiute.ARMY

اشک هات رو جمع کردم جا آب معدنی به بچه ها فروختم حلال کنT^T
mobina v.
۰۸ اسفند ۱۶:۵۲

ددی امروز قرار بود برم کلاس نقاشی ولی خسته بودم نرفتم

(الکی.موندم فیک بخونم ) 

بعد اندازه چیز حوصلم سر رفته

هرچی فیک داشتم ته کشیده مثل جیبم

بیا با هم حرف بزنیم. 

RM. kiute.ARMY

وای دقیقا...تو هوا گرد خستگی پاشیدن و من حتی حال خوندن فیک هم ندارم...

لتس تااااککک توگدرررر دارلینگگگگگT^T
mobina v.
۰۸ اسفند ۱۶:۴۷

ددی یه مینی فن فیکشن بود 

Jeon's

یه صحنه بود ته بین جانگ وگوک بود 

چند روز بعد دوتا دوستم همدیگر و بغل کردن یکی از دوستامم وسط بود من یاد اون صحنه افتادم اون دوستم که وسط وایساده بود اون عکسشو دیده بود بعد خودش که درک کرد افتاد دنبالم. 

اصلا اون روز کلا یه ورزش درست حسابی کردیم. 

کل حیاط و مدرسه رو دویدم. 

ولی این که یکی رو اذیت کنی خیلی کیف میده. 

RM. kiute.ARMY

عی فادر آرسون ها😂😂😂😂
ناموسا موافقم! لذتی که اذیت کردن بقیه داره هیچی دیگه نداره.
mobina
۰۸ اسفند ۱۳:۱۹

های ددی 

چطوری؟ 

ددی امروز یه چیز جدید توی مدرسمون کشف کردم

مدرسمون دوربین مخفی داره! 

یعنی هر غلطی که کردیم دیدن

خب حالا چجوری فهمیدم

امروز با دوستم رفته بودیم تو ی اتاق دبیر ها برای اینکه مقالمون رو آماده کنیم

بعد ما هر سوراخ سنبه ای رو گشتیم تا دوربینا رو پیدا کنیم

خدا رو شکر توی کلاسا دوربین نزاشتن و گرنه هممون اخراج شده بودیم 

انقدر خوشحالم میتونم بلاخره با یکی حرف بزنم

ماچ بهت ددی

RM. kiute.ARMY

های عسلی من تو چطوری؟*^*

یا خدا:|
انقدر بدم میاد اینجوری به حریم خصوصی آدم مثل گاو وارد میشن...اما خوبی هم داره دیگه بعضی وقتا میشه به عنوان مدرک استفاده اش کرد ولی در هر صورت کار زشتی ئه.

برای خودشون بد میشه😂😂😂 اون موقع تو مدرسه یکی دو نفر میمونن که بابای مدرسه است و خود مدیر😂

منم خوشحالم که بهم اعتماد داریییی عشقمممممT^T
اوژنی
۰۷ اسفند ۱۷:۳۴

وایی هیونگ جوی دام گریه میکنم که شبیه اسب ابی شدم قطع هم نمیشه لعنتی واییی من هر بار که سد اند میخونم به غلط کردن میوفتم ولی بعدش بازهم میخونم مازوخسیم یعنی منن:)))))

ولی خیلی قشنگ من بود و متفاوت وایی یکی بیاد گریه منو قطع کنه:)

هیونگ عزیزم لینک یه فیک خوناشامی خوب بهم میدی؟سو لاو یو 

RM. kiute.ARMY

الهی من دورت بگردم که فدا سرتتت:"))
اومدممممممم!!

تغییر شکل دهندگان یا رایحه ی نیش خونین رو خوندی نفس؟
Rokajaki
۰۷ اسفند ۱۳:۲۴

وااایییی فقط پشماممممم ی درصدم فک نمیکردم جونگ کوک بخواد تهیونگ رو بکشه... گفت خب اینم مثه بقیه فیکا میاد خودشو میکشه ولی دیدم سخت در اشتباهم این فیک شادیه نه فیکای دیگه:")

ولی وقتی شادی گفت قرار نیست چیزی بنویسه که از احساسات درونیشه واقعا قلبم گرفت... اخه چرا شادی شییی؟؟:) خیلی دوست دارم الان باهاش حرف بزنم ولی میدونی خیلی چیزا رو نمیشه تو جاهای عمومی گفت...

ولی شادیااا اگه میبینی دیگه پیامی نمیدم یا تو گروهت دوباره جوین ندادم بخاطر فیلترینگ و درساعه ولی بدون همیشه و تا ابد قراره طرفدار دو اتیشت بمونم♡♡ و هنوزم خوش شانس ترین فردم که اولین نویسنده ای که عاشقش شدم نزدیک شهری ک من زندگی میکنم زندگی میکنه:) واقعا دوست دارم یروز از نزدیک ببینمت و عین این فنای دیوونه ازت امضا بگیرم و عین کولا بغلت کنم😂💜

بازم مرسی بابت تمام زحماتی که میکشی♡~♡ فایتینگگگگ

RM. kiute.ARMY

نکته ظریف که میگم اشاره میکنی همینه هااا:"))

هوم میفهمم..همین جیگر آدمو چنگ میندازه:"))
یااا تنها تنها همو بغل نکنید وایسید منم بیااااااامممT^T

وای خودا روکا تو خیلی خوبییییییی":")))
رساا
۰۷ اسفند ۰۶:۰۱

ددی دانلود کردم ولی چون سد انده میترسم بخونم 🥺 

قلبمم نمیتونههه چه کنممم؟؟!!! 

RM. kiute.ARMY

تهش اصغر فرهادی طوره، بستگی به برداشت خودت دارهT^T
آدمیزاد
۰۷ اسفند ۰۰:۵۴

نویسندگی همانند پرواز ققنوسی ست که دوباره چشم به جهان گشوده است ، به همان اندازه ظریف و به همان قدر با قدرت ، نویسندگان همانند پرنده جاودان به حرف ها و کلمه های مرده جان می بخشند و دوباره زنده می کنند اما کلماتی که پیرو احساس قلب انسان نباشد همانند پرواز ماهی ست، به همان اندازه بی معنی ؛احساسات از عقل پیروی نمی کنند و احساسی که پیرو عقلانیت است احمقیتی بیش نیست ، هنگام به رقص آوردن قلم نترس از بیان احساسات خود این قلب توست که جان می بخشد به جمله ها 

شاید برای اولین و آخرین پیام من ثبت خواهد شد 

زندگی پر از اجبار هایی است که مجبور به انجام آنها هستیم... .

روز خوش 

RM. kiute.ARMY

چقدر قشنگ نوشتی آدمیزاد.
دلپسند بود و چشمام رو جلا داد :)

بازم بیا تا روزم خوش باشه.
Vina
۰۶ اسفند ۲۳:۵۹

اشکم در اومد سرشش چقدر پایانش متفاوت بود ولی خیلی خوب بودددددد ولی کممممم بوددددددددد مننننننننننننننننننننننننننن بازم فیک میخواممممممممممممم یعنی اینطوری بودم که داشتم میخوندم و بعد یهو دیدم عه تموم شد ادامش کو چرا صفحه ی دیگه ای نیسسس و بعد نشستم زار زدم براشون

این انصاف نیس با دل یه بچه ی دلنازک اینگونه بازی کنید شادیییییییییییییییییییییییییی جونممممممممم تولوخدااااااااااااا یه فیک دیگه هم. بنویس من ذوق کنم این فیکت محشر بود هر دفعه یکی از یکی بهتر میشن فیکا و هر دفعه به روح و جسم آدم حمله ور میشن :/ ددی جونممممممممم قشنگم بازم فیک بزاری ها خیلی همتون رو دوست دارم تمام نویسنده ها و عوامل پشت صحنه و جلو صحنه و ددی و خلاصه همه رو دوست دارم بوصصصصصصصصصص به لپتون بای بای 

RM. kiute.ARMY

فیک هست اما کم است😔 در مصرف آن یاواش باشیم😔

اگه سفت و محکم دعا کنید میزاره به قوداT^T

خانواده ی رجبی هم بهت سلام میرسونه عمرر مننن تاج سرییییییی!!!T^T
فاطمه
۰۶ اسفند ۲۱:۳۸

بخدا می خواستم مزاحمت نشم ولی مدیونی  فکر کنی زدم توی نت اس اچ چیست  بیماری تی اس اچ آورد =/ 

اس اچ چیه میگید؟😁

RM. kiute.ARMY

نه بابا مراحمی جیگر😂
اس اچ اس مخفف اسم نویسند است.
فاطمه
۰۶ اسفند ۲۱:۲۴

با سلام خدمت فرمانروای  بزرگگگگگگگ

خسته نباشید و خداقوت....♥️♥️♥️🌹🌹😂😂

 

ناموسا پایانش بده؟

خیلی قشنگ میزنههههههههههههههههه 

می دونم دزیره رو  نخوندی کامل پس میرم  سراغ یه مثال دیگه 🤣🤣🤣( اصلا هم معلوم نیست تمام کامنتا رو می خونم‌...)

همین بود جونگکوک لیتل بود خودت داده بودی !

 این  هپی اند تموم شد بعدش مثل اینا که عشقشون مرده  خوابیدم... تا ۳ روز توی افسردگی بودم  

توووووووووو اوننننننننووققققتتتت ازم می خوای سد اند بخونم؟

من با هر پیک هپی اند آخرش گریه میکنم سد اند بخونم؟ 🤌🏻

ده دقیقه سکوت 😭😭😭😭😭😭😭

اگر هپی اندش اومد  صدام کن( یا باید تا تابستون  صبر کنیم  چون من افسردگی  بگیرم از درس می مونم )

 

RM. kiute.ARMY

سلام و درود آخناتون و خانوادیه عامون بر تو بااااااااددد!!
سلامت باشی عمر مننن ممنونمT^T

میشه گفت اصغر فرهادی طوره😂😂
اره قشنگهههههههههT^T
واو خوشم اومد😂 نوکر مرامت بشم من که😂

به قودا این فیکش کمه سد اندش دردش کمه بهت قول میدم😂

(فکر کنم در حد وسح نویسنده همین سد اند بود)
☆_☆
۰۶ اسفند ۲۱:۲۳

من زیر بار سه امتحان بعد ی هفته غیبت

درس❌

فیکشنای جدید سایت✅

خلاصه ک دعا کن جر نخورم فردا و برم بخونم ببینم عشقام چیا نوشتن جممننکدذهارزغبیقیطقسطظسسقشسقبعهااتحمنکمنتشششششش خوداااا

RM. kiute.ARMY

نوش جانت!!

حله حله سنگین دعا میکنم براااتT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۶ اسفند ۱۹:۲۴

ار یو کیدینگ می؟ سد اندددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

RM. kiute.ARMY

بله!
.
kim light
۰۶ اسفند ۱۹:۱۳

یه لحظه

 

درست نفهمیدم چی شد!

 

الان کوک خودشو کشت؟؟

 

اکی اکی گیج شدم

 

*گول زدن خود برای قبول نکردن پایان

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بسم الله الرحمن الرحیم
صدق الله العلی العظیم
ایموجی انگشت فاک کوک
۰۶ اسفند ۱۸:۲۹

فاک خب

6 بار خوندمش و هر 6 بار براش عر زدممممم حیحی

نرینبئتبیهخلیبخحمربکنیخجذئیبجلتحهفذیبهذدیبهنبیح

شادی دستتو میبوسم لاو

RM. kiute.ARMY

بکنش هفت به نیت هفت تن بنگتنT^T
kim light
۰۶ اسفند ۱۷:۳۰

با نام و یاد خدا

 

سد اند؟؟

ای اچ اس؟؟

تهکوک؟؟

 

هاه دد خوراک خودمه

 

(واقعا برای کسی که اکثر مواقع سد اند می نویسه خوندن داستان سد اند هم براش شیرین تر از عسله پس من برم اینو بخونم)

RM. kiute.ARMY

گوارای وجودت بشه😔

(حلال اوسوووون!)
salvArmy
۰۶ اسفند ۱۶:۰۶

وای دد خوندم و مث جی قشنگ بووود ی ساعت داشتم ب شروع زیبا و پایان تلخی ک داشت فکر نیکردم

 اما آخر نفهمیدم تهیونگ مرد یا جونگکوک؟😂🗿

RM. kiute.ARMY

این دیگه به تصمیم کبری و شما بستگی داره😂
Hani:)
۰۶ اسفند ۱۵:۵۰

لنتی اینا ک اصل جنسنننن من هنوز اسلحه رو تموم نکردمممم 

تازه حدود ۲۰۰ صفحه از فصل دو رو خوندممم

دد وصیت میکنم اسلحه رو باهام خاک کنین شدیدا گاده(رمزاشو حفظ حفظم! 🥲😂) 

ب خودم قول میدم تا آخر هفته ایشالا اسلحه رو تموم کنم واییییی چقد کار دارممم

چقد فیکککک چقد کیدرامااااا چقد درسسس چقد امتحانننن🗿💔

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهه اما چشم:")
وای من هنوز توفیق نصیبم نشده بخونم اسلحه رو...ای بابا..

نیت کننن!!! وضو بگییررر!!
mobina
۰۶ اسفند ۱۳:۴۳

RM. kiute.ARMY

های عسلی من تو چطوری؟*^*

 

 

چه بگویم ددی

 

نگفته ام پیداست

 

ما یه معلم رو مخ داریم که قدش کوتاهه 

(-_(-_(-_-)_-) 

 

بعد امروز امتحان پیام های آسمانی(همون هدیه) داشتیم هیچی نخونده بودم چهار برگ تقلب نوشته بودم بیشعور منم انداخته جلوی خودش بقلیمم که هیچی پشت سریامم که بالا خونرو دادن اجاره

 

هی از زیر میز تقلبا رو میدیدم مینوشتم بعد میدادم بغل دستیم. خیر سرمم سر گروهم

 

 

 

بعد این بیشعورم هی میومد جلوی میز ما وایمیستاد 

  <(`^´)> 

 

 

ولی من با پرویی تمام همشو نوشتم. 

 >_<

 

 

و حوصلمم سر رفته

 

 @_@ 

 

 

 

فیک جدید نداری ددی

 

 

ددی یه سوال

 

اگه من فیکو بنویسم تو پسترش رو درست میکنی؟ O_o 

RM. kiute.ARMY

الهییی عزیزدلممممم😂😂😂 تصورت توی اون لحظه انقدر بامزه است دلم میخواد با دندونام لپ هاتو بکنمممممT^T نسمنثبقت.ثماب.ثنهقا
قبفلذنوقانسعتقاوعلساوابسو

بابام بود الان میگفت زیرش رو کم کن سر نره😂 خیلی نمکه خدا نکشتش هرهرهرهرهر😂

نه والا:"))

البته بیبی*^* تمام تلاشمو میکنمT^T
H. S.M
۰۶ اسفند ۰۸:۳۰

نهههههه این نمی تونه امکان داشته باشههههه 

و من دارم بازم گریه میکنمT_T 

شادی شی کارت حرف نداشت، واقعا خیلی متفاوت و زیبا بود و شوکه شدم اصننن! 

فقط میخواستم بگم که اجرای قوی سیاه نینا واقعیه یا نه ایده اش از بلک شوان اومده؟

RM. kiute.ARMY

باما امکان همه چی هست😔

دقیقا! اصلا یه ساید دیگه از شادی بود لامصب:"))

سوال آخرت رو متوجه نشدم؛ منظورت داخل فیکه یا فیلمه؟
모해데세
۰۶ اسفند ۰۶:۲۶

وای دلم برای فیکای اس اچ اس تنگ شده بود 

اوه سلام ددی راستی پیامم که درمورد رمانم بود خوندیتوی سایت فیک شنunholyپیاممو فرستادم یه نگا کن راستی پست الکترئ نیک نمی دونستم چیه لطفا بگو چیه؟

اها رمانمو به شماهم میدم فقط خوشت بیاد تا عید تموم میکنم

یابغد عید چون این ماه اخر سرم شلوغه ولی ادامش میدم

ددی  الاو یور یو دارم سعی میکنم ورد نصب کنم چون ویندوزم هفته وجای کافی نداره

ماچ به کلت

 

RM. kiute.ARMY

من دلم برای خودش:"))))
سلام عزیزدلم*^* چشم عزیزم نگاه میندازم و پست الکترونیکی همون ایمله.
ای جانااا در خدمت باشیمممT^T
فایتینگگگگ!! فقط از نوشتن لذت ببر!

الهی عزیزدلم:"((
مووچ متقابل دارلینگ تو بهترینیییT^T
همون -ی بدبخت فلک زده- با این تفاوت ک الان شدتش بیشتره..
۰۶ اسفند ۰۰:۱۰

عالی بود..

RM. kiute.ARMY

نووش جوووووونن!!
mobina rahmani
۰۵ اسفند ۲۳:۵۵

چرا هرچی میخونم آخرش غمگینه

خدایاااا

چلاااا

 o(╥﹏╥)o 

RM. kiute.ARMY

زیندیگانی خیلی بد شده
.
Afsane
۰۵ اسفند ۲۳:۲۹

سلام چطوری من تازه وارد سایت شدم و چند تا از وانشات هارو خوندم و خیلی خوشم اومد راستی تو آرمی هستی اگه هستی بایست کیه 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدل من چطوری شمااا؟*^*
عهه به به پس حسابی خوش اومدییییییT^T قربانتتت!! قابل ندارههه!!
بله بله آرمی هستم*^*😂 و بایسم نامجونه و بایس ریکرم هوسوک
فتاة حزینة):
۰۵ اسفند ۲۱:۱۶

وااااایییی عاااالی بود 

 

 

هق ولی اخرش نباید اینطور تموم میشد💔😔

RM. kiute.ARMY

اوضاع خیت شد😔
BTL
۰۵ اسفند ۲۱:۰۴

یعنی بخونم؟!سد اند نهههه🥺

RM. kiute.ARMY

از اون سد اند ها که نیم ساعت تو افق محوی:")
H. S.M
۰۵ اسفند ۱۸:۲۷

اوکی دیگه آیم ریلی ریلی کرایینگ🥲

چه خبرتونه؟ 

چهههه خبرههه تونههههه؟ 

کلا دو هفته نبودم ددی اینجا چه خبره :)

اس‌اچ‌.اس چاگانیم کار جدید دادههه!!🥲

ایتو هیده جانم که ما رو با افتر استوریاش زخمی کرد...

با پارت جدید آیم نات پدوفیلم که حسابی عر زدم :)

دوستان مراعات قلب بیمار منو بکنید، تازه ترک کرده بودم...

RM. kiute.ARMY

دیگه باران رحمت الهی بخاطر رعایت حجاب هاتون باریدT^T

اینجا ترک معنی نداره😔 اینجا اومدی یا میمونی، یا باید بمونی😔
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۰۵ اسفند ۱۵:۵۲

 صحنه ای که هرگز از خاطره ها پاک نخواهد شد

خونی که از سکوی نهایی جاری میشد و بدن شاهزاده که با قلبی سوراخ شده روی زمین می افتاد

فرار کردن مردم صدای اژیر پلیس و داد و فریاد های استاد

میشنید اما انگار نمیشنید

به چشمهای باز شاهزاده اش که بهش خیره بود نگاه کرد ...

و قفسه سینه ای که دیگر بالا و پایین نمیشد

روی سکوی اخر احترام گذاشت و همونطور که گریه میکرد لبخند زد

+من پایانو عوض کردم. خوشتون نیومد؟:)

 

 

ددی..من مردم..

امم..خب ازونجایی که تهشو یمقدار گنگ کرده بود،چیزی که من فهمیدم درسته؟!

احتمال یک

لحظه آخر..قوی سیاه و جونگکوک ترکیب شدند و جونگکوک تکه شیشه رو تو قلب تهیونگ فرو کرد..

احتمال دو

جونگکوک باز هم توهم یا هرچیز دیگری زده و هیچ خونی وجود نداشته

 

خیلی قشنگ بود..داستان..فاک!

RM. kiute.ARMY

به نظر من همون اولین احتمال درسته:"))

الهام خفنی گرفته بود ناموسا!
تنهای تنها
۰۵ اسفند ۱۴:۴۱

واااقعااا؟ یه... یعنییی الاااان مننن جایگاه اولو نصیب خود کرده ام؟؟ مدال منو و دارین بیاریییننن

RM. kiute.ARMY

ما اینجا چون بودجه امون کمه فقط تیتاب طلایی داریم😔
yuqi chan
۰۵ اسفند ۱۴:۳۵

دلم میخواد بخونمش چلی هنوز یعالمه فیکشن مونده که تمومشون نکردممم

RM. kiute.ARMY

168 ص است به قوداT^T
Vampire
۰۵ اسفند ۱۳:۵۳

پوسترش من رو پرت کرد به فیلم قوی سیاه و بازی تاریخی ناتالی پورتمن

RM. kiute.ARMY

ای بابا:"))
یه رقصنده دوبار میمیره - یکبارش وقتیه که از رقصیدن دست بکشه و این مرگ دردناک تر از مرگ اصلیه...
Huka _VJ.YG
۰۵ اسفند ۱۲:۵۰

من اینو خوندم

یعنی اسپویل شده برام وای نینسنسمسمسمسمس

شاد نوناااا فایتینگ

RM. kiute.ARMY

شاد نونااااا بیا مارو بکن!! خوشحااالل!!
..
۰۵ اسفند ۱۲:۳۶

اس اچ؟؟؟؟

اس اچ؟؟؟؟؟؟؟

بلخره‍ه‍ه‍ه‍ه‍ه‍هههههههههههههههههههه

خر ذوق شدم

خر ذوقلاااااایتتقتثتثنیویحویحس

توینیویتیوتی

نیویننسنسنینینس

 

RM. kiute.ARMY

بررررر طبل شادانههه بکووووووب!!
پیروز مردانهههههه بکوووووووب!!
Nana
۰۵ اسفند ۱۰:۴۹

های

Sh.s جان میشه یه هپی اند هم بزاری؟

RM. kiute.ARMY

دیگه در وسع نویسنده همین بود نفسم😂
taekookluvsajedeh
۰۵ اسفند ۱۰:۴۱

سلام ددی میگم کاش سد آند نبود میخوندمش 

چیکار کنم هر فیکی که بد تموم میشه تا یه عالمه بعدش هر وقت یادم میاد که آخرش چیشد گریه م میگیره بدون اغراق واقعا گریم میگیره برا همین تصمیم گرفتم شکنجه کردن خودمو تموم کنم که هر چقد فیک قشنگ باشه اگه سد اند باشه من نمیخونمش 

فیک somebody to love رو یادته؟ 

بخدا من بعدش افسردگی گرفته بودم 

تازه خدامیدونه چقد اون ورونیکا بیشعوری فش دادم (من بی ادب نیستما ولی گاهی مجبور میشم باشم😁) آره دیگهههه

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم*^* الهیی:">
میفهمم میفهممT^T
این فیک توی قلبم حک شده:"))))
واقعا جاش خوب نمیشه...
اما ورونیکا بچه ام تهش خیلی فداکاری کرد:")) لعنت به نویسنده...
BTS tae
۰۵ اسفند ۱۰:۰۲

نههههه سد اند چراااااا😐😭

RM. kiute.ARMY

هعیی...
Gaul Jk❤
۰۵ اسفند ۰۲:۵۹

جواب کدوم کار خوبمم بود این ؟

امیدوارم خیلی طولانی نباشه فقط 

بیکار بودم  دنبال فیک میگشتم

بعد میدونی فیک نخونده دارم ولی همه ۱۰۰۰ صحفه ای این هفته هم امتحان دارم اگه شروع کنم به درسام نمیرسم  فقط خدا کنه صحفه هاش کم باشه ...

RM. kiute.ARMY

با وضو داخل شدن به سایت و دراوردن کفش هات هنگام دخول😔

اره اره کمه😂😂 کارما هواتو داره😂
A
۰۵ اسفند ۰۱:۴۲

I love you 

RM. kiute.ARMY

لاووو یوووو مووووررر*^*
Agust D
۰۵ اسفند ۰۰:۵۳

پایانش خیلی خوب بود الهتبهتلاعبهتب

RM. kiute.ARMY

دوست داشتی هااا
mobina
۰۵ اسفند ۰۰:۲۲

اس اچ اس گم گشته باز اید به سایت غم مخور

بلاخره بعد از سال ها

(این بی نوا از بی فیکی داشت میپوسید که دید اس اچ اس فیک داده بیرون) 

منو این همه خوشبختی محاله

برم کیک و آب شنگولی بیارم ددی با هم جشن بگیریم. 

 ლ(^o^ლ)

\(^_^)/ 

RM. kiute.ARMY

سایت احزان شد گلستاااااننن!!

ساندیس اسلامی هم بیاری بخدا نزده مستمT^T
mobina
۰۵ اسفند ۰۰:۱۱

های دد

چطوری؟ 

 =-O 

RM. kiute.ARMY

های عسلی من تو چطوری؟*^*
Rokajaki
۰۴ اسفند ۲۳:۵۳

بخدا نویسنده رو دیدم نفسم برید

😭😭😭😭😭شادی شهههههه تو کجا بددی تاحالااااا تو حقیقتی یا رویاااااا

بخدا خیلی دلم براش تنگ شده از وقتی این فیلترینگای کوفتی اومد نتونستم ازش خبری بگیرم هقققق دلم براش تنگیدهههههه

ولی نو روحیات شادی سداند نبود اولین کار سداند؟:")

عررررر بخاطر ذوقی که از کامبک شادی گرفتم نمیخوام فردا قلم چی برم هاع😂

RM. kiute.ARMY

تو کدوم نقطه ی دنیاااااااااا!!
الهی الهی:"))
هعی...قراره پاره امون کنه یونو؟:")
انقلاب کردی هاا😂😂😂
bts love
۰۴ اسفند ۲۳:۵۳

اوووففف عجب ژانرییییی ولی سد اند...

فدا سره نویسنده ، حملهههههههه

 

RM. kiute.ARMY

سد اندش هم باحاله ها
Nargesyz
۰۴ اسفند ۲۳:۴۳

واااتتتتت؟؟؟؟

شادی چرا باید فیکشن سد اند بنویسهههههه؟؟؟؟؟؟

نهههههههههه😭😭😭😭😭😭

نمی‌دونی چقد ذوق کردم اولش که اسم شادی رو رو کاور دیدممممممممم

می‌خوام بمیرم...

RM. kiute.ARMY

شادی تیری زد به قلب هامون و رفت:")
Mohadeseh
۰۴ اسفند ۲۳:۲۰

عر عر عر عر عر عر عر عررررررررررررررر

واییییییییییی بالاخرههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بالاخرهههههههههه شادیییییییییی کامبک دااددددد

جهنم که سد انده... ماشالا یه مدته سد اند شده هر چی خوندم... اول taste of ink بعدش این یکی فیکشنه که دارم جدید ترجمه میکنم و انگستش داره پارم میکنه و حالا هم این ولی به درککککککککککککککککککککککککککککک

*شیرجه زدن به سمت دانلود

RM. kiute.ARMY

*دیدن زدن نحوه ی شیرجه زدنت
همیشه با لباس شیرجه میزنی یا اگه اون توری زرد ها رو بخرم با اونا هم میزنی تا دل منه پیرپدر شاد شه؟😔
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان