BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن GOSPEL

002_tgmi.jpg

FULL

نویسنده Mh.A
کاپل تهکوک . هوپمین
ژانر

انگست . درام . اکشن . کمی سوپرنچرال . آخرالزمان( زامبی)

. رمنس. کمی مافیایی . کمدی. اسمات

محدودیت سنی 17+
تعداد صفحات 536

 

خلاصه:

واپسین یک زندگی رومزه اما کاملا غیرمعمولی!

چی میشه که دوباره گذشته ی جئون جونگکوکی که یه شغل محرمانه داره دوباره سد راهش بشن و هرجوری سر خرِ زندگیش رو کج کنه دوباره کیم تهیونگ ملقب به هانی بِر سر راهش سبز بشه؟

و اوه!

مثل کنه تا آخر مسیر بهش بچسبن و با اتفاقات کاملا غیرمنتظره خاطرات مرده اش رو نبش قبر کنن؟!

حتی وقتی که احتمالا یه ماموریت های دردسر ساز و آخر الزمان گریبان گیرشون بشه...

   

برشی از داستان:

اشک در چشمانش حلقه زده بود و تهیونگ واقعا میخواست دستانش را بالا ببرد و آن چند قطره را از چشمان پسر، برای دستان خودش بخرد.

جلو رفت و جونگ کوک از روی غریضه چشم هایش را بست؛ تهیونگ روی خط اشک های پسر را بوسید و همانجا ایستاد.

_دوسِت دارم؟

جونگ کوک گفت :

+دوسم داری! و... من... دوست دارم؟

تهیونگ بدون مکث نوک بینی پسر را بوسید و گفت :

_دوسم داری!

   

❣️🩸✞DOWNLOAD✞🩸❣️

   

 805_vpfe.png

۱۵ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
T
۲۱ فروردين ۱۴:۵۷

سلام

چند تا داستان تهکوک غمگین مثل آنام کارام مع فی میکنی ددی جان؟

و الان این داستان گاسپل چی انگست هست؟ جوری که گریه کنم سرش؟😂🥱

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلم چشمممم تا دلت بخواد بهت معرفی میکنم😂😂😂😂

عامممم...بستگی داره مثلا من با تیکه اخرش گریه کردم😭😂

https://fazayihaa.blog.ir/post/1480

https://fazayihaa.blog.ir/post/832

https://fazayihaa.blog.ir/post/1140

https://fazayihaa.blog.ir/post/1223

https://fazayihaa.blog.ir/post/1471

https://fazayihaa.blog.ir/post/1535

https://fazayihaa.blog.ir/post/1573

https://fazayihaa.blog.ir/post/360

https://fazayihaa.blog.ir/post/1569

https://fazayihaa.blog.ir/post/1906

https://fazayihaa.blog.ir/post/1431

https://fazayihaa.blog.ir/post/1490

https://fazayihaa.blog.ir/post/1805

https://fazayihaa.blog.ir/post/1480
ناقاره زنان سر به بیابان میگذارم زیرا سنگ قبری وجود ندارد....
۲۴ شهریور ۱۰:۳۹

هایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

(همون 0-0 هستم فقط الان به درجات بالایی از عرفان دست پیدا کردم:/)

منطقیه 0-0

چرا اینقد خوبههههههههههههههه TT-TT

یک ساله دارم جون میکنم هنوز که هنوزه یکی از اون 200 تا فیکی که شروع کردم به نوشتن رو تموم نکردم:|

بعد ملت تند و تند فیل مینویسن میدن(فیل استعاره از فیک های 2000 صفحه ایه که یه هفته طول میکشه تمومشون کنیXD)

ددی کمکم کن... انگیزه میخوااااام ندارممممم.... حس میکنم فیکی که دارم مینویسم نسبت به اینا خیلی داغونه..... در حدی که اصلا نباید نگاش کنی :/تازه ی مدت دیگه که مدرسه ها شروع بشه پدرم درمیاد دیگه اصا وقت نمیکنم که بنویسم:/

RM. kiute.ARMY

هایوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو!
(تبریک و تهنیت عرض میفرمایم)
فابل ندارهههT^T

متقابل منم دخترم...منم...
وای حق:|

اتفاقا مسلما خیلی هم عالی نوشتی! میخوای بدی بخونمش؟؟
برای انگیزه هم به دوستات و کسایی میشناسی بده بخونن. من وقتی اینجوری نوشتنم میخوابه میدم بقیه بخونن که دست و دلم به نوشتن برهT^T
اصغر و کبرا نانای اکبر و صغرا
۱۰ شهریور ۱۶:۱۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی ددی 

پی دی اف فیک ** ****** *** ** * ** ***** ** **** * ***** ** *** *** * ** ** *** **** * ****** * ***** ****** * *** ** ***** * *** ****** * *** *** رو داری؟

:( من چون اکانت واتپد ندارم و بلد نیستم بزنم نمیتونم تو واتپد بخونم

RM. kiute.ARMY

بلی بلی*^*

یه چندتاییش رو دارم:")
اگه بهم لینک ناشناس بدی ارسال میکنم بیبT^T
J_bura
۲۷ مرداد ۱۶:۴۶
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************

 

بیا دد ** ****** *** ** و بده ....

RM. kiute.ARMY

دادم دورت بگردم*^*
J_bura
۲۴ مرداد ۲۲:۳۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی در ****** *** ** رو دارییی ؟ میدیییی

RM. kiute.ARMY

لینک ناشناس بده بفرستم بیبی*^*
mahsa
۱۰ تیر ۱۹:۵۸

سلام ددی من برای اولین باره که دارم پیام میدم ولی همه ی فیک های سایتو به جز اوناش که دختر پسری بوده رو خوندم 😂

رسما همشو درو کردم 

ولی فقط میخواستم بگم خیلییییییی دوست دارم 

ممنونم که هستی ددی جونم ❤ 

RM. kiute.ARMY

سلاممم قشنگممم*^* به به اولینت رو سایت من گرفت😔😂 نوش جونتتت!!
منم دوستت دارم نفسممم لطف داری بهمممم:"))
مرسی ک میزاری باشمممT^T
معتاد به فیک
۱۰ تیر ۱۳:۱۹

باحال بید

RM. kiute.ARMY

نوش جانت وَشه
اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه
۳۱ خرداد ۱۴:۳۹

اول بگم 

چقد امروز دارم نظر میدم 😂

خب اینم بعد امتحانات خوندم خیلی خفن بید یعد اره اصا نمیدونم جی بگم

تف به این زندگی که کلش تو این فیکای بی ناموس جا میشه اخه خیلی خوبن🥲

نظری ندارم فقط میگم از نویسنده تشکر میکنم جدی جدی میگم متشکرم خیلی خفن بود🥲

 

RM. kiute.ARMY

بابا سالار سایت ما نوکر شماستتتT^T

حلال اوسون داداشششش:"))
نوش جووون!
Jeon
۲۷ ارديبهشت ۲۲:۴۸

سلام ددی خوبی

 

ددیییییی راسته که ته ته و جنی قرار میزارننننن!؟؟؟؟؟؟

الان هردوشونو پاریسن و فیلمشون پخش شدهههه

واقعا رفتن سرقراررررر و دارن قدم میزنن

به نظر تو واقعیه!؟؟؟؟؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام عمرم شما خوبی؟T^T

سوالت رو با سوال جواب میدم:
توی فرودگاه پاریس چرا تهیونگ نه توی قسمت وی آی پی اومد و نه توی قسمت عمومی؟
چرا گفتن رفته شهر نیس؟
چرا اگه پاپاراتزی گفته نتونستم بخاطر پرایوسی و مامور های امنیت فیلم بگیرم، بازم فیلم گرفته و کیفیت پایینه؟
چرا تهیونگ بدون هیچ استرسی ریلکس به دوربین نگاه کرد؟
چرا درحالی که کیفیت عکس دوربین ها الان حداقل 360 عه، ویدیو از 144 هم پایین تره؟
چرا پاپاراتزی گفته دو روز بعد این عکس ها رو منتشر کرده؟
چرا مدیا پلی کردن و کار چندین کاسپلیر دروغین باز شده؟
چرا همزمان هایب و وای جی گردن نمیگیرن و میگن زندگی خصوصی آیدول هاست کلا سر بسته قضیه رو گونی پیچ میکنن؟ درحالی که میتونن دست پیش رو بگیرن و پس نیوفتن و از حریم شخصی ایدولشون که از نون شب هم واجب تره حفاظت کنن و بیانیه بدن و از پاپاراتزی شکایت کنن؟
چرا انقدر عادی ته و جنی اومدن بیرون، درحالی که کل دنیا از سفرشون به فرانسه با خبر بودن و مطمئنا دوربین روشون زوم بود و اینکه فرانسه هم پر از فن این دو نفره پس قطعا میرن دنبالشون؟

میبینی؟ انقدر چرا از هر طرف هست که این قضیه صرفا یه جوکه؛ واقعی بشه بازم جوک شده چون دو سال مچل کمپانی ها و بازیشون بودیم، رد بشه بازم جوکه چون ارتیست رسما اسباب بازی بوده.
هالیوود استن های قدیمی و سابقه دار با اینجور قضایا و داستان های زنجیره ای خیلی خاطره دارن.
حالا چرا هالیوود.
افرین!
هایب و وای جی رسما غرب گران و تکنیکال مدیریت و کانسپتون غربی طوره برای همین گروه هاشون توی غرب خواهان زیادی داره.
حالا حالا ها داستان ادامه دارد و قراره یه عالمه دراما ببینیم دوستان.
مخصوصا اینکه به طرز عجیبی رابطه ی کاری بین هایب و وایجی انقدر قوی شده...-من هنوز از شوک قضیه ی فالو شدن ته توسط تاپ و همکاری جیمین و تیانگ نیومدم بیرون- تموم اعضا اگه توی برندی سفیرن، بلک پینک هم متقابلا هستن و بنگ شی هیوک حتی احتمال همکاری بیشتر رو هم داده.
به من و توئه فن فرقی نداره که؛ فقط ترکشش ها میخوره بهمون:) استریم میزنم اهنگ جیمین رو بلکه اعصابم اروم شه.
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۲۵

هعبببب در ب در دنبال فیکممممم😂😂 اولد لاو تلسم شدست فک کنم چون دانلود کرد شصت صفحه خوندم خوشم نیومد بیخیال شدم دوباره دانلود کردم دوباره خوشم نیومد😂😂

RM. kiute.ARMY

اول لاو از وسطاش داستان تازه شروع میشه😂
ARMYouknow
۲۱ ارديبهشت ۱۰:۳۶

من این فیکو خوندممم در عرض دو روز با وجود امتحانات

به نظرم همه‌چی خیلی خوب به تصویر کشیده شده بود

عالی بودددد

 

RM. kiute.ARMY

نوش جاااااانT^T
𝑱𝒊𝒎𝒊𝒏.𝒄𝒖𝒕𝒆☻︎𝙹𝚘𝚗𝚐𝚑𝚢𝚞𝚗☻︎
۲۰ ارديبهشت ۲۰:۵۶

ایننننن خیلییییییی خوبببببب بوددددددددد😭

اصلا فکر نمیکردم انقد خفن باشههههههههههههه

#ما_افتر_استوری_نمیخوایم

#ما_فصل_دوم_میخوایم

میشه فصل دومشو نویسنده عزیز بنویسه ایندفعه ومپایرا و گرگینه ها حمله کنن؟؟=)

RM. kiute.ARMY

فصل دوم میگم حبیب از لیسانسه ها با لشکر گلادیاتور ها حمله کنه تا تموم روغن جامد های لادن طلایی رو بدزدن و ببرن پیش بتمن تا باهاش عباس بوعذار رو ماساژ بدع😔
Sana Na
۱۹ ارديبهشت ۱۰:۱۲

سلاممممم 

بعد از کلی وقت اومدممم

اخ که موبایلم خراب شد منم دیگه کلمه عبورم یادم نمیومدد 😭😂

این فیکه رو خیلی وقته تموم کردم ولی نتونستم کامنت بدمم 

چرا این انقدر قشنگ بود ؟ 

چرا اخرش من نشستم عر زدممم ؟ 

اخخخ 

خوبییی ؟ 

دیدم این چند وقت نبودییانقدر به خودم فحش دادم که نمیتونم پیام بدمم 

امیدوارم که اتفاقی نیافتاده باشه و خودت خوب باشیی 

اوکی من برم دیگه بایییی 🥲🤍

 

 

RM. kiute.ARMY

سلامممممم عزیزمممم خوش برگشتییییییی:")))
ای من بگردممممم بیا بغلم ببینمممممT^T
کلا یه وایب خاص میداد این فیک لامذهب...

عالی شما خوبی؟*^*
فدا سرت دارلینگ مننن:")
اره...خیره...به لطف دعاها و انرژی مثبت شما همه چی همیشه خوبه:")
باییی عسل مننن مراقب خودت باشT^T
آرمی کلون زاده عستم
۱۹ ارديبهشت ۰۲:۵۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی ژون. میگم احیانا میشه لینک فیک farm boy هوپمینو بهم بدی؟؟ همه جا گشتم نیستتتتتتتتتتت. *****************************************************

اینم ناشناسمه. 

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردم به مولا شرمنده اتم ندارمش:">
و جز لینک ناشناس گوگل توی لینک ناشناس دیگه ای من نمیام شرمنده:">
T
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

مرسی ددی 

 

نمیدونم ***** رو شایدم خونده باشم ولی بازم لینک بده لطفا مرسی😂🥺

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم دارلینگ*^*

فقط بهم لینک ناشناس بده که بدم فیک روT^T
ایدا
۱۸ ارديبهشت ۱۵:۲۳

اصلا پوسترشم یادم نیست متاسفانه فایلش پاک شده از گوشیم😔

RM. kiute.ARMY

ای من بگردم:"(
ترخدا شرمنده هانیT^T
ایدا
۱۸ ارديبهشت ۱۱:۳۲

سلام من یه فیک خونده بودم زیاد یادم نمیاد ازش 

جونگ کوک و تهیونگ توی بار بودن تهیونگ با لباس باز فکر کنم رقص میله انجام داده بود جونگ کوک مافیا بود اونجا همه رو کشت 

میدونین؟؟؟

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممم*^*
والا حضور ذهنی ازش ندارم:">
پوسترش رو یادت نمیاد بیب؟ یا چیزی از اسمش؟
HOURA
۱۷ ارديبهشت ۱۶:۵۴

سلام 

ددی فیک

 ویکوک مدرسه ای سراغ داری اگه داری میشه لینک بدی

RM. kiute.ARMY

سلام دارلینگ*^*
کل فیک های سایت رو خوندی نفس؟
T
۱۴ ارديبهشت ۲۲:۲۹

سلام

ددی لینک هوس اف کاردزرو بده زووووود لطفا

 

تله که اصلا عشق بود تا الان هر وی خوندم به اندازه اون بهم نچسبید هعی... ای کاش بشه از اونا نویسنده بازم بنویسه یا مثلش باشه ( نداری بدی ددی ؟ لینک بده اسم نگوو)  

RM. kiute.ARMY

سلوووم*^* البتههه!
https://uupload.ir/view/house_of_cards_b34r_dkb.pdf

والا مثلش ندیدم مگر نمسیس:") خوندیش بیب؟
یک عدد بدبخت
۱۴ ارديبهشت ۲۰:۳۳

وای ددی دارم از خنده جر میخورم از نقاط مختلف

منظورم همون پایان بود

چون اینجوری میخونم

و "این" اون وسط برای این بود که مثلا ریکشنمه و آره...

 

 

دد

چرا رلم فکر میکنه بهش دارم‌خیانت میکنم و با یکی دیگم؟

در صورتی که من آدمای زیادی رو نمیشناسم؟

وای...

RM. kiute.ARMY

عایگوووو فدا سرتتت😂😂😂

اومو:">
به نظرم باید بهش بگی و باهاش درمیون بزاری تا سوء تفاهم ها رفع بشه.
همون جکی قدیمی...
۱۴ ارديبهشت ۱۷:۳۵

ددی ژونم؟ 

ی سوال 

توی نحوه قبولی و ارسال فن فیکشن نوشتنی سن: بالای ۱۴ سال ینی چی؟ 

ینی نویسنده باید بالای چهارده سالش باشه؟

RM. kiute.ARMY

جونم؟
بله*-*
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۱۴ ارديبهشت ۱۵:۳۸

اهم اهم ددی جان ی سوال این هیچچچچ اسماتی نداره؟😂😂 من نمیتونم فیک بدون کفاثتی بخونم😂😂

RM. kiute.ARMY

یدونه خوبشو داره تازه باهم کثافت کثافت هم حرف میزنن😂
Mohadeseh
۱۴ ارديبهشت ۰۹:۱۵

کاش یه خیری پیدا میشد لینک فلورانس رو میداد بهم...

منِ بدبخت تا نصفه اشو توی واتپد خوندم و الان نزدیک 1 الی 2 ساله توی خماری ادامه اشمممم😭

RM. kiute.ARMY

دستت توی فیک های معروفه ها:")))
به مولا منم تا قبل کنکور انقدر غنی بودم از لحاظ لینک...
Mohadeseh
۱۴ ارديبهشت ۰۹:۰۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اهم... ددی دیدم Suga13m این دوست عزیزمون لینک در امتداد رود سن رو میخواد.... من دارمش ددی...

خدمت هم تو که بعدا دستی رد کنی بره و هم بقیه دوستان😂

**** **************

الان احیانا ددی بخواد دو برابر قبل محدثه مری می رو بگه😂💜

RM. kiute.ARMY

مری می چیه...
میخوام برات بخورمممم!!! البته غذا هاتو...که بشم پیش مرگتتتتتتت:")))))
وای فاک فاک...
خیلی نوکرتمممم به قراااااانT^T

Suga13m 
Rokajaki
۱۴ ارديبهشت ۰۸:۴۰

آچا شی واقعا کاری کردی ک بخوام بعد ی مدت طولانی بیام و دوباره کامنت بدم...

آچا: دوستون دارم؟

من: دوستمون داری:)

 

اول ک میخواستم فیک رو بخونم فکر کردم کلا یا درباره زامبیه یا مافیا ولی دیدم چیزی فراتر از زامبی و مافیاییه که واقعا باعث شد بخوام بعضی از جمله هاش رو چندبار بخونم تا درکش کنم.. و درکش میکردم.. درکت میکنم آچا شی:) نمیدونم چند نفر از کسایی ک فیکشنت رو خوندن احساسات قلبیت رو درک کردن ولی هرکس ک درک میکنه قطعا ی دوره سخت رو گذرونده...

دوست داشتم درد و دل کنم ولی جاش اینجا نیست ولی من توی کمتر از ی ماه دوتا از عزیزام رو از دست دادم.. دیگه تو این دنیا نیستن پس اگه عزیز قلبت هنوز تو این دنیا هست از دور هم شده نگاش کن و هواش رو داشته باش چون وقتی بره دیگه هیچ شانسی برای نزدیک شدن به جسمش رو نداری:)

 

و ددی شی من وقتی شنیدم مونبین فوت شده دوباره ی شوک تازه بهم وارد شد ک همون چند درصدی هم ک امید و شادی داشتم هم از بین رفت و دوباره احساس کردم دنیا رو سرم خراب شده.. بدی مولتی فن بودن همینه وقتی یکی از خانوادت کم بشه تا اخر جای خالیش حس میشه و قرار نیست پر بشه.. همه اینارو گفتم ک ب این برسم.. بهت پیانم دادم جواب ندادی واقعا نگران شدم گفتم شاید مشکلی برات پیش اومده ولی ی مدتی میشه ارتباطم رو با همه قطع کردم ولی نمیدونم آچا شی چیکار کرد ک تونستم دوباره کامنت بدم:) دد خوبی؟ ی حسی بهم میگه اون ددی سابق نیستی.. اگه نیاز ب دردودل داری روکا همیشه هست♡

 

 

راستی آچا شی دوستمون داری؟

RM. kiute.ARMY

شتتتت:"))))

روکای من بیا بغلم ببینم...کجا بودی تو دخترررررررT^T

ای من بگردمت خوشگل من:) نبینم غمتو که..

جون دل ددی نفس؟ اخ که کبابت باشم من=) درک میکنم...خیلی زیاد...کاش بودم محکم بغلت میکردم عمرم...
من آخرین پیامت که برای فیک بود رو جواب دادم اما نمیدونم بازم آنتن بازی دراورده یا سیم کارتم چون سیم کارت من دایورته روی گوشی پدرم:")
آچا با انجیل معجزه کرد و مسیح تورو به من داد...اره؟:)
خوبم بیبی...الان که تو بهم پیام دادی خیلی خوبم...ددی سابق هم میشم برات تو فقط مراقب خودت باش عمرم:")

آخ خدا روکای شیرین:"))
T
۱۲ ارديبهشت ۰۱:۵۳

سلام شب بخیر 

 

اه بلاخره ددی اومد 🤲👐

ددی نمیدونم چرا یا پیامم نیومده یا توی یه قسمت دیگه از داستاناست 

میخواستم بگم لطف میکنی یه فیک استریت اسمات بی دی اس ام یا مافیایی هم باشه چه عالی بدی تروخدااااا 

یا اگه واقعا نداشتی ویکوک بده 

خشن میخوام (🥱😂)

RM. kiute.ARMY

سلاممم دلبرک مننننT^T شب تو هم بخیر*^*

بله بله😂
والا دورت بگردم دوتا خشن مافیایی دارم:"> یکیش ترپ یا تله، اون یکیش هوس آف کاردز:">
Mooni
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۳۹

من مرگگگگگگگگ

اصن این چقدر خوبود قشنگ میشد خودمو اونجا تصور کنم

لطفا یا فصل دو بزار یا افتر استوری جیمین و هوسوک چیشدن؟ 

سرنوشتشون چی میشهههه لطفاااا فصل دورو بزاررررررررر

RM. kiute.ARMY

ناموسا جنس خوبی بود...بون آ پتیییT^T
یک عدد بدبخت
۱۱ ارديبهشت ۱۸:۲۹

دد چقَِدَر تو عجیبی

 

وای

 

 

اولین ریکشنم موقع خوندن دی اند این بود که:

همین؟؟

 

 

وای

فصل دوم داره؟

RM. kiute.ARMY

از چه لحاظ؟😂

دی اند این؟*-*
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۱۰ ارديبهشت ۱۷:۲۴

مشنسمسنسمستسمن

هوپمینههههه

مسنشمشتشمپسمطنسمس

هووووپپممینننننن

شمنشمشنصنصممسنسمس

هووووپپپمممیییننننن

RM. kiute.ARMY

*-دراوردن سیگار برگم از گوشه لبم
منتظرت بودم😔
T
۱۰ ارديبهشت ۰۱:۳۴

سلام. 

 

ددیییی چرا کامنتارو جواب نمیدی😶🥱🤦🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرکم*^*
دارم میدم...بخدا روم سیاه و شرمنده:")
سارا
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۱۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام 

**** **** ******** رو بفرستی

RM. kiute.ARMY

سلام دارلینگ*^*
بهم لینک ناشناس میدی؟
یه سینگل بگور بدبخت...
۰۸ ارديبهشت ۲۱:۰۷

عافرین دوستان

صدعافرین به شما

هزار مرتبه آفرین 

ببینید دوستان

یاد بگیرید

تا میتونید فیک فول بنویسید

ایستاده دست زدن- 

RM. kiute.ARMY

همین فرمون رو بگیرن برن تا ته، جاشون نه تنها وسط بهشته بلکه بهشت واسه خودشونه
woo li tao
۰۸ ارديبهشت ۱۸:۲۸
فرست؟

RM. kiute.ARMY

ناحT^T
یک عدد بدبخت
۰۷ ارديبهشت ۲۰:۳۱

هاهاهاهااااا

اولین کامنت

لبخند‌ملیح*

RM. kiute.ARMY

*لبخندی به سان عموجانی موقع لوله کشی
فکر نکنم
Zahra
۰۶ ارديبهشت ۱۸:۰۲

سلام 

یه سوال توچولو توی فیکشن چجوری میتونم فیک بذارم.  لطفا کمک کنید

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزم*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/1540

این پست و آموزش های آخر پست رو کامل بخون عمرمT^T
zahra mansouri
۰۶ ارديبهشت ۱۵:۲۲

عرررر اینو ددیییییییی

ددییییییی

چرا من اینو نباید بخونم اخه😭😭

یکم مراعات کنید بابا... مثلا فصل امتحاناتههههههههههههه

RM. kiute.ARMY

یه حالی میده وسط امتحانات وسوسه رو بندازیم تو شلوارتون😔
kim light
۰۵ ارديبهشت ۲۱:۳۲

عشق دروغی بود که مغزم تلاش در باور کردنش داشت.

 

سلام!

واقعیتش اوایل داستان اینطوری بودم که اکی یه داستان کلیشه ایه اما جایی لحث جالب شد که رفتن مسافرت و عشق پوسیده کوک دوباره جوونه زد

و جایی جالب تر شد که همکار شدن

و جایی باز جالب تر تر شد که باید می رفتن پیش جو بایدن

و جایی باز جالب تر تر تر شده بود که رفتن تو کلیسای شیطان پرستا اونم کوکی که خیلی زیااااااااااااااااااااااااااااد به مذهبی بودنش اشاره شد

و جایی جالب تر تر تر تر شد که زامبی ها اومدن

و به نظرم قراره با افتر استوری پرفکت بشه

 

 

پ.ن: خیلی قشنگ لا به لای کلمات متوجه می شدم که این یه فن فیک و بر گرفته از خیالات نیست بلکه دلنوشه آچا خانمه

پ.ن2: فاک! اگه اخر فیک خودش نمی گفت که کتاب دیوانگی ما وجود خارجی نداره امکان داشت تا مدت ها دنبالش بگردم تا بخونمش

 

RM. kiute.ARMY

ای جان:">

به به کامنت پر ملات و خلاقانه!

پ.ن2: وای دقیقا! منم دنبالش بودم از وسطای فیک:/
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۰۴ ارديبهشت ۲۱:۵۳

الجالب الجالبان الجالبون 

RM. kiute.ARMY

الجالبات!
سونگ جی وون
۰۴ ارديبهشت ۱۸:۵۸

سلام

مرد! خیلی قشنگ بود ف.اک.ینگ قشنگ بود لنتی

چرا هنوز هیچکس نظر نداده درباره اش؟! تعجب میکنم والا

RM. kiute.ARMY

سلوووووووم*^*
حق مینویسی و قلب من تحملش رو نداره...
دادن منتها من شیر فلکه رو باز نکردم کنتور بیوفتهT^T
Hope World
۰۴ ارديبهشت ۰۰:۰۹

بگو که اون نظرایی که با اسم orion دادم اومده

نیومده یاشه خودمو خفه میکنممممم

RM. kiute.ARMY

نه نیومده😔
(ستاد کرم ک/ونیان و واژن سدیم کلرید باز ها)
orion
۰۴ ارديبهشت ۰۰:۰۸

فهمیدم زامبی ترسناک ترین ژانر برای یک فیلم میتونه باشه..شایدم فقط من زیادی ترسوام

سرم داره میترکه

چقدر احساسات پشت هر کلمت قشنگ بود

چقدر تصورت به جای کوک قشنگ بود

وقتایی که کوک میخندید..لبخند چشماتو حس میکردم و منم با قلبم میخندیدم

به شیرینیِ خودت و شخصیت داستانت

و وقتایی که از درداش حرف میزد..غم قلبت تبدیل میشد به رگه هایی از درد توی سینم

دیوانگی های ما و سوفیا-متناش برام ارزشمند بودن..نمدونم چرا ولی بودن

از حرفای آخرت غم عجیبی همه وجودمو فرا گرفت که میترسم کنجکاوی دربارش ناراحتت کنه

بوس به ذهن خلاقت که همچین داستان قشنگ و متفاوتی رو حداقل برای من ساخت

خیلی از اسم راشل خوشم اومد..

نمیدونم چه آرزویی برات بکنم که جلوی قشنگی وجودت کم نیاره..

ولی از همون خدایی که بهش اعتقاد داری میخوام که هیچوقت قلب زیباتو از این حسِ مقدسِ عشق نا امید نکنه

قطعا اگه همین نظر رو صبح میدادم لحنم فرق میکرد..بزاریمش رو حساب همون مستی های شبانه

 

RM. kiute.ARMY

مستی و راستی...اونم توی شب...قشنگ یار میطلبه و ناز کش:")))
ᴀʀᴋᴀ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۰۳ ارديبهشت ۲۲:۴۱

نمیدونم چی بگم ولی با تمام وجود این فیکشن رو حس کردم...واقعا شیرین و قشنگ بود..

یه صحبت با نویسنده دارم

آچا شی..قلمت واقعا بی نظیره طوری که محو حرفات میشدم..توصیفای به جا و عالیت واقعا بی نقص بود

نمیدونم چجوری حسم رو بگم ولی واقعا عالی بود..

یه پیشنهاد هم این وسط بدم؟ فقط پیشنهاده..اگه یه پلی لیست داشت خیلی خوب میشد..همین الانشم عالیه

و بی صبرانه منتظر کارهای بعدیت هستم

 موفق باشی:))

RM. kiute.ARMY

هوا هوای شیپه بعد از این کامنتT^T

مرسی کامنت دلبرمممم*^*
Tarannom Ms
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۲۰

ددی

فردا امتحان آیین‌نامه دارم و اگه خدا بخواد و قبول بشم پس فردا میرم سرهنگ 

برام دعا کن🥺

RM. kiute.ARMY

دعا میکنم عمر مننننT^T
ان شا الله به سلامتی قبول میشی و میترکونیییییی*^*
Nargesyz
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۴۱

خودایااااااا شخصیت جونگ‌کوک خداست😂😭

نویسندهههه!!! خیلی گوگولیه:"))) قول بده بازم فیکشنای بلندتو تو سایت ببینم:")))

 

راستی ددییییییی هلپ مییییییی!!!!!

خواهرم بیچاره‌م کردههههه فیکشن نامجین می‌خوادددددد

توروخدا یچیزی برسون بدم بهش دهنمو صاف کرد:")

هرچی نامجین تو سایت بود دادم خوند دیگه هرچی می‌گردم پیدا نمی‌کنم:")))

سَنی آلّاه:")))

RM. kiute.ARMY

قول بدههه نویسندههههههه!!!

جونم؟0_0
آلله آن آند اوسون یُخیمده:")
هچ داد نامجینه یخمیده...
اما قوی طلیسیمه باخامT^T

https://uupload.ir/view/edq_im_ok.pdf/

همین یدونه رو داشتم:")))


T
۰۳ ارديبهشت ۱۷:۴۱

بنظر عالیه.

دمت گرم رایتر شی 

این فصل دو هم داره؟

RM. kiute.ARMY

والا فعلا همین یه فصل بودT^T
Suga13m
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۲۷

ددی لینک در امتداد رود سن رو میتونی بهم بدی 

 

RM. kiute.ARMY

ندارمش دورت بگردم:"(
Mahi
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۲۶

قشنگ بود براوو

RM. kiute.ARMY

جوووان*^*
Loser
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۳۱

سلام ددی

اولین اینکه ممنون بابت فیک ندید بوس پس کلت فقط یه چیزی برای من داتلود نمی شه همش می نویسه خطالی ۵۰۴ می تونی درستش کنی لطفا؟

RM. kiute.ARMY

سلام جانان من:")))))))
ممنون از تو*^* الان دوباره امتحان کن دارلینگT^T
بنده خدا
۰۲ ارديبهشت ۱۳:۱۸

سلام ببخشید چرا وقتی می خوام دانلود کنم ارور میده؟

RM. kiute.ARMY

سلام جان دلم*^*
الان مجددا امتحان کن هانیT^T
Mohadeseh
۰۲ ارديبهشت ۱۲:۱۰

من فقط 10 صفحه از داستان رو خوندم ولی طوری که نگارش نویسنده به دلم چسبیده>>>>>>>>

در عین حال که داره میره جلو یه حالت طنز در موقعیت داره...

جوری که دوستش دارم>>>>>>>>>>

 

RM. kiute.ARMY

خیلی سبک منحصربفردی دارهT^T
Negar
۰۲ ارديبهشت ۰۷:۴۰

سلللااااممممممم ددددییییییییییییییییبیییییی

خوبی ؟

ددی میگم چیز...این دانلود نمیشه 🙁

 

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عزیزدلمممم شما خوبیییی؟*^*
الان دوباره امتحان کن دارلینگT^T
Baby boy 🤙🏻🏳️‍🌈
۰۲ ارديبهشت ۰۴:۲۵

فک کنم اون نبش قبر نه نقش قبر😂💔

RM. kiute.ARMY

به ولله قایمکی داشتم پست میزاشتم:")))))))) وات د فاک...نقش قبر هیچ معنی ای نداره حتی:")))
یه جا هم که بعد از هانی (لقب تهیونگ) بِرش رو جا انداخته بودم...(هانی بر لقبش بود من هانی خالی نوشتم)
کلا یه مدت از نوشتن استعفا بدم...
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۲ ارديبهشت ۰۲:۳۱

اوکی برم خودمو معتاد کنم

RM. kiute.ARMY

با سرنگ تزریق کن!
Hope World
۰۱ ارديبهشت ۲۱:۱۷

اینکه هربار با یه اسم نظر میدم بده.. ولی اوریونم

جوریکه بیشتر از یک ماهه برای خوندن این فیک انتظار میکشم و الان واقعا اشکاممممممممممم

RM. kiute.ARMY

به به در خدمت باشیم با هرکدوم از اسماتT^T
ای من بگردم:">
kim light
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۱۱

(...)

هوپمین؟؟

تهکوک؟؟

سوپرنچرال؟؟

هه خوراک خودمه!

 

 

RM. kiute.ARMY

حلال اوسون!!
Mh.A
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۵۷

اشکی شدم یونو؟

خیلی دوست دارممم

RM. kiute.ARMY

من بیشتر دوستت دارم عمر مننننننT^T
شرمنده اگه دیر شد و کم و کسری داره:">
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان