BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات The death mountain

007_wlfi.jpg

نویسنده Liam
کاپل جینکوک (فرند شیپ)
ژانر فرندشیپ. انگست. درام . مرموز
محدودیت سنی ندارد

  

مقدمه:

جهنم، جهنمی از جنس آتش برایت می سازم...!

هشدار هایم را دادم اما تو در نهایت حماقت آنها را نادیده گرفتی...!

تو نور قرمز رنگ گل من را دیدی اما آن را نادیده گرفتی و پایت را داخل جهنم من گذاشتی...!

و هر کس که نشانه من را نایده بگیرد سزاروار مرگ است...!

  

⛓♥️🗻DOWNLOAD🗻♥️⛓

  

805_vpfe.png

۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
روم روم
۰۹ مرداد ۱۳:۰۷

سلام ددی خوبی  خوشی ؟ 

من یه درخواستی دارم 

ببخشیدا 

ولی یه وانشات یا مینی فیکیشن بود و یادم نمیاد ولی داستانش درباره ی 

این بود که جونکوک تو یه یتیم خونه ای و ( درست یادم نمیاد ) سرپرستشون بهشون تجاو*ز  میکنه البته فکر کنماااا 

بعد تهیونگ یه باند بزرگ مافیا داره که یه چند سال یه بار از پرورشگا بچه هارو  می‌گیره میبره 

بعد جونکوک و جسمین و میبره که جیمن و میفرسته میره اما جونکوک و نگه میداره بعد هر سال روز تولدش میاد پیشش و می‌کندتش 😂

اره بعد تو یه ماموریت دستگیر میشن تهیونگ و اعدام میکنن و جیمین هم ذهن جونکوک و پاک میکنه 

 

تمام این توضیحات فقط تو یک کلام خلاصه میشن 

 

ایا لینکشو داریییییی ؟ 

من یه بار خوندمش و می خوام دوباره بخونمش ولی پیداش نمی کنم 

واگعا لفط میکنی در حقم 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ من شما خوبی؟*^*
جونم؟

والا حضور ذهن ندارم دارلینگ:"( توی سایت خوندیش قشنگم؟

خدا هیچ ادمینی رو شرمنده ی ریدرش نکنه...هعی😔
모해데세
۱۳ اسفند ۱۶:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام دد

خوبی دلم برات تنگ شده بود پریروز پیام فرستادم اینجا ولی متاستفانه شاید ندیده باشی چون کص *شر زیاد گفتم اگر دیدی بگو بدونم

ددی حال روحیم خوب نیس و ناراحتم برای این

 

از اینکه اینطوری شدم برای خودم متاستفام  دلم میخواست رفیق صمیمیم بودی*لبخند شیطانی *

من کلا از کسایی که از خودم بزرگ ترن دوست میشم

واین بنظرم خوبه *وی برای اینکه تجربه وفحش های   زیادی به او یاد نمی دهند می گوید وی میداند شاید بی تر ادب تر شود ولی به مرضش می ارزد *

ددمارو میخواستن اردو ببرندوشنبه  بعد نمی برن چون روزش جشواره غذا یا بازارچه خودمونو داریم ومدرسه ما راهنمایی و دبیرستان قاتیه برای همین اول دوازدهم رو بردن بعدش یازدهم بعدم دهمای انسانی الان قراره کار ودانشم ببرن  و ما هفتما و هشتما ونهما بی کلاه شیم عععععععععععععععععععررررررررررررررررررررررررررررررر

 

 

دد خمس و زکات بده ببرنمونننننننننننننن من کلی ارزو دارم برای اردو ی لامصب ف*اااااااااااااااا*کککککککککککییییییییییییییی

ولی چه کنم که بیچاره تر از ما پیدا نمی کنن 

دد این هفته امتحان اینگلیسی دارم ولی بلدم دوتا درسه ولی کلمه های ته کتابو باید تمرین کنم اوه 

بعدم هفته بد *ونمون پارس چون معلم ادبیات گفته برید کل معنی های کتابو توی کلاسور بنویسید

خبب بابای

RM. kiute.ARMY

سلام محدثه ی من*^*
خوبم دورت بگردم تو خوبی نفسم؟T^T عمرم من همه چیزو تایید میزنم، اگه خونده باشم تاییدش میکنم:")
چرا دردت ب جونم؟:"((

نگو نفسم:")) به خودت اجازه ی ناراحت شدن بده:")) بخدا منم دلم میخواد رفیق جینگت باشمT^T
منم کوچیک تر...چه تفاهمی😔
اهااا پس بگووو😂😂
عهههههه!! چرا اخه؟؟ پدصگا:|

میدممممممممم میدممممممممT^T
غلط کردن:|
یون کن دو ایتتتتتت فایتینگگگT^T
چ خبره:| انقدر بدم میاد فکر میکنن با مشق زیاد، ادم درس یاد میگیره..
بایییی بیبی*-*
bts love
۱۱ اسفند ۱۶:۴۳

شیطان : هیونگ!!! پشمم روشن ، میخوای بیبیه مارو شوهر بددیییییی

فرشته : اصلا این چرا به ما نگفته بوددددد!!! پوووففف

شیطان : که بهش درخواست میدن!!!

من : چیزه... بوخودا من گفتم نه خو

فرشته : ربط ندارههههههه خوووو پوووففف باید به ما میگفتییییی

من : یااااااا حالا چیشده مگهههه "لبایه آویزون"

شیطان : لبایه آویزونتم نجاتت نمیده بیبی

فرشته : درسته بیب ، باید به ما میگفتیییی!!!

من : خو ببخشیددد ، فکر نمیکردم مهم باشه... "بغض"

شیطان : پوووففففف میدونه از بغضش بدم میادااااااااا

فرشته : "بغل گرفتن وی"

من : نوموخوااااممممم هق ، سرم داد زدیددددددد

شیطان : ببخشید بیبی "بوسیدن پیشونیه وی"

من : هیونگی من تا ابد وره دله شیطان و فرشته هستم ، جایی نمیرم

شیطان : درسته هیونگ ، میتونی بیای عروسیه ما ، برات ی جعبه موز میارم خوبه؟

فرشته : منم براتتتت ی جعبه شیرینی خامه ای میگیرم

من : "لبخند زدن" هیونگ منم برات دو سیخ کوبیده و جوجه ی دبش میارم "چشمک"

شیطان : بیبی دلم برات تنگ شده

من : یاااااااا چقدر شماها منحرفیدددددد

فرشته : نگو خودت نمیخوایش؟!

من : خو چیزه... 

شیطان : فعلااا هیونگگگگگگگ

فرشته " بای بایییییی

من : هیونگ فعلا "لپایه گل انداخته"

_______________________ "سانسور اسلامی"

هعییییییی من سینگل میمانم ، تا جونگکوک بیاد بگیرتم🤣🤣🤣🤣

_______________________

هعییییی چشم هیونگی ، سعی میکنمممممم!!!

دوشتت دالم هیونگییییییییییییی💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

RM. kiute.ARMY

یا به من چه؟؟😔😔
یکم تن لشو تکون بدید ناز بخرین ضلیل مرده ها😔

شیرینی لطیفه! الکسد شدید دارم روی لطیفه و قربون دستتون😔

خودم مکان جور میکنم براتون به مولا😔

بای عمر مننننT^T اذیت کردن بگو دوتا سیخ سه متری بیارم بکنم تو ناموسشونT^T

منم منتظر نامجونم...گفت میاد ها! ام فکر کنم سرش شلوغه😔

منم دوستت دارم نفس هیونگگگگگگT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۱ اسفند ۱۴:۴۸

کندن در قوطی و گرفتن به عنوان حلقه ازدواج(اونجاش که گرده)-

جینکوک؟ ای ام نات خواب چون امشب ۳ تا خواب جدا دیدم.

RM. kiute.ARMY

سه تا خواب جدا؟؟ ماشالله ذهن باااز0_0
모해데세
۱۰ اسفند ۱۷:۴۵

ددی 

این هفته لباس عیدمو ننم دوخت خب خیاطه منون مخلصم 

 

بعد لباسم مانتوی سرخابیه باا ستین چین دار پفی و شلوار گشاد جنس پارچه شونم ابرو بادی 

راستی لباسای اونجاهم کت شلواره ؟یا فقط ما اینیم؟

قراره اردو بریم حالا ان شا الله که میبرن اخ خدا خوب میشه بریم اردو اوووووف منو دوستم برنامه ریختیم راستی فیکه مشکوک میزنه نخوندم اما میخونم

 

RM. kiute.ARMY

عهه مبارکهههT^T مامانت هم خدا حفظ کنههه!!

نه طرف ماهم همینه! از دممممممم کت و شلوار! من تابستون موهامو سرخابی کرده بودم و دقیقا از همون تابستون هم نیتم پوشیدن کت و شلوار بود...دیگه نمیدونستم تا این حد کار هام با مد پیش میره:|😂
عایگووو مبارکا به خوشی!!! حالا کجا میبرن؟ و اره فیکه حسابی مشکوکهT^T
bts love
۱۰ اسفند ۱۳:۲۱

بهههه سلام هیونگیی

خوبییییی؟؟؟

چه خبراااا

وااییی هیونگ امروز تو مدرسه ی دختره اومده بود ، کلاس هفتمی ، من نهمم

میگفت دوست دخترم میشی خیلی گوگولی ای ، اول فکر کردم به خنده میگه.. ولی وقتی دیدم جدیه پشمام ریخت اصن... ماذا فاذا...

ینی اصلا منو میگی... برگام ریخته بود...

هعیییی هیونگ امتحان ریاضی هم دادم ، ریدم...

قبلیو شدم ۹... از بیست ، هق گریم میایه... این یکی هم تر زدم... هق هیونگ منو بکششششش ، مدرسه واقعااااا کسل کنندسسسس هق

 

RM. kiute.ARMY

بههههههعع سلام به روی ماهت بیبی😎
عالییییییی!!
سلامتیییی!!

دیگه بادا بادا مبارک بادا ان شا الله مبارک بادا😔 من به عنوان بزرگ ترت میام سر مراسم اما بگم دوتا موز میخورم😔

بابا فدا سرت خوشگل مننننننT^T مگه مهمه؟؟ ترم مهمه باو به چپ و راستت! برای ریاضی تمرینات کتاب رو چند باره حل کن، برای نهایی هم خود کتابو بخونی، یه نمره ی خوب رو شاخشه! مدرسه توی ایران جهنمه...گاهی میگفتم چرا نمیمیرم برم جهنم از مدرسه خلاص شم😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان