BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

🖤REST IN PEACE OUR MOONBIN

Moon Bin (문빈) - MyDramaList

تسلیت میگم به آروها های سایت...

روح این پسر خندون و مظلوم در آرامش:)

واقعا تسلیت میگم؛ از ته دل...

۵۲ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۰۲ بهمن ۰۰:۱۰

من هنوز اینجام. 

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ؛
۲۹ تیر ۲۳:۲۷

گذرم یهو خورد به اینجا..دلم تنگ شد..مونبینا اون بالا همچی خوبه؟! 

واقعا..هنوز باورم نشده که دیگه نیست. 

خوب بخوابی مونبینم

Mihi Queen
۱۹ ارديبهشت ۱۱:۳۷

@از دلباختگان هدمستر وی💅🏼

نمیدونم چی اذیتت میکنه اما بدون که هیچ چیز ابدی نیست! رنجی که الان میکشی یه روز یادش میفتی و بش میخندی چون هیچ چیز تا ابد نمیمونه. زمان خودش همه چیز رو حل میکنه. جیسو یه حرف قشنگ گفته  "دردی که الان میکشی رو تحمل کن تا بگذره" یه همچین چیزی گفته بود و دقیقا همینه! تو الان ناراحتی،درد میکشی،اشک میریزی و کم میاری اما یه مدت بعد میبینی که همه ی اینا گذشتن و تو اون شرایطو رد کردی🫂💙

از دلباختگان هدمستر وی💅🏻
۱۸ ارديبهشت ۰۱:۱۳

بچه ها..نفر بعدی نه جونگ کوکه نه جیمینه نه جنیه نه هیچ کس دیگه ای

نفر بعدی منم

Arnika
۱۰ ارديبهشت ۱۵:۵۱

خدایا من هرروز بدتر و بدتر میشم

نامه سوآ رو خوندم،یه جمله‌ش نابودم کرد

"خواهر و برادرای ماه،تا ابد"

بمیرم برات دختر...

من هرجا اسمشو میبینم گریه‌م میگیره.احساس میکنم دارم میمیرم و نمیدونم چیکار کنم نمیتونم به زندگیم ادامه بدم و بخش تلخش اینجاست همه این اتفاقا برای شایعه بودن خیلی طول کشیدن..

نمدونم=/
۰۹ ارديبهشت ۲۰:۵۵

من میدونم این یه شوخیه بیخیال یعنی همه باور کردید؟!! 

من مطمئنم این یه شوخیه و مونبین به زودی تمومش میکنه مگه نه؟؟؟:)

sana azami
۰۷ ارديبهشت ۱۸:۵۸

ارویی ها تسلیت میگم من ارویی نیستم ولی بازم ناراحت شدم براش خیلی تسلیت میگم

ارمی
۰۷ ارديبهشت ۰۸:۱۲

دلم واسه بچم تنگ شده

مونینم چرا خوابید؟؟

بخدا تا این حد واسه مرگ یکی ناراحت نشده بودم////////////////////:

صبر کن من اصلا واسه مرگ کسی ناراحت نمیشدم ولی این پسر...........

mahla
۰۷ ارديبهشت ۰۵:۵۷

ام خب سلام منم ارویی نبودم ولی وقتی فهمیدم این پسر خوب مونبین فوت شد خیلی دلم شکست. ارویی ها شاید نتونم حستونو درک کنم ولی باهاتون هم دردی میکنم بدونین تنها نیستین ما ارمی ها پیشتونیم .موقعی که فهمیدم چه اتفاقی افتاده فهمیدم صنعت کیپاپ کثیف تر از چیزیه که نشون میده ایدلای ما رو مجبور به کار هایی میکنن که دلشون نمیخواد پس مونبین عزیز در ارامش بخواب که به ارامش رسیدی برای شادی روحش دعا کنید کاری که من هر شب میکنم ❤ اگه دلتون براش تنگ شده شبا برین به اسمون نگاه کنید و باهاش حرف بزنید

Arnika
۰۴ ارديبهشت ۲۳:۲۸

مطمئنم تا ابد دلتنگت میمونم..

Min Yuni
۰۴ ارديبهشت ۱۱:۴۳

موبینا هنوز تایم شوخیت تموم نشد ؟!

Tarannom Ms
۰۳ ارديبهشت ۱۹:۱۹

توی آرامش بخوابی پسرکم

دلم برات تنگ میشه فرشته خنده روی ما..

Army_l
۰۳ ارديبهشت ۱۸:۵۱

هنوز میگم دروغه مونبین من حالش خوبه اینا شوخیه اون حاضر نمیشه مارو تنها بزاره مگه نه ددی ؟

Arnika
۰۳ ارديبهشت ۰۱:۰۵

من دارم میمیرم..

Arnika
۰۳ ارديبهشت ۰۱:۰۴

من هر لحظه بیشتر گریه میکنم و هر لحظه بیشترو بیشتر دلتنگت میشم هر لحظه حالم بدتر میشه هر لحظه بیشتر نابود میشم احساس میکنم یکی منو تیکه تیکه کرده و سوزونده اما من هنوز زنده‌م و دردشو حس میکنم این وحشتناکه ما دیگه قرار نیست هیچوقت تورو ببینیم و تو برای همیشه رفتی تو آسمونا)

دیگه نمیای لایو بزاری و یه خنده ی درخشان بهمون هدیه بدی؟))

دیگه نمیتونم منتظر استیج ۲۰۲۳‌ت با سوآ باشم))؟؟

الان سوآ کیو بغل کنه..مگه نمیخواستی امسال سوآ خوشحال باشه..چرا رفتی پس..الان اون به کی تکیه کنه..ما با خنده های کی بخندیم..

فردی که عاشق کوکی
۰۲ ارديبهشت ۱۹:۴۸

پایان یه دوستی

یه دوستی که سریع تموم شد 

تو اوج جوونی

یه سریال تقیریبا واقعی شد

زیبایی حقیقی............مرگ حقیقی

گروه شش نفره شد چهار تا 

غیر منتظر ترین خبر سال

مونبین دیگه خوابیده

تو یه تخت تک نفره

قرار نیست پاشه 

ولی خانوادش.............

ولی خواهرش......................

ولی بقیه اعضا استرو............

Arnika
۰۲ ارديبهشت ۱۸:۲۳

قلبم درد میکنه..من هیچوقت با این کنار نمیام

بیدار شو تروخدا بیدار شو خواهش میکنم بیدار شو این حق من نبود این حق اینهمه آروها نبود بلند شو پسر این دیگه چه شوخییه مگه قلب ما مسخره توعه بلند شو بزار یبار دیگه صداتو بشنویم یبار دیگه صورت ماهتو ببینیم تروخدا خواهش میکنم بگو که تنهامون نزاشتی مونبینا 

خیلی وقته از اول اوریل گذشته پسر قرار نبود این بلا رو سرمون بیاری

بخدا حاضرم بمیرم تا یه لحظه دیگه صداشو بشنوم😭😭بخدا حاضرم همین الان تیکه تیکه شم ولی یبار دیگه ببینمش

Negar
۰۲ ارديبهشت ۰۹:۵۱

برام خیلی غیر منتظره بود

با اینکه آرو نیستم و نمیشناختمش ولی خیلی ناراحت شدم و تسلیت میگم.

انصاف نبود

اینطوری در حق آیدل هامون ظلم میشه

انسانیت کجاست واقعا؟

 

V
۰۲ ارديبهشت ۰۲:۲۳

یکم دیگه خاکسپاری مونبینه و من هنوز باورم نمیشه...:)

پاشو مونبینا...:)... پاشو و بگو این یه شوخی کثیف بوده!:')

ولی صبرکن....شوخی آدم رو به خنده میندازه؛ نه به گریه...

باور اینکه تنهامون گذاشتی سخته... قول بده اون بالا توی آسمون خوب مراقب خودت باشی...:)

Rest in peace angel... Rest in Peace"(

Arnika
۰۲ ارديبهشت ۰۱:۰۱

کاش من جای تو میمردم مونبینا..

baymax 263
۰۲ ارديبهشت ۰۰:۲۵

من آرو نیستم ولی انگار پسر خودمو از دست دادم 

برای همه ی آرو ها متاسفم

واقعا حقش نبود ... 

 

فقط آرزو میکنم این دوره برای همشون خیلی خیلی زود تموم بشه ...

Yuna
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۳۱

پیشی آسترو آروم بخواب و از قلب هایی که با خودت بردی خوب مواظبت کن...:))

خدا به خانواده و دوستاش و مخصوصا خواهرش صبر بده که بتونن تحمل کنن:))...

 

Arnika
۰۱ ارديبهشت ۲۰:۲۴

ببخشید اگه نتونستیم متوجه حال بدت بشیم چون لبخندات خیلی خوب پنهانش کردن..

من واقعا حس تهی بودن میکنم..این خیلی برام سخته

ما دیگه قرار نیست اون رو ببینیم؟دیگه هیچ اهنگی ازش منتشر نمیشه؟دیگه با دنس فوق العاده‌ش متعجبمون نمیکنه؟دیگه قرار نیست قربون صدقه صورت جذابش برم؟هرگز..من هیچوقت فراموشت نمیکنم مونبینا..مهم نیست اگه هرکسی قراموشت کنه تو همیشه توی قلب من باقی میمونی..

کاش میدونستی با رفتنت چقد هزار آروها رو با خودت میبری..

چقدر اجراهاشو نگاه کنم و اشک بریزم؟چقدر؟چرا این اتفاق افتاد؟

کاش یه روز بیدار شیم و ببینیم همه اینا یه کابوس بوده..کاش ببینیم بینی اومده لایو و داره میگه و میخنده..وای خنده هاش...چطوری لبخند درخشانشو از ذهنم پاک کنم؟چطوری زندگی کنم؟..

Kookv 🐰🐯
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۳۳

میدونی ,خیلی وضعیت بدیه که با خوشحالی بعد از یک هفته امتحان طاقت فرسا پاشی بیای پای گوشی بعد یهو تو بهت فرو بری و دیگه هیچی از دنیای اطراف نفهمی...

گربه ی استرو هنوز با نبودت کنار نیومدم و فک کنم پیش از هزار بار طی دوساعت صداتو گوش دادم ...بی رحم تر از دنیا خود دنیاست 

این دنیای بی رحم که حق زندگی رو با تو نداد امیدوارم اونجا بتونی و رو استیج بزرگ اسمون با لبخند واقعی بخندی و اخرین سفرت رو با خوشحالی به پایان برسونی ...

ببخش اگه هیچ وقت از دلت نفهمیدیم چون لبخند درخشانت بهمون این اجازه رو نداد...

برای کسی که که هنوز بعد از ۴ سال با مرگ ایدلش کنار نیمده سخته کنار بیام باهاش ...

امیدوارم همه تون در ارامش بخوابید و روح تون بدون پشیمونی از پله ی آسمون بالا بره...

همیشه دوستتون داشتیم و خواهیم داشت  ,راحت بخوابید ...🍃

^-^
۰۱ ارديبهشت ۱۹:۱۷

من ارو نبودم ولی واقعا خیلی ناراحت شدم:(

روحت در آرامش باشه پسر🙂🖤

moonlight رفتم برگشتم
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۵۹

خوب بخواب مونبینا 

دیگه هیچ کس نمیتونه بهت صدمه بزنه 

تو یادت برای همه‌ی ما ابدی شده 

حالا برای آخرین بار برقص و پرواز کن 

تا خنده هات تو کل جهان طنین پیدا کنه

moonlight رفتم برگشتم
۰۱ ارديبهشت ۱۷:۴۵

حال خودم بد 

ولی  هیچکی الان حال مون سوآ رو نداره

مونبیون
۰۱ ارديبهشت ۱۴:۲۱

کیپاپ عزای عمومی اعلام کرد و برنامه ی همه ی کیپاپ آیدول ها به تعویق افتاد

مونبیوناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

Min yuni
۰۱ ارديبهشت ۱۳:۰۷

یاااااا چرا همه دارید تسلیت میگید این شوخیه من میدونم :)

تروخدا تسلیت نگید موبین هنوزم هست موبینا تروخدا برگرد

Min yuni
۰۱ ارديبهشت ۱۳:۰۵

یعنی تو خوابمم اینو نمیدیدم دیروز هیچ کاری جز گریه نکردم فکر نمیکردم سولی اخریشه موبین ستاره ی اروها رفت دیگه چی کنیم .

همش تو دلم میگم : موبینا شوخیه دیگه ؟! مگه نه؟

موبینا شوخیه خوبی نیس.

موبینا چرا لبخند های قشنگتو گرفتی ازمون :)

موببنا تروخدا مارو فرموش نکن.

با رفتن موبین تنها تر از قبل شدم.

موبینا یه اهنگ و یه رقص قشنگ اماده کن هر ارویی که اومد پیشت براش اجرا کن.

موبینا بیا این شوخیو تموم کن.

شوخی باید ادامارو بخندونه نه اینکه اشکشون دراد

 

Yugen :)
۰۱ ارديبهشت ۱۲:۰۵

پیشی آسترو...اون بالا هم برقصی ها..باشه؟ :)
آسمون استیج بزرگتریه نه؟
میتونی همه رو خوب ببینی!؟اوهوم.

Luhan🥦
۰۱ ارديبهشت ۰۸:۰۳

عزیزکم خیلی براش ناراحت شدم...جوون و بااستعداد بود😓

روحش شاد باشه 🖤

ولی حیف این پسرها و دخترهای آیدل که بخاطر حرفها و شایعه های چندتا ساسنگ و هیتر بی ارزش،نعمت زندگی رو از خودشون میگیرن...

خودم بعد مرگ سولی دیوونه شدم و الان واقعا درک میکنم فن های مونبین چقدر براشون سخته💔

 

 

💜💙 Blue girl 💚💜
۰۱ ارديبهشت ۰۴:۱۵

همینجا به همه طرفدارای کی پاپ و ارو ها تسلیت میگم و امیدوارم روح این پسر زیبا و دوست داشتنی و مهربون که هر چقدر ازش تعریف کنم کمه در آرامش باشه و خوشحال باشه 🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🖤❤️‍🩹🩶🩶🖤🖤🩶🩶🖤🖤🩶🩶🖤🖤🩶🩶🖤 

زراستش من گروه آسترو رو یکم می‌شناختم ولی چون خودم مولتی فن هستم خیلی ناراحتم که یکی اعضای خانواده بزرگمون KPOP کم شده 🤧🥺🥺🥺😥😖😣

مطمئنا جای خالیش تو کی پاپ همیشه حس میشه و من 문빈의 가족과 친애하는 누나에게 애도를 표하며 그들의 슬픔이 우리의 마지막이 되기를 바랍니다.😔🥺😣

میدونم اینکه یکی رو از ته دلت دوست داشته باشی و یهو از دستش بدی چقدر غیرقابل باور و سخته و بشدت دردناکه ... امیدوارم غم آخر هممون باشه 🖤

نتایج کالبد شکافی اعلام کرده مونبین بر اثر سکته قلبی فوت کرده و این خبر تائید شده و موثقه از طرف پلیس کره 🥺

Mihi Queen
۰۱ ارديبهشت ۰۲:۵۸

خیلییی ناراحت شدم. چرا باید یه آیدل دیگه بمیره؟میگن یا قتل بوده یا خودکشی. منی ک دعا میکنم قتل بوده باشه! نمیخوام ببینم یه آیدله دیگه بر اثر خودکشی مُرده باشه. هضم رفتنه سولی کم نبودش!... 

نمیخوام با حرفام کسی رو ناراحت کنم ولی گفتم حداقل یه کامنتی براش بذارم. امیدوارم حداقل روحش در آرامش باشه:)

Arnika
۰۱ ارديبهشت ۰۰:۴۹

ماهِ قشنگم..کجا رفتی؟)

دیدین چیشد؟دیدین پسرم رفت؟دیدن دیگه هیچوقت قرارنیست خنده‌شو ببینیم؟دیدین؟؟؟

بازم من بایسمو از دست دادم..چطوری باید با این غم کنار بیام؟من خیلی دیر با مرگ کنار میام..هرموقع یادم بیوفته حالم بدتر و بدتر میشه

خدای بزرگ..خواهرش چی میکشه الان...اون فقط چون برادرش ازش حمایت میکرد خواننده شد و تازه اول راه بود..

یا اونووی بیچاره که با اولین پرواز برگشت تا جسد بهترین دوستشو برای اخرین بار ببینه..مثل زیبای حقیقی..مثل زیبای حقیقی..

من دارم میمیرم..حس میکنم اون منو با خودش برد

من دیگه هیچوقت قرار نیست خنده ی زیباشو ببینم و از ته دل باهاش بخندم

..کاش دروغ بود..کاش از فعل گذشته براش استفاده نمیکردیم..

من قلبم شکسته،دلم میخواد زار بزنم اما نمیتونم

این دنیا جای خوبی نیست..این دنیای احمق هیچ فرشته ایو زنده نگه نمیداره

خوب بخوابی ماه قشنگم..

Darla
۳۱ فروردين ۱۹:۵۱

قلبم درد میگیره وقتی میدونم دیگه قرار نیست لبخنداشو ببینم:)))

بعد سولی بدترین شک مون‌بین بود بم :))))

دلم برای مومنتاش ،لبخنداش،حرفاش،صداش تنگ میشه جوری ک دلم برای خودم تنگ نمیشه...

shika
۳۱ فروردين ۱۶:۵۲

از دیشب حالم بده 

قبلش چالش رفته بود 

داشت واسه کامبکش اماده میشد 

تازه بعضی احمقا میاد میگن بعدی فلانیه 

:)💔

عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۱ فروردين ۱۶:۴۸

اون بایسم بود:)))

ᎮᎧᎧᏂ ᎮᎧᎧᏂ
۳۱ فروردين ۱۶:۰۹

من من باور نمیکنم😭😭

اون دوست جیهوپ بود اونوقت ی روز بعد رفتن هوپی مرد؟😭😭 هنوز پلیس چیزی نگفته ولی گفته به تحتمال زیاد خودکشی بوده😭😭 البته هرکی میمیره میگن خودکشی بوده😭😭 استرو داشت واسه کنسرت اماده میشد😭😭 الان استرو چی میشه؟😭😭 سانها چی میشه؟😭😭 من از دیروز که شنیدم همش دارم گریه میکنم😭😭 من باور نمیکنم یعنی چی مونبین شادمون رفته پیشه سولی؟ پیش گوهارا؟ پیش جونگهیون؟ پیش چای یول؟ می سون؟ جا یون؟ نههههههه😭😭 اون فقط ۲۵ سالش بود. میگن افسردگی داشته اخه الان باید بگنننننن؟؟😭😭 وقتی رفته؟😭😭 یعنی چقدر غم و غصه داشته؟ هرچقدر بوده مطمئنم خیلی قوی بوده😭😭 روحش شاد😭😭

mehrsa_jkkk^-^
۳۱ فروردين ۱۶:۰۴

از دیشب که شنیدم قلبم درد میکرد 

با اینکه زیاد نمیشناختمش و فقط چند باری دیده بودمش ولی بازم خیلی ناراحت شدم خیلی لبخند معصومی داشت قشنگ مظلومیت از چهره اش میباره

یعنی الان حال هم گروهی هاش و خواهرش چجوریه؟فن هاشون الان دارن چیکار میکنن؟وایی بهش فکر که میکنم واقعا نمیتونم جلوی گریه هام رو بگیرم

امیدوارم روحش در ارامش باشه و بالاخره به اون ارامشی که میخواسته رسیده باشه...

ارو ها امیدوارم که بتونید اروم بشید هرچند که بعیید بدونم 

ولی واقعا حقش نبود که اینقدر زود بمیره دنیا زیادی بی رحمه...

BTL
۳۱ فروردين ۱۵:۱۹

نمی‌تونم هضم کنم.نمی‌تونم درکش کنم این اتفاقو.اون فقط ۲۵ سالش بود.اون همیشه لبخند میزد😭😭 حتی نمی‌تونم گریه کنم تا یکم خالی شم.دیگه از استن کردن کسی میترسم.

امیدوارم خودکشی بوده باشه...اگه نبوده باشه اوضاع کیپاپ شدیدا دارک میشه و خطر بقیه ایدلا رو هم تهدید میکنه.با اینکه قلبم هزار تیکه شده اما اگه خودکشی باشه خیالم راحت‌تره.حداقل می‌دونم که به خواست خودش زندگیش تموم شده💔💔امیدوارم روح زیباش در ارامش باشه مون بین قشنگم😭😭😭😭

s"
۳۱ فروردين ۱۴:۱۲

از ته قلبم به همه اروها ها تسلیت میگم
من برای اولین باره اسمشو میشنوم و هیچ اشنایی باهاش نداشتم و حتی عکسش هم امروز دیدم
با این حال خیلی ناراحت شدم و قلبم به درد اومد بلاخره اونم یک انسان مثل بقیه بود و حقش از این دنیا این نبود :)
امیدوارم خودکشی نبوده باشه چون وافعا اگه خودکشی بوده باشه مشخص میشه خیلی دوران سختی رو داشته و دوست دارم حداقل با اون درد و سختی دوست دارانش رو رها نکرده باشه :)

روحش شاد...
 

ددیز کیوت
۳۱ فروردين ۱۴:۰۷

تازه داشتم ارو میشدم و بایسم بودی مونبینا..چرا همچین اتفاقی افتاد؟

این حجم از غم رو نمیتونم بگم ولی دلم برات تنگ میشه ..امیدوارم الان جای بهتری باشی.

روحت در ارامش

 

 

(Honey) شکلات تلخ
۳۱ فروردين ۱۱:۱۳

هنوز دلیل اصلی فوتش معلوم نشده ولی فکر نکنم  خودکشی باشه. اون که همین چندروز پیش چالش رقص رفت... 

احتمالش هست که این تئوری قتل زنجیره ای سلبریتی ها درست باشه چون چند روز پیش هم یه بازیگر 26ساله فوت شده بود و جسدش رو تو خونه اش پیدا کرده بودن و ادعا شده بود که خودکشیه ولی خیلی ها گفتن نه خودکشی نبوده و همش زیر سر مافیای کره ست که هرچند وقت یه بار، یه سلبریتی رو از بین میبره.

خدا رحم کنه. 

RM. kiute.ARMY

بله درسته همچین تحلیل ها و حرف هایی هست که داخل یکی از کامنت ها منشن کرده بودم این قضیه رو اما کامنتش برای این پست نیست؛ هرچند کمپانی خواسته که تحلیل و بررسی و حدس و گمانی در این باره زده نشه برای احترام به مرحوم.

بی نام
۳۱ فروردين ۱۱:۱۲

تسلیت به همه ی کسایی که از این اتفاق قلبشون به درد اومد.

امیدوارم الان دیگه خوشحال باشی.

(Honey) شکلات تلخ
۳۱ فروردين ۱۱:۰۹

با اینکه نمی‌شناختمش ولی خیلی براش ناراحت شدم و قلبم آتیش گرفت. خدا لعنت کنه باعث و بانی این اتفاق رو. خیلی حالم بده خیلیییییی. فکر اینکه نکنه خدای نکرده زبونم لال زبونم لال این اتفاق واسه بی تی اس هم بیوفته دیوونم میکنه. 

درک میکنم که فن هاش چه حسی دارن.

تسلیت میگم به آرزوها و خانواده اش و اعضای گروهش. منم در غم تون شریکم.

روحت شاد موبین عزیز.

در آرامش بخوابی پسر مهربون و خوش خنده.

این دنیای زشت و تاریک لیاقت تو رو نداشت.

در آرامش بخواب 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Huka _VJ.YG
۳۱ فروردين ۰۹:۳۸

:)بایسم ...

kim light
۳۱ فروردين ۰۹:۲۹

فن استرو نیستم اما به نوبه خودم به تمام اروها تسلیت میگم:)

 

هر چند با اضحار تاسف چیزی درست نمیشه...

سونگ جی وون
۳۱ فروردين ۰۳:۳۸

تسلیت... فقط همین

کاش کلمه ای بالاتر از تسلیت بود تا بگم ولی متاسفانه نیست و از ته قلبم تسلیت میگم روحت شاد و در آرامش باشه مونبین اوپا

لیلی
۳۱ فروردين ۰۳:۲۴

بعضی وقتا فقط یه آهنگ میتونه باعث آرامش باشه فک کنم اون آلنگ الان dance with your goust باشه

Jkthv
۳۱ فروردين ۰۲:۳۲

میشه زمان به عقب برگرده و باز بتونم خنده های شیرینتو ببینم؟

میشه برگردی پیشمون؟؟؟؟ 

میشه به هیترا اهمیت ندی و شاد زندگی کنی؟

میدونم جواب همه سوالاتم منفیه 

ولی امیدوارم اونجا از دست هر کسی که ناراحتت کرد بهت آسیب زد راحت باشی

 

 

امیدوارم این قضیه قتل زنجیره ایی هم فقط یه دروغ باشه

لطفا لطفا اگه بندی رو دوست ندارید بهش هیت ندید

همه ما انسانیم و احساسات داریم

با این حرفامون نزاریم افراد زیادی دست به خودکشی بزنن

 

 

 

روحت در آرامش باشه مونبینا

헛숭 ...
۳۱ فروردين ۰۲:۲۲

حالم خیلی بده....

حتی من مون بینو نمیشناسم اما حتی یه لحظه فکر کردن به اینکه طرفداراش چه حسی دارن بد جور عذابم میده...

فک کن همینجوری بری تو نتو یهو بنویسه دلیل خنده هات مرده.. واقعا بعد از این برگشت به زندگی غیر ممکنه...

تسلت میگم اما لطفا خودتونو  زیاد ازیت نکنید... اون نمی خواسته ناراحتیتونو ببینه بخواطر همین توی آخرین عکساش لبخند داشته...

 

 

و لطفا بلینکا این که بیاد نفر بعدی رو پیدا کنید حتی به مسخره هم بده... اینکه میگید جیمین یا جونگ کوک باعث غم خیلیا میشه من الان انقدر امروز غم دارم که کل قفسه سینم  درد میکنه تا همین حالا توی توییتر داشتم بعضی از آروها هارو آروم میکردم ...

لطفا باعث غم بقیه نشید و...

تسلت🖤

Eli
۳۱ فروردين ۰۰:۵۳

این فقط خیلی دردناکه...من فقط کمی با استرپ اشنا بودم و چندتا از برنامه هاشونو دیده بودم.و با این خبر فقط میخوام گریه کنم

خوب بخوابی مونبینا

این خیلی ترسناکه.تیوری قتل زنجیره ای سلبریتی های کره ای خیلی ترسناکه.مونبین همین دو روز پبش چالش رقص رفته بودد.نکنه یه قتل بالشه؟:)))))))

فکر اینکه یه روزی یکی از اعضای بی تی اس نباشه داره دیوانم میکنه.

یکی از اروها میگفت ایدل من دیگه نیست که بهش بگم دوسش دارم.تا وقت دارین به ایدلاتون بگین که دوسشون دارین....

تسلیت

ARMYouknow
۳۱ فروردين ۰۰:۴۸

اوکی اشک نمی‌ریزم...

غم عظیمیه:))

...
۳۱ فروردين ۰۰:۳۸

*چا اونوو دو دو تا از رفیقاشو و از دست داد...

یه بار به عنوان سوهو با اشتباهی که کرده بود اون رو از دست داده بود

و این دفعه بدون اینکه اشتباهی کرده باشه رفیق خودشو از دست داده :) *

اما قرار نبود زیبای حقیقی واقعی بشه

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۱ فروردين ۰۰:۲۸

اوکی ولی هنوزم نمیتونم ( حضم  حظم حزم حذم هضم هظم هزم هذم؟!) کنم..

ᴀʀᴋᴀ ᴀᴄᴋᴇʀᴍᴀɴ
۳۱ فروردين ۰۰:۱۷

طوری که همون لحظه خبر رو تو یه سایتی دیدم و سریع رفتم گوگل ترنسلیت تا ترجمش کنم بفهمم چی شده

اولش فکر کردم دروغه ولی بعدش دیدم بعله همه جا پیچیده...

چشمام پر بود و قلبم تیر میکشید ولی نمیتونستم گریه کنم

حس خفگی داشتم و نیاز داشتم جیغ بکشم

فقط یه جمله تو ذهنم بود..یعنی رفت؟!

دلم براش تنگ میشه..خیلیم زیاد

طوری که دوستم پیام داد و من نمیدونستم چجوری آرومش کنم در حالی که خودم بدتر بودم...

آروم بخوابی سوییتی:)))

Kim Kamelia
۳۱ فروردين ۰۰:۱۱
REST IN PEACE
به اروهای عزیز هم تسلیت میگم...
اصلا قابل درک نیست و واقعا زبانم قاصرِ....
خیلی میخواستم ابراز همدردی بیشتری بکنم ولی واقعا باورنکردنیِ...
Melika
۳۱ فروردين ۰۰:۰۷

تسلیت و ابراز ناراحتی به هیچ وجه نمیتونن برای بیان این دردو ناراحتی کافی باشن 

به شخصه اروها نیستم ولی دوستشون دارم 

دختر خالم اراهاس با استرو وارد دنیای کیپاپ شد وقتی بهم زنگ زد و گفت مونبین خودکشی کرده به هیچ‌وجه نمیتونستم باور کنم شک عظیمی بود خیلی خیلی ناراحتم و هنوزم نمیتونم باور کنم 

انچنان شناختی ازش نداشتم فقط میدون ادم خیلی نازو دوست داشتنی ای بود 

به همه اروها های عزیز تسلیت میگم روحش در ارامش باشه 

Moonlight
۳۱ فروردين ۰۰:۰۳

ولی برای منی که تازه امروز یه ماه شده لود که فنشون شدم زیادی دردناکه

امیدوارم اونجا راحت بخوابه

کنار سولی و جونگهیون

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۱ فروردين ۰۰:۰۲

...

۳۱ فروردین ۰۰:۵۴

گلدن هوپ 

 

غیر از جیمین کوک هم میگن 

 

ولی برای استرو با اینکه مثل بی تی اس پیگیر نبودم مث چی دارم گریه میکنم 

 

برای بی تی اس واقعا میمیرم

 

 

کوک رو که خودمم مث سگ سرش نگرانم دلیل جیمینو میخوام..

RM. kiute.ARMY

کلا با جیمین زیاد مشکل دارن میگن بی استعداده و لایق تو گروه موندن نیست و اینا...
خیلی بی دلیل...
خیلی پرت...
خیلی مزخرف!
...
۳۰ فروردين ۲۳:۵۴

گلدن هوپ 

غیر از جیمین کوک هم میگن 

ولی برای استرو با اینکه مثل بی تی اس پیگیر نبودم مث چی دارم گریه میکنم 

برای بی تی اس واقعا میمیرم

..
۳۰ فروردين ۲۳:۵۲

میدونی دد 

اما نباید گریه کنم 

ولی گریه کردم و حالم بده 

نمیدونم چرا بعضیا انقدر بی وجدان هستن که در برابر خبر فوت یه نفر میخندن

یه سوال دارم 

چطور میتونن به مرگ یه نفر بخندن 

درک نمیکنم 

انقدر خندیدن یه ادم خنده داره؟ 

اگه کسی از خانواده خودتون بود هم میخندیدن؟

شایعه هست که قتل زنجیره ای برای ایدلا هست 

و اولیش مونبین بوده 

اما چرا؟ 

چرا زندگی یه پسر 25 ساله باید گرفته بشه 

ارزو نداشت؟ 

انسان نبود؟ 

*بچه ها

انگار مونبین خودکشی نکرده بوده و این یه قتل زنجیره ای بوده

و خب نمیدونم...

حالا یه سری کانالهایی که توش یه سری ادمین احمق ریخته دارن میگن بعدی هیونجین و کوک و...

سعی کنین اینجور کانالای سمی اگه تو بین کانالا تون هست ریپورت بکنینش*

#Modir

اما واقعا من برای سولی گریه نکردم و برای مونبین دارم مث چی گریه میکنم و حالم افتضاحه 

و نمیتونی به کسی بگی و این بده.... 

هیچی ندارم بگم 

فقط ارزو میکنم راحت بخوابه 

تو ارامش بخوابی فرشته

ته تغاری ددی
۳۰ فروردين ۲۳:۵۱

حتی فکر کردن به اینکه ممکنه یه همچین اتفاقی برای یکی از اعضای بی تی اس بیفته باعث گریه ام میشه

 

چقدر آروها گناه دارن

چرا انقدر بهشون فشار میارن که دست به خودکشی بزنن

چی بهشون میرسه از مرگ یه نفر و ناراحتی دوستدارانش

بیچاره اعضای خانواده‌ و دوستاش 

تسلیت میگم

امیدوارم که توی اون دنیا جاش خوب باشه 

 

بیاین تا هر جایی که میتونیم با تموم وجود از آرتیست هامون حمایت و مراقبت کنیم

 

به امید روزی که دیگه هیچکس خودکشی نکنه 🖤🖤🖤💔💔💔

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ فروردين ۲۳:۴۸

اوکی ولی چند تا آیدل دیگه بمیرن تا یاد بگیرید شعور داشته باشید؟!:)

#هیترا

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ فروردين ۲۳:۴۷

Mahi

 

تسلیت میگم..

Mahi
۳۰ فروردين ۲۳:۴۶

دد انقدر دوستم گریه کرد پشت تلفن 

بینی بایس من بود ولی من انقدر تو شوک بودم که باورم نمیشد الان چشمام میسوزه از شدت سوزش اشک 

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ فروردين ۲۳:۴۶

توی توییتر هشتک 'Who next' ترند شده و دارن اسم ایدل های دیگه هم ب عنوان نفر بعدی ک کشته میشه ترند میکنن.. مخصوصا جیمین، جنی عضو بلک پینک، هیونجین عضو استریکیدز.. لطفا توی توییر اگه امکانش رو دارید کامنت های مثبت براشون بزارید و فقط ایدل خودتون براتون تو اولویت نباشن

 

 اگه کسی میدونه..چرا جیمین ؟!

Mahi
۳۰ فروردين ۲۳:۴۵

دد حس مرگ دارم پسرکم با اون لبخندای شاینش از دستم رفت

استرو برای من بدون بینی تموم شدس دیگه نمیتونم

صداش نباشه 

ایونتش با سانها نباشه 

دیگه هیچی نیسی 

خدا لعنت کنه کمپانیو و هیترا و تموم کثافتایی که مسببشن 

Luna_the_moon
۳۰ فروردين ۲۳:۴۰

چرا واقن..آخه این بچه مگه گناهی کرده بود ؟؟
نمیکشم دیگه واقن..
میترسم سر اعضا هم همچین بلایی بیاد
دوستم میگه انگاری هیترا دارن تو توییتر ترند میکنن که نفر بعدی جیمینه
بیاین پشت اعضا و کیپاپ باشیم...واقعا دیگه تا کی از دست دادن..؟
مونبینی..آروم بخواب :)

Acha
۳۰ فروردين ۲۳:۳۵

به حدی توی شوک رفتم که حتی نمیتونم گریه کنم...

این زیادی درد داره...

یکسال پیش که آروها شدم بعد اون وو که با سریالاش میشناختمش مونبین دومین عضوی بود که شناختم و عاشق خنده هاش شدم😭😭😭

الان هنگم انگار یه تیکه سنگ بزرگ جلوی گلومو گرفته نمیزاره این بغض لعنتی بشکنه🖤😭

انگار که اشک چشمام خشک شده باشه این که از ناراحتی نتونی برای عزیزت گریه کنی خییلی درد داره...

مونبینا دعا میکنم اون دنیا در آرامش باشی امیدوارم حداقل اونجا روحت شاد باشه آروم بخواب عزیزکم😭😭🖤🖤🖤🖤

Robin
۳۰ فروردين ۲۳:۳۲

چی میتونم بگم؟ جز اینکه اینا همه بخاطر خودخواهی یسری موجود مثلا متمدن به اسم انسانه؟ حتی لیاقت اسم انسانم ندارن..

ممد دختری در مزرعه
۳۰ فروردين ۲۳:۱۸

واقعا هنوزم هنگ کردم.. امیدوارم روحش در ارامش باشه 

ATENA💝 BANGTEN
۳۰ فروردين ۲۳:۱۸

مهمونی خدا تموم نشد برگردین خونه ؟ 

 

#سولی 

#جونگهیون 

#هارا 

#مونبین 

 

دیگه باید رو درِ کیپاپ برچسب بزنیم : در نزنین... ، میدونین که اونا خیلی وقته رفتن:) 

 

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ فروردين ۲۳:۰۵

من میخواستم پسران برتر از گل رو ببینم..مونبینا وقتی بیای چجوری ببینمت و نخوام گریه کنم؟!:)

کیپاپ خیلی ترسناکه..خیلی کثیفه و هیچکی نمیدونه..آیدل بعدی ای که میمیره کیه؟!

فکر اینکه هرکدوم از آیدلا هر لحظه ممکنه از دست برن..دلم میخواد واقعا نباشم!:)

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ فروردين ۲۳:۰۳

رِبِکآ -- 

 

تسلیت میگم:)برات صبر و آرامش میخوام..

جدی میگم ربکا شی..واقعا نارااحتم و زبونم بند اومده:)

KIM ROSE
۳۰ فروردين ۲۲:۵۸

ولی من تازه داشتم با گروهشون اشنا میشدم... تسلیت واقعا کلمه ناچیزیه برا رفتن ی ادم ازین دنیا.در ارامش باشی

Darlin Bk
۳۰ فروردين ۲۲:۴۹

:)I hope you happily in another life

🍋🖤...

Parni
۳۰ فروردين ۲۲:۲۹

نمیتونم باور کنم... انقدر توی شوک رفتم ک فقد... نمیدونم چی بگم... این پسرو زیادی دوست داشتم...

خیلی خیلی سخته :)

الان حال اعضای گروه و فناش... لعنت.

واقعا نمیتونم گریه‌مو کنترل کنم... چرا اخه خب :))

امیدوارم روحش تو ارامش باشه.. 

Eli. Jeon
۳۰ فروردين ۲۲:۲۶

الهی .... وای خدا به خانوادش ، دوستاش و فن هاش صبر بده ... خیلی اتفاق وحشتناکیه ... اصلا شوکه شدم خبر رو دیدم ... من چقدر اجرایی که با خواهرش که آهنگ my ears candy رو دوست داشتم ... این اجراشونو به کل خاله هام نشون داده بودم 😭😭😭 خیلی قلبم شکست واقعا .... بیچاره خواهرش خیلی سخته از دست یکی از اعضای خانواده 

لی یونهی
۳۰ فروردين ۲۲:۱۷

خیلی سخته...واقعا نمیدونم الان جونگ کوک چه حسی داره

کوکی از نزدیک ترین دوستای مونبین و اونوو بود....

نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم....چرا واقعا؟!

مومبینا...خوابای قشنگ ببین..و دوست داریم

RM. kiute.ARMY

دقیقا:)
جیمین هم بهشون نزدیک بود...
Nargesyz
۳۰ فروردين ۲۱:۴۸

نمی‌شناختمش، ولی نمی‌تونم جلوی اشکامو بگیرم...

انگار اعضا خودشون پیداش کردن...نمی‌تونم حتی تصور کنم چه دردی می‌کشن...

فقط امیدوارم اعضای گروهش و طرفداراش دووم بیارن...

و امیدوارم یه‌روز باعث و بانی‌هاش به خودشون بیان و نتجیهٔ کارشونو اونجوری که باید ببینن...

لیاقتشه که تو زندگی بعدیش اونجوری که می‌خواد زندگی کنه...

به فناش تسلیت میگم:))

Star and Moon
۳۰ فروردين ۲۱:۴۰

همین الان پارت جدید پادشاهان شب رو آپ کردم و اومدم یکم اخبار رو چک کنم که فهمیدم یکی دیگه از خواننده هایی که واقعا دوسش داشتم دیگه نیستTT
راستش نمیدونم واقعا چی بگم....این چند وقته خیلی ها رو دیدم که فوت شدن....سر همین فقط.....نمیدونم واقعا....به همه آروهای عزیز تسلیت میگم.....از دست داد یه دوست واقعا چیز سختیه💔💔

 

این زیادی ظلمه ددی...

RM. kiute.ARMY

نمیدونم اون وو از لس آنجلس برگشته یا نه...اما میگن از نزدیک ترین اعضای گروه به مونبین اون وو بوده:)
ولی اگه برنگشته باشه اون وو از لس آنجلس..ببین بهت بگن اره داداش رفیقت پر زد:)
یک انسان :)
۳۰ فروردين ۲۱:۱۸

چی بگم؟؟؟؟ 

اخههه چییی بگمممممم

:))))))))💔🖤

ولی خیلی جوون بود 

ولی خیلی کیوت بود

ولی خیلی مهربون بود

چجوری هضم کنم اعضای گروهشون اول بیجوون پیداش کردن

بغض امونم نمیده:) 

چرا خودتوووو کشتییییی:)))؟؟؟؟ 

دوستت داشتم دارم و خواهم داشت آروم بخوابی  :) 💔🖤

 

﴿تو مال این زمین و این شهر نیستی... 

شبیه این آدمای بی قلب نیستی

تو مال آسمونی برگرد خونت:)

تو مال این زمین پر درد نیستی

تو عطر یاس میدی زیبای مغموم

که گلبرگاش ترک خورده:) ﴾

Arina Army
۳۰ فروردين ۲۱:۱۷

بااین که فنشون نیستم‌ولی قلبم اتیش گرفت

با فکر اینکه پسرای ما و بقیه گروه ها چ‌چیز هایی رو تحمل میکنن و ما خبر نداریم و حتی فکرشم نمیکنیم خیلی دلم میگیره

روحش در ارامش...

رِبِکآ 🖤🙃
۳۰ فروردين ۲۱:۰۷

دارم اجرای candy in my earsش با مون سوا رو میبینم و فقط گریه میکنم..یعنی دیگه لبخنداشو ندارم؟:) دیگه نمیاد لایو غش غش بخنده و با آروها حرف بزنه؟ دیگه صدای بهشتیشو نمیشنوم؟ مونبین شی، چجوری بدون تو به آهنگای آسترو گوش بدم آخه؟:)

RM. kiute.ARMY

تو استیج چجوری همو بغل کرده بودن:)
الهی من بگردم...هستا! اما یجور دیگه برامون هست:) خاطره اش هست...لعنت...
رِبِکآ --
۳۰ فروردين ۲۰:۵۵

اشکام امونم نمیدن:)

فقط 25 سالش بود میفهمید؟؟ گروهشون تازه داشت معروف میشد، خودش و خواهرش هردوشون آیدلن، یکی از بهترین رپرای نسل چهار بود، هم رپش فوق العاده بود هم ووکالش، و جسدش تو خوابگاه مشترک با گروهشون پیدا شده یعنی اعضا پیداش کردن اول..میفهمید چقدر درد داره؟ چقدر اذیت کننده ست؟ قلبم داره فشرده میشه و کمترین نگرانیم اینه که من این بچه رو دوست داشتم، بایسم بود، دلیل آشناییم با آسترو بود دارم میمیرم انگار بخشی از روحم رفته:)

RM. kiute.ARMY

بعد از اون وو فقط چهره ی مونبین برام آیکونیک آسترو بود:)
بله...مین سوا عضو گروه بیلی:)
فقط الان جیگرم خون ئه برای اعضا...وای...
تسلیت میگم بهت ربکای من:))) خیلی تسلیت میگم...
Adrina :(
۳۰ فروردين ۲۰:۵۳

تازه فهمیدم 😢😭😭

روحش شاد الهی باعث و بانی هاش گور به گور بشن😭😭😭

شِفا 🖤🕳️
۳۰ فروردين ۲۰:۴۸

مونبین چیشده؟

تروخدا یکی بگه

نکنه مثله سولی.. ؟

RM. kiute.ARMY

بله..
متاسفانه میگن خودکشی بوده...طبق اظهارات پلیس.
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ فروردين ۲۰:۳۷

خوب بخواب..:)

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۳۰ فروردين ۲۰:۳۲

وا..وات؟!

نمیشناسمش دقیق ولی واقعا برای فندوم گروه استرو آرامش میخوام..

و باورم نمیشه..دوباره تکرار شد؟!:)

کیپاپ..داره کجا میره..سولی..جونگهیون..مونبین..

واقعا حرفی نمیتونم بزنم..!

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۳۰ فروردين ۲۰:۳۲

وات د فاک؟!

همین امروز؟!

برای چی؟ چیشد؟!

Q. Moon
۳۰ فروردين ۲۰:۲۴

شت...

هیونگ من همین الان داشتم آهنگ Madness رو گوش میکردم... :}

در آرامش باشی مونبینی😞💙☔🌌

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان