BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن LEVEL UP

🎮FULL🎮

نویسنده  Querencia
کاپل شوگامون/نامگی . کوکمین
ژانر  AU . عاشقانه . فلاف . فانتزی . مدرسه ای . اسمات . برشی از زندگی
محدودیت سنی 18+
تعداد صفحات 346
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

    

برشی از داستان:

"هروقت لولت اونقدر بالا رفت، هر کاری دوست داشتی باهام بکن!"

صادقانه، نامجون وقتی اون حرف رو به پسر تازه وارد میزد، ابدا فکر نمیکرد که ممکنه فقط دو ماه بعد، بین همون پسر و دیوار گیر افتاده باشه. درحالی که میتونست داغی گونه هاش رو حس کنه، دست هاش رو روی سینه پسر گذاشته و اون رو به عقب هل داد، اما نتونست فاصله شون رو بیشتر کنه.

یونگی پوزخندی به تلاش ناموفق نامجون زد و با تکیه دادن دست هاش به دیوار، درست دو طرف بدن نامجون، هر راه فراری رو برای پسر بست. صورتش رو جلو برد و درحالی که موقع حرف زدن، بازدم داغش پوست پسر رو نوازش میکرد، زمزمه کرد:

هر کاری که دوست دارم، درست میگم؟! 

  

هشدار: کمی مبارزه و خونریزی

  

📚💖🏀DOWNLOAD🏀💖📚

      

805_vpfe.png

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۴:۵۸

وای یاخدا هیونگ.. الان حتی هزار برابر قبل بیشتر قدرتو میدونم

کامنتا خیلی زیادن از همین الام عزا گرفتم تا برم به لاوسیک برسم که بالای صد تا کامنته :>

خب خب، آماده شیم که سریع تر جواب بدیم این زیباها رو T^T

 

Huka_VJ.YG

سرعت کامنت گذاشتن شما قشنگتره پدر T^T

 

وای لول آپ خودمو یادم نیار که از ذوق میمیرم نینینینینینیینی

 

Suga .b

آرههههه.. شوگاطوری عشگه اصن عسله U_U

 

همون جکی قدیمی...

اتفاقا خودمم از همون اول آرمی شدن با اسم این شیپه درگیر بودم :>

 

من

گوارای وجودت عزیز ^^

 

APOLO

حالا اونا رو نگه دار کنارشم یکم به بقیه هم فرو- چیز نه یعنی بقیه رو هم بخون U_U

 

سونگ جی وون

اصلا همین کیوتی آرتش بود که منو به نوشتن وا داشت U^U

چشممم تمام تلاشمو میکنم که کارهای بهتری براتون بذارم ^^ ممنون از حمایتتتتتت!!

 

Jeon Bunny

اصلا روایت داریم که کوکمین از کاپلای بهشتیست U_U

 

Soyo

نوش جونت باشه پس عشق T^T

 

گولدن هوپ

یادم باشه بعدا باید یه جای دیگه برای این کامنت ازت تشکر کنم گولدی جونم :>

 آه راستی درمورد اون کامنت درمورد "شوگاجووووون"

اسم این کاپل از همون دوره ای که اسم استیج نامی هنوز رپمانستر بود به جا مونده :>>>

چون اونموقع بهش میگفتن رپمون واسه همین اسم کاپلم شده شوگامون T^T

ولی آره اصلا اسم یه سری کاپلا خیلی سم میشه...

مثلا یه کاپل انیمه ای هست از انیمه مای هیرو اکادمی اگه دیده باشی

اسمش میشه Kiribaku =>>>> این چه اسمیه خببببب؟!!

بقول ددی نه در شان ماس نه در شان اونا U_U

 

مینی

تشکررر فراواننننن

وای آره اصلا جوری که نامگی با هم کیوتن نتونستنیه *گریه برای کیوتی مرگ اورشون*

 

Vinie

خوشحالم که اینو میشنوم ^^

مرسی که از لول آپ حمایت کردی 3>

 

عمه سادات

بعید میدونم رونالدو بعد از ماجرای اتوبوس دیگه بتونه تیپاکس کار کنه...

 

Gaul Jk

از چسب 234 استفاده کرده بودم براش خیلی خوبه استفاده کنین U_U

#تبلیغ_ممنوع

 

قلب بنفش

اصلا همین امتحاناس که به آدم پس انداز کردن یاد میده دیگه U_U

 

مسواک کوکی:)

سلام مسواک چطوری بچه؟ :>

فعلا سکوت میکنم تا موضوع اصلی از راه برسه ^^

 

Vkook. Darya

ناب اصلی که خود شومایی دریا جان 3> U_U

 

Joy<3

یورولکاممممممممم >.<

 

F/A

به نویسنده ی این فن فیکشم مادرفاکر اجازه بدین قلبشو در بیاره و کادو پیچ شده به شما حمایتگر عزیز تقدیم کنه U_U

 

L U

همانا کوکمین از زیباهای کم پیداست....

 

jeonjimin

عی بابا... کوکمین این همه صحنه داشتن این همه کار مناسب کردن با هم تو بازی و مدرسه U_U

کافی نبود؟ #هیق

 

sueryyy

سلام جیگر خوش ذوق چطوری شما؟ :>

 

درمورد سوالت.. راستش واتپد دارم ولی چون هیچ فعالیتی توش ندارم اصلا جایی نمیذارمش T^T

 

آخ آخ گفتی بلک باکس منم اونو میخوندم لعنتی بد حقی بود... اصلا هر هفته تو خماری میموند آدم T^T

 

بذار سند کاورا رو بزنم به اسمت اصن U_U

وای منم همینطور!! بیا هرر دو با هم بریم ددی رو بدزدیم و لای پتوهای گرم و نرم نگهش داریم برای خودمون T^T

 

کورا

ای خدا منو بکشه که اول کنکور بود حالام دانشگاه پدرمو درآورده T^T

 

سورن

نامگی همیشه بهترین شعار ماست!!

البته همه کاپلا خفن و خوبن T^T

هی نگو کوکمین که میخوام بکشمشون.. اگه از همون اول اعتراف کرده بودن ولی دیگه اون مبارزه آخرو بینشون نداشتیم U^U

 

yami

آی گفتی و کردی کبابم! من گیمر نیستم ولی دلم همچین بازیایی میخواد پس کی علم انقدر پیشرفت میکنه؟ T^T

RM. kiute.ARMY

هیونگ نوکرته جیگررررT^T
وای لاوسیک رو من کامنتاشو دوست دارم قشنگ خاطرخواهات اونجا جمع شدن:")

Huka_VJ.YG


Suga .b


همون جکی قدیمی...


من


APOLO


سونگ جی وون


Jeon Bunny


Soyo


گولدن هوپ


مینی


Vinie


عمه سادات


Gaul Jk

 

قلب بنفش

 

مسواک کوکی:)

 

Vkook. Darya

 

Joy<3

 

F/A

 

L U

 

jeonjimin

 

sueryyy

 

کورا

 

سورن

 

yami

.yami.
۱۹ آبان ۰۱:۵۱

آیگوووو

این خیلیی خوووب بود

"تشنج"

کاش تو دنیای ما هم یه همچین بازی هایی وجود داشت😢

هعی...

RM. kiute.ARMY

نهایت شانسمون بازیِ یه قل دو قل ئه که سنگه میره تو کو..اره خلاصه..
سورن
۰۶ مهر ۱۴:۴۴

ناگی کاپل اعظممممممم

دد من جر خودم از شدت خفنی و باحالی و کیوتی این فیکککککک

نامگی که به کنار،تشنج کردم سرش

ولی کوکمینو دوست دارم جز بدمممممممم

لعنتی خب به جای این همه جنگو دعوا و خونو خونریزی یه کلمه میگفتن دوست دارم دیگه

*وی در حال تصور بچه کوکمین :`))))))

 

RM. kiute.ARMY

نامگی ناموسا از اون کاپل قوی هاست که گنگی کنار هم باشن رو دستشون نیست:)

زیبایشش به همین گیس کشیشهT^T

*نگرانی گرانی پوشک
مسواک کوکی:)
۲۱ مرداد ۰۱:۲۱

و همچنانننن بنده نفر اول مسابقه و ددی هم دومهههه :/

*تر کردن لب 

میشه پرواز کنی بیای؟ 🥺

اره دیه هف روز هفته عاشقتمو میگی دیگه؟ 😂 نمیخوام به اون یکی ورژنش فک کنم 🤣 

: الله اکبر.... 

RM. kiute.ARMY

ان شا الله بریم برای گرفتن سهمیه المپیک😔
*چشمک
سینه خیز میخزم میام😔
اره دیگه هفت روز هفته از پشت نصیحتت میکنم که بری عبادت کنی😔😂
لا اله الله😔
مسواک کوکی:)
۱۴ مرداد ۰۸:۱۹

دیگه خودتونو برسونید دیگه :) 

تنککک. تو تو گونی هم برام جذابی،وقتی میخوای فقط مخ بزنی😂

ای بلا میخوای تو همه ی بخشای خونه چیکار کنی؟ وای فک کردم نداره دیگه میریم نماز میخونیمم و نذری میدیم :) 

RM. kiute.ARMY

بدو بدو! یالا بدو! هی هی! مسابقه ی محلهههه!
بابا شما لب تر کنننننن سینه خیز میاممممT^T
همون کار هایی که جونگکوک هفت روز هفته بهش اشاره کرد😔 البته! نماز شب هم میخونیم که ثوابش بیشتره!
مسواک کوکی:)
۱۱ مرداد ۰۹:۴۳

والا بیا از سرعت ریدرا حرف نزنیم که نگم خودم چندتا فیک فولو تو یه ماه تموم کردم... اره دیگه بی زحمت دو سه تا بعدا میام برام جور کنی والا فعلا رفتم تو فاز استریم و شوچیتا رو هم وقت نکردم ببینم دارم اونو میبینم سرم شلوغه 😂ژووننن لختتم قشنگه دد :/از اونجایی که میخوام پ اینجانب از الان به بعد دد را یک فرد لپو معرفی میکند :/ *کشیدن لپات 

نظرم عوض شد از اونایی که ملت دو همه ی بخشای خونه بهت فک میکنن 🤣

RM. kiute.ARMY

اقا به ماها رحم کنید ماهم باید سرعت شماها هماهنگ باشیم که😂
بله چشم به بچه ها میگم جور کنن😂 توری بپوشم برات؟😔 قابل ندارهههه لپاامممT^T

ان شا الله حضوری توی همه ی بخش های خونه😈😈😈
Q. Moon
۳۰ تیر ۱۶:۴۵

هیچ کس:

 

واقعا واقعا هیچ کس:

 

من: *خوندن فیکشنی که خودم نوشتم برای دومین بار*

/اموجی که داره به سمت افق میره/

 

آیا من خلم؟ @-@

البته دور از جون خل U-U

RM. kiute.ARMY

-منی که الکی رد میشم از بین هیچ کس ها
خوشبحالش این دوبار خونده...من کدوم تیمارستان برم که فیک خودمو دقیقا 12 بار خوندم؟؟

نخیرمممم لونای من خل نیستتتتT^T
کورا
۳۰ تیر ۰۴:۲۴

ددی

این فصل بعدیش چیشد؟

توروخدااااا

من با این فیکشن زندگی کردم 

بدون این فیکشن من nmt بخدا

ددی بگو فصل دو داره و ازین عذاب خلاصم کن

گادددددد

*گریه کنان میرم دوباره بخونمش

عاا راستی ددی جونم

اکانت واتپد زدم:))))

گاد وای اصن نمیدونم 

بعد حالا ددی جون یه چنتا فیک که تو واتپد خوندی و خیلی باحال بوده اسماشونو بگو

شیپش؟ به درک ما هرچی دم دستمون بیاد میخونیم

ولی با اینکه الان واتپد دارم 

هنوزم میگم هیچ جا محفل فضایی خودمون نمیشه:)))

اره دیگه ددی جونم 

مراقب خودت باش باییی

RM. kiute.ARMY

والا باید برم تحقیقات میدانی کنم ببینم تو راهه یا نهT^T

جون دلم*^*
به بهههه مبارکههههههه!! دیگه جهنم قطعا یه جا میوفتیم باهم😂
من یه لایبری داشتم که فیک هایی که قبلا خونده بودم داخلشن. ایدیم رو میدم اونجا لایبریم رو چک کنT^T
RM_kiute_ARMY

فضایی ها جون فداته حاجی نفرمااا:"))
قربونت بشههه ددییییT^T همچنین عزیزمممم!
مسواک کوکی:)
۲۹ تیر ۰۲:۳۴

ولی دد من اوایل که اومده بودم تو سایت کامنتارو میدیدم هی میگفتن همه ی فیکای سایتو خوندیمو یه چی بده بهمونو خلاصه از اینجور حرفا بعد با خودم میگفتم مگه میشه سایت این همه فیک داره... 😂ولی الان خودم رسیدم به اون درجه که باید برم از همه رفیقام که تو سایتن بپرسم فیک خوب چی سراغ دارن... 😂والا خوشبختانه فعلا دارم اولد لاو رو تموم میکنم دستم بنده پیشت نیستم غر بزنم از بی فیکی 😂دد میدونم خیلی زر میزنم ولی نمیدونم چرا ولی دلم میخواد لپاتو بکشم....  دد لپ داری دیگه؟ 😂 دیروز داشتم فک میکردم که یعنی دد از چه استایلی خوشش میادو...(منظورم لباسه یه وقت فکرتون کج نره 😂) خلاصه تو از اون ادمایی هستی که ملت تو دستشویی بهت فک میکنن 🥲😂

 

RM. kiute.ARMY

سرعت همه ی ریدر ها توی مصرف موادِ موجود داخل سایت از مصرف یک عدد شیشه کِش اصل بیشتر شدهههه😂😂😂
من نوکرتم دربستتت جور میکنم فیک برات😂 من قربونت بشمممم الهییی نگو زرT^T اگه تو بخوای دارم😂 استایل؟ لخت😂 لخت بیاید عاشقتون میشم😂😂😂
من خودم کجم چه برسه به افکارم😂 من نوکرتمممممممم عاشقتمممممT^T تو حموم هم بهم فکر کن ولی😔
Sugeryyy
۲۷ تیر ۱۱:۴۷

عاااا راستی یه چیزی یادم افتاد...:»

یوووکییییی کجاییی 

دقیقا کجایییینخینیمزنژن 

دلم برای یوکی شده اندازه ی موریانه😔 

هی...همش میرم دراگون رو میخونم جیغ میزنم 😂

اصلا ابهت یوکی😔

 

 

 

 

 

 

VK 🐻🐰

والا ماهم اطلاعی نداریم کجاست😔😂💔
Sugeryyy
۲۷ تیر ۱۱:۱۴

تنکیو^•^

بیا بیا qwq✨تو پتوم کولر هست اصلا نگران گرما هم نباشD:

 

عاقا ی سوال•^•

چه حسی داره هر دفعه میای سایت رو چک کنی کلی کامنت داری که باید جواب بدی؟

مثلا حوصلت سر نمیره؟😂

 

عاقا دوتا سوال•^•

 

چی شد که تصمیم گرفتی بلاگ بزنی؟

=^=

 

 

RM. kiute.ARMY

ای من فدا شیرینیت شممم کیوتمممT^T

جونم؟*-*
مثلا دیدی یهو میای میبینی یه عالمه مامان بابات از مسافرت کادو اوردن که کادو های دلبخواهته؟
دقیقا همون حسو دارمT^T

جون دلم؟*^*

والا داستانش اصلا جالب نیست😂 من به یه سایتی گفتم نویسنده نمیخواین؟ اونا هم گفتن نه. بنده خداها اصلا بد هم حرف نزدن ها! من به چیزم برخورد و خودم اومدم سایت زدم😂
Sugeryyy
۲۵ تیر ۲۱:۳۵

خدا نکنه ددیTT_TT

من فدای تو بشم:>

ایشالا ایشالا😂✨ 

عه...خب لینک چنل تلگرامش رو از کجا می‌تونم پیدا کنم؟•-•❤️

اخ اصن هیچ واتپدی واتپد ۲۰۱۹ نمیشه هق🤌🏻😔

به‌به منتظر فول شدنشون می‌باشم :'

 

لنتی رو کاور های کوئرسیا اصن کراشممممم 

کاور مری می😔😔😔😔 

ولی جدا از اینا...دلم چرت و پرت های هاشم جانگ رو میخواااددددددد 😂😂

من اصلا اسکرین شات دارم از بعضی کامنت هاش*-*

 

عا راستی ددی میدونستی انقدر کیوتی که میخوام بپیچونمت لای پتو و ازت محافظت کنم؟👀

 

RM. kiute.ARMY

ای جونT^T
خدا نکنه نفسس:">
ایف گاد وانت😔😂
http://t.me/querenciaforall
 بفرما عسللل*^*
واقعا...اصن اوووج تولید جنس بود:"))
عزیز بنشین کناروم به فول شدنت بی قرارووووم!

واقعا حق! خیلی حق! حق زیاد!
مری کن یالا ای کاور😔
هاشم کجایی دقیقا کجایی😔

میدونستی دارم میام لای پتوت؟T^T

Sugeryyy
۲۵ تیر ۱۲:۴۳

ددی ددی ددی ددی ددی سسسسییییللللااااااااامممم:]

من همون بشری هستم که یه متن گنده بک برای فستا نوشتم ازت تشکر کردم 🫠🪷

نگم برات چقدر منتظر فصل دوم این بشرممممم 

جیییییغ اصلا نگم برات:)

 

و اینکه دو تا سوال •-•

۱-کوئرسیا شی اک واتپد داره؟:^ 

اگر داره میدی لطفا؟

۲-خودت هم اگر داری میشه بدی؟ ^-^

 

امممم و نمی‌دونم چرا اینجا میپرسم ولی گفتم بزار همشو باهم بگم...

آریل شی کجاست؟ هق...

سنت آف هون رو آپ کرده اما خبری از سلی فاکسش نیست:(

و نویسنده بلک باکس هم همینطور 

لنتی خیلی خیلی منتظر اونم 🫠💕

مارو گذاشت رو خماری😂😂😂

 

RM. kiute.ARMY

سلامممممممم عمر من سلامممممممT^T
ای من قربون تو برم فرشتههه:"))
ان شا الله میاد و مارا مینمایدددT^T

جونم*-*
1- نه ولی چنل تلگرامی دارهT^T
2- من دارم منتها خیلی وقته توش نیستم اما بله که میدمممT^T بفرمااا RM_kiute_ARMY

بپرس عسلم راحت باش*-*
گفتش که سلی فاکس رو فول میکنه و میده*^*
نویسنده بلک باکس هم گفت داره فول میکنهT^T
دست همه تو پوست گردوئه😂
jeonjimin
۲۲ تیر ۱۵:۵۹

عرررر شوگامون تاحالا نخونده بودم چع کیوتههههه کوکمینش ول اسمات ندااش قبول نیسس اما در کل قوه تخیل نویسنده رو دوس داشتم خیلی جالب بود 

ددی یه فیک معرفی کن که پرامو بریزونه ینی ژانر دلهره اور یا کلن استرسی از اینا ک قلبتو میندازه تو خشتکت ولی یهو اروم میشه همچی امیدوارم فهمیده باشی چی گفتمT…T

RM. kiute.ARMY

باما همه چیز بخوانید😔😂
دورت بگردم دارم ها منتها دختر پسری یکیش، یکیش هم تهکوکه:")
L U
۰۷ تیر ۲۳:۳۴

پدر کوکمین میخاهم🙂

RM. kiute.ARMY

باور کن من هم میخوام:")
F/A
۰۵ تیر ۲۱:۳۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

دارم برای بار بیست و یکم این فن فیکشن مادر فاکر رو میخونم و هنوز مثل دفعه ی اول برام جذابه ای فاکک

چطوری دد دلت برام تنگ نشده بود؟

اصلا منو یادته ؟ 

میدونی چند وقته سر نزدم به سایت⁦(╥﹏╥)⁩

کلی اتفاق افتاده

ولی اول از همه بهم تبریک بگو این ترم نیوفتادم و با نمره ی درخشان 19/79 قبول شدم

بریم برای فرم هدایت تحصیلی بعدش هم پاره شدن

توسط متوسطه ی دوم

(انگار باید بازم وازلین و **ندوم بخرم)

RM. kiute.ARMY

قاطیش چیز داشت به مولا!! مواد!!
مگه میشه دلم برای تو تنگ نشه اخهههههه؟:")))
اسمت همیشه تو خاطرمه عمرمممT^T
خیلی وقته:")
ان شا الله ک خیره:"))
عههههه مبارکههههه به بههه شیرینی بدهههه😎
فایتینگگگگT^T
ولی متوسطه ی دوم اینجوریه که نود درصد آدم ها باهاش تغییر 180 درجه میکنن...
(اونم فله ای باید بخری، زیاااد!)
Baby Bunny
۳۱ خرداد ۲۲:۲۲

 بلاخره در کامنتا به رومون باز شودددددد

RM. kiute.ARMY

این درو برات از جا میکنم که چهارطاق به روت گشوده باشه😔
سخن پیامبر🤦‍♀️
۳۰ خرداد ۰۲:۵۴

سلام دد

ببین کی اینجاستتتتتتتتت

منننننن

امتحانا بالاخره ازم کشید بیرون و پاشدرفت

من بدو بدو اومدم پیش تو 

راستی من و یادته همان فضول گستاخ هستم

چخبرا ؟؟

کنکور دادی ؟

من امسال دیر رفتم دفترچه بهم ندادن😭

ایشالا دی ماه 

خب زیاد حرف زدم 

سرتو درد آوردم بای ددی

RM. kiute.ARMY

سلام سلام عزیزدلممممممT^T
امتحانات جدیدا به شدت ح.شری شدن...مراقب باشید😔
قربون قدم هاتت:"))
مگه شما رو یادم میرهT^T به خودت نگو فضول:"(

عههه دیر ثبت نام کردی؟:")))
نه تیر ماهه کنکورم...15 ام.
ان شا الله میترکونی حالا هر امتحان و آزمونی باشهT^T
نگووو وب خودتهههT^T
اتفاقا سر من مال شمااااست*-*
Q. Moon
۲۹ ارديبهشت ۲۲:۳۳

منی که میدونم پیاممو دیدی و نمیتونم جلوی خودمو برای این که هی پیامارو چک کنم ک ببینم جواب دادی یا نه بگیرم :))

RM. kiute.ARMY

ای من فدات شم که:"))
مسواک کوکی:)
۲۹ ارديبهشت ۱۱:۰۲

اره مدرسه ای باشه همینطور اگه فیک دیگه ای تو بندوبساطت داشتی که مث این داستانش گیم گیمری باشه ممنون میشم بگی اسمشو  تنک ددی😂

RM. kiute.ARMY

من نوکر شمام چشم😂
Q. Moon
۲۹ ارديبهشت ۰۰:۲۶

فاک هیونگ رفتم گوشی خریدم

بعد رمز بیانمو یادم رفت ایمیلمم کار نمی‌کرد و خلاصه جریان داشتم ولی با گودرت برگشتم و هیچ جوره ول‌کن بیان و ت نخواهم بود

یوهاهاهاها :)))

RM. kiute.ARMY

خدا به من رهم کرد لونامو نگرفتتتت ازمممم!! انلعلبنغعلتغتغ
Q. Moon
۲۸ ارديبهشت ۱۶:۵۳

هی بیبیا.. کوئرنسیا صحبت میکنه :))

خب، اهم اهم.. *صاف کردن صدا*

 

اول از همه، واقعا نمیدونم چطوری به خاطر این همه کامنت قشنگ ازتون تشکر کنم..

اصلا به قدری به آدم انرژی میدین که میخوام قلبمو تکه تکه کنم هر تکه شو بفرستم برا یکیتون :)) 3>

 

همه کامنتای قشنگتون رو خوندم و صدها و هزاران بار ممنونم که لول آپو خوندین و خوشحالم و باعث افتخارمه که دوستش داشتین! ~(^-^)~

 

و برسیم به اون چند تا کامنتی که جواب لازم بودن :)

 

سونگ جی وون سلاااام، قشنگی از چشاته بیبی (T^T)

والا.. ته جین که نه.. ولی یکم سپ و ویمین نیمه کاره تو بغچه م دارم.. ولی کنکور هم منو تو بغچه ش داره واسه همین نمیتونم قول بدم به این زودیا تموم شه ولی خدا بخواد تابستون دست پر برمیگردم ^^

عالی بودن از شماستتتتتتت (>💖-💖)> *بغل روحی*

 

جویی 3> شما مگه میذارین خستگی هم بمونه با این کامنتای قشنگتون :)) 3>

ای جانم نامگی عشقههههه ^^

اونم که... بذار یه چوب بکنم تو مغزم ببینم چی ازش میزنه بیرون :))

 

*بوس و بغل روحی* و پرپل یو <(^-^<)

 

VK 🐻🐰

ریدرها
جویی3>
سونگ جی وون
Q. Moon
۲۸ ارديبهشت ۱۶:۳۰
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هیونگ بیا به سرعت عملم امتیاز بده :))

 

کاور فصل دو: **** *******

 

داستان هم فول شده و نوشتنشو شروع کردم

تا الان هم تقریبا 1/4 پارت اولو تموم کردم :))

 

نینینینینی

خودم که تا اینجای کار دست کم از روند داستان راضیم

امیدوارم گند نزنم توش و فصل دوش هم به اندازه این یکی ریکشنای خوب خوب و لاولی بگیره (>-<)

 

RM. kiute.ARMY

میخوام به سرعت عملت بدم...امتیاز بهونه استتتتتتت!!!!
وای خیلی باحال شده وایبشششششT^T اون لول آپ روی پرچم که موج گرفته....

ماشالله!
فتبارک الل و السرعت الخالقین!

نه نه مطمئنم میترکونی متقابلاااااT^T
مسواک کوکی:)
۲۸ ارديبهشت ۱۶:۱۹

عااا اره مدرسه ای باشه یا داستانش مربوط به گیم باشه

RM. kiute.ARMY

مدرسه ای دارمT^T

https://uupload.ir/view/ni62_oi_4_5852617360048916215.pdf/

https://fazayihaa.blog.ir/post/1084

https://fazayihaa.blog.ir/post/439

Huka _VJ.YG
۲۸ ارديبهشت ۰۲:۵۷

موافقم سگی:")))

پ.ن: نامگی برای من نماد خودمو و خودته

 

دقیقا من و توییم:>>>>

RM. kiute.ARMY

تو همون شوگایی هستی که گوربه است:"))
Joy<3
۲۸ ارديبهشت ۰۰:۳۹

تنکیوووو3>

عام راستی یه سوال میگم شما فن بویی؟ D:

RM. kiute.ARMY

ولکاااااام*^*
نه دورت بگردم فن گرلمT^T
Q. Moon
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۵۸

جوری که بعد از چند ساعت فوق پر استرس اومدم و با دیدن این کامنتا اصلا یادم رفت برای چی عصبی بودم >>>>>>>>

چقدر ریدرای فضاییا گلن :))) 3>

RM. kiute.ARMY

از نویسنده اشون که شما باشی یاد گرفتنT^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۰۷

میگم دد

اون نباید شوگاجون باشه؟!😔

میدونم خیلی سمه اسمش ها..ولی خب آخه ناممون نیست که بگیم شوگامون نامجون عه😔

بخدا دارم پاره میشمممم

شوگاجوووون 😔

اینو ک گفتم یاد یبار افتادم گفتم هوپمینر ها و سپ..سپر؟!

و دیگه به ادامش نرسید پاره شدم

چرااا اسم بعضی کاپلا اینقد سم میشههه

RM. kiute.ARMY

کلا گمون کنم بابت همین شیپر های هیونگ لاین کمه چون تا میخوایم اسپ شیپ دربیاریم رسما نه در شان من میشه اون کلمه نه در شان شما😔
حالا چون ما میگیم مونی، شده شوگامون😔
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۷ ارديبهشت ۲۰:۰۲

Q. Moon 

۲۶ اردیبهشت ۲۳:۰۰

سوهو هیونگ.. حدس بزن چه بدبختی‌ای گریبانمو گرفته؟...

 

ایده فصل دو لول آپ :)))

 

اوکی ولی من تازه وازلین هامو جمع کرده بودم:)

RM. kiute.ARMY

به ممد نگو...اما وازلین هاشو برداشتم کنار گذاشتم برات!
Vkook. Darya
۲۷ ارديبهشت ۱۸:۴۲

کاپل ناب ..

داستان ناب‌..

پوستر ناب ..

کلا همه چی نابه دیگه .. 

چی برا گفتن دارم من 🤧🤧🤧

RM. kiute.ARMY

اصن زبان قاسم...
جاسم...
ماصم...
لازم...
وازم..
عازم...
مسواک کوکی:)
۲۷ ارديبهشت ۱۵:۴۳

عررر این خیلی خوب بود فیک دیگه اینجوری دارین؟ 

RM. kiute.ARMY

سبک مدرسه ای بیب؟T^T
جویی 3>
۲۷ ارديبهشت ۱۴:۴۹

خسته نباشی پی دی افش ظاهر قشنگی داشت ولی میشه یه فن فیکشن از نامگی بنویسی که اسمات نباشه؟ :> اخه میدونی شوگامون شیپ مورد علاقمه ولی اصلا اسمات دوست ندارم چیزی هم پیدا نکردم اسمات نباشه ممنون میشم بایی^^

RM. kiute.ARMY

سلامت باشی نفسممممT^T
اوموو:"> امیدوارم نویسنده ها مورد علاقه اتو بنویست دارلینگگگ مرسی کامنت و حمایتتتT^T
💜
۲۷ ارديبهشت ۱۲:۲۶

منی که هی فیکا رو نگه میدارم برا بعد امتحانا😔😂

RM. kiute.ARMY

آذوقه جمع میکنی😂
Moon
۲۷ ارديبهشت ۰۷:۱۷

اینو به جای فیک یا من یا تو گذاشتین؟!

تورو خدا اون فیک رو بر نداررررررر!T^T

RM. kiute.ARMY

نه دورت بگردم توی سایت ما فیکی جای فیک دیگه ای نمیادT^T
Q. Moon
۲۶ ارديبهشت ۲۳:۰۰

سوهو هیونگ.. حدس بزن چه بدبختی‌ای گریبانمو گرفته؟...

ایده فصل دو لول آپ :)))

گاااد مغزم نمیتونه این کارو با من بکنه.. نباید این کارو با من بکنه!!!

من تازه فصل یکو نوشتم :)

میخواستم برم سراغ یه کار دیگه...

ولی فکر کنم فعلا ایدهه رو یه گوشه مغز بیش فعالم نگه دارم و اگه دیدم کار ریکشن خوبی گرفته و خواستاری داشت بنویسمش 

یو نو.. فصل یکش بیشتر کیوت‌طور و فلاف پیش رفت..

ولی این فکری که برای فصل دو دارم شاید یکم انگست شه..

یعنی موضوع اصلی یکم دهن کارکترارو قراره سرویس کنه و از اونجایی که برای حضور نداشتن ته و هوبی تو فصل یک عذاب‌ وجدان دارم..

هیونگ بنظرت برا فصل دو کاپل ویهوپ اضاف کنم؟ :))

 

#وی_لاو_یو_هیونگ 3>

RM. kiute.ARMY

وای...
و دقیقا این کار رو باهات کرد!

ولی باحال میشه هاT^T فصل دوم قشنگ میزنه تو برجک خواننده ها و وقتی با لبخند فایل رو باز کردن لبخندشون سکته ای میشه😔😂😂😂
اضافه کنی میشه دابل ویژه!!

#لاو_یو_موووور!
سونگ جی وون
۲۶ ارديبهشت ۲۲:۲۶

سلام، خیییییلللللللییییی قشنگ بود

من واقعا خوشم اومد متفاوت بود از داستان های دیگه ای که درباره آینده خوندم یا فیلم و انیمیشن هایی که دیدم و خب، کوئرنسیای عزیزم بازم بنویس ازین کاپلای جدید

و اینکه من علاقه خاصی به ویمین، ته جین و سُپ دارم و درخواست این کاپلا رو تو فن فیک

انتظار دارم بازم ازت فن فیک ببینم و حتما توی وب سایتت هم میرم عالی هستی فایتینگ💖

RM. kiute.ARMY

سلاممممم عزیزممممT^T
تشکر کامنت پر محتوااا ایوللل!!
Gaul Jk❤
۲۶ ارديبهشت ۱۸:۵۰

واییییی

این خیلی قشنگ بود

و موضوعش  متفاوت بود

خلاصه که خیلی چسپید😂💕

RM. kiute.ARMY

کلا فیک به چُسبی بود😔😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۲۶ ارديبهشت ۱۷:۴۳

باشه ولی خدایی بخونید خیلی خوبه.

پ.ن: نخونید میگم رونالدو در حالی که پیک موتوری تیپاکسه براتون چاقو بفرسته.

RM. kiute.ARMY

حق فرمایش میکنن گوش کنید!
پ.ن: به نیمار هم میگم بیاد جلو در خونه هاتون با آکاردئون سر زد از افق بزنه ها
Vinie
۲۶ ارديبهشت ۱۳:۲۶

خسته نباشی نویسنده عزیز ^^

واقعاً قلمتو دوست داشتم. فضایی که واسه داستان ساخته بودی خیلی دوست داشتنی بود و راحت می شد حس و حال کارکترا رو درک کرد.

منتظر کارهای بعدیت هستم 🍰

RM. kiute.ARMY

مرسی کامنت عمر مننننT^T
eren^^
۲۶ ارديبهشت ۱۱:۰۷

عاممم دارم خجالت میکشمممم* 

سلام ددی زیبارو👈👉 

یه بچه زشت و فراموشکار اومده که حالتو بپرسه- 

اوضاع احوال خوبه؟ همه چی رواله؟ زندگی میکنتت یا تو ترتیب اونو میدی؟ غول کنکورو داری شکست میدی؟ مهم تر همه اون روح و روانت اوکیه؟ 

بیام بغل های شفابخش بهت هدیه بدم؟ 

وسط خوندن رابطه شتاب و نیرو از قانون دوم نیوتون یادت افتادم😭😂 میدونم هیچ ربطی ندارم😭😭 

دد دلم برات تنگ شدهه- زندگی از دوازده جهت داره پارم میکنه و من زیادی بی دفاعم جلوش- ولی خب من قراره نشون بدم کت تن کیهه 

بسی چرت و پرت میگویم؟ نو نو من فقط در و گوهر میفرماین✅

 

RM. kiute.ARMY

ارن:))))))
از این ورا دورت بگردم!!!
قدم رنجه کردی بدم کردییییییییییT^T بیا بغلممممم ببینمممم!! دلم برات تنگهههه!!
-فدا سرتT^T
همه چییییی یه اوکی بزرگ داره در جواب :"> هرچند برد با باخت معنی ندارهT^T
اوه یعسسس بیبییی!!
چون شاید نیوتن با اینکه باکره از دنیا رفته اما تا تونسته منو گ/اییده؟😂😂
منم:")))) نخیرم زندگی ل/اشی شده تو همینجوریش هم قوی ترینی! همینهههه!!
نخیرمT^T احسنتم!

مینی
۲۶ ارديبهشت ۰۹:۵۳

از پشم ریزون ترین و کیوت ترین کاپلا میشه به همین دوتا خر کیوت اشاره کردT-T>>>>

جدا ازینکه خیلی قشنگ نوشته شده بود و قلم نویسنده فوق العادست

امیدوارم روز ب روز پیشرفت داشته باشی فایتیینتگ

RM. kiute.ARMY

وِی به یاد مومنت نامگیِ "چوب شور سه سانتی" در بنگتن گایو می افتد و مجددا ضجه میزند:

اوهههه یعسسس مرسی کامنت عمرممممT^T
E.a
۲۶ ارديبهشت ۰۳:۱۱

دد نمی تونم دانلودش بنمایمممممم

گریه*

RM. kiute.ARMY

لینک ریزی نمیاد برات یا یو آپلود نفس من؟T^T
همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۶ ارديبهشت ۰۰:۲۱

ددم وای..

ااییینننن زیادیییی سافتتتتت بووددددㅠㅠㅠㅠㅠㅠㅠ

RM. kiute.ARMY

اسموت لایک باترررررررررررر:")))
Soyo
۲۵ ارديبهشت ۲۳:۴۸

این بهترین فیکی بود که توی این چند سال خوندم❤️‍🩹

خیلی ساله دنبال فیک نامگی ام 

RM. kiute.ARMY

نامگی انقدری که حقه بقیه سوءتفافتن...
Jeon Bunny
۲۵ ارديبهشت ۲۰:۰۶

ددی عرررر کوکمین دوس دارمممم.. ددی کل کوکمین های سایت رو خوندم.. یعنی به معنی واقعی کلمه توی سایت فضایی ها، بخش کوکمین جویده شده.. 

ددی فیک کوکمین تو دست و بالت نداری؟ *چشمای گوربه ایِ براق و لب پایینی که جلو اومده*

RM. kiute.ARMY

نووووش جانت باشه که عزیزمممT^T
والا به قودا نه:")
سونگ جی وون
۲۵ ارديبهشت ۱۱:۰۱

سلام، من از همین تریبون اعلام میکنم که عاشق تیزرش شدم خیلییییی کیوتهههههه🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍🤩

VK 🐻🐰

اییی جااااننن خوشحالم که خوشت اومده قشنگ♡
همون نگاه هایی که نامجون به جین میندازه:) (H.h)
۲۵ ارديبهشت ۱۰:۱۴

ددی

واسه پستت که واسه کوکی گذاشته بودی

من هر چهار تا متن رو ایمیل کردم

منتها یه چیزی

ادرس ایمیل اولی نامعتبره موقعی زدمش

 

RM. kiute.ARMY

برای منم اولش زدم نا معتبر بود اما دوباره که زدم (کپی پیست کردم خود آدرس رو) خوند و پروفایل بیگ هیت اومد.

و مرسیییییییی و کلی دستت درد نکنه بابت ایمیل:")
Suga .b
۲۵ ارديبهشت ۰۸:۵۶

اوکی ولی 💫💫💫💫💫 خیلی خوب یوددددددد

RM. kiute.ARMY

جوری که جیگر همه رو حال اورد:
APOLO
۲۵ ارديبهشت ۰۰:۰۶

ددی نههههه من نمیخوام از تهکوک و یونمین و نامجین بکشم بیروننننننن😭🤝🏻

ولی کاپل جدیدم بد نیستا....خیلی قشنگ بود^-^")

RM. kiute.ARMY

خب داخلشون بمون اما کاپل کمکی هم یه لقمه بزن:">
قشنگ چشاتهههT^T
AGANA
۲۴ ارديبهشت ۲۲:۴۸

های ددی خوبی؟!

میشه لینک فیک دوست پسر تقلبیم و دوست پسر عوضیم رو بدی؟!

RM. kiute.ARMY

های بیبی تو خوبی؟*^*
زدی تو کار دوست پسر ها😂

https://uupload.ir/view/mbb.vk.full_ytem.pdf

https://uupload.ir/view/%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA_%D9%BE%D8%B3%D8%B1_%D8%AA%D9%82%D9%84%D8%A8%DB%8C_km0j.pdf

بفرما دارلینگم*^*
من
۲۴ ارديبهشت ۲۱:۱۱

وای خیلی خوبه عاشقش شدم

RM. kiute.ARMY

نوش جووووووونت نفسسس*^*
همون جکی قدیمی...
۲۴ ارديبهشت ۱۹:۵۹

یه ساعت داشتم فکر میکردم شوگامون چه شیپیه:/

بعد که دوزاریم افتاد پوکر بودم مث صگ:/

هیچی دیه 

دارم از دوستم میپرسم افق کدوم وره 

میگه همون جایی که اهو ناز داره ای بله:/

*وقتی دو تا اوصگول با هم دوس میشن

ددی ناهارتم. من نویسندگیم خوبه، قلمم عالیه، ایده هام نابه، پردازشم خوبه فقططططططط حال ندارم بنویسم:/ چه گوهی بخورم؟

و اینکه کاورام افتضاس:/ هیچ استعدادی ندارم:/

RM. kiute.ARMY

عه منم یه آهو دارم روپایی میزنه با هندونه😔
دور از جون بچهههه:"))

اومووو انگیزه نداری:") من برای خودم پلی لیست درست میکنم، فایل دیزاین میکنم و پوستر میزنم و هروقت که حس میکنم از نوشتن خسته ام اونا رو میبینم و جون میگیرم تا بنویسم...گاهی هم میدم اطرافیانم بخونن و مجبورم کنن به نوشتنT^T

کاور رو ادم با یه عکس سر و تهش رو هم میاره بابا نگرانش نباش.
Q. Moon
۲۴ ارديبهشت ۱۵:۵۸

هیونگ گفته بودم عاشق چیزاییم که آخر پست میگی؟ :))

از شما حرکت از نویسنده برکت خیلی خوب و حق بود 😂😂 #بیگ_لایک

 

و هیونگ یه چیزی من الان نگاه کردم.. تو این صفحه فقط چهار تا کار از من هست تازه این سه تا آخرم پشت سر همه...

نویسنده های دیگه کم کار شدن... یا من زیادی جوگیرم :// 😂😂😂 #قلب_شکسته

 

هیونگ شدیدا هوس یه چیزی کردم که ایتو-شی نوشته باشه :))

یه چیزی تو مایه ها استکهلم یا کمپ وی.. اصلا این دو تا خدا بودننننن!!!!

مسهبدرمینبئرسحهاک (اصوات حاصل از کوبیدن سر به کیبورد از شدت هیجان)

یا حتی یه چیز کوتاه ولی خفن مثل تب کابین اونو هم عاشقش شدم!!

خبری ازش نداری؟ کار جدیدی تو راه نداره؟ امیدی داشته باشیم یا خودمون رو بکشیم؟ :))

 

#دیگه_نمیدونم_چه_هشتگی_برات_بزنم_:/

#هیونگ_تو_محشری_از_همه_سری (با ریتم خوانده شود! (T^T))

RM. kiute.ARMY

گفته بودم اون حرفام سندش برای توئه؟😔
والا بخدا:") باید ریدر هم تلاشی در راستای درخواستش کنه😂 #بیگ_بوس

نه اتفاقا یکم نویسنده ها نمیدونم بخاطر امتحاناته یا چی اما خب همیشه اردیبهشت و آذر کار های سایت میخوابه😂😂
و شما به شدت متعهدی و قلبم براته:")))

گفتی...
گفتی و کردی خرااااابم!!
کمپ وی هیچ وقت نذیرش دیگه نمیاد...
ععلعتبتلبتفقغسقعیفقی *اصوات حاصل از شیک سرعتی رفتن و در رفتن کمرم*
تب کابین تا یه ماه باعث به در نگاه کنم اما دریچه اه نمیکشید..
نه خبری ندارم:")) امیدوارم حالش خوب باشه...کار هم که درحال آپ یدونه وینتر داشت که امگاورسه:")

#ندانستن_نیمی_از_دانش_است
#لونا_خوشگلی_لونا_دلبری_لونا_از_همه_زیبا_تری (با ریتم سریع خوانده شودT^T)
Huka _VJ.YG
۲۴ ارديبهشت ۱۵:۳۸

ایشون خودشون لول آپ کردم یادمون باشه مصاحبه بزاریم ازشون

RM. kiute.ARMY

اره اره!
اینم بره برای عید. بعد کنکور یادم بنداز بهت بگم قراره چیکار کنیم تو عید.
Huka _VJ.YG
۲۴ ارديبهشت ۱۵:۳۷

کاپلش خیلی قلبه وایییی :)))))))))

RM. kiute.ARMY

موافقم سگی:")))
پ.ن: نامگی برای من نماد خودمو و خودته
Suga .b
۲۴ ارديبهشت ۱۵:۱۲

وووووو شوگا طوری.  

 

واییییییییییی پدر مقدسسسس من یادم میره کجا کامت میزارم😂😂*زیاد صمیمی شدم؟؟

 

 

واییییییییییی عالی پرفت هیچی بگم کمهههه

RM. kiute.ARMY

اوه یحححححح!!!

اومو بیبی منT^T اگه ثبت وبلاگ کنی تو بیان دیگه کامنت هات گم نمیشه و آدرس جایی که کامنت بزاری رو بهت میدهT^T *صمیمیت زیادش خوبه!

نوشش جااااان!
Huka _VJ.YG
۲۴ ارديبهشت ۱۵:۰۹

واییی واییی :)

قشنگه 

RM. kiute.ARMY

خیلییییییی تلقبشثنغ نخ سوزن کاپلشششT^T
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان