BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن Promised Again

+FULL+

نویسنده  NiLith 
کاپل ویکوک (اصلی)  . نامجین یونمین (فرعی) 
ژانر رومنس . فانتزی . اسمات
محدودیت سنی +14
تعداد صفحات 304

  

خلاصه:

فرمانروا و ژنرالی که سال‌ها قبل شروع عجیب اما عاشقانه‌ای داشتن، حالا توی زندگی بعدیشون در کالبد یک خون‌آشام، و یک شکارچی خون‌آشام قراره به کجا برسن؟

 

🩸DOWNLOAD⛓⚜🩸   

 

805_vpfe.png

۲۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Yuna
۱۲ فروردين ۱۴:۵۷

ددیییییی این چرا لینکش نمیاددد

میزنم سر دانلود بجا اینکه وارد ریزی بشه کپی میشههه

کمککککک

RM. kiute.ARMY

جون دلمممT^T

الان اوکیش کردم نفس*^*
بورا
۱۲ فروردين ۰۳:۲۰

عالییییی

RM. kiute.ARMY

ای جان دلم*^*
^-^
۲۸ آبان ۱۲:۵۹

راستی فیکشن هایی که وایب  اسلحه یا دسپرادو رو بدن بازم تو وبلاگ هست؟ 

RM. kiute.ARMY

مافیایی؟*^*
^-^
۲۸ آبان ۱۲:۵۷

هایییییی خب باید بگم که اولین باره تو این سایت کامنت میزارم و چند ماهی میشه زندگیم شده اینجا واقعا فیکشن های  اینجا خدان و تنها سرگرمی ای که واقعا دوسش دارم خوندن فیکشن های اینجاست و با بعضی هاشون مثل چی میخندم و با بعضیاشون انقدر گریه میکنم که تا چند روز چشام آب ندارن مثل gray sky و خب فقط اومدم بگم که واقعا اینجا رو خیلی زیاد دوست دارم و باییی

RM. kiute.ARMY

های قشنگ مننننننT^T
به به پس حسابی خوش اومدی تاج سرممممم! خدایی از خودتونه😭😂
ای جان دلم قربون چشمات کههه:")
تک تک فیکامون گوشت شه به تخم چشماتT^T
لا اسم
۰۲ آبان ۱۶:۲۹

 باحال بود واقعا باحال بود من که حال کردم   یه سوال از فیک تغییر شکل دهندگان  ایده گرفتی ؟ شبیه بود  و خوب جذابش می‌کرد موشالات بشه 

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتت عزیزممممT^T
نیلیث
۲۵ مهر ۲۱:۲۱

ددی به ریدرا بگو نویسنده اوضاعش شخمی بود، اومد فیک دانلود کنه انرژی بگیره، کامنت ها رو دید از شدت خوشی پنیک کرد، بعدش مرد..

RM. kiute.ARMY

*فرش کردن خودم زیر پای نویسنده
نههههههههه زنده بمون زنننننننننن ما بهت نیاز داریممممممم😭😭😭😭😭😭
💚💜sogijin💙💖
۲۵ مهر ۱۱:۰۴

اومدم که در وا کنم تا واکردم یه ژنرال و فرمانروا دیدم اووووفففففففف از درو دیوار فیک واییی خدای من این پارت چه گادهههه میریخیت پایین بوخودا تو نمیری من مردم براش عرررررررررر(اومدی کامنت بزاری یا اسید🤣🤣🤣🤣)خلاصه دست پنجه نویسنده و ددی و مونی کل عوامل سایت دردنکنه خدای خیر پشت و پناهتون(پاشو برو بسه دیگه داری چرت میگی🤣🤣🤣🤣)💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

لیلا در وا کردی ریختن تو😔😔😔 قشنگ حلالته این فیک زنننننننن😂😂😂😂😂
دورت بگردم من نفسسسسسسس قربون خنده هااااااااتT^T
کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۲۳ مهر ۱۵:۴۵

سلام هیونگ .

خدایا وقتی دیدم فول شده کل کره زمین رو از ذوق دور زدم و با نام خدا دانلودش کردم

هیونگ چرا اسماتاش کم بود نالاحتم 

ولی دمش گرم .فکر کنم قبلا یه فیک شکلش بود ولی داستان یکم فرق میکرد

ولی بازم میگم دمش گرم ایشالله قلمش پایدار و عمرش مستدام باد

RM. kiute.ARMY

سلام عشقمممممT^T
ای قربون ذوفتتتتتت:")
دیگه صدا و سیما تا اینجا همون مجوز داد😔
بله بلهT^T

سایه ی قلمش رومون پهن!
Gaul Jk❤
۲۲ مهر ۲۲:۳۱

من گفتم امتحان دارم رود نمیتونم بخونم؟

فکر نکنم چون الان تموم شد 

و قشنگ بود 

با یهداستان کاملا جدید من به شخصه دوست داشتم 

خسته نباشی  نویسنده عزیز😁💕

RM. kiute.ARMY

ماشالله سرعتتتتتتت😔😔😔
نوش جونتتتT^T
Gaul Jk❤
۲۲ مهر ۱۴:۵۷

سلام سلام

خوبی ددی چخبر

آقا من خیلی منتظر این بودم و بلاخره فول شد پس پیش به سوی خوندن 

فقط من شاید زود نتونم بخونم چون امتحانای مهرماه شروع شده کامنت گذاشتم که فقط دانلود نکرده باشم رفته باشم 

خلاصه که اره دیگه خدافظ😂🚶🏻‍♀️

RM. kiute.ARMY

سلام سلام عشق دل مننننننن چطوری تووووووT^T
سلامتی دعا به جونت*^*
برو حمله کن گوشت بشه به تنت بیبح😈
بابا فدا سرت نفسسس سایه ات بالا سرمووووووونT^T
بای بای
💚💜sogijin💙💖
۲۲ مهر ۱۱:۵۱

بلاخرهههههههههههه خدای مردم تا فول بشه انتظار خیلیییی سخته و این فیکم اینقدر گاد بود که گفتم بمونم فول بشه بعد راحت بخونم حالا تمومش کردم میام بازم براش عر میزنم فعلا بای بای💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

ای جون دلمممممم گر صبر کنی ز غوره حلوا سازیییی خوشگلهههههههT^T
𝕗𝕖𝕝𝕠𝕣𝕒 :)
۱۹ مهر ۲۱:۱۹

واییییییییییی بلاخرههههههههه میدونستم این صبرم بلاخره به درد میخورههههه بلاخره فول شدددددددددددددددد 

خوندمش و واقعا از اینکه منتظرش موندم خوشحالم🫠

عالی بود.....نه نه....فوق‌العاده بودددددددددT^T

RM. kiute.ARMY

نوش جاااااااانT^T
mehrsa_jkkk^-^
۱۸ مهر ۱۸:۴۹

پشماممم 

فول شددد؟بالاخرهههه؟یعنی دارم خواب میبینمممم؟ددییی بگو این واقعیههههه

 

وای 

بدون اهمیت دادن به امتحانات میرم با قدرت میخونمش بعدش هم احتمالا میام کلی راجب فیک عررر میزنمممم وای ددیییی منو این همه خوشحالی محالهههه

هورااااا

 NiLith فایتینگگگگ مرسی که همچین فیک خوبی رو نوشتی:) درسته که هنوز نخوندمش البته الان میخوام بخونمش ولی بازم از مقدمه معلومه که فیک خیلی خیلی خفنیه فایتینگگگگ

RM. kiute.ARMY

بله بله اصل جنس هم هست لامصببببببببT^T

ای جوووووووون!!!
Aras
۱۷ مهر ۲۲:۰۱

بلاخرهههههههه بعد از مدت ها انتظار برای فول شدنش الان میتونم نفس عمیقی بکشم با ارامششش بخونمش. نویسنده جون خسته نباشی ولی من هنوز اشک

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

ناز نفستتتتتتت😔
💙🩵 Blue Girl 🩵💙
۱۷ مهر ۰۱:۱۹

سلام به نویسنده فیک NiLith عزیز 🥰

ممنون که زحمت کشیدی و این فیک رو کامل کردی ... 

آخه این گوشی بی صاحاب هی بروزرسانی میشه و لامصب حافظه واسه آدم نمیمونه تا بخواد کتاب رو خورد خورد دانلود کنه ....🤣😂

راستش اولین پارتی رو که خوندم راستشو بگم فکر نمیکردم جالب باشه ؛ 🤐🙄 ولی....

بوم 💥💥💥💥 تو طوفان به پا کردی با فیکی که نوشتی ... خیلی قشنگ بود و خیلی خوشم اومد و دارم شروع به خوندن ادامش میکنم چون به دلایلی نتونستم ادامش بدم ... پس خیلی خیلی ممنون و بازم میام نظر بدم که ببینم فیک چجوری پیش رفته ...❤️❣️❤️❣️❤️

ممنون ازت نویسنده خوش قلب Nilith 💗💗💗

RM. kiute.ARMY

به به مرسی کامنت خوشگل و پر ملات دخترک آبی منT^T
یه ادم با دوتا پا
۱۷ مهر ۰۰:۳۷

زیبایی میبینمممم✨😭

RM. kiute.ARMY

لامصب عسله😭
موهای پریشون بنفش کوک
۰۲ مهر ۲۲:۱۰

های ددیییییی میگم فیکایی ک مینویسی زیادی قشنگنننننن گِربونت بلم

میشه بیشتر بنویسیییی

من تشنج میکنم در هر متن(^.^)

RM. kiute.ARMY

فدات قشنگممم نوش جونتتتT^T  از بس نویسنده هامون خدااانT^T
چشم چشم*-*
خدا نکنه شیرینمممT^T
Taekoojluvsajedeh
۲۰ مرداد ۲۲:۲۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی زیبای من قربونت برم آخه عزیزدلم

من ابراز علاقه ام یکم یجوریه ولی خیلی دوستت دارم🩷🩷🩷🩷🩷

میتونی لطفا لینک ***  ******* رو بهم بدی 

این فیکه بالا رو هم فقط اگه برات زحمت نیست فول پارتشو میذاری ؟ اگه میتونی🫣

 

 

بویس به چشمای قشنگت

RM. kiute.ARMY

سلاممم عمر منن خدا نکنه قشنگممممT^T
منم دوستت دارم نفسمممم خیلی هم خوشگله قربون صدقه اتT^T
اره جیگر طلااا😎
البته که رحمته چشممم*^* فقط بهم یه لینک ناشناس بده که فیکو بدم*-*

بوووووس به چونه ات شیرینمT^T
yonaa🖇🥺
۰۴ مرداد ۱۸:۳۹

اره ددی جونم احتمالا بیشتر از ۵پارت باشه

تهکوک هس 

راسش از یه فیک دیکه ایده گرفتم اولش تقریبا شبیه اونه ولی بعدش کلا عوض میشه 

RM. kiute.ARMY

اگه بیشتر از پنج پارته باید نوبت بگیری عزیزدلم*^*

اووو که اینطور!
کسی که فیک های سایت رو در یک ماه قورت داده
۰۳ مرداد ۱۷:۱۹

اوه های ددی میگم فول پارتش نمیاد؟ حالش ندارم (بماند که نت هم ندارم)همشو دانلود کنم

RM. kiute.ARMY

چرا عسلم میاد*^*
دختر یک دانه تهکوک
۰۳ مرداد ۱۵:۳۷

خب اهم اوهم سلاااام ددی حانم خوبی 

الان اومدم به سایت و دیدم بله پارت اخر اونده چون فک میکردم جیمین میمیره نمیخواستم بخونم ولی با دیدن کامنتا فهنیدم نمیمیره پس دان میکنم بخونم و یه جیز دیگه 

راستش یه خواهشی ازت داستم من تو اینیستا به پستی دیدم در مورد تهکوک یه سناریو بود از هبچ فیکی تبود و کسی که درستش کرده بود گفت خیلی خوب میشه یکی ازش یه فیک بنویسه و اینحور بود که 

جونگکوک ..پسری ناامید و سکست خورده فرار از احتماع نمیدونم جی به شب میره گی بار و وقتی خم میشه باسنش به چیز یک نفر برخورد میکنه... و یه شب باهم زارتان زورتان میکنن و وقتی که کوکی تو اتاق از خواب پا میسه میبیته رو گردنش یه رخم هست که جای دندون نیشه و بلههه اون شبو با خطرناک ترین قاتل که خوناشام هم هس شب زنده داری کرده و اگه لطف کنی با دستان توانمندت ازش یه فیک باخال بنویسی ممنون میشم البته فقط این تبود چند تا دبگش هم هس که میگم

.

.

.

.

اینجوریه که 

یه نفر. قربان ما به مقصد رسیدیم 

یونگی. خوبه .کارتونو شروع کنین 

یه نفر .قربان ولی یه مشکلی هست

یونگی.جیشده 

یه نفر . قربان دوس پسرتون هم تو این بار هست

یونگی.اهه بکشینش یه گوشه و کارتونو بکنین .

یه نفر .چشم

یونگی .اههه جیمینااا واقعا که یه بار دردسر درست نکن دا

و جیمینی شب سختیرو در پیش داش😂😂

خب بریم بعدی

.

.

.

.

.

یه نفر.فک نمیکردم کیم بتونه تو ابن یه ماه انقد پیشرف کنه استادش کی بوده

ادم اون یه نفر.راستش قربان تو این یه ماه کسی حز دوس پسرش جئون کسی پیشش نبوده 

و قضیه اینکه اون یه نفر تهیونگو به مبارزه دعوت نیکنه و بهش یه ماه فرصت میده که اماده شه و ته هم جیزی از بوکس اینا بلد نبود پس یه استاد میدا میکنه که کسی نمیشناستش به اسم جئون جونگکوک و تهیونگ اونو به عنوان پارتنرش میبره پیش خودش تا کمکش کنه و......

منتظر فیک های شما ددی عزیز از این موارد هستیم 

با تچکر

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عزیزدللللللل*^*
بله به لطف یاران اسپویل شد😂

چه ایده هایی ناموسا...
وای...
عاقا منو تحریک نکنید وول وولی شم برای فیک نوشتننننننن😭😭😭😭😭😭😭😭😭

نخ سوزن اون اولیه...
بعدش سومیه...

امیدی باشه ان شا الله ببینیم چی میشه:")

مرسییییی عسلم که ایده هاتو باما به اشتراک گذاشتی و امیدوارم بقیه هم ببینن و دلشون بخواد بنویسنشوووووونT^T
Vkook. Darya
۰۳ مرداد ۰۱:۰۲

اره ترفندش جالب بود حالا که اینطور شد منم استفاده میکنم 😂😂💔

RM. kiute.ARMY

با کوله باری از تجربه قراره این فیک جدیدتو به بازار عرضه کنی😔😂😂😂
yonaa🖇🥺
۰۲ مرداد ۱۸:۱۷

ددی میخوام واسه یه فیک نوبت بگیرم یه روز در هفته میشه؟ چجوری کنم؟

آخه کلی ایده دارم و فک میکنم اگه بنویسم کلا میرینم تو ایده با نوشتنم ولی نوشتنی خیلی دوس دارم مامانم میگه تو نویسنده میشی ببین کی گفتم دا بهت 

میشه ایده هارو بگم تو خوشگل بنویسی ؟

RM. kiute.ARMY

فیکت بیشتر از پنج پارته نفس؟*^*
عایگووو عزیزمممم اگه مامانت میگه پس حتما میشیی*^*
خیلی دوست دارم بنویسم اما متاسفانه ناتوانم:")
Mahiii
۰۱ مرداد ۰۰:۱۰

عههه ۱۳ تا؟؟

خب منم ریاضی کیلی کیلی کم

عه راس میگیا حواسم نبود من کلا عقل کیلی کیلی کم

مرسیییی

RM. kiute.ARMY

اره عزیزدل من😔
نه نگووو عمرممم:"(
یور ولکاااام*^*
Vkook. Darya
۳۱ تیر ۱۹:۰۳

خوندم این پارتو :">>>

:">>>>

:">>>>

بزارین هیچی نگم ..🥲🥲

نه ولی دارم کامنت میزارم که بگم ..

اول اینکه خیلی ناراحتم تموم شد ولی نمیدونم یه جورایی یه حس ارامشی هم دارم ..

شاید به خاطر اخرش بود که همه چیز بلاخره اروم شد و خوب بود.

خیلی حرفی برای گفتن ندارم چون قبلا هم کامنت دادم حس میکنم دیگه چیز زیادی نیست که بگم ..

اما خب خلاصه توی یک کلمه میتونم بگم فیکی زیبا بود و خب چه قد پیشد که بیشتر بود * بغض ..

نویسنده عزیز بسی خسته نباشی واقعا خوب از پسش بر اومدی و مطمئن باش به خوبی تمومش کردی..

شخصیتای این فیک جوری بودم که راحت میشد باهاشون ارتباط گرفت و دیگه همین ..

دوست داشتنی بود * پاک کردن اشکهایم با گوشه شلوار 

راستی نویسنده نمیبخشمت چون پارت قبل گفتی جیمینو میکشی رسما یه دور همه رو کشتی ولی کلون بودیم از دم 🤡🤡

البت که افرین بهت که نکشتیش ..😂😂

گفتم خیلی چیزی ندارم بگم ولی کلی حرف زدم 😂😂

سو جاست دیس ..

این فیکو به خاطر میسپارم 🥲🫠

RM. kiute.ARMY

عایگووووو پس به پایان امد این حکایت اما دیوار هم موش اشکنک داردT^T
ولی تاکتیک قشنگی استفاده کرد خوشم اومد یادم باشه سری بعد توی فیک بعدیم استفده کنم ضد حال بزنم😂😂😂
Hannah
۳۱ تیر ۰۲:۴۸

سلام ددی خوبی؟!

راستش من خیلی وقته مهمون سایتم و عاشق سایتم.❤اصلا نمیدونم دارم جای درست پیام میدم یا نه 

اخه تا حالا پیام ندادم🤣🤣 فقط خواستم باهام اشنا شی هانام..و عاشق همتونم بوس💋💋

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزمممم تو خوبی؟*^*
قربونت بشممم سایت اصلا مال توئهههT^T فدا سرتتتT^T
عایگووو فدا سرتتت😂 ماهم عاشقتیممم جیگررررر و بسی از خرسندت آشناممم*^*
kim lila
۳۱ تیر ۰۰:۰۲

من با این فیک قرار میزارممممممم

RM. kiute.ARMY

به پای هم چروک شییید😔
Bahar
۳۰ تیر ۲۳:۰۵

سلام

RM. kiute.ARMY

سلاممممم*^*
Luna
۳۰ تیر ۲۲:۵۲

خو ددی ببین من یچی فهمیدم

وقتی که پارت جدید یه فیکشن اومده و تو هنوز اونو نخوندی، نباید بری کامنتا رو بخونی وگرنه اصن...

یعنی چی میخواد جیمین بمییییرههه

کمککککککک

وای ددی من فردا اولین روز ترم تابستونی رو دارممم

کلاسا از ساعت ۷:۱۵ تا ۲:۱۵ انننن

تازه فردا آزمونم داریم:)))

ریاضی

از مطالب پایه ای و مهم نهممم

به مامانم میگم ترم تابستون پارسال اینقدر طولانی نبووود

زود تر برمیگشتیییم از مدسهههه

بعد جواب مامانم

دوره دوم باید یه فرقی داشته باشه با دوره اول:/

وای ددی خیلی بدهههه

ببین برنامه هامون اینشکلیه(ترتیبشون درست نیست)

شنبه: ریاضی، شیمی، مشاوره(تحصیلی/بالینی)، آزمون( چیز جدیدی نیست، چهار ساله که هر هفته اَزمون یه دور آزمون میگیرن:)) )

یکشنبه: دو زنگ هندسه، ادبیات، ریاضی

دوشنبه: دو زنگ فیزیک، شیمی، عربی

اصن تابستون کابوووووسه

دو فصل هندسه می‌خوان درس بدننن

دو فصل شیمییییی

وای ددی هنوز یه ماه نشده که آزمون سمپادو دادمممم

کل پارسالو داشتم مث سگ درس میخوندممم

بیشتر نهم گوشیمو ازم گرفته بودنننن

هنوز خستگیم در نرفتههههه

وای آخیش چقدر خوبه که هستی ددی

نیاز داشتم خودمو خالی کنم

خدا خیرت بدههههه

دیروز داشتم به life goes on گوش میدادم و با تمام وجود تلاش میکردم که مثبت بیندیشم

امروز داشتم به stay alive گوش میدادم و با افسردگی مبارزه میکردم😐👌🏻🥲😂

اصن عااااالی😐😂😭👌🏻

RM. kiute.ARMY

قشنگ اسپویل شد اره؟😔😂😂

الهی من بگردم بچه:|
خب دوران مدرسه چی؟:/
الان تابستون رو درس خوندین جلو جلو خب اوکی...زمان مدرسه هم که باید درس بخونید:|
به مولا کامپیوتر و ماشین هم خنک کننده دارن...
کولر هم خاموش میکنن که نسوزه...
ماها که دیگه ادمیییییییممم:|
الهی من کبابت شم:"))
حسابی خسته نباشی عمر من:"(
و امیدوارم این سه سال به خوبی برات گذر کنه و خستگی تو تنت نمونه:"(
قربونت بشمممممممم کاری نکردم که عمرمممممT^T
هرروز با بنگتن یه سبک جدید مبارزه😂😂
جووووووون:")
Mahiii
۲۸ تیر ۱۴:۲۷

ددی اسمشو بوگو حداقلللللل

RM. kiute.ARMY

من فارسی کیلی کیلی کم
مسواک کوکی:)
۲۸ تیر ۱۳:۴۹

دد چیکار کنممم نمیشه از اتکای اعضا فرار کردددد هی هم که دارن رکورد میزنن اصن چه بگویم اون از البوم فیس جیمین که کلا با قلب من بازی کرد... اون از اهنگ جونگکوک که حلال هممون باشههههه اون از اون پدصگ شوگا که با البومش هممونو کشتو زنده کرد اینم از البوم جیهوپ سرمو به کدوم دیوار بکوبونمممم 🥲

RM. kiute.ARMY

تازه این اولشه عزیزم...همه ی این رکورد هارو باید سر البوم تهیونگ مجددا فندوم بشکنه...و بعدش دوباره بازم رکورد هایی که روی رکورد های قبلی زدیم روی کامبک گروهی سال 2025 بزنیم🤡
Mahiii
۲۷ تیر ۱۰:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی دختر باهوشتو نشناختی هنوز

وی یه نگاهی ب چپ و راست میکنه و خیلی آروم ماشین حسابو باز میکنه*

وی دوباره نگاهی ب اطراف میکنه و ماشین حسابو میبنده*

اهم۱۱۱ تا شییییششششش(با خودشیرینی)

اینم لینک ناشناس اگه احیانا کرمت تموم شد ددی 

*********************************************

RM. kiute.ARMY

13 تا داشت اما چون دختر گل منی معلومه که یازده تا شیش دارههههه😔

لینک نمیختواست عمر منننT^T همینجا تو سایته*^*

https://fazayihaa.blog.ir/post/446
Mahiii
۲۶ تیر ۱۲:۲۸

ددییی یه فیک دیگه عم میخوامممم

وی از کمبود فول فیک داره فیکای قدیمی ک پونصد بار خونده رو دوباره میخونه* 

و خب یه سریاشون حذف شدن و منم پیداشون نمیکنممم

یه فیکی بود ک تهیونگ ورزشکار لود و از اونجایی ک حافظم قد مرغه یادم نیس چ ورزشی فقط میدونم رزمی بود و یه باشگاهی داش بعد کوکم پاشد رف این باشگاهه ب زور جیمین رفیقش و کم کم با ته عاشق شدن و اینا عامااااا تهیونگ یه کینه ای داششششتت اونم مربوط ب پدر واقعی کوک میشد که وقتی بچه بوده فک کنم ب تهیونگ تجاوز کرده بوده ناکس

بعدم کوک ولی فک میکنه نا پدریش باباشه واقعا که یهو میفهمه اونو نو نو نو نو نوووووو

آها کوک یه رفیق مجازی داشت از همون اول که اسمشو یادم نیست و بعد میفهمه که بللللههههه این رفیقه همون تهیونگه خودمونهههه

آره دیگه خلاصه که ددی میدونم خیلی درهم توضیح دادم ولی تو میتونی

RM. kiute.ARMY

در خدمتم خانومی😎

*وی اسم فیک را میداند منتها کرمش آمد

اگه بهم بگی شیش صد و شست و شیش چند تا شیش داره، بهت لینکو میدم😔
kim light
۲۵ تیر ۱۸:۰۱

من بعد از فول شدن ایسی هارت قسم خوردم دیگه منتظر فول شدن چیزی نباشمو همون پارتی بزنم به بدن که یهو اوردوز نکنم

 

اما این پدرصگ هعی چشمک میزنه

هر بار که اپ می کنی

هر جمعه که میاد

هر ساعت

هر دقیقا

هر ثانیه

تو می دونی

نایت افتر نایت

ایل بی فاکینگ یو رایت

 

 

 

اما تو اعتصاب فن  فیکم تا تستامو بزنم!

 

 

اما خودمو برای فول شدنش گول میزنم

 

اما قراره باز منو بفرستن کمپ ترک اعتیاد برای یهویی زدن حجم این فن فیک

 

:)))))))))))))

 

و اماهایی که قراره اما بمونه

 

RM. kiute.ARMY

وای عاشق خلاقیتت شدممممم😂😂😂😂😂😂😂
اره ملافه ها رو هم باید عوض کرد...

عایگووو بچه ی تلاشگرممم:")))

به به😂

یه دوره ی شدید باید به تخت بسته بشه ادم تا ترک انجام بشه!

و اما هایی که بهمون خیانت کردن تا نایت افتر نایت لاوینگمون کنن...
Le235
۲۵ تیر ۱۵:۲۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عررر مرسییی    خیلی دنبال *** *** ******** بودم

*********************************************

RM. kiute.ARMY

خواهش میکنم قشنگممم*^*
Holy
۲۵ تیر ۰۳:۲۷

فیکشن هوس و هیپوکسی تو سایتت داری ؟ :) 

اخه یه جا هست این فیکشنارو میزاره حس کردم ازینجا برداشته 

RM. kiute.ARMY

نه فدات شم ندارمش:"(
Taekookluv_sajedeh
۲۴ تیر ۲۲:۳۰

ددی نمیدونم اگه آدم این قابلیتو داشت که قلب کسی رو واقعا بتونه ببوسه اونقد این قلب مهربونتو می بوسیدم که خسته شی 💋❤️💋❤️

حرفات بهم آرامش میدن ... میدونم این جمله ای که میخوام بگم خیلی کلیشه ایه ولی مرسی که هستی عزیزم 💖

RM. kiute.ARMY

قربونت برم من الهی نفسم نفرماااT^T
مرسی که میزاری باشم عمرم:">
همیشه هستم خب؟ دردت ب جونمT^T
Vkook. Darya
۲۴ تیر ۱۵:۳۷

اوکی ولی حاظر جوابیای تهیونگو نمیتونم :">>>>

اقااا این فیک دلمو برده یعنی چی که پارت بعد پارت اخرهههه 😭😭😭

من نمیخواممم ..

من خیلی وقت نیست شروعش کردم بعد الان تموم شه قلبم میگیره کهههه‌.

ولی نویسنده .. میشه جیمینی کیوتمون رو نکشی ؟

جیمینم گناه داره دیگه عههه 😭🤧

RM. kiute.ARMY

یاران چه غریبانه...
یاران چه غریبانه...
رفته اند از این خانهههه!!
هم سوخته شمع ماااااا هم سوخته پروانههههههههه!!
Taekookluv_sajedeh
۲۳ تیر ۱۲:۲۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** ** 

*** *** *** **** ** **** **** **** * ****** ** **** ** *** ** ****** *** ***** ** *** ** ****** ***** ******* *** ** *** **** **** ****** *** **** ** ***** ***** **** *** ******* *** **** ******* *** ***** **** **** * ** ****** **** ** ** ***** * ****** ** ** ** ** ***** ***** **** ** **** **** ** ** ****** ******** ** *** *

*** *** ** ****** 

*** ** *** ** ***** ** *** ****** ****** **** ** **** ** **** ** ******* ** ** ** ***** ******* ** **** ** *** ** **** ** ** **** *** *** **** ** ** ** ** ***** ** ****** *** ** **** 

******* ** *** ** ** ** ******** ** **** *****

*** ***** **** **** ** ***** **** **** *** ****** ***** **** **** *

****** ** *** ** ** **** ***** ****** *** *** *** ***** ** *** ** ** * ****** ** *** *** *** *** ***** ******

** *** **** **** *** ***** ** **** ** *** ***** *** *** ** **** ** ** **** **** *** ** ** ****** *** *******

** *** ***** ** **** **** ******

RM. kiute.ARMY

های قربونت برم نبینم غمتو:"(
مسلما تو هیچ تقصیری نداری بیبی. فقط حست رو گفتی اما خب..جای بدی گفتی:"( الان چون شدیدا گارد دارن اونا هم دیگه چشمشونو بستن و د بسم الله به گفتن:"(
Vkook. Darya
۲۱ تیر ۱۷:۵۴

اره دقیقا ببین دد من چنین ادم صادقیم اگر ریدرام درد بکشن بابت اپ اون دردو به خودمم میدم 🥲💔😂😂

 

کلا وایب فیکای اون زمان>>>>>

البته میدونی .. هرچیزی قشنگیای خودشو داره ..

فیکای این دوره هم زیادی خوبن :">

RM. kiute.ARMY

کم کم باید تندیست رو درست کنم بزن وسط سایت یه میدون هم بزنم به اسمت. حجت الفیخوانان واآرمیون، دریا مدضعالی😔☝️

وای آره موافقم باهات:")
کلا انگاری هرچیزی یه خوبی باحال داره که فقط مال خودشه:")))
KIM ROSE
۲۱ تیر ۱۵:۲۱

سوووووو پرتییییی

جیره بندیش کردم برا هر روزم🥲روزی یه پارت

*دد استادمون گفت مسابقه استانی دارم حالا نمیدونم راست باشه یا ن ولی من خر ذوق و پر استرس🥲*

RM. kiute.ARMY

خوشم میاد استراژیک داری😔
*وای جدا؟؟؟؟ مبارکه عاقاااا برو بزن تو نواحی پایین تنه اشووونننT^T
Le235
۱۹ تیر ۱۰:۴۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی تو لینک *** *** ******** رو داری؟😷 اگه داری میشه بیدیش

RM. kiute.ARMY

لینک ناشناس بده تا بهت ارسال کنم نفسم*^*
Vkook. Darya
۱۷ تیر ۱۶:۴۳

اوکی اوکی بعد یک هفته انتظار پارت جدید اومد:">>>

اول که قلبم برا رابطه ویکوک نمیتونه .. بیاین راجبش حرف نزنیم چون بدون حمله قلبی نمیتونم ازش بیرون بیام ..

دوم اینکه یعنی چی خیلی دیگه نموندهههههه ؟؟؟ نمیشه که هنوز خیلی زوده باید مونده باشهههههه 🥲🥲🥲💔💔💔

RM. kiute.ARMY

امان امان آی امان بو پارت لاری اَلین د آمان آمان آی آمان بو پارت لاری الین د😔
M
۱۵ تیر ۰۰:۴۹

اونییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

دونگ سنگ کوچولوت (که من باشم)رو از انتظار نجات بده

کی بقیش میاددددددددددددددددددددددد

فاک×۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹به خرداد

دندونام رنگ مو هام شد انقدر سر انتظار  برای پارت جدید شکلات خوردم

 

RM. kiute.ARMY

بیا بغلممم قربونت بشممممممT^T
بقیه اش رو کانال باز بشه و گمرک اجازه بده میاد و اپ میشه😂
میانهههه:">
KIM ROSE
۱۲ تیر ۲۱:۴۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 *** ***** *** ****** ****

**** **** ****** **

** **** ***** **** **** ***** 

** *** *** **** **** ***** ** *** **** * ** **** *** ***** 

** **** *** *** ****** **** *** ** ***** *** *** ** ***** **** *** ***** ***** ***** **** ***** ********* 

***** **** ***** ** **** ** ***** ***** ***** ***** *** **** **** *********** 

***** **** ****** ***** 

** **** * ** ** ***** ***** **** **** ***** ****** **** ** ***** ***** 

**** *** ******* ******* *** ****** **** * *** ***** ******* ***** *** ** **** *** ***** ***** ***** *** ***** **** ****** ** **** * ******** ** *** **** *****

*** ***** **** *** **** ***** * **** *** ****** ** ** *** *** ***** *** *** ** *** * ** ***** **** *** * **** **** * ****** *** * **** *** **** ****** ** *** *** ******* ** ****** *** ***** ** **** **** ****** ** ** *** ****** ***** ** *** ****** **** *** ****** * **** **** ***** ********* * ** *** ****** ***** ******** **** *** 

*** ******* **** * * ****** ****** *** *** **** ** *** ***

*** *** ******* ***** * ******** ** ******* ****** *** ** ***** *** ** ** ** ******* * ** **** ** ***** *** *** ** **** ***** ***** *** ** ***** **** *** * ****** ** ** * ******** ********* **** * ** ******* ***** *** ** **** ***** ***** ****** ****** * ********** ** **** * ** ***** ***** ******* *** ***** *** ** *** *** *** ** ********** * **** **** ****** ***** ** *** ** ***** ** ***** *** ***** ** **** ****** ***** ***** *** ****** ** ****

** **** ***** **** ** ***** **** ***** * ***** ** ********** ** *** *** **** ****** **** * ** ***** *** *** *** ***** ** ** ** *** *** ******** **** * *** ** * *** **** ***** ** **** **** ** ******* * **** ** ******* *** **** *** *** **** **** ** ******* **** ** ****** ***** ****** ***** ** **** ***** ** *** **** ***** ***** **** * ** ****** ** ** ** *** *** ** **** *** * *** ********* **** ***** **** *** ******* ** ***** ** * *** **** ** *** *** *** ******** ******* *** *** *** ***** **** ** ******* **** * ** ***** ***** *** ** **** *** ***** * ****** * ***** ******* **** ***** **** ***** * ****** **** * ***** *** ****

**** **** * **** **** *** ***** * **** **** ***** *** **** *** **** * * **** ** *** **** *** ******

** **** **** **** ***** ** ******* *** **** *** *** ***** *** ** ** ** **** *** **** *** 

**** ****** *** * **** * ***** ** *** ** **** *** *** * **** ***** *** **** *** ***** **** * ***** *** *****

** **** **** ********* ***** ****** *** **** *** ** ** ****** **** * **** *** ** **** **** ***** ** *** **** * ** **** ******* 

RM. kiute.ARMY

ای من بگردمت که عزیزم دردت به جونم:))
نبینم غمتو من فرشته...
میدونی، واقعا هیچی تقصیر تو نیست و اتفاقا باید خودخواه باشی.
اینجاست که باید داد بزنی و تشر بیای...مگه چند سالته؟ مگه چقدر گناه کردی که مثلا بخوای تاوان هم بدی؟
ارزش خودت رو بدون. تو واقعا با ارزشی و مسلما حق شادی زیادی داری:")
تموم خوشی های دنیا باید مال تو باشه. مگه چی میشه؟
وای خودتو داشته باش. سخته اما کم کم به خودت یاد بده بقیه برات محو شن:)
برای خودت زندگی کنی حتی اگه سخت باشه شادی خودت رو پیدا کن.
نزار این حق رو ازت بگیرن عمرمT^T
تو بهترینی، هیچی هم کم نداری از بقیه...فقط به خودت زمان و فرصت بده...به خودت جرات بده داد بزنی.
ای من قربونت برمT^T
بهشت خود تویی میدونی؟:")
KIM ROSE
۱۲ تیر ۲۱:۲۱

هلو و و

ددی ی ی

عادیه من چیزی برا گفتن ندارم فقط اومدم کامنت بزارم برم؟؟؟ 😔😐

یه توف دارم فلفلیه میزنم هوا زمین میره من اون توفو داشتم مشقامو خوب ننوشتم مامیم بهم غیدیـ نداد یه توف فرفری نداد👍🏻🗿

ها یادم اومد تو کامنت بعدی میگم(مود تو: بیا برو تو کیوچههه بچه کووووچولو) 

RM. kiute.ARMY

های ی ی
عزیز زیز زیز
خداقوتتتت😂
تهش سد اند تموم شد شعره😂
نخیرم منو شایعه پراکنی نکننن😔
Faty
۱۱ تیر ۲۲:۰۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی فاطیم ممنون میشم برام بفرستیش😘

 

 

*********************************************

RM. kiute.ARMY

سلام عسلممم چشمممممم*^*
Lilith
۱۰ تیر ۱۷:۰۶

دَد ،یه فیک مشابه به استکهلم نداری ..؟

RM. kiute.ARMY

نه دورت بگردم مثل اون ندارم:"(
اصن رو دستش نیست لامذهب...
Vkook. Darya
۱۰ تیر ۱۳:۴۶

عه وا دد از کجا فهمیدی به خاطر اون بود ؟🤣🤣

 

ولی نه واقعا به خاطر اون نبود خیلب وقت بود چشممو گرفته بود دیگه منم اتیش زدم به همه چی شروعش کردم ..

ولی الان پشیمونم چون باید یک هفته صبر کنم تا پارا جدید 😭😭😭 

اوکی ولی خیلی از داستانش خوشم اومد خیلی روند جالبی داره و اینکه اره قلبم 🤧

نمیدونم چرا بهم وایب فیکای خوناشامی سه چهارسال پیشو میده 🥲🥲 خیلی دوستش دارمم :">>>

 بعد مدتها یه خوناشامی هم نصیب من شد  خدایا شکرت 😂🤧🥲

RM. kiute.ARMY

چون من خودم کثافت کثافت هام😔😂😂

اره اره منم اولین بار که اومد قشنگ اینطوری بودم که داشتم آروم شلوارمو جر میدادم تو تنم:">>
خوشم میاد خودت هم درد ریدر هاتو میکشی😔 عادل ترینی به ولله😔
وای اون فیکای چندسال پیشِ فانتزی:")))))))))

بپر نماز پشت سایت به اقامت خودم خوشگله😔
ته ته
۰۹ تیر ۱۴:۲۷

سلام ددی قرار بود بعد امتحانا ادامه فیک either me or you بیاد 
چرا کلا حذف شد؟

RM. kiute.ARMY

سلام نفسمممم!!
والا برش داشتم تا فولش بیاد:">
اسم منه گلپرییییی
۰۹ تیر ۰۲:۰۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

شستم به ** رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

به چوخ رفتتتتتتتتتتت

 ولی جدی تولدت مبارک ایشالا کنسرت نصیبت شه بری کره با ی اوپای خوشمل ازدواج کنی 10 قلو بیاری

دیگه بسته منظورم بس توعه

همیننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

RM. kiute.ARMY

قربونننننننن شستتتتتتتت برم منننن عمرممممممم ممنونممممم:")))))))
خیلی خیلی مرسیییی جون دلمممم فدات بشممT^T تولدم 16 تیره اما وقتی سریع تبریک بهم میگن خیلی خوشحال تر میشممممT^T
من نوکر خودت و دعای خیرتمممم😂😂 تو هم باید باهام بیای هاا!!
Vkook. Darya
۰۷ تیر ۱۱:۳۹

خوب دیگه وقتشه استین بالا بزنم شروع به خوندنش کنم :">>>>>>>

خیلی وقته میخواستم اینو بخونم ولی هی نمیشد باتت .. بلاخره دیگه وقتشه 🤧🥲

RM. kiute.ARMY

آستین تا گردنننن!!!
نگو که کامنت ها رو خوندی و با اون کامنتی که گفت توش اسمات داره، قصد خوندن پیدا کردی😔
*وقتی میخوای صحنه سازی کنی برای نویسنده ی مظلوم
Faty
۰۶ تیر ۱۳:۴۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددیی فاطیم نمیدونم چجوری باید پیاماتو ببینم یه جا دیگه هم پیام دادم ولی معلوم نیست ددی تو فول ****** * ***** **** *** ***** ****** میخوامش😭 اگه داری میشه برام لینکشو بزاری؟

RM. kiute.ARMY

سلام عسل من خوبی تو؟*-* اومووو کیوتممممT^T اره دارم لینک ناشناس بده بفرستم برات*-*
Nothing
۰۵ تیر ۱۳:۲۱

ببینین کی ضایع شده چون دقیقا همون ص اول اسمات یونمین بود؟ D:

اره من *بقول کوئرنسیا ترکوندن بمب شادی*

ایح ایح🙂💔

RM. kiute.ARMY

خوشم میاد نویسنده میره سر اصل مطلب😔
اسمات هم هست تو ژانر ها؟
Nothing
۰۴ تیر ۲۱:۵۴

با این دو دست کوچکم دست میبرم پیش خدا

با دل پاک و روشنم دعا کنم دعا دعا(درسته دیگه:/؟)

:

خودایا موتشکرم ازت ک پارت ۱۰ اومد *سجده*

....

این پارتو نخوندم ولی از الان میدونم مود نویسنده تو این پارت بازم اینجوریه که :خب بچها اسمات یونمینو بزاریم برا پارت بعد😔📿

داخل پرانتز:این همون از شنبه ایشالاس فقط ورژن دیگه شه 👍

RM. kiute.ARMY

احسنت دختر گلم احسنت😔

سجده سنگین برو دوبار! من سه بار رفتم!

ان شا الله یه نام نامی یزدان😔
داخل پرانتز: باما انواع ورژن هارا تجربه کنید.
kim lila
۰۱ تیر ۱۳:۵۲

میخوام به صورت فضایی برات تولد بگیرممم. با شیر موز مجانییی(*^*)

RM. kiute.ARMY

من خودتو میخوام شیرموز وسیله است😔
kim lila
۰۱ تیر ۱۳:۴۲

جدییییی؟ تولدت کِیه؟

RM. kiute.ARMY

16 ام تیرماه ننه ام منو به جهان گشود😂
kim lila
۳۰ خرداد ۱۷:۴۱

بلاخره کامنت باز شددددد

یعنی ص.گ بگیره خرداد رو

ددی جونم چطورییی؟

ددی یه سوال... دختری یا پسر؟ و اینکه چند سالته؟ اگه دختری میخوام اونی صدات بزنمم (*^*)

RM. kiute.ARMY

گشودمممممممT^T
خرداد واقعا بخاطر امتحانات بدنام شده...
تو خوبی عشقققق دلمممT^T
دختر بیدم دارلینگ*-* تیرماه 20 سالم میشهT^T البتهههه عمرمممممممT^T
هاشم جانگ
۲۲ ارديبهشت ۲۳:۵۴

آهنگ های آریانا گرانده در مورد این که در کلاس های آموزشی با هزینه زیرنویس فارسی فیلم ها در ایران این است که از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی شهر را رسم و به همین خاطر به خاطر اینکه در وسایلت سلام حدیث جون پارت جدید عالی عالللیییییییی عالی بود و در این دنیا که هستی برات از این به معنای آن است که در این زمینه به این ترتیب در کلاس درس خوندن و خیییلی و به همین خاطر نشونش سلام 90 در این دنیا که هستی برات از این به متنی که کپی می کنید به صورت خودکار اینجا نمایش داده می شودمتنی که کپی می کنید به صورت خودکار اینجا نمایش داده می شودمتنی که کپی می کنید به صورت خودکار اینجا نمایش داده می شودبرای حذف کلیپ ها، آنها را بلغزانیدمتن ها توسط پین کپی شد تا بعد از 1 ساعت منقضی نشوندبرای حذف کلیپ ها، آنها را بلغزانیدبرای حذف کلیپ ها، آنها را بلغزانید

من یه بار یه کاری کردم و به خودم افتخار میکنم شما لیاقت سلام خانم جلالی جان وقت بخیر ببخشید مزاحم شدی حالمو بهم زد. 

خودم خودمو لو دادم و هشتگ گزاشتم توی توییتر 

 

نه نمیشناسم 

 

سلام خداحافظ

 

من مردم از خنده غش کرد سلام 

من مردم را رسم الخط می‌کنم 

شوگا با من دوسته ولی با دخترش قهر کرده

جین هیونگ در کلاس های درس شرکت کرد.

شکر شکر نیشکر 

شکر شکر نیشکر

این جیهوپ سلام ویژه به آن هوسوک رساند. 

این چون اون 

اون چون این

هی زر زر 

این سلام خانم جلالی جان وقت و هزینه این ماه را رسم است سلام خانم دکتر شبتون بخیر سلام خانم جلالی صبح بخیر و شادی را در حالت مایع دو سوم از شوگر را در کیک یزدی میریزیم و شوگای یزدی به دست می آید 

 

RM. kiute.ARMY

خوشم میاد آریانا داره میره سراغ سبک نقد اجتماعی😔

ببخشید مزاحم شدی حالمو بهم زد>>>>>>>>>>>>>. مود

نه بشناس😔

چرا رسم الخط میکنی مردم آزار؟😔

رابطه ی دختر پدری رو بهم زدی؟😔

شوگای یزدی...دلم خواست امتحانش کنم............................
(Honey) شکلات تلخ
۱۸ ارديبهشت ۰۹:۱۴

همین الان تهیونگ به شدت مشغول آلبوم شه و هم خودش و هم استف ها سخت تلاش میکنن که آلبومش لو نره تا زمان انتشار. 

مین وایل منی که چندماه قبل انتشار آلبوم، توی خواب اهنگای آلبوم شو گوش میدم😂😂😂🤣🤦🏼‍♀️😎😎😎😎😎😎😎😎

 

RM. kiute.ARMY

پس کدامین قدرت های هانی را انکار میکنید😔😔😔
(Honey) شکلات تلخ
۱۸ ارديبهشت ۰۹:۰۹

سلام ددی امیدوارم حالت خوب باشه. 

وایییی ددی یادته بهت گفته بودم خواب آینده رو میبینم؟ 

باورت میشه دیشب خواب آلبوم تهیونگ رو دیدم؟ 

یعنی تنها چیزی که میتونم بگم اینه کرک و پرم ریخت از خفن بودن آلبومش. 

توی خواب فقط دوتا آهنگشو گوش میدادم ولی جوری منو تحت تاثیر قرار داده بود و احساساتم رو برانگیخته بود که نگم برات. 

چیزای دیگه هم از آلبومش دیدم تو خوابم که نمیگم فعلا تا زمانیکه آلبومش بیاد. اگه خوابم با واقعیت مطابقت داشت میام میگم.

واییییییی. از بین آلبوم پسرا فقط آلبوم یونگی بد موقع وسط آزمون و امتحانا منتشر شد. آخه چرا؟

ولی واقعا صمیمانه از تهیونگ و جونگ کوک ممنونم که تابستون به بعد آلبوم هاشون رو منتشر میکنن. 🌺🌺🌺🌺

 راستی دیشب علاوه بر آلبوم تهیونگ یه چیز دیگه هم از آینده دیدم که اتفاق افتاد. چیز زیاد مهمی نیست ولی خودم تعجب کردم از شدت حق بودن و اتفاق افتادنش😂

چند روزی بود که باز ویپی آن و پروکسی ها م لج کرده بودن و هیچ جوری وصل نمیشدن. دیشب خواب دیدم که پروکسی ام وصل شده و دارم تو تلگرام اخبار پسرا و کلیپهای کنسرت یونگی رو نگاه میکنم.

صبح که بیدار شدم به امید اینکه اتفاق بیوفته گوشیمو آنلاین کردم و بلههههه وصل شد!!!! 😂😍😍😍😍😍

RM. kiute.ARMY

سلام وجودم تو هم همینطور عزیزمممT^T
اره اره!
شتتتتتتتتت عهامثبعضثملعقصنعثقالن!!
فقط امیدوارم یه آهنگ الکتریک تو سبک ست می فری و یا آهنگ جز تو سبک اسوی و آهنگ های فرانک سناترا داشته باشه....
وای وای آقا بلوتوث کننننننننننننT^T
بگو های نوت توی آهنگش کشید؟:"))))
تنظیم موقعین یونگی بد بود😂
واقعا منم دست و پا بوسشونم.
ترخدا به من بگووووو به مولا سان میکنمممم من از فضولی میمیرمممم😂😂
واییییییی من بگردمت الهیییییییی😂😂😂😂 وای خداااا ببین جوون ها توی این مملکت دارن دست و پا میزنن😂😂
الهی شکررررررررررر😂😂😂
Q. Moon
۱۷ ارديبهشت ۱۵:۴۳

مونو هیوووووووونگ

دستم به شرتت!!!

نه تنها دچار رایترز بلاک شدم... امروز عجیب تو فاز چیزای ترسناکم... احیانا فیکی.. مینی فیک.. چندشاتی وانشاتی.... چیزی تو پاچه ت نداری رد کنی اینور؟ :))

RM. kiute.ARMY

جون هیونگگگگگگگگگ؟؟
شرتم شله آروم بکشی ها😔
اوووه لالا پس زدی شبکه سه برنامه شوک؟T^T
والا من میزارم و امیدوارم نخونده باشیشون:")
پ.ن: اونایی رو گذاشتم که کامنت هاش رو یادم بود

https://fazayihaa.blog.ir/post/1743

https://fazayihaa.blog.ir/post/1517

https://fazayihaa.blog.ir/post/1569

https://fazayihaa.blog.ir/post/1156

https://fazayihaa.blog.ir/post/1172

https://fazayihaa.blog.ir/post/1146

https://fazayihaa.blog.ir/post/439
TOTO
۱۶ ارديبهشت ۱۵:۴۷

چه کسی می تواند در چنین شبی به کنسرت پدریونگی رود

ریا نباشه خداییش فقط دنبال یه سایت معتبر و مطمئنم ک بلیط بخرم و نمیدونم باید ب کی بگم و از کی بپرسم🙂

RM. kiute.ARMY

فروش آنلاین که سایت ها بسته شد و الان حضوری توی گیشه ی محل کنسرت فروش دارن:">
از اون ور بخوای بخری باید یه صرافی آنلاین پیدا کنی یه جوری پول بریزه برای حساب سایت فروش ک بتونی بخری.
TOTO
۱۶ ارديبهشت ۱۵:۳۸

آهای بنگتن زاده ها من هنوززززز زندم

من از ویس آف کرایم می آیم(خیلی جلوی خودمو گرفتم نخونمش چون میدونستم قرار پارهههه شم ولی نشد ک ایگنور شه) و به مقصدی بسی کمدی و فلاف میرم حتی اگه اسمات هم نبود مشکلی نیس(وی دیگر زیادی هم خوانده)

RM. kiute.ARMY

به سلامتیتتتتتتت!!
به به از سرزمین پاره کننده ترین فیک میای:">

عام فیک پرفکت ایمپرفکت رو خوندی؟
Erika
۱۶ ارديبهشت ۱۴:۳۷

ددی جریان چیه میگن هایب میخواد اعضا رو حذف کنه

کوک تو ایستگاه پلیس دیده شده و...

ددی میترسم اونارو از دست بدم همینجوری هم سر جریان سربازی شون حالم بده 

ددی چرا ادما اینقدر بی رحمن حس میکنم دیگه مث قبل نیستیم 

چیکار کنم...؟

RM. kiute.ARMY

حذف نمیخواد بکنه، میخواد درآمدش رو ازشون مستقل کنه.
کوک تو ایستگاه دیده شده هم گمون کنم فقط در سطح توییت این خبر اومده و رسما اعلامش نکردن.
نگرانیت عادیه بیبی اما ترسیدن و دست روی دست گذاشتن چیزی رو از پیش نمیبره؛ آینده معلوم نیست گذشته هم گذشته، پس توی زمان حال تمام تلاشمون رو میکنیم تا بهترین باشیم.
نگران نباش، اعضا تا همیشه به اندازه ی معنی ههمون "پرپل یو" مارو دوست دارن و بهمون اعتماد دارن و متقابل هم ماها:">
هاشم جانگ
۱۵ ارديبهشت ۲۰:۱۷

ددییییییییی ددییییییییی یی 

دیروز توی شیکاگو هوا خیلییییی گرم بود و پدر یونگی داشت با بادبزن خودشو باد میزد.

بهش گفتم آقای مین من از دخترتون خوشم میاد.

اونم عصبانی شد. نامردی نکرد دمپایی ابری قهوه ای رنگشو که طرح شوکی داشت در آورد و پرت کرد به سمتم. ولی من جاخالی دادم. یهو با بادبزن بهم حمله ور شد گفت یه کلمه دیگه حرف بزنی این بادبزنو تا ته میکنم تو حلقت. حواست به حرفات باشه وگرنه اخراج میشی.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پدر یونگی نمیدونه دیشب یواشکی با دخترش ملاقات کردم🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

واییییییی دخترش هنوز دو دله. ولی همینم خوبه که از جواب منفی به دودلی رسیده.

یکم دیگه صبر کنیم و ز غوره حلوا سازیم، جواب مثبتو از(honey) شکلات تلخ میگیریم.

 

 

RM. kiute.ARMY

اوه لالا...پس یواشکی پشت سر گنگستر شهر دگو و دگر اقصا نقاط جهان با دخترش میپری بلا؟😔

یکم دیگه ادامه بدی سه کیلومتر تا جواب مثبت مونده😔

و منم موزم رو از مراسم عروسیتون میگیرم😎
هاشم جانگ
۱۵ ارديبهشت ۲۰:۰۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام عزیزم ممنون لطف کنید شما هم مبارک باشه که و به همین خاطر نشونش سلام عزیزم خانم جلالی جان وقت شما را رسم الخط سلام حدیث جون مرسی گلم بخشید و بهت زنگ زدم که در این دنیا را به تو نمی‌دهم و به همین خاطر به این نتیجه رسیده اند و که از این رو به رو شد که به من بده تا از طریق سایت باشید که این کار رو با این حال در این زمینه را رسم و به یه جایی به بعد حساس است سلام حدیث جونم پارت امروز خیلی خوب بود عالی بود انقلاب در دیدار جمعی از دانشجویان و دانش آموزان را در حالت جامد است سلام حدیث خانم عالی انقلاب و امام جمعه موقت تهران.

من مردم از خنده غش کرد که به من معرفی کرد تا در صورت امکان پذیر است و این در حالیست سلام خانم دکتر شبتون بخیر و خوابهای شادی را رسم است که در کلاس های شیمی مواد غذایی را رسم و در نتیجه این پارت های آخر ناراحت بودم که با این وجود ندارد که این کار رو می خوام که از این امتحان میگیرم کردم به جای میمیرم از آن استفاده می کنند شود سلام خانم دکتر شبتون بخیر وقتتون و به یه جایی به نرسم نمیتونم بیام و جوابشو سلام عزیزم باشه و تنتون سلامت باشی و سلام خانم جلالی جان شبتون بخیر خانم جلالی در این مورد را به تو نمی‌دهم و به.

من ر*دم تو خانم جلالی که هیچ جوره از کیبوردم پاک نمیشه. لعنت به آموزش مجازی که همه بچه های کلاسمون، کارمون شده‌بود این سلام خانم قزمیت وقتتون بخیر. خسته نباشید خانم قزمیت.

اتین خانم جلالی هم یه معلم زیست اسکل بود که ه رو از ح تشخیص نمی‌داد و رید تو آینده 30تا دانش آموز با اون درس دادنش.

حالا بچش که کلاس اوله با خواهرم همکلاسیه.

توی گروه درسی شون پرسیده بودن امتحان از کجا میاد؟ معلمشون جواب داده درس آخر. 

بعد این معلم زیست ما پیام داده درس آخر یعنی کجا؟؟؟! 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️وایییی میخوام سرمو بزنم به دیوار. آخه آدم انقد اسکل؟؟ 

این درس آخر رو تشخیص نمیده حالا بیاد رونویسی و همانندسازی دی ان ای رو برامون تدریس کنه؟؟؟؟

واییییی واییییی شانسو ببین چه کسی می تواند در چنین شبی به کنسرت پدریونگی رود

من یه آرمی ها و یا در انجمن های ترفندستان به صورت خودکار اینجا خودکار در مورد این موضوع را در حالت مایع است که از این رو هم به عنوان یک مثال در این زمینه وجود ندارد داره به این نتیجه رسیدم  میوه رسیده است و در این زمینه وجود ندارد و این در حالی که این در حالیست 

RM. kiute.ARMY

ولی از سلام عزیزم نباید به امام جمعه ی موقت تهران کشیده میشد😔

فقط بند دوم؛ در این مورد را به تو نمیدهم و به😂

وای منم توی کیبوردم اسم کامل خودم با پسوندمه😂😂😂 خیلی سمه که هنوز شماره ی کلاسم هم توی کیلبورد ک.صخلمه...
چرا؟ بد درس میداد؟
آخ آخ اون بچه رو ببری پشت مشت مدرسه...😔
حس میکنم هول شده😂😂
با کمال احترام؛ بله.
اون بنده ی برگوزیده ی خدا کیست؟:))))
واقع موضوع در حالت مایع است و قابلیت باروری دارد...
...
۱۵ ارديبهشت ۱۸:۴۸

سالامممممکم ددددددییییییی 

میگم فیک خون آشامی داری؟

باکلاس باشه خیلی باکلاس باشه

راستی ی فیک بگو فول اسمات باشه میسی ددی ژونم:+

RM. kiute.ARMY

سلامممممم به روی ماهت مادددددرررT^T
والا من زیاد خون آشامی نمیخونم برای همین کلا سه تا دونه بیشتر نمیشناسم:">
باکلاسه باکلاسه😂

https://fazayihaa.blog.ir/post/449

https://s12.picofile.com/file/8399464668/4_5913498199347169109.pdf.html

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/07/13/The-Shape-Shofters

فول اسمات...یه فیک دارم تیچ می، خوندیش؟ کوکوی ئه. اگه نخوندیش لینک ناشناس بده برات بفرستم.


Eli Y.M...V.K
۱۳ ارديبهشت ۲۱:۲۶

سلام ددی چطوری تو درسا دانشگاهت موفق باشی اوک درک میکنم

ددی چند تا فیک از آنجل(Angle) سراغ داری؟

یوکی تهکوک نداره؟...

نمیدونم ولی علاقه خاصی به یوکی دارم همه فیکاشو خوندم ولی تهکوک ازش گیر نیاوردم تهکوک بدنم افتاده...

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردمممT^T والا دانوشگه نمیرم اما مرسی نفسسسT^T
نه والا:"(
یوکی کلا یونمین مینویسه😂 اما توی آرشیوش فیک دراگون تهکوک بود
⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪
۱۱ ارديبهشت ۱۹:۴۵

فدای ت عزیزم

RM. kiute.ARMY

خدا نکنه دلبرممم*^*
Nothing
۱۱ ارديبهشت ۱۴:۴۶

سلام میخواستم ی نظری درمورد پارت سه بدم...

یک قسمتی از پارت سه گفته شده که مرکز اهنربا قدرتش از بقیه قسمتا بیشتره..

میخاستم بگم ک مرکز اهنربا خاصیت مغناطیسی نداره اصن و قسمتهایی ک خاصیت بیشتری دادن در واقع قطب های اهنربا هستن.

همین...D:

RM. kiute.ARMY

سلام سلام دلبرم*^*
عایگو عایگووو حالا شاید نویسنده منظورش یه آهنربای خیالی باشه که وسطش گیرایی دارهT^T
همونی که میخواد بره بادیگارد تهیونگ بشه😐😑😐
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۵۱

ددیییییی

الان رفتم تو آرشیو کارات...

چشمت روز بد نبینه عین سگ بغض کردم😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢

یکم چیزای شاد بزار 

حالم خیلی بدههههههههه

پخش کردن آهنگ عایم فاکیگ لاونلی همراه با یه قر کوچیک در کمر😎

 

 

ددی مودی بودنمو میبین وجدانن😂😂

RM. kiute.ARMY

جونمممممم؟؟؟
نههه دور از جوننننن:")))
بخدا شاد هامو گذاشتم ها😂😂
دردت به جونم:">
یه شیک هم برو دل منِ پدر پیر رو شاد کنی😔

بسیار عالییی😂😂😂
اوژنی
۰۷ ارديبهشت ۱۱:۵۵

هی هیونگ زیبام 

صادقانه بگم نیومدم برای اینکه چیزی بخونم چون نه شرایطش دارم و نه حوصله...

 

فقط میصت بودم اومدم حالت رو بپرسم زیبا رو

حالت خوبه؟؟

مراقب خودت باشاا

RM. kiute.ARMY

جان دلم عزیزم*^*
ای من قربونت برم چیشده عمر من؟:")

فدا میص بودنت:"))
خوبم...اگه خوب باشی!
تو هم باش ک من باشم جان دلم:")
Eli Y.M...V.K
۰۱ ارديبهشت ۱۸:۵۹

ببخش ددی همش دارم زر میزنم ولی نمتونم جلوخودمو بگیرم

میگم طبیعیه که امتحان دارم یه کلمه هم نخوندم دارم همش اینجا ولی میچرخم؟

طبعیه یه فیک رو دو هزار بار بخونییی؟؟؟

جون تهکوک

RM. kiute.ARMY

عه زر چیه بچه سایت خودته-_-
کاملا طبیعی و بدون مواد افزودنی😔
مسواک کوکی:)
۰۱ ارديبهشت ۱۳:۲۰

میگم فقط من اینجوریم یا بقیه هم مث منن؟ میخوام بخونمش چون خیلی وسوسه انگیزه پدصگ ولی منتظرم فول شه😂

RM. kiute.ARMY

خیلی طول میکشه هاااا😔
(ستاد از درس و زندگی انداختن)
💜BTS shadow
۰۱ ارديبهشت ۱۱:۱۳

حس قدرت میکنم که تا اخر داستانو خوندم و شما نخوندید🤟😎😎😎😎

حس شما نسبت به من چیه 😁🤓😆

RM. kiute.ARMY

وی آی پی؟؟ الان داری دلمون رو آب میندازی ای نامرد😔
قشنگ عوامل پشت صحنه ای😔
Vkook. Darya
۰۱ ارديبهشت ۰۳:۱۲

وای ولی جدا فیکای جدیدی که داره توی سایت اپ میشه خیلی خوبننن ..

دلم میخواد همشونو بخونمم ..

اینو هم که دیگه نگمم .. اینو بایددد بخونم 🥲🥲🥲🥺 

 

RM. kiute.ARMY

ماشالله همه انقدر خفن شدن تو نوشتن که دلم میخواد از این شهر برمممممT^T نامامقبنتاصثمقلتس
از واجبات کفایههههههه!!
⫷ ـ؋ـهیمه ⫸ ♪
۳۱ فروردين ۲۳:۵۶

خسته نباشیی

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی جون دل مننننT^T
Arina Army
۳۱ فروردين ۲۳:۴۲

ام سلام دد جونم

میگم یه فیک قدیمی بود تو سایت ، پلی به گذشته هرچی گشتم پیداش نکردم حذفش کردی؟

RM. kiute.ARMY

سلام دلبرکم*^*
بله بابت اینکه گمون کنم فصل دومش نیومد:">
💚💜sogijin💙💖
۲۹ فروردين ۱۸:۳۱

از اوناست که فقط باید باهاش عرررررررررررر زد والسلام نامه تمام💖💖💖💖💖💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜

RM. kiute.ARMY

حقققققق نگووووووووووT^T
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۲۷ فروردين ۰۳:۱۹

واییی بالاخره ی فیک پیدا کردم پارتی باشه خفنم باشه🤪 اخه فول بخوام بخونم کارش به ی روز نمیکشه🥲😂 قشنگ مودم اینه فیک بخون خواب نداریم درسم درک😂😂 بموسا ک همینههههه😂😂 کنکور؟ من؟ سال بعد؟😂😂 از مهر استارت میزنم واسه کنکور تا قبلش خودمو با فیکا خفه میکنم😂😂 برم خودمو با فیکا خفه کنم😂😂عا راستی خسته نباشی من جای تو خسته شدم حوصله میخواد اینکارا🗿 (راستی محدودیت سنی باید رعایت شه؟ حتی اگه مهم نباشه واسه طرف؟ من سایت رو ب خواهرم و دوستاش دادم😂 دوازده سالشه ولی خیلی پایس خدایی .... ولی حاضرم شرط ببندم سه پنجم ریدرا زیر شونزده ان😂😂)

RM. kiute.ARMY

شک نکن خداستتتتT^T  مظلوم دو عالم، درس😂
استراتژیکت خوبه اما شک نکن بعد مهر هم کارت به تزریق میکشه😂😂
قربونت برم جانان سلامت باشیییT^T والا ما که زدیم، دیگه بقیه اش دست شماست ما رو به نواحی پایین تنه دایورت کنید و بخونید😂😂
وای به سرم انداختی بیام نظر سنجی بزارم ببینم ملت چند سالشونه😂
مادر نامرئی ددی
۲۶ فروردين ۱۶:۳۸

من مریضم ک از پارت اول از فیکشن خوشم اند اما بازم منتظر اینم ک فول شه و بعد بخونم ؟

احساس درونی :

( بله یو آر مریض )

خیلی ممنون 

مثلا تو باید طرف من باشی 

(...)

انیویززز 

ددییییی امتحانا از رگ گردن بهمون نزدیک ترنننننن 

گاااد رحم کنننه الله وکیلی 

استقفرلله

دیگه اینکه دوست دارمممم مادر ب فداتت 

RM. kiute.ARMY

نههههههT^T حداقل 70 درصد افراد سایت اینطوری ان😂

امتحان رگ گردنمون شده عزیزم از نزدیکی گذشته:"))
گاد کلا رمزشو عوض کرده مدام دیسکانکتیم😂😂

منم دوستت دارممم عزیزمممممT^T
wolfi (استکهلم فور اوررررررر)
۲۶ فروردين ۱۵:۰۹

پوستر فیک مرا از چند جهت نموووود 

 

RM. kiute.ARMY

از چند جهت؟
با رسم شکل😔
BTS_Shadow
۲۵ فروردين ۲۰:۰۲

بفاک رفتنمون با این فیک بسیار فلمینگ جذاب رو جمیعا تبریک میگم😎

RM. kiute.ARMY

بنر تهنیت رو از خانواده ی رجبی دریافت کردم😎
Ninooooo
۲۵ فروردين ۱۸:۵۰

کنجکاو کنندسسسژ کامان باید تا پارت‌بعدی منتظر باشممممم؟

RM. kiute.ARMY

هر جمعه می آید😂
بهمن بازرگانی (تف تو کنکور)
۲۵ فروردين ۱۶:۵۰

سلام میخواستم درمورد کاور پست نظر بدم اگه اشکالی نداره؟ تصویرش فکر میکنم به فضای داستان بیاد البته من پارت یک رو نخوندم فقط حسم میگه با توجه به خلاصه و اینا ... اما یکم مشکل داره ادیتش به هرحال از این نظر خیلی نمی‌خوام چیزی بگم چون می‌دونم خیلی سخته که بتونی قشنگ چهره یه تصویر رو رو با بدن یه تصویر دیگه مچ کنی اما خب بازم میشه که بهتر باشه یا حداقل از یه تصویر دیگه استفاده شه. به عنوان مثال گوش جونگکوک رو اگه نگاه کنید عجیب بنظر میاد.. جدا از این تصویر بی کیفیته و ابعادشم خوب نیس. عنوان هم به نظرم خیلی جالب نیس هم فونتش هم رنگش هم کلا مدلی که نوشته شده فکر میکنم اگه یه رنگی انتخاب بشه که توی این یک گراند تیره خودشو بهتر نشون بده بهتر باشه و again هم اینجوری نوشته نشه و ساده زیر promised قرار بگیره یا کنارش نمی‌دونم هرجور بهتر بنظر برسه موقع ادیت مشخص میشه. امیدوارم ناراحت نشده باشه کسی که ادیت زده چون من ابدا قصد اینو نداشتم که بگم کارش خوب نبوده واقعا درست کردن یه کاور فیک خوب آسون نیس دهن آدم صاف میشه سر اینکه همه چیو درست تنظیم کنه و .. این تصویر هم حس خوبی داره چهره جونکگوک و تهیونگ مناسب انتخاب شده بنظرم و نگاه تهیونگ روی جونگکوک هم خیلی خوبه . شاید بهتر بود اول تعریف میکردم بعد انتقاد ولی الان حسش نیس درستش کنم خلاصه فقط اینا رو گفتم که یه کاور فیک جذاب تر شاید برای جذب ریدر بهتر باشه چون بنظر فیک جالبی میاد. خیلی پرحرفی کردم شرمنده 😂

 

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماهت عزیزدل منT^T  البته که میشه خوشگل من بالاخره باید نظر باشه که ما بدونیم چند چندیمT^T
عایگوووو هول کردی اره؟😂 فدا سرت هانی T^T مرسی کامنت و البته که پوستر خیلی روی جذب تاثیر داره*^*
حالا ببینیم چی پیش میاد که نویسنده ان شا الله کارش بیوفته روی غلتک و بریم جلوT^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۵ فروردين ۱۴:۱۴

ژون، حیف فردا امتحان ریاضی دارم ولی به درک

(کاورش چقدر درازه)

(ولی خفنه)

RM. kiute.ARMY

وای تهش نباید اینجوری تموم میشد😂😂😂
اره یکمی سایزش دراز شده:">
Vampire
۲۵ فروردين ۱۱:۰۵

اوه

تهیونگ چقدر تو پوسترش ددیه🤤

البته با احترام به جایگاه شما ددی قلبم😌

 

 

 

 

# ومپ

#ددی قبلم❤

#پدر تهیونگ😎

RM. kiute.ARMY

من استدعا دارم تک ومپ قلب من😔😔
K.B
۲۵ فروردين ۰۲:۵۷

ادامش کی میاد 

RM. kiute.ARMY

هر جمعه روز آپشه دارلینگ*^*
bts love
۲۵ فروردين ۰۱:۵۰

کمپین‌سپ‌شیپران‌در‌انتظار‌سپ:)

RM. kiute.ARMY

آن ها شکارچیانی مظلوم هستند....
یک انسان :)
۲۴ فروردين ۲۰:۵۴

کامانننننن

فن فیکشن الله و اکپری کاپلی نمینوشین🥺؟ 

تولوقداا 🥺🥺

RM. kiute.ARMY

اوه نو اوه نو اوه نونونونونونونو
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان