BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Building of The Dead

pic_16699851746252100_3dfw_mfmu.jpg

✡︎FULL✡︎

نویسنده VK–Cheri
کاپل ویکوک
ژانر  فانتزی دارک . ترسناک . اسمات . رازالود 
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 142

   

مقدمه : 

این شروع یک بازی بود..

بازی اغشته به خون و بی رحمی...

بازی که در آن .. 

روزها رنگ روشنایی را نمی دیدند!

   

 ♜🍷DOWNLOAD🍷♜

   

805_vpfe.png

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
AvA
۰۲ فروردين ۰۴:۳۸

چند صفحه ی؟ 

 

RM. kiute.ARMY

142*^*
Isomy
۱۶ مرداد ۱۹:۰۰

راستی ددییی

انقد نگو فدات شمم

خووو خداانکنههههههه🥺🫂

RM. kiute.ARMY

آخه انقدری خوبی که دیگه زبونننن قااااصرㅠㅡㅠ♥️♥️♥️
Isomy
۱۶ مرداد ۱۷:۳۳

نه نخوندمشون لینکشون و بهم میدی؟😃🦋

 

آیدی ویسگونم:@kim_isomy 

وای ددییی نیومده دارم میگم فیکمو بخون:(

ببخشیددد 🥺👈👉

فیکه آخریه اولیا خیلی بدن از خجااالت آب میشم بخونیشون🥺

RM. kiute.ARMY

البته عزیزدلمممT^T

https://uupload.ir/view/teachers_pet_full_lrv_wx1p.pdf

https://uupload.ir/view/mbb.vk.full_ytem.pdf

به بهT^T
این حرفا چیه عمرمممم دوستیم هاT^T
همونی که تو اسمش فرشته داشت؟
خوندم دارلینگ؛ خیلی هم خسته نباشی خوشگلممم*^*
مطمئنم بیشتر هم بنویسی مسلما خفن تر میشه*^*
Isomy
۱۶ مرداد ۱۴:۴۱

ددییییی

زیر این فیک کامنت گذاشتم برات نیومده؟

RM. kiute.ARMY

فدات شم اومده منتها تایید نکردم*^*
Isomy
۱۵ مرداد ۱۳:۰۰

های ددییییی🥺🍡

منو یادته؟🥺

ددی این فیک خیلی غیر منتظره تموم شد:")

(وی به پهنای صورت اشک میریزد)

توقع داشتم بعد اینکه کوک رو اهم اهم مورد عنایت دیکش قرار داد با هم بمونن:")

عرررر ددیییی دیشب کامنت گذاشتم امروز اومدم دیدم جواب دادی تو کونم عروسییی شد:")

قشنگ کل اتاقم رو رقصیدم(این ک پام لیز خورد ماتحتم پاره شد بماند)

ازش اسکرین شااات گرفتم یادگاری نگه دارمممم

حس میکنم سلبریتی مورد علاقم جوابمو داده:")

ددیییی ام وی کوکو دیدی؟

خیلیییییی قشنگگ بودددد:)))

عرررررر خببب🥺💃🏻

 

ددییی تایپ شخصیتیت چیه؟؟؟

خودم infp :"))

 

ددی فیک مدرسه ای بهم میدی؟

یکی دو ماه مونده به مدرسه و من قراره برم دهم:")

از الان استرس دارم کابوس مدرسه رو میبینم")

ولی فیکای مدرسه ای باعث میشه باهاش کنار بیام

وایی کل مدرسه یه طرف ریاضی یه طرف:"")

ددیییی ویسگون داری؟

میترسم نتونم دوباره اینجا کامنت بزارم:")

ددییی من تا حالا ۴ تا فیک نوشتم که اصن سه تای اول واقعا چرت بود و تازه کار بودم

ولی این آخریو میشه یه نگاه بندازی؟؟؟؟

🥺

وای ددی فیک اسحله رو خوندی؟؟؟

اصننننننن تهیونگ کرااااااااششششش:"))

ددییی (دیگه نمدونم چی بگم 🥺👈👉)

 

لابببب یو ددییییی جوری که بیلی داداششو دوست داره

دازای چویا رو

زیروتو هیرو رو :")

 

bye home🥲🥺🫂🤍🦋

 

 

RM. kiute.ARMY

های ایزومی منننT^T
بله بله شما رو یادمه گوگولم*^*
این فیک لامصب یه سوپرایز لعنتی بود که خودمون ریختیم پشمامون موند:">
ای من فداتتتتت بشمممممم عزیزمممم من خاک پاتم نفسسسT^T
قشنگ توییی عمر منننن:")))
ولی سری بعد برای خودم تکی برقص شاباش بدم😔

عام اگه بگم تایپ شخصیتیم چیه شاید بگی دچار میس تایپ شدم اما در حقیقت درصد های تایپم هم سه تا صد داره😂 و از طرفی هم کلا MBTI رو قبول ندارم:">
اما تایپم INJT عهT^T

والا مدرسه ای ندارمT^T در حد دوتا دونه دارم. ما بچ بوی فرند و تیچرز پت. خوندیشون؟T^T
وای اره باهات موافقم فقط این فیک های مدرسه ای میشوره میبره پایین😂
حق.............
چرا عمرم نتونی؟:"(
اره عشقم چرا که نه بهم لینک بده میرم میبینم خوشگل خانمممT^T

متاسفانه توفیق نصیب نشده بخونم:")
ولی شنیدم میگن خدددددددداااااااااااااااااااستتتت!

لاو یو مور عمرمممم:")
جوری که پو خرسه عسل دوست داره
جوری که سباستین به شیل نیاز داره
جوری که میکاسا برای ارن رگ میده:">

بای لاولیییT^T
روم روم
۱۴ مرداد ۲۰:۰۷

سلامممم خوب هستید انشاالله ؟؟؟ 

انشالله که خوب باشید 

حقیقتا توی این ایام تابستان گرم از بی نهایت هم بی نهایت تر بی کارم و مخصوصا فشار های دوستان و همراهان که اصرار دارن من فیک خوندنو ترک کنم خلاصه یه افتضاحیه و همینطور اینکه تو هیچ جا یک عدد فیک خوب و تر و تمیز پیدا نمیکنه و فیک های ویکوک سایت هم به معنی کامل کلمه تموم شدههههه 

و در آخر ددی جان لینک فیک آگاپه و نقاب و داری ؟ 

و در کلام آخر خدایافظظطططط

RM. kiute.ARMY

سلاممم به روی ماهت عزیز شما خوبی شکر خدا؟*^*
همچنیننننT^T
ای وای بر من ما که غلام شماییم:")

والا ندارم بیبی:"(
باییییییT^T
هیونگ لاین
۰۱ مرداد ۰۰:۵۱

داداش می دونم چی میگی چون وقتی پبام خودم خوندم نفمیدم چی نوشتم خلاصه پیام قبلی تهیونگ کوک رو دوست داره؟؟ 

فصل دو هم داره چون باز موند 

هوم ؟؟ 

RM. kiute.ARMY

نمیدونم یعنی داره؟🤔
اگه داشته باشهههههههههه؟؟؟
هیونگ لاین
۳۰ تیر ۱۳:۱۳

سلام این خوب بود ولی باز موند ول کن نشد 

من فکر میکنم داره جانگکوک رو امتحان میکنه ببینه با این همه بد خودش بازم دوست ش داره اخه گقت با اون لبخند امدی و کنار من نشستی فکر کنم تهیونگ دوست داره 

ولی اخه برادر من از این راه چون گفت او اولین کسی هستی که به قصر من امده

وااااای نمیدونم اها بعدش بازم داره که چون باز موند

RM. kiute.ARMY

یعنی نظرت اینه که اون یارو شاش بند بیار جذب کوکِ بخت برگشته شده؟
kim light
۱۴ تیر ۱۵:۵۴

زیبایی لبخندت

روح پاکت

نور امیدت

همه چیزتو برای اینکه عاشقم شدی ازت می گیرم!

 

سلام

من تمومش کردم و...

یه جورایی منو یاد یکی از فیکشنای خود دریا می انداخت

اسمشو یادم نیست اما همون که کوک تو مدرسه یه کتاب می خونه بعد یهو میره تو دنیای کتاب و اونجا تهیونگ همین اسمش ویکتور بود و بقیش....

 

اره ولی خب تهش یکم حس عجیبی داشت

چون مثل اون با عشق تموم نشد

و اصلا یه جوری بود

نمی دونم چی بگم

حالا روش بیشتر فکر می کنم میام میگم

انگاری جمله مورد نظرم یافت نمی شود

ارور 404

 

RM. kiute.ARMY

اره یجورایی وایب نزدیک بهمی داشتن اما این فیک پخته تر بود ب نظرمT^T

تهش اینجوری بود که انگاری دم جاده وایسادیم بریم دست به آب یهو میای میبینی خانواده ات گازشو گرفتن و رفتن😂😭
lloxll
۱۲ تیر ۰۳:۱۷

سلام داداش خوب هستی ایا؟

داداش میگم من یه فیکی خونده بودم خیلی وقت پیش که یهو یادم افتادم و جدی دلم خواست بخونمش ولی خب طبق معمول اسمش یادم نمیاد:))

جریانش این بود که تهیونگ و کوک به عنوان پارتنر هم دیگه تو یه خونه زندگی میکردن و زندگیشون خیلی خوب بود

ولی بعد یه مدت تهیونگ دچار یه سندرومی میشه که میترسه جونگکوک بهش خیانت کنه برای همین روش اسلحه میکشه و تهدیدش میکنه و نمیزاره از خونه بره بیرون

یعنی در اصل از علاقه ی زیاد نمیزاشت هیچکاری بکنه

میشه اگه میدونی اسم این فیکه چیه بهم بگی؟:)))

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهتتت برادررر شما خوبی؟T^T
والا ندانم لاولی:"))
من نخوندمش فدات شمT^T
حیحیحیحیحیحی:>
۱۱ تیر ۲۱:۵۸

حقیقتا زبانم قاصره از این قلم=>

ناموسا پشمام ریخته:/

این فیک خیلی شبیه فیک تسخیر بود

به شخصه عاشق جفتشونم D:

میخوام پیش خودم فکر کنم این ویکتور همون ویکتور تسخیره  با همون سرگذشت فقد اینجا خیلی وحشی تره پاداصاگ، و آخرش جای اینکه مث تسخیر شه، یکیشون برمیگرده این دنیا یکیشون میمونه اون دنیا از اون ور کرم میریزه و منم از این ور زجه میزنم:)))))))

خودآزاری دارم یونو؟ 

اصا زندگی خودمه به کسی مربوط نیست(눈‸눈)

و اینکه ددی نپصم^^

یه چند تا فیک مافیایی یا جنایی یا پشم ریزون تو سایت بهم معرفی میکنی؟ 

تو این ژانرا جز صدای جنایت و دریای سیاه و استکهلم تو سایت هیچی نخوندم

تا چند وقت پیش همه فیکام رو از واتپد میخوندم ولی متاسفانه فلفل شکنم خایاب شوده

تازه این سایتو پیدا کردم خیلی خفنههههه

خودتم که نگام ماشالا اصا ماه شب چهاردهT^T

خلاصه که عشقی عصلم^-^

RM. kiute.ARMY

اصلا این از الان حرام اعلام میشه و بس.
شما جیگر طلای منیییT^T
هرکی هم گ.وه خورد بیاد جلو اگه مردههههه-___- *دراوردن کمربندم

جونمممم؟T^T
البته البتهههه!!
اونایی که تو خوندی خداااااست!!
خدا تورو به راه راست هدایت کرد فرزندم *پرموت کردن سایت با ضایع کردن اون اپلیکیشن نارنجیِ مستهجن*
این سایت مال شماست اصن به مولااااT^T
مارو خجالت میدی هااا لیدیییی:"))
تاج سرییی عمرممممT^T

من به شما لینک هارو میدم نفس اما میتونی به لیت فن فیکشن های فول که اون بالا هست هم سر بزنییی*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/1803
https://fazayihaa.blog.ir/post/1617
https://fazayihaa.blog.ir/post/1587
https://fazayihaa.blog.ir/post/1046
https://fazayihaa.blog.ir/post/1278
https://fazayihaa.blog.ir/post/445
https://fazayihaa.blog.ir/post/958
https://fazayihaa.blog.ir/post/483
https://fazayihaa.blog.ir/post/881
https://fazayihaa.blog.ir/post/596
https://fazayihaa.blog.ir/post/1619
https://fazayihaa.blog.ir/post/1770
https://fazayihaa.blog.ir/post/1766
kim light
۱۰ تیر ۱۸:۱۸

نه دد دیگه کسی جلو دارم نیییییییییییییییییییییییییییییست!

 

بعد این همه کامنت اینور و اونور گذاشتن برای خودندن فیک همینو می خوانم

 

حالا چرا انقدر یهویی؟؟

 

ههه دد الان دیدم نویسنده دریاشی خودمممممممممممه

RM. kiute.ARMY

پس بسم الله حاج عاقا😎
kim light
۱۰ تیر ۱۷:۵۸

بخونم نخونم؟؟

والا نمی دونم

ژانرا میگن بخون

مخم می گه نخون

قلبم زنجیر پاره می کنه اگه نخوندی خودم می خونمت

پام به دستم لگد میزنه نره رو دانلود بزنه

اما دستم زیر خاکی هعی یواش یواش میره

 

هییییییییییییش ساکت!

کسی هیچی نگه هر چی ددی گفت

اونکارو می کنم

 

RM. kiute.ARMY

از نویسنده ی مورد علاقه اته هاااㅠㅡㅠ
دریا شیییی*^*
Julia
۰۶ تیر ۱۳:۱۵

این‌زیادی‌قشنگ‌بود

RM. kiute.ARMY

ای جووووووون😔
خوشگلی از خودتونهههه!
هانی
۲۷ ارديبهشت ۱۹:۰۱

خوبه

RM. kiute.ARMY

ای جان
نمد
۲۴ ارديبهشت ۱۷:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

الهییییییی من فداتشم ددیییییی 

 

خیلی گلی نمیدونم اگه تورو نداشتم باید چیکار میکردم 

 

*********************************************

 

بیفرما

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه نفس منننT^T
نمد
۲۳ ارديبهشت ۱۸:۲۲

فیک که زیاد بوده اما خب از سایت نگو 👀 بگو هرچی از بیرون میگی بگو حالا خیلی مافیایی هم نباشه اشکال نداره فقط یه چیز خوب باشهههه 

RM. kiute.ARMY

قربونت برم اخه چجوری بگم من؟🥲😂
تو بهم لینک ناشناس بده هرچی دارم بفرستم.
نمد
۲۲ ارديبهشت ۱۶:۱۵

ددی جان سلام 

میشه خواهش کنم یه فیک مافیایی ویکوک لینک بدی ؟؟؟ پیلیززز

RM. kiute.ARMY

سلوووم عسلی مننن*^*
اممممم....چیا خوندی؟
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۲۸

سد انده؟ چجوری اسماته بعد +۱۶ ؟😂😂 هرچند هیچ بنی بشری اهمیت نمیده ب سن نمونش خودمممم😂😂 مهم درک و دریاف و عقلههههه😂😂

RM. kiute.ARMY

نه پایانش تقریبا با آزاد راه شهید شوشتری تهران برابری میکنه😂 اسماتش اونقدر باز شرح داده نشده.
حالا ما میزنیم شما خواستی باهاش ور برو خواستی انگشتش کن بده نفر بعدی😂
Vkook. Darya
۱۲ ارديبهشت ۰۷:۰۷

وایی جررمممم این خیلی خوب بوددد 😂😂😂😂

RM. kiute.ARMY

قابل شما رو ندارههههه😂😂😂
چیمی کوشولو
۰۶ ارديبهشت ۱۶:۱۲

هاااای

خوب من تقریبا چند ماهی میشه تو سایتم 

وووو خوب فیکشنای زیادیم خوندم

این نویسنده عزیزمون خیلی خیلی خیلیییی قشنگ مینویسه ولی همیشه یه طوری تموم میکنه که هنو آدم منتظره مثلا مثلث شیطان من تا ۴ روز هی فک میکردم خدایا اینا الان چی شدن 

یا مثلا همین ساختمان مردگان 

آخرش کاملا مبهم بود

هر موقع فیکشنای ایشونو میخونم یه عالمه ازش گله میکنم 

داوش آدم هنو درای مخش بسته نشده چرا همینطوری درو به روش میبندی ؟ T_T

ولی بازم خیلییییی فیکشناشو دوس دارم و دارم همرو میخونم

RM. kiute.ARMY

های عزیزدلمم*^*
نوش جونت باشه قشنگممممT^T
اوموو بگردمت کیوتممم😂😂 اخه گاهی بخاطر فضا و ژانر داستان و نحوه ای که پیش میره، پایان های باز منطقی ترین پایان میشه:">

قشنگی از خودته نفسسسسسسسT^T
Taekookluv_sajedeh
۰۴ ارديبهشت ۲۲:۰۶

ددی خوشگلم❤️ چرا کم پیدایی؟😢

RM. kiute.ARMY

یکم درگیر بودم:")
معذرت میخوام:">
Gaul Jk❤
۰۴ ارديبهشت ۱۱:۲۹

بعد ددی من اینجوری بود شابد کسی از روی این نوشته بعد فهمیدم که نویسنده همونه :/

اصلا من برم بخونم

RM. kiute.ARMY

اره یکی ان😂 یه نفر دیگه هم دچار همین سوء تفاهم شده بود😂😂

بوخونT^T
Gaul Jk❤
۰۴ ارديبهشت ۱۱:۱۳

ددیییییی

این خیلی اشناستتتتت

ولی من دقیقا یکی همینجوری خوندم ولی این نیست شروعش فرق میکنه 

همینجوری بود ویکوک ولی یونمینم داشت یجورایی کوک پیش یونمین زندگی میکرد 

و یه کتابخونه عجیب توی مدرسش پیدا میکنه و یه کتاب و میخونه و نفرین میشه و وای این چقدر مثل اونه 

از بیکاری رفتم پیداش کردم https://fazayihaa.blog.ir/post/1427

و جالبیش اینکه من یخورده صحفه هارو پایین بالا کردم. و اینجاهم تهیونگ اسمش ویکتوره

و توی این داستا تا جایی که یادمه وقتی کوک ترسم ته رو گفتن نفرین از بین رفت 

نمد حالا اصلا چرا اینارو گفتم ولی خوب😂🤷🏻‍♀️

 

RM. kiute.ARMY

اخه این فیک نویسنده اش یکی ئهT^T
Taekookluv_sajedeh
۰۳ ارديبهشت ۱۴:۴۱

ددی جانم عیدت با تاخیر مبارک♡

خواستم به دریا جون بگم که این فیک ادامه ندارهه؟

اگه نداره توروخدا بنویس من انتظار داشتم آخرش تهکوک عاشق هم بشن اصلا فکر نمیکردم اینطوری تموم شه 😨

تورو خدا یه فصل دوم واسش بنویس🥹

قلمت یه حس خوبی‌ بهم میده فایتییینگ😁

 

 

 

ددی جونم خیلی دوستت دارم💋

 

RM. kiute.ARMY

عید تو هم با تاخیر بسیار مبارک عمر منننن:")

این فیک مثل یه فاکینگ فیلم سینمایی بود که پایان فاکینگ ترش تو ذهنم ثبت ترینهههههههT^T

منم دوستت دارم بیبی*^*
Baby boy 🤙🏻🏳️‍🌈
۰۲ ارديبهشت ۰۴:۴۳

فک کنم نویسنده فیک فاکینگ آلفا هم نوشته

RM. kiute.ARMY

از آرس فیکشنه درسته؟
Baby boy 🤙🏻🏳️‍🌈
۰۲ ارديبهشت ۰۴:۴۱

آممم فیک مانستر 

کوکویه

نامجینه

نمیدونم داستانش جوریه که هرکس امتحان دانشگاهش رو خراب کنه باید سرباز بشه بعد تهیونگ و نامجون دوستن نامجون داوطلبه ولی تهیونگ امتحانش رو خراب میکنه ولی میگه داوطلبه که با نامجون باشه بعد تو یه عملیات می‌افته دست جونگکوک مو قرمزمون که با آدم ها لولیتا و رباط میدُرُسته

 

آره

اسم نویسندش رو میخوام یادم نیست

یکی از فیکاش رو خیلییییی وقت پیش(یه سال پیش😐) خوندم اسمش فک کنم فک کنممممم کروماندو بود که:

اسم عمارت جونگکوک بود 

بعد کاپلش سپ 

و

فک کنم کوکمین بود

بعد یونگی جز یه جور سازمانی بوده که عملیات و ماموریت انجام میدادن(راستی ددی فیلم عملیات فورچین رو دیدی خیلییییی خوبه {راستش یهو به ذهنم رسید آخه گفتم عملیات بعد ....})به هرحال:

بعد هوسوک شخص مهمی بوده و پدرش یونگی رو برای بادیگاردش میذاره البته که یونگی پا فشاری میکنه ولی بازش میذاره

بعدشششششش

یونگی حافظش قاطی پاتیه و قبل اینکه بره تو سازمان با جونگکوکیمون رفیق بوده یه رفیق دیگه هم داشتن که حافظه یُختی یادم نمیاد ولی فک کنم تهیونگ بود آرره پدر هوسوک میخواد از هوسوک در برابر جونگکوک محافظت کنه بعدش تو کشتی که نمیدونم چرا تو کشتی بودن اینا با هم رو در رو میشن و ....

 

خدایی ساعت 4 و نیمه از ساعت ۲ بیدارم نفهمیدی حلال کن خوابم میاد ولی چون نزدیک بود از پنجره اتاقم گربه بیاد تو مث صگ میترسم خوابم نمیبره دارم آپززززز میشم ولی مامانم کولر نمیزه چون سردش ولی همین الان دیدم رفت تو پذیرایی خوابید 😤

خدایا صبر بده

اره دیگه شرمنده مزاحم شدم (میدونم مراحمم ولی خب بازم تعارفه دیگع)

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv,namjin.monster-1_1kgu.pdf

عام گمون کنم این باشه اره؟T^T


عملیات فورچین؟ کره ایه؟T^T
شت این فیکه چه درامایی داره:| همه اتفاقات بهم پیوند خوردن:|

فدا سرت بابا دورت بگردمT^T من یبار مامانم کولر رو نزد لخت خوابیدم فردا صبح منو لخت دیده بود سکته زد بنده خدا اما در عوض بهم کردیت داد برای زدن کولر😂😂😂
دشمنت شرمنده عمر منننننن*^* (ای بلا😂)
Vkook. Darya
۳۱ فروردين ۱۲:۳۰

وای وای دقیقااا 

دقیقا به خاطر همین مشکله میترسم برم فیکای خودمو بخونم 😂😂😂 

چون اگر بخونمش من میمونم و کلیییی افسوس که خاک توسرم چرا اینجاش اینجوریه 🤣🤣🤣 

خیلی حس بدیه 🤣🤣

 

وای حقققققق🤣🤣🤣💔

RM. kiute.ARMY

به حضرت عباااااس حققققق😂😂😂😂😂
یبار منو از روی لپتاب با زور و کتک اوردن پایین...چون پاهام رو دو طرف لپتاب گذاشته بودم و پوزیشن توالت و میخواستم شلوارمو دربیارم و ب/یرنم رو مانیتور که یکی از فیک هام باز بود روش😂😂😂
Baby boy 🤙🏻🏳️‍🌈
۳۱ فروردين ۱۰:۳۹

ددیییییییی

خبر مونبین و شنیدی🥺

بچممممم

راستی ددی چطور میتونم فیکای نویسنده ی Monster رو پیدا کنم ؟

RM. kiute.ARMY

خدا گُل چینه:)
ولی فکر نمیکردم انقدر توی چیندش جدی باشه...

کدوم مانستر جان دلم؟ㅠㅡㅠ
김태형
۳۱ فروردين ۰۲:۵۰

فقد اومدم مرگ مونبین رو به همه ی فن هاش تسلیت بگم هقققققق واقعا حالم بدهههه

مثل سولی و بقیه کیپاپرا از دستش دادیم

متاسفم که نتونستیم ازت خوب محافظت کنیم:)

خوب بخوابی فرشته...

RM. kiute.ARMY

چی بگم؟:)
رفت و داغ تنهایی مظلومانه اش موند رو دلمون...
آلیس چان
۳۰ فروردين ۲۲:۵۵

ددی سلام...

چطوری؟؟

میگم ژانر سادیسمی و شکنجه ای نداری؟؟

دارم میمیرم!!!!

 

RM. kiute.ARMY

سلام جانان تو خوبی؟*^*
مای بد ایز مای کینگدوم رو خوندی دارلینگ؟
woo li tao
۳۰ فروردين ۲۱:۳۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
هایییی(متاسفم ولی به خاطر غیرتی بودن بنده خدایی نمیشه ددی صدات کنم)
من دارم یه فیک مینویسم و بعد دوستام میگن در حد گاد خوشگله ...
بهد... من اینو چیکارش کنم؟
یعنی خیلی رو مخه ///
روی کاغذ نوشتمش-_-
کلن ازین اوسکل بازیا زیاد میکنم ...
به هر حال(خدایا چرا اینقدر چرت و پرت میگم)
اینکه یونگی ووکال خونده اصن تو کتم نمیره...
جی جی هم که رفت سربازی...
اصن حالم خراب...
امتحان ریاضی و فیزیکم رو هم بدجور ر*دم...(اصن از بحث خارج شدم میدونم)
خلاصه داشتم میگفتم...
الان باید با اون همه کاغذ فاکی چیکار کنممممم؟؟؟؟؟؟ چجوری اون همه چیز رو تایپ کنمممم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

های عزیزدلممT^T (به اون بنده خدا بگو باور کن من یه پدر پیرم که شکم بچه های معصوم این سایتو سیر میکنم تازه یه متر شکم هم دارم😔😂)
اوه به به*^*

نگو به خودت اسکل مادرT^T
میخوای توی کامنت بخضی از داستانت رو برام تایپ کنی؟

نگووو وب خودته راحت باشT^T
اون یونگیه...یهو سوپرایز میکنه ناجور:")
پدصگا هم ماهمون رو بردن هم خورشیدمون رو...الان فقط تاریکی محضه:")

فدا سرت روده ات رووونT^T

خب یه بخش اصلیش رو تایپ کنT^T
Vkook. Darya
۳۰ فروردين ۱۲:۵۶

وای اره دقیقاا دل ادم خیلی تنگ میشه ..

بعضی وقتا به حدی دلم تنگشون میشه که دلم میخواد بشینم بخونمشون 😂😂 

خیلی حس عجیبیه اصن ..

RM. kiute.ARMY

بعد دیدی مثلا میخونیشون شده که بزنی تو سر خودت "چرا اینجوری نوشتی قزمیت؟"😂 این دیالوگ رو دقیقا همین دیروز به خودم گفتم در مواجهه با وانشات بلو مموریز😂

مثل ننه ای میمونیم که دخترمون رو شوهر دادیم بعد میگی آخه اینم شد داماد؟😂
Rona
۲۸ فروردين ۲۳:۳۳

سلام ددی ، میگم این الان ادامه دارههه؟

پارت جدید داره یا فصل دوم؟ 

خیلییییی قشنگ بوددد ، اشک هایم خشک شد از بس اشک ریختم،  دلم برا کوک کباب شد ، ولی یجورایی هم هم رفتار های تهیونگ خوشم میومد ، ددی فک کنم با این فیکشن ها منو تبدیل به یه مازوخیسمی کردیییی..😂 

RM. kiute.ARMY

بخدا تهشو فشار دادیم همین ریخت بیرون😂

ما اینجا کلا هدفمون تبدیل شما به هرچیزی غیر از نسخه ی قبلیتونه😂😂😂
0۰۰۰۰۰۰0
۲۸ فروردين ۱۵:۳۴

بسی باحال بود

دستت طلا نویسنده 

ولی کاش ادامه داشته باشه 

 

RM. kiute.ARMY

تهش ولی پایان باحالی داشت:">
واقع گرایانه بودT^T
از دلباختگان هدمستر وی💅🏻
۲۸ فروردين ۱۵:۱۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مدهوش رو دانلود کردم هنوز نخوندم

ولی بقیه رو میخوام🥲🥲

اینا اینم لینک

*********************************************

RM. kiute.ARMY

محموله ارسال شدT^T
شِفا 🖤🕳️
۲۷ فروردين ۱۵:۲۰

در غم عشقه هوسوک خفه شدمممممㅠㅠㅠㅠㅠ محبوبم را نبریددد نامسلمان هااا😭😭😭😭

 

عههه.. خب بسلامتی کور شدم😐

RM. kiute.ARMY

از الان جای خالیش حس میشه:))))

خدا نکنههه نفسمممT^T
مادر نامرئی ددی
۲۷ فروردين ۰۶:۳۵

قربون چش و ابروت بشم دختر مادر 

مادر ب فدای تو 

ک نخوندم قربانت بشم بی زحمت میف ستی مادر ؟

با تشکر خواهر 😂😁

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه مای مومییییT^T

البتهههه*-*
یه لینک ناشناس میدی بفرستم برات نفس؟T^T
از دلباختگان هدمستر وی💅🏻
۲۷ فروردين ۰۱:۱۱

سلامممم بلخره تونستم کامنت بزارممم

ددی من خیلییی قدیمیم از وقتی یه نیو ارمی سم اسکل بودم تو سایت بودم از وقتی سایت صدو خورده ای روز عمر داشت🥲🥲دقیق یادمه روبرو عمر سایت زده بود صدو چهلو خورده ای💅🏻

نمیدونم چرا نشد هیچوقت کامنت بزارم ولی همیشه دوست داشتم بزارم

راستش از بی فیکی کامنت گذاشتم🥲یچیز طولانی خوب معرفی میکنی؟کاپلش مهم نیست با اینکه تهکوک رو سر ما جا داره ولی خب بازم هرچی دادی دوستش خواهم داشت

کارای ایتو هیده و اس اچ اس رو خوندم

Hand شوما pain نکنه💅🏻💅🏻💅🏻

RM. kiute.ARMY

بر طبل مردانه بکوببببب پیروز و شادانه بکوووب💃💃
عایگوووو دورت بگردم که منننن بیا بغلم ببینممممم:")))
الان دیگه طلسم شکسته شد؟؟T^T

والا بوقودا کل دارایی هام ته کشیده اعلام ورشکستگی کردم😂

اما مدهوش خوندی؟، دوست پسر تقلبی؟ مای بد ایز مای کینگدام؟ تایگریدا؟ اسلحه؟

اگه نخوندی لینک ناشناس بده بفرستم براتT^T
Nargesyz
۲۶ فروردين ۲۳:۴۸

عاااا آرهههه تایگریدا رو خوندمممم

خیلی ماه بود:")) هیق:"))

 

مرسی دد:") خیلی دوست دارم:") بوس به گلبت:")🤍

RM. kiute.ARMY

نوش جانتT^T

منم دوستت دارم هانیییی بووووس به همه جاااات*^*
Bts:)
۲۶ فروردين ۲۳:۰۳

ددی فیکی نداری که ژانر لیتل اسپیس داشته باشه

کاپل یونمین یا تهکوک یا کوکوی باشع

همه فیک های سایت رو خوندم و اصلا فیکی با ژانر لیتل اسپیس پیدا نکردم

RM. kiute.ARMY

من خودم یه فیک دارم جهت مصارف شخصیT^T همون رو میدم دستی بهت:">

https://uupload.ir/view/1mrc_1jjw_lover_not_a_fighter_-_full_part__h3x3.pdf

https://uupload.ir/view/nothinggonnahurtu(full)(2)_rycg.pdf
مادر نامرئی ددی
۲۶ فروردين ۱۶:۲۹

ددیییی ی سوال میگماااا 

از این فیکشنا نداری ک توی کاپلاشون یکی از کاراکترا دارای ی بیماریه ؟

مثل پدوفیل یا استکهلم ؟

من تمام فیکشنای سایت رو خوندم حتی اونایی ک اینطوری بودن مثلا الزایمر هم اینجوری بود تقریبا 

میشه اگر چیزی شبیه این داری برام بفرستی ؟

کاپلاشم مهم نیس 😊

RM. kiute.ARMY

دیگه اخه مادر همه ی فیک های سایت رو ک خوندی من آه در بساط ندارم:">

یدونه فیک هست مای کیلر طرف سادیسم داره، خوندیش؟ یا فیک ریپلیس رو؟ طرف دچار فراموشیِ چهره شده و قیافه ها رو یادش نمیاد. اگه نخوندیش ک بدم.
TOTO
۲۶ فروردين ۱۵:۳۷

کاش یه آدم خیری پیدا میشد لینک مدهوش رو ب این بدبخت فلک زده میداد

RM. kiute.ARMY

کلیک

بیفرمااا خانومی😎
Kelara
۲۶ فروردين ۱۵:۰۸

هاییی ددییی 

میدونی از کجا باید فیک دزیره رو بخونم؟

RM. kiute.ARMY

های هانییی*^*


بفرماااT^T
Moon
۲۶ فروردين ۰۴:۱۶

ساعت چهار صبح این فیکو خوندم

و از از ترسی که داشت قراره تا صبح بیدار مونم

ولی خیلی عالی بود 

خیلی وقته میخوام یه کامنت بزارم و تشکر کنم از مهربونیتون:') 

چطور با همه انقدر خوش برخوردین

 

RM. kiute.ARMY

اوووو یحححححح😎😎
نوش جونت هانییT^T 

قربونت برم تشکر نداره که عزیزدلممممم خیلی ممنون لطف داری بهمون خوشگل خانمممT^T
هرکی میاد اینجا لایق بهترین هاستتت چون شماها بهترینیدددT^T
سارا
۲۶ فروردين ۰۰:۴۵

نمیدونم چطوری رمان هارو بخونم چون باز نمیکنه:((

RM. kiute.ARMY

آموزش دانلود

بیا قشنگ منننن دیگه دوشواری ندارهههT^T
انسان
۲۵ فروردين ۲۳:۵۲

چرا پیام هام نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

میاد ها عمرم:">
Avina
۲۵ فروردين ۲۳:۱۸

ولو ببینم همه همیشه انقد باهم اینجا راحت حرف میزنن؟ 

RM. kiute.ARMY

البته لیدیT^T
همه اینجا حتی اگه باهم حرف نزنن، بازم راحتن:">
هرچند خود من با زیرشلواریو رکابی پاره تردد میکنم قشنگ ریلکس کنید😔😂
شِفا 🖤🕳️
۲۵ فروردين ۲۲:۱۷

لابم چطوری؟

میگم اون فیکای گات سون که تو وب بود کو‌؟ یکی دوتا بود قبلن تو متفرقه ها 👀

RM. kiute.ARMY

عشق سبز من چطورهههه؟ T^T

https://fazayihaa.blog.ir/post/168

https://fazayihaa.blog.ir/post/181

این دوتا؟T^T توی منتشر شده ه بودن هاT^T
ستایش
۲۵ فروردين ۲۲:۱۶

های ددی میگم ددی من اینارو نمیخونم چون. ۶ ماه دنیا امدم باید همه چیزو توی یک روز تموم تا اخرش باشه مثل یک فیلم کره ای ۱۶ قسمت که توی یک روز تموم میکنم 🤣 بگزریم 

میگم اینا که تا پارت اخر امد بعدش. همه پارت هارو پی دی اف میکنید کامل ؟

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^* استراتژیک جالبی بود😂😂 فتبارک الله😂
بله*^*
Nargesyz
۲۵ فروردين ۲۱:۳۷

خدایا...

این چی بود من خوندم...

ددی...

دریا شی...

فصل دو داره اصن؟:")

کاش داشته باشه...

گاد بود، کادددددددد!!!!!!

 

 

راستی ددی...

دلم یه فیکشن درحد فاک کلیشه‌ای و ناز از تهکوک می‌خواد!

بجر آر یو گی، چون هرجا دیدم اینو به همه دادی بودی گفتم برم بخونمش ببینم چیه🌚

صو...چیزی تو دست و بالت داری برام؟:")

 

و اینکه...

از اون سایت انگلیسی ِ Archive نمی‌دونم چی‌چی چجوری فیکشن دانلود می‌کنن؟! دهنم صاف شد-_-

RM. kiute.ARMY

دریا مینویسه❌
دریا میکشه✅

الان یه فیک دارم که اسمش تایگریداست فقط بهم یه لینک ناشناس بده که بفرستمT^T

باید بری داخل داستان (یعنی صفحه ی داستان) و اون بالا گزینه ها و فرمت های انواع فایل داره. بزن روش.
https://s8.uupload.ir/files/007_71d.png
shirin
۲۵ فروردين ۲۰:۰۰

ددی فیک درتی چویس کامل نشد؟

خیلی وقت پیش تو این بود الان چیشد؟

RM. kiute.ARMY

والا هیچ خبرب ازش ندارم:")
انسان
۲۵ فروردين ۱۸:۰۷

 سلام خوبی اونی 

 

والا میدونم خیلی وقته نمیام ولی هستم 

همون مولتی فنم فقط 

 اسممو عوض کردم چرا نظراتی که میدم نمیاد 😔

الابذکرالله تطمئن القلوب 😐😐😐😐😐

خب راستش میخوام 

یه فیک بنویسم 

ولی هیچ در بسازم نیست 

هیچیا 

ولی خب اینم به نظر خودم جالبه میشه کمکم کنی 

نه ورد درست حسابی دارم نه هیچ چیز دیگه ها هیچ چیز یه دستی برسون نیازمندم 🌺🌺🌺❤️

RM. kiute.ARMY

سلام عمر اونیییی تو چطوریی*^*

زود زود بیا دلبرم دلتنگ میشیم:"(
شاید سایت عادت نداره😂
به به😂

خب عام...با نوت گوشی میتونی بنویسی و خروجی پی دی اف یا داکیومنت بگیری؟T^T
Mr. Siwang
۲۵ فروردين ۱۶:۳۱

لنتی من فقط ی مدت کوتاه نیومدم اینجا چنتا فیک آپ شددد!!🥲

RM. kiute.ARMY

ما کلا درحال شیاف کردن به سایتیم😔
Vkook. Darya
۲۵ فروردين ۱۴:۰۸

عایی نه دورت بگردم درک میکنم منم 🥺🥲🫂

شرمندگی چراا 🥺🥺 

عیبی نداره فقط گفتم بگم شاید چون نظرات زیاده جامونده باشه .. 

 

 

وای ولی دد راست میگی دقیقا ادم وقتی یه فیکش تموم میشه انگار یه تیکه اش کنده میشه 🤣🤣 

حسیه بسی عجیببب 🥲😂💔

RM. kiute.ARMY

دردت به جونم آخههههT^T
دیگه بی نظمی و بدقولی و اینا:">
نه نه رسیدهT^T

زایمان مود؟😂😂
اما دلمون هم تنگ میشه ها!! بعد یه مدت میشینیم کار های قدیم رو میبینیم نوستالژی میشه:">
baby bunny
۲۵ فروردين ۱۳:۵۵

اسمشو یادم نیست ولی پلیز هرچی سون سام داری رد کن بیاد😂

RM. kiute.ARMY

https://uupload.ir/view/punishment(sevensome)_luvn_(1)_8a3g.pdf/

به قودا فقط همین یکی رو یادمهT^T😂
هیس
۲۵ فروردين ۱۲:۲۰

سلام ددی امیدوارم حالت خوب باشه

ببخشید منو شما لینک فن فیکشن اجوشی منو ندارید ))) 

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرم شما خوبی؟*^* البته که عالیییی امممT^T

https://uupload.ir/view/my_ajjussi_ft6v.pdf/
Sh.M ...
۲۵ فروردين ۱۰:۰۳

وقتی پارت یک اومد با خودم گفتم وایییی چقدر شبیه فیک  Conquest هست. حتی لحن بیانش هم مثل اون بود... بعد اومدم دیدم نویسنده هر دو یه نفره😂 

خسته نباشی نویسنده 

 

RM. kiute.ARMY

بله بله تولید کننده هاشون یه نفره😂
ای جاناا سلامت باشی عسلT^T
로미나
۲۵ فروردين ۰۴:۰۴

سلام 

خبئ ؟ ددی من یه فیک دارم مینویسم می خواستم ببینم شرایط آپلودش چیه ؟؟؟؟؟ 

RM. kiute.ARMY

سلام رومینا خانممممم*^*
شما خوبی عزیز؟ 


این پست رو کامل مطالعه کن قشنگمT^T
یه بنده خدا
۲۵ فروردين ۰۱:۱۶

میگم،فیکایی که نویسنده دزیره نوشته رو داری؟یکیشون فک کنم اسم ونوم بود

RM. kiute.ARMY

نه والا هانی ندارمش:"(
زهرا
۲۵ فروردين ۰۰:۲۱

سلام ددی چطوری خوبی من تازه 1 ماه اومدم ولی یه سوال چطوری میتونم پارت 108 به بعد دانلود کنم

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگ من خوش اومدیییییی*^* کلش داخل فایله که روی دکمه ی دانلود رو باید بزنیT^T

shirin
۲۴ فروردين ۲۳:۱۳

وای بازم منم

میگم ددی سایت یور فیکشن هوم چرا خیلی وقته اپ نمیکنه چیزی؟

 

RM. kiute.ARMY

سایت دربست به روی شما بازه لیدی😎
والا ندانم:"( گمون کنم ادمین درگیر کنکور یا مدرسه باشه:"(
Vkook. Darya
۲۴ فروردين ۰۲:۱۲

های دد ..

حالت خوبه ؟

میگم دد مشکلی پیش اومده که فایلی که برات فرستادمو نزاشتی ؟

البته گفتم شاید از دستت در رفته به خاطر همین گفتم بیام بگم که اگر اینجور شده ببینیش 🥲🥲🥺

RM. kiute.ARMY

های دریای من تو خوبی؟T^T
نه قربونت برم مشکلی نیست من دیر کردمT^T
نغیلبنثغا نه دورت بگردم من شرمنده ام که بی نظمی کردم:">
baby bunny
۲۲ فروردين ۲۰:۰۹

ددی باز اومدم یه فیکشنی پیدا کنم برم

به فیکشن بود سون سام بود صفحاتشم کم بود

داریش؟

RM. kiute.ARMY

اسمش پانشیمنت بود قربونت بشم؟
Vkook. Darya
۲۱ فروردين ۰۸:۳۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های دد 

شات اخر رو اماده کردم :">>>

**** *** * **********************************************************************

 

شات اخر از صفحه 108 

 

اوکی اینم تموم شد خداروشکرر 🥲🤧🤧 

این حس بعد تموم کردن فیکا رو خیلی دوس دارم 😂 انگار ادم سبک میشه 🥲😂

RM. kiute.ARMY

های قربونت بشممممم کلی خسته نباشی نفس مثل همیشه گل کاشتییییT^T هقالکخهثقمفسم
دست بوستم شدیییییید!!


اینم رفت توی شاهکار ها!!
اره دقت کردی؟😂😂 یه تیکه از آدم کنده میشه😂 حس بعد مواد زدنو میده😂
Vkook. Darya
۲۰ فروردين ۲۰:۴۱

منم بدک نیستم 🥲🥲

ای فدات بشم که وظیفمه :">>>

وای دد ..

مدرسه ها دوباره شروع شده ..

دارم نابود میشم 😂😂

یعنی بعد یکماه مدرسه رفتن واقعا خیلی سخته 

بعد فکر کن دیروز جلسه اول بود میرفتیم مدرسه و همون زنگ اول امتحان گرفتن ازمون 😂😂 حقیقتا هارتم بروکن شد 💔😭🤧😂

RM. kiute.ARMY

کی بدت کرده برم ب/کنمش؟؟-__-
خدا نکنه جاناااان:">

الهی من بگردمتتت😂😂 مدارس ایران مثل زندان های گوآنتانامو میمونن...
اره اره میفهمم ناموسا بدن هنوز تو تعطیلاته😂
:| توی فیلم پ.ورن هم باشی با عمو جانی، اول بهت وازلین میزنن:| چه خبرههههههه!!؟؟😂
king_zeynab
۱۹ فروردين ۱۹:۴۶

صلام میگم میخوام فن فیک بنویسم زیاد سخت گیری نمیشه؟ چون من سبک نوشتنم زیاد توصیفی نی و اینکه همیشه فرز و سریع میبرم جلو و منظورم اینه نمی نویسم سرما و تاریکی اتاق ترس را ب وجودم تزریق میکرد باعث میشد فکر کنم فرشته ی مرگ نفس های سردش را به پوستم میدمد میگم رفتم تو ی اتاق مثلا گفتم مشکلی نداره؟ و اگه بخوام پی دی افش کنم زیاد سخت نیست و مشکلی برام پیش نمیاد؟ و اینکه من بجز شاد نه تل دارم نه وات چجوری برات بفرستم قبلش باید صفحه برام باز کنی؟ یکمی راهنماییم کن مرسی

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
والا ما بنا به یه رفرنس و استانداردی توی سایت فیک ها رو آنالیز میکنیم و واقعا معنی بد و خوب وجود ندارهT^T اما خیلی روی توصیفات و قلم های پرجزئیات مانور میدیم.
برای پی دی اف کردن هم، اپلیکشن وورد آفیس نسخه ی اندروید رو گذاشتیم برای دانلود. و حتی آموزش وورد هم قراردادیم.
برای ارسال هم نیاز نیست اپلیکشن خاصی داشته یباشی، کافیه توی یه سایت آپلودر فایلت رو آپلود کنی و لینکش رو داخل سایت بفرستی که اینم آموزشش رو گذاشتیم*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/1540

حتما این پست رو کامل بخون و اینکه انتهای این پست تمامی آموزش های لازم رو گذاشتیمT^T
روژان نژاد اصغری
۱۸ فروردين ۱۱:۴۸

دی این فیکات خیلی خفنن

ادم پشماش می مونه خودش میریزه

امیدوارم موفق باشی همیشه

RM. kiute.ARMY

قربونت برم خفنی از خودتهههه و نویسنده هااا😎
نوکریممم:">
همچنین بیبییT^T
baby bunny
۱۸ فروردين ۱۰:۵۱

ددی مقدمش فک منم با موضوع بنبست شروع میشه یه بنبست رو توصیف میکنه و میگه اینها بنبست نیستن بنبست نگاه اونه....

RM. kiute.ARMY

عام سد تموم میشد؟
baby bunny
۱۸ فروردين ۱۰:۳۰

میشه لینک جغتشونو بدی لفطا؟🥺😕

RM. kiute.ARMY

البته بیبی*^*

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/03/11/Fiction-3101

https://s8.picofile.com/file/8361462134/_V_Kooki_Cruel_Joke_Full.pdf.html
baby bunny
۱۷ فروردين ۱۸:۵۶

دد یکی یع فیکشنی رو بهم گفت نگفت دقیقا اسمش چیه

داستانش اینه که جونگکوک یه ادم میکشه و دستگیرش میکنن بعد فک کنم اون ماراگاهه که دستگیرش میکنه تهیونگه که قبلا عاشق هم بودن...

میگن فیکشن خیلی معروفیه و همه خوندنش ...

۵۷ پارتشم مثکه اومده

میددنی چیع؟🥺🥺🥺

RM. kiute.ARMY

والا من یه تصویر محوی ازش دارم ها!
یا کرول جوکه یا 3101 همچین چیزی:/
اما خیلی آشناستتتت:"(
(Honey) شکلات تلخ
۱۵ فروردين ۲۱:۱۴

ددی لطفا بیا کامنتا رو جواب بده. من دیگه یادم رفت کجا کامنت فرستادم و اصلا چی نوشتم. 

RM. kiute.ARMY

ببخشید واقعا معذرت میخوامT^T
Tarannom Ms
۱۵ فروردين ۲۰:۳۴

اومدم یه سلامی بدم و برم ددی🥲💔

مراقب خودت باش 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عمر من:")))
همچنین بیبی منT^T
Vkook. Darya
۱۴ فروردين ۱۱:۴۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

های دد 

حالت خوبه ؟؟

شات سوم رو اماده کردم قشنگم :">>>>

*****************************************************************************

 

بسی مرسی ازت 💜🥺

RM. kiute.ARMY

های دریای من تو چطوری نفسسسسسT^T
قربون وجودت بشممم حسابی خسته نباشییییییT^T

ممنون از تو و مسئولیت پذیر بودنت!
یک انسان :)
۱۲ فروردين ۱۸:۰۸

کاور رو برات نابود کردم 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

وای اره...بچه من دقیقا بعد از کامنتت هی دستمو میزاشتم رو پوستر تا شات جدید رو اپ کنم...از دست تو وروجک😂😂😂
stay
۱۰ فروردين ۱۷:۲۸

های لاو 

این فیک قراره چن شاتی باشه؟

RM. kiute.ARMY

های بیب*^*
بلهT^T و حداکثر پنج شات
ocean kim
۱۰ فروردين ۱۷:۲۴

اومدم جیییغ

تو ایمیل بجا gmail میزدم  gmali  :| بعد حرص میخورد چرا پیام نمیاد:/ سرش سه تا ایمیل جدید زدم اه😑😂

RM. kiute.ARMY

گلبارانت مقدممممممم عزیزمممم😂😂😂
𝓑𝓪𝓫𝔃 𝓬𝓪𝓽
۰۹ فروردين ۲۱:۰۲

بنده اومدم مزاحم فایلای ددی شم:>>

دد فیکشنی نداری کاپل اکسو داشته باشه؟البته اهم اهم باشه هااا

یا با کاپل هیونلیکس؟

یا ویکوک؟سپ؟نامجین؟

دد هرچی دانلود کردم از روبیک جالب نیستن:<<

یا خیلی خسته کننده‌اس یا طولانی که والا حوصله‌اشو ندارن طولانی بخونم:>>

البته اگه خوب باشه اصلا هم مهم نیست که طولانی باشه:>>

همه خوبای سایت رو خوندم:>>>

جدیدا کاپلی خیلی کم شدهT^T

خودم که گیر کردم سر نوشتن

دارم ایده پیدا میکنم که چطور پدر خونده رو با جونگکوک اشنا کنم:>>

پدر خوندهه امریکایی هست:>>>

 

 

 

RM. kiute.ARMY

قربونت بشم من مراحمی نفسسسسسسT^T
والا بقدا که هیچی ندارم:"))


https://uupload.ir/view/dcp2_86f2659bd6749cf3765dd16dacd4a722_ak61.pdf

https://uupload.ir/view/the_sour_e26.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv,namjin.monster-1_1kgu.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]vkook-namkook-mkimb_f27.pdf

https://uupload.ir/view/csrf_back_to_school_-_vk_full_sn7c.pdf

https://uupload.ir/view/mp7t_naughty_boss_full_kookv(_vkookplanet)_ie1.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv.uglybeta_1dqg.pdf

https://uupload.ir/view/pet_me_shot_full_0f6y.pdf

https://uupload.ir/view/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D9%BE%D8%B3%D8%B1_%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C_km0j.pdf

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/10/01/Crystal-Snow

پشمام...اگه بویسییییی اگهههههه بنویسییییییییی بهت رگ خون جون ک- ارههههههه میدمممممم!!!!

یک انسان :)
۰۹ فروردين ۱۴:۵۷

دد منو ببخش 😂

RM. kiute.ARMY

چراااا؟؟ چیکار کردی بچه؟؟😂😂
(Honey) شکلات تلخ
۰۹ فروردين ۱۴:۵۴

ددییییی ددییییی بعد از مدتها امروز متوجه شدم تیشرت تنم کلوین کالوینه🤦🏼‍♀️😍🤣🤣😂😂😂😂😂چند ماهه دارمش اما اصلا به مارک و نوشته روش توجه نکرده بودم. امروز که رفتم حموم، بعدش اونو پوشیدم و دیدمش. گفته عِهههههههه کلوین کالوینه و من دقت نکرده بودم.؟! هوراااااا. 

الان همه آرمی ها دنبال لباس با این مارکن. من ناخواسته دارمش.

من و این همه خوشبختی محاله

RM. kiute.ARMY

منم شرتشو اسفند ماه خریدممممممT^T اما حیف نمیتونم بیرون بپوششمش پز بدم😂😂😂
نوش جونتت باشهههه ان شا الله برای فن میتینگ بپوشیشششش!!!
Erika
۰۹ فروردين ۰۲:۰۸

چه دلنواز اومدم اما با ناز اومدم شکوفه ریز اومدم اما عزیز اومدممممم

چه خودمو تحویل میگیرم ددی منو یادته؟

دلم چقدر واسه وب و تو تنگ شده بوددددد

میگم ددی من یه مدته قصد دارم یه فیک بنویسم ولی میخواستم جای قابل اعتمادی آپ شه که به نام خودشون نزنن 

اگه بخوام اینجا آپ شه باید تست بدم یا چیز دیگه ایه؟

RM. kiute.ARMY

جوووووون تو بیاا فقطططططط💃💃💃
چرا نباید بگیری اخه بچه؟-_- به این نازی هستیییییT^T آره که اریکامو یادمههه!!
قربونت بشم نفسسسس:")

اینجا ما اولش متن رو میخونیم و بازبینی میکنیم، اگه حالا با استاندارد های سایت جور نبود بهت میگیم کجاش رو اصلاح کنی.
بعدش تو سایت کارت رو میزاریم و به صورت یه نویسنده ی مستقل شروع به کار میکنییی*^*
یک انسان :)
۰۸ فروردين ۱۹:۰۳

 عاااااا :|

چرا احساس میکنم وسط کاور تو دست تهیونگ یه باس•ن هس :|||

 

RM. kiute.ARMY

ااااااالااااااااانننننننن منننننننننن چجوریییییییی دوبارهههههه کاوروووووووو نگاهههههه کنمممممممم؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂
ocean.kim
۰۸ فروردين ۰۴:۰۶

پیامم اومد؟👀

RM. kiute.ARMY

بلییی*^*
سایه ای در تاریکی
۰۸ فروردين ۰۳:۵۴

سلام برای من خطای ۵۰۳ میده چیکار کنم برام بیاد؟🤕😭

RM. kiute.ARMY

قشنگم الان دوباره چک کنT^T
ocean.kim
۰۸ فروردين ۰۳:۱۶

عامم سلام:'>

من چجوری باید وارد سایت شم و صفحه داشته باشم؟ صدبار این فیلم آموزشو دیدماا ولی نمیدونم چرا تو ایمیلم پیام نمیاد

میدونی باید چیکار کنم؟T^T

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممT^T
اومو:") اگه برات لینک نیمد که دیگه هیچی...ثبت نام تو بیان اومدن لینک و کد از ثبت نام تو سایت سهام هم سخت تره😂
سوفی
۰۷ فروردين ۲۳:۳۳

هی گرل خسته نباشی اومدم یکم نقد کنم امیدوارم که کمکت کنه

حقیقتا اولین کاریه که ازت میخونم و جدی خوشم اومد چون ژانر سختیه حقیقتن ولی جدی از شات دومش خوشم اومد 

استفاده کردن از خشونت خیلی هیجانو میبره بالا 

فضا سازیم که پرفکت

قلمتم قشنگ بید

فقط سن ابلفز طوری نباشه که یهو عاشق و دل بسته ی هم شن

تو این سبک اگه از بیماریای روانی استفاذه کنی میشه پرستیدش

خلاصه که دمت جیز تو این روزا یه حس متفاوت و قشنگ بهمون میدی و...

راستی کیوتکمممم چطوریییی توام دمت جیز به خاطر همون بالاییا گوربان شما

RM. kiute.ARMY

جووووووون بابا کامنتو چه باکلاسهههه0_0
شما چه باکلاسیییییT^T

اره منم باهات موافقم!

من سنه گوربان گوزلیمممم تو چطورییی؟T^T نوکرتم سالااااررر سرورییT^T
Vkook. Darya
۰۷ فروردين ۱۱:۰۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی قشنگم حالت چطوره ؟

شات دوم رو اماده کردم لاو :

*****************************************************************************

 

بسیی مرسی ازت 💜🥺

RM. kiute.ARMY

سلام عمر مننن خوبی تو؟T^T خسته نباشی نفسسسسسسس!!!
ممنون ازتتتتتت!!
Huka _VJ.YG
۰۳ فروردين ۱۰:۲۷

حالا صداش در نمیارم یه کار دیگه رو شروع کردمداریم کاور میزنیم^-^

 

 

 

RM. kiute.ARMY

به به خوش خبر باشیییی!!!!🥲🥲💃💃💃💃
💜💙 Blue girl 💚💜
۰۲ فروردين ۲۰:۰۷

واییییییییییی دریابان جونمممممم خیلی خیلی عاشقتم و عاشق کاراتم....‌🩶💛🧡❤🩷💜💙🩵💚🤎🖤🩶💛🧡❤🩷💜💙🩵💚🤎🖤💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💟💟💟💌💌 منم یکی از فنای دو آتیشه حساب کن ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

همه کاراتو خوندم و درباره این‌یکی.... زبونم قاصره 💋💋💋💋💋💋💕💕💕💕💋💋💋💋

بوس به روت ... سلیقه خود خودمه ترسناکککککککککککک 😈😈😈😈😈🤡👺👹👹👹

میگم دریا جون میشه یه لطفی کنی ژانر رومنس هم کمی بهش اضافه کنی ؟ اگه نه که هیچی و اگه تونستی دست به هرچی بزنی دلار و طلا بشه 😻

ددی جون یه سوال داشتم اونم فنی.. میگم میتونی تقریبی بگی فیک پدوفیل تقریبی کی میاد بیرون ؟

🫨🫨🫨🫨🫨

خیلی دل تنگم براش 😭😭😭😭😭🥱

 

RM. kiute.ARMY

دورت بگردم اون هفتم میادT^T
baby bunny
۰۲ فروردين ۱۶:۴۵

او شت :)

امیدوارم بعد از خوندنش سلامت روحیمو حفظ کنم :)

RM. kiute.ARMY

از اون دارک های موثره هااا:"))
ROJAN
۰۲ فروردين ۱۳:۴۳

بچه ها چه جوری دانلود کنممممم؟ 

RM. kiute.ARMY

کلیک

بفرما قشنگم آموزش دانلود*^*
Huka _VJ.YG
۰۱ فروردين ۰۹:۰۷

دریااااااااا اقیانوس من فایتینگ که عشقم^-^

کار جدید نوشتن

 

 

میبینی دد دوستام همشون کار جدید گزاشتن به غیر از منه گشاد

 

 

به خدا تقصیر شادیه من هنوز منتظرم بیاد همکاری کنیم😂😂😂

RM. kiute.ARMY

انقدری همه کار جدید دادن مثل آرایشگاه بهشون وقت دادم که مثلا کی میزارم پست رو😂😂😂

شادی بیا با همکاری بکنیددددد😂😂😂
(Fatereh(mini
۲۹ اسفند ۲۳:۱۷

جوری که من برای داستان دریا میمیرم>>>>>>>

نخونده هم میتونم بگم عالیه.

یونو ددی؟ قلمشو وست دارم

استعداد مثل رنگین کمون میچکه ازش

RM. kiute.ARMY

قشنگ میپاچه رو سر و صورت...
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۹ اسفند ۲۳:۰۱

کی درحالی که الان پریود شده(شانسو)

داره از دل درد میمیره و آرامش سیبی میخوره و لبخند شیطانی میزنه؟

من

RM. kiute.ARMY

درود و صلوات بر تو!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان