BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات C⚉~RALINE

07_4rz.jpg

نویسنده Liam
کاپل تهکوک
ژانر دارک . انگست . اسمات.  خشن
محدودیت سنی 16+

 

مقدمه:  

من کشتن رو دوست دارم...!

از کشتن لذت میبرم...!

از جون دادن ادما جلو ی چشمم لذت می برم...!

بیاین داستان زندگ منو بخونید ...!

" مطمئن باشید شماهم از کشتن لذت میبرید"

  

🚫⛓🍷DOWNLOAD🍷⛓🚫

   

805_vpfe.png

۱۰ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
sama pordang
۱۸ اسفند ۱۶:۲۶

واووووووووووووووووو بابا چینچا؟
چرا مولتی شات بود موضوع به این خوبییییییییییییییییییییییییی
عالی عالی
دد فیک اینشکلی سراغ داری پلیز بگو🔥✨

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیییییزT^T

اره یه چیزایی دارم وجودم*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/430

https://fazayihaa.blog.ir/post/428

https://fazayihaa.blog.ir/post/1009

https://fazayihaa.blog.ir/post/1278

https://fazayihaa.blog.ir/post/1427

https://fazayihaa.blog.ir/post/1490    (مخوصا این)

https://fazayihaa.blog.ir/post/1489

https://fazayihaa.blog.ir/post/1668

https://fazayihaa.blog.ir/post/1778

https://fazayihaa.blog.ir/post/1724
کی کی
۲۴ مرداد ۱۵:۱۲

من خیلی دوسش داشتم خلاصه عالی بود کاش فصل دوم داشت 

RM. kiute.ARMY

صدا سیما بودجه نداد😔
اکلیلی مایل به شرابی🙂 همون تازه وارده
۱۵ ارديبهشت ۱۹:۲۶

استغفرالله😐

قیافه جونکوک چرا تو این پوستر اینطور شده😐

خدایا توبه توبه😐تصوراتم در عمود محو شدن😐اخه افق پر شده ظرفیت تکمیله  جا نبود رفتن تو عمود محو بشن🙂😐

RM. kiute.ARMY

حالا شما به بزرگیت ببخش😂
Honey
۲۱ اسفند ۱۶:۰۹

ددی کجایی؟ دلم برات تنگ شده. هر روز به امید اینکه برگشتی، سایت رو چک میکنم 😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

میانه:"))
اینجام بخدا:")
یکم دارم پاره میشم وسط پارگی هام اومدم زندگی کنم😂
salvArmy
۲۱ اسفند ۱۲:۰۶

با سلام و عرض ادب خدمت ددی

فعلا از پوشی و فضای مجازی به لطف مادر فرشته مانندن محرومم پس با لب تاپ کارمو رآغاز میکنم.

اوکی ولی وقتی اسم فیکو دیدم فقط اهنگ کورالین تو ذهنم پخش شد هر چند موضوعش زیاد به اون ربط نداره

RM. kiute.ARMY

با درود و سلام و صلوات و عرض و سول عزیزدلممم*^*
الهی به امید هارد و رم، قربتا الی السایت و بنغتن.
نه ربطی نداره اما اصلللللل جنسسT^T
kim light
۲۰ اسفند ۰۹:۳۹

خب اینو خوندمش!

-نگاهی به معنی اجازه گرفتن از طرف دد

تایید شد؟؟

-با ذوق دویدن تو بغل لیام شی

وااااااااااااای لیام شی!

باید حقیقتو بگم که: جالب بود

از اول داستان مغزم در حال تئوری سازی و پیدا کردن علت و معلول برای قاتل شدن جئون بود

اما یک حقیقت هیچوقت تغییر نمی کنه و اون این بود که: هیچ چیزی جز انتخاب خودت تغییری در مسیر ایجاد نیم کنه!

می دونی جئون تحت تاثیر رفتار های مریض گونه والدینش بود اما باز خودش انتخاب کرد چی بشه

چون اگه کاملا تحت سلطه اونا بود هیچوقت دست به کشتنشو نمی برد اما از طرفیم والدینش با هیولایی که خودشون ساخته بودن مردن

از طرفیم دویت پسرت اگه یه قاتل باشه؟؟

جالبه!

تا حالا به داشتن رابطه زیاد فکر نکردن (اون تیکه عر زدنم برای سینگل بودنمو حذف کنید) اما اگه قراره پارتنرم یه قاتل باشه...چرا که نه!

در ضمن بچشون!

کیم جونگ کوک

اونم باز قادر به انتخاب بود

از طرفیم اون بچه توی کلیسا بود و میشه از لحاظ فانتزی و اعتقادات بهش فکر کرد که اون بچه مقدسی بوده!

چون توی کلیسا بوده

از طرفیم یه برگ برنده برای قاتل نبودن والدینش بود

پس اونم قادر به انتخاب بود مخصوصا که یه موجود الهی محسوب میشه

و تصمیم گرفت "قاتل" بشه

 

 

من خیلی دیوونه ام!

اخه جرا همه افکارمو اینحا نوشتم؟؟!

به هر حال حالا که نوشتم

من برم

قول هم نیدم قاتل نشم

RM. kiute.ARMY

-بستن پلک هام به نشانه ی تایید.
برو تو کارش ببینم چیکار میکنی خوشگله😎

لایتی لایتی!! یه کی درامای کره ای هست تقریبا همین وایبه! سریال موش!! حتما ببینش خدااااست!

اما من گاطل شهر سئول بومههههه!!
(Fatereh(mini
۲۰ اسفند ۰۰:۲۲

سلام...فاطرم...

جاست میخواستم بگم که برگشتم.

میدونم مهم نیست ولی خب...گفتم بگم.

میخواستم واستون 7 یا 8 تا وانشات آپ کنم ولی، جدیدا اصلا اعتماد به نفس سابقو ندارم.

احساس میکنم افتضاحه قلمم و میترسم از آپ کردنشون

میترسم کسی خوشش نیاد. دلم میخواد گریه کنم

نمیدونم ددی بفرستم برات واسه آپ یا نه.توروخدا یه راه حل بهم بده

راستی این ایمیل جدیدمه...!

RM. kiute.ARMY

سلامممم فداتممم شممم چطورییی؟؟ خوشششش برگشتیییی ㅠㅡㅠ
الهی عزیزممم:")))
نگوووو!!! تو همیشه بهترینی عمرممم!! میتونیم باز هم باهم شروع کنیم، هیچ وقت دیر نیستㅠㅡㅠ
به به مبارک باشه!
kim light
۱۸ اسفند ۱۵:۴۸

می دونم کار بدیه

 

می دونم نت مامانمه

 

می دونم من الان تنبهم برای تموم کردن نت

 

اما دد اون ساید دارک و خشن و ادمکش منو تو فن فیکام حس کردی اره؟؟

 

پس چیزی نمی تونه حلوی یه بیبی رو برای نخوندن این فن فیک بگیره!

 

-پخش کردن صدای شیطانی خنده

 

پ.ن: کامنت بعدیم احتمالا تو زندان بدم تضمین برای اینکه قاتل نشم نیست!

RM. kiute.ARMY

پ.ن: قول همون دروغیه که مردم ادامه اش میدن.

فدا سرت سایکو کوچولوی من😎
Honey
۱۸ اسفند ۱۵:۱۹

از بالا شوکی میایَه، یَک دانَه یونگی میایَه. 

 

خیلی سایت خوشگل و گوگولی شده.

وایییی شوکی هارو نگاه ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

RM. kiute.ARMY

شوکی شوکولاتیییییییT^T
God girl
۱۷ اسفند ۱۴:۳۹

عررر تازه‌واردم بلد نیستم با سایت کار کنم نتونستم فیکتو بخونمممم چه کنممم بعد خوندن تیزر خماری گرفتممممم

VK 🐻🐰

تو قسمت جعبه ابزار اموزش دانلود هست (ฅ´ω`ฅ) 
Honey
۱۷ اسفند ۱۲:۲۴

اسم این فیکشن که دیدم یاد بچگی هام افتادم. 

اون موقع خیلی سک سک میخریدم از اون  جعبه شانسی ها.

یه بار سی دی کورالین توش بود. نگاش کردم خیلیییی ترسناک بود اون موقع8سالم بود.

 

با اینکه از کارتونش میترسیدم ولی بعد از ظهر ها 4بار پشت سرهم نگاش میکردم و همراهش کشمش میخوردم😐😂

واقعا نمیدونم فازم چی بوده اون موقع؟ 

کلا نمیدونم فازم چیه بعضی وقتا یه کار عجیب انجام میدم بعدا که بهش فکر میکنم با خودم میگه واقعا هدفم از انجام اون کار چی بوده؟ 😐😂😂😐😐🤦🏼‍♀️

 

ددی دقت کردی توی هر پیامم این سه تا ایموجی هست؟ 😐😂🤦🏼‍♀️

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ایموجی های مورد استفاده من در 100درصد مواقعو نشون دهنده ی مود من.

🤦🏼‍♀️😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وای من انقدر دلم میخواد کورالین رو بزنم...!
دوست داشتم اون ننه ی فولاد زره چشم دکمه ای بخوردش:/

وای عاشقتم مثل داداشمی😂😂😂 مثل چی از قطار بوسان میترسه اما بازم نگاش میکنه😂
دوران تباهی همه امون یه پیکجی کامل رادیو اکتیو بوده😂😂

خیلی هم زیبا جا دار پیشرو عا ماشالله😂😂😂
Honey
۱۷ اسفند ۱۰:۳۱

ددی فکر میکنی اگه این فیکشن قبل خواب خونده بشه چه اتفاقی میوفته؟؟

 

من یه ساعت قبل خواب اینو خوندم و خواب دیدم که جونگ کوک با قیافه ای شبیه به اوایل دبیوشون روبه روم وایساده و هی یه دکمه رو میزاره رو چشماش. من هی دستش رو پایین میکشم و میگم نکن این چیه هی میزاری رو چشمت؟ 😐😂اونم هی لجبازی میکنه و دوباره دکمه رو میزاره رو چشمش و میگه بهم میاد.؟ خیلی خوشگله بعد یه نخ سوزن میاره که به چشمش بدوزه که من مانعش میشم و میگم چیکار میکنی احمق میخوای چشمتو از دست بدی؟؟؟

اونم با لحن ترسناکی  بهم میگه فکر نمیکنی که جئون رو با حرفت ناراحت کردی؟

منم مِن مِن کنان میگم که به خاطر خودت گفتم. به چشمت آسیب میزنی.

یهو یه چاقو از جیبش درمیاره و زیر گلوم میزاره و میگه صدات دربیاد تو رو هم به روش مخصوص خودم میکشم😲😲

همون لحظه جین از پشت سرش میاد و یه پس گردنی به جونگ کوک میزنه و میگه باز فیکشن خوندی و تو نقش اصلی داستان فرو رفتی؟ خنده شیشه پاکنی میکنه و یه پس گردنی دیگه به جونگ کوک میزنه و اونو میفرسته حموم بعد میاد یه پس گردنی هم به من میزنه. 😐😂بهش گفتم چرا منو میزنی؟ اون میخواست منو بکشه.

جین بهم میگه آیم ورد واید هندسام یونو؟یاع یاع یاع

بعد میخنده و غیب میشه

 

این چه خواب سمی بود که من دیدم. 😐😐😐😂😂😂😂

وای ولی اونجا که اومد به جونگ کوک پس گردنی زد خیلی خنده دار بود😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

جین رو بیارین برام میخوام بهش بدممممممممم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
وای زیبا نقش آفرینی کرد😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hani:)
۱۶ اسفند ۱۴:۳۶

اینو بدین برممممم

VK 🐻🐰

مال تو اینا همششش مال تو😂
JEON LIAM
۱۶ اسفند ۱۲:۱۵

های های

ددی حقیقتا کورالین وانشاتی نبود که با روحیات من جور در بیاد ولی چون ایده اش رو برای مدت زمان طولانی داشتم نوشتمش برای همین طولانی نشد.. یعنی من نتونستم..

اما خوب من مشکلی با بازنویسیش ندارم، اگر کسی می تونه بهتر از من بنویسه میتونه من مشکلی ندارم...

اما فایل بازنویسی شده رو برام بفرسته چون کنجکاوم ببینم چه شکلی میشه

 

RM. kiute.ARMY

های های*^*
اومو میفهمم بیبی درک میکنم. گاهی انگار فقط یه تصویر ازشه و میخوایم بنویس. صرفا تخلیه فکری ذهنیT^T

𝒿𝑒𝑜𝓃 𝓁𝑜𝑔𝒶𝓃
𝒿𝑒𝑜𝓃 𝓁𝑜𝑔𝒶𝓃
۱۶ اسفند ۰۱:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های هیونگ داستان یخورده مشکل فنی داشت یعنی میتونست بهترم باشه بخوام روراست باشم اولش ر*ده بودم تو خودم داشتم عر میزدم اگه اجازه بدین یخورده داستان گستردش کنم یعنی بازنویسیش کنمو حتما اگ قرار شد جایی بزارم ایده رو هم میگم برای کی بوده خلاصه 

RM. kiute.ARMY

های عمر من*^*
سبک داستان خاطره محور بود یجوراییT^T بابت همین سریع جمع شد وگرنه که درسته جای گسترش داشت مسلما*^*

البته خوب این مورد آخری که گفتی بستگی به نویسنده دارهT^T
Honey
۱۴ اسفند ۲۲:۰۲

اهممممم. 

زیادی گاد بود این فیک. 

زیادی دارک بود. 

و زیادی خفن بود.

با اینکه از قتل و آدم کشی خوشم نمیاد ولی از قتل های جناب جئون بسی لذت بردم.

ولی خداوکیلی انقد حال میده از اونایی که اذیتت میکنن انتقام بگیری 

RM. kiute.ARMY

تنها قاتلی که چاقو کنه تو دلم ازش تشکر میکنم:
bts love
۱۴ اسفند ۱۹:۵۳

برگام..

RM. kiute.ARMY

چرا؟0_0
Honey
۱۴ اسفند ۱۸:۱۲

خفن به نظر میاد. دانلود کنم بعد شام بحونم😐😂

 

ددی سایت مشکل پیدا کرده؟ من دیروز یه سری کامنت گذاشتم ولی دوتاش توی سایت نیست. 

یه بار دیگه هم همین اتفاق افتاد😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

دسر؟😂

قربونت برم این بیان کلا همیشه مشکل داره گهگاهی سالمه:")
zahra mansouri
۱۴ اسفند ۱۷:۱۸

چقد خفن بووودددددد

فقط اخرش

ولی یچیزی، اونا ک مثلا پسرشونو تو عشق بزرگ کردن و هیچ چیزی نبود ک انگیزه قتلو توش ایجاد کنه

چرا قاتل شد؟؟ 

RM. kiute.ARMY

ژنِ روان آزاری بیان شده بود براش🤔
*اثرات کی درامای موش
Gaul Jk❤
۱۴ اسفند ۱۴:۲۲

به طور عجیبی از این  خوشم اومد 

ولی فقط آخرش 

که گفت آدم نکشید😂😂😂

RM. kiute.ARMY

دقیقا دقیقا همون اخرش😂😂😂
darkboy _hm
۱۴ اسفند ۰۰:۴۵

ایگوو انیووووو ددی 

خوبی خوشی (✪‿✪) 

ددی یه فیک امگاورس ویکوک که توصیه میکنی بهم میگی

اون فیک امگاورس کی نوشتی خیلی خوب بود 

اصلا جذبش شدم (๑♡⌓♡๑) 

 

 

اگه زحمتی نبود برات یکی دوتا خوب توصیه شده خودت بهم معرفی کن ლ(^o^ლ) 

RM. kiute.ARMY

سلاممم خوشگل منننن تو خوبی؟*^*
قربون شکل ماهت که دارلینگT^T
خب امگاورس...اونایی ک مورد علاقه ی خودم هست رو میدم بهت. مشکلی نداره؟*-*

https://uupload.ir/view/dcp2_86f2659bd6749cf3765dd16dacd4a722_ak61.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv.uglybeta_1dqg.pdf

https://fazayihaa.blog.ir/post/780

https://fazayihaa.blog.ir/post/1731
𝐓𝐢𝐦𝐨𝐭𝐡𝐲"
۱۴ اسفند ۰۰:۲۰

یا پشم مسیح...

اینم میخونم

RM. kiute.ARMY

یا سایر بستگانِ امام زاده داوود!
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۳ اسفند ۲۰:۰۹

ددی من مغزمو دوست ندالم

من هیچ ایده ای ندارمممم

چرا بقیه نویسنده ها اینقد ایده خوب به سرشون میزنههه

اه

RM. kiute.ARMY

به خودت سخت نگیر عمرمممT^T
تو بیای رنج ایده های منو ببینی چی میگی😂 همه اشون یه شکلن
zahra mansouri
۱۳ اسفند ۱۹:۱۶

وایییی ددی😐💔

تروخدا اسم اینو عوض کنین

من از بچگیم مث سگ از کورالین میترسم

از همون موقع فوبیاشو گرفتم

یا حداقل یکاری کنید بالا نیاره اسمش، با سانسور بنویسید

حقیقتا اسم و پوستر خیلی ترسناکه اما تو ژانرا نبود://

و ی سوال، مریضم ک از خلاصه اش خوشم اومد؟ 

 

هعیی، پیش ب سوی دانلود

RM. kiute.ARMY

چی شده؟0_0
اومو بدت میاد؟؟ میخوام سانسورش کنم اما توی رتبه ی سایت تاثیر داره و اینا:"( اما یکاریش میکنمT^T

نه ترسناک نیست بیشتر سایکو طوره🤔

فایتینگگگگگگ!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان