BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن EROSE

img_20230417_222515_271_58wn_hi65.jpg

♦️FULL♦️

نویسنده RAHA.R
کاپل یونمین
ژانر AU . دارک . روانشناختی . انگست . رمنس
محدودیت سنی 16+
تعداد صفحات 96

  

برشی از داستان:

نگاهم کرد،نه با آن گونه های گلگون قبلی و نه با آن نگاه شوریده ی پیشین. تنها نگاهم کرد مانند مردم در خیابان... 

"-فقط پنج روز...پنج روز دیگه این زمان من در آغوش مرد دیگه ای خواهم بود"   

و حالا ۵ روز فرصت برای تقلا در برزخ احساسات و مرور خاطرات رنج‌آور،حسرت و بغض های شبانه،تنها چیزی هستن که از بزرگترین عهدشکنی یه روانشناس به یادگار موندن...

  

🎈🖤🍷DOWNLOAD🍷🖤🎈

  

805_vpfe.png     


به تار های سیبیل تهیونگ قسم که دیروز تو لایو نشون داد؛ اصل جنسه ها:">

۱۶ ۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Rozita
۲۰ آبان ۱۱:۵۴

به نظرم مورد کم لطفی قرار گرفته خیلی قشنگه واقعا دستت طلا نویسنده 

RM. kiute.ARMY

حق نواختی میخوام برات وقتی از هواپیما خودمو میندازم پایین، کف بزنم:)))
Maria
۱۲ آبان ۱۱:۳۶

دوست ... (دوستی سه نقطه) 

فکر شما دنبال فیک کریستال میگردی که باش به دیار باقی شتافتم . توی سایت نیست ولی توی فاکپد(واتپد) موجوده دوست عزیزه . 

الان آیدی نویسنده را درباره اش حضور ذهن ندارم ولی اگه یادم اومدم حتما توی کامنت ها میگم که ددی بها اطلاع رسانی کنه زیبا . 

 

و اما راجب فیک . 

زیبا بود استعاره های زیبا و قلم زیبایی داشت . اما خیلی ادبی بود و کلماتی به کار رفته بود که ممکن بود خیلی ها متوجه اشون نشن . نمیدونم حکایت های گلستان رو خوندی ددی یا نه ولی متن نویسنده هم مثل حکایت ها نیاز به ترجمه با کلمات قابل فهم تر داشت . و باید بگم خیلی وقته سبک خراسانی از مد اوفتاده . اگه بتونی محسوس تر بنویسی واقعا بهتر میشه و من نیاز به دهخدا پیدا نمیکنم . (امیدوارم نویسنده نارحت نشه:) )

اما داستانش زیبا بود و واقعا آدم رو وارد فضای خاصی می‌کرد.  درکل زیبا به تصویر کشیده شده بود 

RM. kiute.ARMY

ددی در خدمت شما خوش مرامهT^T

ای جانممم مرسی کامنت با کلاس و پر ملات👀

اون جیگری که اسمش ... داره (سه نقطه خانم گل)
Mm.mm
۲۴ شهریور ۰۰:۰۵

ددییییی خیلی قشنگ بوووود ..

RM. kiute.ARMY

قشنگ تویی عزیزممممT^T
یونمین شیپر
۲۸ تیر ۰۱:۲۵

چطوری نگاه کنم راهنمایی  کن 

VK 🐻🐰

چیو نگاه کنی عزیزم؟ 
Arina
۰۷ تیر ۲۳:۵۵

خوبه

RM. kiute.ARMY

تشکراتتت*-*
....
۲۷ ارديبهشت ۰۱:۰۶

های

وای من در ب در دنبال ی فن فیکشنم

امگاورس بود

یونمین بود و ویکوک

رایحه جیمینی بارون‌ بود

مال ی خانواده اشرافی بود 

رایحه شوگا اتیش بود

اونم‌اشرافی بود

رایحه تیونگ ویسکی بود

رایحه جونگ کوکی قهوه

میش اسمشو بگی؟

RM. kiute.ARMY

های بیبی*^*

والا حضور ذهن ندارم لاوم:"))
baby bunny
۱۹ ارديبهشت ۱۸:۵۳

دلم برای اینطوری حرف زدن باهات تنگ شده بود :)

کدوم شرایط دد؟

حالت که بد نیست نه؟

اگه ناراحتی بیا باهام حرف بزن تا اروم شی....

اگه ناراحت باشی منم اذیت میشم پس مراقب خودت باش خب؟ :)

RM. kiute.ARMY

من دلم برای خودِ خودت:)
شرایط کنکور و این داستانا...حالم از درس خوندن داره بهم میخوره اما اگه نخونم عین این معتادا میشم ک بهم مواد نرسیده
ای من دورت بگردم مورفین که همیشه هستی:) این ناراحتی من فقط با رسیدن به روز موعود تموم میشه.
کسی که در رفت و آمده همون مولتی فن خودتون
۱۸ ارديبهشت ۱۷:۰۷

 ببین خوندمش ولی ...

ببین از جهت استعاره و صنایع ادبی خیلی قشنگه 

اما متن ملموسی نیست 

کلمات قشنگی به کار بردی ولی متنت برای هر نوع خواننده ای مناسب نیست 

و کسایی که متن ادبی دوست ندارن میگن یه مشت چرت و پرته در صورتی که اینجوری نیست 

اگه مثلا میخوای متنی داشته باشی که برای همه اقشار باشه و در تمام سنین باشه 

متنت سنگینه 

باید سبک تر قابل فهم تر برای خواننده بنویسی 

منم که خیلی ادبی دوست دارم و در ادبیات به سر میبرم  ۲ بار خوندم تا داستانو گرفتم بهتر بود بیشتر به شخصیت ها می‌پرداختی

بهرحال خیلی براش زحمت کشیدی 

امیدوارم در آینده همچین نوشته های قشنگی رو از دستت دریافت کنم 

لاو یو 

موفق باشی 

فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت دارلینگT^T
مسلما کامنت های زیاد و نقد به نویسنده و حتی خواننده کمک میکنهT^T
ممنون از اشتراک گذاریش*-*
baby bunny
۱۸ ارديبهشت ۱۵:۳۴
کادوم؟
اتفاقا چن روز پیش تولدم بود...
اگه دلت برام تنگ شده بیا بام حرف بزن خو

RM. kiute.ARMY

اره بیبی..
خیلی دوست دارم اما این شرایط لعنتیم نمیزاره:)
حسرت به دل موندیم.
کاش برای تولدت همیشه پیشت باشم، نعمت من.
baby bunny
۱۷ ارديبهشت ۱۷:۵۵

ددی خیلی وقته بهم سر نزدی ....

دلم برات تنگ شده خو...

 

RM. kiute.ARMY

کادوت رو آماده کردم بان بان منT^T
دل منم خیلی تنگه:)
Minsana
۱۷ ارديبهشت ۱۵:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی ... میشه اگه تل داری آیدی تلگرامتو بدی یا من بدم که اونجا بتونیم حرف بزنیم .... انقدر جواب پیام قبلیت قشنگ بود که از صبح تا حالا چند بار خوندمش و اسکرین شات گرفتم ازش آیدی تلگرام‌من اینه .. اگه دوست داشتی پیام بده 

خیلی دوست دارم 

بوراهه💜

******************

 

RM. kiute.ARMY

ای من قربونت برم عزیزدلم به قشنگی خودت که نیستT^T
البته البته*-* من آیدیم رو میدم و شما صلاح دونستی بهم پیام بده بیبT^T اما خب شاید دیر جواب بدم چون زیاد سمت گوشیم نمیرم:">

نادو بوراههههههههT^T

kiute_ARMY
Minsana
۱۴ ارديبهشت ۲۰:۳۴

ددی .. منظورم رو بد برداشت که نکردی ؟ 

منظورم این نبود که وای چرا کامنت ها رو دیر به دیر جواب دادی باید زود تر جواب بدی 

فقط چون قبلا همیشه زود زود کامنت ها رو جواب میدادی و این یه ماه دیر به دیر ... یکم نگرانت شدم که نکنه اتفاقی افتاده و حالت خوب نیست 

نمیدونم امسال کنکور میدی یا نه ولی منم امسال تیر کنکور دارم رشته ام تجربیه..... اگه به خاطر درس حالت بده .... فقط میتونم بگم حال خودتو خوب کن باشه ؟ 

و اگر نه یه ماه یه ماه جواب بده کامنت ها رو 

فقط حالت خوب باشه ... باشه ددی من ؟

حال خودم اصلا خوب نیست 

امروز که دیگه انقدر حالم بد بود از خونه با دوچرخه زدم بیرون ۱۰ کیلومتر پا زدم و گریه کردم 

مراقب خودت باش باشه ؟

نزار مثل من شی .... خوب کن حال خودتو.... 

مراقب قلب بنفشت باش عینکی کیوت من 

بوراهه💙

RM. kiute.ARMY

ادم مگه از حرف فرشته ها بد برداشت میکنه؟:"((
نه قربونتتتت برم اصلا بد برداشت نکردم نفسسس قربون قلب مهربونت هانیییییT^T
اومو دوتامون هم رشته ایم...و بله کنکور دارم:") چشم:"))
من بخاطر شماها حالم بهترینه...
بگردمت ک نفس..دردت به جونم..
کاش بودم و باهم دوچرخه سواری میکردیم:")
تو هم باش خب؟
من دوستتم...حال خوبمو بخوای حال خوبتو میخوام..
تو هم مراقب وجود بنفشت باش دخترک کیوت منننT^T
پرپل یووو!
Minsana
۱۲ ارديبهشت ۱۱:۴۷

ددی چقدر کامنت ها رو دیر یه دیر جواب میدی .... حالت خوبه ؟ اتفاقی که نیوفتاده ... نگرانت شدم 

RM. kiute.ARMY

ببخشید:")
اره خوبم خوبمT^T
نگرانم نباش نفسم..من همه ی تلاشمو میکنم:")
دادی کل کایرول هاستام سارد خاشان ساتیسمی:/
۰۶ ارديبهشت ۲۱:۰۸

حاجی...

جملاتو...

جمالاتو...

اصن کرکی نمونده برام

اخه نویسنده این چه دامست و چه دانه است

که مارا کشتی از ناز این چه شیوه است؟!

وای من در عجب همون دو صفه اولشم که خوندم

شاعری چیزی هستی؟ سعدی؟ حافظی؟

بابا اینو به معلم ادبیاتت نشون بدی دست و پاتو ماچ میکنه

وای حاجی..

من تو شوکم

RM. kiute.ARMY

وای قشنگ آرامش مارا خراشید این فیک...
ترکوند!!
پوکوند!!
من به این نوشته دادم...البته روحم رو...

معلم ادبیت براش لخت بندری میره!! سعدی هم براش گنگستر شهر آمل میشه!
هلما
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۴۶

اوم خوب بود 

RM. kiute.ARMY

بلی بلی!
(Honey) شکلات تلخ
۰۳ ارديبهشت ۲۰:۴۴

وایییی اخجوننن. شیپ مورد علاقم. پیش به سوی دانلود و فراتر از آن. 

چند صفحه اول شو خوندم. خیلیییی قشنگ نوشته بود. وای آرایه های ادبی که ازش استفاده کرده بود. عالیییی بود.

 

ددی کجایی؟ نیستی. 

لطفا کامنتا رو جواب بدههههه قوربون دستت

RM. kiute.ARMY

حلال اوسووووون!!!
لامصب نویسنده انگار ادبیات پارسی یکی از جوارح بدنشه:")

اینجایم...میانه:")
قربون شمااااT^T
Huka _VJ.YG
۰۲ ارديبهشت ۱۴:۵۵

واو ساچ عه واو به ایده‌ی نویسنده اش

RM. kiute.ARMY

حقققق حققققققق!!!
ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۰۲ ارديبهشت ۰۲:۳۲

جانااااااااا🤡🤌🏻

RM. kiute.ARMY

اره
baymax 263
۰۲ ارديبهشت ۰۰:۲۱

هر یه خطی که میخونم عر میزنم 

با اینکه شاید چیز خاصی نباشه

RM. kiute.ARMY

ولی اصل جنسهT^T
baymax 263
۰۲ ارديبهشت ۰۰:۲۰

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

 

بالاخره یونمین 

 

RM. kiute.ARMY

بر شادان طبلانه بکووووببببT^T
Eli Y.M...V.K
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۰۸

عررررررررررررررررررررررررر الان دیددیممممممممششششش

یونمیننننننن زمین رو گاز میزنمممممممم

RM. kiute.ARMY

*تمیز کردن زمین
اماده برای گازیدن
همون جکی قدیمی...
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۰۶

بسم الله و بلاه الحمدولله:/

چرا هیچکی اینجا کامنت ندادههههه؟؟؟

ددی قربون اون پشمای نزده ات بشم بوگو ببینیم این قشنگه؟ 

اخه میدونی، من کارم تو رمانای هزار دوهزار هشصد صفه ای ایناس 

اینم ک میگه مینی فیکشنننننننن 

خو من سکته میکنم 

دان کنم؟ 

از کاورش میخورد بی دی اس ام باشه:/ 

#کاور_گول_زننده_نسازیم

RM. kiute.ARMY

اشهد ان لا اله الله...
دادن من شیر فلکه رو باز نکردم:">
خدا نکنه بچه...پشمامو برای مسافرت ولی زدم😔 قشنگ ترینه:"))))
کمه اما پر ملات!! قشنگ میصرفه! باور کن!
دقیقا بابت همین کاور همه به پست دخول کردن😂
#کاور_های_اصل_جنس_بسازیم
Minnie Minni
۰۱ ارديبهشت ۱۵:۲۶

وایسا ببینم وایسا وایسا

من همین دیروز پریروز نبود گفتم چرا هیچ یونمینی منتشر نمیشهههه؟! 

فاککککک

میرم خودمو از شادی خفه کنم

RM. kiute.ARMY

کارمای سایت ما خیلی فعاله😔
Yugen :)
۰۱ ارديبهشت ۱۲:۰۳

گگگگگگگگگگگگگاد خدااااااا پروردگارررررررر عررررررررررر
اصن یونمین.... اصن ژانرررررررررررررر اصن روانشناختی.....
اصن پوستتتتر ....اصن برششششش....در حال عرینگگگ
با کله شیرجه میزنم بخونمش....
نویسنده جان! مرسی جنس جدیدمو جور کردی
به مولا لاو یو :)
خوندمش بازم نظر میدم
خسته نباشی

RM. kiute.ARMY

خدا خیرش بده به حق علی ابلفضل به مولا منو از شرمندگی روی ماه یونمینر ها نجات داااااااادT^T
Minsana
۳۱ فروردين ۲۳:۱۷

مود dirty choice رو بهم میده ... شبیه اونه یکم نه ؟

RM. kiute.ARMY

عام...یه وایب خیلیییییییییییی ریزی میده
Minsana
۳۱ فروردين ۲۳:۱۵

فقط کاورش و کاپلش باعث میشه کف و خون بالا بیارم:))))

RM. kiute.ARMY

محتواشو که خوندم کف و خون منو بالا اورد:"))
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۱ فروردين ۲۲:۱۵

حیف دارکه و خدافظ.

(وی رفت بخواند، صرفا جهت حواس‌پرتی)

RM. kiute.ARMY

عه پس نمیخونی؟😔
(منم حواسم پرت شد)
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان