BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مینی فن فیکشن GOLDEN ORBS

negar_20230601_181130_26x_0hye.png

⚜️FULL⚜️

نویسنده  Querencia
کاپل ویکوک/کوکوی (آلفا×آلفا)
ژانر عاشقانه . فانتزی . امگاورس . تاریخی . انگست . اسمات . برشی از زندگی
محدودیت سنی 18+
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

  

🎬TEASER🎬

⚫️ CLICK ⚫️

      

 🎶TEASER THEME SONG🎶

⚫️ 월하미인 (月下美人 LUNA) BY ONEUS ⚫️

   

خلاصه: 

پادشاه مین بعد از شنیدن پیش گویی درباره دزدیده شدن تاج و تخت پادشاهی توسط یک آلفا و یک ساحر، همه آلفاها رو زندانی و تمام جادوگران رو اعدام میکنه تا سلطنتش رو حفظ کنه.

بی خبر از اینکه ساحری جوون به نام کیم تهیونگ، موفق شده هویت خودش رو مخفی نگه داره و به دنبال گرفتن انتقام خونواده ش، با الفایی جوون ملاقات میکنه که خون سلطنتی رو در رگ هاش داره؛ جئون جانگکوک.

دو آلفا که توسط دست تقدیر در راه هم قرار گرفتن، نقشه ای میکشن تا انتقامشون رو از پادشاه امگا بگیرن.

در جنگی بین بی رحمی و سرنوشت، کدوم پیروز میشن؟!

        

هشدار: قتل × مبارزه 

  

👑⛓⚜️DOWNLOAD⚜️⛓👑 

 

805_vpfe.png


اَلا یا اَیُّهَا الریدر دُخول فی السایتِ النِویسَنده

که فیک تهکوک و کوکوی آسان نمود اوّل ولی کو کامنت ها؟

اره خلاصه که من نبینم کامنت نذاشتین هاااا😔 (الان یکی میاد میگه ص.یک کن بابا اینم فکر کرده گ.وز کدوم ک.ونه)

ولی خداوکیلی باهام مهربون باشید و برید سایت نویسنده کامنت بدین چون من حالم خیلی بده و زندگی بدون گلزار سخته:"(

۲۱ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۵:۲۶

هیونگ اجازه بده هشتگ #نارسیسیا رو برگردوندم و بگم عاشق این کار خودمم.. وقتی یه مدت از نوشتنش میگذشت و رفتم خوندمش دوباره تازه فهمیدم که چقدر نگرانیام درمورد خوب نبودنش بیخود بوده.. بنظرم در کل با وجود کوتاهیش داستانشو خوب چیده بودم :>>>>>

 

و یه بار دیگه کامنتاااااااا ^^

 

Rokajaki

اسمت چه باحاله؟ میتونم اگه معنی خاصی داره بدونم؟ T^T

و درمورد کامنتت... خوشحالم که غلبه کرد :>

هعی خودم هنوز این آهنگو گوش میدم تیزر جلو چشممه T^T

کاشکی میتونستم با هوش مصنوعی یه چیز خفنتر در بیارم ازش!!

به روی چشمممم شما جون بخواه اصننن!!

فایتینگ بکککککک

 

عمه سادات

هعی!! چرا باز یادم میاری که رضا رو از ما دزدیدن؟ U_U

قلبم میشکنه U_U

 

پ.ن: وای راست میگیا.. قبل از این اصن با این کاپل کاری نذاشته بودم...

 

اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه

اسمت مودمه مودم اسمته *اموجی دست دادن*

عالی اصن :>

امگاورس که کراش العالمین بین ژانراس اصن T^T

 

سخن پیامبر

"این همه کصخل نمیتونه کار خدا باشه" قشنگ اسمتو تثبیت کرد :>>>>>>

 

Hel

صادقانه هنوز یادمه وقتی برای بار اول تیکه اول کامنتتو خوندم چطور سکته کردم :>

هنوز بقیشو نخونده اینطوری بودم که "یاخدا! چیکار کردم؟ نکنه توهین کردم به کسی تو فیک؟!"

 آره از اینجور فکرا تا بقیشو خوندم ذوق مرگ شدم :>

و تنها نیستی خواهر *اموجی دست دادن*

منم از بعدش فانتزی گرفتم قدرت تهیونگو داشته باشم لامصب خوب چیزی بود U_U

 

fatemeh :)

سلام قشنگ قربون انرژی زیادت :))

 

درمورد چیزی که برای تزئین پرسیدی.. ددی جوابت رو داده ولی خب من خودم از برنامه "متن نگار" استفاده میکنم که برای گوشیه... خیلی ظاهر کار قشنگ میشه ولی خب در عوض یکم درست کردنشم سخت میشه و حجمشو میبره بالا :>

 

مسواک کوکی:)

نههههه!! بذار بهت مدال تقدیم کنم لعنتی!!

واقعا چطوری میتونین همه فیکا رو تموم کنین؟

خیلی زیادن.....

 

مونبیون

هعی! کاش یادم نمیاوردی با کیا شدیم 80 میلیون....

 

venous

وای وای! حستو درک میکنم منم اولش خیلی با خودم کلنجار رفتم

نزدیک سه ماهی سایلنت ریدر بودم تا بالاخره کامنت دادم

ددی هم که ماشالا خوش حوصله انقدر قشنگ جواب میده که آدم بعد از اولین بار معتاد میشه دلش میخواد همش کامنت بارون کنه سایتو T^T

 

هفت قلب بنفش :>

وای وای.. خودم چند ماه بعد از اینکه اینو نوشتم رفتم انیمیشنشو دیدم و کاملا به حق بودن کامنتت پی بردم :>

 

Rose.rain

خوشحالم که به جمع پیوستی جیگر

(دد حالا که تو فاز #نارسیسیا گیر کردم بذار یه تاجم رو سر خودم بذارم که تا الان چند تا سایلنت ریدرا رو از سایلنتی درآوردم هاهاهاها *خنده شیطانی اکو شونده)

وای من فدای تو بشم آخه T^T

سیزن گریتینگ 2022 عضو اون ویدیوهایی بود که خیلی دوستشون داشتم چون استایلاشون خیلییییی خفن بود توش T^T

واسه همین نمیتونستم ازش بگذرم و چیزی ننویسم ^^

وای وای.. Sh.s رو نگو که یکی از کراش ترین کراشای سایته U_U

 

m like mozhi

زیبا که خود تویی ام.ام U^U

خوشحالم که دوسش داشتیییییی T^T *قلب انگشتی*

 

الان بگم میشناسی؟؟

حالا شما افتخار بده شاید شناختم U_U

هاه آره قرار بود ورس بشه ولی بیشتر به اون سمت رفت بخاطر اسماتش T^T

 

F/A

ای بابا، رخصت بده جانان تازه قلبمو بهت تقدیم کردم بیشتر از قلب ندارم بهت ببازم دیگه U_U

 

zahra mansouri

اغواگری از صفات بارز کاورهای ویکوک/کوکوی است U_U

نویسنده نجات غریقه الان خودم میام به کمکتتتتت *شیرجه و غرق شدن چون خیلی وقته شنا نکردم*

شما فقط جون بخواه نویسنده خودش با گل و شیرینی میایه T^T

 

Kim bora (خیار)

حققققققققق به توان بینهایتتتت برای خط آخر

من که شانس ندارم رلم نه تنها تاج نمیذاره رو سرم بف/کمم میده *اموجی راه رونده به سوی افق با سیگاری در دست*

 

Rita

قابل شما رو نداشت ریتا قانوم T^T

 

kaktos

خیار عزیز دارن همه ما رو به کشتن میدن دیگه کسی نمونده که بخواد ایشونو تحویل پلیس بده U_U

 

RM. kiute.ARMY

میدونی من سر خوندن این گارت نصفه شب چه جفتکایی انداختم زن؟=)))
خدا بووووود خدااااااااا خودم برات هشتکشو میزنم😭😭😭

ددی نوکرتهههههه! سر کامنت من دیگه عنان از کف میدمT^T

اره بخدا...قدرت الله ای هستی برای خودت سر دراوردن سایلنتی مردم😔💋

Rokajaki

 

عمه سادات

 

اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه

 

سخن پیامبر

 

Hel

 

fatemeh :)

 

مسواک کوکی:)

 

مونبیون

 

venous

 

هفت قلب بنفش :>

 

Rose.rain


m like mozhi

 

الان بگم میشناسی؟؟

 

F/A

 

zahra mansouri

 

Kim bora (خیار)

 

Rita

 

kaktos

kaktos
۰۲ آذر ۱۷:۳۲

لطفا سنگ قبر منو عوض کنین بزنین

دلیل مرگ

:یکی خیار یکی هم اسم خودت و اسم نویسنده های فیکها رو  بنویس

بگو ما به کشتنش دادیم

 

 

 

 

 

بعد بر خیارو تحویل پلیس بده بگو اون عامل اصلی قتل من بود

 

 

 

 

 

 

 

 

من سر تک تک این فیکا دارم زار میزنم

چرا زنده ام 😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

😭😭😭😭😭

 

 

 

 

 

 

 

من فک نکنم خیارو به خاطر این فیکا یه راست فرستادم جهنم

😭😭😭😭😭😭

RM. kiute.ARMY

بانو خیار در حال جهادِ منفعلانه هستن😔
zahra mansouri
۳۰ آبان ۰۰:۵۴

ای وای کراشم🥲

 

دوستان هم اکنون دومین کراشم بعد د بروکر رو معرفی میکنم🥲

 

 

نمیدونم راز این دوتا فیک چیه من رد میشم بابد کامنت بزارم🥲

 

 

پ. ن: میخوام بیام خاستگاری نویسنده شرایط چیه؟ 😔🤌🏻

RM. kiute.ARMY

کراش شماست؟ ماشالله فن پیج داره😔

مرامت خوشه😔

پ.ن: یه دستگاه ماشین فراری😔
Min In suk
۲۳ آبان ۲۰:۵۱

اسلام علیک 

 

حال و احوال؟!

 

دارم هرچی فیک اسمات هست دان میکنم:))))))

 

این چند تا جدید هم دارم دان میکنم:))) 

 

برای اولین بار میخوام‌ ددی صدات کنم:)))

 

عاشقتم ددی جونننننمممممممم:))) 

 

ماچ به لبت:)

RM. kiute.ARMY

سلام به روی ماه شما حبیبیییT^T
انا بخیر!! کیف حالک؟؟

نوش جونت باشههههه!
ای جانمT^T

افتخار میدی دورت بگردممممT^T
من بیشترررررر عشقممممممممم😭😭😭😭

موچچچچ متقابللل!
Rita
۲۳ مهر ۱۱:۲۷

بعد مدت ها یه مینی فیک تمیز و مرتب خوندم

RM. kiute.ARMY

حلال اوسوووون😎
Virax
۰۷ مهر ۲۱:۲۷

میشه ددی صدات نکنم...با لاو مشکل داری؟

RM. kiute.ARMY

فدات شم هرچی دوست داری صدام بزنT^T
Kim bora(خیار🥒)
۲۷ مرداد ۲۲:۲۰

دد فاینالیی برای بار سوم خوندمشششش

*درک نکردن فاز خود برای اینکه دوبار قبلی کامنت نذاشتم

عرررر چینگده این مینی فیک گشنگهههه هرچه بگم کم گفتمممم

*دانلود یه رل که تاج خودشو بزاره رو کلم🥲🫂

RM. kiute.ARMY

بخدا اصل جنس بود این لعنتییییییی😭😭😭😭
مخصوصا که موچ میکردن میرفتم فضاااا🌚

*دانلود یه رل که وجود داشته باشه
zahra mansouri
۱۹ مرداد ۱۴:۲۱

دوباره بخونمش میگی؟ 

لامصب چرا انقد کاورش اغوا میکنه خب🥲🤌🏻

داستانش از اون بدتر بود

عاشق این فکتم که ماچش میکرد آینده رو میدید🥲🤌🏻

حدنحندتذحتذخناذنارلرتلزت

از نویسنده متنفرم بابت اینکه منو تو فیکش غرق کرد! 

خوداحافظ رفتم دوباره بخونم

RM. kiute.ARMY

وای وای منم به سرم زده یه جا بزنم لب بدین آینده ببینم😔 هرچند امکان دستگیر شدنم و چوب رفتن لای یه جام زیاده😔

نویسندهههههه کردی خونه خرابمونننننننT^T

خدا به همراهت فرزندم!
Maria
۱۵ مرداد ۲۲:۳۳

آبااااااااااا

ایده فیک دارم. ولی گشادی مگه میزاره بنویسم؟ 

RM. kiute.ARMY

جونمممممممممممم؟
تو سوپرایزش کن یهو شروع کن به نوشتن😔 بهش بی همیتی کنی خودش میره😔
Maria
۱۵ مرداد ۲۲:۳۱

آبااااااااااا

لینک چنل موسیو رو میدی جانم به قربانت

RM. kiute.ARMY

لینکشون پرایوته:">
t.me/libertenovels
Maria
۱۵ مرداد ۲۲:۳۰

قضیه بدون گلزار چیه؟ 

RM. kiute.ARMY

گلزار رفت خونه ی بخت😔
M. M
۱۲ مرداد ۲۳:۰۸

واییی همه ی فیک هارو خوندممم حالا چی بخونم؟ 

RM. kiute.ARMY

هعی...
متاسفیم دار و نداریم همینا بود😔
اسم منه گلپرییییی
۲۹ تیر ۰۲:۰۵

ددیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ام وی کوکو دیدییی

به نظرم سوهی حق داشت از دست کوک فرار کنه...آخه مرد هر روز هفتههه؟

لیریکو خوندی؟

هر روز هفته هر دقیقه و هر ساعت  و ثانیه اصن هر شب خودت میدونی که قراره خوب بفاکت بدم

وایییی خیلی خوب بوود

RM. kiute.ARMY

من ام وی کوک رو درون خودم شیاف کردم...
پدر جئون انقلاب کرد!!!
استقلال آزادی جونگکوکیِ فاکری😔
F/A
۲۶ تیر ۰۹:۲۱

دد قبول کن کئورنسیا بهترین و زیبا ترین فن فیکشنارو مینویسه

( T ^ T )لا مصب با قلب ادم بازی میکنه

من نمیتونم خببب نمیتونممم

RM. kiute.ARMY

من وَخ بخورم قبول نکنمممممT^T
روپایی میزنه، یه جا خالی، حالا میره برای شوت ووووووو!!!! توی دروازهههه:"))
الان بگم میشناسی؟؟
۲۶ تیر ۰۰:۲۲
ددییییی عالی بووود شبیه ورس نبود کوکوی بود

RM. kiute.ARMY

نوش جونتتتتتتT^T
m like mozhi
۲۶ تیر ۰۰:۱۵

واقعا خیلی زیبا بود🥹🥹
با اینکه خیلی کم بود ولی واقعا شروع و پایان قشنگی داشت و خود روند فیک هم اصلااا حوصله سربر نبود،بلکه ادمو بیشتر جذب میکرد بخونیش
خسته نباشیییی و موفق باشیییی کوئرنسیا (امیدوارم درست نوشته باشم) راستی این اسم خیلی وایب قشنگی داره :)))


ددی مونییی سلامممم
یادته پیاممو؟ وقتی بهم گفتی که خودم باید دست به کار شم و بنویسم...و من با خودم گفتم چرا که نهههه
پس شروع کردم که بنویسم
ولی خب تو چندتا جا به مشکل برخوردم :*)
یکی اینکه واقعا نمیتونم تمپلیت های قشنگی مثل این فیکا درست کنم
همه جا هم گشتم اما هیچ جا توضیح درست حسابی نبود T^T
و اینکه بنظرت نوشتمو پارتی اپ کنم یا فول؟اخه احساس میکنم اگه بخوام فولش کنم وسطا ولش میکنم و ادامش نمیدم،مثل بقیه نوشته هام؛ولی اگه پارتی باشه باز یه احساس مسئولیتی میده بهم :/
مرسی که انقدر با حوصله جواب میدییِیی
کلی بوس و به قول نویسندمون بغل روحی بهتتتت

راستییی من یکی دوبار این گزینه "نظر بصورت خصوصی ارسال شود" رو فعال کردم و حقیقتا نمیدونم چه گوهی خوردم پیامای  خودم نیست :/ کمک-

RM. kiute.ARMY

و واقعا قلم خوبی داری دایی جان:"))

سلام عزیزمممممT^T
اره اره*^*
به به خوش خبر باشیییی😭😭😭
اون که فدا سرت بده خودم برات دیزاین میزنم مجلسی:">
پارتی بخوای اپ کنی بیشتر از پنج پارت نوبت باید بگیری. به نظرت میتونی فیکت رو توی پنج پارت جمع کنی>
قربونت برممم وظیفه استتتتT^T
بوس متقابللللللل و کلی گاز روحییییT^T

دور از جونتT^T چون سایت نداری من نمیتونم جوابتو بدم:">
Rose.rain
۲۵ تیر ۰۲:۳۹

سلام :>

راستش من خیلی وفته یعنی شاید سه چهار سالی بشه که همه ی فیکای ویکوک و کوکوی سایتو میخونم و روانیشونم 

ولی از اونجایی که خیلی گریزان از ارتباط با دیگرانم و توانایی شروع صبحت ندارم پس هیچ کامنتی نزاشتم حتی بار ها اومدم کامنت بزارم و دیدم که نه نمیتونم هنوز آماده نیستم میترسم 😀

اما این فیک خیلی خفن بود این ایده و نوشتن درباره ی سیزن گریتینگ ۲۰۲۲ خیلی خفننن بود و اینکه گوی طلایی تهیونگ چشمای جونگ کوک بود باعث شد تشنج کنم و کف از دهنم بزنه بیرون و پروانه های دلم یاغی بشن و حمله کنن اره دیگه منی که این همه سال نتونستم کامنتی بزارم الان ساعت ۲ و نیم شب خیلی یهویی وسوسه شدم کامنت بزارم و خب هنوزم خیلی استرس دارم و خیلی پشیمونم چرا زود تر کامنتی نزاشتم (و حتی مرددم که باید بفرستمش یا فقط لغوش کنم 😃 ولی در نهایت میفرستمش🤭) خصوصا برای رمانای sh.s که خیلی عامل زجه ها و تشنج های مزمن من هستن 😆

خلاصه که ..(حس غریبی دارم و نمیدانم که شما را ای بزرگوار چه باید صدا بزنم🥺) 

ولی تصمیم گرفتم کامنت بزارم و حرف بزنم و سعی کنم با مردم ارتباط بر قرار کنم 😃💕🤣

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزمممم*^*
به به نوش جونت باشه یَک یَک فیک هاT^T
بابا ترس نداره که دورت بگردم منT^T همه ی ما یه مشت انسان جهش یافته با رکابی و شرتک خشتک پاره ایم که این پشت مشت ها تردد میکنیم😂
اخ اخ اخ!! لامصب مغز نویسنده>>>>>>>
پس این فیکه رسما بنزین تو باک شد برات اره؟😂 اون بشر که از حرام ترین خلقت های خداستتت!!

عرچی راحتی صدام بزن تاج سرمT^T ممد و امیر و مهتی هم صدام میزنن😂
ارتباطتتو دوست دارم خوشگله😔
Rita
۲۳ تیر ۱۵:۰۵

ددی سلام :)))

ما رو نمی بینی چطوری 😃

ددیییییییی من برگشتمممممممممممم

مو ها ها ها ها 

ددی میخوام دوباره شروع کنم به نوشتن

یعنی ایده دارم

قراره تا یک ماه دیگه فصل یک ایده ای که داشتم رو فول شده تحویل بدم

امیدوارم بعد هزاران صفحه ای که پاک کردم این خوب از آب در بیاد

ددی دلم برات تنگ شده بوووودد

ععععععععععععععععععع 

RM. kiute.ARMY

ریتایییییییی منننننن دختر کجاییییی😭😭😭😭 سلاممممم عزیزمم:")))
نفرماااا یوسف گم گشتهههT^T
خوش برگشتییییی:"))
ججووون تو بخند😔
منو این همه خوشبختی مهالههههه😭😭😭 تو سرپا موهبتی بچهه:"))
اون هزاران صفحه ی مفقود شده هم خوب بود...به مولا😭😭
من بیشتر عسلممممم زود زود بیااا:"((
💜💜💜💜💜💜💜
۲۱ تیر ۱۶:۵۳

یاد داستان حضرت موسی افتادم😔😂

VK 🐻🐰

بههه بههه😂😂
🌘venous
۲۱ تیر ۱۵:۱۹

سیلااااامممممم...

اهم،اهم...صدای منو دارید؟

من قبلا فیکشن های سایتو میخوندم(بهتره بگم شخم میزدم).بعد به خاطر درس‌ها و امتحانات و اینا مجبور شدم بزارم کنار گوشیو و الان بعد از تقریبا یک سال برگشتم...

دد واقعا دلم میخواد دست و پنجه هاتو ببو‌سم:">

جوری که با حوصله جواب کامنتا رو میدی و زمان میزاری... 
دلم میخواد گریه کنمT_T

همیشه اینطوری بودم که:اینسری دیگه سایلنت ریدر نمیمونم و کامنت میزارم

ولی تا مینوشتم و آماده‌ی فرستادن بود پشیمون میشدم...(خر بودم،خر...نمیدونم چم بود)

خلاصه که...فکر کنم یخ‌ام آب شده و از این به بعد قراره کلا با شلوار گل‌گلی‌م داخل سایت رفت و آمد کنم:)
درمورد این فیکشنم باید بگم کههههه...طلا بود طلاااا...بننیمیکصسجدس زدزنژنیمسنس سنسممسسم...واقعا هیچی درموردش نمیتونم بگم جز این که عااالییی بوددددد...

*فوران احساسات

اوکی اومدم بیشتر بنویسم،ولی طومار شد

بوس بهت^-^

روز خوبی داشته باشی

RM. kiute.ARMY

سلالمممممT^T صداتو میشنوم از کالیفرنیا آمریکا😂 ولی نمیدونم چرا کالیفرنیا هم وانت رد میشه گوجه میفروشه😔
کامبکت مبارک باشه عزیززززT^T
بابا خجالتمون ندههه من خاک پاتم ستوووون:"))
نههه گریه نکنن عسلم مممنونمممT^T شماها لایق بهترین هایید:"))
نهه دور از جووون:"> شما صاحب نظری، هرموقع کامنت بدی براتجامه میدرمT^T
بزار منم شلوار گل گلی بخرم باهم ست شیممم:">

جدا این فیک حققق خالص بود!!

بابا تو فقط بنویسسسس😔
بوووس گنده*-*
همچنین هانییی*^* به خوبی خودتتT^T
مونبیون
۲۱ تیر ۰۸:۳۷

من یه کیلیپ دیدم بخاطر اینکه گلزار ازدواج کرده بود دختره رگشو زده بود...........

RM. kiute.ARMY

وای اره...
نمیدونم واقعا همچین کاری کرده یا برای جلب توجه رسانه ها، ولی این دیگه جنون ئه.
مسواک کوکی:)
۱۶ تیر ۱۵:۴۱

دد واقعا کم اوردم وای حس میکنم کل فیکای سایتو خوندممم بهم فیک خوب پیشنهاد بده که اگه میشه امگاورس و مدرسه ای باشه و کاپل اصلیش یونمین یا ویکوک /کوکوی (ویککوک یا کوکوی فرق نداره) باشه پلیز هرچی داری فقط لینک بده خیلی کم اوردممم

RM. kiute.ARMY

قربونت برم دیگه همه رو خوندی و من الان عااااااح عاااح در بساط ندارم:"))
fatemeh :)
۱۶ تیر ۰۰:۰۵

ببینید کی اومدهههههههه عشقتوننننن

 سلامممم ددییییی خوبییییییی

*وی انرژی زیادی دارد/=

چخبرا؟

ددی نمی دونی تو این چند وقت چقد دق خوردم.......هروقت اومدم به سایت یه سری بزنم یه چی شد.....حالا اینا رو وللش....

ددی اومدم چند تا چیز بگم بهت و برم[:

یک-ددییییییییی چجوری پی دی اف هاتونو ادیت می کنیدددددد......صب کن صب کن......بزار واست توضیح بدم...خب می دونی من قرار شد یه داستانی بنویسم این به کنار گفتمم تا حدودی هم وسطاش ام اینم کنار....ما از تهران اومدیم بندر عباس:/

و منم چون می خواستم فیکم خوب شه تو کامپیوتر کارایی مثل ادیت و اینارو انجام می دادم...... و از اونجایی که الان فیک من تو تهرانه دسترسی بهش ندارم.........

برگردیم به بحث اصلی......شما چجورییییی pdf هاتون انقد قشنگ و با فونته؟ اصلا فونت رو کاری ندارم....چجوری پس زمینه pdf هاتون رنگیه؟ 

*می تونم قیافت رو تصور کنم که داری می گی چقد خنگم....

می شه توضیح بدی؟ هر کاری کردم نتونستم با وورد کنار بیام......سه شب پیش یه **** دیدم و می خوام تبدیل به یه مینی فیک بکنم ش هرچند نمی دونم مینی فیک حسابه یا نه.....

و لطفا جواب بده و اگهههه امکانش هست سوالام رو بازم جواب بده:)...

دو-یه چند تا فیکشن طولاااااااااانی ترجیحا کوکوی و اگه نبود ویکوک میخوام.....یه چند تا چیز میز طنز فرقی نداره کدوم شیپ باشه فقط طنز باشه.......و یه چیز دیگه....تو فیک ارث پدربزرگ رو خوندی؟خیلی قشنگه.....داریش بهم بدی.....

 

 

 

و در آخر ممنونم که این متن رو خوندی😍🙈

ددییییی این پیام برای سالگرد ۱۰ سالگی فرستادم و فهمیدم که دیگه قابلیت پاک شدن نداره.....افسوس....میشه پاکش کنی؟نشدم مشکلی نیس......آبروم میره فقط🥸💔

RM. kiute.ARMY

عشقموووووووون خوش اومدییییییییT^T
سلاممم عزیزممممم!!!
*من نیز انرژی را دارم زیاااد!*
ای بگردمتتت چرااا:"((
بگو جون دلمT^T
والا من با وورد ادیت میزنم:"> اوووو!!
از دلدار دوری😔
همونطور ک گفتم من با وورد توی ویندوز ادیت میزنم و این فیکی هم که زیرش کامنت دادی رو گمون کنم اپ خاصی داشت نویسندهT^T
*شایعه پراکنی نکن بچه😔 تو عسل طلای منییییی ندونستن عیب نیست نپرسیدنه که خار دارهT^T
والا من با همون آموزشش رو بلدم که اونم باید خیلی دستت توی دیزاین و اینا باز باشه:">
الان لخت ترین و گدا ترینم:"))) و فقط طنز هم دو سه تا فیک دارم...لینک ناشناس بده که ارسال کنم جنس هاروT^T نه اونو نخوندم:"(

فداتتت عزیزمممم وظیفه استتتT^T
کجا فرستادی دارلینگ؟ توی همون کامنت پست ده سالگی؟
Hel
۱۱ تیر ۰۱:۰۳

سلاممم

من اصلا کاری ندارم که چقدر حرکت نویسنده زشت بود چون من دلم میخواد الان جادوگر باشم و دنیا گفته بشین تا بشی ، میخواستم حالا نکنم که آرزو به دلم کردین که تازشم گوی طلایی ندارم توش عاقبتمو ببینم ولی خب چون خیلی حال کردم باهاش حلال میکنم ولی اشکام روانه 

 

ددی عزیز و زحمت کش ما ، my kingdom is my bed که بهم معرفیش کرده بودی محشررر بود میخواستم ببینم دیگه چیزی شبیهش نمیشناسی ؟ یعنی هم محتوای داستان عالی بود هم روندش هم مفهومش هم رابطه شخصیت ها ، تروخدا یه همچین چیزی بده بهم روی این جوانو زمین ننداز ولله میرم رگمو میزنم 

RM. kiute.ARMY

سلووووووم*^*
یه لحظه کامنتت رو خوندم سنگکوب کردم گفتم کدوم کار زشت؟😂
توی لهستان کلاس های آموزش جتدوگری گذاشتن هشت هزار دلار:")

والا دورت بگردم درست عین اون ندارم متاسفانه:")
اما مثلا بی دی اس ام طور بخوای مای کیلر رو دارم
سخن پیامبر🤦‍♀️
۰۵ تیر ۲۲:۰۱

من تو این ماه اخیر پی بردم که

 

ای دوستان نظرات اعتقادات و پیشنهادات شما 

قابل احترام و قابل تامله تاااااااااا

وقتیییییی کههههههه *با کش دادن زیاد خوانده شود*

گلزار فن نباشید 

 

 

 

 

 

 

وی بعد از دیدن گلزار فن ها باخود می‌گوید که 

به قول همون جمله معروف 

اینهمه کصخل نمیتونه کار خدا باشه😃

RM. kiute.ARMY

بابا طرف فن باشه، دیگه نه اینکه از زار و زندگیت بزنی جای مغز و ک.ونت رو باهم عوض کنی:|
ولی هیچ کار خدا بی حکمت نیست...😔
حالا یه چنل خبری بود توی تل دنبال میکردم، ادمین ک.صخلش میگفت "امیدوارم بی تی اس هم ازدواج کنه تا طرفدار هاش بمیرن" بنده خدا انقدر کاسه کاسه ع.ن خورده اورگ.وه کرده نمیدونه اعضا مزدوج بشن حالا با هر نوع عشقی!!! ما استریم پارتی و پارتی دورهمی آرمی ها به مناسبت مزدوج شدن و اسم بچه انتخاب کن و چمیدونم آرمی بمب رو با تم مراسم عروسی آیدولت تزئین کن و لاغیر داریم😂
m like mozhi
۰۵ تیر ۲۱:۵۰

آخ آره اگلی بتا رو خوندم

خیلی با شخصیت تهیونگ حال کردم 😔😂

 

یعنی هرچیییی امگاورس باشه رو خوندم (البته یسریا خیلی ابکی و چرت بود وسطا ولش کردم)

با این حال، هیچ ژانری تازگیا به دلم نمیشینه

نمیدونم دردم چیه ://

قبلا همه جور ژانری میخوندم ولی الان افتادم رو این خط

بخصوص اگه کمدی باشه(وی حتی اگه کمدی هم نبود میپذیره فقط باشه)

خلاصه که سرت رو درد نیارم

خراب شدم انشالله اوکی میشم😔

RM. kiute.ARMY

کلا سلیطه ترین بود لامصب😂

دیگه رسیدی به درجه ی اجتهاد!
یعنی چی؟
یعنی باید منتظر باشی و در کنجی عزل گوزینی که فیکی بر تو وحی شه، یا خودت آستین تا گردن بالا بزنی و بنویسی😂
الان من خالی...خالی هااا!! در حدی که یه لنگ گرفتم از جن های سایت پیچوندم دور خودم شماها نترسین😂
زنگ بزنم نمایندگی؟😔
m like mozhi
۰۲ تیر ۲۱:۳۶

ددی بمولا دارم جون میدم از بی فیکی*زجهه*
یه فیک میخام...*با عشوه دست در موی موج دار خود میکند و انرا دور انگشتش میپیچد*
امگاورس باشه*کش دادن ه*
کمدی باشه*کش دادن ه*
صافت باشه*کش دادن ه*
ویکوک یا کوکوی باشه *کش دادن ه*
اینا بچه داشته باشن *اسلو*
همو دوس داشته باشن**کش دادن ا**
بالای 1000 صفحه باشه *کش دادن ه*
خاسته زیادیه؟*کش دادن ه* *کج کردن سرخود*

RM. kiute.ARMY

فیک ها هم انگاری از نبود رضا دارن جون میدن...
*همزمان کش دادن خودم با ه های آخر جملاتت*
والا از اینا ندارم:"))
یدونه دارم اما توش کودک ندارن. اسمش آگلی بتاست. خوندیش؟؟
tata
۰۲ تیر ۱۲:۵۶

ددی ددییییییییییییییی

ی فیکشن بود که تهیونگ لال و پسر ی کشیش بود 

و جونگکوک بد بوی داستان 😭😭😭😭

داریششششششششش🥺💔💔💔💔💔💔

ی هفته دارم دنبالش میگردممممم 😭💔

RM. kiute.ARMY

عاممم یدونه داشتم که توش جونگکوک شیطان بود:")

https://fazayihaa.blog.ir/post/1171

امیدوارم این باشهT^T
zahra mansouri
۰۱ تیر ۰۲:۴۱
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددییییییی

دیییییییییییی

دددییییییییییییییییی

میس یوووووو😭😭😭😭😭😭

 

ولی یکی از خوشحالیام بابت شروع شدن تابستون تو دوسالی ک اینجارو پیدا کردم، باز شدن سایته

معتادمون کردی ددی🤌🏻

 

اقد خوشحال بودم تابستون شروع شده😂رفتم کلی فیک دانلود کردم و تا الان 3 تاشو خوندم. غیر اون 2 تادیگم ک همین فیکم جزوش بودو تو دوران امتحانات خوندم. 

ولی همه ی این خوشحالی امروز دود شد رفت هوا😐💔🤌🏻

3 ساعت فاکی تو خونه تنها بودم، تقریبا به گریه افتادم. 

بعد اومدم به بابام میگم میخام ی کلاسی برم دوست دارم برم آرایشگری زد ری* به همچی دعوامون شد. و منم ک دوست نداشتم با گریه بخابم، همه چیز را به پشم خود انتقال داده و بعد از تمام کردن فیک خود درحال نظردهی هستم🤌🏻✨

 

*پدر مادر سختگیر و تاکسیک پارت n ام

 

بله اینجوریه ک هرچیزی ک بعد هزارتا گریه و خون دل خوردن بالاخره باهاش موافقت میکنن و تو برنامه میریزی به مرحله اجرا ک میرسه یهو زرت💩میگن نه و تورو جلوی ملت ضایع میکنن

عالیه، منکه راضیم، فقط یکم ر**ه شده تو اعصابم و چندتا تیک ناقابل گرفتم و امشب نزدیک بود لبمو پاره کنم

منتهی نه اونجور هاتی ک تو فیکا میخونید، اینجا ایران است! 

سرزمین بچه هایی ک قراره چیزایی بشن ک پدر و مادرشون نشدن🌚🤌🏻

 

خلاصه کاملا به حالت ب پشممه ولی نیست و دارم حرص میخورم غرهامو زدم. طبق معمول ام ک دوستی نیست یکم پیشش حرف بزنم و اومدم سر تورو درد میارم. ببخشید 

 

خداحافظ🫂❤️‍🩹✨

RM. kiute.ARMY

زهرا
زهراااااااا
زهراااااااااااااااااااا
میسسسسسسسسسسس یو مورررررررر بچههههههه بیا بغلمممممممممT^T

مشتریم تو باشی تا ابد ساقیتممممT^T

نوش جوووونننن!!
چرا نفسم؟؟:"((
ای من قربون چشمات چرااااا؟؟
دردت ب جونم که نبینم غمتو...

*و تغییر ناپذیر

تموم بدبختی ها رو میشه توی یه جمله جا کرد؛ من توی ایران و خاورمیانه ی گ.وه زندگی میکنم.
سرزمین عقده ها...اره؟😂

بگو دردت به جونم سراپا گوشم برات من عزیزدلم:")) نگوووو من دربست در خدمت شمامممممT^T

بایی:"))
اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه
۳۱ خرداد ۱۴:۱۲

عاااممم بزار اینطوری بگم که من عاشق امگاورسم هر جوری باشه 

و این منبع عشق و حال منه عررررررررررررررررررر 

خیلی خوف بود 

خیلی دوس دارم بنویسم ولی میدونم متوجه میشن خانوادم🥲

پس میشینم سر جام 

اها میگم من چی صداتون کنم همون ددی؟ 😀

RM. kiute.ARMY

اصل جنس؟؟😔
اصلا چُسبید به جون ادم!!
عایگووو:")) دلو بزن به دریا شعب ابو طالو دور بزنننT^T
بیا بشنو کنارم ز عشقت بی قراروم بخدا دوست میداروم😔
بچه ها همه چی صدام میکنن دورت بگردمT^T از اونی گرفته تا آقا رضا😔😂
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ خرداد ۱۷:۰۰

این داستان: کراش‌العالمین، گیتار‌الآرین(این بود دیگه؟) محمدرضای گلزاررر‌.

پ.ن: رضااا رضااااا رضااااا آقا رضاااااااااا

 

مود من وقتی دیدم کوئرنسیا ویکوک نوشته: 💪🗿

RM. kiute.ARMY

آقاااا رضا...دیدی رفتی؟؟ خدایاااا تک ستاره رو هم ازمون گرفتی؟؟؟

جوووووووووننن😔
Rokajaki
۳۰ خرداد ۱۳:۰۱

جوری ک من 7 ساعت تمام خونه تنها بودم و این فیک و تیزرش به افسردگی بعد از تنهایی من غلبه کرد:))))

و اینم بگم که با دیدن تیزرش پیشونیم رو به باد فنا دادم:/ انقد ذوق کردم واسه تیکه اوج اهنگ که با سر رفتم تو دسته مبل و گوشه پیشونیم یه شاخ درست کردم هیهی*-*

و درباره فیک... گاااااااااد بود گااااااااد فقط اون لحظه هایی که بوس بوسی میشد و تهیونگ آینده رو میدید عاااه چ خوب بید:")

 

و بی صبرانه منتظر بودم که کامنتا باز بشه بیام نظرمو بهت بگم ک با یه فیک 2 ساعت منو سرگرم کردی و جیغ جیغ کردم( فک کنم همسایه بالاییمون فک کرد من جنی چیزی دیدم...)

اینم بگم ک تیزر و آهنگی که براش اتنخاب کردی عالی بود و هیچ مشکلی نداشت... حداقل من که عاشق تیزر شدم روزی ده بار نگا میکنم

 

 

لطفا بازم کارای خوشگل موشگل و تیزرای قشنگ مشنگ درست کن*^* فایتینگگگگگگگگگگگگگگ

RM. kiute.ARMY

آهنگش...آهنگش....ضرب آهمگ با تیزررررررررررررررT^T
دلم اینده خواستتتتتتت!!

وای یکی از فانتزی هام فیک خوندن دو نفره است...البته اگه سر نفر دوم تو باشیT^T

ارهههههه ارهههه ارهههههههه!!
Lilith
۳۰ خرداد ۱۱:۱۷

دد پی دی اف فیکشن کوکوی must be sunny رو نداری..؟

RM. kiute.ARMY

والا ندارمش تو واتپد خوندمT^T
اصل جنس هم بود خداوکیلی....
Lilith
۳۰ خرداد ۱۱:۰۸

ددیِ جذابم که درخت سرو جلوت کم میاره ،

شماره یک : چجوری فیک موسیو رو بخونممممم؟

به تلگرام و واتپد دسترسی ندارم ، توهم گفتی برش داشتن باید از چنل خودشون دان کنیم. 

 

شماره دو : میخام تو بیان ثبت نام کنم وقتی میخام وارد شم شماره میزنم کد واسم نمیاد . چیکار کنم ؟

RM. kiute.ARMY

جون دلم لیلیث مننننT^T
بله متاسفانه چون حق کپی رایت شدید دارن نمیتونم لینک بدم:")


خیلیییی باید صبر و تلاش کنی برای دریافت کد:") گاهی هم بچه ها شماره عوض کردن جواب داده ثبت نام.
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان