BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن MIELE

✧FULL✧

نویسنده HMA
کاپل ویمین . کوکمین . کوکگی
ژانر روانشناختی . دارک . رمنس . انگست . برشی از زندگی . درام
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 108

   

برشی از داستان: 

خنده ی مستانه و بلندی سر داد و میان خنده های توخالی اش، با غم و شادی توام فریاد زد:

"از جلوی چشمام گمشو!"

اشکی بر گونه های استخوانی و سرخ جیمین لغزید و همانطور که قدم به قدم نزدیک تر می شد با لحن آرام و عاجزی لب زد:

"اگه گم شم، کی تورو توی بغلش بگیره و وقتی موهاتو نوازش میکنه، اشکاتو پاک کنه؟ الان شیدا‌‌ شدی، وقتایی که آرومی کی جز من کنارته؟"

   

🥀⭐️🖤DOWNLOAD🖤⭐️🥀

  

805_vpfe.png   


با دیدن کاپل ها پنیک نکنید شبکه جم نیست😂

واقعا بخونیدش...ناموسا جیگر آدمو خون میکرد از بس که عاشق بودن اما خونه خراب و قودوخ هم بودن:")))

۱۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Kim bora (خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۷:۱۱

وقتی دانلودش کردم و دیدم خیلی آشناس رفتم تو گالریم دیدم بعله خوندم و کلی هم اسکرین شات ازش دارم مودم:🫠

 

 

 

 

 

 

مودم تا فردا صبح:🫠

 

 

 

پوکر تا سر کوچه🫠🫠🫠😐

 

پوکر تا سر خیابون:🫠🫠🫠😐

 

پوکر تا لب مرز:🫠🫠🫠😐

 

پوکر تا وسط سئول:🫠🫠🫠😐

 

پوکر تا دم بیگ هیت:🫠🫠🫠😐

 

پوکر تا نوهیون دورنگ:🫠🫠🫠😐

 

 

 

اوکی بای..:)

RM. kiute.ARMY

خلوص نیت نداشتن همین میشه عاقبتش😔
Kim bora (خیار🥒)
۲۲ مرداد ۱۷:۰۶

به نام خدا میخوام شروع کنم

برام دعا کنید زنده در بیام:)

ولی ناموسا وات ده فاک؟

ویمین،کوکمین و کوکگی باهم؟هولی شت🫠

ددی جانم اتفاقا اصل فیلم ترکیههههههه

اوکی من دیگه طاقت(تاقت؟تاغت؟طاغت؟)ندارم میرم بخونم بای گایززززززز

RM. kiute.ARMY

وضو یادت نره😔

نه اتفاقا بخونیش متوجه بیخ و بن داستان میشی🌚

طاقتT^T خدا به همراهتتتتتتت!!
Jinjuo
۲۱ مرداد ۱۶:۱۶

قودوخ هم بودن:")))

قودوخخ

قودوخخ

قودووخخ

فک کنن نباید ضایع کنیی

باباااا ددیی ناموصا زیر دیپلم حرف بزن:/😂

این ک گفتی بیشتر منو یاد دوغ انداخت😂

RM. kiute.ARMY

نه قودوخ یه اصطلاح تورکی ئه😂
یعمی کره بز...توله..و بچه ی گوزفند و ... کلا با انواع نوع لحن، معنیش میتونه دلسوزانه، شوخی و یا فحش باشه😂
Melina
۱۹ مرداد ۱۳:۱۸

سلام اینجا کجاس؟😑

RM. kiute.ARMY

سلامممم عزیزدلممم*^*
کجا میخوای بری؟😔
کورا
۲۷ تیر ۰۶:۳۹

اوکی ولی اسم من شیداعه چرا وقتی خلاصه رو خوندم خرذوق شدم؟:)))))))

VK 🐻🐰

ای جان ای جان😔😂
پریا نگبان جنگل بنگتن بویز با پانداااش
۰۷ ارديبهشت ۱۶:۲۵

سلام  نگهبان جنگل بنگتن بوی خرف میزنه همونی که بخاطر ی فیک  که حضور ذهن نداره زیر پاش علف سبز شد و با  پانداهاش منتظر  مینشستفک کنم سیک بوی بود 

دوماه تا کنکور امتحانات نهایی موندههههه عر 

دعا کنید وافعا من  از اوایل دبیرستان با اینجا اشنا شدم و ۴ ساله اینجام پیشتون 

خستم حال با خوندنو نخوندنو اینا ددی  دیگه خودت بهتر میفهمی 

برام دعا کنیدددددد کلی ففیک تو سایت جمع شده بخونم فکرشو کن بعد  ۶ یا ۷ یا بیشتر اوموم اینجا هق 

😑🤝 

دعا کنید دیه منم دوماه دیگه میخوام فیک بنویسم با ایدهای نابم 😂

RM. kiute.ARMY

پریای من:))))) کجا بودی تو؟ چشمم به سایت بود...
دعا میکردم حداقل سیک بوی بیاد که بازم کامنت هاتو ببینم:")
فقط دوماه لعنتییییی!!
میکنم دارلینگ...بازگشت همه ی شما باید به سمت من باشهههه😂😂
هوم چه جورشم:"))
دعا میکنم شدید! فقط موفق شی و خوشحالیت رو ببینم:")
اخ جون در خدمت باشیم مشتی😂
Mahshid
۰۷ ارديبهشت ۱۳:۴۱

سلام ددی، منو یادت میاد؟

نمیدونم چرا اینو گفتم، فقط خواستم سر صحبتو باز کنم😅

آیا میدانستید اینجانب هفته بعد آزمون داره، دو ماه دیگه هم کنکور داره و داره از استرسو فشار دهنش سرویس میشه؟!😂

دیگه واقعا زده بود به سرم، هر جور شده باید از کتابام فاصله بگیرمو اومدم اینجا و این فیکو خوندم و... چقد قشنگ بود، چقققققد قشنگ بود این فیکه، اشکمو دراورد قشنگ🤧🤧🤧

چقد یاد خودم افتادم، کاش هممون یکیو داشتیم که تو اوج سردرگمی همینجوری میومدو زندگیمونو جمع میکرد.

البته الان من بین کوه کتاب ها دارم خفه میشم، هر چی میخونم تموم نمیشن این کوفتیا، واقعا خسته شدم؛ از یه طرفم اضطراب داره میکشتم.

میدونی، من از اون آدماییم که میدونم اگه بخونم قبولما ولی ترس اینکه ممکنه موفق نشم نمیزاره هیچ کاریو درست انجام بدم🤦🏻‍♀️😭 بدبختم بخدا

پیشنهادی برای کاهش استرس ندارین آیا؟ سر کنکور دی تا یک هفته حالت تهوعو سرگیجه داشتم، بدنم قشششنگ گند میزنه به تمام زحمتام

 

خلاصه که دیگه خسته شدم،حوصله زندگی کردنم ندارم حتی، شایدم آخر سر یه بلایی سر خودم اوردم راحت شدم😂🤦🏻‍♀️

وای چقد حرف زدم، ولی خالی شدم، واقعا نیاز داشتم خالی شم تا جا واسه بدبختیاو استرسای جدید داشته باشم

اصلا بحث سر چی بود؟😂 درباره فیک. فیک عالی بود، کاپلاش، کاورش، شعراااااش، حرف نداشتن، از نویسنده خیلی تشکر کن.

ددییی ممنون که پرحرفیامو میخونی🤭💜

و در آخر لاو یو ددی، بوخودا😁☺️

RM. kiute.ARMY

مهشید قانوم گل گلاب:")
یادمه یه مهشید نامی بود تا پارسال...بعد از شهریور ماه دیگه ندیدمش...
ای من قربون دهنت بشم که:")😂
ای جانااا:")) نوش جونت پس!!
:") پس هنوز هم جایی تو قلب شما داریم:")
اضطراب سمه دردت به جونم...اما میگذره دیگه اخراشه:)
دقیقا....دقییییییییقااا! و بدون ترس دشمن پیشرفته...

نه نهههه من تازه پیدات کردم لامذهببب:"))
من همیشه اینجا هستم تا بهت گوش بدم وجودم...پس دونت ووریT^T
عا بعله بعله😂
جان دل خوندن حرف هات نعمته:"))
لاو یو مورررررر به مولااا!
من منم .
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۲۹

ددی مُردمممممم😭😭😭

RM. kiute.ARMY

خدا نکنهههههههT^T
هاشم جانگ
۰۳ ارديبهشت ۱۲:۲۴

Everything is gonnabe okey Ok Ok OK ok

واییییییی

ددی عضو بند مافیای پدر یونگی شدم. 

فعلا زیردست خودش کار میکنم تا آموزش بده و خطایی ازم سر نزنه. 

هیچ وقت فکرشم نمی‌کرد که به گانگستر شهر آمل نه ببخشید به گانگستر شهر دگو بپیوندم

RM. kiute.ARMY

فیوچرز گونا بی اوکییییی اوکی اوکی
به به به سلامتی باشه😔
مراقب باشی ها!
ببین دنیا چقدر کوچیکه😔 براش نارنگی بخر😔
مینی
۳۱ فروردين ۱۷:۳۷

باشه پس بیا باهم بریم

اگر نامهررربببااانننن بودیمووو رررفتتییییننننمممم

-اشک و گریه شیون ناله

تف تو این زندگی ک مارو مجبور ب زنده ب گور شدن کرد

RM. kiute.ARMY

وایسا اسنپ بگیرم😔
-هق هق های زیاد همراه با آب دماغ
خب دیگه اسمش ج/ندگیه:")
타콕
۳۱ فروردين ۱۶:۰۲

های ددی

ددی یه فیک بود که تو فیک جونگ کوک کور بود 

و با ته ملاقات میکنه اول باهم دوست میشن بعد عاشق هم میشن و اها اسمشم نمیدونم😂

ددی دقیق وقتی به آخراش رسیدم پاک شد

ددی نداریش

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*

لت می بی یور آیز؟
تهیونگش پولدار مولدار بود؟
هاشم جانگ
۳۱ فروردين ۱۲:۵۰

فیکشن جونگ مین سلام با زیرنویس فارسی 

این چه حرفیه عزیزم 

سلام خداحافظ

های بای

ساسوکه به ساوه سفر کرد 

ساسوکه که بود و چه کرد

ساسوکه چرا با جونگ کوک اشتباه گرفته شد

سلام چقد آشنایی برام دستمو بگیر از تنهایی درآم نمیدونی من عاشق دیالوگ ام

فاتحین و در نتیجه این شد تا در این مورد هم به عنوان مثال در کلاس های شیمی و به یه جایی به این نتیجه رسیدم خونه ی ما در را به رسم 31 خرداد ماه امسال به این ترتیب با صدای بلند فریاد می زند و در به دست آمده است که به این نتیجه رسیدم که به از این به معنای این است که در این دنیا را در این زمینه به به چه پارت های ناب محمدی آشتیانی و به همین جهت است که در این دنیا ناتابم.

خودم خودمو لو دادم و هشتگ گزاشتم

ه ه ه ههههههخهههههخایججفدفدقحطجوسوقگی

دیروز به دانشگاه آزاد تهران غرب جنوب غربی سر زدم نامجون دیدن بهم گفت بهت سلام ویژه برسونم ددی. 

نامجون 7سال پزشکیشو تو 2سال تموم کرد و الان داره واسه آزمون تخصص آماده میشه

ماهم این وسط نشستیم پشت کنکور داریم سگ دو میزنیم. 

هییییی چسگار

RM. kiute.ARMY

فیکشن جونگ مین سلام...ترغیب شدم برای دیدنش😔
عه ساسئوه اومد ساوه! بچه جاده ساوه یعنی جیریکی پرچم بالا فیزیکی پرش به پرت بخوره پرپری😔
چرا اشتباه گرفته شد؟😔

عه پارت های ناب محمدی آشتیانی؟😔 آشتیان سمت دهات ماست ها از اونجا رد میشیم😔

عههه واقعنییی؟T^T
ماشالله:") تخصص چی میگیره؟
سگ ما رو دو میزنه:")
هعی ع.نگار...
یک انسان :)
۲۹ فروردين ۱۸:۴۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددددددددددددییییییییییییییییییییییی:") 

نمیدونی چقدر دلم برات تنک شده... 

اومدم یکم حرف بزنم ولی حتی نمیدونم وقتی جواب بدی بتونم ببینم چی گفتی یا نه... 

** *** ***** *********** ** ***** **** **** **** **** ******* ***** *** ***** *** * ********** ** 

* **** *** ** ***** **** ***** **** ******

** **** *** *** * **** *** **** **** *** ** ***** *** ***** **** **** **** ***** * ***** ****

**** *** ** ******

*** **** ******** **

****** *** * **** **** ****** **** ****** **** **** ****** *** **** *** * ******

**** ** **** **** ****** **** ********* ** ** *** *** **** ******** ******** 

****** ** *** ***** ** **** *** *** ************ ******* ***** 

**** ** **** ** ***** ** ******* ** **** **** **** ** *** ****** 

* ******** 

**** **** ** ** *** ** ***** *** ***** ** ****

** **** ****** ** **** ***** *** *** *** ***** ******* ****** ***** ****** *** ***** ** ********** 

**** ** **** **** **** **** *******

* **** ** ******

****** **** **** ****** 

**** ** **** **** ** **** ***** ****** ***** *** ****** *** **** ** *** ** **** ***** *****  **

** ***** **** ***** ******* **** **** ******* 

***** ** *** *** ***** ***** *** ****

* ****** ****** 

** **** *** **** ***** ******* 

** ****** **** ***** *** **** ***** **** ** **** *** 

****** *** **** ***** **** *** *** 

* **** *** * **** ***** *** ** **** ************ ******* **** ******* **** *** **** * *** ***** * ***** ******** 

**** *** * *** ******* *** ******* ****

 ******** ****** ******** **** **** ***** **** ******

** *** ** ****** ** ****** ****** 

***** ****** ** ******* ******* 

**** ** **** **** ****** *** **** ** *** ****** 

*** ** ****** **** **** ** ***** **** ***********

**** ***** ***** **** **** **** ***** *** **** *** **** ****** 

 *** *** *** **** *** ****** * ***** ****** 

**** **** *** ** ***** *** ********* ***** ** ** ****** ****** *** *** **** ***** *** 

***** ***** *** ** ****** ***** ***** *** ****** ******** *** ** ***** 

****** *** ***** *** ***** ****** 

***** ****** ** *** *** **** **** 

 *** **** *** ****** ****** ** *** **** **** ** *** * ** ******* 

 

الان من چیکار کنم نمیتونم آبمیوه بخورم کل اسید معدم میاد بالاو معدم ترش میکنه:////

للذاامرناهخلعخهغذلخعغبغعنببفمعغیحعفژ

موچ بهت خیلی دوستت دارم ددی خوشگلم:) ♡♡

شاید تا یه مدتی بای... ولی من زودتر میام دوباره سایت به امید یه فیکشن از کاپلای مورد علاقم از نویسنده های موردعلاقم:) 

و دوباره عاشقتم ددی :) ♡❀❥

 

♡♡♡♡♡♡♡

RM. kiute.ARMY

جون دل ددی عمرم؟T^T
قربون دلت بشم منم دلتنگ بودم:")
ای من بگردمت که نفس...

نبینم من غمتو جانان:)
میفهمم میفهمم...
اصولا پدر ها بخاطر اون غروری که بالاخره برای قوی بودن و این جریانات دارن یکم کمتر وا میدن...
تو هیچ کار اشتباهی نکردی؛ هیچ ایرادی نداره.
کم کم رابطه ات رو با مادرت به یه لول دیگه برسون؛ شرایط تو رو داشتم بابت همین الان دارم این حرف رو میزنم، دیگه من یه جا به مادرم گفتم همیشه بچه تو کالسکه نمیمونه، همیشه پیشت نیستم اما مطمئن باش جز تو هم کسی رو ندارم، کاری نکن ازت دلسرد بشم چون ادم فقط از دست کسایی که دوسشون دارن ناراحت میشن.
واقعا حرف دلت رو به مادر و پدرت بزن دورت بگردم..نبینم چشمات اشکی باشن:")
تو پای دویدن نداری چون بال پرواز داری نفسم.
پس اصلا نگران نباش که چرا الان نمیتونی راه بری:">
درست میشه...فقط زمان میخوادT^T

نکن با خودت دارلینگ:"( رازیانه دارین تو خونه؟ بخور خب؟ اعصاب معدت رو اروم کن:"(
موچچچ فراوان منم خیلی دوستت دارم عمرم:"))
قدمت سر چشم من هرروز منتظرتم:">
و دوباره لاوت دارم شدید:")
Vampire
۲۹ فروردين ۱۱:۲۸

سلام

من این کار رو خوندم و الانم اینجام تا نظرم رو بگم:

اول از همه میخوام درباره جذاب ترین قسمت فیک واسه خودم حرف بزنم

شعرها

خیلی خوب بودن

خیلی خیلی خوب بودن

و این قدر هماهنگ بودن که وقتی یه شعر  رو میخوندم بلافاصله با ادامه داستان من میتونستم اون شعر رو تو بطن داستان و کلمات پیدا کنم و این برام خیلی جذاب بود

آفرین نویسنده

کار متفاوتی بود

حالا داستان...

قلم داستان طوری بود که تو واقعا اون رو میتونستی تو روزمره ببینی

واقعی و بدون کلیشه و یکی جذاب ترین فاکتورهای کلیشه شکنت برای خسته شدن بود 

خسته شدن از همیشه بخشیدن ، همیشه ثابت کردن ، یه طرفه تلاش کردن برای حفظ چیزی که مال دونفره و تو نشونش دادی و بابتش بهت تبریک میگم

ژانر زندگی واقعیه و هیچکس صبر ایوب نداره و عشقی که به تصویر کشیدی...

چقدر زیبا بود 

با وجود تمام بالا و پایین ها ، خستگی ها و مشکلات سر به فلک کشیده ، چقدر عشق کاپل اصلی قشنگ بود 

تهیونگ هرکاری هم که میکرد باز همون بود وقتی جیمین با دلخوری از خونه زد بیرون تا خود صبح برای ناراحت کردن و رفتنش گریه کرد 

جیمین با وجود دلخوری هایی که از تهیونگ داشت با تمام وجود تحت هر شرایطی پیشش بود

به نظرم اونا یه عشق قشنگ تو یه رابطه سمی داشتن و هر کدوم به تلنگر برای درست کردنش احتیاج داشتن که خب ، خیلی خوب و به جا بودن

روند داستان مشکلی نداشت همه چیز روان بود و نه خسته کننده بود نه گیج کننده و کلا من رو با خودش کشوند

یه پارت هایی هم که تهیونگ لوس میشد من رو میخندوند نمیدونم چرا😁

ولی یه نکته ای رو میخواستم به عنوان یه ریدر پایه بهت بگم و امیدوارم مفید باشه

فکر میکنم اگه به جای کارکتر یونگی تو از یه کارکتر دختر استفاده میکردی بهتر بود چون میدونی...

به نظرم اینطوری داستانشون محسوس تر بود و مخاطب ارتباط بهتری میگرفت

در آخر هم خسته نباشی❤

کارت خوب بود و من لذت بردم❤

ممنون🙂

 

 

 

 

 

 

 

#ومپ

#نقد

RM. kiute.ARMY

مرسییی کامنت پر ملاتتتت ومپی منننننT^T
خیلی خیلی ممنونم*-*
این کامنت ها واقعا به نویسنده از هرچیزی بیشتر کمک میکنه:")
مینی
۲۸ فروردين ۲۱:۵۸

ددی

کل فیک ک خیلی گود بود به کنار

اون جمله هایی که قبل شروع فیک فیک نوشته بود به کنار

اصن ی لول دیگه از حق گویی بووددتستَتطسَ

وای ددی

ددی دارم نمیتونم

میخام برم زنده ب گور شم گودابز

-برداشتن کفن صورتمو انداختنش رو شونم

اگر باد گرااان بودیمووو رفتتییییمم

RM. kiute.ARMY

نههههههه بچههه کجاااااا؟T^T
-برداشتن کفن گلدارم
اگه تو میری منم باد گرانم و اومدممم!!
melishii
۲۸ فروردين ۱۸:۰۷

خب خب دوباره سلام⁦◉‿◉⁩

خیلی قشنگ بود 

تهیونگی که برا جیمینی صافت میشد☹️🥺

وای آخرش گفت خودمو میبندم ولی نمی‌ذارم دوباره خراب شه اوضاع یاد خودم افتادم.... :(

 

 

 ی چیز دیگه

میگما ولی به نظرم جا داشت خیلی بیشتر ادامه داشته باشه یونو؟

ولی در هر صورت خسته نباشین 

زیبا بود💜✨

 

VK 🐻🐰

مرسی از نظر قشنگت زیبا💜🫂
مینی
۲۸ فروردين ۱۷:۲۷

فور سام؟تریسام؟

هییی استاب ایییتت(با لحن جین-)

تهیونگ و کوک و جیمین و یونگی؟

چرا هرچی بیشتر نگا مشخصات میکنم بیشتر نمیفمم چه کاپلیه

کاش بودی قیافمو می‌دیدی ددی؛-؛ 

RM. kiute.ARMY

نه کلا با سام مامی در ارتباط نیست😂😂

ویمین اصلی ئهT^T

اگه میدیدم که دیگه چشمام فقط روی تو میموند تا آخر دنیا😔
Melishii
۲۷ فروردين ۲۳:۴۸

فرست؟

ناموسا خیلی وقت بود کسی نمیگفتش؟تجدید خاطره شد😂😈

خب خب برم بخونم میام دوباره کامینت میدم 😁

RM. kiute.ARMY

اونم چه خاطره هایی...تا بیست های اول من داشم کامنت های محتوی " ف" "ق" خ" "ژ" تایید میکردم به حضرت عباس😂😂
خدایان بیگ هیت پشت و پناهتT^T
yuqi chan
۲۷ فروردين ۲۱:۰۴

بخاطر اون نقاشیه ونکوگ هم شده میخونمممم

RM. kiute.ARMY

بوخووووون*^*
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۲۷ فروردين ۲۰:۲۵

وای...وای شت چقد جذاب بنظر میاد...

حاجی بخدا وقت ندارمممم ⁦༎ຶ‿༎ຶ⁩ 🗿

RM. kiute.ARMY

از دستت رفت...نمیدونی که چی بود😔
*ستادی که رئیسش ک.ونش میخاره برای وسوسه کردن بقیه😔
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۷ فروردين ۲۰:۰۲

باشه، کاورش>>>>>>

کاپلاش>>>>>>>>>>>>>>

RM. kiute.ARMY

کاپلششششششش>>>
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان