BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Our Jungkooki

0057_9m13.jpg

🌻FULL🌻

نویسنده ATENA
کاپل هوپمین . تهکوک . کوکمین(برومنس)
ژانر خانوادگی . اجتماعی . روانشناختی . درام . رمنس
محدودیت سنی 13+
تعداد صفحات 723

    

برشی از داستان:

پوزخندی زد و همزمان با حلقه کردن دست هاش؛ دورِ کمر نحیفِ پسر با ابرو های بالا
رفته رو به مردِ مقابل پاسخ داد:

+متاسفم...، بهتره فاصلتونو حفظ کنین...اون جونگکوکه و برای افرادِ متفرقه غیرِ قابل
لمسه!

 

💛💢🍋DOWNLOAD🍋💢💛

    

805_vpfe.png 

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
kaktos
۰۳ آذر ۰۷:۲۹

حاجی یکی بیاد این برا من اسپویل کنه 😭😭

من به فیکای اروم عادت ندارم 😭

حوصلم نمیشه بخونمش 😭

کمک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😭😭

 

Adri
۲۸ شهریور ۰۹:۲۴

ددی  I'm not a pedophile  از سایت حذف شد؟ هرچی میگردم پیداش نمیکنم 

RM. kiute.ARMY

بله:")
بنا به درخواست نویسنده برداشته شد:")
Riveeen
۰۷ شهریور ۰۰:۱۶

خیلی گشنگ بوددددددد  دختر کیوتم کارت همیشه عالیه و هممونم عاشق کاراتیم :>

من اینجا میشینم و منتظر فصل دوم میمونم :>

لاو یو پرنسس وسوسه گرم 💜🤏

 

 

 

Mooni🌜

مرسی از نظر گشنگت خوشگلم
nonooooooooooooooooo
۳۱ تیر ۲۳:۲۷

های...ددددددددییییییییییییی :)

لینک فیک پرفکتلی ایمپرفکت رو دارین؟؟ :))

ممنون از سایت خوبتون :))))

RM. kiute.ARMY

هایییییییی عزیزممممممممT^T
اره نفسسس😎
قربون شما عزیززT^T
لا اسم
۰۳ تیر ۰۱:۵۱

  اطمینان دارم بهتر از این نمیتونست تموم شه  نویسنده خوب تمومش کرد 

RM. kiute.ARMY

موافقم!
اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه
۰۲ تیر ۱۶:۳۵

به نام هفت تن بنگتن

الان من گریه کنم یا فوش نویسنده بدم که پایانشو باز گذاشت هااااا؟ 

یکی جواب منه ذلیل مرده رو بده هاااا؟ 

خیلی خوف بود🥹

خیلی خشنگ بود ولی ما فصل دوم میخوایم🥲

تازه ژانر اسمات هم داشته باشه🥲❤️‍🔥

ددی نویسنده رو مجبور کن بالا سرش اسلحه بزار و با کاتانا جیمین تو فیک: مدرسه وی برای ادم کش های خاص رو بزار 

تهدید کن که اگر هم فصل دو نداشتم باشه هم اسمات نباشه میکشیش🥲😂

حالا کی باور میکنه من اینو پری شب ساعت ۱۱شروع کردم و همون موقع حدود ۲۵٠صفحه خوندم تازه هم دیروز عصر تمامش کرده یکی دیگی از اس. اچ. اس شروع کردم و همین دیشب تمومش کردم هااا کی باور میکنه هیچکی😂

RM. kiute.ARMY

به نام نامی یزدان
همزمان هم فحش بدی و هم تعریف کنی ناخوداگاه اسکرین شات میگیری😂
نفرمااا ستوووون:">
اوه لالا زارتان زورتان😔
باور کن انقدر نویسنده نرم و ناز خوشگله که دلم نمیاد حتی لمسش کنممممT^T
هرکی هم باور کنه***** ئه😔😂 خودم ساقیت میشم سااالاررر!
sugol
۲۳ ارديبهشت ۱۹:۰۹

عرررر هایی

ددی؟؟

اصن کاورش به طرز فاکی ای خیلی خوبه...

رمانم که اصنن نگم برات

عشق کردم...

حیح

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
کاورش به مولا کنیز شماست:")))
رمانش هم که>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۰ ارديبهشت ۱۹:۲۰

ددیی

کاور این فیک کار شوماعههㅠㅠ?!

چنگده کیوتههه

وایبشش

RM. kiute.ARMY

بلهT^T
نوکر شمام خجالتم نده:">
کاورم دستمالته حاجییییییT^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۰۹

دیواری که هوسوک موقع خندیدن میپاشه بهش

 

ددیییییی

ددییییییملژملهیبسغیمغتمیغ

این اسم قبلی من بوددددد

رزملزتلزحلتزمهلزلهیهل

پشمااامممممم

زمذزلزهلزللهز

متنها مال من دیواری که جیهوپ موقع خندیدن میپاچه بهش بود:")

RM. kiute.ARMY

اره اتفاقا وقتی کامنتش رو خوندم یاد خودت افتادمT^T

شیپ شیپ؟😔😔
به شدت بوی شیپ میاد😔
اهم
۰۶ ارديبهشت ۲۳:۴۰

اسمات داره؟

RM. kiute.ARMY

نه عزیزدلمT^T
ATENA💝 BANGTEN
۲۵ فروردين ۰۴:۰۴

 

 

Vkook. Darya 

 

چرا عذاب وجدان ؟ چرا عذاااااااااااااااب وجداااااان؟ عایگوووو

با کلمه به کلمه ی کامنتت ذوق کردم 

ازت ممنونم و قدرتو میدونم :)🤍

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

Vkook. Darya 


دیواری که هوسوک موقع خندیدن میپاشه بهش
۲۲ فروردين ۱۶:۴۱

هایی...امم یه فن فیک دارین که خیلی فیک شادی باشه؟خیلی دنبالشم

RM. kiute.ARMY

های نفس*^*
البته!

پرفکتلی ایمپرفکت رو خوندی؟T^T
Vkook. Darya
۲۱ فروردين ۲۲:۲۵

وای یاخدا دد الان رفتم نظرمو دیدم حقیقتا پشمام ریخت انقدر طولانی شدددد

عذاب وجدان گرفتممممم کههه 🥲🥲🥲🥲

VK 🐻🐰

عیب نداره راحت باش ما که داریم جواب میدیم😂💔
Vkook. Darya
۲۱ فروردين ۲۲:۲۵

اقا دلم طاقت نمیاره بعد کامنت بزارم بزار همین الان بگم ..

میخوام یه نظر طولانییی راجب این فیک بزارم چون خودم هر وقت این جور نظرا برا فیکام میبینم حقیقتا خیلی حس خوبی میگیرم و این فیک قطعا لایق اینه که به بخش به بخشش توجه کرد ..

اول از همه داستانش .. یه داستان اروم بود میشه گفت .. از اون حال خوب کنایی که ارامش میده بهت و نمیزاره یه دقیقه خوندنش رو ول کنی ..

گفتمم که .. 😂 داشتم عر میزدم تموم نشه 😂😂

حقیقتا خوندن یه فیک با چنین ژانر و حال و هوایی واقعا حال ادمو خوب میکنه و نویسنده قشنگمونم به بهترین شکل این فیکشنو نوشته بود.. هماهنگی ژانز و داستان انقدری بود که دیگه نگم براتون ..

کاورم که دیگه تو قلبم جا داره 🥺🤧 واقعا کاورش به فیک میومد و بسیی قشنگ بود دیگه ..

بعد برسیم به قلم نویسنده که انقدر روون و خوب بود که واقعا نمیدونم چجور توصیفش کنم ..

رابطه جیمین و جونگ کوک رو انقدر قشنگ به تصویر کشیده بود که تک تک احساسایی که توی موقعیتای مختلف داشتنو میشد درک کرد .. 

به قطع میشد گفت جیمین از صمیم قلب به جونگ کوک اهمست میده و نگرانی و محافظه کار بودن زیادش هم واقعا قابل درک بود هرچند از طرف دیگه افکاری که جونگ کوک داشت هم قابل درک بود .. میدونی از اونجایی که خودمم هم سن و سال جونگ کوک داستانم و قطعا برام موقعیتای این چنینی پیش اومده یه جورایی درک میکردم جونگ کوکو .. 

هر چند جیمینم حق داشت 🥲🥲 

البته که توی رابطه با تهیونگ یکم میشه گفت عجله ای برخورد کرد .. شاید بگیم زیاده روی اشتباه باشه اما عجله ای کلمه بهتریه ..

یعنی اجازه نداد تا کمی توی ذهنش تحلیل کنه و شاید بهتر بتونه راجبش فکر کنه اما با توجه به دغدغه و حس مسئولیتی که نسبت به جونگ کوک داشت اونم یه جورایی میشد درک کرد ..

و خب رابطه هوپمین هم که رابطه ای کاملااا بر پایه عشق بود .. هرچند نمیشه گفت یه رابطه کامل ! هر دو اونا مشکل زیادی داشتن و دعواهاشون اینو نشون میداد اما عشقشون بود که باعث میشد باز کنار هم بمونن هرچند با پیشروی داستان به وضوح دیدیم که هر دو برای باهم بودن دارن بیشتر تلاش میکنن و خیلی خوشحالم که هوسوک اخر داستان حالش بهتر بور چون حقیقتا لایقش بود :">>> 

راجب کیت هم دلم نمیاد نظر ندم .. 

به نظر من اون مظلوم ترین و تنها ترین کارکتر داستان بود .. حتی با وجود اینکه اونم پسرا رو کنارش داشت اما هیچ وقت نتونست اون سد بینشون رو بشکنه و از تنهاییش در بیاد .. اون توی تنهایی اسیب دید ولی با این وجود نمیخواست اطرافیانش رو اذیت کنه و میخواست همیشه اون دختر قدرتمند و سرخوش اونا بمونه ..

اما شاید اگر کمی سدش رو میشکست .. اگر سعی نمیکرد انقدر قوی بمونه و ضعفی از خودش جلوی اونا هم نشون میداد وصعیت فرق میکرد :")))

رابطه تهکوک هم که دلم براش ضعف رفت براش حقیقتا ..

میدونی تهیونگ شاید کمی نترس بود و کارهایی میکرد که ممکن بود به قولی خطرناک باشه اما چیزی که واضحا مشخص بود این بود که اون هم عمیقا میخواست جونگ کوک سالم باشه اما در عین حال ازاد زندگی کنه ..

اون یه جورایی روحیات و تمایلات جوانانه ی جونگ کوک رو بهتر از همه درک کرده بود و به خاطر همین کمتر سخت گیری میکرد .. و عشق قشنگ و معصومانه ای که به ارومی بینشون شکل گرفت هم قلبم رو ذوب کرد * دلم خواست خب چیکار کنم 🤧🤧 (وقتی سینگلی فشار میاره😂)

شاید تهکوک داستان هنوز نیاز به بیشتر بالغ شدن داشتن .. در هر صورت فکر میکنم اون دو لیاقت اینکه یه فرصت بهشون داده بشه بود .. شاید با کمی مستقل تر شدن جونگ کوک وضعیت جیمین هم بهتر میشد ..

و در اخر که فیک خیلی خوبی بود ..

صفحه به صفحه اش رو دوست داشتم و میدونم نظرم خیلی طولانی بود ولی دلم نیومد که راجب همه چیزا صجبت نکنم .. تازه اگر بخوام هنوزم میتونم بگمااا ولی بسه دیگه 😂😂😂

ولی در هر صورت یه چیزی هست که میخوام بگم ..

من فصل دو میخواممممممم 🤧🤧🤧

میخوام خب چیکار کنم :">>>>>

نویسنده قشنگم ، دلبر نازم ‌.‌* نگاه گربه شرکی 

میشه فصل دو بنویسی ؟؟ *درشت کردن چشمهام و پلک زدن های متوالی 😂😂🤧

RM. kiute.ARMY

واییی دریاااااااااT^T
وقتی میری تو فاز نقدر و دقت انقدر دلبر میشی که مری می دخترررررT^T
کامنتت رو میخورم با اجازه😔
Vkook. Darya
۲۱ فروردين ۲۱:۵۸

وای ولی من اینو یه روزه خوندممم 

همین الان تمومش کردممم 

این زیادی خوب بوددددد

 قلبمو دیگه نمیتونمممممم یتزتقتزتث

الان معدم درد میکنه ولی خوب که شد میام یه نظر طولانی و قشنگ میزارم 🥺🥺 

وای ولی دد شاید باورت نشه داشتم افسردگی میگرفتم وقتی به اخراش رسیدم ..

نمیخوام تموم شههه ..

فصل دو داره دد ؟ 

میشه فصل دو داشته باشه ؟ 

من فصل دو میخوام ..

فصل دو ‌.. فصل دو .. فصل دو 😂😂😂

RM. kiute.ARMY

ای من قربون معدت بشم چرااااااا:"(((


فصل دو هوووو😔 *تشویق ایسلندی* فصل دو هووووو هوووو😔 فصل دو هووووو هوووو هووووووو فصل دو هوووووووووهوووووو هوووووووو سنثبکصثهاقملهعاصهمعقلثصهعم
رهگذری ناگذر ناگذر رهگذر
۱۸ فروردين ۱۶:۵۵

وایییییییییی جدیییییییییییی * در جواب کامتتی که گفتی اهنگه خوبه و تلفظش هم کیوته 

 

مرسیییییی بابت حمایتات🥺❤

 

درسته که اصلا همو ندیدیم و خب شاید همو هم ببینیم نشناسیم که فک نکنم همو هم ببینیم چون من غربم 😐😂اما کلمات ربطی به فاصله نداره تو قشنگ میدونی چی باید بگی

 

بمونیییییی 

 

 

تایپ کیوت و باحالی دارییییی 

 

و منم عاشق این تایپ بودممممممممم و هستممممم اما تغییر تایپ دادم به enfj 

 

و خب نمیدونم چی بگم دارم تمام زورمو میزنم یه ای ان تی جی بشم😂😂😂😂

 

و مرسیییی بابت آهنگ‌عالیییییی بوددددددددددددددد 

 

راجع به سیزده به درم ..... امیدوارم سال بعدی عالی رقم بخوره برات 

حداقل اونقدر بمون و بمون و بموننن تا دنیارو جر بدی و هر چی خوشبختی توش هست تقدیم نگاهت کنهههه چون تو لیاقتشو دارییی 

 

و در آخر مرسی برای توصیت بمونی🥺🫀

RM. kiute.ARMY

بلهT^T

عزیزمیییی*^*

دورت بگردم هانییییییT^Tاما من به امید دیدن شماها و بنگتن زندم:"))

همچنینننننT^T

تشکرااات*^*

اوه لالا!! روی این تایپ جدیدا دارم کاراکتر سازی میکنم و بسی مانور میدم*^*

چرا؟😂 اما همینجوریش هم فانگشن هات با ENTJ یکیه ها! فقط اگه یهو بخوای مثلا سرد و بشی و احساساتت رو بزاری کنار قشنگ میشی ENTJ.

نوکرممممممممT^T

ممنونم دلبرم مرسی:">
عزیزدلمی نفسسس دورت بگردم کههههT^T

غلامتم داوشی*^*
رهگذری ناگذر ناگذر رهگذر
۱۳ فروردين ۰۸:۲۰

اها یه مطلبی یادم رفت 😂😂😂😂

یه اهنگ برای ویکوک فیک انتخاب کردم come vorei? 

نمیدونم درست نوشتم یا نه کامه وورَی یعنی میخوامت 

به نظرت قشنگه اهنگش ؟ 

زیادی گوگولی بود 

البته میدونم خب الان میگی این چه مشنگیه از من میپرسه من که نمیدونم فیک چطوره 

ولی خب دوست دارم نظرتو بپرسممم🥺🥺

اهنگه بهش میخوره ها فقط ریتمش نمیدونم قشنگه یا نه ؟ 

RM. kiute.ARMY

همون آهنگ ایتالیایی است؟T^T اگه اونه که خدااااااااستتتتتتت!!
تلفظش هم کیوته😂

نه نه صحنه سازیم نکن بچهT^T😂
رهگذری ناگذر ناگذر رهگذر
۱۳ فروردين ۰۸:۱۶

سلاممممممممممم الهییییییییییی من فداتتتتتتتشمممممم!! کجا بودییییییییی؟؟؟T^T

 

 

بخدا منم دلم تنگولیده بوددددددددد!!!

 

نه نه نکردم:"(( اسم پروفایلت خاصه و یادم موندهT^T

 

 

الهی من بگردم:")

 

 

مگه دوم شدن چشه:|

 

بگو تازه چشم هم نمیزنن:/

 

این دیگه چه صیغه ایه؟؟

 

سری بعدی تو هم لج کن. واقعا میگم. عوض داره گله نداره.

 

 

الهی من فدات شممممم:"(((

 

ای جانم ای جانم پس حسابی عیدتتتتتت مبارککککککککT^T

 

همچنین وجود مننننن!!

 

قربونت بشممم لبت همیشه خندون باشههه نفسسسT^

 

 

 

 

طبیعیه از شدت خر ذوق شدن اینکه منو یادته فرشو گاز بزنممم؟؟؟؟ 

 

من فدای مهربونیت🥺❤

 

برای من مهم نیست دوم یا اول شدن و به اونام حق میدم نگران درسام باشن اما خب هیچکی بیشتر از خودم نگران نیست و خب منم برام مهم نیست هر چی بگن😂😂😂

 

از اینا گذشتهههه 

عید خوش گذشتتتت؟؟؟ سیزده به درت به دررررر 

ایشالا غمات گره بخوره به تاریخ ، دیگه هیچ غمی نداشته باشیییی 

هوا واقعا خیلی خوبههههه جون میده برای بیرون رفتن 

اصلا هوا قشنگ هوای سیزده به دره ولی من خونم تا ریاضی بخونم برای فردا

ظلم نیست که روز بعد سیزده سه امتحان ریاضی و شیمی و زیست داشته باشی اونم سه چهار فصل 

ظلمهههههه😂😂

راستی خواهرررر 

همون فیکه که گفتم پاکش کردم دوباره دارم مینویسمش ؟ 

فک نمیکردم از همون موقع تا الان بتونم چهارصد صفحه بنویسممم 

و فک نمیکردم بتونم اینقدر کشش بدم که نمیدونم چطوری تو هزار صفحه جاش کنم😐😂

اولاش خیلی گیج کننده و مبهم و شخصیت ها عجیب غریبن طوری که فک میکنم اگه کسی 

بخونتش اونقدر منگ بزنه که ادامش نده 

و من نمیدونم چیکار کنم؟ 

چون حتما باید اولش اینطور شروع شههه 

راستی خواهر فقط فیک رو باید از تلگرام برات بفرستیم؟ 

من اصلا تلگرام برام نصب نمیشهههه 

حالا باز سعی خودمو میکنم 

اصلا اینقدر ذهنم شلوغه از این شاخه میپرم اون شاخه و از اون شاخه میپرم این شاخه و قاطی پاتی حرف میزنم 😂😂😂

اهااااا راستی اهنگ خیلییییییییییی خیلیییییی غمگین چی سراغ داری؟ 

زدم یکی از شخصیت های اصلی فیک رو کشتم حالا دنبال اهنگ میگردم 😂😂😂

اگه میشه چند تا معرفی کنی 

 

RM. kiute.ARMY

فرش قیطرانه؟😔
الهی من دور سرت بگردممممم نفسسسسسسT^T

درسته درسته ماشالله! همینت رو دوست دارمT^T

عیدم بدک نبود...گذروندم اما امیدوارم سال بعد خوشحال تر باشم و براش تلاش میکنمT^T
ممنوننننننن سیزده تو هم با همه بدی هاش به در و گرهی توی زندگیت نباشه باشی الهییییی:">
:|
بخدا یزید هم تا این حد ظالم نبود....
یه نمه تنفس بدین امتحانات رو قشنگ کردن تو ک/ووووووووون:|
جونمممممم؟T^T
خب؟*-*
اوووو😂😂😂 ماشالله! تو شروع نکرده به درجه اجتهاد رسیدی😂😂😂 نویسنده هایی که خیلی مینویسن، بعد یه مدت دیگه ایده ی وانشاتی وجود نداره، یهو دیدن ص 56864 رو دارن مینویسن😂
خب میخوای نوع شروع داستانت رو یکم وسط تر بیاری و شخصیت ها رو مابین دیالوگ کاراکتر ها معرفی کنی؟

اینجا هم میشه فرستاد بیبی اصلا محدودیتی نیستتت دورت بگردمممT^T
 نه بابا فدا سرت برای منم تنوعه😂

غمگین که اونجوری تاثیر بزاره که والا...کلیک این خوبه؟
اهنگ های لانا هم خوبه ها!
army tae lover
۱۲ فروردين ۱۷:۲۶

من ازون لبخند سکته ای باباعه و "وات د هل"عی که گفت مطمئن شدم واقیعه

یعنی اون وات د هلی که گفت حکم پشمااممممم مارو داشت دقیقا شبیه وات د هل جیمین وقتی تو امریکا تهیونگ به دختره گفته بود به جیمین بگه جیمینی پابو بود فقط صد در صد سکته ای

دختراشم گفتن ما باهات راحت بودیم ولی نمیدونستیم کی بگیم

تازه خواهرا جفتشون گی بودن ولی نمیدونستن اونیکی گیه

من اگه خواهر همسن داشتم جزئیات شرتمم باهاش در میون میذاشتم

باباهه هم قشنگ معلوم بود مشکلی نداره حتی یه اخمم نکرد از واکنش دختراش معلوم بود هموفوب نیس هعیییی

RM. kiute.ARMY

جررررررر😂😂😂😂
وای وای امریکن هستل لایففففففف😂😂😂
دیگه کی بگی اخه قربونت برم:|

اما خب درسته هااا خواهر ها باهم راحتن اما واقعا گاهی سر یسری مسئل اینگار راه نداره گفتنش😂 منم راحت نیستم درباره ی گرایش با خواهرم بحث کنم.

باباهه رو خدا موقع ساخت یه رمزی چیزی زد....
اروپایی ها خانواده ها اوپن، بی پشم، بور، چشم رنگی...منطقه ی زندگی عالی...واقعا ما ایرانی ها چه گ/.هی خوردیمممممم😂😂😂😂
army tae lover
۱۱ فروردين ۱۴:۰۱

ولی جیمین باید زندگی کنه مشخص بود که اون مشکلایی که داره برا مراقبت از کوکه

چقد مسئولیت پذیر بودنش خوب نشون داده شده بود یه شخصیت محافظ و فداکار داشت

اگه این کوکو داده بودن دست من به خدا عید سال بعدو نمیدید ازبس زندگی کثافتی دارم

و هوسوک

من اگه جیمین بودم صدصدصدصدص دویصتتتتیسهخ بار باهاش کات کرده بودم ودففففففف

چه صبری داره این بشررررر

اخه عشق انقد موندگار؟؟؟ لامصب من اگه کراشم اینجوری بود ازش زده میشدم

وای ددی کیت

دلم براش کباب حالم بد

اصل دلیل خودکشیش که هوسوک بود ولیییی

ولی اگه اون یارو تو بار کی بود اسمش یادم نیس میخاس باهاش قرار بذارهههه میگف چرا کادومو پس اوردی چرا چیشده ولش نمیکردم اینجوری نمیشد=))) یا سر تزریقی که میخواست بکنه... اگه فقط... ولی هوسوک

این دوتا بچه قربانی بودن هم هوسوک هم کیت

لعنت به این خونواده ها که روان بچه رو خراب میکنن میفرستنشون تو اجتماع و ازونور این زنجیره ی خراب کردن روان ادامه داره

انتخاب اخرم

قشنگ برام مشخصه که چرا جیمین رو روابط کوک حساسه و چرا نیمخواد بره با تهیونگی که چندین ساله خودش و کوک میشناسنش ولییی به نظرم میتونه با نظارت یه شانس بده بهش=((( اون انتخابی که باید کوک میکرد خیلی دردناک بود من خودم اگه تو شرایطی قرار میگرفتم که فقططط مجبور باشم یکیشونو ببینم و اونیکیو تا ابد نبینم قطعا جیمینو انتخاب میکردم چون قطعا کوک به جیمین وابسته تره همونطور که گفته بود میتونه تهیونگو چند هفته نبینه ولی جیمینو حتی نمیتونه چند روز نبینه از طرفی جیمین رسما اینجا بابای کوکه دیگه ادما تو اینجور موقعیتا معمولا اگه خانواده رو انتخاب نکنن بعدش به چیزخوردن میفتن هرجند اینجا یکم فرق داره قضیه و از یه زاویه دیدی دوتاشون هیونگش ولی خب

اما اینجا قطعا اینجوری نیس که اگه یکیو انتخاب کنه اونیکیو از دست بده و نبینه پس تو این موقعیت تهیونگو انتخاب میکنم

از دورم که بخوام به عنوان سوم شخص منطقی و همه جانبه به قضیه نگاه کنم تهیونگو انتخاب میکنم و دلیل اصلیمم جیمینه یه جورایی دلیل اصلی مشکلای عصبی جیمین جونگکوکه و اگه ازش دور باشه به خودش میگه ببین همش مراقبش نیستی ولی سالمه پس شاید باید کمتر به خودت سخت بگیری و کوک قوی شده و میتونه از پس خودش بر بیاد از طرفی میتونه بیشتر رو زندگی خودش و هوسوک تمرکز کنه و هوسوک که ببینه جیمین بهش بیشتر اهمیت میده شااااااووووید یه حرکتی زد و ترک کرد 

تهیونگم باید بیشتر مواظب باشه ودف اونجایی که رفتن بیرون و پریدن تو اب اونم اب بارون واقعا حرص خوردم شاید چون از این حرکت بدم میاد

و در نهایت بابای کوک

(طنز تلخ مسئله اینجاس ایران بود هیچی نمیشد زنشه کلفتشه اختیارشو داره صاحبشه دیگه:))

حینخمشنیبمثبم مرتیکه زد کل زندگی خودش و بچشو نابود کرد

مرتیکه ی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ودف؟ چند سالت شده بلد نیستی خشمتو کنترل کنی زنتو میکشی؟؟؟؟ چیز خوردی چجوری روت میشه تو صورت بچت نگاه کنی؟ تو اگه انقد نمیتونی خشمتو کنترل کنی پیش یه زن و یه بچه چیکار میکنی احیانا نباید بستری بشی؟ اصلا تو کتم نمیره میخام برم تف کنم تو روش

این بچه میتونست با مامان باباش بزرگ شه و یه زندگی عادی داشته باشه هرچقدم جیمین مواطبش باشه مهر مادر پدر جبران میشه؟ زندگی چند نفرو نابود کرد حتی همین جیمین

من جای کوک بودم تفم نمینداختم تو صورت بابام 

و دوباره دلم برا کیت کباب

 

 

ددی دیروز یه کلیپ میدیدم دوتا دختر با باباشون رفته تو خیابون بودن یه نفر رف باهاشون مصاحبه کرد به دخترا گفت یکی از چیزایی که هیچوقت به بابات نگفته بودیو بگو

اولیه گفت منم از خانوما خوشم میومد

دومیه گفت پشمامامامام منم گیم

حلاصه باباشون یه لبختد سکته ای زده بود این وسط

میدونی چییییی گفت

گفت من ناراحت نیستم که گی این ناراحتم که چرا باهام راحت نبودین و زودتر کام اوت نکردینD= ودفففففففف

فک میکردم این واکنش اپن ننه بابا فقط برا نت فلیکس و فیلمای تخیلیههههه

یعنی انقد راحت واکنش نشون داد حسرتتت تو چشاموووو میبینینییننین

مننننن اگه جای دخترههرههرهرر بودم بابام بابامو در میورددد از تمبون دارممم میزددد اسممو از شناسنامش خط میزد سرمو میبرید تیکه تیکم میکرد اتیشم میزد خاکستر جسدمو میریخت تو دریااااااااااااااااا

ودففففففف

RM. kiute.ARMY

خیلی جالبه برام؛
محاله فیکی از آتنا بزارم و چندتا کامنت طولانی که واقعا خواننده رو درگیر کرده نبینم!
این ویژگی خاص فیک های آتناست که درس زندگی میده، واقعا به آدم تجربه میده!!

آخ آخ اون طنز تلخت=)

پشماممممم واقعیه؟؟؟ بگو جون مننننننن!!
حالا بابائه رودربایستی که نکرده؟😂😂😂
واقعا منم تا قبل از اینکه تو بگی فکر میکردم عضو افسانه هااااستتتت!!!
وایییییی پشمممممم:|
بابام رو خاکستر من میشاشید تازشم:|😂
...
۱۱ فروردين ۱۳:۵۷

ددی 

چرا شیر فلکرو باز نمیکنی 😂😂

RM. kiute.ARMY

آب قطعه شیر بازه به مولا😂😂😂
army tae lover
۱۱ فروردين ۱۳:۳۲

فقط دست نویسنده طلا

این فیکشن خیلیلیلیللیلیلیلیلییلیلیلییلیلیلشهساشمسن شیرین بود مسمسمسمسسمسم گریهههههههه

یعنی هر خط که ازش میخوندم مزه ی نون خامه ای زیر زبونم حس میکردمسمسمسمسمس

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتت گوارای وجودتتتتتتتتت!!
Fairy
۱۰ فروردين ۱۶:۱۸

سلامممم

توروخدا بگو فصل دوم دارههههه

بخاطرش افسردگی گرفتمممم

پ.ن : سایت خیلی خوفههه مرسی که تاسیسش کردین ❤️❤️

RM. kiute.ARMY

اره عسلم داره و امروز هم میزارمش*^*
پ.ن: دورت بگردم بیبی نوش جونتتتتT^T
로미나
۱۰ فروردين ۰۲:۱۴

صلااااممم

ددی خواهشمند 

تروخدا یه فیک گاددددددد ویکوک بهم معرفی کن

فقط چیزه از تو سایت نباشه 

چون هرچی تو سایته رو خوندم 

و پس از اینکه معرفی کردی لینکشو بده 

ببین میدونم خیلی زحمتت میدم واقعا شرمن😭😮‍💨

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلمممT^T
دشمنت شرمنده اما اخه چه فیکی بدم؟:">

https://uupload.ir/view/dcp2_86f2659bd6749cf3765dd16dacd4a722_ak61.pdf

https://uupload.ir/view/the_sour_e26.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv,namjin.monster-1_1kgu.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]vkook-namkook-mkimb_f27.pdf

https://uupload.ir/view/csrf_back_to_school_-_vk_full_sn7c.pdf

https://uupload.ir/view/mp7t_naughty_boss_full_kookv(_vkookplanet)_ie1.pdf

https://uupload.ir/view/[_ares_fiction]kookv.uglybeta_1dqg.pdf

https://uupload.ir/view/pet_me_shot_full_0f6y.pdf

https://uupload.ir/view/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D9%BE%D8%B3%D8%B1_%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C_km0j.pdf

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/10/01/Crystal-Snow
모해데세
۰۹ فروردين ۲۳:۰۷

دد منبلد نیستم ایمیل درست کنم بهم یاد بده یا برامدرست میکنی ؟/:

من خیلی خرمممم ایم داگ

اها الان فهمیدم که تیپم INFJ-Tعه

و خیلی خوشحال بیدم هع  ددد میشهبهم بگی ایمیل چگونه بسازمممممممممممممممممممممممـ

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهههههههههههههههـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآآآآآآآآآآااآااااااااااآآآآآآآههههههههههههههههــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ:ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

RM. kiute.ARMY

نههههه به خودت نگو داگ نفسم:"((
باید با شماره ی خودت باشه عمر منT^T
عههه به بههههه *-* من intj-a امT^T

جیمیل میخوای یا یاهو؟
پارمیدا
۰۹ فروردين ۲۰:۵۴

 ددی از لحاظ نوشتار واقعا فیک خیلی ضعیفه و کلمات نامفهوم زیادی داره 

 

میشه درستش کنی ولی داستان جذابی داره

RM. kiute.ARMY

به به مرسی نظر دورت بگردمممممT^T

فقط اینکه من به عنوان ناشر هیچ حقی ندارم اما میتونم بگم که ژانر این فیک جنرال یا خانوادگی ئه، یعنی برای تمامی سن ها قابل خوندنه و سبک قلم نویسنده توی سبک رمان نوجوانه، بابت همین اینطور برداشت میشه.
Jhopelover
۰۸ فروردين ۱۴:۰۴

فیک باحالی بود ولی ناموسا چرا بایس من اینقدر بد بود اینجا*_* و اینکه بگو کودومو انتخاب کرددد توروخداا

RM. kiute.ARMY

میانهههههT^T

میون این همه خوشگل کیو انتخاب کنم! 
به کدوم بگم آره کدومو جواب کنم… پریوش پروانه جون پریسا جون یا پریا! نیلوفر نسرین و نازی نسترن یا آنیتا… کتایون هدیه شراره فریبا جون آزیتا…💃💃💃💃💃💃💃
H. S.M
۰۷ فروردين ۱۴:۳۳

آر یو کیدینگ می رایت؟! T_T

اوکی ولی من با خودم فکر میکنم که آخرش همه به خوبی و خوشی کنار هم زندگی کردن😂🥲

ولی خیلی کیوت و خوشگل بود^^

RM. kiute.ARMY

اوه نووو همیشه میشه سوپرایز کرد😂😂😂
درستهههT^T
نی نی تهکوکم:/
۰۷ فروردين ۰۵:۲۵

این خیلیییی قشنگهههه

یه چیزی...حقیقتا من تقریبا کل فیکشن های ویکوک سایت رو خوندم...

دنبال یه فیک میگردم با کاپل تهکوک، سپ و نامجین...جون من بگو نوشته شده همچین چیزی یکی خوندم به اسم هارت هکر از ابن سه تا بود خعلی قشنگ بود خدایی

ددی اگه فیک اینطوری داری معرفی کن پلییییز

RM. kiute.ARMY

حققققققق!!

ماشالله😂
نه والا اخه حضور ذهن ندارم:")
納吉斯
۰۶ فروردين ۱۷:۳۲

آه 

از لحاظ روحی نیاز دارم یکی از نویسنده های عزیز و گرامی یه فیکشن بنویسه پنج هزار صفحه داشته باشه از اونجایی که فقط دو تا فیکشن دیگه رو بخونم مساوی با خوندن کل سایت میشه و م هیچ نظری ندارم بعد تموم شدن اینا به کدوم جهنمی پناه ببرم 😭😭

دارم عر میزنمممم😭

RM. kiute.ARMY

همینه میگن آروم آروم مصرف کنید😔
R.Stephen
۰۶ فروردين ۰۳:۲۶

زیادییییی قشنگ بودند

کاورش که اصلاااا

ددی

*مظلوم کردن چشمام

میشه واسه کاور دوم فیکم که احتمالا به عنوان اولین کارم برات یکی دو ماه دیگه میفرستم، کاور دومش این مدلی باشه تقریبا؟ کاورم اینجوریه که عکس نقاشی شده ویکوک(مثل عکس کوک تو این فیک) وسط گذاشتم کلا تو همین مدله ولی خودم درستش کردم.. اجازه دارم؟ اگه نه که مشکلی نیست فقط میشه شرایط ارسال فیک فول رو بگی؟ همینجوری برات فیک و کاور و مقدمه و ژانر و... بفرستم اوکیه یا کاری باید بکنم؟ 

مرسییی

RM. kiute.ARMY

واقعنی میگییی کاورشووو؟T^T 

عشق دلم چرا اجازه میگیری عمرممم من که این سبک کاور رو نخریدمT^T راحت باش بیبی اصلا حق کپی رایتس مال خودت نوش جونتتتتت نفسسسسسسسسT^T

اره بیبی همینجوری توی محل ارسال فایل که اون بالاست کاور ژانر مقدمه و فایل رو بفرست*^*
مرسی از تووو!
Nargesyz
۰۳ فروردين ۱۱:۲۹

ددی...

ددی...

ددی...

تروخدا بگو فصل دوم داره...

تو کل زندگیم فقط یه بار آخر یه فیکو قبل ا شروع کردنش نخوندم و حالا مث صگ پشیمونم:)))))

چرا اینجوری تموم شد؟:)))))

دلم می‌خواد بمیرم:)))))

RM. kiute.ARMY

بخدا تهش همین بود:")))
Huka _VJ.YG
۰۳ فروردين ۱۰:۲۸

عالی ام لاوم^-^

RM. kiute.ARMY

خداروشکرررررر عزیزدلمممممㅠㅡㅠ❤️❤️❤️❤️
ممد دختری در مزرعه
۰۳ فروردين ۰۰:۰۵

دد عشقم این کاوره چقد خوشگلههههه 

بخونمش؟چطوریه

بعد دد میتونی لینک چندتا فیکشنه خنده دار بهم بدی از این حال در بیام؟ کلا سامبادی تو لاو خیلی روم تاثیر گذاشته یه جوری که قلبم حسه سنگینی میکنه 

راستی دد نمیدونم چی شد خیلی یهویی دلم برات تنگ شد... هیچ شناختی ازت ندارم ولی یه حس خیلی خوبی بهت دارم حس میکنم همیشه کنارمی:) به هرحال خیلی دوست دارم مخملی

RM. kiute.ARMY

خوشگلی از خودتهههه ممنونمممم🥺💛💛💛
عالیه!!! محشر! یه سبک تینیجری خاص داره!!!

البته دارلینگ اما کلا یه فیک طنز دارم متاسفانهㅠㅡㅠ پرفکت ایمپرفکتلی رد خوندی؟
سامبادی تو لاو یه تونل مستقیم میزنه به قلبمون و شک نکن به فاکش میده:"))))
الهی من قربون دلت برم ک زندگیییم🥺💙💙💙
باعث افتخاره فرشته خانم ک اجازه میدی حتی حس در کنارت بودن رو نصیبم کنی:")
منم دوستت دارم زندگیمممم!!!❤️
el ham
۰۲ فروردين ۲۰:۲۱

سلام به ددی گل خودم و آتنا عزیز 

اول اینکه عجب پوستر روشن و گیرایی ... دمت گرم خیلی از پوسترت خوشم اومد این قدم اول ... بعد اینکه داستان رو تا صفحه ۵۰ خودم ... عالیییییییی بود . قلمت خیلی خوبه ... خیلی رووون و آرامش بخش نوشتی .... حالا هنوز خیلی نخوندم ولی فک میکنم یا یک داستان ساده طرفم ...البته ساده به معنای بد نه .... یعنی شفاف و تو دل برو ، فعلا که مستقیم رفته کنج قلب نشسته 🧎🧎🧎

جونگ کوکی عزیزم چه مظلومه تو داستان .....

الهی تب کنم پرستارم تو باشی منظورم به جیمین و تهیونگه 🥰🥰🥰

آره کم کم بخونم بیام نظر بدم ... برم تا ته بخونم بعدا نظر بدم یادم میره نظراتم 😂😂 اینقدر هوش من بالاست 

خلاصه تا اینجا عالی فایتینگ مشتاق شدم بقیه کاراته بخونم .... 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت نفس منT^T 
وووییی پوستر قابلتو ندارهههههه مرسیییییییییT^T

نهایتا بیان بزنن در ک.ونمون بگن لوس نکن خودتو ج.اکش بلند شو ادا در نیار😂😂😂
هاشم جانگ
۰۲ فروردين ۱۶:۲۹

من یه پرنده ام آرزو دارم تو یارم باشی تو باغم باشی من ی

من یه خونه ی تنگ و تاریکم

سلام مهسا جونم خوبی برای ریاضی پیدا کردم.

خوش باشی که در کلاس های درس خوندن ندارم ولی میدونم خیلی سخته که در کلاس های آموزشی و پژوهشی امام خمینی در کلاس نکته و تست زیست شرکت کرد

استپ آن مای نییییییییییی

سلام سلام نویسنده و کارگردان و بازیگر نقش اول فیلم های کابتفححقتفتحر سلام عزیزم عزیزم سلام دوستت دارم عاشقتم و سلام

من مردم از خنده یکی بیاد منو جمع و جور کنه.

ولی همچنان طرفدارش میمونم.

خوش به حال همسر و فرزند آینده جناب رهبری.

خودم هم تو طرفداری می شود تا در صورت امکان پذیر است.

خوشگلم عالی بود خیلی قشنگ بود عالی عالی فقط اونجا که حدیث به عاق مهیار میگه تو به عکاس چیکار داری.

یونگیییییی مری مییییییییی.

شوگا با زیرنویس فارسی.

جیهوپ در کلاس نکته و تست زیست محیطی شرکت کرد. برنده مدال طلای المپیاد زیست شناسی شد. بزن به افتخارش

RM. kiute.ARMY

شوگا با زیرنویس اصلی نداره؟
ماشالله جی هوپپپپ از اول هم میدونستممممممم!!!!
ATENA💝 BANGTEN
۰۲ فروردين ۱۳:۵۲

عایگووو ددییی خیلی خوشگله شدهه

RM. kiute.ARMY

خوشگل چشاتههه نفسسسسسسT^T
رهگذری ناگذر ناگذر رهگذر
۰۲ فروردين ۰۸:۵۱

سلاممممممممممممممممم اجییییییییییییی خوبییییییییییی؟؟؟؟؟

 

 

کلیییییییییییییییییی دلم برات تنگ شدهههههههه بودددددددددددددددد

 

احتمالا منو فراموش کردی خب حقم داری فک کنم یه ماهی میشه نیومدممم

 

خانواده تحریمم کردن🥲

 

چون شاگرد دوم شدم تحریم شدم 

آخه این چه وضعیههه 

یه ماه بدون گوشی واقعا دردناکه نههه؟؟؟ 

داشتم روانی میشدممممممم

کاش بکی به والدین بگه این راه درستی برای تنبیه شدن نیست🥲

بگذریممم

 

 

کلیییییییییییییی دلم برات تنگ شده بود 

دیگه امروز به خاطر عید و اینا گوشی رو برگردوندن گفتم سریع بیام بهت سر بزنم ببینم رو به رشدییییییی 

عیدت مبارککککک قشنگگگگگگگ 

سال پر از شادی و سلامتی داشته باشیییییییییی 

ایشالا این سال شروع خوشبختیات باشههههه😍🥺❤

RM. kiute.ARMY

سلاممممممممممم الهییییییییییی من فداتتتتتتتشمممممم!! کجا بودییییییییی؟؟؟T^T

بخدا منم دلم تنگولیده بوددددددددد!!!
نه نه نکردم:"(( اسم پروفایلت خاصه و یادم موندهT^T

الهی من بگردم:")

مگه دوم شدن چشه:|
بگو تازه چشم هم نمیزنن:/
این دیگه چه صیغه ایه؟؟
سری بعدی تو هم لج کن. واقعا میگم. عوض داره گله نداره.

الهی من فدات شممممم:"(((
ای جانم ای جانم پس حسابی عیدتتتتتت مبارککککککککT^T
همچنین وجود مننننن!!
قربونت بشممم لبت همیشه خندون باشههه نفسسسT^T
Mahla
۰۲ فروردين ۰۷:۲۰

سلام بر ددی خودم چطوری دد؟😉

میشه زودتر لینکشو بزاری؟😐

بوخودا ماها گونا دالیم😢

ددی جونم بایرامین مبارک💖💜👏🎉

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عمر مننننT^T
بلی بلی گذاشتیدم😂

بایرام تو هم مبارک باشه نفسسسسT^T
Lolika
۰۲ فروردين ۰۲:۰۴

 ساچ اَووووو

به نظر جالب میایه 

پوزخند کوکی با ژست شوگایی😏

وقتی دد ادمین سایت مثل پیکاسو ادیت میزنه و وی احساس مادر زره فولاد دارم

 

RM. kiute.ARMY

لبخند دندونی جین وقتی میخواد اعضا رو اذیت کنه هم خیلی موده😔
نوکر شماااا بخدا حاجییییییT^T
کیم جانگکوک
۰۲ فروردين ۰۱:۱۸

ددی... اخر سر جونگکوگ و جیمین هر کدوم با کی ان؟ •-•

کاپلاش یگم ذهنمو درگیر کرده یونو"-"

RM. kiute.ARMY

کوک با تهیونگ.
جیمین هم با هوبی.

اما کوک و جیمین فقططططط داداشی ان😔😔
Na Aghaee
۰۲ فروردين ۰۰:۳۸

چی بگم بهت دد

خدا از دل من خبر داره

نمیخوام سال نو رو با فوش آغاز کنم🙂

RM. kiute.ARMY

حالا شما بگو راحت باش😔
Gold
۰۱ فروردين ۲۲:۱۹

به به راستی دد برومنس یعنی چی؟

RM. kiute.ARMY

یعنی فقط داداش
بدون کراش!
Chem
۰۱ فروردين ۲۱:۵۹

ددییییییییییی

من دارم حرص میخورمممم دچار با قلبمون بازی میکنییییی

RM. kiute.ARMY

بالاخره من اگه موجبات تفریح و یا شادیتون رو با گذاشتن فیک فراهم میکنم، پس یکمی هم کرم بریزم روتون بلکه شادیات موجب من فراهم شه😔
nadia
۰۱ فروردين ۲۰:۱۷

فشاررر چیههه داش

دارم میرقصممم

ی سوال کاپل اصلیش هوپمینه؟

RM. kiute.ARMY

جووون چ خوجگل میرقصی😔
اره نفسم اما داستان درباره ی کوکه*^*
Vkook. Darya
۰۱ فروردين ۱۹:۰۶

حس میکنم این از اون فیکایی هست که نباید از دست بدم :">>>>

RM. kiute.ARMY

شک نکن دقیقا همینههههه!!
Jeon Molly
۰۱ فروردين ۱۷:۰۸

ددی جونم بیا دوست باشیم خب؟

بعد از چند روز کوکمین اومده؟

چرا من و عذاب میدی فرزند جان؟

چرااااااا

مسمینیمیمزممشممشمطمززحنیمس

RM. kiute.ARMY

آیم سو ساری ولی نمیدونی چه حالی میده😔
Agust D
۰۱ فروردين ۱۴:۳۱

فحش بدم برای پیگیری میاین خونه در خدمت باشیم دیگه نه؟

گفته باشم من فقط در حد چایی میتونم پذیرایی کنم

RM. kiute.ARMY

با توری قرمز😔
چایی خالی؟ نباتی قندی...
Jeon Molly
۰۱ فروردين ۱۳:۰۵

فشار؟

فشااااررر؟

فشاااررررررر؟؟؟؟

من فشار نمیخورممم ددیییی؟

فشااااااررررر؟

 

RM. kiute.ARMY

P=F/A
بر حسب پاسکال
خنجر خورده ی فن فیک فول با داستان خفن
۰۱ فروردين ۱۲:۱۲

در یک کلام خیلی خریییییی تیتیتقنینگیتیتینسجنسنسنستتس

RM. kiute.ARMY

هاه- میدونم😔🚬
Niry
۰۱ فروردين ۱۱:۴۹

 عجببببببببببببب 

 

 

RM. kiute.ARMY

بعل😔🥛
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۱ فروردين ۱۱:۴۸

چه کاور ژاذابی

RM. kiute.ARMY

واییییییییییی مرسی مرسییی🥲💛💛💛
Huka _VJ.YG
۰۱ فروردين ۰۹:۰۴

آتنا جونمممممم شِکررررررررررررر فایتینگ نفسممممم

تیتسنستستستستست

 

 

دد عیدت مبارک عشقم😭🫂حالت خوبه؟

RM. kiute.ARMY

بایراممم تو هم مبارککک نفسممT^T تو خوبی؟؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان