BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن I Didn't Kill Her

🔻FULL🔻

نویسنده  Querencia
نوع روابط دخترپسری
کاپل مین یونگی و لی یونا
ژانر عاشقانه . روانشناختی . کمی اسمات . کمی معمایی . تراژدی . دارک
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 146
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

  

برشی از داستان:    

با چسبوندن گوشش به در، سعی کرد بهتر مکالمه ای که درون اتاق در جریان بود رو بشنوه.

- فقط دو تا گزینه داری؛ یا تو یونگی رو میکشی. یا من هر دوتاتون رو!

نامجون از سمت دیگه در اعلام کرد. یونگی با حس اینکه دوست دخترش میخواد از اتاق مرد خارج شه، به سرعت به راهروی کناری دویده و خودش رو پشت پیچ دیوار مخفی کرد. درحالی که صدای قدم های یونا دورتر میشدن، صدایی در سرش شنید:

"اما یه گزینه سوم هم وجود داره!"

- گزینه سوم چیه؟

یونگی زمزمه وار پرسید و صدای پوزخندی توی سرش شنید:

"قبل از اینکه نامجون بخواد کاری کنه، من و تو کار خودش رو تموم میکنیم!"

  

هشدار: قتل × خودکشی

 

🩸🌪🖤DOWNLOAD🖤🌪🩸

    

805_vpfe.png

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۴:۱۰

عحیب دلم برا این کار تنگ شد حالا که دوباره دیدمش... بعد تموم کردن کامنتا برم از اول بخونمش ها؟!

 

Huka_VJ.YG

حس بدی دارم که استریتو چند وقته نادیده میگیرم...

باید برگردم به استریت نویسی ها؟

 

Hanoul

منم همینطور هانول.. منم همینطور *اموجی دست دادن*

 

Moon

واووو!! براوو! مون باید به تو مدال افتخار داد عزیز با این کمر- چیز یعنی چشمای خستگی ناپذیر در زمینه فیکشن خوانی U_U

 

Sh.M...

زیبایی از چشمای شماس U^U

 

عمه سادات

نهههه عمههه نرووو من بی تو نمیتونمممممم

 

شکلات تلخ

آره منم وقتی دیدم درخواست چنین پایانی کردن کرک و پر نموند برام T^T

 

هعی... حتی منی که نامجون لاورمم گاهی با نامجون به نامجون خیانت میکنم U_U

(جدی نگیرین با نوشابه ناهار مست شدم نمیفهمم دارم چی میگم!)

 

Hani

از اونجایی که بنده خودم سادیسمی تشریف دارم هشدار زدم که بقیه ازم در امان بمونن U_U

ولی خب کسی بهش گوش نمیکنه که همه در دام میفتن هعی *اموجی راه رونده به سوی افق*

RM. kiute.ARMY

عه تو هم از اول میخونی؟:"))))))

Huka_VJ.YG

 

Hanoul

 

Moon

 

Sh.M...

 

عمه سادات


شکلات تلخ

 

Hani

Hani:)
۱۲ تیر ۱۲:۳۹

ددی ژان الان منظور از هشدار دقیقا چیه؟ 

ینی اگه اینو بخونیم یا آدم میکشیم یا خودکشی میکنیم؟ 

خوووبه پس میخونم🤡😂

وی بسیارررررر شدید سادیسم دارد و بیمار است! 🤡🚶‍♀️

RM. kiute.ARMY

نه مثلا میخواسته بگه این برنامه شامل صحناتیت که ممکن است برای همه مناسب نباشد😔😂 و حاوی این صحناته.
احسنتم تبارک الله😂
ما همه مریضیم عزیزم...مریض زاده شدیم اصلا😔
Te
۲۶ ارديبهشت ۲۳:۲۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ددی چطوری 

لطف میکنی برام لینک ***** * **** *** ****** 

* * 

***** ** ** ****** ****** **** ** ** ** *** *** **** **** ** **** *** *** ***** ** *****

** **** ***** ***** ** ** ** *** * **** **** ***** * ***** ** *** ***** ******* 

* ***** ** ** **** **** * ** *** **** *** ***** ** *** ***** ** *** **** *** ********

 

*** ** *** ***** ***** * ***** ** **** 

RM. kiute.ARMY

سلام عمرم شما چطوری؟*^*

خب پس یه لینک ناشناس بده که بفرستم همه روT^T
اون رمز برای دزیره است. بزنی روی لینک وارد لینک دزیره میشی.
جودی
۲۶ ارديبهشت ۱۷:۱۸

چرا اپیفانی حذف شده؟!؟!؟!

RM. kiute.ARMY

حذف نشده نفسم، هایدش کردم تا پارت فولش بیادT^T
R.Stephen
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۵۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

درودد ددی! 

لینک ناشناسم برای فیک تیچ می:

*********************************************

تشکرر! 

RM. kiute.ARMY

درود نفس مننن!!!
اوه بعلههه الوعده وفاااT^T
ارسال شد!
یک انسان :)
۲۱ ارديبهشت ۱۶:۳۰

های دد

خوبی چطوری؟ 

احساس میکنم هروقت بیام سایت باید ازت بپرسم منو یادته؟ 

اخه یجوریم فک میکنم راحت فراموش میشم

خداروشکر از این به بعد میتونم بیام سایت:))) 

رفتم اومدم پروفایلت هم عوض کردی شایطون:) 

دیدم توعم عوض مردی منم عوض کردم.. 

خب... 

میدونی خیلی درد دارم

چرا همچی خوب پیش میره یه لحظه ای همچی خراب میشه؟

دد 

یعنی چرا انقد باید درد بکشم؟  

حالت تهوع دارم میخوام بمیرم دیگهههه میخواممم بمیرممم 

سرم درد میکنهههه 

حتی دیگه برای داداشمم مهم نیستم 

ولی چقدر ضعیف شدم که راحت میتونه بزننم

جوری کمرمو زد... 

انقدر به کمرم ناگهانی فشار اومد که فکر کردم شکسته

چرا همش باید طرفداری اونو بکنن اخه:) 

از وقتی دستام شکسته هم هروقت یه شوک یا فشار به بقیه

جاهای بدنم وارد میشه درد میگیره

خیلی درد داره:) 

دد چجوری بدون درد بمیرم؟؟

احساس اضافی بودن دارم

ولی میدونی بازیگریم خوبه

الانم من خوبم و هیچ دردی نمیکشم

نه روحی نه جسمی

:)... 

میدونی دد تنها کسی که میتونم پیشد خود واقعیم باشم و هرچی هستو بهت بگم

خب به هر حال

آدم با کسی نمیشناسه راحت تره چون اون آدم هیچ نقشی قرار نیست تو آیندش داشته باشه... 

هعی

امم هفته پیش رفته بودیم حویق شمال

با دوستامون

دد حیوونا چقدر از آدما بهترن

یه حلزون بود افتاده بود دنبالم خیلی کند بود

 ولی اومد پیش کفشم و سرشو زد به کفشم و یکم موند بعد رفت

احساس کردم منو بوسید:) کیوت بود... 

دد اونجا انقدر پیاده روی کردیمم پاهام شکست اونجااااا

دیگه نای راه رفتن نداشتیم همه افتاده بودیم رو زمین

------

اممم دختراشون دوقلوعن یه سال ازم کوچیکترن

خیلی مهربونن... خیلی:) 

دوستای خوبین

عسل منو برد تو کوچه بعد خیلی طبیعت قشنگی داره اونجا 

یجورایی اونجا از کل استرسام و افسردگی منو دور کرد

از اونجایی که رفتیم شمال نریم دریا عجیبه دیگه

و خب پیاده روی به همین مرتبط میشه

ما پیاده رفتیم دریاااا و پاهامون رو از دست دادیم

اما وقتی کنار دریا تو گوشم آهنگ sea پخش شد زیباترین تصویر و صدا و باهم احساس کردم

یجورایی آرامشو لمس کردم:) 

میدونی دد شنبه میبرنمون اردو

میخواستم برلت اتفاقایی که میوفته رو تعریف کنم 

ولی شاید تبلتو مامانم بخاطر امتحانات جمع کنه ولی اگه شد تعریف میکنم

------

چه اجق وجق شد کامنت هیچی به هیچی ربط نداره:|

همین دیگه عاشقتم ددی:) 

 

 

RM. kiute.ARMY

های بیبی منننننن چطوری نفسم؟؟؟T^T
من تورو یادمه:") چرا کوکی کوچولو رو یادم بره؟
من خوشحال ترینم که میتونی بیای:")
دارک عوض کردی اما باشه اینم قبوله:")

ای من بگردمت که زندگیم:)
نمیدونم چی بگم...اما بدون حقت رو خوردن پس بمون و پس بگیر.
چون حق گرفتنی ئه! اگه تا اینجا تحمل کردی که باید بگم تو فوق العاده قوی هستی!
فوق العاده محکمی که تونستی!
پس از این به بعد هم بتون چون تو لایق خوشبختی هستی و هرکسی که الان خوشه مگه تو چیت از اونا کمتره؟؟
اما گاهی منت بزار و این قوی بودنت رو بکوب توی صوزت مسببین حال خرابت.
لازمه، موضعت رو حفظ کن بیبی من:")

خوشحال ترینم که بهم اعتماد داری...
اما امیدوار هم هستم در آینده اگه بیشتر همو شناختیم بازم پیش من خودت باشی:")

عایگووو همیشه به خوشی باشهه دورت بگردممممT^T
واییی کیوتتتتتت:")))
دور از جونT^T

دو قلو...کیوتتتتتT^T
دلم شمال خواست...
جانباز در راه دریا😂
بهترین موده...بهترین!!!
امیدوارم همیشه حسش کنی:")
تعریف کنی هااا حتماT^T دعا میکنم جمع نکنه مامانت و برام تعریف کنیT^T

نه بابا فدا سرت😂
منم عاشقتم عزیزممم:">
R.Stephen
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۵۶

ددی منو دوستام یه گروه داریم به اسم فن گرلایی ددی!
و همه فیک خون حرفه ای در رتبه اول من و اجوشی!
بعدش هیونگم..
بعدش اجوما!
حالا هیونگ اینجوریه که میگه:
بع ددی بگو من براش کامنت بذارم جوابمو میده؟
و خب من یه کبوتر نامه رسانم...
یه سوال هم بپرسم!
برای بهتر شدن قلمم چه کار کنم!
تعظیم نود درجه*

RM. kiute.ARMY

:")
یا...
این قلمو به بازی نگیرید کیوتای لهنتی...
منننننننن خاعکککککک پاااتونمممممممم!!!
البته که جواب میدم چرا ندممممT^T

بیشتر نوشتن و نترسیدن؛ این کلید موفقیته:">
*تعظیم متقابل
R.Stephen
۱۹ ارديبهشت ۲۰:۴۹

تعظیم نود درجه*
ددی دروددد!
خوبی؟
بعد ماب اجوشی همش در حال تعظیم نود درجه ام!-
خب ام...
ددی اول از همه که یه زحمت برات داشتم..
اینجا:
*سلام قشنگم*^*

والا کل دار و ندارمو اسم بردی و الان من فقیر ترینم😂

اما فیک بوی فرند و بیمارستان ضربان قلب رو خوندی لاوم؟ تیچ می چی؟*
...
گفتی فیک تیچ می!
میشه برام لینکشو بدی:))؟
یچیز دیگه!
ددی وانشات نوشتمم!
عمیقا دادم اجوشیم!(بد فکر نکیند دونسنگش محسوب میشم!)
خوندش!
عمیقا الان اینجوری که با اینکه خودم هم دستی بر ادبت و کامپیوتر دارم ولی دادم اجوشی ادیتش کنه و خوب دست خداست کی برسه!
و وقتی اماده شد برات بفرستم توی ارسال فایل میتونی بخونیش؟:)))
عمیقا میدونم قلمم/وانشاتام/فیکام کلا افتضاحهه! و نمیدونم با چه رویی اومدم اینو میگمم!-
 

RM. kiute.ARMY

درود به روی ماهت عزیزم!
*دست گذاشتن رو شونه ات تا از تعظیم بیای بیرون
رحمته جاناننننT^T

البته عمرم! فقط بهم یه لینک ناشناس بدهT^T
جونم؟
اوه به به!! در خدمت باشیم که😎
من بد فکر نمیکنم مگه اینکه فکر بد منو...😔
البته ک میخونم بیبییییT^T از الان هم تو و هم آجوشیت بسییی خسته نباشیددددد!!
عمیقا تحقیقات ثابت کرده اونایی که میگن کارشون افتضاحه عالی ترینن!-
Woo li tao
۱۹ ارديبهشت ۱۶:۰۵

من از این کیبوردا حرصم میگیرهد آخه لنتی فتیل؟؟؟ 😂😂😂😂

نه ددی منظورم فایل بود رم گوشیم رو گم کردم فایلام به فاخ رفته.  حالا هم کالرز و تله رو میخواستم ولی پیدا کردم.مرسی ددی

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

قبلا کیبورد ها پاشون هم جلومون دراز نمیکردن الان پاشون تومونه😂🚬

عه پس پیدا شون کردی بیب؟ خداروشکرررㅜㅡㅜ
Q. Moon
۱۹ ارديبهشت ۱۰:۴۰

جون دل هیونگ نفسم*^* تو خوبی؟

*گاز گرفتن دستم و دعوا کردن دستم

ترخدا شرمنده ها:"))) درستش کردم قربونت که بهم گفتیT^T

وای در گذشته های نچندان دور یه چیزینوشته ودم تو سایت و رنگین کمونی شده بود رنگین ک.ونی:)) خیلی خاطره بدی بود😂

---------------------

*سر شرمندگی فرود میارم*

میدونم کشتمت هیونگ.. ولی تو قسمت "لیست فن فیکشن های فول سایت" هم همین مشکله ممنون میشم درستش کنی *اموجی سرخ شده از خجالت*

شتتتتتتت رنگین ک*ونی 😂😂😂😂

فاک خیلی بده من خودم چون خیلی تند تند تایپ میکنم از این سوتیا بد میدم ولی چند تاش که همیشه تو ذهنم مونده ایناست:

1. به پشماش خیره شد (اون قرار بود چشماش باشه😂)

2. یه بار هم جمله قرار بود یه چیزی تو مایه های "اتاق در سکوت فرو رفت" باشه.. ولی موقع دوباره خوندن و ویرایش دیدم نوشته "اتاق در هوسوک فرو رفت" :///// بیچاره هوسوک حتما خیلی درد داشته 😂

3. یه بارم موقع تایپ "سرش رو به نشونه موافقت تکون داد" دکمه "ت" بار دوم کار نکرد دیگه خودت ببین چی شد😂😂

خدا سر گرگ بیابون نیاره ولی خیلی بده این سوتیا :))

 

RM. kiute.ARMY

نه نیاااار بچهT^T
وای خاااعک چشم چشم الان انگشتش میکنم درست شهT^T به دست یار کشته شدن فانتزیمه😔
اون موقع هم هیچ کس به متنی که توش قربون صدقه ی این جماعت رفته بودم توجه نکردن فقط همون لامصبو کوبوندن تو صورتممممم😂😂
پشماش شتتتتتت نه نه تصور اینکه اگه اصلاحش نمیکردیییی و همین پشماش میموووندد😂😂😂
هوسوکککککک نهههههه همه جا مظلوم واقع میشهههه😂😂
ک.وننننننن فاک سرش ک.ون دادددددد😂😂😂😂😂
فقط اگه حواست پرت شه و یادت بره درستش کنی...رسما آبرو و شرفت به چیز سگ میره...
منم یبار برای یه بنده خدایی نوشتم خانم آلتم خرابه....قرار بود آنتم خرابه باشه..
T
۱۸ ارديبهشت ۲۰:۵۰

سلامم

 

ددی لینک دزیره و مدهوش و میدی 

RM. kiute.ARMY

سلاممم هانییی*-*

https://www.uplooder.net/files/9dcce7dae13f5873f217581cabfb345e/%D9%85%D8%AF%D9%87%D9%88%D8%B4-FullPart.pdf.html

Woo li tao
۱۸ ارديبهشت ۱۶:۱۰

تله هم بده موخام

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

چشمT^T
Woo li tao
۱۸ ارديبهشت ۱۶:۰۸

سلام ددی اونایی که گفتی رو نخوندم 

راستی همه فتیلام به فتح رفته 

...

میشه لینک کالرز رو بهم بدی؟

RM. kiute.ARMY

سلام دورت بگردمT^T
پس بهم یه لینک ناشناس بده برات بفرستم*-*
فتیل؟

البته*-*
ترانه
۱۸ ارديبهشت ۱۵:۲۱

سلام 

یه فیک بود جونگ کوک به زور با تهیونگ ازدواج میکنه بخاطره مراقبت از جیمین ، جیمین و یونگی از هم جدان به خاطر خیانت یونگی با شاگردش 

پدر جونگ کوک ، تهیونگ رو میخواد 

اسمشو میدونید؟

RM. kiute.ARMY

سلام سلام عزیزم چطوری قشنگممم؟*^*
مگه میشه نشناسم این لامصبی که کراشمهههههه:")))

https://fan-fiction-land.blog.ir/1399/07/08/Puppeteer
(Honey) شکلات تلخ
۱۷ ارديبهشت ۱۵:۰۰

سلام ددی خوبی؟ چه خبرا؟ 

واییییی آهنگ جدید نامجون و کلد رو گوش دادی؟ 

چقد نامجون عمیق و قشنگ میخونه واییییییییییی. 

وایییی صدای ویولونه منو کشت. خیلی قشنگ بود ویولونش.

وای وایییی کلد هم قشنگ میخوند ولی وقتی پارت های نامجون شروع می‌شد میخواستم بمیرم از قشنگی و بم بودن و جذااااب بودن صداش. 

واییییی نه

ددی فکر کنم دارم رو نامجون کراش میزنم برای چندمین بار. 

یونگی تقصیر من نیست دیگه من بهت خیانت نکردم به داداشت بگو کم دلبری کنهههه

RM. kiute.ARMY

سلام عمر مننننننT^T تو خوبی؟
معنیش:)))) عشق میتونه خشونت بار باشه...
نامجون سگ یه ترک گذاشت تو دامنمون و قصد رفتن کرد...
ویولن و صدای بم نامجون= جوان بی کام شدن من

کلا آرمی ها بایس هاشون از بنگتن خارج نیست و فقط بین اعضا به نوبت جا به جا میشه😔😂😂
یونگی بدان و آگاه باش داداش داداش😔
(Honey) شکلات تلخ
۱۶ ارديبهشت ۱۶:۳۰

خیلی قشنگ بود ولی آخرش پشم ریزون بود هیچ وقت فکرشو نمیکردم دختره توسط یونگی کشته شه

RM. kiute.ARMY

سوپراییییییز!
Woo li tao
۱۵ ارديبهشت ۱۷:۴۵

های ددی میشه چندتا فیک خیلی طولانی بهم معرفی کنید چیزایی مثل کالرز اسلحه دزیره اجوشی من و خصوصا مدهوش

 

مرسی

 

RM. kiute.ARMY

سلام قشنگم*^*
والا کل دار و ندارمو اسم بردی و الان من فقیر ترینم😂
اما فیک بوی فرند و بیمارستان ضربان قلب رو خوندی لاوم؟ تیچ می چی؟
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۱۴ ارديبهشت ۱۵:۲۱

و خدافظ، ایم دایینگ.

RM. kiute.ARMY

نههه نرو سمیههههههه!!
Sh.M ...
۱۳ ارديبهشت ۲۰:۵۱

بسی زیبا*-*

با دیدن پوسترش عاشقش شدم؛ خودشم که عالی بود😂❤️

RM. kiute.ARMY

پس حسابی گوارای وجودتان😂
Q. Moon
۱۲ ارديبهشت ۱۸:۱۷

هی هیونگی.. چطوریایی؟ 

هیونگ ی مشکل کوچولو موچولو.. ت جدول اطلاعات کاپل اشتباه شده 😬😬

نقش اصلی یونگیه نه جیمین.. وقت کردی درستش کن :)

تشکرات :) 3>

RM. kiute.ARMY

جون دل هیونگ نفسم*^* تو خوبی؟
*گاز گرفتن دستم و دعوا کردن دستم
ترخدا شرمنده ها:"))) درستش کردم قربونت که بهم گفتیT^T
وای در گذشته های نچندان دور یه چیزینوشته ودم تو سایت و رنگین کمونی شده بود رنگین ک.ونی:)) خیلی خاطره بدی بود😂
Moon
۱۱ ارديبهشت ۲۱:۵۲

دد فیکشنای سایتو شخمممم زدما 

هرچی بود و نبود خوندم حتی اون لینکایی از تو زیرشلواریت درمیوردی همشووووو

RM. kiute.ARMY

گوارای وجودت اخههه!
پس دیگه ایم سو ساری بات ایز فیک لاو:"))
Hanoul
۱۱ ارديبهشت ۱۵:۵۲

بَهبَهانیییی

شَهشَهانی

دخترپسری میبینم دلم میخواد بال دربیارم

چه خبرا ددی

دلم تنگ شده واسه سایت

ولی حقیقتا انقد مدرسه میکنه تو پاچمون اصن نمیتونم سمت نوشتن برم بوقودا که حلالشون نمیکونم

خب بگو ببینم تو خوبی؟؟

 

RM. kiute.ARMY

گوشت شه به تنتتتتتت😎
سلامتی هانول من از این وراااا بیا بغلمممممT^T
دل سایت هم تنگت بود عاموT^T
کاش فقط میکرد تو پاچه...
عالی*^*
Huka _VJ.YG
۱۱ ارديبهشت ۱۲:۵۹

چینگده 

دختر پسری زیاد شده

RM. kiute.ARMY

بارش رحمت الهی فیک های استریت از عید سال 13402 با گدرت شروع شد الله وکیلی😂
Moon
۱۰ ارديبهشت ۲۳:۵۷

هایی ددی میگم فن فیک کاپلی پاور باتم چیزی داری تو شلوارت ؟

RM. kiute.ARMY

های عمرممم*^*
والا ندارم:">
اکثر امگاورس هامون اینجوری ان.
مثلا فیک کیم تهیونگ رز. خوندیش؟
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان