BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Kim Taehyoung’s Rose

097_0isz.jpg

🥀FULL🥀

🥀فصل دوم اضافه شد🥀

نویسنده KIM SHAHZAD
کاپل تهکوک . یونمین
ژانر  امگاورس ام پرگ اسمات رمنس
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات  792(جمع دو فصل)

    

مقدمه:

کدام آدم سالمی عاشق مردی میشد که نه نامی از او میدانست و نه صدایش را شنیده بود؟
آری...

او تنها صدای چشمانش را شنیده بود و نام فرومون اصیلش را میدانست.

  

Season 1

⛓⚜️❣️DOWNLOAD❣️⚜️⛓

 

Season 2

⛓⚜️❣️DOWNLOAD❣️⚜️⛓

   

805_vpfe.png

۲۵ ۲
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Ar_bts_my2013
۲۴ فروردين ۱۱:۳۸

وایییی ددیییی

خیلیییی گشنگ بوددد🥺

فکرشو بکن مگه میشه فیکشن هم تهکوک داشته باشه هم یونمین بعد امگاورسم باشههه تازه یه عالمهههه هم اسمات داشته باشههه:(

ددی اسم فیکشنای امگاورس سایتو بگو من خرم نمیتونم پیدا کنممم

RM. kiute.ARMY

ای جانممممT^T

عفففف😔

نههه نگوو نفسم:"(
لیست فایل اکسل سایت رو داری؟
Nika
۲۶ اسفند ۰۸:۵۳

نمیدونم این بار چندمیه که میخونمش ولی محشر بود خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشه قربونت برممممT^T
…….
۰۹ بهمن ۱۸:۴۷

سلام میشه لینک فیک های ژانر امگاورستون‌رو بزارید؟

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم چطوری شما*^*
عمرم ما امگاورس رو به صورت ژانر مجزا طبقه بندی نکردیم:(
اما از لیست فن فیکشن های فول سایت که اون بالا هست میتونی پیداشون کنیT^T
🌵Kaktos🌵
۰۴ بهمن ۱۶:۲۷

سلام ددی من راستش اینو وقتی نبودی تو سفر خوندم و خیلی خیلی قشنگگگگ بود 

و حالمو تو سفر خوب می‌کرد چون دقیقا وقتی که رسیدم خونه دیدم عع چه قدر خر شانسم که دیدم 

پر*یودم   داشتم دیوونه میشیدم اما این فیکه حالمو خوب کرد عررررررر خیلی خوب بود 

 

و بخاطر مادر جونگکوک گریه کردم که سرنوشت خیلی خیلییییی غمگینی داشت بدبخت خیلی زجر کشید دلم براش میسوزه 

خدایی حقش نبود 

 

 

ددی خیلی دوستت دارمممممممم

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگممم*^* اوووو پس آذوقه سفر خوب بوده😎
عایگوووو عزیزدلممم همیشه خوب باشی کهT^T
الهی جانانمT^T

سلطان غم مادر😭

منم عاشقتمممم*^*
کصخل هستم
۲۴ آبان ۱۹:۰۷

های دد:)

میتونم قسم بخورم این فیکو بالای سه بار خوندم انقد که این فیک قشنگ،کیوت،هات و جذدابههه

RM. kiute.ARMY

های عزیزممممT^T
نوش جونت باشهههههههههه!!
Sun hee
۱۹ مهر ۱۳:۳۸

ددیییی

من یک روحم که دذ واقع تمام فیکای سایت البته غیر از دختر پسری هارو خونوم ولی کامنت نذاشتمم

من مینی فن فیکشن تهکوک میخواممممممممممم

غیر از اونایی که تو سایته جدید ندارین؟

RM. kiute.ARMY

به به سلام عزیزدلم خوش اومدیT^T
والا دخترم لیست فن فیکشن های فول سایت که اون بالا هست رو چک کن دال*^*
Kim bora (خیار🥒)
۰۵ مهر ۱۵:۵۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مرسیییی دد

ساختممم بیا

*********************************************

پیشاپیش تچکرررر

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم قشنگممممT^T
ممنونم*^*

ارسال شددد😎 نوکر شمااا!
Kim bora (خیار🥒)
۰۳ مهر ۲۰:۱۳

جون توووووووو:)

دد من بلد نیستم ناشناس بسازممم🫣😶🥲

هققق خیلی اسکلممم

RM. kiute.ARMY

من مرگ ذوقی به قران:"))))
نگوو به خودت دخترمم:"(

اینجا بساز برام لینک بفرست، لینک هم خودت نگه دار که براب دریافت پیام و دیدن پیام هات ازش استفاده کنی
https://harfeto.timefriend.net/
Kim bora (خیار🥒)
۰۱ مهر ۱۵:۵۶

اره دد همون اسلحه خوبه ممنون میشم 

و اینکه ببخشید من یکم بی تربیتم هی مجبور میشی سانسور کنی

عرررر دد چقد تو خوبییییی هققق

دد امروز رفتم مدرسه بعد تو صف یکی اومد گف ارمی ای(مدیونی فکر کنی به خاطر پیکسل های فراوانی که به کیفم زدم بوده)گفتم اره خلاصه بعد فهمیدیم تو ی کلاسیمو بغل دستی هم هستیم بعد یکم حرف زدیم اونم تورو میشناخت من انگدههه ذوق مرگ شدممم فکر کن روز اول مهر یکیو ببینی که عین خودت تهکوک شیپره و بایست جونگکوکه و تولدش یه روز قبلته و بغل دستیتم هس و مهم‌ترین از همه ددیو میشناسه اصن عرررر

RM. kiute.ARMY

پس یه لینک ناشماس بده برات بفرستم نفسمT^T
نهههههه قشنگم فدا سرتتت*^*
خوبی از خودته جیگرررررT^T

عههه پس اول سال پر ملات شروع شدددد😎
بگو جون من=)))))))))))
Kim bora (خیار🥒)
۳۱ شهریور ۱۵:۰۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

قربونت دد 

یه امگاورس جنایی ناااااااب و هااااااااات و مافیا فمیلی رو که خوندم

حالا اگه زحمتی نیس لینک یه عاشقانه ی فاکی هات و جنایی رو بده

و اینکه دد *ونم پارس فردا اول مهره نیاز به یکم هم دردی دارم

مرسییییی

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفسمممممT^T

والا هات جز اسلحه چیزی ندارم بیب. خوندیش؟:")
عروسک گردان چی؟

وااازلینت شمممT^T ارزو میکنم امسال هرکی خواست بر.ینه به اعصابت یهو بره تو گو.هT^T
فداتمممم*-*
Kim bora (خیار🥒)
۲۶ شهریور ۱۳:۰۹

دد فصل اولو برای بار دوم تموم کردممم حالا هم میخوام فصل دو دان کنممم

دد میگم تو یه موردی ازت کومک میخوام

رز کیم تهیونگ که تموم شد به نظرت چه فیکی بخونم؟

یه لیست از فیکای که میخوام بخونم میدمت تو بگو کدومو بخونم

اسلحه

دزیره

سرخپوش

استکهلم

انهولی

گاسپل

از اینا یکیو بوگو

راستی دد لینکشونم اگه داری بده پلیز

مرسی دد بوس بای:)))

RM. kiute.ARMY

بزن بر بدن جوان ایرانییییی!

جون دلمT^T
خب بستگی داره چه نوع وایبی مد نظرت باشه*^*

اگه یه عاشقانه ی فاکی هات و جنایی میخواد= اسلحه
اگه یه درام عر دربیار و عشقولانه ی صد میخواد= دزیره
اگه بازم یه چیز هات و عر دربیار جنایی مافیایی توی زندان بخواد که کلا داستان پیچ و خم س.کسی داشته باشه= سرخ پوش
اگه یه امگاورس جنایی ناااااااب و هااااااااات و مافیا فمیلی بخواد= استکهلم
اگه یه دویل وایب که گود بوی گان بد و عاشق شیطان میشه= انهولی
و اگه یه درام خاص عاشقنه میخوای که تهش در سوپرایز ترین حالت ممکن زامبی  ها حمله میکنن و کل داستان هر لحظه یه سوپرایز داره و کاراکتر های توی یه سازمان جاسوسی و از این داستان هاست= گاسپل

شما انتخاب کن، من بهت لینک میدم ولی متاسفانه سرخ پوشو ندارم:"))

خواهش میکنمممم نفسمممممT^T بوووس متقابل:">
ساندیس موز🤏
۳۰ مرداد ۱۵:۰۰

ددی

میگم  فیک the end of us  فصل دومش اومده؟ چون خدایی قشنگ بود راضی نمیشم با پایان اولش

RM. kiute.ARMY

نه قربونت برم:"(
Si
۲۱ مرداد ۱۸:۲۱

ددی  خبری نیست از این نویسنده؟ دلم واسه حال خوب قلمش تنگ شده

RM. kiute.ARMY

والا نه خبر ندارم عمر من:"(
منممممممممممم:"(
Kim tiho
۰۸ مرداد ۰۱:۳۳

واییییی خیلی قشنگ بود عالیییی یعنی فصل ۳ دارههه واییی هر چی بگم کمه خیلی خوب بود

RM. kiute.ARMY

نوووش جونتتتت عزیزممم🥺♥️♥️
والا فعلا که خبری از فصل سوم نیست چون فصل دوم هپی تموم شد🥲😂
یونگی مری می
۳۱ تیر ۱۵:۴۲

فصل ۳ کی میاد پس

RM. kiute.ARMY

والا هنوز خبری از فصل سه نیست:">
Mana
۲۴ تیر ۱۶:۰۲

فصللل سومششش رو من میخواممممممممم 

لطفا فصل سومش رو هم بزار

RM. kiute.ARMY

طبق تحقیقات میدانی، اگه فصول یه داستانی با خوشی و شادی تموم شده و درخواست یه فصل جدید هست، باید منتظر کن فیکون شدن و باراش دایناسور بر روی شهاب سنگ ها باشیم😔😂😂
Angel
۱۱ تیر ۱۶:۱۹

فصل سوم کی میااااا ثکفکثکمقحیوزطومزخسخشحش

RM. kiute.ARMY

فعلا فصل دوم که با نخ گونی دوخته شده😂
..
۰۴ تیر ۰۱:۲۲

قولبونیت بیشم من آخی

چرا فصل جدید رو نمیزاری؟

خواهیش موکونم

بیزارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههه عزیزدلمممم وای قودااا چه کیوتی تووووT^T
Will
۲۷ ارديبهشت ۱۳:۴۰

واییی خیلی دلنشین بود قشنگ همه چیز به جا و پرفکت بود فقط یکنبین یکم زود بزرگ شدن و یکمم زود سرو سامون گرفتن اما اوکیه بازم به هر حال خیلی سوییت بود. فکر نمیکردم نوجوونی بچه هاشونم بنویسی ولی غافلگیر و بسی خوشحال شدم. چون اکثر فیکای امپرگی که خوندم نهایتا تا ۴/۵ سالگی بچه نوشتن ولی اینکه تا نوجوونیشون و حتی بزرگسالیشون رو هم بنویسی خیلی قشنگه😭

مثلا تهکوک حتی نوه دار هم بشن:>>> آخ یاد فیک تهجو افتادم😭

اِنی وِی.... مرسی که نوشتیش و خسته نباشی❤

ایشالا تو کنکورت موفق باشی💫

راستی میشه بازم ویکوک یا ویکوک امپرگی بنویسی لطفا؟!😭 خیلی خوب مینویسیش:)

RM. kiute.ARMY

مرسیییی کامنت دلبرمممم خیلی ممنونم از وجود شیرینتتتتT^T
Kim Devil
۲۷ ارديبهشت ۰۳:۱۴

نویسنده میدونستی خیلی خوبی؟:")

فصل دو هم مثل فصل یک عالی بود...یعنی میتونم بگم تمام توقعات و خواسته هام رو براورده کردی! نه اصلا انگار قبل از اینکه حتی بخوام با خودم فکر کنم فصل دو اگه چه جوری باشه قشنگ تر میشه تو نوشتیش و به ما تحویل دادی و من چه قدر خوشحال شدم وقتی خوندمش و دیدم همه چیزش با روحیات و فانتزی هام مچ هست و چه قدر لذت بردم ازش:))) جدی میگم ،فکر کنم تنها نویسنده ای هستی که انقدر از لحاظ ذهنی باهام شباهت داری! 

خیلی خوبه که شروع به نویسندگی کردی واقعا به همچین نویسنده ای با همچین قلم و سبک فیکی نیاز داشتم🥲

به هر حال...

امیدوارم کنکورت رو اونجور که دوست داری بدی و موفق باشی و بعد از اون پر قدرت برگردی و ادامه بدی و بازم فیک ها و قلم زیبات رو باهامون به اشتراک بذاری =)))

RM. kiute.ARMY

عایگو عایگووو کامنت نیست که کارخونه قندههههT^T
لیسا
۱۶ ارديبهشت ۱۷:۱۸

اومد تازه فهمیدم نت نداشتم؛-؛

RM. kiute.ARMY

فدا سرت دورت بگردمT^T
لیسا
۱۶ ارديبهشت ۰۳:۱۶

برای ایفون نمیاد?

RM. kiute.ARMY

دانلود برای هر سیستم عاملی جوابگوئه عسلمT^T
♧Kim Riyan♧
۱۳ ارديبهشت ۲۱:۲۴

ددی دومین کامنتی که فرستادم نیومده؟

RM. kiute.ARMY

تو این پست با این کامنتی که دادی شده دوتا کامنت از تو
♧Kim Riyan♧
۱۱ ارديبهشت ۱۴:۵۱

خوبممم ... این چند روز که امتحانا شروع شدن بخاطر اینکه دارم امتحانامو خوب میدم حالم خوبه خیلی اوکیممم :)))))

اخه من فدات بشم که ددی 🙃

نوبتم شماره ۱۵ :)

وااایییی دقیقاااااا :)))

پس اوکیه دیگه بعد امتحانا میشینم دوباره دزیره رو میخونم ، ایندفعه تا آخرش :))))))

ددی من دزیره اصلی و دزیره تهکوکو خیلی دوس دارم بعد چند ماه پیش که تولدم بود دوستم کادوی تولد برام کتاب دزیره رو خریده بود وااای انقدر خرذوق شدم که نگو همونجا نشستم زمین زدم زیر گریه 🙂... حالا عر زدنم برا این بود که یه کیک گوگولی هم برام گرفته بود و زنگ شیمی یه دفعه با کیک و کادو اومد تو کلاس و برگام ریخته بود اصن شوک بهم وارد شد دیگ زدم زیر گریه 😂

الانم تولد اون نزدیکه و اونم خیلی کتاب دوس داره .. بنظرت اگه کادوی تولد براش کتابی که دوس داره رو بخرم مشکلی نداره ؟ 💔

RM. kiute.ARMY

ای دورت بگردم که:")))
خدا نکنه نفسسسسT^T
گمون کنم یا بیوفته زمستون برای تو و یا سال بعد.
بخون بخون:") 
عایگوووو خدااا😂😂 من از سورپرایز خوشم نمیاد اما اینجوری که تو تعریف کردی دلم خواست😂😂
نه به نظرم مشکلی نداره؛ میتونی بهش بگی من چیزی که دوست دارم رو برات خریدم.
♧Kim Riyan♧
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۵۳

سلاااااممم ددیییییی

حالت خوبه ؟ روالی ؟ 

وااای خدایا چقدره که کامنت ندادم ؟ برگاممم ... ببخشید ددیییی ... خب چخبر ؟ میبینم که فصل دومش اومده .. باید برم بخونم :)))))

البته بعد امتحانا ...

وای خیلی دلم برات تنگ شده بود ددی TT

ددی میگم که اون فیک پارتیم که براش نوبت گرفتم .. میدونی حدودا چند وقت دیگه نوبتم میرسه ؟ مثلا چند ماه دیگ ؟ چون من نصف پارتاشو از الان نوشتم آماده کردم گفتم ببینم اگه هنوز وقت دارم که یخورده به خودم استراحت بدم و اگرم که وقت ندارم تا بقیه پارتا رو هم بنویسم تموم کنم ... 

با تشکر :)

وااای راستی ددی یه فیک بود ( Omber ) اسمش بود فکر کنم .. همون که سرش خیلی عر زدم و پتو قورت میدادم ... به غیر از اون چند باری که خوندمش دوباره الان دارم میخونمش و فاااخ من هر بار کلی سرش اشک میریزیم ... :)))))))))

خیلی شدید وایب دزیره رو بهم میده ..

ددی بهت گفتم که من نمیتونم دزیره رو تموم کنم ؟ 

اینطوری ام که دلم نمیخواد داستانشون تموم بشه و هردفعه تا وسطاش میخونم بعد دیگ نمیخونم و دوباره از اول شروع میکنم ... چرا اینجوری ام ؟ *^* بعد آخرش خوب تموم میشه ؟ بیشتر برا پایانش میترسم...

با چ فرمولی من تا آخر دزیره رو بخونم :)))

خب اره خلاصه دیگه همین چقدرم حرف زدم البته من همیشه انقد زیاد حرف میزنم :))

لاو یو دد :)♡

RM. kiute.ARMY

سلامممم ریان منننننن به به مشتاق دیدار چطوریایی دارلینگ؟T^T
خوبم تشکرات:">
بله بله...یه سر به ما بزن و مسئولیت دل تنگمون رو قبول کنم خانم😔
قربون دلتتتتت بشم منمم:"))
نوبتت شماره چند بود عمر من؟T^T
Amber؟:"))) فیک های اون نویسنده فقط عر دربیاره لامصب...
عاخ اره! وایب نوستالژی و خلاصه نرسیدن:"))
پایانش خوب تموم شد. کسی زخمی نشد😂
من خودم هم نصفه ول کردم بقیه اشو رفیق هام اسپویل کردن😂
فدا سرت دارلینگ وب خودته:")
لاو یو مور:)
shahzad kim
۲۷ فروردين ۲۳:۴۳

چرا اینجا اینقدر ساکتههههه

چرا اینجا اینقدر ساکتههههههههههههههه (با صدای اون معلمه)

ددی میدونی چند وقته فیک کوکوی دیگه نیست

دلم کوکوی میخوااااااد 

بخصوص این مدت که تهیونگ لایو میذاشت 

حس میکنم اولین کوکوی ای که قراره اپ شه خودم بنویسم 

ددی من خیلی ویکوک شیپرم ولی اخیرا یکی از مومنتای قدیمی رو دیدم

عووووف تهیونگ چقدر واسه جونگکوک ناز میکرد خودشو لوس میکرد من اینور دهنم اب افتاده بود چه برسه به کوک بدبخت

هر چند خودشم فقط زوم کرده بود روی تهیونگ

دیگه اونجا بود که فهمیدم تهیونگ بیبی ترینه بدجور هوس کوکوی به سرم زد اگه این کنکور کوفتی نبود هر ماه یکی مینوشتم

احتمالا دو ماه دیگه یه افتر استوری بدم

دلم جونگکوک شوگر ددی برای تهیونگی که توی بار کار میکنه میخواد T_T

جونگکوکی که یه ماه به پسر کوچیکتر وقت میده تا عاشقش شه

پ ن : هیچگونه اسپویلی صورت نگرفت

 

RM. kiute.ARMY

من نژد با تو بمونم...
ژ حعیففففففففففففف😔😔😔

کلا الان تو سایت حق تردد با استریت ها شده انگار😂
همیشه اینجوریه که یه مدت خاص یه کاپل و یه سبک خاص فیک میاد و اگه توی این مدت که همه ی فیک ها مثلا روانشناختیه بیای فیک طنز بدی خیلی چیز باحالی میشه...قشنگ میشه گل سرسبد😂

وای تهیونگ و بابای منو یه جا بزارن برای ناز اومدن به قرآن دست هرچی ناز دار رو از پشت میبندننننن😂😂😂

تهیونگ نفس هم میکشه آدم قلبش میاد تو سینه اش چه برسه بخواد توجه ها رو به خودش جلب کنه:))))) مرتیکه جذاب...

عایگوو فدا سرت دارلینگ بزار بعد کنکور انقدره حال میده ها:"(( یه سر خر به اسم کنکور دستش تو ک.یونت نیست😂
وای از این فیک صافتا که از شدت حسودی و سینگلی آدمو به خود زنی به در و دیوار میکشونههههههT^T

پ.ن: من هم متوجه نشدم و خودم رو زدم به وسط علی کوچه
گگگگ
۲۷ فروردين ۱۶:۱۰

یه سوال فصل ۳داره که در اینده میاد؟ 

RM. kiute.ARMY

بوخودا همین دو فصل رو تهش از بانک وام گرفتیم برای نوشتن:">
✞︎ʟᴏɴᴇʏᵍⁱʳˡ✞︎
۲۶ فروردين ۲۱:۳۵

این فصل سه نداره؟اگه داره کی میاد؟🥺🥺من یه هفتس خوابو خوراک ندارم توروخدا بگو فصل سه داره🥺🥺

RM. kiute.ARMY

بوخودا تهشو فشاااار دادیم همین ریخت بیرون:">
حضرت جیکوک 🗿
۲۵ فروردين ۲۱:۲۵

سلام...

چرا نمیتونم دانلودش کنم؟؟؟؟ 😭 

میزنم رو دانلود ولی بعدش دان نمیشه 😭😭

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم لینک مشکلی نداره هااT^T چکش کردم.

آموزش دانلود رو دیدی؟
نفجییفتحتخلابمطباظخثاشهاهث
۲۵ فروردين ۱۶:۴۹

ووووووولللیییی برای سوبین و یونجون خیلی زود بوددد😭😭😭

من ویکوک بیشتر تری میخواستممممممممم

انننصصاااااافففففففففففف نیههههه

لعکحعسفغفخسقغهسنقغغثهشهغثشتلثش

RM. kiute.ARMY

دیگه یاران چه غریبانه رفته اند از این خانه😔
zizi
۲۴ فروردين ۲۳:۰۱

وای این بهترین فیکیه که تا حالا خوندمممم

خستی نباشیییی

مرسی که برامون فیک مینویسییی

جای حساسش موند اگ میشه پارت جدیدو زودتر بزار

تنک💋♥🫶🏻

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی دارلینگگگگ نوش جونتتتتتT^T

فصل دوم قرار گرفت بیبی*^*
خواهشیااتT^T
𝑲𝒊𝒎 𝑭𝒍𝒐𝒓𝒊𝒂
۲۳ فروردين ۱۷:۰۶

ددی ددی فیکشن nothing gonna hurt رو داری ؟ 

 

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/nothinggonnahurtu(full)(2)_rycg.pdf

https://uupload.ir/view/1mrc_1jjw_lover_not_a_fighter_-_full_part__h3x3.pdf

بفرمااا دربست در خدمتت*^*
nonoooo
۲۱ فروردين ۱۴:۳۵

سلاممممم.
خوبی ددی حونم؟
چخبر؟
چه میکنیی؟
همه چی خوبه؟
ویسخنتبهعحشثقتبخرهتصی
دلم براتون تنگ شده بوددد
ایگووووو
این چنقدههه خفنننننن بودددددددد...ومنیبترخهتشیبههرذهعاعهاهت
حیحی
ددی.یسوال.
میشه فن فیکشینای کیم ارنو لینکشو برام بزاری؟
یکی از کاراشو خوندم خیلی خفن بود بعد دلم خواست بازم بقیه شو بخونم.خیلییی خووب بودو.
ممنوننن

 

RM. kiute.ARMY

سلام سلام عزیزدلم شما خوبی چه خبرااااا؟*^*
قربون دلتتتت بشیمممممT^T
عالی!! اصلللل جنسسسس!!

جونم*-*
اوشون فقط همین یه کار رو دادن دارلینگT^T امیدوارم حمایت بشه و بازم بنویسه*-*

ممنون از تووو!
💚💜sogijin💙💖
۲۱ فروردين ۰۸:۲۴

به جان خودم که خیییییلییییی قشنگ بود نویسنده دستت طلا اوووووف عالییییییییی گاااد منو بخور عاشق این فیک شدم💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ای جووووووووووووونT^T
هوپی
۲۰ فروردين ۲۳:۳۷

ددی 

یعنی واقعا الان تموم شد ؟

ناراحت شدم 

حداقل میشه دوتا فیک هوپمین اضافه کنی  ؟

پیلیز 🙏

به خدا نمی تونم زنده بمونم انقدر سایت اینجوریه 

فقط بقیه حال میکنن 

سیو می🛐

RM. kiute.ARMY

بله متاسفانه:">
قول میدم در آینده ای نزدیک تامین کنم سایتو از هوپمینT^T
✞︎ʟᴏɴᴇʏᵍⁱʳˡ✞︎
۱۹ فروردين ۱۹:۵۳

بیشورای اشخال سگگگگگ*^*میدونی چقد گریه کردم سر اونجا که کوک خورد تو دیوار ولی تهیونگ فقط گفت خدای من حالت خوبه؟T___Tهرچند من کلا ادم احساساتی ام همشششش سر کوچیک ترین چیز گریم میگیره و کلا تو بغض درحال خفگی ام؛) 

RM. kiute.ARMY

عایگو عایگوووو موش بخورتت که کیووووووتT^T
یک انسان :)
۱۸ فروردين ۱۹:۲۰

دد یچیزی دیدم که نباید میدیدم... 

اومدیم خونه مامان بزرگم 

از در که وارد شدم... 

دیدم خوروسه رو مرغس و داره... 😔😔💔💔

جالبش اینه بقیه مرغاعم دورش بودن منتظر خروسه بودن...

این چی بود من دیدم؟؟ 😂😂😔💔

جالبه از در وارد شدم اون تصویر جلو چشمم اومد و دیدم مرغه به پشت نشسه و خروسه روشه... 

قشنگ میکوبید 😔😔😔🐓💔

مث چیز ندیده ها نگاشون میکردم

با خودم اینجوری بودم: نخند جان جدت میری تو نخند 

RM. kiute.ARMY

نزدیک ترین تجربه ات به رابطه ی جوناسی بوووود😂😂😂
الان چه حسی داری آنلاین الکسیز تگزاس و جانی سینز رو ورژن مورق خوروص دیدی؟😂😂
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝓬𝓪𝓽
۱۸ فروردين ۱۶:۳۴

نههه

ولی خدایی شیپ منو نویسنده گرامی؟:>>

ولی دد من از عشق تو چطور دست بکشم؟

اه خدااا از دست این فیکشنا احساس میکنم خیلی درگیر عشق شدمم😂

فشار سینگلیه الحق

 

RM. kiute.ARMY

من برای تو هیچ هستم ای بانو😔
اره ادم خالی خالی درگیر عشق میشه ناموسا...شخصا سه چهار بار شکست عشقی رو با همین فیک ها خوردممم😂😂
به مولا-
Taegookii
۱۸ فروردين ۰۰:۵۶

دد پلیزز میشه فیک مای اجوشی رو بدییی؟؟ اووممم.... این فیکتم خیلی خوشمل بود دوشس داشتم😊🙂🤗

RM. kiute.ARMY

نوش جونت عزیزدلممم*^*
الان مای اجوشی رو هم میدم بهتT^T

بی نام
۱۷ فروردين ۱۵:۳۵

سر پارت اول که فقط عر زدم ولی الان خیلی خوشحالم فصل دوم اومده هههههه

RM. kiute.ARMY

بخون گوشت شه به تخم چشمااااااتتت!
rose at
۱۵ فروردين ۲۳:۱۵

هایییی👋

خوبی؟(اسمتو نمیدونم ولی خب ددی نمیتونم صدات کنم یجوری میشم:/)

ولی خب حالا بگذریم من از اون سایلنت ریدرام که صداشون در نمیاد ولی از همه ی فیکا لذت میبره هستم خوشبختم🤝😂

غرض از مزاحمت من تمام فیکای کوکوی سایت رو خوندم و الان واقعا هیچی تو دستو بالم ندارم:/

خواستم بگم اگه چیزی داری میفرسی😁؟

VK 🐻🐰

سلام سلاممم
دیگه اسم است و خواعر گرامی هم لایق این اسم😔😂✌🏻
دیگه بالام همیناست جنسا هنوز نرسیده😂😂
واتپد جای خوبیه
Vkook
۱۵ فروردين ۰۰:۵۵

وایییی فصل دومش اومددد

دیگه داشمت دیوونه میشدم 

مرسیییییییییییییی که فصله دومشو گزاشتیع ددی

VK 🐻🐰

خواهش خواهش ببم جان (✷‿✷) 
zahra mansouri
۱۴ فروردين ۱۴:۳۵

این کاربر درحال درو کردن سایت است*

RM. kiute.ARMY

*مایل به شربت آبلیمو جهت تجدید نیرو؟
ستایش
۱۴ فروردين ۱۰:۵۶

دد این فیک شاهکار عالییی

RM. kiute.ARMY

حققققققققق!!
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝓬𝓪𝓽
۱۴ فروردين ۰۱:۴۰

خیلی قشنگ نوشته بودی:>>>

RM. kiute.ARMY

ای دووون:">
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۳ فروردين ۱۴:۰۸

فصل دو؟

ژون

RM. kiute.ARMY

یعس
No body know
۱۳ فروردين ۰۱:۲۱

این فیک گااااااااده.ذهن بازتوتوی شرایط پاهای بازم دوست دارم.تنکیوووووو

RM. kiute.ARMY

ماهم دوستت داریم بیبیییییییT^T
Acha
۱۳ فروردين ۰۰:۰۰

ددییییی

من اینو همین دو روز پیش فصل اولو تموم کردمم

فکرشم نمیکردم انقدر زووود فصل دوم بیاد😆

همش خودزنی میکردم که کارم ساخته اس تا اومدن فصل دومش قراره جون بدممم😅😅

امروز روز پربرکتی بودا😂😂😍😍😃

RM. kiute.ARMY

خوب موقعی شروع کردی برای خوندن فصل اول ها کلک😂😂
لامصب اصلا شروع امسال خدا بود!!!
امیدوارم تا تهش هم برکت باشه😂
یه ارمی بدبخت💜
۱۲ فروردين ۲۳:۵۹

بی خیالللللل فصل دوم اینم؟ 

اونی میخوای ما رو سکته بدی؟ یا منو زنده زنده چال کنی؟ 

"پاک کردن اشک" 

«جدیدا زیاد گریه میکنم، سر هر چیز کوچیکی بغض میکنم و اشکم جمع میشه تو چشام، البته قبلا هم بود و عادیه چون من ENFPعم خووو» "گر چه سعی میکنم منطقی باشم" 

RM. kiute.ARMY

نههه دور از جوننننننT^T
اما همیشه تو گونیم چیزی برای عرضه دارم😔 گدرتتتتت😔
عایگووووو کیوتممم:")) خیلی شیرینه که احساساتت اینطوری عمیق و روون باشنT^T
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝓬𝓪𝓽
۱۲ فروردين ۲۳:۴۴

خیلیییی قشنگ بود فصل دوم

ولی اتفاقای فصل اول رو یادم نیست😂

عالی بود:>>>

تازه به این فکرم که بیای ادبیات بهم یاد بدی:>>>به شوخی:>>>

 

ادبیاتم اصلا خوب نیستم:>>>این واقیعته:>>>

 

 

RM. kiute.ARMY

یه کامنت هها رو یه دور بخونی یادت میاد هاt^T

بوی شیپ میاد!😔
شیپ تو و شهزاد😔
nadia
۱۲ فروردين ۲۰:۲۷

وادافاکککک فصل دووووووو چقدر منتظرش بودممممممممممم

RM. kiute.ARMY

ای جاناT^T
Maeeeee
۱۲ فروردين ۱۹:۲۴

عرررررررررررررر 

بلاخرهههه فصل دومش اومدددد😭

اولین نفره دانلودیدم ^-^

RM. kiute.ARMY

نوش جاننننننننن!
Aylin
۱۲ فروردين ۱۷:۵۹

کی بعدیو میزاری میسه زود بزارییی؟؟؟ خیلی قشنگ بود لنتییییی

RM. kiute.ARMY

بخدا همین دو فصل بود بیبی T^T
Kim Devil
۱۲ فروردين ۱۳:۴۳

به عنوان اولین فیکت باید بگم که فوق العاده بود. واقعا فوق العاده بود. از قلمت خوشم اومد. و فکر کنم بعد از مدت ها این بهترین اسماتی بود که خوندم! خیلی خوب اسمات مینویسی😃

و مدل حرف زدن تهیونگ و قربون صدقه رفتناش خیلی شیرین بود

( *اسپویل؟*

منتظر بودم فصل اول امپرگ شه ولی نشد🥲)

لطفا لطفا هر چه زودتر فصل دو رو بهمون بده من بی‌صبرانه منتظرشم😭

RM. kiute.ARMY

اره لامصب اسمات هاش هایاح داشت😂😂😂
سینگلی فوووشار میاورد...

امشب میییاد😎
Mahiii
۱۲ فروردين ۰۱:۵۴

آره یچیزی تو مایه های قربونت برمه فک کنم

مرسییئ

RM. kiute.ARMY

ای جانمممممم ممنوننننننT^T
HOURA
۱۱ فروردين ۱۵:۱۰

سلام من تازه وارد سایت شدم 

میخواستم بدونم کی فصل دومش میاد

و راستی واقعا فیک قشنگی بود خیلی حال کردم

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم خوش اومدیییی*^*
امروز میاد قشنگمT^T
نوش جونتتتتتت باشه نفسسس*0*
김태형
۱۱ فروردين ۰۴:۳۷

سیلام ددی 

این فیک به طرز فاکی عالی بوددددددددد

فصل دومش کی میاد؟

عه راستی ددی یه فیک از تهکوک بود 

یادم نیست اسمش چیع 

درباره جنگ بین ارتش نازی ها و اون ارتش اسمشو نمیدونم دیگه

تا جایی که یادمه کوک از ارتش نازی ها بود بعد میوفته دست تهیونگ ....

ددی فیکشو ندارییییییی😭

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدل مننننن*^*
نوش جونتتتتتتT^T
امروز میزارم فصل دو رو*-*

اهان فاکس اسکین:">

http://fazayihaa.blog.ir/post/1352
ELSA
۱۰ فروردين ۲۱:۳۳

های مای ددی! قربونت برم من 

ددییییی میگم میشه لطف لینک چند تا فیک خوب رو برام بذاری؟! بخدا حوصلم سر رفته دلت میاد ناراحت باشم؟؟؟🥲

آهان راستیییی لینک کریستال اسنو هم برام بذار گمش کردم 

RM. kiute.ARMY

های عمر منننن چطوری نفسسT^T خدا نکنه جیگرم:">
میزارم برات عمرمT^T

https://uupload.ir/view/dcp2_86f2659bd6749cf3765dd16dacd4a722_ak61.pdf

https://uupload.ir/view/the_sour_e26.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv,namjin.monster-1_1kgu.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]vkook-namkook-mkimb_f27.pdf

https://uupload.ir/view/csrf_back_to_school_-_vk_full_sn7c.pdf

https://uupload.ir/view/mp7t_naughty_boss_full_kookv(_vkookplanet)_ie1.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv.uglybeta_1dqg.pdf

https://uupload.ir/view/pet_me_shot_full_0f6y.pdf

https://uupload.ir/view/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D9%BE%D8%B3%D8%B1_%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C_km0j.pdf

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/10/01/Crystal-Snow
خواهر فیکا
۱۰ فروردين ۱۹:۲۱

سلام عزیزم من هرکاری میکنم لینک دانلود رو بهم نمیدههههه هرچی میرم تو سایت اصلا نمیده تا دان کنم🤧😭😭

RM. kiute.ARMY

سلام وجودم چطوریایییT^T
جیگر جان چک کردم لینک درسته:"(
هیچچچی
۰۹ فروردين ۲۱:۰۰

یه فیک توی مایهای همین بهم بده ددی خیلی قشنگ بود و وی کوک جیمینا توش باشن پارت دوم اینم بزارم دارم سرش کلی عر میزنم مرسی تنکس

RM. kiute.ARMY

والا عزیزم منظورت امگاورسه؟T^T
کلارآ
۰۹ فروردين ۲۰:۰۱

های ددی فصل دو داره؟

RM. kiute.ARMY

های عسلم بله داره*^*
Mahiii
۰۸ فروردين ۲۳:۲۷

ددی دوباره ای سلام

کریستال اسنو رو خوندم بویفرندو نمیدونم فک نکنم میدی لینکشو ببینم خوندم یا نه تصدقت بشمممممممم؟تصدق درسته؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممممم*^*
تصدق چیه میشه معنیش؟T^T قربون رفتن؟
اره ک میدم بیب*-*

Kookv
۰۸ فروردين ۰۱:۳۰

فصل دومشو بده نامرد نزارمون تو خمارییبی

RM. kiute.ARMY

بنده خدا چند روز پیش داد فصل دو رو اما یادش رفته چند جا رو اصلاح کنهT^T
گفت سریع انجامش میده و تحویل میده*^*
Soha
۰۷ فروردين ۲۲:۲۳

عا سلام واقعا خیلی قشنگ بود و اولین فیکی بود که تو این سایت خوندم بعدش دد دالز بعدش دنس ویت می واقعا قشنگ بودن عر  راستی به وضوح تازه اومدم تو سایت 🤝😂

RM. kiute.ARMY

قربونت نفسم قشنگی از خودتهههههT^T
خوش اومدی بیبی مشتری شی الهی😂
Kimon taegook
۰۶ فروردين ۱۸:۲۲

سلاااممم خدمت هیونگگ

یادته گفتم دارم فیک مینویسم؟

اسمشم انتخاب کردم از چند نفرم پرسیدم انگار اسمش تکراری نبودد گذاشتم قدرت عشق:>>

الان تنها مشکلی که دارم با کاور فیکه..

ادیت کردن خودم افتضاحههه:"" کلی عکس دارم میخوام چخش و پلا کنار هم باشن ولی هر چی خودم ادیت زدم خوب در نیومد:( نیازمند کمک:'

RM. kiute.ARMY

سلام سلام نفسممم*^*
اوه بلههه!!
عایگووو چه اسم گشنگیییT^T

اون ادیت از اون سبکی که میخوای واقعا راست کار من نیست:"> مگر اینکه پیدا کنی و از یه سبک الهام بگیری.

Vkook shipper
۰۶ فروردين ۱۶:۲۴

سلام خیلی عالی بودددد

فصل دوم کی میاد؟

RM. kiute.ARMY

عالی بودن از خودته قشنگممممم*^*
ان شا الله تو دوران عید میادT^T
😎
۰۵ فروردين ۱۷:۲۵

سلام به نویسنده عزیز و ددی و مونی حالتون چطوره؟ایشالا که خوبین

نویسنده جون این خواهر ناتنی کوک غلط نکنم جوشونده های اون بلوغ کوک رو دستکاری کرده؟نکنه کلا نازایی بیاره؟نویسنده جون هپی انده؟

 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهتتتت عزیزدلممممم همچنیننن*^*
غلط کردهههههه!!!
اره هپی ئه گمون کنمT^T
Mona
۰۵ فروردين ۱۲:۲۱

سلام خوبه چطوری سال نو مبارک 

میگم رمان the end of us داری؟ فصل دومشو می خوام☹️☹️☹️

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم شما خوبی؟ عید شما هم مبارک جانااا*^*
نه ندارمش نفس:"((
JK
۰۵ فروردين ۱۲:۰۱

کی فصل 2 میاد 

همش نگو بزودی کی میاد 

 

RM. kiute.ARMY

الان مثلا من روزش رو بگم اما اینور اونور شه، شما تضمین میکنی که سیلی از کامنت های "فلان روز شد چرا نذاشتی؟" نیاد داخل سایت؟
فدات شم شاید زد اون روز مردم، نصفم رفت لا چرخ، نتونستم نه من بزارم و نه نویسنده، زشت نیست که بدقولی کنیم و دروغ بگیم؟🥲
Baby girl
۰۴ فروردين ۲۲:۲۵

های ددی (چون دیدم همه اینطوری صدات میزنن گفتم) ددی کی فصل دو آپ میشه بخدا فسیل شدمممم

RM. kiute.ARMY

های عزیزدل منT^T راحت باش و هرچی دوست داری صدام بزن بیبT^T
بخدا زوده زود آپ میشهT^T
♡Roya♡
۰۴ فروردين ۰۸:۱۲

وااااااای خیلی عالی بود با اینکه دیر پیداش کردم و خوندمش اما خیلی قشنگ بود😍،من نزدیک چند ساله از این سایت وانشات و فیکشن میخونم مخصوصاً فیک های ituHide و sh.sانقدر هرکدومو هزار بار خوندم که حفظمشون.خیلی فیکای خوبی میزاری ددی همیشه موفق باشی❤

ددییییییی پس فصل دومش کی میاد؟!دارم دیوونه میشم زودتر فصل دومش بیاد🥺

لاو یو ددی💋

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم نوش جونت باشه نفسمممم تو هم موفق باشی تاج سرممممT^T

زودی میاد بیبی*^*
لاو یو مووور!
مهدیس
۰۴ فروردين ۰۵:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب من یه راست میرم سراغ انتقادم از داستان ک ب نظرم خیلی ب چشمم میومد... قلمت زیادی ادبی هست، و این یکم داستانو عجیب و غیر واقعی میکنه،مثال میزنم برات، مثلا هیچ کسی وسط س*سی که میکنن نمیاد اون همه قربون صدقه بره اونم بگه چشمات به مانند فلان چیز و داره قلب سنگی منو اب میکنه و فلان...  این ادبی بودن حتی توی دیالوگ ها هم خیلی استفاده شده بود،مخصوصا اولای داستان. ولی من سناریو رو خیلی دوس داشتم و تا اخرش رو خوندم ... ممنونم بیبی❤

RM. kiute.ARMY

ممنون کامنت نفس مننننT^T
اما خب توی ژانر ها رمنس بُلد بود. بنابراین قربون صدقه و حالت نامزد بازی محوریت داستان میشه.
Fati
۰۲ فروردين ۰۲:۱۷

از خداوند متعال توبه میکنم که تموم فیکای سایتو خوندم از جدیدا تا فسیل شده ها و این اولین کامنتمه😐😐

اشکال نداره ایشالا با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان منم توبه میکنم آدم میشم 😁😁

فیک خعلی خوب بود تروخدا زودتر فصل دو رو بزار 

میتونم ددی صدات کنم 🙂

RM. kiute.ARMY

اشکال نداره ولی دقیقا از همون مشتری ها هستی که هندونه رو فقططط به شرط چاقو میخرن😂😂😂
شما فرشته ای نفسمممممT^T
چشم چشم*^*
البته هانی چراکه نهههه!!
탷국
۰۱ فروردين ۲۱:۱۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددىىىىىىىى خیلى دوستتتت دارم

خیلى امسال عید ع*ىیهههه

خوشم نمیاد

ولى ب لطف ی ددى خوشگلى ک دارم امسال بهترین شدشششششششششششششش♥️🫰🏻

اگ میشه بیبى گرل صدام کن

RM. kiute.ARMY

منم خیلی دوستت دارم قشنگمممT^T
موافقم باهات😂😂😂 همه هم بلا استثنا همینو میگن

الهی ددی خوشگل به فدات برهههههT^T
اوه مای بیبی گرللللللT^T
Zahra
۰۱ فروردين ۱۳:۲۲

آنیون ددی، عیدت مبارک🥰

میشه چند تا فیک یا وانشات ناممین معرفی کنی؟؟ تو سایت که چیزی ندیدم🙂💔

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزدلممم بایرام تو هم مبارککک*-*

برای وانشات: کلیک

برای فیک هم توی لیست فن فیکشن های فول سایت که اون بالاست، بعضی از فیک ها نوشته شده داره ورژن های مختلف، اونجا چندین ورژن زده شده که ناممین هم عضوشونه.
Jiana
۰۱ فروردين ۰۱:۵۱

خدایی تو هم همه ددی صدا میکنن؟    

منم همه بم میگن ددی خشن

خیلی عالی بود ولی فصل بهدشو نمیتونم پیدا کنم

RM. kiute.ARMY

اره دارلینگمT^T
اوووو صارد و خشن؟😂
اخه هنوز نیومده دورت بگردمT^T
ت‍‌‌ر‍ی‍‌‌اک ف‍‌‌ر‍‌‌وش پ‍‌‌ی‍‌‌د‍‌‌رت🗿🥤
۲۹ اسفند ۱۹:۱۹

زیبا بود ددی🗿🥤

(تازه وارد می‌باشم🗿🤝)

RM. kiute.ARMY

زیبا شماایی!
خوش گلمیشننن😎
S
۲۹ اسفند ۱۱:۲۸

لینک خرابه میزنه خطای داخلی رخ داده

RM. kiute.ARMY

دلبرم دانلود کردم. لینک درستهT^T
Hadis
۲۹ اسفند ۱۰:۵۸

فصلللللللللللل دومممممممممم کییییییی میادددددددددد؟

RM. kiute.ARMY

بهههههههه زودییییییییییییییییییییی!!
Antony
۲۹ اسفند ۰۳:۲۳

اونیییییبی😭😭

خیلی خیلی دلتنگت بودم🥲

من همون min roya ام نمیدونم بشناسی یا نه

ببخشید این مدت نیومدم

چطوری تو؟ حال و هوات خوبه؟ 

عیدت مبارککککک🦋

و باورم نمیشه ی امگاورس جدید پیدا کردممم

برم که بخونمش

RM. kiute.ARMY

رویای منننننن بیا بغلمممم ببینم نفسمم خوبیییی؟؟؟ خوش برگشتی عمرممم یه عالمه دلم تنگ بووووووودT^T
فدا سرت عزیزدلممم!! الان خوبی؟؟ رو به راهیT^T
عاللللللیی!
بایرام تو هم مبارکااا*0*
نوش جونتتتت!
BTS tae
۲۸ اسفند ۲۲:۰۹

از بس که گشادم بادم نمیوفته عوضش کنم😂😂😂😂انشاالله در سال جدید پروف جدید قرار میدهیم😁😀

VK 🐻🐰

انشالله😂🤝🏻
نی نی تهکوکم:/
۲۸ اسفند ۱۵:۳۶

های من خیلی وقته فیک از اینجا میخونم ولی کامنت نمی‌زارم اصلا یه چند وقتیه احساس گناه میکردم آخه هیچ تابحال چیزی نگفتم:// میشه من هم به جمع خودتون راه بدید آخه گناه دالم 

 

میشه منم ددی صدات کنم؟؟

RM. kiute.ARMY

نه بابا فدا سرت نفسمممممT^T

البته هانی!
زن تهیونگ
۲۸ اسفند ۰۹:۵۳

خیلیییییی خوب بود و میخواستم بگم که اگر بشه زود تر پارت بزاری😊

RM. kiute.ARMY

البته دارلینگ*^*
عام..؟
۲۸ اسفند ۰۹:۳۹

فصل دومش کی میاد :(

RM. kiute.ARMY

خدا بزرگه...به زودیی بیبییT^T
جنده خانم:|
۲۸ اسفند ۰۰:۳۲

خب عالیییی بود من پاره شدممممممممم سرششششششششششششششش

دیگه حال ندارم .......

بای💔😐

گوز حسی من را از پای دراورده است..

VK 🐻🐰

های😂😂🤝🏻
Kim jini
۲۷ اسفند ۱۹:۱۶

هایییییییییی 

میشه یه چند تا فیک قشنگ و نسبتا طولانى معرفی کنید بهم واقعا نیاز دارم:)

راستی همه ددی صدات میکنن پس منم ددی صدات کنم؟😂

 

VK 🐻🐰

تو قسمت فن فیکشن های فول سایت هست
بنده خواعرشون هستم ولی بله همه ددی صدا میکنن شمام همون صدا کنین😂💜
Gold
۲۷ اسفند ۱۵:۵۷

وای این چقد قشنگ بود:( پس فصل دومش گی میاد؟:((((((((((( *گریه ی فراوان

RM. kiute.ARMY

قشنگی از خودتهههههT^T
به امید یاری حق و دوستان...به زودی😂
Julia-
۲۷ اسفند ۰۱:۱۳

فصل‌دو‌کی‌میاد؟)

خیلی‌قشنگ‌بود^^

VK 🐻🐰

بزودی زود (ಡωಡ) 
Vina
۲۶ اسفند ۲۳:۳۲

های ددی

خیلی خوب بودددددد وایبشو خیلی دوست داشتم آروم و لذت بخش بود وای خیلی فیک خوبی بودددددد میشه سریع تر فصل دومش رو هم بنویسید ای نویسنده ی عزیز باشد که دعای خیر تمام ما پشت سرت و تمام ما نمازه، خواندن فیک را برای فصل دوم به جا می‌آوریم و شکر خود را با گذاشتن کامنت به جا می‌آوریم تورو خودا به خاطر من وینا فصل دوم رو هم زودی بنویس راستی ددی ار تو هم سپاس گذارم که همچین فیک های خوفی میزاری باشد که شکر خود را خوب به جا آورده باشم

بوس به همتون بای بای و منتظر فصل دوم میمونم امید وارم عیدیم همین فصل دومش باشه 😔🐰✨

RM. kiute.ARMY

های های بیبیی*^*

درود خدایان آمون و خانواده رجبینیوس برتو باد فرزند. به یاری حق و سایر بستگان، بزودی دامنتان سبز خواهد شد همچو گلنارT^T

بووووووس متقابللللللل!! خدا داند😔
Mahiii
۲۶ اسفند ۲۲:۲۸

های ددی جونم

ددی توروخودااا فیک کوکوی چی داریی؟"فیکای ایتو رو همشو یه پونصد باری خوندم"

ویکوک تو مایه های آداماس و اینا  چی داری تو دستو بالت؟دارم نمیتونم از بی فیکی بوخوداT_T

RM. kiute.ARMY

والا کوکوی فیک بویفرند رو دارم، خوندی؟T^T
ویکوک هم توی آماداس، میشه گفت یه چیز تقریبی دارم...کریستال اسنو.
maeeee
۲۶ اسفند ۲۱:۵۹

هایییییییی

وای..

این فیک عالیییییییی بودددددد😭😭😭😭

هنوز باورم نمیشه که نویسنده اولین قلم ش بوده و انقدر محشر نوشته =/

واقعا خیلی خوب بود 🥲

اینجور که معلوم قرار فصل ۲ ش ۲ ماه دیگه بیاد ، الان یعنی توی فروردین ؟ :( یا توی اردیبهشت؟ :(

 

VK 🐻🐰

خوشحالیم خوششت اومده زیبا (✪‿✪) 
بزودی زود میاد
Fstwntwntye
۲۶ اسفند ۱۵:۱۹

بسم لا 

به به ددی ژان 

نیازمندم به وبتون ویکوک چیزی میزی نداری ؟ازون وبتون کثیفاش میخوام

RM. kiute.ARMY

والا کثیف نقاشی شب و جینکس هست که لا هو ا ترجمه:")
nadia
۲۶ اسفند ۱۴:۱۰

سلاممم ام من همیشه از اینجا فیک میخونم ولی هیچوقت کامنت نزاشتم میتونم ددی صدات کنم؟

و میتونین فیک ویکوک یا کوکوی بزارین؟؟ من واقعا کمبود فیک دارم کل فیکای اینجارو خوندم و الان هیچ فیکی پیدا نمیکنم که بخونم و به نظرم فیکای اینجا واقعا قشنگن^-^♡

RM. kiute.ARMY

سلاممم قشنگم خوش اومدییی!! البته ک میتونی لیدی😎
البته عزیزجان!! قشنگی از خودتهههT^T
Mahla
۲۵ اسفند ۱۵:۵۷

و راستی یه چیزی میخواستم بگم چجوری فیکی که مینویسم رو اینجا بزارم چندتایی داستان نوشتما البته تو دفتر و جاهای دیگه ولی خب نمیدونم کجا بفرستم :|

یه کمکی یه هدایتی کنی تا عمر دارم مدیونتم😙

اها راستی دد دوشت دالم اندازه ی تل دنیا♡~♡

RM. kiute.ARMY

وایسا هدایت رو به سمتت کج کنم جیگر

این پست رو کامل بخون: https://fazayihaa.blog.ir/post/1540

منم دوستت دارم نفسمممممممT^T 
.
Mahla
۲۵ اسفند ۱۵:۵۲

سلام دد چطوری حال و احوال خبر مبر جدید نداری؟

باید بگم عافرین داستان جالبی بود بنده کف کردم و درحال شنا در ان هستم(چندشم شد از حرفم😂)

RM. kiute.ARMY

سلام سلام جانان از شما چ خبر خوشگلههه*^*
عجب عجب ای جاااعان😂
Vkook...
۲۱ اسفند ۲۱:۰۴

اوکی سو... های!

بنده بعد از 1 سال روح بودن تصمیم به توبه گرفتم😔💔 باشد که در های آمرزش الهی به روی من گشوده شوند؟

چرا انقد حس عجیبی داره:/

همین دیگه..

اها و البته که این یکی زیادی قشنگ بود! امیدوارم تا وقتی فصل دو میاد داستان یادم نره:/

پ.ن: باید ددی صدات کنم دیگه؟😔💔

تنکس!

RM. kiute.ARMY

هاییی بیبیییی!!
فدا ی سرت فرزندم لا در همیشه بازه اما به کسی نگو من لولاهاش رو دست کاری کردم😔
اولین بار همیشه حس عجیبی داره...عادت میکنی بیبح😔
نه نه زود میاد...محکم دعا کنید😂
پ.ن: ممد جَفاد هم صدام کنی جواب میدم😔
ولکااااام!
گمشده در راه بنگتن
۲۱ اسفند ۱۷:۲۹

های دد 

گودی؟ 

دد من این فیکشنو نخوندم گفتم بیام نظرتو بپرسم ببینم بخونم نخونم. 

گفتم ی سر به کامنتا بزنم دیدم جواب ۹۹.۹۹۹۹۹۹ درصد کامنتا «تا دوماه دیگه»عه.

ددی ریدم دهن ریاضی.. از ۱۶ زیر ۷ نگیرم خودش خیلیه. 

چرا باید ریاضی بخونیم؟. 

چرا باید فیزیک بخونیم الان من کجای زندگیم ی خودکارو از روی میز میندازم بعد میشینم ماکسیمم یوشو حساب میکنم؟. 

زندگی سخت شده.. 

RM. kiute.ARMY

های بیب*^*
عالی!

والا فصل اولش هم بخونی میتونی تا دوماه دیگه با توکل به پروردگار صبر پیشه کنی😂

ای بابا:")) بگردمتتتتتتT^T
حالا مثلا اونجاش ک میرسه باید لحظه ی شتابش هم حساب کنی نهایت فشاره...اون جسمِ بی جان خودش هم هدفی از خلقت نداره ک.صکشا ول کنید:"))
نیمه روانی
۲۱ اسفند ۱۶:۱۶

حالا نمیشه با روی دارم تهیونگ آشنا نشین نویسنده؟؟

آقا زودتر بزار دارم روانی میشممم جان هر کی دوستش داری وضعو خراب نکنم بزار همینجوری کیوت بموننن کوک رو هم خجالتی نگه داریااا

 

RM. kiute.ARMY

تنها هدف ما بازی با روان شماست.
چه معنی داره آشنا نشین...زورکیه...بایدیه....یالاااا آشنا شییییید😔
Sara
۲۰ اسفند ۲۰:۴۸

سوال  : این فیکه کجاست از کجا باید بیارمش

جواب :همونجا اونجاست

براووو.  🤣❤️حلقه در چشمانم اشک زد

ددی نامجون این دوست عزیزی که به خیر شما داره جواب میده به کامنتا کیه:))))

ایسمیش🦖؟؟؟

 

RM. kiute.ARMY

دفعه ی بعدی یه جوابی میدم که توس اشکات حلقه چشمه بزنه خوشگله😔

ایشون ع.نمه....یعنی چیزه...خواهرمه عمه اتون😔😂😂😂 اسمش وی کی ئه.
Sara
۲۰ اسفند ۲۰:۴۱

سلام بر ددی نامجون

البته ازونجایی که نامجون در جواب کامنت ددی نامجونا گفت من هنوز پدر نشدم منم شما رو ددی صدا نمیکنم😂😂

بله دلم میخواد نمیگم (حالا چی بگم؟؟😂🗿)

خب خب

اولا که خسته نباشید زیاد❤️

دوما کیم شهزاد(فامیلای ددی نامجون؟) چرا میگی دست به قلمت خوب نیس خیلی هم خوبه:)

فقط یه اشکالی که بود بنظرم یه جاهاییش دیگه داشت غیر طبیعی میشد مثلا کوکی دو روزم نمیشد با تهیونگه میگفت از تمام اخلاقیاتش با خبر بود خب بیناموس  تو کلا  دو روزه اسمشو یاد گرفتی تو همین دو روز دیگه شناختیش؟؟؟!!😂اقا ولی شوخیه به دل نگیر 

منتظر فصل بعدی هستیم بشدت:]

دیگه حرفی ندارم بازم خسته نباشی دختر❤️

اها راستی فقط فصل بعد میشه یکم با هم دعوا هم بکنن؟؟؟؟اخه اینجوری همش قربون صدقه لوس میشه ضمنا  من فصل بعدی بچه بغل کوک نبینم  ددی نامجونو اتیش میزنم🤣دستم به همین بدبخت میرسه دیگه

حاجی تومار نوشتم 

ددی نامجونا که واقعا ددی نیستی همینجوری این وسط دست تو هم درد نکنه مارو تحمل میکنی 😂

بای بای

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت فرزند صالحم. شما من رو ممد جَفاد هم صدا کنی جَختی جواب میدم😂😂
سلامت باشی عمرمممT^T

کفر نعمت میکنه...ککککفرررررر نعمتتتتتتت!!
دعا نویس تهیونگ خوب بوده😂😂

الان حاضرم خودم در عرض دوماه دوتا توله پس بندازم بدم کوک😂😂 چرا کِزم میدی نامردددد😂😂

فدا سرتتتتتتT^T

نگوووو شماها عشق دل های منیدددددد!!
باییی!
Mahiii
۲۰ اسفند ۲۰:۰۵

ولی ددی بوخوداااا ک خواهر عنتر کوک یچیزی تو اون دمنوشای لامصببب ریخته ک این بچه بالغ نمیشهههه

RM. kiute.ARMY

دعا نویسش خوبه!
ilkai
۲۰ اسفند ۱۹:۲۱

خیییییییلللللییییییی خوب بود دوستش میداشتم

RM. kiute.ARMY

نوووووووش جووون*^*
......
۲۰ اسفند ۱۴:۱۷

عالییییییییی بووووووود 

ولی: خودم اون یورای عوضی رو میکشم جرش میدم به میلیون ها قسمت تقصیمش میکنم اون دمنوشا باعث بیرون نیومدن امگای تهیونگ میشن درسته؟ اون ********* به خدا خودم*****

نویسنده جونم بیا و بزار اون یورای *****با دستای خودم بکشممممممممممممممممممممممممممممممممممم

RM. kiute.ARMY

آرام آرام با ترانه با گوهر های فراوان دخترکم😔
nazi
۱۹ اسفند ۲۰:۰۹

من منتظر فصل دوم میمونم ...

امیدوارم تو فصل دوم تهیونگ زیاد کوک رو لوس نکنه ....

یونمین دوست داشتنی....

منتظر بچه هاشونم خخخ

و بلوغ کوک ...

از خواهر کوک هم متنفر شدم....

RM. kiute.ARMY

همه ریدر ها باهم هماهنگ از خواهر کوک بدشون میاد..ماشالله😂
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۹ اسفند ۱۴:۴۲

عه راسی ددی یادم رف ازت بپرسم

تایپت چیه؟•-•

RM. kiute.ARMY

زیاد بهش معتقد نیستم اما INTJ ام طبق شواهدT^T
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۹ اسفند ۱۴:۴۱

فصل دومش دوماه دیه میاد؟:)

خو زودتر میگفتید من میذاشتم اینو دوماه دیه میخوندم که بعدش تموم شد همونموقع برم سراغ فصل دوم😭

من چطوری تا دوماه دیه صبر کنممممممم؟؟؟؟؟:)

 

ددی دارم از بیکاری میمیرم

مدرسه هم نمیرم کلا توی خونه بیکارم 

بیا چندتا فیکشن ویکوک که از نظر خودت گشنگه معرفی کن بهم:")

RM. kiute.ARMY

با ایمان تقوا عمل صالح😔

الهی من دورت بگردم که:")
والا بخدا من هرچی دارمو و ندارمو ریختم تو دایره...الان ندار ترینم😂
💚💜sogijin💙💖
۱۸ اسفند ۱۴:۰۱

به نام خدا

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررر

یه فیک گادی خوندم

باهاش اکلیل پارو کردم

من چرا از حرف اخر نویسنده ترسیدم🤔اره بابا خواسته واسه فصل دوم جو بده قضیه وگرنه اونم مثل همین فثل قشنگ و اکلیله قطعا😊

خب من از همین تریبون: منتظر..نیازمند..مشتاق فصل بعدیم(حالا نویسنده غیب میشه با برف ده سال اینده میاد اونم یه فیک جدید میده نه فصل دوم اینو من که میدونم شاید باورتون نشه اما من دوسه ساله منتظر اپ شدن یه فیکم که نویسنده دور از جونش انگار مردهههههه درحالی که هیچوقت نگفته بود اپ فیکش متوقف شده☹☹هعیی روزگار نامرد هییی)خلاصه نویسنده رحم کن محو نشو مارو تو خماری رها نکن که درد بدیهههههه🙂🥺

خلاصه که دوستون دارم 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

 

RM. kiute.ARMY

قطعا فصل دوم کمری برای ادامه نداریم...دل من که اینو میگه😂😂😂

نه این نویسنده بسی مسلمونه، دست نیازمند ها رو میگیره و سر موقع واجبات کفاییش رو انجام میده😂

ماهم دوستت داریممممممممممم عسلممممممم!!
♧Kim Riyan♧
۱۸ اسفند ۱۳:۳۰

های ددی ♡♡

نگم برات که دیشب ساعت دو اومدم بخوابم و دختر خوبی باشم ولی اومدم تو سایت و فیک جدید و .. به به دیگه نشستم تا ساعت ۶ فیک خوندم اصن خوابم پرید بموسا 😂

خیلیی خوب بود .. اصن عالی .. فایتینگ نویسنده .. بی صبرانه منتظر فصل دومم ♡^♡

فقط اونجا که یوسف و زلیخا رو مثال زد وای نمیدونستم بخندم یا احساسی برخورد کنم 😂🍺

بعد قضیه تاتوی رو بازوی جونگکوکو نفهمیدم ... ینی توی فصل اول اسپویل نشد که چطوری و به چه دلیله .. بخاطر همین نفهمیدم .. اصلنم خنگ نیستم 😂

یه حسی بهم میگه اون دمنوشایی که یورا به کوک داده عادی نیستن و یه چیزی هس بخاطر همین کوک به بلوغ نرسیده و نمیتونه باردار بشه 😂😑

اصن قربون این حس های نازنینم 😂🙄

RM. kiute.ARMY

های ریان من*^*
خوشم میاد هوای سایت کلا اغوا کننده است😂😂
جووووعاووووننن!
وای دلم برای "به خدای یکتا سوگند" یوزارسیف تنگ شد😂😂

دعا توشه دعااا!!

جوووون😂
اوژنی
۱۷ اسفند ۲۲:۱۰

وایی دد من این رو می پرستمم خیلی قشنگ بود جاست اخرش ترسیدم چون قشنگ معلومه فصل بعد قراره قیامت بیاد جلو چشامون:))))))

الان هم دارم میرم فیک هایی که معرفی کردی بخونمممم هققم امیدوارم سختی های روز بشوره ببره

دیدی چی شد؟یهووییی بهت گفتم دد وایی نقش دد و هیونگ رو باهم یفا میکنی؟؟

خندمه بغل برات جذاب

RM. kiute.ARMY

باح باح چع لذتی ببریم😔
الهیییی قشنگمم:"((

اومدم بغلت بیبیییT^T دوگانه سوزتممم!
Hoby Guy
۱۷ اسفند ۱۸:۰۸

و اینکه شخصیت جیمین هم به سرعت قضاوت کرد 

«جا انداخته بودم*-*» 

RM. kiute.ARMY

مرسی پیگیریییی!
KIM'DAL
۱۷ اسفند ۱۷:۴۲

هایییی

خوبی کیوتی

میشع رمان ویکوک مافیایی بی دی اس ام  بدی؟"فین

VK 🐻🐰

سلوم سلوم
تو قسمت فن فیکشنای فول سایت هست زیبا (。・ω・。)ノ♡ 
HONEY
۱۷ اسفند ۱۷:۲۶

گاد اگه از اول میدونستم فصل دوم داره اصلا شروع نمیکردم ب خوندنننننننننن

لطفا زودتر فصل دو رو اپ کنین مننن نمیتونم صبرر کنم T^T😣😭

RM. kiute.ARMY

سوپرایزت کردیم نه؟
.
Hoby Guy
۱۷ اسفند ۱۶:۵۶

سلام به رایتر و ددی عزیزم! 

خیلی جالب بود

اما... ایده کلیشه ای داشت. 

و برای یک فیکشن خوب، این حد از اسمات زیاده! 

خب.. شخصیت جونگکوک خیلی لوس بود. 

مرسی برای این فیکشن و امیدوارم انتقاد هامو بپذیری! 

مرسی دد^^

RM. kiute.ARMY

ممنون قشنگم*^*
Hope
۱۷ اسفند ۰۰:۱۰

اصلا اینجا فیک سپ و هوپمین وجود نداره و من هوپی لاور اینجا چیز زیادی نمیتونم بخونم ویکوک شیپر هم هستم اما انقد ویکوک خوندم که برام تکراری شده اینطور احساس میکنم کسی به هوپی اهمیت نمیده¿ شایدم اینطور نباشه چون ویکوک مشهوره بر اساس اون مینویسن نمد ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩

بازم بخاطر نظرم ببخشید

VK 🐻🐰

خب به هرحال هوپمین شیپر هم زیاد نیست به همون دلیل فیکشن های زیادی هم در موردش نوشته نمیشه
تهکوک به دلیل شهرتش نویسندگان زیادی هم داره
خواهش میکنم زیبا مشکلی نداره هرکسی یه نظری داره💜 (❁´◡`❁)*✲゚* 
zahra mansouri
۱۷ اسفند ۰۰:۰۵

سلام بر نویسنده عزیز

دوزت عزیز اومدم بگم ک من موقعی ک حالم بد بود اینو خوندم و حالم باهاش خوب شد مرسی ازت

*کلی ایموجی قلب و بوس

ولی خ از اونجایی ک روی دنده چپ بودم باعث شد یسری مشکلات ببینم ت فیک ک اومدم بگم

اگ دوست نداری فقط ب چپت بگیر و کامنتمو نخون

اولای فیک خیلی با نثر قدیمی و ادبی نوشته بودی ک ممکنه ریدر رو اذیت کنه. چون اینجا ک مدرسه نیست از کلمات محاوره ای استفاده کن تا هم متن صمیمی تر شه هم خوندنش بیشتر ب دل میشینه

بعدم دوزت عزیز درسته دست ب اسماتت خوبه😐💔ولی هرشب هرشب اینا رو کار بودنا.. .

بابا نهایت هفته ای یبار. کمرشون خشک میشه بخدا

درضمن یسری ریدرا ممکنه زیاد اسمات دوست نداشته باشن اونجوری نصف کارتو نمیخونن و زحمات خودت هدر میره

بعدم شوما در طول فیک اشاره کردی ک کوکی جان ماشالا قربونش برم ذهنش از شرلوک هلمز قوی تره

اینکه نفهمیده از سمت خواهرش چیز خور شده ضایعس

حالا این فصل ک تموم شد رف به عنوان کار اولم بسی زیبا بود

*کار اول خودم به درد سطل اشغال میخوره

ولی برا فصل دوم امیدوارم به دردت بخوره

 

 

در آخر هنوز ناراحتم اما با شدت کمتر منتظرم بخابن خانوادم گریه کنم🗿💔🤝🏻خدافظ

RM. kiute.ARMY

نههههههه گریه نکننن بیا بغلمممممم:"((
ناوشیناس
۱۶ اسفند ۲۲:۲۸

یه شکایت دارم از نویسنده عصیص و محترم :)) 

کثثثثااااااافتتتتتت به این خوبی نوششششتیتیییی واسه بار اولت هم بووودههه بعد میگی دست به قلمت شلو وله ؟!) 

خلاصه که منتظر فصل ۲ هستم🥲💚

RM. kiute.ARMY

واقعا وقتی با فحش ابراز علاقه میشه نمیدونم چرا تاثیرش بیشتر لامصبT^T
Rokajaki
۱۶ اسفند ۱۷:۳۵

عرررر فیک امپرگگگگگ(این بیجنبه بازیای منو ببخشین:"))

ولی قلم نویسنده عااااااحححح خیلی خوب بووووودددد جوری که کاراکترا رو توصیف میکرد و فیکش پر ایهام و استعاره و تشبیههه(قیافه معلم ادبیاتم ی لحظه اومد جلو چشمم:|) استفاده کردی و این خیلیییی قشنگش میکردددد واقعا از ته ته ته ته قلبممممم قلمتو دوست داشتم و میدونم قراره از اون نویسنده هایی بشی که اسمش سر زبونمه اگودی پودیییی

بازم کلی مرسی بابت قلم قشنگت و فصل دومم زود زود بده:))))

 

 

دد در جواب اون فیک وال بریکر که گفتی نداری نمیدونی از کجا میشه پیداش کرد؟ چون اونجوری تو خماری میمونممم😭😭دقیقا اونجاهایی که باید روابط رمانتیک شوشویی شون شروع میشد جنگ و کوفت و زهر مار شروع شد.... خیداااا

RM. kiute.ARMY

مرسی روکااااا شیییییییییT^T

وای دقیقا من هنو دلم مونده پیش اون فیک لعنتی...
Honey
۱۶ اسفند ۱۶:۳۹

خیلی فیک جذابی بود دم نویسنده ش گرم. منی که خواننده بودم با لاس زدنای تهیونگ قند تو دلم آب شد چه برسه به جونگ کوک.

 

 

وااااییییی ددی چه اتفاقی داره تو سایت میوفته😂😂😂😂

هاشم جانگ کم نبود، هاشم قام قام هم اضافه شده بهش 🤦🏼‍♀️😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

باهم دیگه خوب سایت رو با کامنتای پرمحتوا و با معنی مزین میکنن. 

تا اسمشو دیدم مردم از خنده به معنی واقعی جرررر خوردم. از صبح تا حالا هروقت یادش میوفتم خندم میگیره. مامانم هی میگه چته به چی میخندی؟ منم که نمیتونم دلیل اصلیشون بگم. گفتم به ترکای دیوار میخندم😐😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

این همه اسم آخه هاشم قام قام؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

میدونی تصویرشو چجوری تو ذهنم تصور کردم.؟ یه مرد هیکلی سبیل کلفت با رکابی و بیژامه چهارخونه که روی یه موتور نشسته.

 

هاشم قام قام😐😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

کلمه ی سینگل دیگه مارو گردن نمیگیره...

نهایت خلاقیته اسمش لامصب😂😂😂😂😂😂
خیلی خوبههههه قاممم قااامممم😂😂😂😂

و بوی عطر مشهدددد!! موهای بلند فر😂😂😂
BTS tae
۱۶ اسفند ۱۲:۳۲

دوماه رو میشه تحمل کرد امیدوارم بیشتر از دوماه نشه😂

ددی یادته من چقد سر ایکیگای عر زدم؟؟چقد خودمو جر دادم تا فصل دومش اومد؟😂😂باهم قرار گذاشتیم هروقت فصل دومش اومد اسممو بزارم اقدس دونونه😂😂وایییی یادش بخیر چه روزایی بود🥲💔

RM. kiute.ARMY

نه ان شا الله😂
وای ارهههههه!! از همون موقع هم پروفت همین بوده😂
ستایش
۱۶ اسفند ۱۱:۵۵

دد فصل دو کیه میاد اگه زود نویسنده اپ کنه قول میدم با لباس بنفشم که توری برم پیشش 🤣💔😐🥺

RM. kiute.ARMY

من بدون لباس میرم😂😂😂
Hisbunny
۱۶ اسفند ۱۱:۴۸

هایی.

نویسنده میخونع کامنتارو ددی؟ ، بهرحال باید یشیزی بگم.

میشه با زبون رسمی حرف نزنن ، کلی طول کشید تا مغزم لود کنه شی میگن . 

ددی جون یسوال داچتم ، اینژا بازم ادمین هس؟یه مونی هم قبلا داشتین که 

فین فین- 

میشه تا دو ماه دیگه نیاد؟ عروسکم از اینکه همش بغلش میکنم خسته شده . 

فین فین تر- تنکص 

هیزبانی-

RM. kiute.ARMY

هاییی*^*

البته ک میخونه!

اره نفسم هم مونی هست و هم ادمین وی کی*-*
عایگوووو کیوتمممممT^T
تنکص از تووو!
یک انسان :)
۱۶ اسفند ۱۱:۱۹

هعی پنیر تو زندگی :/

 

RM. kiute.ARMY

پنیر میهنشم تازه...
Yuna_2309
۱۶ اسفند ۰۲:۳۱

درود ب دد عزیز

راستش این یکیو ساعت دو شروع کردم شیش و نیم تموم شد. دوست نداشتم ب اخرش برسه اما خداروشکر پایان فصل اول بود. داستانشو دوست دارم و منتظر ادامه‌شم.

و ی سوال، حدودا فصل دومش کی عاپ میشه؟ منظورم اینه ک نویسنده باید بنویستش یا اماده‌س و میخاد بین دو فصل وقفه بندازه؟

RM. kiute.ARMY

درود به روی ماهت*^*
به به پس حسابی گوارای وجودتT^T

والا وقفه ی بین فصل ها توی سایت بنا به تعداد صفحات، دیگه حداکثر دوماهه.
fatemeh :)
۱۶ اسفند ۰۰:۴۵

وای گااااااد ددیییییییی خیلیییییییی خوبببببببب بودددددددد :)))) نمد برا تو هم اینجوری بود یا نه ولی برای من یه وایب خاصی داش.....

 

 

 

خب از یه طرف هم که قسمت های اهم اهم‌ش یجوری بود که‌......نگم برات ^_^

 

 

 

و آها دد فیک تریستام اهم اهم نداری؟؟ کاپلش هم فرقی نداره اگه هم داشتی ۲ سه تاش هم دختر پسری باشه:))))

 

(خدا منو برای خوندن اینا میبخشه مگه نه؟)

 

 

 

 

 

و یه خبر هوش هم بهت بدم.......تا صفحه ۲ فیک نوشتم:)

 

اصا تلاش رو دیدی؟؟

RM. kiute.ARMY

اصن گاعد بودا گاعددددT^T

اون قسمت هاش که رسما اعلام تنفس😂😂

(خدا همه اومون بلاک کرده از دم)
اما دوتا بیشتر ندارم یکیش هوس آف کاردزه یکیش هم آوای جرم:")

ماشالله!! ماشالله خدا زیادش کنه😔😂
...
۱۵ اسفند ۲۱:۳۱

فصل دووووووووووورووووووووو میخامممممممممم ددیییییییییییی

RM. kiute.ARMY

میاااااااااااااااااااااااااددددددددددددددددددددددددددددددددددد
Honey
۱۵ اسفند ۱۸:۲۱

ددیییییییییییییییییی کجاییییییییییییییییییییییی بیا کامنتا رو جواب بدهههههههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

اینجامممممممممممممممم دارمممممممم میاممممممممممT^T
Niry
۱۵ اسفند ۱۵:۵۶

پارت دو شو کی میزاری ددی هاتم 😘😘

 

RM. kiute.ARMY

دیگه فرجه ی سایت نهایتا دوماه برای فصل دومه عزیزدل ددیT^T
هاشم قام قام
۱۵ اسفند ۱۴:۵۹

خیلی قشنگ و جذاب بود. 

خودم هم تو طرفداری از محسن بدجوری ضربه خوردم جوری که تا آخر عمرم هیچ وقت فراموش نمیکنم که در کلاس های درس و مشق بحث کنیم که در کلاس استاد دانشگاه تهران جزوات ارشد دانشگاه سراسری و در نتیجه این پارت های جدید محشر بودن خوشگلم سلام ح لازم است که در کلاس نکته و تست زیست شرکت کرده و بهره‌برداری کنی و بری شبگردی سلام عزیزم عزیزم سلام دوستت دارم عاشقتم والسلام در مورد این موضوع که به من معرفی کرد تا در صورت امکان پذیر است و در نتیجه این پارت های آخر هفته پیش به خاطر امتحانا در کلاس های شیمی درمانی و دروازه بانی فیلم ها ی حرفه ای و باللی در کلاس درس خوندن ندارم ولی میدونم این سوال رو تحلیل کردم که در آن زمان به عقب افتاده بود خیلی خوب است اما این که در این دنیا که هستی برات از ته دل آرزوی موفقیت میکنه به خاطر سینوزیت مزمن در کلاس نکته ای فراموش شده بود بهنام بانی فیلم هادی خرسندی از خنده یکی بیاد منو جمع و جور کنه مامانم میگه یه ساعته به چی میخندی بگیر بخواب 

RM. kiute.ARMY

بله واقعا محتوای کامنت نشون میده شما مطالعه دارید😔😂
Zhin
۱۵ اسفند ۱۲:۵۴

واییییییییییی خیلی خوب بود بی صبرانه منتظر فصل دومشم. کی میاد؟؟

VK 🐻🐰

همین کی😂🤝🏻
نهایتا دوماه دیگه فرجه سایت انقدره
Yugen :)
۱۵ اسفند ۱۲:۲۵

باااااااااااااابااااااااااا باااااااابااااااا
من اصنننننننن اسمشو نمی تونمممممممم
چه برسه بخونمش
نویسنده جان عررررررررررر
چرااااااااااااااا
چرا سه کلمه اینقدر نتونستنیه!!!!!!!!!
اصن قلبم.....خادای من
یاااا...
به شدت....
خدا شکرت برای این همه زیبایییی :)

RM. kiute.ARMY

دست انداخت تو دل و روده امون:")
𝐓𝐢𝐦𝐨𝐭𝐡𝐲"
۱۵ اسفند ۰۱:۵۷

اوه هیونگی خوندمش

دیگه نمیرم مدرسه اخیشششش

راستیییییییییییییییییییی میدونستی مدرسمونو گاز زدن؟

شانس آوردم حالم بد شد اومدم خونه وگرنه داغون میشم البته از کل مدرسه فقط ۲۰ نفر رفتن ولی اونام زور تعطیل شدن 

مدرسه خالی بود که گاز زدن

هعی...

راجبه فیکا باید بگم که بی نهایت عالییییی بود و منتظر فصل ۲ هستم

فایتینگ به نویسنده

RM. kiute.ARMY

الهی قشنگم!!!
خدا رجم کردددددد:"(
حسابی مراقب باش خب؟

ممنون کامنتتتتتT^T
BTS tae
۱۵ اسفند ۰۰:۵۸

خیلی پر قودرت بود ایشالا فصل دوم زود و با پر قودرت تر بیاد🗿😎

فقط امیدوارم نره بعد چند ماه که مجبور بشم دوباره بخونم فصل اولشو😐🔪🤦

VK 🐻🐰

انشالله
همه تو هپروت زندگی می کنیم😂🤝🏻
نهایتا دوماه دیگه آپ میشه
Zhin
۱۴ اسفند ۲۲:۳۱

امم.. یه سوال

این فیکه کجاست؟؟

از کجا باید بیارمش

VK 🐻🐰

دوتا بپرس
همونجاست
از اونجا
آموزش دانلود داخل سایت هست توی منوی جعبه ابزار گل🤝🏻💜
یک انسان :)
۱۴ اسفند ۲۲:۲۳

در ابتدا لوسیفر فرشته ای بود که از بهشت رانده و برای همیشه محکوم به حکومت بر حکومت به جهنم شد .

تا اینکه یک روز مامور شد برای وسوسه یک انسان پاکدامن به زمین برود.

 

یه قسمت از فیک :>

RM. kiute.ARMY

من دقیقا همینو فن مید دیدم ازش ولی فایلش رو نه:")
Aras
۱۴ اسفند ۲۰:۲۰

پشمام بلندهههههه

RM. kiute.ARMY

پشمات بلنده؟
bts love
۱۴ اسفند ۱۹:۵۳

سپ؟!...

RM. kiute.ARMY

میانهه:"))
fatemeh :)
۱۴ اسفند ۱۹:۱۱

وای گااااااد ددیییییییی خیلیییییییی خوبببببببب بودددددددد :))))

 

 

نمد برا تو هم اینجوری بود یا نه ولی برای من یه وایب خاصی داش.....

خب از یه طرف هم که قسمت های اهم اهم‌ش یجوری بود که‌......نگم برات🫠

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

لذت بردی اره؟ اره؟ اره؟T^T
یک انسان :)
۱۴ اسفند ۱۸:۳۰

آره یه فیک دیده بودم اسمش لوسیفر بود ولی پیداش نکردم

تهکوک بود فک کنم :/

RM. kiute.ARMY

من فکرررر کنم فقط ازش فن مید دیدم
.
Somo
۱۴ اسفند ۱۷:۵۵

فصل ۲ کی میاد 

😍😍😍

VK 🐻🐰

نهایتا دوماه دیگه💜
ستایش
۱۴ اسفند ۱۳:۴۹

هوراااااا مرسی دد

RM. kiute.ARMY

خواهشیاااتت عزیزمممممم*^*
BTS tae
۱۴ اسفند ۱۳:۰۷

ولی این خیلی خوب بود🥲🤩

نویسنده جان قلمت خیلی قشنگه و صد البته که اسمات هات😂😂😈واقعا خسته نباشی😃💙

RM. kiute.ARMY

دقیقا همون اسماتاش لامصب اصن...😂😂😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۴ اسفند ۱۲:۰۸

ای ژان

(حیف سپ نداره)

RM. kiute.ARMY

اما گشنگه ها!!
𝐓𝐢𝐦𝐨𝐭𝐡𝐲"
۱۴ اسفند ۰۰:۱۸

شت هیونگی این خیلی خوشگل به نظر میرسه

میخونم

ارادشو دارم ولی وقتشو اصلاااااا

RM. kiute.ARMY

اخ از وقت حرف نزن که گ.اییدمش...
امروز و دیروز انقدر همه چیز رو گ.اییدم که کمرم درد میکته واقعنی....داره پشمام میریزه😂
fatemeh :)
۱۴ اسفند ۰۰:۰۹

 ساعت ۱ و ۸ دقیقه نصف شبه و من قراره شروه به خوندن این فیک کنم(:

 

 

 

 

فک کنم از اوناس که باهاش فاز میگیری......((:

RM. kiute.ARMY

وسطاش یهو به خودت میای میبینی گلنار دستته...
اما اون گلنار رو از شدت سینگلی میخوری:"))
ناامید برگشته از بیان
۱۳ اسفند ۲۲:۲۴

منی که غرق خوندنش شده بودم و بعد یهو دیدم تموم شد

فیشاررررررر

بی صبرانه منتظر برا فصل دوم 

RM. kiute.ARMY

گوارای وجودتT^T
kim light
۱۳ اسفند ۱۹:۴۳

هاه لایت ایز کامیییییییییییییییییییییییینگ

پاشید که معتاد عالم اومد دوباره به خوندن ادامه بده

 

دد دارم میرم تو کارش

اما قبلش بی زحمت لینک فن فیک یو ار گی رو میدی؟؟

RM. kiute.ARMY

خوش کامینگگگگگگگگگT^T
نوش جونتت😂

برو برو!
https://uupload.ir/view/dcp2_86f2659bd6749cf3765dd16dacd4a722_ak61.pdf

بفرما عمرمT^T
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۱۳ اسفند ۱۷:۵۰

باه باه میبینم فیکشن با کاپل و ژانر مورد علاقم اومده π~π

RM. kiute.ARMY

نوش جونتت عزیزدلممممT^T
یک انسان :)
۱۳ اسفند ۱۷:۰۳

یو ددی :>>>>

خیلی وقته مزاحم نشدم بمولا :/

هف دد حالم بده از وقتی شنیدم پیروز مرد افسردگی گرفتم :)

خودم سابقه داشتم بچه گربم جلو چشمم جون بده از اون موقع خیلی حساس شدم :)))

عکسای خودشو صاحبشو میبینم قلبم تیکه تیکه تیکه میشه :)

 اون بالا حالش حتما خوبه :)

اممم بگذریم

ددی لینک فیک لوسیفر رو دری؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممT^T
مراحم منی تو:"))
برای منقرض شدن پیروز:) دیگه احتمالی در کار نیست...
الهی من بگردمتتتتتتت!!!
میفهمم میفهمم:)
امیدوارم حداقل خدا یه لطفی به ما کنه و بازم نسلش ادامه پیدا کنه...

لوسیفر؟
shahzad kim
۱۳ اسفند ۱۵:۲۳

جیییییییییغغغ مهرسی ددی 🤍

عیدیمو پیش یش گرفتم

حس میکنم بچمو دارم میبینم😂

 

RM. kiute.ARMY

خواهههههششششش میکنم عمر ددییییییT^T
بچه اتون خانومی خیلی ناناص بود و گلنار واجب😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان