BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

فن فیکشن GIDDY UP

🍁FULL🍁

نویسنده Blera B.H
کاپل سپ
ژانر ورزشی . رمنس . برشی از زندگی
محدودیت سنی 14+
تعداد صفحات 265
ناشناس نویسنده " کلیک کنید

  

برشی از داستان:

-برام داستان بگو.

-چی؟

صدای پوزخند تمسخرآمیز یونگی توی کاروان پیچید.

-اوه پسر کوچولوی من، هانسل و گرتل رو دوست داری یا سفید برفی؟

-داستان آشنایی‌مون رو بگو، داستان رسیدنمون به اینجا. توی یه کاروان، برای مسابقات پرش از مانع و درساژ، روی تختی که خیلی کوچیکه و بالشتی که خیلی سفته.

یونگی با وجود تمام بدخلقی و خوابالودگی‌اش لبخند زد. این یکی داستان مورد علاقه‌اش بود.

  

🧡🐴🥂DOWNLOAD🥂🐴🧡

 

805_vpfe.png 


ببینید کی کامبک زده مشتی!!!!

بلرا شی!!!

سپ نویسی که تا منافذ تحتانی رسوخ و نفوذ داره و قشنگ به آبا و اجدادمون لایک نشون میدهههه!!

ببینم ول وله میکنید تو ناشناسش ها! اگرنه میگم که...زندگی بدون گلزار خیلی سخته😔

۱۸ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
•پادری دم در خونه هوبی و جینم، تو اون خونه های خالی دارم خاک میخورم :)•
۱۵ مهر ۱۹:۴۵

من اینو همون موقع ها تموم کردم تو طول خوندنش هم دوسه تا کامنت کوچولو گذاشتم اما راستش کامنت تکمیلی آخرسر رو ندادم :)

هی میگفتم بنویسمش اما هردفعه یا یادم میرفت یا نمیشد! (ببخشید...همینام دارم با عذاب وجدان و شرمندگی مینویسم)

صددرصد که وقتی قلم بلراست فوق العادست ؛)

راستش وقتی دیدم پایه داستان قراره اسب سواری باشه گفتم یه چیز سطحیه، اما اطلاعات بالات از اسب سواری متعجبم کرد حقیقتا!

حالا نمیدونم رشته ایه که کار کردی توش یا صرفا از رو علاقه دربارش تحقیق کردی، اما اگه دومی باشه صدبرابر بیشتر تحسینت میکنم که انقدر زیاد و دقیق تحقیق کردی تا فیکت کوچیک ترین کم و کسری یا اطلاعات غلط نداشته باشه!

واقعا توصیفات کار عالی بود! من به معنای واقعی خودمو اونجا تو اصطبل میدیدم! قشنگ انگار یه گوشه کناری ایستادم و دارم داستانو با چشمای خودم میبینم! :)

اینکه کار اسمات نداشت و نهایتش چندتا شوخی جن🐢سی ریز بود حتی قشنگ تر و صافت ترش هم میکرد!

*کلا چندوقتی هست سعی میکنم تا حد امکان اسمات نخونم و حتی اگه فیک جلو روم اسماتم داشته باشه معمولا رد میکنم!

و اینکه تمرکز داستان روی عشق قشنگ و صافت کاپل اصلی بود بشدت زیبا بود!

کلیشه شکنی؟! البته!

متنفرم از یونگی سرد و مغرور و حال بهم زن فیکا!

اما عاشق یونگی هایی مثل اینم که به خود یونگی واقعی شبیه ترن! شاید سرد بنظر بیان اما یه روی صافت دارن که کمتر کسی میتونه ببینه! :)

هوبی هم که...بذارین فقط بغلش کنم!

درکل خیلی این فیکو دوست داشتم! صافت و قشنگ! و بشدت حال خوب کن!

داستان بالا پایین چندان زیاد و هیجان باسن جر بده نداشت! فقط خیلی آروم با جریانش میبردت جلو تا ببینی چی میشه! و همین آرامش بخش بودنی قشنگش میکرد! (نمیدونم اما فک کنم قبلا گفتم کلا کارای بلرا یه فضای آرامش بخشی داره)

ازت ممنونم که قوی تر از قبل برگشتی و امیدوارم بازم بتونم کارای دیگه و البته فصل دوعه استریت ریسو ببینم و قول میدم حداکثر توانمو برای کامنت و حمایت کردن بذارم!

بازم ممنون و خسته نباشی و معذرت میخوام بابت دیر کامنت گذاشتنم! :)

 

RM. kiute.ARMY

اخ که دلم برای این کامنت های تخصصیت تنگ شده بود ستوووووون😭😭😭😭
اینجور پست ها فقط تورو میطلبتت زن:)

هوم باهات موافقم!
کلیشه شکنی یه لطف بزرگه...جدا عالیه!

بابا فدا سرت تازه کامنتی که بعد از یه مدت گذاشته میشه، حالی میده به ادم که خیلی از کار ها نمیده😔
مسواک کوکی:)
۰۳ مرداد ۱۲:۵۲

وای دد من کمبود دارمممم فیک میخوامنمم چندتا سپ مث این بهم میدی؟ 

RM. kiute.ARMY

والا مثل این ورزشی ندارم ها عزیز:")
Zg
۰۱ مرداد ۲۲:۵۸

سلام فن فیکشن های پیشنهادیت عالی بودن 

آم میشه من بهت بگم چغندر ؟ من از میوه چغندر بدم میاد ولی از کلمش خوشم میاد حتی اسم گربه سیاهمم چغندره البته اگه دوست نداری بگو با این اسم صدات نزنم 

آم میشه بازم فیکشن ولی این بار طولانی در حد 1000 صفحه یا حداقل چند فصلی که این قدر باشه برام معرفی کنی ؟ 

و آها آخرین چیز نویسنده هات عالین خیلی دوستون دارم ممنون که وقتی که دوست ندارم درس بخونم ولی بقیه مجبورم میکنن رو با فیکشن هاتون پر میکنید 

و راستی این واقعا آخرین چیزی ( وی یکم همه چیزو فراموش میکنم ) ام چون من سایلنت ریدرم سوووو از این به بعد برای نشان دادن اینکه هنوز زندم هر چند وقت یک بار یک کامنتی 7600 ( برج مراقبت نمیتونم چیزی بگم ولی هوامو داشته باش ) میزارم بدون منم و از اون فیک خوشم اومده

دوستون دارم کارتون رو با شهامت و قدرت ادامه بدید باییییی

RM. kiute.ARMY

سلاممم عزیزممم نوش جونتتتت*^*
اومووو عزیزدلمممم چه کیوتهه معنی پشتشش البته ک میتونیییی من میشم چغندرتتت*^*

فیکس یو، عروس فراری، دنس ویث می، ایتس نات اور یت و دسپرادو. خوندیشون؟T^T
قربونت بشنننن جون دلم لطف داری بهموننن عزیزمممم*^* ماهم عاشقتیمممممم!!

جون دل این سایت مال خودتهههT^T عایگووو عزیزممممم:")) چه شیرینی تووو عسلللT^T خیلی ایده قشنگی ئه:")

ماهم دوستت داریم عمر من همچنین با قدرت پیشمون باششش*^* باییی!
Sogand
۲۸ تیر ۱۱:۳۱

امم میشه بپرسم چرا Street race دیگه توی سایت نیست و توی واتپد هم نیست؟واقعا زندگی کردن بدون استریت ریس برام سخت شده.

RM. kiute.ARMY

والا من از تو سایت برداشتم تا فصل دوم بیاد، اما نمیدونم چرا توی واتپد نیست:">
Sogand
۲۸ تیر ۱۱:۱۹

بلرای عزیزمممم می‌خواستم بهت بگم که با Street race سپ شیپر شدم و میشه دست به دامنت شم ادامه فصل دو رو اپ کنی؟

و اینکه خیلی اکلیلی میشم با فیکشنات و اصلا قلمت و جوری که می‌نویسی واقعا نکست لوله ، همه فیکشنات برام مثل روز اولشون تازه ن و هرچقدم بخونمشون برام تکراری نمیشن.عاشقتم بوس 💗

 

RM. kiute.ARMY

بلرا رسما گردن همه امون حق رسالت داره😔
با نام و یاد خدا، شما و بلرا رو باهم شیپ میکنم. باشد ازدواج کنید و به من موز بدهید😔
tatababy
۲۴ تیر ۰۳:۰۲

من عاشق قلمتم بلرا عرررررررررررررررر اصن دیدم ودف بعد تهد و بوقی اومدم سایت و اینجوری بودم که الانه گریه کنممممم عررررررررررررررر یکی منو تروخدا جم کنه من با قلم بلرا سال ها دارم زندگی میکنم واییییییی تک تک اثراش عالیه دوباره از خر ذوقی بغضم گرف نکنه من خوابم همش رویاست شت خیلی شیرینههههه هیچ وقت اولین بار که یکی از کاراش رو به اسم street race رو یادم نمیره هنورم میخونمش الان گریه میکنمممممممممممممم این سایت همون بهشتههههههه منو روانی کردین عررررررررررررررررموچ توفی به لپ تک تکتون تک تکوناااااااا عرررررررررررررر عشقولای یه ملتین بهترینینننننننننننننننننننن دست کووووووووووو عررررررررررررررر

RM. kiute.ARMY

ما هم عاشقتیمممممممممممT^T
ولی الله وکیلی، رو دست بلرا و وایب قلمش عمرا بیاد:")
bts love
۲۰ تیر ۱۶:۰۹

سپ لاور مفقود شده به سایت بازگشت....

هعیییییییییییی هیونگ منو ببخش برایه تولدت نبودم تبریک بگم هعییییییییی خودت که میدونی عاشقتم هوم؟

اصلا باهات حرف میزنم کیف میکنم انرزیم فول میشهههههههههههه... ایشالا 200 ساله شی واسه نوه هامونم فیک اپ کنی... اصلا سایتت عشقه خودتو مونی ام عشقیددددد....

هعییییی هیونگ گوشیم فرمت شده الانم دارم با کامپیوتر کامنت میزارم...هق 4000 هزار تا کلیپ و 4000 عکس از پسرام داشتمممم...ینی 8000 هزار تا هق همشون به باد رفت... تازه گروه های دیگه رو حساب نمیکنم.... هعییییی دلم بدجوری خونه... تازه امشب گوشیم میاد تا برم به دادش برسم. هعییییییی..

امروز عینه سگ سرش عر زدم.... اینقدر حالم خراب بد به درجه ی خودزنی رسیده بودم....هعیییییی

خب خب میبینم بلرا شی کامبک زده...به به ب ب به به چه شود.

بریم بعد از مدت هایه طولانی ی سپ بر بدن بزنیم که سپه خونمون افتاده هعییییییییییییی....

اصلا سپ مثله ی پیتزایه خوشمزه با تمامه مخلفاته...میچسبه بر بدن..

خب خب در عشق بودن سپ که شکی نیست

هیونگ اینروزا کم هستی نگرانتم... حالت خوبه؟؟؟

مرگه من راستشو بگیااااا چنان دلم برات تنگ شده که نگو..

راستی هیونگ امروز رفتم بازار پارچه سیاه گرفتم بزنیم به دیوارایه سایت..محرم نزدیکه.

به شیظان و فرشته هم سپردم خرما و شربت و چایی مایی رو جور کنن

شیطان : اره هیونگ خیالتت تخت شریتارو من جور کردم

فرشته :ذ منم شیرینی و چایو گرفتم

من : شیرینی و شربتارو گذاشتید تو یخچال دیگه؟

فرشته و شیطان : بلهههه

من : افنر

هیونگ به خیاط سپردم واسه بچه ها لباس سیاه بدوزه.... یدومه هم دادم مخصوص خودت....

هعیییییییی.... چقدر کار ریخته سرمون میگم ی چندتا ایستگاه صلواتی دره سایت و تو سایت بزاریم از رایترا و ریدرا پذیرایی شه...

هیونگ توهم بسپار ی گوسفند بیارن عاشورا قربونی کنیم..ابگوشت درست کنیم...

هعییییییییی از تو چه خبرا هیونگی؟ از کنکور و....

خیلی دلم برات تنگه هیونگی....

دوستت دارم هیونگ

 

 

RM. kiute.ARMY

کلبه ی احزان سایت گلستان شدددددددT^T
فدا سرتتت بشممم عمرم اصلا اشکالی ندارههههT^T هرموقع بخوای من به دنیا میام😂 منم عاشقتممم:"))
تاججججججج سرمیییییی به ولله فداتمممم:"))) من و مونی دربست تا اخرش در خدمتیمممم:"))
ای بگردممم چراااااا؟؟؟ همه اشون حذف شددد؟:")))
واقعا درد بزرگی ئه...غم آخرت باشههه:"))
اصن بلرا و سپ نوشتنششششT^T
تکبیرررر!!
انقدری منو دارن این پشت چوب میکنن توم که حد نداره:")
بزور میتونم گاهی اوقات غذا بخورم...من دیگه غلط کنم رو دربایستی کاری بمونم و اینجوری به گ.ا برم...
خدا نکنهه بچهههه ان شا الله همیشه سالم و سلامت باشی جون دلمممT^T حال منم خوبه و حسابی دلتنگ:")
خدارو شاکرم که شماها رو دارم😔 فقط امسال میخوام تیتاب هم بدم😔
پارچه اش خوبه دیگه قربونت برم اره؟😔
آبگوشت شاید بچه ها نپسندن:"( کباب بزاریم یا قیمه!
سلامتی عمر من:") اونم که رفتم بهش دادم اومدم خونه دیدم بلاکم😂
قربونت برم بخدا منم:)))
من بیشتررر عزیزمممممT^T
F/A
۱۱ تیر ۱۸:۰۲

من بعد از خوندن این فن فیکشن:

مامان من اسب میخاممم عررررررر

*زجه زدن و تلاش برای قانع کردن مادر

 

سلام دد چخبرا چیکارا میکنی؟

داداش یونگی هم ازدواج کردا خبر داری؟

هعی ولی ما هنوز سینگلیم ای چیز نداشتم تو چیز زندگی

ولی یه چیزی فهمیدم ظاهرا اولین فن فیکشنی که خوندم هم از این نویسنده بوده ⁦ಥ‿ಥ⁩ این نویسنده ی عنتر منو به سمت ایات مقدس سپ هدایت کرد 

راستی اون روز امتحان سمپاد رو نتونستم بدم چون نمیدونستم تاریخشو

و الان سه روزه مورد عنایت حملات مادر گرامی قرار گرفتم ای توف

از تو چخبر دد؟ کنکور دادی یا قراره بدی؟

RM. kiute.ARMY

*منی که سوار خواهرم شدم میگم: هررره پیرهههه کیش کیش هوووو

سلام سلام جون دلممم از شما چه خبر خوبی؟*^*
وای ارهههه دیدییییی؟:"))) داداششو بغل کرددد=)))
یونگی کپی ننه اشهههه!!
میدونی بدیش کجاست؟:) اینکه سینگلیم و معلوم نیست کی بریم سر خونه زندگیمون اما زن داداش یونگی فرض کن برادر شوهرش نامزد گرمی و فلان لقب جهانی توی رپ و گروه جهانی و هزارن جایزه و فلان داره...
عههههه پس رسما رسالت نبی السپ بودنشو به جا اورده😂
ای من بگردمتتتتت:")) اشکال نداره حتما قسمت نبوده. فدا سرت نفسT^T
یه هفته دیکه ان شا الله سر و صدا میخوابه😂
والا این هفته پنجشنبه است:")
نارنجی
۱۰ تیر ۱۵:۰۷

ببخشید شما حلالی ؟ آخه آدم دلش میخواد درونتون حل بشه 😔 

حس میکنم یه کم دیگه زیر این فیک حرف بزنم بلرا شی میاد پارم می‌کنه 😂😂 

 

اوکی پس پوگوشیپدا :)

آره واقعا ترسناکه...

نمیرررر سمیهههه😔😔 

وای وای حقققققققق 

 

خودت خواستی بیبی 😔😔

 

 

 

RM. kiute.ARMY

شما کویری؟؟ میبینمت خشک میشم😔
احتمالا من رو هم به قسمت های نامسواری پوره و پاره کنه😂😂😂

نادووووو:")))
هوی سمیههههه؟؟😔

اوه یح ددی😔
A.SH
۰۶ تیر ۱۹:۰۳

ولی دد پروفایل اینستات فاکینگ موده...الان یادم افتاد بگم😔😔😂😂

RM. kiute.ARMY

ریا نباشه اون عکس رو خود نامی ممه ازم گرفته😔😂
A.SH
۰۶ تیر ۱۸:۵۹

هققققق....

ای جونممممم....حالا که درس خوندی...بفاکش میدی نههه؟

بله..من آدم عادلی هستم...دارم با صحبت سعی میکنم درستش کنم😂😂

راستی معدل کلم بیسته ها😀معدل برگم ۱۹.۹۱...اونم نیم نمره ریاضی الکی کم کرده(معلمه امسال لج کرده بود از همه کم کرد)۲۵ صدم هم علوم سر عکس ملخ..یه موردو ننوشتم😂🥲 نفر اول کلاسمون کامل بیست شده بود...نفر دوم ۲۵ صدم از علوم کم داشت پایانیش ۱۹.۹۸ بود..خیلی زیاد نمره کم میکننن🥲🥲هعییی...

اره خلاصه که...منم دلم تنگ شده بودددد..

جوووون...ددی فاکر خودمههه😂😂😂😂🥴😶‍🌫️

زود اومدم...اومدم درو کنم برم بخونم😂😂😂

راستی ددییی...دیروز رفتم انقلاب...دد یه مانگا مامانم برداشت گفت دوست داری..بخون...هنوز توشو ندیده...ولی دد...گیه...خیلی گیه..🥲😂😂

ببینه با دمپایی سبزش منو میکنه🥲🥲😂دد پسره رو با ۱۵ روش در طول مانگا به فاک دادددد..دد عکساش واضح بودننن..کاملاااا..بدون هیچ سانسوریییی😐😐تازه..لز هم داره..ولی روابطشونو بیشتر از کیس نکشیده🥲اینا خواهر برادرن دو به دو..دو تا پسر خواهر های همدیگرو گرفتن تا دهن مردم بسته شه...بعد رفتن سراغ هم🥲🥲

دختره آنیا داداشش اسپای..اون یکی دختره یور داداشش رلا...رلا ،آنیا رو گرفت..اسپای هم یور رو...بعدش رفتن پنت هوس...دو تا طبقه کنار هم گرفتن...بعدش رلا داوشمون اسپای رو میگرد...طبق نقاشیا آنیا هم تاپ بود... البته فک کنم...از تاپ بات لز سردرنمیارم..(.به معنی اینکه فیک لز نیافتم و ندیدم*)🙏😂😂😂😂

اره...الان اگه ببینه باید با بیبی عاسیست خداحافظی کنی...میخوام آتیشش بزنم...ولیی دلمم نمیادددد😂🥲🥲

هعی..

ولی خیلی دل تنگ شده بودممممم...ماچچچچچ تف تفییی...

 

RM. kiute.ARMY

کمر برام نزاشته...هی میگه اوه فاک می هارد ددی...فستر فستر هایاح😔😂
عادل فردوسی پور به فداااات😂
اخ فشاااااااااار رو داخب همین یه جمله که نوشتی حس کردم هااا😂😂😂 منم سال نهم معدل ترم دوم 19.97 بود معدل کل شد 19.93..نمیدونم چرا انقدر ک.صشعر نمره میدن مادر ناسالم ها.
قربون دلتتتتتتT^T
میبینی که فاکر شدم؟😫
حلال اوسووون😂
پشماممممممم!! دعای خیر پشت سرت بوده خود مامانت گی انداخت تو دامنت😂😂😂
عاقا...
واقعا انقلاب از اینا داره؟؟😂😂 اینو کمپامی برازرز هم گردن نمیگیرهههه چه خبرهههههه😂😂😂
ولی تاکتیک خوبی بود جهت رد گم کنی...خوشم اومد😂
حالا مهم نیست، مهم نیته😂😂
نه نههه پول دادی گناه دارههه پولت اصراف میشههه نکننن اصراف گناه کبیره استتتت الله لا یحب المصرفییینننن😂😂
منم کلی بخدااااا:")) مووووچ!!
نارنجی
۰۵ تیر ۲۰:۱۵

خربزه که نیستم ولی اگر بخوای میتونم خر یا بز باشم 😔

آخ اونی 

آخخخ اونیییی 

هر قسمت که میگذره بیشتر به شیپ جوی و چندلر اعتقاد پیدا میکنم 😔

بعد تازه یه چیزیو فهمیدم 

وقتی میگی سارانگهه فقط به معنی آی لاو یو نیست 

یعنی بیا تا وقتی که بمیریم با هم باشیم 

واااای ازین یارو جی آی چی چی ؟ همین یاروهه که چت هوش مصنوعیه 

امروز یه فیلم دیدم 

برگام ریخت فکر نمی‌کردم انقدر خفن باشن 

خدایی تا آخر عمرم آروزی اینکه یه ربات خونگی داشته باشم رو دلم میمونه 😭 خیلی کیوتن کفاثتا 😭😭

نرفته بودم که برگردم :) به قول یکی از بچه ها اینجا خونه ی ماست :) 

اونی که بهمون دلداری میده اینجاست :) 

و خیلی خوب می‌دونه که هروقت خسته شد کافیه بهمون تکیه کنه 🫂 

می‌دونی اونی، بعضی وقتا فکر میکنم قانون دنیا خیلی ساده تر از این حرفاست، فقط کسی باورش نمیکنه... ما انقدر با پیچیدگی خو گرفتیم که مغزمون نمیتونه سادگی رو بپذیره...

بیرون کشیدن لنگم از بحث های فلسفی*

درزه الان تبدیل به شکاف شده انقدر با نگاهمون سوراخش کردیم 😔 

در آینده ای نه چندان دور اینستات پاره میشه جیگر ;) 

RM. kiute.ARMY

ولی مطمئنم پرتگاهی...چون لبت خیلی کشته داده😔
جونمممم!
جونممممم!!
تبریک میگم😔
اره:") مثلا میگن پوگوشیپدا یعنی دلم میخواد ببینمت و فقط دلم تنگ شده نیستT^T
ها ها اون هوش الکیT^T
ولی ترسناک هم هستا...
نگو:))))
الان میمیرم....
درسته...دارایی های منیدT^T
خودمون سختش کردیم و اسون هم که میشه میترسیم..انگاری محکومیم به سختی.
*جمع کردن گل هایی که داشتم میکشیدم
اونم در امتداد لغززز😔
وای ددی پاره ام کن😔
A.SH
۰۵ تیر ۱۱:۴۴

هه...ببین کی اومده!     صدای تشویق جیغ و هورااااا....ددی سوریــــــــــجیلاااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!

عشگ اول و اخر ددی اومدههههههه (وی میداند دد نمیداند که شگ اول و اخرش منم😌😌😌)

خوب غذا خوردی دد؟ استرس نداری؟ درساتو خوندی؟ نخوندی؟ هر چی شده  افرین بر شمااا سوریجیلااااا..(فقط میخوام برا ددی دست بزنم)

ددیییییییییی...میدونستی انتظار داشتم امتحانا منو بکنن...ولی هم من اونارو هم اونا منو کردن؟ سوییچ شدیممممممممممم🤣🤣🤣🤣

 19.91  خوبه نه؟ دارم با امتحانا معامله میکنم سوییچ شیم...بدا شاید تاپشون فقط من شم😂😂😁😁

حالت چطوره فادره فاکره (😈fucker father) عاسیسمممم؟دلم تنگ شدهههه...

هققققققق...من برم گریه کنم..بعدا میام ماچچچچچچچچچچچچچچچ

 

RM. kiute.ARMY

سلامممم جوننننن دلمممم خوش برگشتیییی اخه لعنتییییییی!!!:")))) سوری جیلاااااااااا!!!!
الان دانستم😔 و مرا آگاه نمودی😔
بله*-* دارم*-* خوندم*-* دست و جیغ و هورااااااااااااا😔😔 *تازه شوشولم هم خودمو میشورم*
خوشم میاد به برابری معتقد هستی هردوتون و رابطه رو فط توی اتاق خواب ندیدین😔😂😂
عالیههههههه!! افرین!! ماشالله! ترکوندی نفسسسسسس!!! با این نمره واقعا دیگه تو تاپ بودی نهایتا از 30 تا کردن یه نصفه نیمه اش و سرپایی درس ها هم کردن😂😂
عالی ام بیبیِ فادره فاکره😈 قربونت بشممم منم دلم تنگ شده بووود:"))
نه نروو...تو هم نمیتونی دووم بیاری نرووو!! بیای هااا زودT^T مووووچ!
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۰۳ تیر ۲۲:۰۸

«-فقط خفه شو و سواریت رو بگیر.

-از کی؟ تو یا اسب؟ البته بدم نمیاد از تو هم سواری بگیرم.

-فاک یو!»

اوکی ولی این دیالوگ...بای 😂💔

RM. kiute.ARMY

به فرزندان خود اسب سواری، تیراندازی و شنا کردن را بیاموزید.
•𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 𝐀𝐧𝐝 𝐒𝐨𝐩𝐞 𝐃𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭𝐞𝐫, 𝐀 𝐅*𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐒𝐡𝐢𝐩𝐩𝐞𝐫!!•
۰۳ تیر ۱۶:۱۸

خب من هم تو ناشناس عر زدم هم پیش ددی ولی بذارین اینجا هم بگم...

خب...چرا نمیتونم فحشت بدم؟

چندوقت شد؟ میدونم که یه سال بیشتره...

بیشتر از یه سال آزگار یه جماعت سپ شیپرو چشم انتظار قلمت گذاشتی و رفتی که رفتی :)

استریت ریس واقعا تموم شد...چیزی نبود که ادامه دار باشه...میشد به همون پایان بسنده کرد...اما اینکه بارها گفتی قراره فصل دو داشته باشه چشممونو خشک کرد از انتظار :)

اما واقعا نمیخوام بیشتر از این حرفایی بزنم که یه وقت سرزنش کردن بنظر بیاد...

شاید واقعا مشکلی داشتی یا نمیتونستی بنویسی (منظور اون حالتیه که نویسنده ها یه بازه زمانی ذهنشون بسته میشه و نمیتونن چیزی بنویسن)

اما بهرحال... واقعا واقعا واقعا ممنونم که برگشتی و دوباره قلم قشنگتو بهمون هدیه کردی :)

با تمام وجودم امیدوارم کارای بیشتری ازت ببینم و بخونم!

قلمت فوق العاده بود و واقعا فوق العاده تر شده! :)

صفحه ۷۰ ام...کلی وقت بود فیک سپ درست حسابی نخونده بودم و الان دارم از شدت ذوق مرگی مومنتای سپ این فیک تشنج میکنم!

اما بلرا، کلا فیکات یه وایب خاصی داره!

نمیدونم چجوری توصیفش کنم...و نمیدونم بقیه هم درک میکنن یانه...اما جدا از فوق العاده بودن دنیا و داستانی که خلق میکنی، جوریه که من همه چیزو میبینم! درست مثل یه فیلم!

وای خدا من میخوام فیلم مین یونگی دازنت اکزیست و این و سریال استریت ریسو با بازی خود پسرا ببینم 😩💔

آها و اینکه....من کلا از ژانر ورزشی زیاد خوشم نمیاد...چه واسه فیلم و چه واسه فیک...میشه هم گفت خیلی خیلی کم خوندم اما وقتی تو فیکای تو باشه عاشقشم :)

خلاصش اینکه، ممنون که برگشتی...توروخدا بیشتر بنویس :") و یه کوچولو صبر کن کاملش کنم...کامنت عر زنیمو میارم برات :)

فایتینننگگگ! 💜

*کامنت آلما زیر این پست، حق ترین کامنت زندگیم بود! 😂💔

**خودزنی برای کاور و زیباییش :)

RM. kiute.ARMY

*خاموش کردن سیگارم زیر پام
*بم کردن صدام
منتظرت بودم لایلا -حالا چرا لایلا😂-

* آخ آخ آخ حقققق😂😂
**رگ زنی، سینه زنی لخت...
یک عدد بدبخت
۰۲ تیر ۲۰:۵۷

دد سلام چطوری

 

یه دراما بود

پسره پیرسینگ داشت

فکر کنم از یه مدرسه دیگه انتقالی گرفته بود

بعد وایب یونگی میداد

 

میدونی چیه؟

RM. kiute.ARMY

سلامممممم جون دلمممم چطوریاییی*^*

عامممم...نه متاسفانه:"(
https://www.aparat.com/v/NfAFk

این نبوده؟
BAHAD
۰۲ تیر ۱۵:۰۲

اله فکر کنم توی همین سایت بوده

موخوامش🥺

 

 

RM. kiute.ARMY

والا خود من که فلج مغزی ام و پیداش نکردم:">


اما این کل فیک های هوپمینهT^T
نارنجی
۰۱ تیر ۱۸:۵۲

ویت ویت! 

آیدی اینستاتو دارن بچه ها اونی؟ 🌝🌝 

*سوسکی دستمو از تو جیبم در میارم و هدایتش میکنم سمت جیبت 

به منم میدی؟ 🥺

RM. kiute.ARMY

*وقتی خیره به درز دیوارم و حواسم نیست، اروم دستمو میکنم تو جیبم
*کاغذی که روش آیدیمو نوشتم پیچبونم تو دستت
ضایع نکنی ها!! به همون درزی که نگاه میکنم نگاه کن!!🙄
kiute_army
نارنجی
۰۱ تیر ۱۸:۳۹

گریهههههههه 🫂🫂🫂😭😭😭

پزپزپززپزپ 

 

زود؟ وای برا من که هر روزش اندازه یه قرن طول کشید 😭😂

و این تمام مثل صفری میمونن که فقط وقتی تو پشتشون باشی هویت پیدا میکنن :) ( نفهمیدم چی گفتم ولی خودت یه مفهوم محبت آمیز در بیار از توش 😔) 

آخخخ گفتیییی 

آهنگ هایی که تو داستان هاش میاره »»» 

جدیدا انقدر رو این آهنگای کلاسیک که با گیتاره کراش زدممم :)) 

یه آهنگه هست riptide 

خیلیییی فضاییهههه 

حتما دانلودش کن اونیییی

عححح بیگ بنگگگگ 

چند سال پیش اومدم ببینم 

بعد قسمت اولشو دیدم 

بعدش فهمیدم چقدر زیاده ( یادم نیست چقدره ولی خب اندازه فیلم ترکیه 😔) سر همین ندیدم دیگه 

نه که فرندز ۲۷۳ قسمت ناقابل بیشتر نیست 🤏

واییییییی جرررر 

کار انجام شده روی جسم مقابل را حساب کنید: اسموث لایک باتر 🤡

سخت که نبود 

ولی سوالاش خیلی مشکل داشت 

یعنی انگار ساعت سه شب طرح کرده بودن دیگه اخراش چشماشون داشته بسته می‌شده از خواب :/ 

۳ چهار تا سوال مشکل های جدی داشت که تایید شده 

مثلا یکیش ارتفاع منفی در میومد، یعنی قشنگ دو بار اونو حل کردم نیم ساعت وقتم رفت :/ 

حالا اینا به درک منم نیست 

هعیییبببی 

خدا لعنتشون کنه با این کابوس هاشون 

همش تقصیر این آمریکاست 

آره 😔 باورت نمیشه نه ؟ 😔

باور کن این سری با معلم ریاضی پا میشیم میریم عروسی ننه م اینا 😔 شرط می‌بندم خودم هم این یاروییم که قندشونو میسابه 😔

جرررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂 تو خواب بو هم میومددددد 😂😂😂 

 

خوابای شما چقدر آپشن دارن بابا 😂😂😂

خدا نکنههههه :›››

چیز 

بذار یادم بیاد 

تومایو ؟ 

آره فکر کنم 

تومایو :") 

به ایتالیایی یعنی سارانگه 🌝

مدیونی فکر کنی از تو یه فیکه یاد گرفتم 

ولی قبول نیست اونی 

توقعمو از فیک ها بالا بردی 😔

میرم تو واتپد میخونم هیچی بهم نمیچسبه 

مثل فرق بین برنج ایرانی و برنج هندیه 

 

RM. kiute.ARMY

بله بله😂
دراوردمممم لعنتیی:"))) (شما خربزه ای؟؟ میخوام بخورمت و پای لرزت بشینم😔)
سینه زنی میطلبههه!
اونا خداااااان:"))
چشمممممممT^T
کلا بیگ بنگ خیلی کیوت تره به نظرمT^T ولی به پای فرندز نمیرسه به مولا😂😂😂
و فشار را حساب کنید: آی میک یو سویت لایک دت🤓
احتمالا عشقی اومدن:/
اره حتی توی حسابان بچه های ریاضی حذف سوال انجام شد.
پشمام:| ارتغاع منفی...از سری زیبایی های سرزمینم.
پس چی؟؟😔
نه والا😔
من مسئول عسل مراسم😔
پریمیوم شده اون خواب😂😂😂

جوووون:">
تومایو؟:")))
به به این فیکا از چت هوش مصنوعی بیشتر کاربردی ترن:")
متاسفم😔
بازگشت همه ی شما به سوی ماست😔
نوکر مرامت بشم که باز برمیگردی:")))
BAHAD
۳۱ خرداد ۲۲:۳۴

سلام

من بشدت دنبال یه فیک میگردم و متاسفانه اسمشو یادم نمیاد ولی فکر کنم کاپلش هوپمین بود و داستانش هم تو مایه های این بود که پدر جیمین اهم همیشه اهم هم(گلوم چرا خشکه) بهش تجاوز میکرد تا اینکه هوسوک فهمید موضوع رو و.. 

همینقدرشو خلاصه یادم میاد

لطفا اگه  یه وقت یه فیک با یه همچین داستانی خوندید اسمشو بگید

بشدت دنبالشم

RM. kiute.ARMY

سلام جون دلممممT^T
اومو:"(
دارلینگ من خاطرم نیست همچین فیکی، اما تو سایت خونده بودیش؟T^T
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ خرداد ۱۷:۳۲

یه نکته تا یادم نرفته:

دلیل آهنگ نخوندنم اینه که قبلا اینو خوندمش، زیبا.

RM. kiute.ARMY

تشکرات فراوان از اطلاع رسانی
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ خرداد ۱۶:۵۸

من هنوزم درک نکردم که چرا بلرا وانشات‌هاش رو پاک کرد. شکست عشقی خوردم‌.

RM. kiute.ARMY

انواع شکست ها رو تجربه کردم...
نارنجی
۳۰ خرداد ۰۹:۳۴

اونی دیدی انقدر گفتی زندگی بدون گلزار سخته رفت زن گرفت 

هی میگم نگو 

ایش 

حالا من چطوری رگمو نزنم هان ؟ 😔😔

RM. kiute.ARMY

نگو نگو...تک ستاره ی آسمونم خاموش شد😔
بعد از قطعی چند صد ساله ی ایران، این سخت ترین دوران میتونه باشه😔
نارنجی
۳۰ خرداد ۰۹:۳۳

عرررررررررررپزپززوژوزوزوژوزوی 

بالاخرههههههههههههه 

چشمم به در این خراب شده خشک شد لعنتیییی 😭😭😭😭😭😭 

اونیییییییییییییی 

دلم برات تنگ شده بوددددد 

در حد فاککککک 

😭😭😭😭😭

اوکی نفس عمییییق 

سلام اونی قشنگم 🥺 

حالت چطوره نباتک؟ 🥺

خوبی ؟ سالمی ؟ این یه ماه چطوری گذشت ؟ 

یه سری هم تو تعریف کن ;) چرا هر سری ما تعریف کنیم 

آره دیگه...بلرا شی هم که کامبک دادددد ( رفتم ناشناس کلی زر زدم 🌝👍) 

دیگه چی بگم ؟ 

هممم تابستان پر شورم هم که داره میگذره 

اونی فرندز رو دیدی ؟ 

من دو هفته ست شروع کردم ولی فقط ۵ قسمت دیدم 🌝🌝 یاع یاع یاع 

وایییییی اونیییی 

تم سایتتتتتتتتتت عررررررررذرر یعنی اصلا اون روزی که دیدم این شکلی شده میخواستم برم خودمو از پنجره پرت کنم پایین 😭😭 خیلییییی قشنگهههههههههههه😭😭😭 

تیک تو »»»»» 

دقیقا روز قبل امتحان هندسه ی ما منتشر شد 

ببین گفتم بذار یه دقیقه نت رو روشن کنم 

بعد نوتیف استوری هوپی اومد 

بعد به هر زوری بود به فیلترشکن وصل شدم 

و تادان! تهیونگ و نامی و هوپی تیک تورو استوری کرده بودنننن 

این شد که من نزدیک ۳ ساعت لای کتاب هم باز نکردم 

درحالی که خونه مونده بودم که درس بخونم 🌝😂 

البته نتیجه ش بد نشد..یعنی میگم تاثیری تو امتحانم نداشت خوب بود 

وای که نگم برات اونی 

امتحان فیزیک نهاییمون 

فاک بود 

فااااک 

ببین می‌دونی بزرگترین اشتباهم این بود که یه دفعه سوالارو دیدم بعد گفتم بذار اول آسوناش رو حل کنم 

این شد که وقتی معاون داشت می‌گفت دیگه وقت تمومه من هنوز ۶ تا سوال کلفتم مونده بود 🌝🌝 

ازین حرصم میگیره که اون کلفت هارو درست جواب دادم اون وقت سر یه سری سس شر گند زدم 

ولی خب به مچ پای چپم!! 

آره خلاصه که مهم نیست 

وای یه سری خواب دیده بودم 

معلم نگارش بهم می‌گفت ۱/۲ شده نمره فیزیکم :))) 

بعد من خودمو پاره میکردم که هرچقدر هم بد داده باشم ۱۲ رو میشم اشتباه ممیز زدید 

بعد همین پریشب خواب میدیدم 

که معلم فیزیکمون خودش برگمو نشونم داد 

بعد همه رو درست نوشته بودم 

یه سوال ۳ قسمتی رو 

قسمت ۱ و ۲ رو غلط نوشته بودم 

که قسمت ۲ رو گفت جلوش حل کنم و درست حل کردم قرار شد نمره شو بده بهم 😐 بعدشم سوار ماشینش شدیم رفتیم خونه عموم اینا 😐✨

آره خلاصه که همه مدل خوابی رو دیدم با این داداشمون 😂😂

وووی که نمیدونی چقدررررر دلم برات تنگ شده بود خواهرررررر 

بینهایت خوشحالم که میتونم دوباره باهات حرف بزنممممم 😭😭

مراقب خودت باش ابرکم 🫂🫂💜💙💖

 

 

 

 

 

 

RM. kiute.ARMY

نازنجییییییییییییT----------T جیگررررررر دددییییییییی!!!
بیا بغلمممممممممم:"))))
عالی ام عالیییی!!! چون کامنت دادییی عسلیییییییT^T
این ماه بد نگذشت اما زود گذشت:")
شما تموم منید...معلومه بخوام تعریف کنم فقط از شماها میگم:")
بلرا رسما آتش زد به دامنم...برگشت و این کلبه ی احزان شد دیسکوووT^T
فرندز رو تک توک چندتا قسمت دیدم اما بیشتر تئوری بیگ بنگ رو دوست دارمT^T
قربونتت بشممممم قابل ندارهه بِکن ببر مال خودتونه😔
وای یاد باتر افتادم که یه روز قبل امتحان فیزیک نهاییم منتشر شد:")
این قسمت کلید اسرار: وسوسه ی تیک تو 😔😂
پس خداروشکرT^T
جدا؟؟ سخت بود؟
شیش تا سوال ضخیم...وای کابوسه!
اخ فشارهههههه فشارررررررر!! به مرگ پاسکال فشارهههه!!
حیف مچ پات😔
کابوس های بعد از امتحان نهایی تا مهر سال بعد ولم نکرد درحالی که همه رو همون خرداد بالا ی 15 پاس کرده بودم....
با معلم فیزیکت رفتین خونه عموت اینا؟😔
من خواب دیدم حوزه امتحانم توی تالاره...خیلی سخت بود چون کنار توالت بودم و بو گ.وه میومد😂
قربون دلت بشم من اخههههههه به ولله منم دلم تنگ شده بود:")))
منم منمممممممممممممT^T
همچنین قند عسل من*-*
Galaxy Macknae ( ALMA )
۳۰ خرداد ۰۱:۰۰

خب بذار من اول اینجا یه صحبتی با نویسنده این کار داشته باشم 

جسارتا محبت کنید چند لحظه بیاید پشت صحنه ...

دیش دیش بوم دیش بوم بوم ...

برخورد سیلی به گردن و لگدهای متوالی 

معلوم هست دو ساله کجایی؟؟؟

صبر کن ببینم اصلا دو سال شد.؟؟؟

دختر اگر تو هم مثل خیلی های دیگه محو میشدی از اون اکیپ من چه میکردم آخه دستم هم هیچ جا بند نبود که پیدات کنم 

ایشالا برگشتی دیگه ؟؟؟

استریت ریس رو شروع کن که یه ملت منتظرن 

آخه نامرد تو نمیدونی چشم یه جماعت سپ شیپر به توئه؟؟؟

د چرا رفتی آخه 

دیش دیش 

ورود به جلوی صحنه 

آیگو آیگو خوش برگشتی دختر خوشگلمون نمیدونی که چقدر دلم برات تنگ شده بود آخه 

خدا رو شکر 

خدا رو شکر که برگشتی 

بمونی همیشه برامون بلرا ...

بمونی 

دوستدار تو آلما کهکشانی 

RM. kiute.ARMY

وای دیش دیش گفتنتتتتتتتتت آلمایییییT^T خیلی کیوتهههههه تقبنتثاقلنسغالغع!!!
بلرا که برگشت انگار سایت یه رنگ دیگه گرفت:")))
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان