BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Left Alone

left_alone_cover_daddy_wrcb_dain.png

❌FULL❌

نویسنده  Querencia
نوع روابط دخترپسری
کاپل پارک جیمین و مین سول آه
ژانر عاشقانه . آخرالزمان (زامبی). Song Fic . اسمات 
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 160
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

    

🎬TEASER 🎬

⚫️ CLICK ⚫️

   

 ⚠️THEME SONG⚠️

🎵 whispers in the dark 🎵

        

مقدمه:

جیمین هرگز زندگی عاشقانه ش رو تصور نکرده بود و هیچ رویایی درباره ش نداشت؛

واقعیت این بود که جیمین به عنوان یه قاتل استخدامی و کسی که در ازای پول، هرکاری که ازش خواسته میشد رو انجام میداد، این رو حق خودش نمیدونست که بخواد یه زندگی عاشقانه خوب رو برای خودش مجسم کنه و درباره ش خیال پردازی کنه.

و با وجود همه اینها، جیمین هرگز فکر نمیکرد با عشق زندگیش در پایان دنیا ملاقات کنه.

اما اون لحظه، زمانی که در انتهای لبه شکسته پل ایستاده بود و اون موجودات خونخوار از مرگ برگشته به سمتشون هجوم میبردن، بوسه ای به سول آه زد و چیزی در گوشش زمزمه کرد که میدونست عاشقانه ترین دیالوگ تاریخ عشق های تراژدیکه:

- بیا با هم بمیریم..!

   

♥️⚠️☠️DOWNLOAD☠️⚠️♥️

   

:: پیام نویسنده ::

هی بیبیا، کوئرنسیا صحبت میکنه :)

سرتون رو درد نیارم فقط میخواستم بگم که برای افتر استوری این کار، قراره با شخصیت ها مصاحبه کنم :)

پس هر سوالی که از هر کدومشون دارین (هر کیِ هرکی، اصلا به اینکه معلوم نیست زنده ن یا نه کاری نداشته باشین) توی کامنتا بپرسین تا توی مصاحبه، کارکترها به سوال هاتون جواب بدن :))

تا بازگشت با افتراستوری "تنها رها شده"، بدورد لاولیا :) 3>

 

805_vpfe.png

۲۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
JaK S.S
۱۲ فروردين ۰۱:۴۹

عاااا یادم اومد یه چیز دیگه!

اگر افتر استوری داریم و اگر ددی شی اینو یه زمانی بزاره که کوئرنسیا شی ببینه، من چنتا سوال دارم از شخصیت ها.

 

از سول آه:

اول اینکه چرا؟ چرا با کره شمالی همکاری کردی؟ موضوع اینه که من نمی دونم در جهان این فیکشن، کره شمالی همیشه موضع تخریب کننده ای نسبت به کشور های دیگه داشته یا نه، و بر این اساس میخوام بدونم که دلیل این کار سول آه حتی به عنوان یه شهروند کره شمالی چی بوده؟

دوم، آیا هیچ دلیل منطقی برای اینکه از جیمین خوشش بیاد داشت یا داره؟ و الان حال هردوشون چطوره و چه نظری درباره رابطه کنونی شون داره؟

سوم، آیا بعد از شناختن هویت جیمین، برای لحظه ای هم که شده خودش رو در مقابل این وضعیت، نسبت به اون کمتر گناهکار دونست؟ و چرا؟

 

از جیمین:

اول، چرا برای کره شمالی کار کرد و منابع تسلیحاتی کره جنوبی رو لو داد؟ از آغاز، برای چی توی این کار رفت و چرا ادامه ش داد؟

دوم، آیا دلیل منطقی برای اینکه از سول آه خوشش بیاد داشت یا داره؟ و الان حالشون چطوره و با هم به کجا رسیدن؟ چطور رابطه الانشون رو توصیف میکنه.

دیگه اینکه، وقتی هویت سول آه رو فهمید، آیا هیچ وقت برای لحظه ای نسبت به این وضعیت، گناه یکی رو از دیگری کمتر دونست؟ و چرا؟

 

از یونگی:

بقیه اعضای خانواده اون و سول آه کیا بودن؟ و چطور مردن؟ خودش چطور مرد؟ آیا چیزی از لحظه مرگش بعد از حمله ش به خواهرش رو یادشه و چه احساسی درباره ش داره؟

 

از دکتر جانگ:

دلیلش برای همکاری در این پروژه و انجامش چی بود؟ سرنوشتش چی شد؟ آیا پشیمون شد یا نه؟

 

آه، یه نقد دیگه هم یادم اومد. با اینکه از عذاب وجدان جیمین و سول آه حرف زده شده بود، ولی در واقع افکاری از اون ها که مربوط به عذاب وجدانشون باشه و به قول خودشون همیشه بهش فکر کنن ندیدیم. نمی دونم دیگه..!

موفق باشی نویسنده شی، بغل روحیت هم مال خودمه الان! اومدم بغلت!

RM. kiute.ARMY

کوئرنسیا خانم همیشه چک میکنه👀

پشمام توی یه دفترچه نکات رو یادداشت کردی؟😔
حس میکنم توی تنهایی هات یه کاراگاهی😔
JaK S.S
۱۲ فروردين ۰۱:۳۷

سلام... امروز به کوئرنسیا شی قول دادم بیام و این فیک رو بخونم و یه نظر کامل در موردش بدم، و همین الان تمومش کردم. کوئرنسیا شی دارم یکی از اون نظر های مخصوص جاک رو میدم ها...!

خب، داستان؟ حس عجیبی داشت. فیک های استریت در کل جذابن ولی چون معمولا شخصیت های زن رو نمی شناسم باهاشون ارتباط نمی گیرم، که در اینجا با وجود اینکه این مشکل وجود داشت، با سول آه ارتباط گرفتم، به خاطر قلم خاص نویسنده که به فرد حس آشنایی با شخصیت ها رو می داد، و بعد از اون هم باهاش احساس همدلی کردم وقتی برادرش رو توی داستان شناختم.

اول، فیک سد اند به نظر می اومد و با اینکه نه سد اند دوست دارم، نه آخرالزمانی و مخصوصا نه زامبی محور، ولی به خودم امید دادم که قلم کوئرنسیا شی تمام این موضوعاتو برای من پوشش میده و داد! به جرئت میتونم بگم قلم این فیکشن از کوئرنسیا شی با نوشته های دیگه ش تفاوت داشت و به شدتتتت دلنشین تر بود، جوری که کاملا مشتاق خوندنش شدم و از جزئیاتش هم نگذشتم. توصیه میکنم هرکسی با هر سلیقه ای بخونتش، چون حداقل یک چیز در این فیک پیدا میکنه که براش ارزش خوندنشو داشته باشه.

دیگه اینکه... جیمین و سول آه هردو برای من انسان هایی غیر قابل بخشش بودن، و وقتی از هویتشون مطلع شدم دوست داشتم داستان سد اند بشه تا این دو نفر به مجازات اعمالشون برسن. گرچه که نشد و هپی اند خوبی رو شاهد بودیم. با اینحال، اون نظر اول سول آه برای نجات ندادن جیمین در صورت مبتلا شدنش هم برام به شدت وقیحانه بود. حتی به عنوان یک واکنش طبیعی و قابل درک، بیش از حد ظالمانه ست! در کل، اون دو نفر در جریان طبیعی زندگی لایق بخشش و ادامه ی حیات نبودن.

چیز دیگه ای که توجهمو جلب کرد، این بود که احساس نمی کردم نویسنده با کمبود اطلاعات روبروئه. قلم ساده داشتن چنین مزیتی رو به بار میاره و از طرفی واقعا هم کمبودی احساس نمی شد. به عنوان یه خواننده، در سیر داستان برام نقطه غیر قابل فهم یا تردیدی وجود نداشت. اون چیزی که زامبی ها رو از بین می برد هم، خب این یه دنیای تخیلیه که توش شاید بشه با مدرک ثابت کرد که واقعا چنین چیزی امکان پذیره، و به نظرم معنای خیلی زیبایی داشت. آب مایه ی حیاته و این خیلی قشنگ بود!

و راجب اسمات... فقط یه موضوعی میخوام بگم و اونم اینکه معمولا یه دخترو اونم از جلو، با انگشت آماده نمی کنن... چون همون ترشحات به اندازه کافی برای سهولت ورود و عدم حس درد زیاد کافی هستن، حتی اگر دختر باکره باشه. اینم از این، و اینکه تو کل بخش اسمات ذهنم به سمت وضعیت طبیعی در اون حالت می رفت. مدت ها حموم نداشته باشی و از جنگ برگشته باشی... با کلی پشم و پیل... حقیقتا کسی که تو این وضعیت لذت ببره و تحریک بشه واقعا عاشقه!

هیح. خب نظر ما هم تمام شد و امیدوارم حالت خوش باشه ددی جان، فسیل شده ام تا که بیایی!

RM. kiute.ARMY

ددی فدات شه میام میام قربونت بشممممT^T

پشمام کامنتت مثل بخش نقد و بررسی یه مجله ی معروفهههه👀
ماشاللههههههههههه!!!
ارزوم شد فیک بنویسم بیای بهم کامنت بدی که زن😔💜
پریسا
۲۴ اسفند ۰۱:۳۱

وای امروز خوندمش

خیلی خوب بود واقعا بینهایت ازش خوشم اومد

RM. kiute.ARMY

نوش جونت باشه عمرممم*^*
Parni
۲۰ بهمن ۱۸:۳۷

وای وای وای

من چرا اینو زودتر نخونده بودم

تصویر سازیش عالی بود و جوری غرق داستان شده بودم که حس میکردم خودمم دارم با چوب گلف میزنم تو دهن زامبی ها•~×

زدن روی شونه های نویسنده و با تحسین نگاش کردن*

RM. kiute.ARMY

نویسنده چ کرده همه رو دیوونه کرده!!!
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۴:۲۶

عه یادش بخیر وقتی این داشت آپ میشد تو گنج خودم نمیپوستیدم که زودتر فول شه T^T

ولی هیونگ این یکی از دلایل نارسیس بودن منه!!

(برم اسممو تغییر بدم بذارم نارسیسیا؟ -نارسیس + سیا-)

 

هیهیههیهیهیی

خوشحالم که بنظر میاد پوسترا کارساز باشن و چشم بگیرن *اموجی عینک دودی و سیگار*

بازم پیش ما بیا T^T

 

عمه سادات

توصیه ی توصیه ی توصیه: به خدا که چاکرتونم هستم U^U

 

گولدن هوپ

من متعلق به همه شمام اصن بیا ماچت کنم U_U

من در تمامی کاپلای موجود دارم دست میبرم بیا از تو سبد هرچی عشقته بردار شوما

 

T

سلام قشنگمممم

گوارای وجودت باشه بچه T^T

اسمات جدید که کنکله.. ولی بقیش چشم T^T

 

Huka_VJ.YG

وای آره.. یادمه اونموقع قشنگ سه چهارتا کار آخرزمانی داشت با هم آپ میشد :>

 

هاشم جانگ

شتتتت!! چه درامایی!! پس چه شانسی که الان هنوز داریمت U_U

حالا بازم رفتی ملاقات دخترش؟ T^T

 

گولدن هوپ

خواستگاری با جواب بله به پایان میرسه لطفا حلقه رو بنداز تو مغزم U_U

هعی!!! توروخدا یکم بیشتر برام دعا کن بتونم برم بهش بگم دهنم سرویس شده این چند ماه!!!

 

Ani

به بههههههه!! بله بله چشم حتما به این سوالا جواب میدیم زیبااااا T^T

 

Hani:)

ای بابا! این سوال که خیلی هم مهم و واجب الجوابه T^T

حتما ازشون میپرسممممم

 

سالیوا

سلام زیبا چطوری شما؟ T^T

به بههه باعث افتحارمه U^U

واو چه جالببببب

اولا که خیلی برام جالب بود اینکارت! نقد و همه چی! عالی اصلا

و ممنون برای ذکر منبع :>>> 3>

 

البته که مهمه قشنگم بریم ببینیم

 

(خب اول از همه عاشق این به فکر بودنتم که گفتی ممکنه اسپویلر داشته باشه :>)

 

نقاط قوتی که اسم برده بودی خیلییییی دلگرمم کرد؛ مخصوصا اینکه خودم خیلی درمورد گزینه های 4 و 5 نگران بودم!

چون تو بیشتر کارایی که خودم با ژانر زامبی دیده بودم معمولا هیچ منبع خاصی برای به وجود اومدن بیماری و نحوه پخش شدنش نبود برای همین یکم بیشتر از چیزای دیگه سرش وسواس به خرج دادم که با عقل جور در بیاد

خوشحالم که به نظرت موفق بودم توش :>

 

و نقاط ضعف:

از اونجایی که قبلا پیاماتو خوندم و جواب دادم میتونم حدس بزنم که چرا اینو تو نقاط ضعف نوشتی، با این جال اگه پیاممو دیدی، خوشحال میشم که خودتم بگی که مطمئن شم :> هر چند که دیگه قرار نیست تو کارایی که جدید شروع میکنم اسمات بذارم ولی خب ^^

2. خب راستش این یکیو فعلا نمیتونم جواب بدم.. ولی در این حد میگم که براش دلیل داشتم :>

اما خوشحالم که بهش اشاره کردی تا همیشه حواسم به چنین موضوعی باشه

 

خیلیییی از این کارت ممنونم، به نظرم خیلی جالب بود و مخصوصا اینکه جامع و کامل بود و نکات زیادیو بهم گوشزد کرد 3>

پرپل یو برای کامنت به این پر محتوایی ^^ *بغل روحی*

RM. kiute.ARMY

وای ارههه لامصبببب پوستر بیست، فیک بیست، تیزرررررر!!!!
خدا بود!
بهت هم میاد😈

هیهیههیهیهیی

 

عمه سادات

 

گولدن هوپ

 

T

 

Huka_VJ.YG

 

هاشم جانگ

 

گولدن هوپ

 

Ani

 

Hani:)

 

سالیوا

سالیوا
۱۲ شهریور ۱۰:۳۲

سلام کوئرنسیا عزیزم

راستش تو جزو ۲ نویسنده مورد علاقه من در زمینه فیکشنی و این فیکشن محشر بود!

و من با ذکر منبع توی چنل فیکشنم در سروش قرارش دادم و یه نقد ریزی هم ازش کردم گفتم برای توهم بفرستم بلکه نظر خواننده برات مهم باشه!

بوس بهت

 

سلام

به نقد و بررسی فیکشن left elone خوش اومدید

اول از همه بگم این اولین باره دارم چیزیو بررسی میکنم و ممکنه برینم و اینکه این فیکشنو حدود ۵ ماه پیش خوندم شاید جزییات یادم نباشه و در اخر بگم شاید یکوچولو اسپویل داشته باشه اول فیکو بخونید بعد نقدشو تا اسپویل نشه

 

 

 

 

 

 

 

اول از همه میخوام راجب نقات قوتش بگم✅

۱با زبانی ساده همه چی رو به واضح ترین شکل توضیح داده

۲از اصتلاحات سخت و غیر عمومی تا جای ممکن کم استفاده کرده

۳ سناریو داستان کاملا منطقی بود و با عقل جور در مویمد و درست چیده شده بود

۴تو صحنه های رمنس و عاشقانه خیلی زیاده روی نکرده بود،خیلی هم کم نچیده بودشنون دقیقا به اندازه ای که خواننده انتظار داره 

۵ نسبت به بقیه فیکا با موضوع زامبی کلیشه ای نبود و نویسنده کاملا یه دلیل جالب،منطقی و همینطور هوشمندانه برای بوجود اومدن بیماری خلق کرده

 

نقات ضعف❗

۱یه تیکه پارت اصمات داشت. البته جوری بود که خواننده میتونه راحت ردس کنه و اون تیکه رو نخونه و روند داستان توی اون تیکه لو نمیره(بعدا دلیل اینکه چرا این یه نقطه ضعفه رو میگم)

۲با اینکه پایان خوشی داشت باعث میشد از پایانش راضی نباشی و بگی:خب پس ادامش چی؟!

Saliva:

https://splus.ir/joingroup/AHBpAE6t05int6DZVxTJZw

RM. kiute.ARMY

به به مرسی کامنت قشنگ من!
و ممنون از اینکه منبع و نویسنده رو ذکر کردیT^T
Hani:)
۲۲ تیر ۱۳:۱۶

نههههههه ددی قبول نیستتتت من باید بدونم کجا میشاشیدنننن😔🤣

RM. kiute.ARMY

نه نه اون قسمت جزو قسمت های ویژه است باید پول بدین تا تماشا کنید😔😂
Hani:)
۱۳ تیر ۲۲:۵۱

خیلی قشنگ بود نویسنده شی دمت گرم:)

یه سوال مسخره ای که به ذهنم اومد (که در واقع اگه تو اون شرایط باشین خیلی هم ضروریه) اینه که سول آه و جیمین، وقتی دستشویی داشتین کجا می رفتین؟:))))))))🤡😂

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتت*^*
شاید کلا دور ریز نداشتن. هرچی میخوردن گوشت میشد به تنشون😂
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۵ ارديبهشت ۰۷:۵۶

RM. kiute.ARMY

 

خدایی این بچه یه تنه داره همه امونو حرف میشه...

حق:)

کاملا احساس میکنم یه انبار ایده و فیک داره

بگم کوئرنسیا نود بزنه به حسابت؟😔

رندش کن صد😔

RM. kiute.ARMY

خاک پای این انبارم...

110 میزنم به نیت حضرت علی و نیروی زحمت کش انتظامی😔
هاشم جانگ
۲۴ ارديبهشت ۱۷:۰۵

جنگ جهانی سوم از این به بعد وویس بده تا الان که دارم این است که از سوی سازمان ملل متحد دعوت شده ام به جنگ با طالبان

من مردم را رسم الخط در کلاس نکته و تست زیست شرکت کرد 

نامجون هیونگ در مورد این موضوع در کلاس درس بحث کرد

یونگی اوپا اروپا را پوکاند و ترکاند اما تور نگذاشت. اروپاییان بر علیه ش توطئه کردند که ای آگوست دی اعظم چرا تورت را پیچاندی

آگوست دی پوزخندی زد و گفت نو آیفون نو آیفون دیس ایز گلکسی

سلام سلام خانم خوبی؟ 

واییییی واییییی شانسو ببین 89 به دردم نخورد

این جیهوپ خیلی خطری شده. احساس می‌کنم تهدیدی بسیار جدی برایم محسوب میشود چون شبا با شکلات تلخ (Honey) میحرفد

 

RM. kiute.ARMY

میدونستی شعار طالبان اون اوایل مرگ بر سازمان ملل بود؟😔
اوه اوه بحث های نامجونینگ!
یونگی اوپا: دوست داشتم.
گلکسییییییی😔😔
اره 89 رو هرطور حساب کنی به درد نمیخوره😔 چهار تا عدد اینور اونور کلا ماهیت عدد رو بی مصرف میکنه😔

مثلث عشقی؟ یا تریسام؟
Ani
۲۴ ارديبهشت ۱۳:۴۶

خیلی خوب بود 

مرسی از نویسنده خلاق.

من دوست دارم از سول اه بپرسم چجوری با این همه اطلاعات برادرش یونگی به زامبی تبدیل شد و اینکه از عملیات با جیمین بچه مچه تو راهه یا نه.

فردی که نجاتشون داد کی بود و از کجا بود.

اگه فیلم قطار بوسان هم اینجوری بود خیلی بهتر میشد.

بازم مرسی از نویسنده 💕

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت و توجه به نویسنده آنیِ خوشگلممم*^*
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۳ ارديبهشت ۲۳:۵۳

اوکی فاک:)

دقیقا وقتی فکر کردم قراره سد اند شه:)

کوئرنسیا شی..جدا وایب همین کلمه رو میدی:)

از مغزت خواستگاری میکنم:)

 

راستی درباره این که گفتی یه مومنت فاکینگ با کراشت داشتی

کارما ایز هیر!اصن این تاثیرات دعا های منه یونو؟!

RM. kiute.ARMY

خدایی این بچه یه تنه داره همه امونو حرف میشه...

بگم کوئرنسیا نود بزنه به حسابت؟😔
Q. Moon
۲۲ ارديبهشت ۲۱:۲۳

آهههه هیونگ حدس بزن کی امشب یه وضعیت عجیب و یجورایی فاکد آپ با اولین کراشش داشت؟ :))

با اینکه دو ساعت گذشته ولی هنوز یادش میفتم نیشم باز میشه

یو نو؟ هم خیلییییییی کلیشه ای بود (واسه همین نمیگم چی شد) هم خیلی ذوق مرگ شدم هم فاک!! :))

دعا کن بتونم مخشو بزنم (قبل از اون دعا کن اصلا سینگل باشه که بتونم مخشو بزنم)

اگه رل زدیم به مناسبتش فیک فول میدم😂😂😂 (پ.ن: وقتی هیچ گوه دیگه ای از دستت بر نمیاد بخوری!)

 

#هیونگ_زنده_بمون

#هیونگ_برگرد

RM. kiute.ARMY

*نیش خند د.یوثی با احتمال پ.فیوزی
خوشت اومده...آره خوشت اومده😔😂😂😂
نخیر بگووووو!!! بگووو بزار یاد بگیرمممم!! اوه اوه متبرک شدییی!! تلنعلنغلارلار
دعا میکنم هفت نسا سینگل باشهههه!!
فیک فول نامکوک، ترخدااااااا😂😂😂 (پ.ن: اولا دور از جون دوما هم که با این فیک فول میدونی دل چند تا جوون خمار رو شاد میکنی؟)

#زیر_نور_ماه_قایم_نشو_لونای_من
#بخاطرت_برمیگردم
Q. Moon
۲۱ ارديبهشت ۱۰:۰۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

درود به هیونگ گرامم :) چطوری لاو؟!

 

خب این لینک فول پارت خدمت شوما ~(^^~)

**************************************************

 

و اینکه هیونگ میشه لطفا آخر پست این متن رو اضافه کنی؟ :))

 

::پیام نویسنده::

هی بیبیا، کوئرنسیا صحبت میکنه :)

سرتون رو درد نیارم فقط میخواستم بگم که برای افتر استوری این کار، قراره با شخصیت ها مصاحبه کنم :)

پس هر سوالی که از هر کدومشون دارین (هر کیِ هرکی، اصلا به اینکه معلوم نیست زنده ن یا نه کاری نداشته باشین) توی کامنتا بپرسین تا توی مصاحبه، کارکترها به سوال هاتون جواب بدن :))

تا بازگشت با افتراستوری "تنها رها شده"، بدورد لاولیا :) 3>

 

و.. همین دیگه... تو وبلاگ خودم هیچ سوالی نبود امیدوارم لااقل اینجا چهار تا بگیرم *لبخند مستطیلی*

 

پرپل یو هیونگ! مراقب خودت باش 3>

RM. kiute.ARMY

درود به روی ماهت عمر من تو چطوریایی؟T^T

ای قربووووووون دستت! حسابی خسته نباشی که! به به! کلی زحمت کشیدیی ایول دارییT^T

البته بیب رو چشمم😎

ای فدا لبخندت برم من که بیب😂😂😂 ان شا اللهT^T

بوراهه لونای منT^T همچنین نفسسسس!
Q. Moon
۱۹ ارديبهشت ۱۱:۳۵

هیونگ جدیدا تایم سایت اومدنت افتاده وسط روزا!! :))

قبلا تا شب انتظارتو میکشیدم الان وسط روز میبینمت ذوق میکنم :))

#کسی_که_پتانسیل_داره_استالکرت_شه یوهاهاها :)))

RM. kiute.ARMY

به لطف عوامل پشت صحنه ک سرشون رو نکردن تو ک.ونم، بلهههه افتاده وسط روووزㅠㅡㅠ
منم انقدر ذوق میکنم وقتی میتونم حداقل هرروز سوهو هیونگ نوشتنت رو ببینم:"))
#و_حاضرم_باهات_مری_کنم_ یس یس یس:"))))
هاشم جانگ
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۵۷

آهنگ جدید از آن سوی مرزها با صدای هنرمند ماندگار خورزوخان با میکس و مسترینگ شوگا با زیرنویس فارسی 

من یه سوال داشتم که شاگرد شما را رسم الخط سلام بدم باید چجوری اقدام کنم سلام بای و در نتیجه این شد که به این ترتیب که به من معرفی می کنیم تا از مجموع 87263 و در نتیجه به این پارت برای حذف کلیپ ها، آنها را بلغزانیدمتن ها توسط پین کپی شد تا بعد از 1 ساعت منقضی نشوندمتنی که کپی می کنید به صورت خودکار اینجا نمایش داده می شود.

ولی همچنان هستم و نظر میدم.

این همه لشکر اومده به عشق نامجون اومده.

من یه سوال داشتم آیدی و در نتیجه این شد که در کلاس های درس خوندن ندارم ولی این کار رو می بینم

پدر یونگی رسما آرمی ها را جر داده و تا مرز کما برد با این کنسرت های هاااات و لعنتی اش

سام بادی گیو می هایااااا

خب 7 سال پیش در بخش های مختلف و در نتیجه این پارت های جدید محشر بی بی سی دی های بی تی شرت اکولایزر در کلاس نکته و تست ریاضی برام بفرست

آرمی ها پیش به سوی کونپانی هایب پدرسگ فلان فلان شده. همگی باهم حمله ور میشیم و به اتاق اداری میریم و میریزیم سر پی دی نیم و رئیس کمپانی همه رو جروندا و فرار کرده

RM. kiute.ARMY

من یه همکاری با بَگوری و نامجون میخوام...اون دکلمه و شعر بگه نامجون هم رپ کنه...
به همکاری دو برره و هوبی هم فکر کردم.

خود من به عشق ممه ی نامجون اومدم😔

پدر یونگی پدرمون رو دراورد:")

هایااااااااااااا😔

ریاضی؟ سخت شد ها!
من از الان دستشویی نرفتم تا وقتی رسیدم هایب همونجا بکشم پایین نجس کنم کل کونپانی رو^^
هاشم جانگ
۱۷ ارديبهشت ۱۴:۵۰

اگه من یار نباشی خل بومه 

من اراذل بومه

گانگستر شهر آمل بومه

عرق سگی خرمه

مست الکلللل بومههههه

 

ددییییی ددییییی وایییی دیشب پدریونگی کنسرت داشت. خوش خوشانم بود که نجات پیدا میکنم. رفتم زیر تخت پدر یونگی قایم شدم. از کنسرت که برگشت، یکم تو اتاق قدم زد نمیدونم چیشد یهو خم شد و زیر تختو نگاه کرد و منو دیددددددد.

نهههههههههههه نهههههههههههههه

به زور منو از زیر تخت کشید بیرون یقه مو سفت گرفت و داد زد:که یواشکی میری ملاقات دخترم ها؟ منم این وسط برگ چغندرم و هیچی نمیفهمم.

فقط اگه از فاصله ی 2متری دخترم ببینمت، زنده ات نمیزارم. حالاهم گمشو بیرون شمپت کت و کله.

وای خیلی ترسیده بودم نفس نمیتونستم بکشم. لعنت لعنت.

حالا بازم خوبه شانس آوردم ایندفعه منو نکشت. 

RM. kiute.ARMY

جاعاااان ناز نفستتت😔

شتتتت! چیکارت کرددددد؟؟
ای بابا...
خوبه فقط گغته شومپت کت کله چون گمون کنم اگه میگفت چورمیخ احتمالا اسلحه رو بعدش میکشید روت!
Tkook
۱۶ ارديبهشت ۱۸:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*********************************************

بیا ددی اینم لینک ناشناسم

RM. kiute.ARMY

ارسال شد عزیزم*^*
Queen
۱۵ ارديبهشت ۲۳:۳۴

ددی he is a bitch کی میاد ؟😭

RM. kiute.ARMY

آخ گفتی...
دلم انقدر برای نویسنده اش تنگه:")))

Tkook
۱۴ ارديبهشت ۱۹:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی

*** * ******** رو داری?

 

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردمT^T
اره نفسم لینک ناشناس بده بفرستم*^*
عمه شاه سیجونگ
۱۴ ارديبهشت ۱۷:۳۱

دد چطوری میتونم خصوصی باهات حرف بزنم؟:((تل ندارم)

RM. kiute.ARMY

قربونت برم جز تل چیزی ندارم:"(
Q. Moon
۱۴ ارديبهشت ۰۹:۴۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

طوری ک بیان در این چند ساعت نمودمون :)))) 

بهرحال.. هیر یو گو هیونگ ⁦⊂(◉‿◉)つ⁩

*******************************************

 

لینک پارت چهار و خدا بخواد هفته دیگ فول پارت ⁦\(^o^)/⁩

 

RM. kiute.ARMY

بدون هیچ اخطاری یهو کرد تو درمون:")))
ممنونمممممممم عزیزدل هیونگگگ بسی تنکیووو عشق دلمممT^T


اوووو یعسسسسسس فایتینگ😎😎
Huka _VJ.YG
۰۹ ارديبهشت ۲۱:۱۵

طوری که ژانر آخر زمانی زیاد شده

RM. kiute.ARMY

وای اره!!
اما خیلی قشنگه هاا من خیلی ژانر رو مودوستT^T
Q. Moon
۰۸ ارديبهشت ۰۷:۱۳

هیونگ خوبی؟؟!

من نمیخوام زیاد پیام بدم چون میدونم سرت شلوغه و درگیر کاراتی و اینا.. الکی با پیام اضافه اذیتت نکنم..

ولی نزدیک یه هفته ای میشه خبری ازت نیست.. آدم نگران میشه میگه نکنه مریض شده. نکنه حالش خوب نیست.. نکنه..

میدونم کنکور خیلی مهمه و شاید براش استرس داشته باشی و نگران باشی و این حرفا.. ولی باور کن از خودت مهم تر نیست! پس اونقدر به خودت فشار نیار که اذیت شی لاو! 3>

RM. kiute.ARMY

خوبم عشق هیونگ:)
نه دورت بگردم راحت باش...بهم پیام بده:")
متاسفم...واقعا معذرت میخوام بابت این که نبودنم هم دردسره...
شماها هستین برام کافیه:") خوب هم نشم خوبم میکنید..
Q. Moon
۰۶ ارديبهشت ۱۰:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

درود دوباره هیونگی :))

فکر کنم مشخص باشه دیگه من همیشه محض اطمینان برای اینکه با نت به مشکل برنخوردم، یه روز جلوتر از تایم آپم پارت جدید رو میرسونم بهت

دیگه زیر پست خودم هم هست ایشالا بین کامنتای انبود سایت گم نمیشه

پ.ن: فکر کنم انقدر کامنتا الان زیاد شده که میبینشون خودت میریزی پشمات میمونه، ها؟

 

لینک پارت سه:

**********************************************************

 

خدمتتون ~(^-^~)

 

*بوس و بغل روحی*

پرپل یو! 3>

RM. kiute.ARMY

درود متقابل لونای مننننT^T
قربون این آینده نگریتتت!!!
نگو کامنت که دلم خونه😂😂😂
پ.ن: الان ک کامنتت رو دارم جواب میدم 357 تاست...حالا بعضی کامنت طولانی ها رو هم متوسط پنج تا کامنت بکنمش...دیگه خدا رو بنده نیستم من😂

ای قربون دستت بشم من کلی خسته نباشی جانااااااانننT^T

*بوس و گاز و بغل روحی...دستی یه نود رنگی هم میزارم کف دستت*
بوراههههT^T
T
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۰۶

سلامم 

 

من اینو تو سایت نویسنده خوندم باباااا خیلی خوب بود مرسی کوئرنسیا شی 

تروخدا بازم استریت فول اسمات بنویسم ترجیحا زامبی ایی نباشه عالیه تروخدا اگه بارم نوشتی بزار اینجا یا ادرس بده برم بخونممم 

 

ددی جان فیکی که فول باشه و سادیسم و اسمات 

دار باشه!! داری؟ بده.! اگه استریت داری عالیه میفرستی لینکاشو 

و اگرم کاپلی هم بود حالا ... اوکیه ولی اول استریت!

قربان شما🖐️(استیکره خنده),

 

و یه تسلیت هم به ارو های عزیز بابت مونبین...

 

چا اون وو بیچاره چه حالی داره بچم  

 

RM. kiute.ARMY

سلوووووووم*^*

اوه اوه پس حمایت مستقیم داری شومااا!!
جاعان جاعانT^T

والا یدونه بی دی اس امی دارم تهکوک...موخونی مامانم؟:") اسمش ما بد از مای کینگدام

بادیگارد اون وو میگه فقط گریه میکنه و اصلا حال روحی مناسبی نداره:)
الهی من تیکه تیکه شم برای گروهشون و فندومشون...

۰۳ ارديبهشت ۱۵:۳۱

سلام ددی جونم

میگم یه فیک بود اممممممم اسمش بنظرم خاموش بود؟؟؟؟؟!!!

نمی‌دونم درست میگم یا نه یادم نیس😁

ولی کاپلش تهیونگ بود😁

قرار بود یه فصل دو داشته باشه

چرا‌ خبری ازش نیس؟؟؟؟؟؟😢

خیلی قشنگ بود

نویسنده اش کجاس؟؟

برم در خونشون التماس😂

ددی یه کاری کن نویسنده اش فصل دو رو بده بیرون

لطفااااااا

RM. kiute.ARMY

خونه اشونو عوض کردن فکر کنم😂😂😂
والا برای همین که فصل دوش نیومد برش داشتم:")
و ندانم کی میاد فصل دوم...
هعی...
Q. Moon
۳۰ فروردين ۰۷:۱۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام هیونگ 

حال و احوال؟ :) بازم زیر تستایی آیا؟⁦(ー_ー゛)⁩

چیزه.. از اونجایی که من اعتمادی به نتم نیست و ممکنه یهو سوپرایزم کنه و قطع شه از الان لینک پارت بعدی رو بدم خدمتت که اگه فردا مشکلی پیش اومد بدقولی نکرده باشم :) 

**************************************************

این پارت دوم تحویل شوما ⁦(~‾▿‾)~⁩

*گذاشتن یه وازلین رو میز که بپاچی به صورت تستا*

تو موفق میشی هیونگ 

فایتینگ💙💪✨

RM. kiute.ARMY

سلام عسل من*^*
والا زیر همه چیزم...دیگه گروپی دارن بهم حمله میکنن😂
من ممنون شمام عسلم که انقدر پیگیر و مسئولیت پذیری نفس. تشکرم ازت زیاااد:">

اصل تایلنده وازلین؟😔
همچنین تو جان دل هیونگگگT^T
فایتینگ بک*-*
Q. Moon
۲۸ فروردين ۱۷:۵۳

وای هیونگ من بخاطر سادیسم خواستم کارمو پارتی آپ کنم

ولی داره مازوخیسمش خودمو میگیره :))

نه تنها کسی ذوق ادامشو نداره

خودم دارم پـ*ـاره میشم که فولش کنم لامصب هر روزم اندازه یه عمر میگذره

 

میگم هیونگ؟ برنامه ای میشناسی برا ویندوز که عکس با هر اندازه ای رو پی دی اف کنه؟

یکی دارم ولی هر عکسی بذارمو خودش به 795×1122 برش میده :// واسه همین همه کارام (بجز این البته) این سایزین :))

ولی میخوام مانهوا ترجمه کنم باید عکسا خیلییییی طولشون بیشتر باشه لطفا اگه برنامه سراغ داری معرفی کن با تشکر 3>

RM. kiute.ARMY

ببین کارت چقدر خوب بوده که خودت رو هم گرفته...
سری بعدی فیک دخمل پسری بزارم حمایت نکنن کمربند میکشم-_-

والا نه نمیشناسم عسلم:"(
چه سایزش فضایی ئه:|😂
شاید مثلا اندازه هاش رو خودت دستی بزنی توی سیستم بعدش با سایت های پی دی اف ساز که عکس زو تبدیل میکنن به پی دی اف...خلاصه پروسه عظیمی میشه😂

https://jalebamooz.com/catia-free-tutorial/photo-to-pdf-software/

این سایته هم همراه با توضیح یسری پیشنهاد داده بود:"(
Q. Moon
۲۸ فروردين ۱۱:۱۹

جون هیونگ خوشگله😎

والا منم دادم یکی برام درست کرد...هرکاری کردم اجدادمو اورد جلو چشمام:"( میخوای ادرس اونی که برام درست کرد و بهت بدم؟

-----

کلا عوض کردم قالبمو اون مشکل حل شد :))

اما این دفعه دکمه فالو نمیاد برام :)))

کلا همیشه باید یه مشکلی با قالب داشته باشم من🤡🤡

 

هعی هیونگ

موقع تغییر قالب هی به خودم میگفتم "سفید سیاهش میکنم که با همه کاورها مچ شه"

ولی لامصب تهش نتونستم از سفید آبی بگذرم :))

 

RM. kiute.ARMY

اره دیدم قالبت ماه شده مااااهT^T
عه وا اره چک کردم نداره:"( امیدوارم بچه ها از این راه که ادرست رو کپی کنن و بزارن تو دنبال کننده هاشون استفاده کنن.
از فرهان بپرس درباره ی دکمه:"(

سفید آبی رنگ توئهههه لعنتییییییT^T
Q. Moon
۲۷ فروردين ۱۰:۰۷

هیونگ یه سوال فنی دارم ://

من تازه متوجه شدم که تو وبلاگم زیر پستا.. فرم ارسال نظر میره ته همه کامنتا.. یعنی آخر صفحه میفته..

میدونی چطوری باید بیارمش بالا که مثل این سایت دقیقا زیر خود پست و بالای کامنتا باشه؟

آخه هر چی ساختار قالب رو تغییر دادم نتیجه ای نداشت نمیدونم باید چیکارش کنم :(

RM. kiute.ARMY

جون هیونگ خوشگله😎
والا منم دادم یکی برام درست کرد...هرکاری کردم اجدادمو اورد جلو چشمام:"( میخوای ادرس اونی که برام درست کرد و بهت بدم؟
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۶ فروردين ۱۶:۱۴

ینی کوئرنسیا رسما داره مارو بفاک میده با استریتاش😔

من حقیقتا استرسیت نمیدوستم خیلی ولی قلم این نویسنده>>>

RM. kiute.ARMY

به نظر من کوئرنیسا اومد تا بهمون ثابت کنه میتونه معادلاتمون رو بهم بریزه:")))))))
Q. Moon
۲۵ فروردين ۱۷:۴۳

اومو هیونگ تو واقعا فرشته ای میدونستی؟! :)

لقب سوهو هیونگ واقعا برازندته :)) 3>

حتی ته پست نوشتی اونور جلوتر آپ میشه اصلا من سمهشیدسیفبعغهخ #اصوات_هیجانی

یه نفر بم گفته بود به نظرش این کار طرفدار پیدا میکنه.. میخوام رو حرفش حساب کنم :))

فقط هیونگ اشکالی نداره پارت های بعدی رو همینجا بدم؟ یعنی تو کامنتای همین پست؟

RM. kiute.ARMY

قربونت برم من که کاری نکردم جیگر طلاااT^T
باید بنویسم؛ این حداقل کاریه که میتونم دربرابر محشر بودنت انجام بدمT^T تو یه قلم تمیز داری، منظمی، تر تمیز فایلات رو میچینی، از تیزر بگیر تا پوستر رو اورجینال و قشنگ درست میکنی، تاکتیک نویسندگی داری و قلمت لوس و سبک نیست؛ بالاخره منم باید قدردان این حجم از عالی بودن باشم یا نه؟T^T
موافقم با حرفش! مخصوصا که چند پارتی آپش میکنی خیلی تاثیر داره!

نه عزیزدلم چه اشکالی راحت باش*^*
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ فروردين ۱۴:۱۷

توصیه: حتما بخونید، ایده‌های فک‌فیکا ناب نابه.

RM. kiute.ARMY

توصیه ی توصیه: به ولله که آره!!
yuqi chan
۲۴ فروردين ۲۰:۵۸

دد جونم انه؟

RM. kiute.ARMY

بلی*^*
هیهیههیهیهیی 🦕💗
۲۴ فروردين ۲۰:۰۰

چه تیزرشم ناز بود خوشم اومد🌚

بعد چیزه.. ددی بنظرت وایسم کامل شه فول بخونمش یا الان شروع کنم=)؟

RM. kiute.ARMY

تیزرش گااااعد بووود!
پنج هفته طول میکشه فول شدنش گمون کنمT^T اما سایت خود نویسنده جلوئه*-*
هیهیههیهیهیی 🦕💗
۲۴ فروردين ۱۹:۵۲

هییی ددییی چطورییی

من معمولا استریت نمیخونماا ولی اینیکی جدا چشمو گرفتهه خیلی بنظر باحال میاد

خوندمش باز میام مزاحم میشم🤡👍🏻

راستییی چند وقت پیش یه کامنت گذاشته بودم که فکر کنم ندیدیش بازم گفتم بگم

دنبال یه فیکی میگردم که قبلا از اینجا دانلودش کرده بودم اسمش be mine بود یه حالت سفر در زمان و تاریخی داشت و داستانش سه تا کاپل داشت که خب ورژن کاپلا مختلف گذاشته بودین هرچی سرچ کردم پیداش نکردم اگه هست هنوز میشه لینکشو بهم بدی🥺💗

بوز بهت.

RM. kiute.ARMY

سلوووم بیبی شما خوبی؟*^*
اصلا قلم این نویسنده خداست... هرچی بنویسه خوندن دارهT^T
مراحمی بانووووT^T

اومو اون پست حذف شد بیبی:"(
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان