BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن Faceless

img_20230412_025454_779_etjf.jpg

⚜️FULL⚜️

نویسنده Aristya
نوع روابط دخترپسری
شخصیت ها  نامجون . هه ری
ژانر درام . رمنس . انگست
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 133
چنل تگرامی moonlight_fiction
واتپد و اینستاگرام Fiction_MoonLight@

      

مقدمه:

روی خرابه‌ها نمی‌شه خونه ساخت.
بر مبنای دروغ نمی‌شه عشقی رو محافظت کرد.
کیم هه‌ری زنی بود که با هویت لی هایون با کیم نامجون عروسی کرده بود.
پنج سال تمام کنارش موند و عشقش رو به پاش ریخت.
ولی بعد پنج سال راز هه‌ری فاش می‌شد و هویت از دست رفته‌اش در حال نمایان شدن بود!

    

🌙🖤🎭DOWNLOAD🎭🖤🌙

    

805_vpfe.png

۱۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
saliva (Ot7)
۳۰ دی ۱۲:۳۴

نمیخوام بگم بده ولی یه انتقاد همیشه نباید مثبت باشه

توواقعا استعدادشو داری عاشق بقیه فیکشناتم ولی این یکاری باهام کرد که مجبور شدم وسطاش ولش کنم یجورایی ریتم شدیدا کندی داشت..

RM. kiute.ARMY

شاید چون ژانر درامش مسط شده بود به فضای داستان🤔
Hannah
۰۳ مرداد ۱۵:۱۱

ددی ام کجاییییی دقیقا کجایییییییی کجاییییی تو بی ننننننننننگ تو اصلا کجاییییی اژاژاگژلکژمژلطقنیقنط💔💔💔

ددی جونم چرا من نمیتونم یه اتاق تو ایمون پیدا کنم که از جنس ضد ادمیزاد ( به جز خودم😂) باشه که فیکامو اونجا قایم کنم کلیدشم قورت بدم؟!؟!؟!؟؟؟ 

اقا دیگه از این به بعد منو همه جا میبینید😔😔

 

ازم حالتان بهم نخورد دوزتان... 

 

راستی ددی من خودم خیلی دوست دارم یه فیک بنویسم.. الان یه کوچولو شو (1 صفحه ناقابل 😞😂☝) شروع کردم و میخوام اگه تموم شد با اجازه همه بزرگترا و همچنین شما تو سایت بزارم تا بقیه هم این بنده حقیر رو بشناسن 🥲🥲 

 

میدونی ددی یه جوریم که کلی ایده براش دارم ولی نمیتونم با نوشته پیادش کنم و مثل عن تو گل گیر کردم😔🚬⚰️

 

راستی ددی چند سالته؟! رشتت چی بوده؟! 

من حقیر دی امسال 15 ساله میشوم و کمی خر ذوق هستم چون نمی توانند بچه صدام کنند😁😁

ها ها ها ها ها ها... اخ ددی دلم میخواد برم رشته گرافیک و خیلی هم دوسش دارم... ولی بین اینو و نقاشی موندم🥲🥲 بنظرت کدوم بهتره؟!  اخه یه چی میخوام پس فردا که از خانه رفتم دستم در دامن خودم باشد🚬😔

 

هعی زیاد زریدم و منتظر جوابت هستم 😁😁 منتظرم نزاریا😠😖

 

 

و اینم بگم که این پوستر خیلی ادم را به فاخ میدهد 😔😔 از پدر چه انتظاری میتوان در همه جا داشت ⚰️⚰️⚰️

RM. kiute.ARMY

اینجام به قوداT^T کوچه پشتی سایت😔
عاخ حرف دل منو به رشته ی تحریر دراوردی....
تو زیباترین منظره ای😔

نخیرممممT^T

نفرما جانان سایت مال شماااست😎

دور از جوننننT^T اما منم عین گل تو خر گیر کردم😔

بنده 20 سالمه و تجربی میخوندم:")
بله بله رسما بزرگسال شدی و حتی میتونی توی دادگاه شهادت بدی😔
عاممممم به نظرم گرافیک نسبتا بازار کارش بهتره تا نقاشیT^T و اگه تو گرافیک بزنی تو طراحی های دیجیتال صنعتی رسما میترکونی!!

نفرما جانانننننT^T

پدر چرا نمیخواهد از روی مان رد شود؟😔😔😔
چیه نَگاه مَیکُنی🗿
۲۶ ارديبهشت ۲۲:۵۳

سلام ببخشید با چه برنامه ای اینطور عکس هارو درست میکنید؟

RM. kiute.ARMY

سلام عمرم*^*
هم با پیکس آرت میشه و هم با برنامه ی فتوشاپT^T
Sh.M ...
۰۹ ارديبهشت ۱۹:۱۴

ایده جدید و جالبی بود*-*

خسته نباشی نویسنده جان.

RM. kiute.ARMY

عزیزدلی دلبرممم مرسی کامنتتتت*^*
(Honey) شکلات تلخ
۰۴ ارديبهشت ۲۰:۵۱

خیلی قشنگ بود دوست داشتن قلم نویسنده عزیز رو. ولی حیف که آخرش غمگین تموم شد😭

خیلی قشنگ بود واقعا میگم تکبیررررررر

RM. kiute.ARMY

هعی...قلم نویسنده فاکینگ گوووعد:")
تکبیییییییییییررررر
Sujiniiruby
۲۶ فروردين ۱۵:۵۲

سلاممممم

راستش من دنبال یه فیک بودم درمورد نامجونی بود و اسمش alphas amp omegas بود

من فصل دومش رو میخوام و چرا پیداش نمیکنم؟🥲🥲

خیلی خیلی ببخشید زیاد شد و همچنین دنبال hush هم میگردم

دوست دارم💜🫂

RM. kiute.ARMY

سلامممممم عزیزمممم*^*
اونو برداشتم تا فصل سوم بیاد دارلینگ:">

اونم متوقف شد بابت فصل دوم:")

منم دوستت دارم دارلینگممممممT^T
T
۲۶ فروردين ۰۱:۱۶

چه خبره خبر مبریه؟ که انقد از نامی فیک اومده؟ ددی؟؟ 

 

پوسترووو اوه مای هارت ❤️💃

فقط چرا Age نداره مثلت چنده بابا؟؟؟؟ من مثبت ۱۶ یا ۱۸ میخوام ( هی هی هی ) 

 

مرسی اریستیا شی بابت این فیک استریت هنو نخوندم ولی امیدوارم عالی باشه 💎

RM. kiute.ARMY

هوا هوای دلتنگیههههه=))))

پوسترش اینجوره که مری می...
وای وای خوب شد یادم انداختی!! فیکش رو توی هر رنج سنی بخوای قرار بدی خداست:"))

عالیه شک نکنT^T
بهمن بازرگانی
۲۵ فروردين ۱۶:۵۲

چقد کاورش خوشگله مادر😍

RM. kiute.ARMY

خیلیییییییT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ فروردين ۱۴:۱۵

چرا فیکایی که تازه اومدن اینقدر کاورشون خفنه؟

RM. kiute.ARMY

واقعا این حجم از استعداد توی نویسنده ها زبون آدمو قاصر میکنه!
Vampire
۲۵ فروردين ۱۱:۱۷

و دوباره توجه شما رو به پدر تو پوستر جلب میکنم🤤

 

 

 

 

#ومپ

#از در و دیوار سایت پدر میریزد😎

#همچنان ددی قلبم تویی ددی❤

RM. kiute.ARMY

پدر...پدر...
الغوث...الغوث...

همچنان من قربونت بشممممT^T
Vampire
۲۵ فروردين ۱۱:۱۵

به به

بههه بههه

ببین کی کامبک داده

بانو آریستیا

خوش برگشتی دختر

یه فیک فول هم هست

امیدوارم مثل آقای روباه و فک کنم بی باک بود یا شجاع که جونگ کوک شخصیت اصلی پسر بود (مطمئن نیستم🙂) این هم منو تو جریان داستانش غرق کنه 

برای خوندنش هیجان زده ام

 

 

 

 

#ومپ

#آریستیا

#ددی❤

RM. kiute.ARMY

شجاعت بود فکر کنمT^T
خیلی جالب بود سبک داستانی این فیک!!!

قربونت بره ددیT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان