BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

وانشات summery semester

 

نویسنده Nia
کاپل ویکوک
ژانر رومنس
محدودیت سنی  ندارد
راه ارتباطی نویسنده  ناشناس نویسنده

  

برشی از داستان:

قرار نبود اینطور بشه؛ نه تا وقتی که تو رو نمیشناختم.  

حالا تو هستی، من هم دیگه تنبلی رو کنار گذاشتم و میام به اون  

کلاس‌های مزخرف که تو رو ببینم. منو میبینی کیم تهیونگ؟

     

✨🌱Download🌱✨

 

805_vpfe.png

۱۹ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
بهار
۲۶ تیر ۱۶:۳۴

مای نیم ایز  وی آیم بد بوی😈🔞✖▪️▪️▪️

RM. kiute.ARMY

آرمان های گود بوی را باد بِبُرد و آرمی بِمرد...
dena
۱۷ تیر ۱۶:۳۴
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هاییی مای نیم ایز دنا و خیلی وقته که تو سایت جذابتون میگردم و میخونم و عربده میکشم و میشه گفت فن درجه یک شادی ام عوففف و خوب من خیلی از فیک ها و .. رو بالای شاید 100 بار خوندم ههه این وانشات انقد به نظرم باحال بود که دلم میخواست ادامش رو بخونم خیلی قشنگ توصیف شده بود مرسی نویسنده عزیز 

منم میتونم ددی صدات کنم؟ 

فک کنم 4 سالی بشه من میام و میرم و خب ثبت نام کردم کار سختیه البته گشادی هم در نظر بگیرید 

چند بار تلاش کردم گشادی رو کنار بزارم و ثبت نام کنم ولی لبتابم ر*د به همه چی 

تنک فور ال 

بوس بوس 

RM. kiute.ARMY

های خوشگلههههه*^*
نوش جونتتتتت سالاارررT^T مرسیی حمایتتتت!!
البته عسلمم😎
عایگووو فدا سرتت راحت باش😂
همیشه پای یک لپتاب درمیان است!
ولکام هانییی*^*
بووووص!
kim light
۰۲ تیر ۱۸:۲۴

نیاااااااااااااااااااااااااااااااا شی سلام

ددی سلام مجدد

 

خب باید بگم

خیلی خوب بود

یعنی خاص بود و ایده جالبی داشت و تازه ادمو مجذوب می کرد

و در ضمن ادمو ترغیب به ادامه برای خوندنش

مامان کوک خیلی خوب بود و یاد مامان خودم افتادم

رفتار های کوک هم که...اقا چرا انقدر وایب خود کوک رو میده

و به شدت زیاد به تهبونگ همزادپنداری می کردم

به شدت

به شدت

ببین به شددددددددددددددددددددت تا ناموس

RM. kiute.ARMY

سلوووم جون دللل*^*

ناموس مهمه دوستان توجه کنید😔
یکی همینطوری
۰۲ تیر ۱۷:۳۹

قربون نویسنده

دستت طلا

RM. kiute.ARMY

ای جاااان!!
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ خرداد ۱۷:۰۱

وای وای کاورشششششششش>>>>>

RM. kiute.ARMY

کاورششششششششش!!! خیلی وایب گوگودویی دارههههه!!

پروفایلت😂😂😂😂😂
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان