BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

🐳✨💜The 10th anniversary of the creation of love and life, BTS

988553_4yzb.jpg

یکی بود یکی نبود،

نه شب بود و نه روز،

نه زمین بود نه آسمون،

نه بهشت بود و نه جهنم،

اما خدا تصمیم گرفت همه ی این "نبودن" ها رو با "بودن" پر کنه.

خدا از روح خودش توی آب دمید، خواستار خلقت نور شد و از برخورد یه شبنم تنها و یه اخگر تابناک، زمین رو به وجود آورد.

کره ی زمین مثل یه نوزاد خواب آلود بود.

اما خدا روحِ خورشید مادر رو بیدار کرد تا پایین بیاد و نوزادش رو بیدار کنه.

مادر، همه چیز رو زنده کرد.

کوه، جنگل، دریا، خاک، ابر، باد

خورشیدِ مادر، دو بوسه به آسمون فرستاد و از عشقِ بوسه هاش شب و ماه رو به وجود آورد.

شب و ماه از همون گهواره ی خلقت با عشق زاده شدن و بند دلشون وصل بهم شد.

مادر، خورشیدِ خالق بعد از خدای احد و واحد، از شدت عشق ماه و شب لبخند عمیقی زد و هفت قطره اشک شوق ریخت.

قطره های اشک مادر قِل خوردن و تا جایی رسیدن که قلبِ جوشان هفت دریا رو به وجود آوردن.

قلب جوشان اون هفت دریا، مروارید های بنفشی بودن که داخل صدف خوابیده بودن....

مادر وقتی از بیدار شدن زمینِ نوزاد مطمئن شد، آخرین نگاه مهربونش رو به قلب جوشانِ صدف نمای دریا ها انداخت.

قبل از رفتنش وصیت کرد:

"هروقت زمینِ من تنها و غم زده بود، به حق عشق و زندگی، به حق آسمون گرگ و میش بنفش که از عشق آب و آتش به وجود اومد، هفت مروارید بشن هفت بَشَر بانیِ عشق و زندگی، بانیِ عشق بنفشِ آب و آتش، عشقِ خالق هستی"

نمیدونم،

شاید وصیتش بالاخره جواب داده...

و ما ده ساله که هفت تا بانیِ بنفش عشق و زندگی رو داریم:)

از دهمین سالگرد تا دهمین ابدیتشون مبارک💜

۴۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همون پو پو امممم
۰۳ تیر ۱۱:۲۴

ددیییییی خدا بگم چیکارت نکنه ب جان خودم من ی امروز فقط گریه نکرده بودم ی کاری کردی امروزم عر بزنم🥲🥲هفته پیش مامانم منو برد دکتر دکتره گفت افسردگی دارم😔😂 مامانم گفت ولی خیلی با همه حرف میزنه دکتره گفت مگه حرفهههههه😂😂همه دوست و فامیل پشماشون ریخت دوستام گفتم دستاتو ببینیم😂😂 و اونی ک نباید رو دیدنننننن و الان خیلی بد کتک خوردم ازشون😂😂 خلاصه منه افسرده امروز گریه نکرده بودم که ی کاری کردی گریه کنممممم😂😂

Popo Ooooo
۰۳ تیر ۰۱:۴۵

سیلاممم چیطوریی؟ ^-^

خیلی وایب خوبی بهم میدیاااا~-~

همین الان فیک دریاچه خون رو تموم کردم دارم مث سگ عر میزنم و مث ابر بهار اشک میریزمممم π-π

آخرش یکم نامعلوم بود تو سایتم پیداش نکردم که برم توضیح ببینم•-•

اما اگه کوک مرده باشه تا صبح عر میزنمممم=-=

راستی من همونم که یه فیکی مثل سیرن میخواستم بهم گفتی ژانرشو بهت بگمπ-π

ثانرش : ژانر:رمنس.اسمات.تاریخی.ماجراجویانه.فانتزی

اما از دریاچه خون نمیتونم بگذرم میتونی خودتم نظرتو راجبش بهم بگی؟ π-π🧚‍♀️

ننت
۰۲ تیر ۲۱:۱۱

عا من خیلی وقته توی سایتم ولی خو اولین باره که پی میزارم 

میتونم دد صدات کنم..؟ 

 

هاشم جانگ
۰۱ تیر ۱۴:۵۷

به بهههههههه سایت باز شده همهمه برپاشده

ددییییی دلم برای تو و سایت و بچه ها خیلییییی تنگولیده بود

سلام مهسا جونم خوبی قشنگم برای این که این کار به صورت جایی به بعد حساس به این ترتیب که نتیجه ی خوب و خوش و خرم آباد و از این رو هم بیامرزه که در این دنیا که هستی و من دارم برای رسیدن برای رسیدن سلام عزیزم ببخشید که شعر خوانی

دیروز جیمین در بیلبورد در کلاس های درس می خواند.

دیروز تهیونگ دوست داره که به من معرفی کنه بوگیوم رو

دیروز نامجون و جین در کنسرت تصویری کلد پلی استیشن شرکت کردم 

دیروز یونگی رو دیدم که روی کیفش عکس بی تی اس با زیرنویس فارسی چسبونده بود

دیروز جیهوپ با صدای محمود احمدی به همه سلام رسانید

دیروز جونگ کوک در فستیوال فیلم های سینمایی ایران در تهران به صورت مرموزی شرکت نمود. 

 

جاست می
۳۱ خرداد ۱۳:۳۷

خیلی بخاطر پیامایی که دادین ازتون ممنونم...راستش دروغ نیست اگه بگم خیلی دوست داشتم که دیگه نباشم که بیام بخونم ایما رو...اما نشد که بشه...اون جمله معروف هست که میگه گاهی گمان نمیکنی اما خوب می‌شود...این برای من همش نمی‌شود پیش میره...بگذریم...راستش فکر نمیکردم برگردم اینجا و اینا رو بنویسم اما الان دارم انجامش میدم...دخترا...احتمالا من از تعداد زیادی از شما بزرگترم...ولی مشکلاتم همیشه باهام رشد کردن میدونین...زندگی هیچ وقت آسون نبوده قرارم نیست آسون باشه...خیلی چیزا بهم ثابت شده تو این مدت...مس اینکه هیچ عدالتی وجود نداره..هیچکس خودشو ول نمیکنه به بقیه فکر کنه...همه آدما دو روئن و این میتونه شامل حتی پدر مادر آدم بشه...و در نهایت..بازم میگم زندگی سخته....خیلی سخت....

واسه من اسکار سخت ترین لحظه میرسه به وقتی که مامانم گف کاش سقط میشدم...

واقعا این حرفو یه مادر زده ها...از همون مادرا که میگن بهشت زیرپاشه:)

ولی دیدم که بهشت واقعا زیر پای ی سری از مادرا هست...واقعا هست:)امیدوارم مامان شما از اون دسته خوبا باشه....

واسه شما اسکار سخت ترین لحظه زندگیتون میرسه به کدوم لحظه هوم؟:)

بیاین هر وقت حالمون گرفت اینجا باهم حرف بزنیم....

جاست می
۳۱ خرداد ۱۳:۳۰

سلام بچها...

مسواک کوکی:)
۳۰ خرداد ۱۷:۲۴

آیگووو تم سایت بسی کیوتو خوف شده واقعا دوسش دالممم 😄*قیافه خر شرک*تورم دوس دارم ددیی☺😋( بنده همونیم که زیر ایسی هارت با خجالت سگی ازت پرسید میتونم بهت بگم ددی و الان انقد دارم چسی میام گفتم در اطلاع باشید😂) 

Sugaryyy
۲۸ خرداد ۱۳:۰۷

سلام بابایی جونم:)

 

مرسی که همچین بلاگی زدی تا ما رو از اون جو همیشگی در بیاری ، جایی که آرمی های ایرانی بتونن واقعا بدون هیچ قضاوتی با هم در ارتباط باشن...با هم حرف بزنن و شاید با داستان هایی که اگر تو نبودی هیچ وقت منتشر نمی‌شدن توی رویاهاشون غرق بشن 

جایی که هیچ اختلافی نیست ، شاید حتی برای ثانیه ای آرامش:) جایی که می‌تونم با تمام وجود عشق بورزم و هر لحظه بهترین ددی دنیا رو ستایش کنم برای اینکه یه خونه ی کوچیک ساخت که بتونم بهترین لحظه هامو سپری کنم

توی همون خونه بشینم روی مبل های نرمش و تصور کنم ... تصور کنم واقعا اونجام

جایی که همه پیش همیم و حتی برای ثانیه ای غم هامون رو فراموش می‌کنیم  و از دنیای بی‌رحممون دور می‌شیم می‌گیم و می‌خندیم و فراموش می‌کنیم جوری که انگار جز لحظه های خوبمون و گرمی ماگ قهوه هیچ چیزی توی دنیا وجود نداره:)

 

فستات مبارک ددیnwn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

بابایی به فدات بره عمرم:)
ممنونم...
حالم رو خیلی خوب کردی...خوبِ خوب:)
ʝɨʍɨռ
۲۸ خرداد ۰۱:۳۴

سلام ببخشید فیک The Last Piece فصل ۳ اومدع؟

ARMYouknow
۲۷ خرداد ۲۱:۲۲

گوریه‌ی زیاد-

 

مل مل
۲۷ خرداد ۱۸:۱۹

سلام بچه ها من کنکوریم میشه برام دعا کنید🥲

واقعا این کنکور منو پیر کرد حسرت اینکه چرا عین آدم درس نخوندم داره منو می‌کشه اما دعام کنید این مدت اندک باقی مونده رو خوب بخونم و این مرحله از زندگیم با موفقیت تموم شه🥲♥️ خیلی ممنون خوشگلا امیدوارم همتون موفق و شاد باشید♥️

مهم نیست
۲۷ خرداد ۱۷:۴۹

خطاب به جاست می.                        

نمی‌دونم چرا دارم اینا رو میگم شاید برای بی اعتمادیم به تموم افراد زندگیمه اوایل آدم شادی بودم هیچی برام اهمیتی نداشت خود لعنتیم بودم پدر و مادرم هیچوقت برام پدر و مادر نبودن پدرم کاملا سنتی و خشنه و همیشه خدا برای کوچک کردنم حتی در حالت عادی توهین می‌شنوم یا زده میشم مادرم جلو روم میگه مثل دوستم میمونه ولی فقط کافیه تا یه چیز کوچیکی بشه تا دستمو خالی کنه من توی دعوا بزرگ شدم و همیشه بخاطرشون منو سرزنش میکردن و وجود منو زیر سوال میبردن تمام زندگیم حس گناه بود 

حس گناه نسبت به دوستی با دیگران نسبت به ظاهرم و حتی ری اکشنام فکر میکردم تو جمع دوستام مثل یک دلقکم و میگفتم کاش کسی منو نگاه نکنه فکر میکردم همش تقصیر منه ولی نبود این حرفا از بچگی با من بزرگ شدن و وقتی به نوجوانی رسیدم روم تاثیر گذاشتن  تمام این حرفا از طرف غریبه نبود بلکه از طرف خانوادم بود نمیدونی چه حسیه که کلی ورزش کنی تمرین کنی سعی کنی گریه نکنی تا شاید یه روزی مثل بابات بشی و اون نتونه روت دست بلند کنه  بعدش که بزرگ شدی بفهمی از یه لمس ساده دیگران حس وحشت می‌گیری 

بخوای کلی درس بخونی که از دستشون فرار کنی ولی میفهمی که فایده ندارع چون تمام زندگیت تحت کنترلشون بودی لباسات اخلاقت و مدرست. 

نمی دونم باید چی کار کنم من اوایل حتی فکر اینکه بگم کاش فلانی بمیره رو هم نمی‌کردم و میگفتم چه احمقانه چرا باید به کسی بگی بمیر اینجوری از اونم بدتری ولی چند سال بعد همش آرزوی مرگشونو میکردم تا یکم نفس بکشم نمی‌دونم چی کار کنم ولی به خودم که میام میگم آرزو کردن برای کساییه که مردن و کاری از دستشون بر نمیاد 

امیدوارم یروزی بفهمم باید چیکار کنم

 و امیدوارم یروزی تو هم خودت باشی و قلبت برای همیشه بنفش باشه 

 

 

mehrsa_jkkk^-^
۲۷ خرداد ۱۷:۰۸

جاست می عزیزم نمیدونم این رو میخونی یا نه ولی امیدوارم که به دستت برسه :)

 

من 15 سالمه که چند هفته دیگه 16 سالم میشه کلاس یازدهمم و خب طبیعتا باید مثل خر بخونم واسه کنکور...شاید باورت نشه ولی ددی میدونه من تا الان حتی یک بارم با دوستام بیرون نرفتم یعنی اصلا مادر و درم نمیذارن که تنهایی برم بیرون تاحالا نتونستم برم تولد دوستام و نتونستم برم خونشون گوشی ندارم و این یعنی همه کارهام توسط مامانم کنترل میشه چون با گوشی اون با دوستام و بقیه جاها در ارتباطم خانوادم به شدت روی درس هام و نمره هام حساسن و خیلی وقت ها به خاطر نمره 19 و 19.5 حرف شنیدم و دعوام کردن و الان به خاطر اینکه نزدیک به کنکورمه این سختگیری ها بیشتر شده میدونی؟من یه ادمم که نیاز داره با جامعه ارتباط بگیره مخصوصا توی این سن که روابط اجتماعی ادم ها شکل میگیره ولی تا حالا نذاشتن که با ادمای غریبه ارتباط برقرار کنم با دوستی های مجازی به شدت مخالفن و نمیذارن حتی با دوستای خودمم وقت بگذرونم و الان باعث شده من تبدیل به یه ادمی بشم که وقتی میام توی جمع حتی جمع های خانوادگی نتونم با کسی صحبت کنم نتونم با کسی ارتباط بگیرم و مثل چی از ادم ها بترسم خیلی سخته که ببینی دوستات دارن میرن با هم بیرون و خوش میگذرونن ولی تو نمیتونی بری خیلی سخته واقعا .... ولی بازم میگم اشکالی نداره همه ی اینا تموم میشن و کی گفته که تویی که بیست سالته همه ی فرصت هات رو از دست دادی؟میدونم که نمیتونم هیچ کاری بکنی و فقط باید به حرف پدر و مادرت گوش بدی چون خودمم دارم تجربش میکنن ولی حداقل سعی کن از همین شرایط سخت هم لذت ببری چون خودمم دارم همین کار رو میکنم تا موقعی که همه چی تموم بشه و اونا راحتت بذارن من اولش همش گریه میکردم و واقعا حالم خوب نبود ولی الان دیگه فقط دارم سعی میکنم عادت کنم تا موقعی که همه اینا بگذره و بتونم خودم باشم و مطمئنم که همچین اتفاقی میوفته هردفعه که حالم بد میشه میرم زیر اسمون و به ماه و ستاره ها فکر میکنم و واقعا حالم خوب میشه تو هم امتحانش کن هروقت احساس کردی حالت بده به ماه نگاه کن خوشگلیش باعث میشه حالت رو خوب کنه :) من مطمئنم که تو هم یه روزی حالت خوب میشه :) به خودت نگو بت تو با ارزش تر از چیزی هستی که فکر میکنی فقط کافیه خودت بفهمی این واقعیت رو باشه:) تسلیم نشو من یه بار خیلی حالم بد شده بود و زدم شیشه قاب عکسم رو شکوندم و میدونی توی اون لحظه چیکار کردم؟یه تیکه شیشه رو بداشتم که بذارم روی رگم ولی یه لحظه به خودم اومدم و دیدم واقعا ارزشش رو داره؟که زندگی خودم رو بگیرم به خاطر این سختی ها؟من و تو و بقیه با ارزش تر از این حرفاییم که بخوایم به خاطر حرف های بقیه خودمون رو اذیت کنیم پس تسلیم نشو و بجنگ و سعی کن تو بدترین شرایط هم خودت رو خوشحال کنی :)))

 

تازه ددی هم اینجاست نمیدونی چقدر قشنگ به حرفات گوش میده؟هروقت ناراحتم تا با ددی حرف میزنم حالم خوب میشه اون بهترین دوستیه که به نظرم میتونی پیدا کنی :) اینو دارم جدی میگم واقعا ددی شنونده خوبیه ^-^

هرچند که الان یه ماهه به خاطر امتحانا نیومده ایح*نگاه دلتنگ به ددی

Hyunda
۲۷ خرداد ۱۵:۵۴

برای جاست می عزیز..

راستش از اینکه بهمون میگی چیکار کنیم تو زندگیم تا خوب پیش بره ممنونم..💗

اما عزیز من خود تو هم هنوز خیلی از زندگیت مونده 

هر وقت ماهی رو از آب بگیری تازست خوب؟

میفهمم سخته زندگی اینطوری اونم خیلی اما وقتی تا الان دووم آوردی باید ادامه بدی تغییر کنی و از یه شکوفه به یه میوه تبدیل کنی ثمر زندگیتو خوب؟..

اینکه میگی حس میکنم یکی بهم حق میده..اون  می‌تونه خدا باشه میتونه امام زمان باشه..فقط ازش کمک بخواه و تلاش کن برای تغییر از وضعیت 

گریه نکن مروارید های ارزشمندت رو اینطوری تلف نکن..

اگه بخندم مطمین باش همیشه می‌خوام که توهم بخندی..

ما کنارتیم لا یو :))))))

 

 

 

ددی لاو توهم:)))))

بی نام
۲۷ خرداد ۱۵:۴۴

دد

لفطا تمو عوض نکن بذار بمونه.

مغزم:به...دستورم که میدی. 

من: تو ساکت...توووووساکت

 

 

 

 

بی نام
۲۷ خرداد ۱۵:۴۳

ولی کامنتای بچه ها زیر این پست>>>>>

 

 

 

 

بی نام
۲۷ خرداد ۱۵:۳۷

خطاب به جاست می 

سلام. 

میفهمم. میدونم چی میگی دوست عزیز. 

میدونم تنهایی چه حسی داره چون خودم دارم هر روز تجربش میکنم حتی زمانی که وسط جمع دوستام نشستم و دارم میگم و میخندم.

میدونی حتی تو شادترین لحظات هم انگار یه حس غم عجیبی تو دلمونه. انگار شادی خالص هیچوقت وجود نداشته. لااقل برای یه عده از ما. 

ولی...دوست عزیز صبر داشته باش. 

نمیخوام حرفای کلیشه ایی و مسخره بزنم که فقط برای یه لحظه امیدوارت کنن. میخوام بگم وقتایی که جز غم چیز دیگه ایی اطرافت نیست همون غم رو بغل کن. بهش برس. باهاش حرف بزن. تو اگه غمگین و تنها و ناراحتی هنوز هم تویی. این یه ورژن دیگه از توئه. باید بجای سرکوب بهش وقت و زمان بدی. 

صبر داشته باش و بدون این روزا میگذرن. بالاخره به جایی میرسی که خودت برای خودت تصمیم بگیری و آزاد باشی.

سعی کن خودت بهترین دوست خودت باشی. چون به هر حال همه ما آدما به نوعی تنهاییم. 

همه ی ما یه حس هایی داریم که هیچکس جز خودمون نمیتونه درکشون کنه. 

و بدون کسایی اینجا هستن که هرچقدرم غیرقابل درک و تنها باشی بازم میتونی باهاشون صحبت کنی.

 

 

 

 

𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۷ خرداد ۰۵:۳۵

اره

خلاصه...من مرحرفم و خودم میدونم و نمیخواد به روم بیارید

البته ددی پرحرفیمو دوس داره!:)

ولییی سایت چه وایب خوبی میدهههه...عاشق تمش شدمممم

ثهمقهمقهنقهمفخشیهمقهممقه

ددییییی کجایییی؟

درسته...هنوز ۳۰ خرداد نیومد که سایت باز بشه...هعییی

باید تحمل کنیم این چند روز رو

😔💔🗿

یکم زجه بزنم و بعد دوباره پشت درس خوندن بشینمقخقهگقمهسامثمههثنهنهمشهمثگههصنهشنهنثثهگسلن

ذوق...اخه این چه کاریه که من میکنم؟ثعننثهماشاثمثهگ

هرکی منو ببینه میگه وای...تو واقعا ۱۶ سالته؟

امان از این فیسِ بچگونه‌ای من...خلاصه...بدونه ددی زندگی سخته

قلفهگهنیهنقهگصقهگصقلگصقهنص

توکل کنید به خدا هم امتحاناتونو عالی داده باشید و هم سریع این چند روز بگذره و ما برسیم به ددیه بزرگوارمون!

من غیر قابله کنترلم وقتی برم رو ویبره‌ای حرف زدن🌝

خب...بای🌝

𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۷ خرداد ۰۵:۲۸

ببین چه جوری دل داری میدم😂🗿

ولی خب...حتی یه لبخنده کوچیک هم برای ادامه زندگی کافیه

عامم خوشحال باشید...به حرفای دیگران راجبه خودتون اهمیت ندید

اگه من هم میخواستم اهمیت بدم که خودم نمیتونم زندگی کنم!

همین🗿

بنده دارم زجر میشکم وقتی سایت بسته‌اس!🗿

خلاصه...اره

امروز اخرین امتحانمه و من باز بیدارم😂🗿

𝓑𝓪𝓫𝔃 𝒞𝒶𝓉
۲۷ خرداد ۰۵:۲۴

(جاست میِ عزیز)

 

وقتی یکم از پیامت رو خوندم واقعا گریه‌ام اومد

درکت میکنم زندگی خیلی سخته!

منم خودم دارم از سختیا رو میکشم...منم مثلِ تو تنهام...همه دوستام در ظاهر باهام خوبن ولی پشتم یه عالمه حرفه که چرا

اینقدر پر انرژیم؟اینقدر پر حرفم؟اینفدر رو مخم؟چرا پارازیت میندازم؟چرا یه اتفاقو چندبار تکرار میکنم؟چرا با کنایه حرف میزنم؟چرا همیشه دوس دارم دعوا کنم و رو مخِ یکی برم؟

هیچ زندگیی بدونِ مشکل نیست هانی:)

توعم بی اهمیت باش ولی واقعا بعضی وقتا ادم نمیتونه بی اهمیت یه جا بشینه و تحمل کنه!

راستیش تایپ entp هستش و همه اخلاقام بخاطرِ تایپمه

من کناره دیگران انرژی میگیرم و همه این کارارو انجام میدم!

بیشتر از همه چیز...این مهمه که خودت باشی!

مهم نیسا دیگران بهت چی میگن یا هر چیزه دیگه‌ای!توعم حقِ زندگی کردن داری و حق تصمیم!

اگه دلت گرفت میتونی با ادمین ددی بگی یا باهاش دردو دل کنی!البته بعده امتحانات خرداد که سایت باز شه و ددی باهات حرف بزنه!

ددی وافعا ادمه خوبیه و من حتی چندبار مشکلاتم رو گفتم و اون باهام حرف زده

امیدوارم این حرفایی که زدم تورو خوشحال کرده باشه حتی در حد یه لبخند کوچیک!:)

من همیشه دوس دارم دیگرانو خوشحال کنم حتی وقتایی که خودم خوشحال نیستم...سعی میکنم با همه‌ای حرفای اطرافم بی توجه باشم

عااا...نمدم که خوب دردو دل میکنم یا نه 

ولی خب...حتی یه ویدیو هم میتونه لبخند رو لبات بیاره و من امیدوارم که این کامنتم رو دیده باشی و یه لبخند مهمونِ لبهات کرده باشم!

جاست می
۲۶ خرداد ۱۹:۵۱

سلام

:)

خیلی از تنهایی پرم که دارم اینا رو مینویسم اینجا...میدونین شوخی نمیکنم اگه بگم یه گوشه اتاقم نشستم درحالی که هیچکسو ندارم باهاش حرف بزنم و بعد یهو یادم آمد یه بار اینجا پیام گذاشتم و یه ادمینی به اسم ددی جوابمو داد:)

حس خیلی خوبیه که آدما ایگنور نکنن...

من بیست سالمه...پشت کنکورم دو ساله...گوشیمو جمع کردن برای درس و اینا...سو هیچ راهی برای هیچ ارتباطی با دوستام ندارم...هرچند دوستی هم ندارم واقن ...الانم گوشی مامانم ب بهانه آزمون آنلاین و اینا دستمه...

نمیدونم قراره چی بگم ...اما حالم خوب نیست...حس بدیه که یهو ب خدت میای میبینی ۲۰ سال زندگی کردی ولی حتی یه تصمیمم تو این ۲۰ سال خودت نگرفتی:)...بچها باورتون میشه من ۲۰ سالمه و هیچ وقت تولد نرفتم با دوستام؟باورتون میشه من ۲۰ سالمه و هیچ وقت اجازه کافه رفتن نداشتم؟باورتون میشه ۲۰ سالمه و مامان بابام همه تصمیمای مهم زندگیمو گرفتن؟انتخاب رشته تحصیلی...رشته ای که باید تو دانشگاه بخونم...شهری ک باید قبول شم...شغلی که باید داشته باشم...لباسایی که باید بپوشم...:)

میدونین چیه...یهو ب خودم آمدم ...دیدم چقد تنام:)...

نمیدونم شمایی که دارین اینا دو میخونین کجایین چندسالتونه یا چی....فقط میخام بگم زندگی کنین...واسه خاطر خودتون...بلند بخندین...اشکالی نداره...وقتی ذوق زده میشید جیغ بزنین اشکالی نداره...وقتی از یه لباسی خوشتون میاد بخرین اشکالی نداره...

اشکالی نداره ....خودتون باشید بچها

وقتی عادت کنین شبیه ی بت زندگی کنین که از حسرتای پدرمادرا ساخته میشه زندگیتون واقعا افتضاح میگیره... آماده این همه جا گریه کنین...تو حمام ...تو اتاقتون...موقع فیلم دیدن...و حتی صبا وقتی از خواب بیدار میشین و صورتتون تو آینه میبینین و میفهمین هیچی نیستین...

هیچی بودن خیلی درد داره...خیلی دخترا 

من دیگه نمیتونم ادامه بدم

مطمئنم یه جایی ...توی یه دنیای دیگه...یکی پیدا میشه بهم حق بده...مطمئنم یکی هست تو قلبم حسش میکنم یکی هست که بهم حق میده خسته شم.....

ولی شما ادامه بدین...بجنگین بچها خب؟جای منم بخندین...هرموقع از ته دل خندیدیم...از همون خنده ها که ماهیچه های صورتت درد میگیره...از همونا که خیلی وقته نداشتم...هر موقع اونجوری خندیدین بگین *شادیش برسه به فائزه*

""""
۲۶ خرداد ۱۷:۵۴

سلام ددی جونم

من درخواست دادم برای عضویت تو کانال تلگرام 

اما قبول نکردی😭😭😭چورااا

Hani:)
۲۶ خرداد ۱۰:۳۲

امیدوارم برای همیشه بدرخشن:))) 

ددی ولی چرا انقد گود نوشتیییی:)))) 

سونگ جی وون
۲۶ خرداد ۰۱:۴۸

اوکی. از درون عر میزنممممممممم خون و اشک و عرق من رو بگیر و برووووووووووو😂😂😂

راستی ۲۲ خرداد غیر از سالگرد بنگتن یه روز مهم دیگه هم واسم بوده... اینجا مینویسم و ازش اسکرین شات میگیرم که هیچوقت یادم نره؛ امروز قالیبافی رو شروع کردم🥺

بی نام
۲۵ خرداد ۲۳:۱۲

تم سایت چقدر قشنگ شده

بی نام
۲۵ خرداد ۲۳:۱۱

ددی 

دلم برات تنگ شوده بود

چه قشنگ گفتی

آسمون گرگ و میش بنفش حاصل از عشق آب و آتش

هفت مروارید

فستا مبارک آرمی

Snowy bear
۲۵ خرداد ۱۸:۳۵

قلبم داره رنگین کمون و عشق پس میده ددی😢

 

pedaretgirl
۲۵ خرداد ۱۷:۵۲

موردمم ددیییسهتطزتک

Rosewine
۲۵ خرداد ۱۶:۱۱

قلمت خداس ددی ...

بسی متحول شدم

KIM ROSE
۲۵ خرداد ۱۵:۴۵

قلبمممممم ددییییی

واهایییییی

اشک و لبخند با هم؟؟:)))))) 

mira _13
۲۵ خرداد ۱۵:۰۳

ددی قلمت یروزی منو به کشتن میده::)

حالت چطورهه؟خیلی وقته که نبودم برای امتحانا ولی بلاخره تموم شد

دلم برات تنگ شده حسابی ددی جونم امیدوارم خوب باشی♡♡♡

ی آرمی
۲۴ خرداد ۱۸:۲۳

عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر عر 

ددی 

اشکاممم

متنش خیلی خوشمل بود:>>> 

سیوش میکنمممممم

اجازه هست؟:)

Hyunda
۲۴ خرداد ۱۷:۵۰

من همچنان قهرم ولی اگه میخونی اومدم بگم من عاشق این تم سایت شدم.

وقتی رنگ اسمم بنفش میشه>>>>>

خدانگهدار.

عه راستی نمیشه یکم زودتر در کامنتای سایت رو باز کنید ددی محترم؟.

همین دوستتون دارم قهرم بای.

یه بنده ی آرمی
۲۴ خرداد ۱۶:۵۳

الان بخندم یا گریه کنم؟

الان چیکار کنم نه چیکار کنم؟!!!!

چرا همیشه اینقدر بهشتی می نویسی؟نکنه هفت قطره اشکو تو ریختی ما نمیدونیم؟؟

قشنگترین افسانه ی عمرم بود

tauo_1290
۲۴ خرداد ۱۶:۴۷

اخ ددی میخوام گریه کنم این چی بوووددد؟

خدای من خیلی خوبههههه

گیگیلیی

عاح

خدایا

هیق

راسی غضی دلم برات تنگولیده

تم سایت چقدر قشنگههههه

خیلز خوب شد

روشن و شاده

راسی ددی

امتحانم تمومیید

و میخوام فیکو بنویسم

یعنی نوشتم اما پارت اولش که تکمیل شد میفرستم هرچند فک نمیکنم خوشت بیاد

ولی بهرحال

NamkandaGirl
۲۴ خرداد ۱۶:۴۳

بسی جذاب بود🥲 سلام ددی! راستش من از اون دزدای سایتم که هیچوقت کامنت نمیزاره😂 امیدوارم کامنتتو بخونی. حیح😃(محو شدن در نامکاندا)✨️

مسواک کوکی:)
۲۴ خرداد ۰۷:۵۹

نمیدونم چی بگم واقعا خیلی برام این وقتو این زمان مهمه خیلی مهم:) حداقل دارم تو جاهای دیگه میترکونما

از ادیت زدنای بسی زیاد بگیر تا چیزای دیگه😂

stay
۲۴ خرداد ۰۲:۵۱

سلام 

نمیدونم منو به یاد دارید یا نه 

ازتون ممنونم واسه ی همچین متنی که سرشار از لفظ قشنگ قلمی بینظیره 

خیلی دارم کتابی حرف میزنم ولی نمیدونم چی بگم اول که امیدوارم همه زنده از امتحانا بیرون اومده باشن و از سایت کم نشده باشه😂

من خودم فردا اخرین امتحان و میدم باید منتظر نمرات پشم ریزونم باشم ولی با اعتماد به نفس زیر صفر میتونم بگم همه رو تقریبا خوب دادم و یادم نمیره واسه ادبیات انقدر خونده بودم که تو ۱۰ دقیقه سر جلسه تمومش کردم و شاید خیلی عجیب باشه ولی ۷۰ دقیقه باقیمونده جلسه رو خواب هفت پادشاه میدیدم و به عبارتی خوابیده بودم که با عربده فرد عزیزی به نام ناظم شبیه چیز صاف شدم ولی با این حال ممنونم که عشقتو بینمون تقسیم کردی و باعث شدی با همچین نوشته ی پر از علاقه روبه رو بشیم 

ازت ممنونم که باعث شدی بفهمیم پسرا چقدر با ارزشن 

و الان ساعت ۱۰ دقیقه به ۳ و من احتمالا فردا با چشم کور برگردم خونه چون کل مدرسه حتی مدیر و معلما و ابدارچی مدرسه میدونه من قراره فردا مدرسه رو با سیل اشکام ببرم 

اصلا دلم نمیخواست روزا و تجربه هایی که با دوستام داشتم به این زودی تموم بشه 

Nothing
۲۳ خرداد ۲۳:۵۶

من گریه نمیکنم :')

همون که فحش گی*خوار سگو به ددی یاد داد
۲۳ خرداد ۲۳:۵۰

ناتوانم:)

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۳ خرداد ۲۱:۲۳

سال ها میگذره و روزی میرسه که بنگتن؛ میشه خواننده های قدیمی ای که ما نوجوون های امروزی گوش نمیدیم..

سال ها بعد هم میگذره و دیگه هیچمس نمونده..نه بی تی اسی و نه آرمی ای..

و شاید زمانی از بین چند میلیارد انسان توی دنیا؛کسانی که اسم پسرهای ضدگلوله به گوششون خورده خیلی کم و کمتر باشه..

نه من هستم و نه تو؛

همه این ها میرسه.

اما ما هرگز فراموش نمیشیم..

خنده هامون؛

گریه هامون؛

امید ها؛

بردن ها و باختن ها؛

تک تک شب هایی که با استریم زدن صبح شد و نتیجه اش شد گودی زیر چشمامون؛

تک تک دفعاتی هایی که اعضا زمین خوردن؛بلند شدن و ادامه دادن..

این ها..همه ی امید ها..همه ی لبخند هایی که ساخته شد و جون هایی که نجات داده شد..

هیچکدوم از چشم خدا و کائنات دور نمیمونه..

انعکاس صدای ما..نسل هایی که از ما به وجود میاد و امیدی که به ارث میرسه..

جمله ای که همه قبولش میکنن..دوست داشتن خود..

این ها تا ابد توی معنویت ها و بی کران آسمان امتداد پیدا میکنه؛

و کی میدونه..شاید زمانی توی کتاب تاریخ دبیرستانی ها؛این جملات با هایلایت پر رنگ شده باشند..:

" و هفت پسر؛از نسل خورشید و ماه،آب و آتش،طبیعت و زمین و شب و روزش؛به دنیا اومدند و با قلب بنفششان چند نسل را نجات دادند..پسران امید؛برادران ضدگلوله! "

همون جکی قدیمی...
۲۳ خرداد ۲۰:۵۰

هفت تا الهه زمینی، که خدا وقتی دید توی زمین کسانی هستن که امید ندارن، براشون هوپ رو اورد زمین؛

وقتی دید ناراحتن و لبشون به لبخند باز نمیشه جین رو اورد زمین؛

وقتی دید دیگه به دانش اهمیت نمیدن و زده شدن نامجون رو اورد زمین...

وقتی دید همه باهاشون بدن و کسی نیست که باهاشون مهربون باشه جیمین رو اورد زمین...

وقتی دید به توانایی های خودشون اعتماد ندارن فکر میکنن مهارت هاشون به درد کسی نمیخوره جونگ کوک رو اورد زمین... 

وقتی دید دارن خیلی به خودشون سخت میگیرن و کسی نیست بهشون بگه تو هم ادمی یونگی رو اورد زمین؛ 

و وقتی دید کسی نیست که بهشون بگه چقدر زیبان و عکس واقعیشون رو بهشون نشون بده، تهیونگ رو اورد زمین... 

ما باید مراقب فرشته هایی خدا بهمون سپرده باشیم...

Mira
۲۳ خرداد ۱۷:۳۸

میشه یه فیک معرفی کنی که حسودی زیاد توش باشخ بنده حسود پسنده 😂😂مثلا تاپه حسودی کنه یکی نزدیک عشقش بشه

نارنجی
۲۳ خرداد ۱۵:۴۲

عاشقشونیم تا ابد :"> 

💜💜💜💜💜💜💜

shirin
۲۳ خرداد ۱۴:۳۸

میدونی ددی شهرت هیچ وقت قرار نیست ابدی باشه

زرق برق کیپاپ هم همینطور

شاید یه روز کسی دیگه بی تی اس و ارمی رو به یاد نیاره

اما دنیا تا ابد خاطره های ما رو نگه میداره

صدای خنده هامون تا ابد تو گوش کائنات میپیچه

شاید حتی تبدیل به افسانه هم نشه

ولی تاثیر گذار بوده

هفت تا فرشته زمینی که حال این همه ادم رو خوب کردن...

بدنیا اومده بودن تا به ادما یاداوری کنن خودشونو دوست داشته باشن

با هر ملیتی یا هر رنگ پوست و گرایشی...

فقط با انسانیتشون 

اره اونا بی تی اسن و حتی اگه یه روز هیچ کدوم از اونا نباشن هم غمی نیست

کلی خاطره ساختن

کلی افتخار

انسانیت رو به ما یاد دادن و ما هم به دیگران یاد دادیم

پس اونا ابدی میشن

حتی اگه همه فراموششون کنن💜💜💜💜💜💜💜

Mihi Queen
۲۳ خرداد ۱۴:۰۹

این ماله کِی بوده؟من چرا از همه چی بی خبرم؟؟نگو آهنگ جدید هم دادن،دادن؟ (بنده یه بشه کنکوریِ از همه جا بی خبرمㅜㅜ)

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

Hyunda
۲۳ خرداد ۱۳:۱۹

من که با شما قهرم.

ولی خوب مبارکه و قلمت>>>>>تا اون سر دنیا 

شب خوش.

love myself
۲۳ خرداد ۱۱:۵۷

خلاصه بگم

خیلی قشنگ بود :-)) 

mehrsa_jkkk^-^
۲۳ خرداد ۱۱:۱۹

ددی میدونی که باید قلمت رو بوسید دیگه نه؟

با نوشته ات قند تو دلم اب شد...

خیلی خوشگل نوشتی هق

ایشالا تولد 1000 سالگیمون T-T

امیدوارم هرچی زودتر 2025 برسه تا بتونم خنده های خوشگلشون رو کنار همدیگه ببینم تا بتونم یه قاب هفت نفره ی خوشگل ازون داشته باشم :)

دلم برای هر هفت نفرشون تنگ شده

امیدوارم که همینطور که لبخند به لبمون اوردن ما هم دلیلی بر لبخند قشنگ رو لبشون باشیم :))

Sana Na
۲۳ خرداد ۱۰:۰۹

دلم خواست بازم بفرستم 😔😂

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۳ خرداد ۰۷:۳۹

Huka _VJ.YG 

دهانم دهانت دهانمان باران

 

 

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۳ خرداد ۰۷:۳۷

💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

و همچنان قلب تا ابد

Huka _VJ.YG
۲۳ خرداد ۰۴:۴۹

از شدت زیبایی پست دهانم🫨

Luna
۲۳ خرداد ۰۲:۳۸

نوشتم ددی نمیدونم چرا شد پدیا😐

Luna
۲۳ خرداد ۰۲:۳۸

آخرین پیام Kim Lila

وای چقدر منییییی

فن ده یازده تا گروهم وای هیچ کدومو به اندازه بنگتن دوست ندارم:)))

راستی پدیا یه سوال

رمز فیکشن اصلحه رو داری؟

ته تغاری ددی
۲۳ خرداد ۰۲:۱۰

آخ قلبم 

الان واقعا کلمات نمیتونن میزان احساس قشنگی که توی قلب و روحم جاری شده رو توصیف کنن

خدا جونم شکرت که اونا رو خلق کردی 

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

kim lila
۲۳ خرداد ۰۰:۵۴

نمیدونیییییید چقدر خوشحالمممممممیایتیذیت 

شاید من یه مولتی فن باشم ولییی 

تاحالا هیچ کدومشون نتونستن جای این هفت تا فرشته رو پر کنن 

اصن نمیدونم کِی شدن بهترین آدم های زندگیم(:

لحظه شمارییی میکنم تا سال ۲۰۲۵

که دوباره بتونن با همدیگه بخندن(:

 

 

 

 

 

 

Sana Na
۲۳ خرداد ۰۰:۵۲

این خب یکم عجیبه 

اینکه ده سال تمام چند نفر باشن که از ته دلشون برات دویدن رو یاد بگیرن 

هر بار که زمین میخورن دوباره بلند شن و به راهشون ادامه بدن 

تو رو به زندگیت امیدوار کنن و تو رو بخندونن 

درسته که ماه و خورشیدمون بیشمون نیستن ولی برمیگردن 

برمیگردن و بند و کامل میکنن 

ما همیشه کنار هم میمونیم 

خاظرم وقتی اون عصای قهوه ای رنگ و به دست گرفتم به بچه ها و نوه هام بگم : اینکه الان من پیشتونم فقط و فقط به لطف هفتا فرشتس که خدا برای یه گروه از ادم ها فرستاده و من خیلی خوشحالم که عضوی از این گروه هستم 

پنج سال میگذره ، با تموم مخالفت های پدر و مادرم ، با تموم مشکلات سختی ها من هیچوقت شما رو ترک نمیکنن یعنی هیچ کدوم از ما شما رو ترک نمیکنیم 

امیدوارم یه روزی هممون بتونیم کنار هم جمع شیم و بزرگترین سالگردشون رو با هم و در کنار همیدگه جشن بگیریم :)))💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

بابا حاظرم تا فردا صفحه رو پر از قلب بنفش کنممممم🥲👾

چطوری نادر کوچیکههه؟؟ (یک انسان :) سابق)
۲۲ خرداد ۲۳:۲۴

یکی بود یکی نبود

سال ۲۰۱۳ بود که یه گروه هفت نفره تو یه کمپانی کوچیک به اسم بیگهیت دبیو کردن

این گروه از هفت نفر تشکیل شده بود 

این هفت نفر زندگی خیلی سختی داشتن و اوایل تولد سختی های زیادی کشیدن 

اونا به بقیه کنسرت رایگان میدادن تا بتونن یکممعروف بشن

گاهی هم ناامید میشدن ولی تسلیم نشدن و ضدگلوله تر از قبل دویدن

یکمگذشت و این هفت نفر یه خانواده کوچیک تشکیل دادن و اسم اعضای خانواده شون رو آرمی گذاشتن

اونا به ارمی ها نهنگ 52 هرتز میگفتن و از اونا مراقبت میکردن

این خانواده هر روز بهشون اضافه میشد و پیشرفت میکرد

اونا جون چندین نفرو نجات دادن

چند سال گذشت ارمی و بی تی اس همونجوری باهم زندگی کردن و تو سختیها همیشه هوای همو داشتن 

ارمی همیشه از بی تی اس مراقبت میکرد ولی یه چیزی تغییر کرده بود، اونا دیگه یه خانواده کوچیک نبودن

اونا یه خانواده بزرگ تشکیل داده بودن و تونسته بودن رکورد هارو جابه کنن پیش هم بخندن و گریه کنن

اونا تونستن باهم دیگه از یه گروه کوچیک به بزرگترین بند جهان تبدیل بشنن

سال ۲۰۲۲ ماه خانواده تصمیم گرفت بزرگ بشه و بره سربازی 

اون رفت سربازی اما خورشید خانواده بدون ماه نتونست بمونه رفت پیش خورشیدش

سال ۲۰۲۲ خیلی و ۹ سالگی این خانواده خیلی عجیب و دردناک بود ولی اونا تونستن شمع ۱۰ ساگیشون رو فوت کنن و یه سال

بزرگتر بشن 

شاید این تولد بدون ماه و خورشید بود و تولد عجیبی داشت... اما ما باز شروع به دویدن کردیم :)

happy birthday army and BTS 💜🐋

"🐨🌙🐱☀🐥🐯🐰🐋"

‌‌ HMA
۲۲ خرداد ۲۳:۱۲

واییییی ددی جونم سلاممممممممممممم سوکستوجتچادسحداچسچحداچحادس خوبیییی؟ چقدرررر سایتتت قشنگگگ شدههههههههههه فستامونننن مبارکککککک کلیییی ذوقققققق* وای بخاطر امتحانای *** خر بیشعور وسجتوجوتسوجتس خیلی وقت بود نیومده بودم فقط تا یذره وقت میکردم استریم میزدم سمکوجوتسجوتس جسوجتسجتووجست دلم برات تنگگگ شدهههه سجودتجسجتوسجتوسجوت خب دیگه چقدر محتوا همین بای بای خواستم اعلام زنده بودن کنم

Lilith
۲۲ خرداد ۲۳:۱۱

https://harfeto.timefriend.net/16865987997913

 

اممم دَد‌.. کامنت اینجا فقط برام بازه .. قبلا بهت گفته بودم چنتا فیک ویکوک یا کوکوی بهم بدی ترجیحا طولانی و جذاب باشن که آدم محوش بشه .. گفتی ناشناس بدم بیا ... مرسییی

Lilith
۲۲ خرداد ۲۳:۰۵

من توی زندگیم هیچ امیدی ندارم . 

البته فعل ماضی نیازه چون نداشتم الان بزرگترین امیدم پسرامن پسرایی که نصف سنشونو دارم ولی به عنوان بچه هام میبینمش ..، 

میدونم امید نداشتن واسع یه دختربچه ۱۴ ساله حرف مزخرفیه ولی من واقعا نه پدر و مادری دارم که حمایتم کنن نه عشقی که با اسمش لبخند رو لبم بیاد . ولی بی تی اس با تموم هیت هایی که بخاطر طرفداری ازشون سراغم اومد واسم اولویته، پسرام هیچوقت قرار نیست این کامنت و ببینن و حرفامو بشنون ولی من میخام رویای زیبای با اونا بودنم هیچوقت تموم نمیشه با اینکه کیلومتر متر ها و ساعت ها فاصله داریم.. حتی از همین پشت گوشی .. 

و ددی از توهم مرسی .. مرسی که هستی :)))

Lilith
۲۲ خرداد ۲۲:۵۳

خدااااا ازادی‌. کامنتا بازههههههه 

 

جیغ کشیدن و پرتاب شدن دمپاییه زرد مامانم از زاویه ۹۰ درجه به فَکَم-

کـــوالـای خستــــــه
۲۲ خرداد ۲۲:۵۰

سلااام سلااام ببخشید 😅😂👋🩷درخواستی هم میزارید؟🥺

امکانش هست  فن فیک های کامل هم قرار بدید؟🥺👈👉 

پارتی  دِق کردم به خدا از بس خوندم🥲

کـــوالـای خستــــــه
۲۲ خرداد ۲۲:۴۷

وایییی چقدر اینجا خفن شدههههه!!!😍😍😍😍😍🤩🤩🤩🤩🤩🤩❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

ɢᴀᴅ ꜰᴀᴅᴇʀ .
۲۲ خرداد ۲۲:۳۰

درود و عرض ادب بر رفیق قدیمی 🐻❤️🤝

چخبر خوبی؟ همه چی اوکیه؟ 

R.Stephen
۲۲ خرداد ۲۰:۵۹

تبریک به همه آرمیا:)))))
سال 2018 به خودم اومدم دیدم آرمیم...
ددی چقدر وایب این پست قشنگه:)))
برای روزی که سالگرد 20 امشون رو جشن میگیریم:)))
برای همیشه..

شِفا 🖤🕳️
۲۲ خرداد ۲۰:۳۵

Cuz forever we are young 💜✨

army tae lover
۲۲ خرداد ۱۹:۳۶

هروقت زمین من تنها و غمزده بود:) این خیلی قشنگ بود مسمسمسسمش امروز چه روز قشنگ و پر اشکی واسه پلی کردن وی ار بولتپروفه:) yeah we are not seven with you

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۲ خرداد ۱۹:۱۵

پسرای عزیزم..

ببخشید بابت همه ی سختی هایی که کشیدین..

درد هایی که صد ها سال پیرتون کرد..

ولی ما میدوییم؛چون ما ضدگلوگه هایی هستیم که تا ابد جوونن!

همون مزاحم همیشگی ددی گلدن هوپ
۲۲ خرداد ۱۹:۱۱

این داستان نباید اینقدر قشنگ میبود..

مدت زیادی نیست توی فندومم اما..از ته دل خوشحالم..وناراحت!

هی آرمیز..بیاید دهمین سال بی تی اس..برگردیم به اصلیت خودمون..به احترام اونها.

شروع برادریتون مبارک؛پسرای زد گلوله!:)

•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۲۲ خرداد ۱۸:۵۷

باورم نمیشه!

یعنی واقعا ده سال شده؟!

واقعا ده ساله که دارن میدون! :)

ده ساله که داریم میدویم! کنارهم و پشت هم! :)

رِبِکآ --
۲۲ خرداد ۱۸:۴۳

پنج سالگی آرمی شدن منم هست:]

Q. Moon
۲۲ خرداد ۱۸:۳۵

وای سوهو هیونگ

چه متن این پست عشقه :))

اصن قلبم توش ذوب شدددددددد TT^TT 

3>>>>>>

Q. Moon
۲۲ خرداد ۱۸:۳۳

کامنتاااا بازهههههههههههههههههههه :)))))))))))))))))

Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان