BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Haunted Atlantis

negar_20230327_162503_6wjs_yhum.png

💀FULL💀 

نویسنده  Querencia
نوع روابط دخترپسری
کاپل نامجون و ماریا
ژانر کلاسیک . عاشقانه . ماجراجویانه . فانتزی . اسمات . تراژدی . انگست
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 170
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

    

🎬Teaser🎬

⚫️CLICK⚫️

  

 💀Theme Song💀

🎵 My Jolly Sailor Bold 🎵

  

☠️مقدمه☠️

ممکنه شنیدن اسم آتلانتیس، تصویری از شهری از جنس طلا رو به یادتون بیاره.

با مردمانی که به خاطر طمع بیش از اندازه شون، خدایان رو خشمگین کردن و به عنوان مجازاتی برای این گناه کیبره، همراه با آتلانتیس به قعر دریاها کشیده شدن.

اگر اینطور فکر میکنین، باید بگم که داستانی دروغین در ذهنتون حک شده.

حقیقت آتلانتیس اینه..

متاسفم..! 

  

هشدار: قتل × شکار

   

🌊🖤🌪DOWNLOAD🌪🖤🌊

   

805_vpfe.png

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۳:۴۵

عه یاد بخیر! اولین فیکشن فولی که گذاشتم اینجا...

هعی، اونموقع فکر میکردم اوضاع خیلی فاکدآپه و بدتر از اون نمیشه

ولی ماشالا زندگی خوب از خجالتم درومد و قشنگ خلافشو ثابت کرد T^T

*گریه*

 

شکلات تلخ

خانمم شما اسمتو درست انتخاب کردی؟

آخه اسمت تلخه ولی خودت خیلی شیرینی :>

اصلا کامنتات قند تو دل آدم آب میکنه T^T

 

عمه سادات

میشه من خودم با شما طرف باشم عمه جان؟ U_U

 

گولدن هوپ

چرا؟؟؟!!! تراژدی خوبه که :>

هق....

 

Vampire

لطفا اجازه بدین اسممو از سیا به "منبع جوشش" تغییر بدم به خاطر این کامنتتون ارباب ومپ U_U

چشم چشم! تا چنین خواننده ای دارم غم ندارم من U^U

 

T

خواهش میشه خواننده-شیییییییی U^U

ژانرها رو دریاب زیبا مثل بقیه شکست عشقی نخوری U_U

 

قلب بنفش!!

هعی! و ما هشدار داده بودیم، آیا جدی نگرفتید؟ U_U

نوش جونت باشه قشنگممممم

دیگه اینطوری بیشتر به پایانش میخورد متاسفانه T^T

دنیا دیزنی لند نیست.. یونو؟ :>

 

یه دختر خیلی خوشگلللللللللل (ف/ک انگشتی)

بله دیگه من آدم تنوع طلبی ام برای دل خودم تغییر مود دادم U_U

 

Delaram

چاکر شما هم هستیم دلارام شی U^U

دیره یکم ولی امیدوارم کنکورت خوب گذشته باشه ^^

 

Hyunjoo

عی بابا شرمنده نکنین دیگه *سرخ شدن از خجالت و ذوق*

تشکر تشکر!!

والا اگه خدا عمر کافی -و دانشگاه رخصت- بده! برنامه برای کامبکای بیشتری دارم U_U

 

RM. kiute.ARMY

خدا فکر میکنه وقتی میگم از این بدتر نمیشه فکر میکنه به چالش کشوندمش بدتر میکنه💀

شکلات تلخ

 

عمه سادات

 

گولدن هوپ

 

Vampire

 

T

 

قلب بنفش!!

 

یه دختر خیلی خوشگلللللللللل (ف/ک انگشتی)

 

Delaram

 

Hyunjoo

Hyunjoo
۱۷ فروردين ۲۰:۳۳

خب کوئرنسیا تو فوق العاده بودی

داستان عالی بود، قلمت هم همینطور و پایانش هم که اصلا الله الله T-T

واقعا بینظیر بود بیبی. ذوق زده شدمممم

بی صبرانه منتظر کامبک دیگه ای ازت خواهم بود

RM. kiute.ARMY

سینه بزنننننㅠㅡㅠ
Delaram
۱۴ فروردين ۱۷:۴۷

هاییییی💞

چقد عجیب خوب بنظر میرسهههههههههه

با اینکه کنکور دارمممممم ولی میخونمش 

قطعا 

و بلافاصله بعدش میام دوباره نظرمو میگم ولی موضوعش عالیهههه❄❄❄❄❄❄❄❄❄ 

بسیار مرسی از نویسنده 

و از شما ددی 😉

RM. kiute.ARMY

های دلبرمممممم*^*
شک نکن محشرهههه!!

مرسی از حمایت بی دریغت حتی در مصیبت اعظم کنکوووررر عزیزدلمممT^T
T
۱۲ فروردين ۰۱:۲۲

های 

هپی انده یا سد اند ؟

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*
ریسک کن روی ژانر تراژدیش😂
یه دختر خیلی خوشگلللللل🖕
۱۱ فروردين ۲۱:۰۵

من ب این هوا اینم ی ‌کار از نویسنده‌ی گربه‌ی من همکلاسیمه اینو خوندم 

قرار تبود اینطوری شکست عشقی بخورم 

ولی قلمتتتتتتتتت....🥴

RM. kiute.ARMY

ما اینجا تماما با احساساتتون گل کوچیک میزنیم😔🚬
ولی قلمش......🚬🚬🚬🚬🥲

۱۱ فروردين ۱۵:۴۴

می‌دونی مشکل من اینه که قبل از اینکه شروع کنم به خوندن یک داستان نگاه نمی کنم ژانرش چیه و اینطوری تو دردسر میوفتم..........اخه اینقدر بی رحم از دیشب وقتی یادش میوفتم گریم میگیره  اخخخخخخ گلبم،

ولی واقعا قشنگ بود کیف کردم فک می کردم دارم یک کتابی که نویسنده اش خیلی معروف و باتجربه است رو می خونم ولی بعد از فیک l'm a survivor قشنگترین و همینطور غمگین ترین فیک میرسه به این فیک

اخخخخخخ سر هر دوتا فیک در حد مرگ عررر زدم

دم هر دوتا نویسنده گرم 

خسته نباشید عزیزانم 

فایتینگ

RM. kiute.ARMY

قربون گلبتتتتت بشممممممT^T اما زده بودیم ها تراژدیه:"))
عایگو عایگو پس حسابی نوش جونتT^T دقیقا، نویسنده ی این فیک خدا نوشته:")

سلامت باشی جیگر من مرسی حمایت*^*
فایتینگگگگگگگگ!!
Q. Moon
۱۱ فروردين ۰۹:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیونگ یکی این کامنته رو خصوصی فرستاده بود زیر پست آتلانتیسم.. گویا قرار بوده برا تو باشه😂😂

چون وبلاگ نداشت نتونستم جوابشو بدم فرستادم اینجا و چون اسم تورو اورده بود دیگ اینجا فرستادم شاید ببینه

ولی ی کامنت دیگ هم دیده بودم در مورد پایانش.. آیا من بخاطر چنین پایانی برای فیکم روانی ب حساب میام!؟ :))

اخه خودم شدیدا از هپی اند خسته شده بودم.. تو همون مود اینو نوشتم دیگ سد اند شد.. ولی خب پایانش رو اینطوری گذاشتم ک شاید بعدا ادامه ش بدم البته ن دقیقا جوری ک هپی اند برای همین کاپل بشه... 

*** ******* * **** ***** ******* *** ******** *** ** **** ***

* ****** ** **** *** *** ** ****** *** ***** ** *** **** **** ** * **** ****** ***** ***** ***** ***** **** ******* ** **** ***** * *** **** ****** ***** ** ****** **** ***** ***** **** *** ******* ** ***** ****** **** *** ** ******* * *** *** *** **** ***** **** **** **** * *** ** **** ** **** *** ****** ******* **** *** * ***** *** **** ** ***

*** * *** ******* *******

RM. kiute.ARMY

اره اره😂😂😂
نوکر مرامت مشتییییی!!
نه کی گفته؟:|
پایان ماندگار مگه بده؟:/ بابا بد به دلت راه نده من به عشق اینکه فحشم بدن گاهی سد اند مینوسم یه حالی میده😂😂😂

نظرم خیلی مثبته! میدونی...الان دیگه فن فیکشن نوشتن داره میره سمت و سوق داستان هایی که واقعا واقعی نیستن، یعنی از فاز های قدیمی خارج شدن و همه دارن حرفه ای تر و با علم کامل تر فیک مینویسن و ایده ی تو واقعا تازه است و از همه مهم تر اینکه واقعا درباره ی یه شخصیت و مشقت هاشه! میدونی چقدر دستت برای گذاشتن و یاد دادن درس زندگی بازه؟
واقعا بنوسش، عالیه!
Q. Moon
۱۱ فروردين ۰۶:۳۰

من قبل خوندن این فیک:

بازمممم دخترپسرسسسسسییییی بازمممم کوئرنسیاااااا بازم قررررر💃

 

من بعد از خوندن این فیک:

هعی... جاست.. هعیییییییییییییییی گریه!!!

 

ددییییییی بیا بریم یقشو بگیریم مجبورش کنیم ی ادامه براش بنویسه ک اینطوری تموم نشههههههه من نمیتونمشششش!!!

 

RM. kiute.ARMY

بخدا دیگه تهشو نویسنده فشار داد همین زد بیرون😂😂😂
T
۱۱ فروردين ۰۳:۲۸

یس یس یسسسسسسسسسسس 

خدایا شکرت 

هووووو هووووو 

شلللللهههه (از اون جیغای تو عروسیا😂🎸)

مرسی رایتر شی برای این که این استریته یسسسس 

 

فصل دو هم داره ؟ چون من هنوز نخوندمش 

 

 

RM. kiute.ARMY

هواه هواه هواه هواه😂😂😂
خدا خیرش بده وااااااقعا!!!

نه نداره بیبیT^T
Kim_pami
۱۱ فروردين ۰۳:۱۸

سلام ببخشید من میخوام فیکشن sounds of love رو دانلود کنم ولی هرکار میکنم بالا نمیاد 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم برش داشتم تا فصل دوم بیادT^T
Q. Moon
۱۰ فروردين ۱۰:۵۵

هیونگ! سلام مجدد :}

هیونگی من دارم رو یه فیکشن زامبی ای کار میکنم.. داستان و همه چیش کامل تو ذهنمه و میدونم قراره چه اتفاقاتی بیفته و شروعش هم کردم (تا الان نزدیک 30 صفحه نوشتم) ولی واقعا دوست دارم خوب از آب در بیاد واسه همین میخوام خودم رو تا جای ممکن تو فازش نگه دارم سوووووووووو...

میشه لطفا لینک چند تا از فیک های زامبی ای سایت بدی؟ یا فقط اسمشون رو بگو خودم برم پیدا کنم پلیز :}}

البته به جز سیور رایان.. اون رو قبلا خوندم :))

تشکرات 3>

RM. kiute.ARMY

سلام مجدد به روی ماهت عمر منننننT^T
اوووو عاشقتم میدونی؟ من دیوونه این ژانرم!!!!

فن فیکشن دف پازل فصل دومش درباره ی زامبی ها بود:">
https://fazayihaa.blog.ir/post/428
https://fazayihaa.blog.ir/post/434

یه سری چیز های دیگه هم میزارم برات امیدوارم کمکت کننT^T

https://vigiato.net/p/214044

https://www.majidpub.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%A7%DA%A9-%D9%81%D9%88%D9%82-%D9%85%D9%87%DB%8C%D8%AC-%D8%A8%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%DB%8C/


Vampire
۰۹ فروردين ۱۱:۲۸

گاااد

اینکه همون نویسنده ایه که دوباره چشمه خشک شده دختر پسری سایت رو به جوشش انداخته

وبلاگشم که معرفی کردین

به به😋

نویسنده

یه ومپ پشتته گلم😎

تو رو خدا به همینطور به دختر پسری نوشتن ادامه بده

هم میخونم😌

هم برات نظر میدم😌

هم...

دیگه تک ومپ سایت پشتته دیگه😎

قدردان باش خون شیرین😎

 

 

 

 

 

#ومپ

#چشمه دخترپسری

RM. kiute.ARMY

قشنگ این نویسنده انقلاب کرده و سایت کم کم رو انگشت کوچیکه ی پاش میگردههههههT^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۰۸ فروردين ۱۵:۵۳

میخواستم نظر بدم،کلی حرف داشتم که بزنم ولی الان..

ذهنم خالیه،قلبم پوچه و ذهنم توی یه خلأ ی بزرگ گیر کرده..

و اینجا فهمیدم 

من یه عوضیم اگه اون ایده فیکشنو بنویسم!

فاک یو تراژدی،فاک:)

RM. kiute.ARMY

تراژدی مثل پرتقال تلخ میمونه...ظاهرش قشنگه اما مزه اش ت.خمی...
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۸ فروردين ۱۰:۰۱

حمایت نشه با من طرفه.

پ.ن: نخونید از دست رفته

RM. kiute.ARMY

توجه بفرمایید دوسِ تان!
(Honey) شکلات تلخ
۰۸ فروردين ۰۸:۴۴

برا ووو براوو و نویسنده با استعداد و خلاق ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

خیلی تیزرش جذاب بود و منو به خودش جذب کرد. 

دانلودش میکنم و تایم استراحتم میخونم. از الان کنجکاوم بدونم چه اتفاقی میوفته تو داستان.

 

 

ددی یه سوال. شما هم احساس نمیکنی هاشم جانگ و هاشم قام قام یه نفرن؟

من شدیدا چنین احساسی دارم.

 

RM. kiute.ARMY

حقققققق!!

منم همین حسو دارم چون آی پی های دستگاه یکی بودT^T
Q. Moon
۰۸ فروردين ۰۶:۲۲

وای شت.. ددی یعنی باور کنم من این دروغ شیرینو؟ :))

بالاخره یه فیک فول دادم.. بالاخرهههههه *هقققققققققققققق*

نمیتونم صبر کنم تا ریکشناشو بگیرم :)))))

تو مشکلی نداری اگه آخر هفته ها بیام کامنتا رو ج بدم؟؟!

*ذوق فراوان یک نویسنده تازه کار*

RM. kiute.ARMY

بالاخرههههههه طلسم شکسته شدددددددT^T
اومووو نفس من:") قربون ذوقتتت!!
*دراوردن شورتم از شدت ذوق و چرخوندنش بالا سرم*
نه عزیزم چه مشکلیT^T اگه کسی هم مشکل داشته باشه بیاد دال کوچه باهم حرف بزنیم.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان