BTS fanfiction

💜👽📚 محفل دریده شدگان در راه بنگتن و فضایی های فن فیکشن خوان برتر 📚👽💜

مولتی شات SACRIFICE

negar_20230611_155239_tg0h_yo7.png

نویسنده  Querencia
کاپل یونمین
ژانر عاشقانه . اسمات . دارک . برشی از زندگی . فانتزی
محدودیت سنی 18+
وبلاگ نویسنده کلیک کنید"

     

برشی از داستان:

روی زمین زانو زده و لباس خیسش به تنش چسبیده بود. صدای نفس های وحشت زده ش تنها چیزی بود که در سالن بزرگ و تاریک کلیسا به گوش میرسید. بعد از چند ثانیه، با تردید سر بلند کرده و بلافاصله، نگاهش روی پسر مو مشکی نشست که شاخ های سرخی از بین موهاش بالا رفته بود.

با رسیدن نگاه های سرخشون به هم، چشم های یونگی در تاریکی درخشیدن و صدای بم و دورگه ش، در سالن اکو شد:

"بدون اجازه بهم نگاه نکن!"

  

🍷🖤🔥DOWNLOAD🔥🖤🍷

  

 805_vpfe.png


میدونستید اگه کامنت بدین اون دنیا بهتون یه درخت موز اختصاصی میدن؟

۱۶ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
tata
۲۵ بهمن ۲۰:۱۱

عاخ عاخ من فردا امتحان دارم و نخوندم ولی نشستم فیک میخونم عایا نرماله؟

 

RM. kiute.ARMY

کاملا😔
رسما از خودمونی😔
Q. Moon
۱۶ بهمن ۱۶:۱۰

عه این کارو میبینم یاد دوره امتحانا میفتم.. با دماغ چسب زده و در انتظار کنکور T^T
چقدر خوشحالم که اون دوره تموم شد :>>>>>

 

عمه سادات

چطور میتونی به موز نه بگیییی؟!

اتفاقا حدس میزدم ژانرا رو بپسندی :>

 

اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه

خوب اسم توئه لعنتی قشنگ هر بار میبینمش بیشتر از قبل به نظرم موده T^T

 

Minnie Minni

ای بابا! یعنی گی-کاپل نویسا باقالی ان؟?!

باشه مینی جون باشه... اینو یادم میمونه؟ U_U

پ.ن: دروغ میگم حافظم ماهیه

پ.ن2: بیشتر دروغ میگم امکان نداره کامنتا یادم بره :>

 

Maryaaaa

دقیقا اصن میخوام یقه آرتیستشو بگیرم به زور ببرمش محضررررر T^T

 

یکی همینطوری

از کجا اومدم که مهم نیست ولی اجازه بده مقصد خاک پایت باشد U_U

(دد منو جمع کن... تو تلگرامم دارم زیر هر پستی با یکی لاس میزنم.. هلپپپپ!! یکی دکمه لاس منو خاموش کنهههه!)

 

یه بنده خدایی

این نویسنده کجا میتونه شما رو پیدا کنه که انقدر خوبی؟ :>

 

baymax 263

حتما بچه ی خوبی بودی دعاهات به درگاه رسیده U_U

 

نارنجی

*نگاه به اطراف* * زمزمه*

به کسی نگو ولی اینا همش شایعست من خودم دیدم موز از تو زمین در میاد اینا الکی با نخ میبندن به درخت که مردمو گول بزنن U_U

 

Baby Bunny

برگرد و دوباره منو به سندرومت مبتلا کنم که دلتنگتم بانی من T^T

 

min.juju

در ادامه قدردانی ویژه شما، اجازه بدین نویسنده همه اکلیلای قلبشو بپاشه بهتون که عشقی شما U_U

 

مسواک کوکی:)

مسواکی قشنگ داری یونمین شیپر اعظم بودن خودتو اثبات میکنیا فکر نکن حواسم نیست :>>>>

 

یاح یاح

این رایتر تشکر ویژه میکنه از شما که افتخار دادین و اولین کامنتو برای کارش گذاشتین U^U

 

نمیدونم

زود زود بیا پیشمون جیگر T^T

 

Eli Y.M...V.K

نوش جونت بچسبه به تنت بچه T^T

 

Fi

همینی که مونی جان فرمودن T^T

 

درحال یافتن اسم...

ذره بین بیارم کمک کنم با هم بگردیم؟ T^T

ای جانم مرسی برای کامنت قشنگم ^^

 

Kim bora (خیار)

جدیدا خیلی ها درمورد بغل روحیا بهم کامنت و پیام دادن خیلی خوشحالم از این موضوع *گریه ی شوق*

والا بخدا هر کی بود فیک نوشتنو به عربی خوندن ترجیح نمیداد؟

آخرشم که رفتم سر جلسه تند تند هر چی یادم بود نوشتم و دویدم بیرون...

 

کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)

قربان توووووووو دختر خونده تهکوکی میای قلب منم بشی با این کامنت قشنگت؟ T^T

ای بابا آدرس چیه شما اشاره کنم من خودم بدوم بیام پیشت U^U

RM. kiute.ARMY

وای اره...یادش نبیخر:/
من حتی نزدیک های اعلام نتایج سیبیلامو برنمیدارن قشنگ یه پا مردی میشم برا خودم...

شروع لاس با خوته، پایانش با کرم الکاتبین😔

عمه سادات

 

اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه

 

Minnie Minni

 

Maryaaaa

 

یکی همینطوری

 

یه بنده خدایی

 

baymax 263

 

نارنجی

 

Baby Bunny

 

min.juju

 

مسواک کوکی:)

 

یاح یاح

 

نمیدونم

 

Eli Y.M...V.K

 

Fi

 

درحال یافتن اسم...

 

Kim bora (خیار)

 

کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)

کیم ماریا (دختر خوانده تهکوک)
۰۵ آذر ۱۹:۴۱

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

ببین چی پیدا کردم

فاااااااااااااااااااااااکککککککککککککککککککککککککککککککک

گشنگ بود 

اصن کار های کویرنسیا 

میگم به علاوه شادی  اینم ناموسمه دست بهش نذارید 

قلم این دوتا منو تا ناموس کرده 

خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هیونگ چند لحظه صبر کن عر زدنم تموم شهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هوففففففففففففففففففففففففففففف

اوکی الان من حالم خوبه 

ولی هیونگ ادرس این داشم رو بده خودم میرم میبوسمش 

 

baymax 263
۰۳ آذر ۱۹:۲۴

خایلی گشنگ بود .... آیا حیف نیست که بقیه ش نیاد؟ :)

Kim bora(خیار🥒)
۱۱ شهریور ۱۷:۴۹

ولی بغل روحیای آخر فیکای کوئرنسیا🥲❤️‍🩹

عررررر یونمین جاذابی بید😭

کاش فصل دوهم داشته باشه

اوک ولی کوئرنسیا دلیلت برای نوشتن اینو اصن حال کردمممممم😁😎

RM. kiute.ARMY

بغل واقعی میخوام خانم کوئرنسیاااااااااا!!
موافقم:")

اگه تهییه کننده بودجه داشته باشه چشم😔
درحال یافتن اسم...
۲۹ مرداد ۲۲:۳۱

صلاااااام ددی

راستش من خیلی وقته تو سایتت هستم و خیلی چیزای خوبی داره

ولی خو اولین باره دارم کامنت میدم

و چون بقیه "ددی" صدات میزنن، منم گفتم امتحان کنم🥺

خیلییی دوصت دالم

فعلا

عاها برا این وانشاته هم دستت درد نکنه

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزممممممم*^*
قربون شمااا قشنگمممT^T امیدوارم اقامت باب میل بوده باشه🌚
ای جانممم پس حسابی خوش اومدییییT^T
من بیشتر دوستت دارم خوشگل مننن*-*
بایییT^T
نوش جونتتتتتت دست کوئرنسیا درد نکنه*^*
Fi
۲۷ مرداد ۱۹:۱۱

 مولتی شات چیست؟

Mooni🌜

چند شاتی های بین 70 تا 100 ص
Eli Y.M...V.K
۱۶ مرداد ۰۹:۵۸

ای واییییی

یونمین پیدا کردم

یاح یاح 

شادی

RM. kiute.ARMY

گوارای وجووووود!
نمیدونم
۲۵ تیر ۰۵:۴۸

سلام خیلی وقت نمیشه که تو این سایت میگردم

شاید دیر به دیر وقت کنم بیام اما چیزهای نابی مثل همین وانشات گیرم میاد

براتون ارزوی موفقیت میکنم

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممم*^* ای جانممT^T
شما هروقت بیای در سایت ما به روی شما چهارطاقهههT^T
همچنین عمر مننن ممنونمممT^T
یاح یاح
۱۵ تیر ۰۱:۵۷

های عام من تازه اولین بارمه کامنت میدم و فاااک خیلی خوب بود نتونستم کامنت بدمممم پسسس الان میدم...اوکی خیلی گاد بود و من اینو بیش از چند دفعه خوندم...رایترش عالیههههه....

RM. kiute.ARMY

سلام عزیزدلممممم*^* به به خوش اومدیییی!!
نوش جونت نفسسT^T
مسواک کوکی:)
۱۴ تیر ۲۲:۴۱

یعنی عاشق کوئرنسیا هستما اصن عاشقشم سه تا فیک داره که از فن ارتایی که دیده نوشتنشون همشونم شاهکار  مث اینو لول اپ یکی دیگه هم هس گلدن نمیدونم چی چی اسم کاملش یادم نمیاد 🤣 حالا دد یه فیک امگاورس مدرسه ای فول بسی قشنگ داری که یونمین باشه؟ اگه داری لینک میدی؟ *قیافه خر و گربه شرک باهم *

RM. kiute.ARMY

اصلا این بشر رو باید دزدیددددد:"))
نه عسلم یونمین ندارم:"(
*قیافه ی اون مرده کوتوله که رئیس رستوران توی موش سرآشپز منتها مثلا بغض کرده*
min.juju
۰۶ تیر ۰۲:۲۶

واایایاایهسهسههثهثهثخثخثخخث

اوکی. سلام☺️

اول یه قدردانی ویژه از نویسنده عزیز میکنم که مارو از فقر یونمین نجات داد و سپاسگزارم که خلاقیت و قلم جذابشو با ما به اشتراک گذاشت🤲

یه ماچ ویژه هم واسه ددی دارم چون دلم خیلی براش تنگ شده بود🥲

اره خلاصه فداتون شم خدافظ

RM. kiute.ARMY

اغقلنبغشصلنغبثنغعلنصغنش
سلام عزیزم عزیزم سلاممم😎
حق سرودی یا شیخ!!!
قربون دلت بشه ددی اخههههه تموم ماچ هام مال تووو:"))
خدا نکنه جیگر طلااا بایییT^T
Baby Bunny
۰۵ تیر ۱۵:۰۴

ددی می‌دونستی من دوره امتحانا به یه سندروم مبتلا شدم به اسم سندروم دروی سایت؟! 

 

ببین اون سندرومه سایت کوئرنسیا رو با کامنتام دود کرد.. میخوام اینجام اون بخش سادیسم اند مازوخیسم روحم و ارضا کنم شروع کنم با کامنت دادن به فنا دادن فضایی ها بلاگ و کاری کنم که بخوای با دستای خودت ترورم کنی:))

 

هیچ جوره هم نمیتونی متوقفم کنی.. چرا میتونی راحش بلاکیدنمه..

 

ولی من بازم اکانت میزنم و سایتو بفاک میدم.. یوهاهاها 

RM. kiute.ARMY

درو با این ماشین سنگین ها؟😔

اوه اوه...پس داری ددی سارد و خاشن میشی که سایت من و کوئرنسیا بیبی هاتن؟😔 نه بابا بچه من این کارو نمیکنممم سایت خودتهههه نفسمممT^T *شاید ولی جن های سایت این کارو کرد😔*

صحنه سازیم نکن😔

نچ نچ نچ چشمم روشن مثل لامپ مهتابییییی😔
نارنجی
۰۴ تیر ۲۰:۳۴

فقط داشتم این طرفا قدم میزدم 

بعد اینو دیدم 

و یه لحظه واقعا هنگ کردم که موز درخت داشت یانه :______ 

میرم بمیرمممممم 

RM. kiute.ARMY

یه موز هایی داره اندازه هندونهههه😔

خدا نکنهههه:">
baymax 263
۰۳ تیر ۱۳:۴۳

به معنای واقعی کلمه یونمین میخواستمممممممممممم

خیلییی قشنگ بودددد

ایشالا همیشه از این امتحانااا

 

منتظظر بقیه شاتاش هستیمممممم

RM. kiute.ARMY

نوووش جااان!!
گوارای وجووودتت!!
یه بنده خدایی
۰۲ تیر ۱۸:۴۹

عرررر

من تازه این نویسنده رو پیدا کردم،نصف فیکاشو تو یه هفته خوندممم، خیلی خوبههههه:))))

خلاصه اینکه قلمت به دل میشینه🥺♥️

فایتینگ 

RM. kiute.ARMY

این نویسنده اصلا از یه سیاره دیگه میاددد:")))
یکی همینطوری
۰۲ تیر ۱۷:۳۸

کوئرنسیا شی تو از کجا امده ای؟

همانا حقایق فیکشن تخیلی با تو پدیدار گشت

RM. kiute.ARMY

همانا شکسپیر زمانه ام را شناختم!
Maryaaaa
۰۲ تیر ۱۶:۵۳

چقدر عکسشش قشنگههههاااا

خیلیی خوب بود

RM. kiute.ARMY

نوش جوووووووووننT^T
Minnie Minni
۰۱ تیر ۱۵:۳۴

چیز عجیب این فیکشن اینه که نویسنده همیشه دختر پسری مینوشته ولی سه تا فیک اخر.. 

میبینم نویسنده هم به جمع باقالیا پیوسته😔

RM. kiute.ARMY

این نویسنده باقی الصالحات برای خودش جمع میکنه و از آقا رضاگلزار گرفته تا مایکل اسکوفیلد رو ساپورت میکنه و مینوسه.😔
اصلا میثل شاه وابَسته نیست و همه چی مینویسه😔
یعنی الان کاپلی نویس ها باقالی ان؟😔
اونی که دوست داره به جای بم تو لایو زیر خواب کوک بشه
۳۱ خرداد ۱۳:۵۵

به نام خدا

عررررررررررررررررذرررررررررذذذرذذ ننه این خیلی خوب بود

چقد بگم خوبه

نمیدونم... 

خلاصه بگم فقط سه روزه از خوندنش میگه و خیلی خفن بید🫠

RM. kiute.ARMY

بسم الله الرحمن الرحیم (از اون بسم الله ها که سر شروع یوسف پیامبر و مختار میاد)

شیره ی خالص بوددد....تریاک اصللل!!
Q. Moon
۳۰ خرداد ۱۷:۱۵

فاااکککک چشمام درست میبینهههه؟؟؟؟ :)) کامنتا بازهههههههه💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

RM. kiute.ARMY

بندری بیا یه قِر مجلسییییی اوه اوه😔😔💃💃💃
عمه ی ساداتتتتتت بی قرارهههههههههه
۳۰ خرداد ۱۶:۵۷

دد نمیشه آناناس بدن؟ من آناناس دوست دارم‌.

 

طوری که این ژانراش خوراکم بود.

RM. kiute.ARMY

آناناس رو فعلا مجوز ندادن اخه😔

عاخ وای!!!
Yeah, we never felt so young
When together sing the song
서로의 눈 맞추며
비가 내려도
Yeah, we never felt so right
When I got you by my side (My side)
함께 맞던 별 따라
Oh, we young forever
이렇게 노래해 (We ain't never felt so young)
Won't you hold my hand? (Yeah, we never felt so right)
Need you here tonight (We ain't never felt so young)
Oh, we young forever (Never felt so young)
Yeah, never felt, never felt so young

.::Take Two::.
.::BTS💜ARMY::.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان